Слайд "Натрий және калий" 10 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Слайд "Натрий және калий" 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Периодтық жүйедегі орны, атом құрылысы, физикалық, химиялық қасиетері жөнінде оқушыларға мағлұмат беру.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ШҚО Үржар ауданы Қарабұлақ ауылы «Қарабұлақ орта мектеп – бақшасы»

#1 слайд
ШҚО Үржар ауданы Қарабұлақ ауылы «Қарабұлақ орта мектеп – бақшасы»

1 слайд

ШҚО Үржар ауданы Қарабұлақ ауылы «Қарабұлақ орта мектеп – бақшасы»

#2 слайд

2 слайд

Мақсаттар жүйесі Оқушылардың іс- әрекеті Білу Оқушы меңгеретін және берілетін білім негіздері Түсіну Оқушы бі

#3 слайд
Мақсаттар жүйесі Оқушылардың іс- әрекеті Білу Оқушы меңгеретін және берілетін білім негіздері Түсіну Оқушы білімді қабылдайды, түсінеді, түсіндіреді. Қолдану Алған білімді қолданады Талдау Білімді жай қабылдамайды, талдайды, саралайды, салыстырады. Жинақтау Алған білімінен жаңа өнім жасап шығарады Бағалау Өз пікірін білдіреді, сынайды,жоққа шығарады, не мақұлдайды.

3 слайд

Мақсаттар жүйесі Оқушылардың іс- әрекеті Білу Оқушы меңгеретін және берілетін білім негіздері Түсіну Оқушы білімді қабылдайды, түсінеді, түсіндіреді. Қолдану Алған білімді қолданады Талдау Білімді жай қабылдамайды, талдайды, саралайды, салыстырады. Жинақтау Алған білімінен жаңа өнім жасап шығарады Бағалау Өз пікірін білдіреді, сынайды,жоққа шығарады, не мақұлдайды.

Нәтижелі сарамандық жұмыс – білім сапасының кепілі

#4 слайд
Нәтижелі сарамандық жұмыс – білім сапасының кепілі

4 слайд

Нәтижелі сарамандық жұмыс – білім сапасының кепілі

Химия сабағында деңгейлік тапсырмаларды беру жолдары Жоғары өре деңгейі (олимпиадалық есептер) Логикалық деңгей (Жұмбақ,

#5 слайд
Химия сабағында деңгейлік тапсырмаларды беру жолдары Жоғары өре деңгейі (олимпиадалық есептер) Логикалық деңгей (Жұмбақ, заттарды анықтау) Сандық-сапалық деңгей Мағынаны тану деңгейі

5 слайд

Химия сабағында деңгейлік тапсырмаларды беру жолдары Жоғары өре деңгейі (олимпиадалық есептер) Логикалық деңгей (Жұмбақ, заттарды анықтау) Сандық-сапалық деңгей Мағынаны тану деңгейі

Сабақтың тақырыбы: Натрий және калий Сабақтың мақсаты: Периодтық жүйедегі орны, атом құрылысы, физикалық, химиялық қасиетері

#6 слайд
Сабақтың тақырыбы: Натрий және калий Сабақтың мақсаты: Периодтық жүйедегі орны, атом құрылысы, физикалық, химиялық қасиетері жөнінде оқушыларға мағлұмат беру.Деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушының білім деңгейін біртіндеп жетілдіру. Бір ізбен реттелген мақсаттар жүйесі арқылы оқушылардың білім деңгейлерін, шығармашылық деңгейге жеткізу.

6 слайд

Сабақтың тақырыбы: Натрий және калий Сабақтың мақсаты: Периодтық жүйедегі орны, атом құрылысы, физикалық, химиялық қасиетері жөнінде оқушыларға мағлұмат беру.Деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушының білім деңгейін біртіндеп жетілдіру. Бір ізбен реттелген мақсаттар жүйесі арқылы оқушылардың білім деңгейлерін, шығармашылық деңгейге жеткізу.

I топтың негізгі топша элементтеріне жалпы сипаттама. Сілтілік металдар. Галогендер. Олардың қосылыстары. Li Na K Rb Cs Күміст

#7 слайд
I топтың негізгі топша элементтеріне жалпы сипаттама. Сілтілік металдар. Галогендер. Олардың қосылыстары. Li Na K Rb Cs Күмістей ақ түсті қатты заттар. Электрөткізгі ш және жылу өткізгіш. Оңай балқиды, иілімді. Физикалық қасиеттері.

7 слайд

I топтың негізгі топша элементтеріне жалпы сипаттама. Сілтілік металдар. Галогендер. Олардың қосылыстары. Li Na K Rb Cs Күмістей ақ түсті қатты заттар. Электрөткізгі ш және жылу өткізгіш. Оңай балқиды, иілімді. Физикалық қасиеттері.

