Слайд «Баланы тәрбиелеудегі заманауи технологиялардың маңызы мен орны»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
№ 97 орта мектеп жанындағы
«Арай» шағын орталығы
Тақырыбы:
«Баланы тәрбиелеудегі заманауи
технологиялардың маңызы мен орны»
«Арай» шағын
орталығының тәрбиешісі: Өтепбергенқызы Меруерт
1 слайд
№ 97 орта мектеп жанындағы «Арай» шағын орталығы Тақырыбы: «Баланы тәрбиелеудегі заманауи технологиялардың маңызы мен орны» «Арай» шағын орталығының тәрбиешісі: Өтепбергенқызы Меруерт
2 слайд
«Бала жүрегі – кішкентай күйсандық.
Ол күйсандықтың кілтін тапсаң ғана ашылады.
Тәрбиеші қолында әр кезде сол кілт жүруі керек»
дейді заңғар ақын Мұхтар Шаханов.
2 слайд
«Бала жүрегі – кішкентай күйсандық. Ол күйсандықтың кілтін тапсаң ғана ашылады. Тәрбиеші қолында әр кезде сол кілт жүруі керек» дейді заңғар ақын Мұхтар Шаханов.
3 слайд
Тақырыбы:
«Құстардың
табиғатқа пайдасы»
3 слайд
Тақырыбы: «Құстардың табиғатқа пайдасы»
4 слайд
Күні:29.03.2016
Білім беру саласы : «Таным»
Бөлімі: «Қоршаған ортамен танысу»
Тақырыбы: «Құстардың табиғатқа пайдасы»
Мақсаты: Балаларға жалпы құстардың пайдасы
жайында мағлұмат беру. Балаларға құстарға
қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу. Олардың құстар
туралы ой-өрістерін, түсініктерін дамыту.
Қолданылатын көрнекі құралдар: құстардың
суреттері, плакатқа жазылған сөздер, қиынды
суреттер, үлестірмелі суреттер,интерактивті тақта.
Билингвальды компонент: Құс-птица,табиғат-
природа, аққу –лебедь, тоқылдақ-дятел,торғай-воробей.
4 слайд
Күні:29.03.2016 Білім беру саласы : «Таным» Бөлімі: «Қоршаған ортамен танысу» Тақырыбы: «Құстардың табиғатқа пайдасы» Мақсаты: Балаларға жалпы құстардың пайдасы жайында мағлұмат беру. Балаларға құстарға қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу. Олардың құстар туралы ой-өрістерін, түсініктерін дамыту. Қолданылатын көрнекі құралдар: құстардың суреттері, плакатқа жазылған сөздер, қиынды суреттер, үлестірмелі суреттер,интерактивті тақта. Билингвальды компонент: Құс-птица,табиғат- природа, аққу –лебедь, тоқылдақ-дятел,торғай-воробей.
5 слайд
Құстар екіге бөлінеді:
Дала құстары Үй құстары
Аққу
Бүркіт
5 слайд
Құстар екіге бөлінеді: Дала құстары Үй құстары Аққу Бүркіт
6 слайд
6 слайд
7 слайд
1.Шарлап келіп даланы,
Үйіме үйін салады.
2.Орманда жоғары,
Ағашқа қонады.
Тұмсығын балға қып,
Тоқ – тоқ соғады.
3.Биікке салған ағаш үй,
Сол ғой оның мекені.
Жаздай сайрап салып-ақ,
Қыста алысқа кетеді.
Жұмбақ шешімін жасырамын:
Дамыта оқыту
технологиясы
Ой толғанысы
әдісі
7 слайд
1.Шарлап келіп даланы, Үйіме үйін салады. 2.Орманда жоғары, Ағашқа қонады. Тұмсығын балға қып, Тоқ – тоқ соғады. 3.Биікке салған ағаш үй, Сол ғой оның мекені. Жаздай сайрап салып-ақ, Қыста алысқа кетеді. Жұмбақ шешімін жасырамын: Дамыта оқыту технологиясы Ой толғанысы әдісі
8 слайд
4.Бір құс бар сондай,
Суыққа да тоңбай,
Шоқып жүріп, дән тапқан,
Ұшып-қонған...
5.Қара түсті қарқылдақ
Ұшып-қонып жалпылдап
Қоқыстарды шоқиды
Жем іздейді там-тұмдап
6.Кеудесі қойқаңдап,
Жүреді байпаңдап.
