Сөйлеу тілінің шапшаңдығы
Сөйлеу тілінің шапшаңдығы

#1 слайд
Пәні: Педиатрия және мектеп
жасына дейінгі гигиенаны қолдану.
Тақырыбы: Сөйлеу тілінің
шапшаңдығы және жатықтығы
Дайындаған: Эргешова Г.Х.
1 слайд
Пәні: Педиатрия және мектеп жасына дейінгі гигиенаны қолдану. Тақырыбы: Сөйлеу тілінің шапшаңдығы және жатықтығы Дайындаған: Эргешова Г.Х.
#2 слайд
•Мақсаты:
•Студенттерге сөйлеу тілінің шапшаңдығы
мен жатықтығы туралы теориялық білім
беру;
•Тіл жаттықтыру тәсілдерін меңгерту;
•Практикалық жаттығулар арқылы болашақ
мұғалімнің кәсіби сөйлеу дағдысын дамыту.
2 слайд
•Мақсаты: •Студенттерге сөйлеу тілінің шапшаңдығы мен жатықтығы туралы теориялық білім беру; •Тіл жаттықтыру тәсілдерін меңгерту; •Практикалық жаттығулар арқылы болашақ мұғалімнің кәсіби сөйлеу дағдысын дамыту.
#3 слайд
•Топқа бөлу :
•Асық әдісі
3 слайд
•Топқа бөлу : •Асық әдісі
#4 слайд
•Қызығушылықты ояту
•Жаттығу: "Жылдам сөз"
•Топпен 1 минут ішінде аудио тыңдап
берілген тақырып бойынша шапшаң әрі
мағыналы сөйлемдерді тез
айту(мыс:«Табиғат»)
4 слайд
•Қызығушылықты ояту •Жаттығу: "Жылдам сөз" •Топпен 1 минут ішінде аудио тыңдап берілген тақырып бойынша шапшаң әрі мағыналы сөйлемдерді тез айту(мыс:«Табиғат»)
#5 слайд
•Шапшаңдық — сөйлеу қарқыны
•Жатықтық — сөйлеудің бірізділігі,
мәнерлілігі
5 слайд
•Шапшаңдық — сөйлеу қарқыны •Жатықтық — сөйлеудің бірізділігі, мәнерлілігі
#6 слайд
•Сөз арқылы түйінделген ой қаншалықты маңызды болса да, ол
тыңдаушыларға тек айтушының сол сөздерді нақты да
түсінікті, мөлшерленген күйде дыбыстауы, айтуы арқылы ғана
әсер ете алады. Дауыс - адамның аса маңызды белгілерінің бірі.
Бірдей қалыптағы дауыстың екеу болуы мүмкін емес. Өте-мөте
сирек жағдайларда ғана болмаса, кез-келген адам өз дауысын
жұмсақ, қаттырақ және түрлі құбылмалы қалыпқа келтіре
алады. Бірсарындылық, тұншыға, құмыға сөйлеушілік,
міңгірлеушілік, жекелеген дыбыстарды жұтып қоюшылық
және артикуляцияның анық болмауы ең жақсы сөзді бүлдіруге,
сөйлеушінің беделіне нұқсан келтіруге бейім.
6 слайд
•Сөз арқылы түйінделген ой қаншалықты маңызды болса да, ол тыңдаушыларға тек айтушының сол сөздерді нақты да түсінікті, мөлшерленген күйде дыбыстауы, айтуы арқылы ғана әсер ете алады. Дауыс - адамның аса маңызды белгілерінің бірі. Бірдей қалыптағы дауыстың екеу болуы мүмкін емес. Өте-мөте сирек жағдайларда ғана болмаса, кез-келген адам өз дауысын жұмсақ, қаттырақ және түрлі құбылмалы қалыпқа келтіре алады. Бірсарындылық, тұншыға, құмыға сөйлеушілік, міңгірлеушілік, жекелеген дыбыстарды жұтып қоюшылық және артикуляцияның анық болмауы ең жақсы сөзді бүлдіруге, сөйлеушінің беделіне нұқсан келтіруге бейім.
#7 слайд
•IV. Практикалық бөлім
•1. Артикуляциялық жаттығулар
•(Тіл мен ерінге арналған жаттығулар.
7 слайд
•IV. Практикалық бөлім •1. Артикуляциялық жаттығулар •(Тіл мен ерінге арналған жаттығулар.
#8 слайд
•2. Жаңылтпаштармен жұмыс
•Жаңылтпаштарды топпен, жеке, дуэтпен айту
•Үнемі жылдамдық пен жатықтыққа назар аудару
•Мысал:
•> «Қара қаздар құзға қонды,
•Қызыл қаздар мұзға қонды»
8 слайд
•2. Жаңылтпаштармен жұмыс •Жаңылтпаштарды топпен, жеке, дуэтпен айту •Үнемі жылдамдық пен жатықтыққа назар аудару •Мысал: •> «Қара қаздар құзға қонды, •Қызыл қаздар мұзға қонды»
#9 слайд
•3. Диалог құру
•Студенттер жұппен әртүрлі жағдаяттарға
байланысты шапшаң әрі жатық сөйлесуді
модельдейді.
•(мысалы, Студентермен жұмыс)
9 слайд
•3. Диалог құру •Студенттер жұппен әртүрлі жағдаяттарға байланысты шапшаң әрі жатық сөйлесуді модельдейді. •(мысалы, Студентермен жұмыс)
#10 слайд
4. «Сөйлеу тренажері» ойыны
Слайдта/аудио жазбада
жылдам оқылған сөйлемді
естіп, артынан қайталау
Интонация мен мәнерлілікке
мән беру
10 слайд
4. «Сөйлеу тренажері» ойыны Слайдта/аудио жазбада жылдам оқылған сөйлемді естіп, артынан қайталау Интонация мен мәнерлілікке мән беру
#11 слайд
V. Рефлексия және бағалау
"Мен не білдім?" сұрағы
бойынша 2-3 студент өз пікірін
айтады
Қоржын әдісі
11 слайд
V. Рефлексия және бағалау "Мен не білдім?" сұрағы бойынша 2-3 студент өз пікірін айтады Қоржын әдісі
#12 слайд
Сабақты
қортындылау:видео
рөлік арқылы.
12 слайд
Сабақты қортындылау:видео рөлік арқылы.
#13 слайд
Үй тапсырмасы:
3 жаңылтпаш жаттау және
бейнежазбаға түсіріп келу
13 слайд
Үй тапсырмасы: 3 жаңылтпаш жаттау және бейнежазбаға түсіріп келу
#14 слайд
Ақиқаттың ауылы
Мұрат етіп шындықты
Ақиқатқа жүгінем.
Адалдықты ардақтап,
Жалғандықтан түңілем.
Үлкендердің ақылын
Ақ бата деп ұғынам.
Шынын айтқан кішінің
Пәктігіне қызығам.
Өтірік айтып өрекпіп,
Жамандыққа бармайық.
Алдаймын деп өзгені,
Өзіміз ұятқа қалмайық!
Әр нәрсенің байламын
Шындықпенен шешейік.
Дақ түсірмей жүрекке,
Тәтті ғұмыр кешейік!
Назарларыңызға
рахмет
14 слайд
Ақиқаттың ауылы Мұрат етіп шындықты Ақиқатқа жүгінем. Адалдықты ардақтап, Жалғандықтан түңілем. Үлкендердің ақылын Ақ бата деп ұғынам. Шынын айтқан кішінің Пәктігіне қызығам. Өтірік айтып өрекпіп, Жамандыққа бармайық. Алдаймын деп өзгені, Өзіміз ұятқа қалмайық! Әр нәрсенің байламын Шындықпенен шешейік. Дақ түсірмей жүрекке, Тәтті ғұмыр кешейік! Назарларыңызға рахмет
#15 слайд
15 слайд
#16 слайд
16 слайд
#17 слайд
17 слайд
#18 слайд
18 слайд
#19 слайд
19 слайд
#20 слайд
20 слайд
#21 слайд
21 слайд
#22 слайд
22 слайд
#23 слайд
23 слайд
#24 слайд
24 слайд
#25 слайд
25 слайд
#26 слайд
26 слайд
шағым қалдыра аласыз