Мағынаны тану деңгейі 1-топ 1. Металдардың периодтық жүйедегі орны 2-топ 2. физикалық қасиеттері 3-топ 3. химиялық қаси

#8 слайд
Мағынаны тану деңгейі 1-топ 1. Металдардың периодтық жүйедегі орны 2-топ 2. физикалық қасиеттері 3-топ 3. химиялық қасиеттері 4-топ 4. Металдардың шаруашылықтағы маңызы Стандарттық деңгей

8 слайд

Мағынаны тану деңгейі 1-топ 1. Металдардың периодтық жүйедегі орны 2-топ 2. физикалық қасиеттері 3-топ 3. химиялық қасиеттері 4-топ 4. Металдардың шаруашылықтағы маңызы Стандарттық деңгей

Алгоритмдік деңгей Металл қосылыстарын тап: K 2 CO 3, Na 2 CO 3 , KCl•MgCl 2• 6H 2О Металл химиялық қасиеттерін

#9 слайд
Алгоритмдік деңгей Металл қосылыстарын тап: K 2 CO 3, Na 2 CO 3 , KCl•MgCl 2• 6H 2О Металл химиялық қасиеттерін шеш: Na+O 2 = Na+H 2 = Na+H 2 O= Na+S= Тізбекті шеш: А)Na―> Na 2 O 2 ―>NaO 2 NaOH―>Na 2 CO 3 Ә) K―> K 2 O―>KOH ―>KCl KOH

9 слайд

Алгоритмдік деңгей Металл қосылыстарын тап: K 2 CO 3, Na 2 CO 3 , KCl•MgCl 2• 6H 2О Металл химиялық қасиеттерін шеш: Na+O 2 = Na+H 2 = Na+H 2 O= Na+S= Тізбекті шеш: А)Na―> Na 2 O 2 ―>NaO 2 NaOH―>Na 2 CO 3 Ә) K―> K 2 O―>KOH ―>KCl KOH

Логикалық деңгей Металдың қосылысы жалынды сары түске өзгертеді. Сумен шабытты әрекеттесіп, сутек газын бөледі. Индика

#10 слайд
Логикалық деңгей Металдың қосылысы жалынды сары түске өзгертеді. Сумен шабытты әрекеттесіп, сутек газын бөледі. Индикаторларды қолданып Na 2 CO 3 , NaCl ерітінділерін анықта. Әңгіме қандай металл туралы айтылып тұр. Барлық реакция теңдеулерін жаз.

10 слайд

Логикалық деңгей Металдың қосылысы жалынды сары түске өзгертеді. Сумен шабытты әрекеттесіп, сутек газын бөледі. Индикаторларды қолданып Na 2 CO 3 , NaCl ерітінділерін анықта. Әңгіме қандай металл туралы айтылып тұр. Барлық реакция теңдеулерін жаз.

Сандық-сапалық деңгей Егер суға массасы 4,6 г натрий мен 3,9г калийден тұратын құйманы салса, қанша көлем Сутек (қ.ж)

#11 слайд
Сандық-сапалық деңгей Егер суға массасы 4,6 г натрий мен 3,9г калийден тұратын құйманы салса, қанша көлем Сутек (қ.ж) бөлінеді? Эвристикалық деңгей

11 слайд

Сандық-сапалық деңгей Егер суға массасы 4,6 г натрий мен 3,9г калийден тұратын құйманы салса, қанша көлем Сутек (қ.ж) бөлінеді? Эвристикалық деңгей

Жоғары өре деңгейі (олимпиада есептері) Тотығу- тотықсыздану реакция теңдеуін құрып, электрондық баланс әдісіме

#12 слайд
Жоғары өре деңгейі (олимпиада есептері) Тотығу- тотықсыздану реакция теңдеуін құрып, электрондық баланс әдісімен теңестір: KI+HBrO 3 +HCL―> I 2 +KBr + KCL+H 2 O

12 слайд

Жоғары өре деңгейі (олимпиада есептері) Тотығу- тотықсыздану реакция теңдеуін құрып, электрондық баланс әдісімен теңестір: KI+HBrO 3 +HCL―> I 2 +KBr + KCL+H 2 O

Ерекшелігі: Оқу үрдісіне толық нәтиже береді. Оқушының білімі шынайы бағаланады. Оқушының шығармашылық қабіл

#13 слайд
Ерекшелігі: Оқу үрдісіне толық нәтиже береді. Оқушының білімі шынайы бағаланады. Оқушының шығармашылық қабілеті артады. Білім сапасының артуына ықпалын тигізеді.

13 слайд

Ерекшелігі: Оқу үрдісіне толық нәтиже береді. Оқушының білімі шынайы бағаланады. Оқушының шығармашылық қабілеті артады. Білім сапасының артуына ықпалын тигізеді.

Бағалау нормалары: Мағынаны тану деңгейі – 16 ұпай Сандық-сапалық деңгей – 20 ұпай Логикалық деңгей – 25 ұпай Жоға

#14 слайд
Бағалау нормалары: Мағынаны тану деңгейі – 16 ұпай Сандық-сапалық деңгей – 20 ұпай Логикалық деңгей – 25 ұпай Жоғары өре деңгейі – 1,2,3 орын

14 слайд

Бағалау нормалары: Мағынаны тану деңгейі – 16 ұпай Сандық-сапалық деңгей – 20 ұпай Логикалық деңгей – 25 ұпай Жоғары өре деңгейі – 1,2,3 орын

10-сыныптың деңгейлік қорытындысы: Мағынаны тану деңгейі – 9 оқушы Сандық-сапалық деңгей – 5 оқушы Логикалы

#15 слайд
10-сыныптың деңгейлік қорытындысы: Мағынаны тану деңгейі – 9 оқушы Сандық-сапалық деңгей – 5 оқушы Логикалық деңгей – 3 оқушы Жоғары өре деңгейі – 2 оқушы

15 слайд

10-сыныптың деңгейлік қорытындысы: Мағынаны тану деңгейі – 9 оқушы Сандық-сапалық деңгей – 5 оқушы Логикалық деңгей – 3 оқушы Жоғары өре деңгейі – 2 оқушы

10-сыныптың деңгейлік қорытындысы:

#16 слайд
10-сыныптың деңгейлік қорытындысы:

16 слайд

10-сыныптың деңгейлік қорытындысы:

Файл форматы:
pptx
22.12.2017
1147
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі