Материалдар / Сөйлем ішіне қойылатын тыныс белгісі- Үтір

Сөйлем ішіне қойылатын тыныс белгісі- Үтір

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал жинақтау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қазан 2018
835
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Сөйлем ішіне қойылатын тыныс белгісі- Үтір

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Сөйлем ішіне қойылатын тыныс белгісі- Үтір

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Сөйлем ішіне қойылатын тыныс белгісі- Үтір

Мақсаты: Білімділік: Сөйлемдерге қойылатын тыныс белгілерін түсіндіру Дамытушылық: Ақыл-ой қабі

2 слайд
Мақсаты: Білімділік: Сөйлемдерге қойылатын тыныс белгілерін түсіндіру Дамытушылық: Ақыл-ой қабілеттерін дамыту Тәрбиелілік: Тыңдай білу және дұрыс жаза білуге баулу

2 слайд

Мақсаты: Білімділік: Сөйлемдерге қойылатын тыныс белгілерін түсіндіру Дамытушылық: Ақыл-ой қабілеттерін дамыту Тәрбиелілік: Тыңдай білу және дұрыс жаза білуге баулу

Сабақтың түрі. Сабақтың әдісі. Сабақтың типі. Сабақтың көрнекілігі. Ашық сабақ Интерактивті тақта, оқулық, кесте, қима

3 слайд
Сабақтың түрі. Сабақтың әдісі. Сабақтың типі. Сабақтың көрнекілігі. Ашық сабақ Интерактивті тақта, оқулық, кесте, қима қағаздар .Дәстүрлі Түсіндіру,сұрақ – жауап.

3 слайд

Сабақтың түрі. Сабақтың әдісі. Сабақтың типі. Сабақтың көрнекілігі. Ашық сабақ Интерактивті тақта, оқулық, кесте, қима қағаздар .Дәстүрлі Түсіндіру,сұрақ – жауап.

Қима қағаздармен жұмысІІ Үй тапсырмасын сұрау ІІІ Оқушылардың білімін жан – жақты тексеру ІV. Жаңа сабаққ

4 слайд
Қима қағаздармен жұмысІІ Үй тапсырмасын сұрау ІІІ Оқушылардың білімін жан – жақты тексеру ІV. Жаңа сабаққа кіріспе. І Ұйымдастыру кезеңі . а) Оқушылармен сәлемдесу , түгелдеу. ә) Оқушылардың сабаққа даярлығын тексеру. 154 - жаттығу.сөлемдердің айтылу мақсатын өзгертіп, қуаныш ризалық сезімдерін білдіретін етіп құрау. Сөйлем ішіне қойылатын тыныс белгілері: нүкте, үтір, сызықша, нүктелі үтір, қос нүкте, тырнақша.

4 слайд

Қима қағаздармен жұмысІІ Үй тапсырмасын сұрау ІІІ Оқушылардың білімін жан – жақты тексеру ІV. Жаңа сабаққа кіріспе. І Ұйымдастыру кезеңі . а) Оқушылармен сәлемдесу , түгелдеу. ә) Оқушылардың сабаққа даярлығын тексеру. 154 - жаттығу.сөлемдердің айтылу мақсатын өзгертіп, қуаныш ризалық сезімдерін білдіретін етіп құрау. Сөйлем ішіне қойылатын тыныс белгілері: нүкте, үтір, сызықша, нүктелі үтір, қос нүкте, тырнақша.

V Жаңа сабақ 1. Үтір - біріңғай мүшелердің арасына қойылады; 2. Үтір - қаратпа сөздерге байланысты қойылады; 3. Үтір - оңаш

5 слайд
V Жаңа сабақ 1. Үтір - біріңғай мүшелердің арасына қойылады; 2. Үтір - қаратпа сөздерге байланысты қойылады; 3. Үтір - оңашаланған айқындауышты ерекшелеуші таңба; 4. Үтір - айтушының көзқарасын білдіруші таңба; 5. Үтір - одағайларды ерекшелеуші ретінде де қойылады;

