Материалдар / Слайд Lesson Study-ді жүргізу жоспары, Білім сапасын арттыру мақсатында топтық жұмыстың тиімділігі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Слайд Lesson Study-ді жүргізу жоспары, Білім сапасын арттыру мақсатында топтық жұмыстың тиімділігі

Материал туралы қысқаша түсінік
әріптестеріммен тәжірибе алмасу үшін, жаңа технологиялардың әдіс-тәсілдерін тиімді пайдалану үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Маусым 2019
1020
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
LOGO Коучинг тақырыбы «Оқыту мен оқу үдерісін жақсарту мақсатында Lesson study әдісін пайдалану»

1 слайд
LOGO Коучинг тақырыбы «Оқыту мен оқу үдерісін жақсарту мақсатында Lesson study әдісін пайдалану»

1 слайд

LOGO Коучинг тақырыбы «Оқыту мен оқу үдерісін жақсарту мақсатында Lesson study әдісін пайдалану»

Коучингтің мақсаты :  Оқушыларды оқытуға көңіл аудара отырып, оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы ретінде мұғ

2 слайд
Коучингтің мақсаты :  Оқушыларды оқытуға көңіл аудара отырып, оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы ретінде мұғалімдерге Lesson Studyді ұсыну. Практиканы жетілдіру құралы ретінде Lesson Studyді қалай пайдалануға болатынын мұғалімдер топтарының арасында көрсету . 

2 слайд

Коучингтің мақсаты :  Оқушыларды оқытуға көңіл аудара отырып, оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы ретінде мұғалімдерге Lesson Studyді ұсыну. Практиканы жетілдіру құралы ретінде Lesson Studyді қалай пайдалануға болатынын мұғалімдер топтарының арасында көрсету . 

Табыс критерийлері 1.Мұғалімдер Lesson Study үдерісін, оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы

3 слайд
Табыс критерийлері 1.Мұғалімдер Lesson Study үдерісін, оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру  құралы екенін біледі. 2.Lesson Study кезінде әріптестерге қалай қолдау көрсетуге болатынын түсінуді үйренеді. 3.Мұғалім әрбір жеке оқушының оқуына қатысты өзінің оқыту тәжірибесі туралы  ойлануға мүмкіндік алады.  4. Lesson Study циклінде сабақтың оқушылар қажеттілігіне сәйкес келуі мақсатында мұғалімдер инновациялық педагогикалық тәсілдерін жетілдіруге немесе оның сапасын арттыруға мүмкіндік алады.

3 слайд

Табыс критерийлері 1.Мұғалімдер Lesson Study үдерісін, оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру  құралы екенін біледі. 2.Lesson Study кезінде әріптестерге қалай қолдау көрсетуге болатынын түсінуді үйренеді. 3.Мұғалім әрбір жеке оқушының оқуына қатысты өзінің оқыту тәжірибесі туралы  ойлануға мүмкіндік алады.  4. Lesson Study циклінде сабақтың оқушылар қажеттілігіне сәйкес келуі мақсатында мұғалімдер инновациялық педагогикалық тәсілдерін жетілдіруге немесе оның сапасын арттыруға мүмкіндік алады.

«Ойлан,жұптас,бөліс»әдісі 1.Lesson Study дегеніміз не? 2.Неліктен біз оқыту амалдарын зерттеуіміз керек? 3.Біз мұны қалай жа

4 слайд
«Ойлан,жұптас,бөліс»әдісі 1.Lesson Study дегеніміз не? 2.Неліктен біз оқыту амалдарын зерттеуіміз керек? 3.Біз мұны қалай жасаймыз? 4.Ол үшін біз не істеуіміз керек? Ол үшін не істеуіміз керек?

4 слайд

«Ойлан,жұптас,бөліс»әдісі 1.Lesson Study дегеніміз не? 2.Неліктен біз оқыту амалдарын зерттеуіміз керек? 3.Біз мұны қалай жасаймыз? 4.Ол үшін біз не істеуіміз керек? Ол үшін не істеуіміз керек?

1-топ. Lesson Study дегеніміз не?Қандай мақсатта өткізіледі? 2-топ. Lesson Study өткізу үшін қандай тақырыптарда зерттеуге б

5 слайд
1-топ. Lesson Study дегеніміз не?Қандай мақсатта өткізіледі? 2-топ. Lesson Study өткізу үшін қандай тақырыптарда зерттеуге болады? 3-топ. Lesson Study сабақтарын қалай өткізуге болады? Өткізу ережесі қандай? 4-топ. Сабақты жоспарлауда неге назар аудару керек? 5-топ. Сабақты бақылау қалай жүзеге асырылады? 6-топ. Сабақтан кейінгі талқылау қалай жүзеге асырылады? 6-топ.Сабақтан кейінгі талқылау қалай жүзеге асырылады? Топтық жұмыс

5 слайд

1-топ. Lesson Study дегеніміз не?Қандай мақсатта өткізіледі? 2-топ. Lesson Study өткізу үшін қандай тақырыптарда зерттеуге болады? 3-топ. Lesson Study сабақтарын қалай өткізуге болады? Өткізу ережесі қандай? 4-топ. Сабақты жоспарлауда неге назар аудару керек? 5-топ. Сабақты бақылау қалай жүзеге асырылады? 6-топ. Сабақтан кейінгі талқылау қалай жүзеге асырылады? 6-топ.Сабақтан кейінгі талқылау қалай жүзеге асырылады? Топтық жұмыс

“ Венн Диаграмма”әдісі Жапониядағы Lesson Study әдісімен Қазақстандағы ашық сабақтардың ұқсастығы мен ерекшелігі неде

6 слайд
“ Венн Диаграмма”әдісі Жапониядағы Lesson Study әдісімен Қазақстандағы ашық сабақтардың ұқсастығы мен ерекшелігі неде?

6 слайд

“ Венн Диаграмма”әдісі Жапониядағы Lesson Study әдісімен Қазақстандағы ашық сабақтардың ұқсастығы мен ерекшелігі неде?

LOGO «Ақылдының алты қалпағы» әдісі «Ақылдының алты қалпағы» әдісі Сезім,эмоция,интуиция Ақпарат, дерек, сұрақ Тапқырлық,жаңа

7 слайд
LOGO «Ақылдының алты қалпағы» әдісі «Ақылдының алты қалпағы» әдісі Сезім,эмоция,интуиция Ақпарат, дерек, сұрақ Тапқырлық,жаңа идея, ұсыныс Қолдау нәтиже күту, оптимизма Сынау,қауіптену, жағымсыз жағы Процеске жетекшілік жасау

7 слайд

LOGO «Ақылдының алты қалпағы» әдісі «Ақылдының алты қалпағы» әдісі Сезім,эмоция,интуиция Ақпарат, дерек, сұрақ Тапқырлық,жаңа идея, ұсыныс Қолдау нәтиже күту, оптимизма Сынау,қауіптену, жағымсыз жағы Процеске жетекшілік жасау

Бізгдің мектепке Lesson study әдісін қолдану қажет пе?

8 слайд
Бізгдің мектепке Lesson study әдісін қолдану қажет пе?

8 слайд

Бізгдің мектепке Lesson study әдісін қолдану қажет пе?

Ақ қалпақ Лессон стади әдісі туралы не айта аласыз?

9 слайд
Ақ қалпақ Лессон стади әдісі туралы не айта аласыз?

9 слайд

Ақ қалпақ Лессон стади әдісі туралы не айта аласыз?

Қызыл қалпақ Лессон стади әдісімен танысқанда қандай сезімде болдыңыз?

10 слайд
Қызыл қалпақ Лессон стади әдісімен танысқанда қандай сезімде болдыңыз?

10 слайд

Қызыл қалпақ Лессон стади әдісімен танысқанда қандай сезімде болдыңыз?

Қара қалпақ Осы әдісті сабақта қолданудың қажеттілігі жоқтығының себебін айқындаңыз?

11 слайд
Қара қалпақ Осы әдісті сабақта қолданудың қажеттілігі жоқтығының себебін айқындаңыз?

11 слайд

Қара қалпақ Осы әдісті сабақта қолданудың қажеттілігі жоқтығының себебін айқындаңыз?

Сары қалпақ Лессон стади әдісімен танысқанда қандай жағымды әсер алдыңыз?

12 слайд
Сары қалпақ Лессон стади әдісімен танысқанда қандай жағымды әсер алдыңыз?

12 слайд

Сары қалпақ Лессон стади әдісімен танысқанда қандай жағымды әсер алдыңыз?

Жасыл қалпақ Егер Сіз осы әдістің авторы болғаныңызда қандай жолдарын ұсынар едіңіз?

13 слайд
Жасыл қалпақ Егер Сіз осы әдістің авторы болғаныңызда қандай жолдарын ұсынар едіңіз?

13 слайд

Жасыл қалпақ Егер Сіз осы әдістің авторы болғаныңызда қандай жолдарын ұсынар едіңіз?

Көк қалпақ Топтардың талдауын қолдана отырып, ұсынылған мәселеге қорытынды шығарыңыз

14 слайд
Көк қалпақ Топтардың талдауын қолдана отырып, ұсынылған мәселеге қорытынды шығарыңыз

14 слайд

Көк қалпақ Топтардың талдауын қолдана отырып, ұсынылған мәселеге қорытынды шығарыңыз

Кері байланыс Коучингтен алғаным? Мен үшін болған жаңалық? Маған ұнағаны, ұнамағаны? Сұрақ Сұрақ

15 слайд
Кері байланыс Коучингтен алғаным? Мен үшін болған жаңалық? Маған ұнағаны, ұнамағаны? Сұрақ Сұрақ

15 слайд

Кері байланыс Коучингтен алғаным? Мен үшін болған жаңалық? Маған ұнағаны, ұнамағаны? Сұрақ Сұрақ