Материалдар / Слайд "Дарынды баламен жұмыс циклограммасын жоспарлау" коучинг
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Слайд "Дарынды баламен жұмыс циклограммасын жоспарлау" коучинг

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдер үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қаңтар 2019
605
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Дарынды оқушымен жұмыс циклограммасын жоспарлау

1 слайд
Дарынды оқушымен жұмыс циклограммасын жоспарлау

«Менің көршімнің жетістіктері» Тренинг: Әріптесіңнің биылғы жылдағы қол жеткен жетістіктерін тізбелеп көр....

2 слайд
«Менің көршімнің жетістіктері» Тренинг: Әріптесіңнің биылғы жылдағы  қол жеткен жетістіктерін тізбелеп көр....

“ Кел, топтасайық!” От. Қай кезде де, қандай жағдайда да от болып жанып, өз білімдерін насихаттай білетін жандар. Су . Жанд

3 слайд
“ Кел, топтасайық!” От. Қай кезде де, қандай жағдайда да от болып жанып, өз білімдерін насихаттай білетін жандар. Су . Жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жаны құмар жандар .

-Бейнежазбадағы деректер негізіндегі көзқарасың қандай? -Қандай деректер сізді қызықтырды? -Бүгінгі коучингке бұл бейнежазбан

4 слайд
-Бейнежазбадағы деректер негізіндегі көзқарасың қандай? -Қандай деректер сізді қызықтырды? -Бүгінгі коучингке бұл бейнежазбаның қандай әсері бар деп ойлайсыз? « Қаздар сабағы» бейнежазбасын тамашалау

Топтық жұмыс : “ От” “Су” 1. «Дарынды оқушымен жұмыс циклограммасын жоспарлау» жобасын қорғ

5 слайд
Топтық жұмыс : “ От” “Су” 1. «Дарынды оқушымен жұмыс циклограммасын жоспарлау» жобасын қорғау. 2. Жасалған жоба бойынша SWOT талдау жасайды.

Тренинг: : “ Өзіңді таны” Қорытынды: Жауабы 8-ге дейінгі сөз болса, сіз әрдайым тығылып жүресіз, ашылмайсыз. 10 жән

6 слайд
Тренинг: : “ Өзіңді таны” Қорытынды: Жауабы 8-ге дейінгі сөз болса, сіз әрдайым тығылып жүресіз, ашылмайсыз. 10 және одан жоғары болса, жоғары деңгей, өзіңіз туралы ойлайсыз және ұялмайсыз. 20-дан артық болса, өз-өзіңізді алдадыңыз.

Дәптердің бетіне қолдарыңызды қойып суретін саласыздар. Өздеріңізге ұнаған бес саусақтың біреуін, не бірнешеуін таңдайсыздар.

7 слайд
Дәптердің бетіне қолдарыңызды қойып суретін саласыздар. Өздеріңізге ұнаған бес саусақтың біреуін, не бірнешеуін таңдайсыздар. Әр саусақ сіздің айтылған пікірлеріңізбен көңіл- күйлеріңізді анықтайды.Рефлексия

Рефлексия Бас бармақ. Мен үшін маңызды және қызықты. Балан үйрек. Мен нақты өзіме мәлімет алдым. Ортан терек. Өзімді

8 слайд
Рефлексия Бас бармақ. Мен үшін маңызды және қызықты. Балан үйрек. Мен нақты өзіме мәлімет алдым. Ортан терек. Өзімді ең жоғарғы белестен көрсеттім деп ойлаймын. Шылдыр шүмек . Мен өзіме нақты ұсыныс алдым. Кішкене бөбек. Мен айтар өзгеше пікір....

Назарларыңызға РАХМЕТ!

9 слайд
Назарларыңызға РАХМЕТ!