1 слайд
№ 66 Қазығұрт жалпы орта білім беретін мектебінің мұғалімі:
Буранбаева Жулдыз Серикбайқызы
Пәні: Математика
Сынып : 1
Сабақтың тақырыбы : Пиктограмма
Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты:
1 .5.2.5 .Деректерді жинақтау , жүйелеу және
толықтыру/қолда бар құралдарды
пайдаланып , кесте , диаграмма
( пиктограмма , гистограмма ) құрастыру . .Сабақ мақсаттары :
Барлық
оқушылар :
қолда бар
құралдарды
пайдаланып
кесте
құрастырады Көпшілігі :
деректерді
жинақтайд
ы,жүйелейд
і және
толықтыра
алады •
Кейбір оқушылар :
берілген
жинақталған
деректерден
диаграмма
пиктограмма
құрастырады .. Бағалау
критерилері
•
Деректерді жинақтайды, жүйелейді және кесте құрастырады.
•
Берілген жинақталған деректерден диаграмма пиктограмма
құрастырады.
2 слайд
1-тапсырма. « Белсенді оқу әдісімен
«Сүйікті жемістер» әдісі бойынша жұптық жұмыс жүргізіледі.
Оқушылар сыныпта «Саған қандай жеміс ұнайды?» атты сауалнама
жүргізді.Сауалнама нәтижесі суреттердің көмегімен көрсетілді.
Әр бағандағы жемістерді сана. Сұрақтарға жауап бер:
Дескриптор :
Суреттерден өзіне ұнаған
жемісін таңдап алады.
- Әр бағандағы жемістерді
санайды.•
Неше оқушы алманы жақсы көреді?
•
Неше оқушы алмұртты жақсы көреді?
•
Неше оқушы апельсинді жақсы
көреді?
•
Неше оқушы бананды жақсы көреді?
3 слайд
2-тапсырма
«Саралау әдісі» бойынша оқушылардың деңгейіне қарай тапсырма беремін.
«Тапсырма»әдісі бойынша деңгейлік тапсырмалар топтық жұмыс арқылы
беріледі.
Шығарып көр
Сыныпта 20 оқушы бар. Ілияс оқушылар арасында «Сен қандай шырынды жақсы көресің? Деген
сауалнама өткізді. Суретке қарап, сұраққа жауап бер: «Неше оқушы қызанақ шырынын жақсы
көреді?»
1-деңгей
Алма
Апельсин шие 2-деңгей
Орындап көр: Көшеден немесе үйден пиктограммалар тап. Олар нені
білдіреді?
Оларды суретке түсір немесе суретін сал. Олар туралы сыныпта айтып бер.
3-деңгей. Орындап көр
Өз сыныбыңдағы парта мен шкаф санына
сәйкес диаграмма мен пиктограмма
құрастыр .
•
Барлық оқушы :Сурет бойынша саралайды,есептейді.
•
Көптеген оқушы : Сурет салады,айтады.
•
Кейбір оқушы : Диаграмма мен пиктограмма құрайды.
4 слайд
3-тапсырма . Белсенді оқыту тәсілі «Сұраққа жетіп ал» әдісі. Өзіндік жұмыс.
Үстелді сана . Сыныпта қай түсті үстел көп? Қандай үстел аз? Сыныпта барлығы неше үстел
бар? (Кестеде үстел пиктограммасы-тіктөртбұрыш )
Дескриптор :
•
Сыныптағы үстел санын анықтайды
•
Түстерін ажырата біледі.
5 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға
рахмет!
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз