Слайд "Натрий және калий" 10 сынып
Слайд "Натрий және калий" 10 сынып

#1 слайд
ШҚО
Үржар ауданы
Қарабұлақ ауылы
«Қарабұлақ орта мектеп –
бақшасы»
1 слайд
ШҚО Үржар ауданы Қарабұлақ ауылы «Қарабұлақ орта мектеп – бақшасы»
#2 слайд
2 слайд
#3 слайд
Мақсаттар
жүйесі
Оқушылардың
іс- әрекеті
Білу Оқушы меңгеретін және
берілетін білім негіздері
Түсіну Оқушы білімді қабылдайды,
түсінеді, түсіндіреді.
Қолдану Алған білімді қолданады
Талдау Білімді жай қабылдамайды,
талдайды, саралайды,
салыстырады.
Жинақтау Алған білімінен жаңа өнім жасап
шығарады
Бағалау Өз пікірін білдіреді,
сынайды,жоққа шығарады, не
мақұлдайды.
3 слайд
Мақсаттар жүйесі Оқушылардың іс- әрекеті Білу Оқушы меңгеретін және берілетін білім негіздері Түсіну Оқушы білімді қабылдайды, түсінеді, түсіндіреді. Қолдану Алған білімді қолданады Талдау Білімді жай қабылдамайды, талдайды, саралайды, салыстырады. Жинақтау Алған білімінен жаңа өнім жасап шығарады Бағалау Өз пікірін білдіреді, сынайды,жоққа шығарады, не мақұлдайды.
#4 слайд
Нәтижелі сарамандық жұмыс –
білім сапасының кепілі
4 слайд
Нәтижелі сарамандық жұмыс – білім сапасының кепілі
#5 слайд
Химия сабағында деңгейлік
тапсырмаларды беру жолдары
Жоғары өре деңгейі
(олимпиадалық
есептер)
Логикалық
деңгей (Жұмбақ,
заттарды
анықтау)
Сандық-сапалық
деңгей
Мағынаны тану
деңгейі
5 слайд
Химия сабағында деңгейлік тапсырмаларды беру жолдары Жоғары өре деңгейі (олимпиадалық есептер) Логикалық деңгей (Жұмбақ, заттарды анықтау) Сандық-сапалық деңгей Мағынаны тану деңгейі
#6 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Натрий және калий
Сабақтың мақсаты:
Периодтық жүйедегі орны, атом
құрылысы, физикалық, химиялық
қасиетері жөнінде оқушыларға
мағлұмат беру.Деңгейлік тапсырмалар
арқылы оқушының білім деңгейін
біртіндеп жетілдіру. Бір ізбен реттелген
мақсаттар жүйесі арқылы
оқушылардың білім деңгейлерін,
шығармашылық деңгейге жеткізу.
6 слайд
Сабақтың тақырыбы: Натрий және калий Сабақтың мақсаты: Периодтық жүйедегі орны, атом құрылысы, физикалық, химиялық қасиетері жөнінде оқушыларға мағлұмат беру.Деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушының білім деңгейін біртіндеп жетілдіру. Бір ізбен реттелген мақсаттар жүйесі арқылы оқушылардың білім деңгейлерін, шығармашылық деңгейге жеткізу.
#7 слайд
I топтың негізгі топша элементтеріне жалпы сипаттама.
Сілтілік металдар. Галогендер. Олардың қосылыстары.
Li
Na
K
Rb
Cs
Күмістей ақ
түсті қатты
заттар.
Электрөткізгі
ш және жылу
өткізгіш.
Оңай
балқиды,
иілімді.
Физикалық қасиеттері.
7 слайд
I топтың негізгі топша элементтеріне жалпы сипаттама. Сілтілік металдар. Галогендер. Олардың қосылыстары. Li Na K Rb Cs Күмістей ақ түсті қатты заттар. Электрөткізгі ш және жылу өткізгіш. Оңай балқиды, иілімді. Физикалық қасиеттері.