8 слайд
4.Бір құс бар сондай, Суыққа да тоңбай, Шоқып жүріп, дән тапқан, Ұшып-қонған... 5.Қара түсті қарқылдақ Ұшып-қонып жалпылдап Қоқыстарды шоқиды Жем іздейді там-тұмдап 6.Кеудесі қойқаңдап, Жүреді байпаңдап.
9 слайд
Ойын:
« Тордағы құстар»
Құстар қалай
дыбыстайды.
9 слайд
Ойын: « Тордағы құстар» Құстар қалай дыбыстайды.
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд
14 слайд
14 слайд
15 слайд
15 слайд
16 слайд
16 слайд
17 слайд
17 слайд
18 слайд
18 слайд
19 слайд
19 слайд
20 слайд
Сабақ
барысында
20 слайд
Сабақ барысында
21 слайд
Сабақ
барысында
21 слайд
Сабақ барысында
22 слайд
22 слайд
23 слайд
«Қоштасу жаттығуы»
Қол ұстасып тұрайық,
Шеңберді біз құрайық.
Көріскенше күн жақсы,
Сау саламат болайық.
23 слайд
«Қоштасу жаттығуы» Қол ұстасып тұрайық, Шеңберді біз құрайық. Көріскенше күн жақсы, Сау саламат болайық.
24 слайд
Қорытынды:
Осы сабағым барысында ата-аналармен бірге өткізілді және де ата-аналарда
өзінің ой пікірін айтты.Сабақ барысында қолданылған технологияларым.
Дамыта оқыту технологиясының балабақша жағдайында қолдануға болатын тиімді
әдістерінің бірі - ой толғаныс.Ой толғанысы әдісі немесе психология тілінде «Миға
шабуыл» деп те аталады. Бұл әдіс көбіне ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің
тақырыбын ашуда қолданылады.
Мыс: Жұмбақ шешу, суретті ребустар арқылы.Осы әдістің ішінде сабақ барысында
балаларды жұмбақ шешу арқылы шапшаңдыққа,ойлау қабілетін дамытуға,қандай
бейнені жасырып тұрғандығын таба білуге үйрету.Сабақ барсысында дамыта
оқыту технологиясының ой толғаныс әдісі қолдандым.
Монтессори технологиясы.Мақсаты: Балалардың қоршаған әлемге қызығушылығын
туғызу және оны зерттеуге ұмтылдыру. Монтессори технологиясындағы балаларға
құрастыру әдісін алдым.
Ғажайып сәт.Балалар суретті ойын арқылы құрастыруды сабақ барысын түсінеді
және де сауал арқылы түсініп жауап беріп,оны тез арада құрастырады.Сұрақ жауап
әдісінде қолдандым.Дамыта оқыту технологиясының ішіндегі ассоциация әдісін
қолдандым.
24 слайд
Қорытынды: Осы сабағым барысында ата-аналармен бірге өткізілді және де ата-аналарда өзінің ой пікірін айтты.Сабақ барысында қолданылған технологияларым. Дамыта оқыту технологиясының балабақша жағдайында қолдануға болатын тиімді әдістерінің бірі - ой толғаныс.Ой толғанысы әдісі немесе психология тілінде «Миға шабуыл» деп те аталады. Бұл әдіс көбіне ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің тақырыбын ашуда қолданылады. Мыс: Жұмбақ шешу, суретті ребустар арқылы.Осы әдістің ішінде сабақ барысында балаларды жұмбақ шешу арқылы шапшаңдыққа,ойлау қабілетін дамытуға,қандай бейнені жасырып тұрғандығын таба білуге үйрету.Сабақ барсысында дамыта оқыту технологиясының ой толғаныс әдісі қолдандым. Монтессори технологиясы.Мақсаты: Балалардың қоршаған әлемге қызығушылығын туғызу және оны зерттеуге ұмтылдыру. Монтессори технологиясындағы балаларға құрастыру әдісін алдым. Ғажайып сәт.Балалар суретті ойын арқылы құрастыруды сабақ барысын түсінеді және де сауал арқылы түсініп жауап беріп,оны тез арада құрастырады.Сұрақ жауап әдісінде қолдандым.Дамыта оқыту технологиясының ішіндегі ассоциация әдісін қолдандым.