5 слайд

V Жаңа сабақ 1. Үтір - біріңғай мүшелердің арасына қойылады; 2. Үтір - қаратпа сөздерге байланысты қойылады; 3. Үтір - оңашаланған айқындауышты ерекшелеуші таңба; 4. Үтір - айтушының көзқарасын білдіруші таңба; 5. Үтір - одағайларды ерекшелеуші ретінде де қойылады;

Мағыналық ГрамматикалықГрамматикалық Интонация-Интонация- лықлық Үтір қойғанда тыныс белгілерін қолданудың 3 принципі бар

6 слайд
Мағыналық ГрамматикалықГрамматикалық Интонация-Интонация- лықлық Үтір қойғанда тыныс белгілерін қолданудың 3 принципі бар:

6 слайд

Мағыналық ГрамматикалықГрамматикалық Интонация-Интонация- лықлық Үтір қойғанда тыныс белгілерін қолданудың 3 принципі бар:

Тапсырма 1. Қадірлім қасиеттім ордам менің! Отаным арқа сүйер қорған-белім. Заңғар көгім сая бақ орман-көлім. 2.Шы

7 слайд
Тапсырма 1. Қадірлім қасиеттім ордам менің! Отаным арқа сүйер қорған-белім. Заңғар көгім сая бақ орман-көлім. 2.Шыбын-шіркей құрт-құмырсқа, бақа шаянға дейін өзіне бір теңдік тигендей арқасы кеңіп қуанғандай сазарған сұр белдерді сортаң тақырды бұйрат адырды әнге бөлейді. 3. Егіс аяқталып шөп астық жинау алдындғы бір тыныс кезеңі туды. 4.Түсін шеше!Мен емес жаман бала ренжіме маған да заманға да.

7 слайд

Тапсырма 1. Қадірлім қасиеттім ордам менің! Отаным арқа сүйер қорған-белім. Заңғар көгім сая бақ орман-көлім. 2.Шыбын-шіркей құрт-құмырсқа, бақа шаянға дейін өзіне бір теңдік тигендей арқасы кеңіп қуанғандай сазарған сұр белдерді сортаң тақырды бұйрат адырды әнге бөлейді. 3. Егіс аяқталып шөп астық жинау алдындғы бір тыныс кезеңі туды. 4.Түсін шеше!Мен емес жаман бала ренжіме маған да заманға да.

IV Жаңа сабақты бекіту 1.Қандай тыныс белгілерін білесіңдер? 2.Үтір дегеніміз не? 3.Үтірді қолданудың қандай принциптері бар? 4

8 слайд
IV Жаңа сабақты бекіту 1.Қандай тыныс белгілерін білесіңдер? 2.Үтір дегеніміз не? 3.Үтірді қолданудың қандай принциптері бар? 4.Ендеше тыңда Абылай оның шешімі мен білсем былай болады (тиісті тыныс белгілерін қой) 5. Аядай бөлменің іші қапырық кішкентай құйттай Адам айнала алмайтындай екен. (тиісті тыныс белгілерін қой)

8 слайд

IV Жаңа сабақты бекіту 1.Қандай тыныс белгілерін білесіңдер? 2.Үтір дегеніміз не? 3.Үтірді қолданудың қандай принциптері бар? 4.Ендеше тыңда Абылай оның шешімі мен білсем былай болады (тиісті тыныс белгілерін қой) 5. Аядай бөлменің іші қапырық кішкентай құйттай Адам айнала алмайтындай екен. (тиісті тыныс белгілерін қой)

Қорытынды. Бағалау. VІІІ. Үйге тапсырма. Тыныс белгілерін қолданып, Өз туған жерің туралы әңгіме құрастыру

9 слайд
Қорытынды. Бағалау. VІІІ. Үйге тапсырма. Тыныс белгілерін қолданып, Өз туған жерің туралы әңгіме құрастыру

9 слайд

Қорытынды. Бағалау. VІІІ. Үйге тапсырма. Тыныс белгілерін қолданып, Өз туған жерің туралы әңгіме құрастыру

10 слайд

10 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