#8 слайд
Мағынаны тану
деңгейі
1-топ 1. Металдардың периодтық
жүйедегі орны
2-топ 2. физикалық қасиеттері
3-топ 3. химиялық қасиеттері
4-топ 4. Металдардың
шаруашылықтағы маңызы
Стандарттық деңгей
8 слайд
Мағынаны тану деңгейі 1-топ 1. Металдардың периодтық жүйедегі орны 2-топ 2. физикалық қасиеттері 3-топ 3. химиялық қасиеттері 4-топ 4. Металдардың шаруашылықтағы маңызы Стандарттық деңгей
#9 слайд
Алгоритмдік деңгей
Металл
қосылыстарын
тап:
K
2
CO
3,
Na
2
CO
3
,
KCl•MgCl
2•
6H
2О
Металл
химиялық
қасиеттерін
шеш:
Na+O
2
=
Na+H
2
=
Na+H
2
O=
Na+S=
Тізбекті шеш:
А)Na―> Na
2
O
2
―>NaO
2
NaOH―>Na
2
CO
3
Ә) K―> K
2
O―>KOH ―>KCl
KOH
9 слайд
Алгоритмдік деңгей Металл қосылыстарын тап: K 2 CO 3, Na 2 CO 3 , KCl•MgCl 2• 6H 2О Металл химиялық қасиеттерін шеш: Na+O 2 = Na+H 2 = Na+H 2 O= Na+S= Тізбекті шеш: А)Na―> Na 2 O 2 ―>NaO 2 NaOH―>Na 2 CO 3 Ә) K―> K 2 O―>KOH ―>KCl KOH
#10 слайд
Логикалық деңгей
Металдың қосылысы жалынды сары түске
өзгертеді. Сумен шабытты әрекеттесіп,
сутек
газын бөледі. Индикаторларды қолданып
Na
2
CO
3 ,
NaCl ерітінділерін анықта.
Әңгіме қандай металл туралы айтылып тұр.
Барлық реакция теңдеулерін жаз.
10 слайд
Логикалық деңгей Металдың қосылысы жалынды сары түске өзгертеді. Сумен шабытты әрекеттесіп, сутек газын бөледі. Индикаторларды қолданып Na 2 CO 3 , NaCl ерітінділерін анықта. Әңгіме қандай металл туралы айтылып тұр. Барлық реакция теңдеулерін жаз.
#11 слайд
Сандық-сапалық деңгей
Егер суға массасы 4,6 г
натрий мен 3,9г калийден
тұратын құйманы салса,
қанша көлем Сутек (қ.ж)
бөлінеді?
Эвристикалық деңгей
11 слайд
Сандық-сапалық деңгей Егер суға массасы 4,6 г натрий мен 3,9г калийден тұратын құйманы салса, қанша көлем Сутек (қ.ж) бөлінеді? Эвристикалық деңгей
#12 слайд
Жоғары өре деңгейі
(олимпиада есептері)
Тотығу-
тотықсыздану
реакция
теңдеуін
құрып,
электрондық
баланс әдісімен
теңестір:
KI+HBrO
3
+HCL―> I
2
+KBr + KCL+H
2
O
12 слайд
Жоғары өре деңгейі (олимпиада есептері) Тотығу- тотықсыздану реакция теңдеуін құрып, электрондық баланс әдісімен теңестір: KI+HBrO 3 +HCL―> I 2 +KBr + KCL+H 2 O
#13 слайд
Ерекшелігі:
Оқу үрдісіне толық нәтиже
береді.
Оқушының білімі шынайы
бағаланады.
Оқушының шығармашылық
қабілеті артады.
Білім сапасының артуына
ықпалын тигізеді.
13 слайд
Ерекшелігі: Оқу үрдісіне толық нәтиже береді. Оқушының білімі шынайы бағаланады. Оқушының шығармашылық қабілеті артады. Білім сапасының артуына ықпалын тигізеді.
#14 слайд
Бағалау нормалары:
Мағынаны тану деңгейі – 16
ұпай
Сандық-сапалық деңгей – 20
ұпай
Логикалық деңгей – 25 ұпай
Жоғары өре деңгейі – 1,2,3
орын
14 слайд
Бағалау нормалары: Мағынаны тану деңгейі – 16 ұпай Сандық-сапалық деңгей – 20 ұпай Логикалық деңгей – 25 ұпай Жоғары өре деңгейі – 1,2,3 орын
#15 слайд
10-сыныптың деңгейлік
қорытындысы:
Мағынаны тану деңгейі – 9
оқушы
Сандық-сапалық деңгей – 5
оқушы
Логикалық деңгей – 3 оқушы
Жоғары өре деңгейі – 2 оқушы
15 слайд
10-сыныптың деңгейлік қорытындысы: Мағынаны тану деңгейі – 9 оқушы Сандық-сапалық деңгей – 5 оқушы Логикалық деңгей – 3 оқушы Жоғары өре деңгейі – 2 оқушы
#16 слайд
10-сыныптың деңгейлік
қорытындысы:
16 слайд
10-сыныптың деңгейлік қорытындысы:
шағым қалдыра аласыз













