Материалдар / Слайд Әдебиеттік оқу Атқа міну де,өнер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Слайд Әдебиеттік оқу Атқа міну де,өнер

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып ұстаздарына слайд жасау үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Наурыз 2019
1126
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қайырлы күн балалар! Қайырлы күн апайлар! Біз ерекше баламыз, Айтқан тілді аламыз. Психологиялық ахуал

1 слайд
Қайырлы күн балалар! Қайырлы күн апайлар! Біз ерекше баламыз, Айтқан тілді аламыз. Психологиялық ахуал

1 слайд

Қайырлы күн балалар! Қайырлы күн апайлар! Біз ерекше баламыз, Айтқан тілді аламыз. Психологиялық ахуал

Үй тапсырмасын тексеру Берілген тақырыптар төңірегінде ой бөліс. 1. Атқа міну – өнер. 2. Атқа міну – спорттың түрі. 3. Атқа м

2 слайд
Үй тапсырмасын тексеру Берілген тақырыптар төңірегінде ой бөліс. 1. Атқа міну – өнер. 2. Атқа міну – спорттың түрі. 3. Атқа міну – ұлттық ойын.

2 слайд

Үй тапсырмасын тексеру Берілген тақырыптар төңірегінде ой бөліс. 1. Атқа міну – өнер. 2. Атқа міну – спорттың түрі. 3. Атқа міну – ұлттық ойын.

Алан Маршал

3 слайд
Алан Маршал

3 слайд

Алан Маршал

Сабақтың тақырыбы: Атқа міну де – өнер Мақсаты: 1. Мәтіннен қажетті ақпаратты табуды үйренеміз 2. Эпизодтарды салыстыруды үйр

4 слайд
Сабақтың тақырыбы: Атқа міну де – өнер Мақсаты: 1. Мәтіннен қажетті ақпаратты табуды үйренеміз 2. Эпизодтарды салыстыруды үйренеміз 3. Оқиғадағы өзгерістерді салыстыруды үйренеміз

4 слайд

Сабақтың тақырыбы: Атқа міну де – өнер Мақсаты: 1. Мәтіннен қажетті ақпаратты табуды үйренеміз 2. Эпизодтарды салыстыруды үйренеміз 3. Оқиғадағы өзгерістерді салыстыруды үйренеміз

Шабандоз- Атәбзелдері- Сөздік жұмыс

5 слайд
Шабандоз- Атәбзелдері- Сөздік жұмыс

5 слайд

Шабандоз- Атәбзелдері- Сөздік жұмыс

«Көңіл-күй» әдісі Дескриптор: Мәтіннен алған эмоцияларын түсіндіре алады

6 слайд
«Көңіл-күй» әдісі Дескриптор: Мәтіннен алған эмоцияларын түсіндіре алады

6 слайд

«Көңіл-күй» әдісі Дескриптор: Мәтіннен алған эмоцияларын түсіндіре алады

«Крест, нөл» әдісі 1.Әңгіме қалай аталады? 2.Ол кімге қатысты айтылған? 2.Аланды сипаттаймыз 3. Аланның өміріндегі қиындық

7 слайд
«Крест, нөл» әдісі 1.Әңгіме қалай аталады? 2.Ол кімге қатысты айтылған? 2.Аланды сипаттаймыз 3. Аланның өміріндегі қиындықтар туралы айтып береміз 4. Аланның әкесінің соңғы сөзінде қандай мән бар екенін түсіндіреміз 5.Аланның әкесінің ақылы туралы біздің ойымыз 6. Аланның іс- әрекетінен біздің үйренгеніміз көп. Дескриптор: мәтіннен қажетті ақпараттарды таба алады

7 слайд

«Крест, нөл» әдісі 1.Әңгіме қалай аталады? 2.Ол кімге қатысты айтылған? 2.Аланды сипаттаймыз 3. Аланның өміріндегі қиындықтар туралы айтып береміз 4. Аланның әкесінің соңғы сөзінде қандай мән бар екенін түсіндіреміз 5.Аланның әкесінің ақылы туралы біздің ойымыз 6. Аланның іс- әрекетінен біздің үйренгеніміз көп. Дескриптор: мәтіннен қажетті ақпараттарды таба алады

Мәтіннің басында әкесінің Алан туралы ойы Мәтіннің соңында әкесінің Алан туралы ойы Оқиғадағы өзгерісті жаз“ Салыстыру” ә

8 слайд
Мәтіннің басында әкесінің Алан туралы ойы Мәтіннің соңында әкесінің Алан туралы ойы Оқиғадағы өзгерісті жаз“ Салыстыру” әдісі Дескриптор: -Эпизодтарды салыстырады -оқиғадағы өзгерістерді жазады

8 слайд

Мәтіннің басында әкесінің Алан туралы ойы Мәтіннің соңында әкесінің Алан туралы ойы Оқиғадағы өзгерісті жаз“ Салыстыру” әдісі Дескриптор: -Эпизодтарды салыстырады -оқиғадағы өзгерістерді жазады

“ Пайымдау сұрақтары” әдісі : РЕФЛЕКСИЯ

9 слайд
“ Пайымдау сұрақтары” әдісі : РЕФЛЕКСИЯ

9 слайд

“ Пайымдау сұрақтары” әдісі : РЕФЛЕКСИЯ