Материалдар / «Сөйлеу мәдениеті: Қоштасу» 5 сынып

«Сөйлеу мәдениеті: Қоштасу» 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация. Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды белгілі бір мекен мен оқиғаны суреттеп не сипаттап жазыныз.
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ПӘНІ: ҚАЗАҚ ТІЛІ СЫНЫБЫ: 5 БӨЛІМІ: І. МӘДЕНИЕТ: ТІЛ ЖӘНЕ ҚАРЫМ- ҚАТЫНАС. ФОНЕТИКА САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: «СӨЙЛЕУ МӘДЕНИЕТІ: ҚОШТА

1 слайд
ПӘНІ: ҚАЗАҚ ТІЛІ СЫНЫБЫ: 5 БӨЛІМІ: І. МӘДЕНИЕТ: ТІЛ ЖӘНЕ ҚАРЫМ- ҚАТЫНАС. ФОНЕТИКА САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: «СӨЙЛЕУ МӘДЕНИЕТІ: ҚОШТАСУ»   ӘЗІРЛЕГЕН: УРАЛБЕКОВА МӨЛДІР МЕЙРАМБЕКҚЫЗЫ

1 слайд

ПӘНІ: ҚАЗАҚ ТІЛІ СЫНЫБЫ: 5 БӨЛІМІ: І. МӘДЕНИЕТ: ТІЛ ЖӘНЕ ҚАРЫМ- ҚАТЫНАС. ФОНЕТИКА САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: «СӨЙЛЕУ МӘДЕНИЕТІ: ҚОШТАСУ»   ӘЗІРЛЕГЕН: УРАЛБЕКОВА МӨЛДІР МЕЙРАМБЕКҚЫЗЫ

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: “СӨЙЛЕУ МӘДЕНИЕТІ. ҚОШТАСУ”

2 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: “СӨЙЛЕУ МӘДЕНИЕТІ. ҚОШТАСУ”

2 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: “СӨЙЛЕУ МӘДЕНИЕТІ. ҚОШТАСУ”

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды белгілі бір мекен мен

3 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды белгілі бір мекен мен оқиғаны суреттеп не сипаттап жазыныз. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазыңыз.

3 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды белгілі бір мекен мен оқиғаны суреттеп не сипаттап жазыныз. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазыңыз.

.  Кіріспе бөлім: “Дұрыс-бұрыс әдісі арқылы миға шабуыл.  Нұсқау берілген сөздердің ішінен буын үндестігіне бағынатын және бу

4 слайд
.  Кіріспе бөлім: “Дұрыс-бұрыс әдісі арқылы миға шабуыл.  Нұсқау берілген сөздердің ішінен буын үндестігіне бағынатын және буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалары жалғанған сөздерді кестеге тізіңдер. Берілген сөздер: салеметсыз ба, адаммен сөзды, суреттерды, әншы, тауға, дастарханнан, қылыші, кітапбен, достық, дыбыстар Дұрысы Бұрысы

4 слайд

.  Кіріспе бөлім: “Дұрыс-бұрыс әдісі арқылы миға шабуыл.  Нұсқау берілген сөздердің ішінен буын үндестігіне бағынатын және буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалары жалғанған сөздерді кестеге тізіңдер. Берілген сөздер: салеметсыз ба, адаммен сөзды, суреттерды, әншы, тауға, дастарханнан, қылыші, кітапбен, достық, дыбыстар Дұрысы Бұрысы

 Негізгі бөлім  1 тапсырма. Берілген суреттерге назар аударыңыздар. “Суреттер сөйлейді” әдісі арқылы қоштасу сөздеріні қолдан

5 слайд
 Негізгі бөлім  1 тапсырма. Берілген суреттерге назар аударыңыздар. “Суреттер сөйлейді” әдісі арқылы қоштасу сөздеріні қолдана отырып, жағдаятты сипаттап жазыңыз. Сау болыңыз, аға!Сау бол!

5 слайд

 Негізгі бөлім  1 тапсырма. Берілген суреттерге назар аударыңыздар. “Суреттер сөйлейді” әдісі арқылы қоштасу сөздеріні қолдана отырып, жағдаятты сипаттап жазыңыз. Сау болыңыз, аға!Сау бол!

 . Қорытынды бөлім. Семантикалық кестені толтырыңдар Сөздер Жіңішке буынды с ө здер Жуан буынды сөздер Аралас буынды сө

6 слайд
 . Қорытынды бөлім. Семантикалық кестені толтырыңдар Сөздер Жіңішке буынды с ө здер Жуан буынды сөздер Аралас буынды сөздер Аман-есен Сау болыңыз Сәлеметсіз бе? Ассалаумағалейкум Қалайсың? Кездескенше Армысыз? Аманбысыз?

6 слайд

 . Қорытынды бөлім. Семантикалық кестені толтырыңдар Сөздер Жіңішке буынды с ө здер Жуан буынды сөздер Аралас буынды сөздер Аман-есен Сау болыңыз Сәлеметсіз бе? Ассалаумағалейкум Қалайсың? Кездескенше Армысыз? Аманбысыз?

Бағалау критерийі Д е скрипторы Үндестік заңына сәйкес сөздерді анықтайды Жуан, жіңішке, аралас буынды сөздерді табады.

7 слайд
Бағалау критерийі Д е скрипторы Үндестік заңына сәйкес сөздерді анықтайды Жуан, жіңішке, аралас буынды сөздерді табады.

7 слайд

Бағалау критерийі Д е скрипторы Үндестік заңына сәйкес сөздерді анықтайды Жуан, жіңішке, аралас буынды сөздерді табады.

Министірлікпен келісілген курстар тізімі