Материалдар / Шоқан Уалиханов
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Шоқан Уалиханов

Материал туралы қысқаша түсінік
ыыыыыыы1000-ға дейінгі сандар, мыңдықтармен миллионға дейінгі сандар тізбектерінің заңдылығын анықтау 3.2.1.2 Әріптердің берілген мәндерінде екі әрпі бар әріпті өрнектің мәнін табу 3.2.2.1 Қарапайым теңсіздіктердің шешімдер жиынын табу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Ақпан 2019
299
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТЕРЛІГІ С. АМАНЖОЛОВ АТЫНДАҒЫ ШЫҒЫС ҚАЗАҚСТАН МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ Игисин

1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТЕРЛІГІ С. АМАНЖОЛОВ АТЫНДАҒЫ ШЫҒЫС ҚАЗАҚСТАН МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ Игисинова Н.Б. Тәрбие теориясы Тіркеу номері: МП 00109-08 Ұсынған: ФӘК және УӘБ Өскемен, 2008 жыл

1 слайд

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТЕРЛІГІ С. АМАНЖОЛОВ АТЫНДАҒЫ ШЫҒЫС ҚАЗАҚСТАН МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ Игисинова Н.Б. Тәрбие теориясы Тіркеу номері: МП 00109-08 Ұсынған: ФӘК және УӘБ Өскемен, 2008 жыл

Игисинова Игисинова Нураш Нураш БекпауовнаБекпауовна Философия ғылымдарының кандидаты

2 слайд
Игисинова Игисинова Нураш Нураш БекпауовнаБекпауовна Философия ғылымдарының кандидаты

2 слайд

Игисинова Игисинова Нураш Нураш БекпауовнаБекпауовна Философия ғылымдарының кандидаты

Мазмұны 1.Тұтас педагогикалық үрдістің пәні және мұғалім қызметінің нысанасы ретінде. 2.ТПҮ заңдылықтары және принциптері 3.Тә

3 слайд
Мазмұны 1.Тұтас педагогикалық үрдістің пәні және мұғалім қызметінің нысанасы ретінде. 2.ТПҮ заңдылықтары және принциптері 3.Тәрбие мақсаты әлеуметтік қамтамасыз етілуі 4.Дүниетаным көзқарасы жеке тұлғаны қалыптастыру тірегі 5.Тәрбиенің мазмұны міндетті, мақсаты 6.ТПҮ-тегі тәрбие әдістері, түрі, құралдары 7.Педагогикалық үрдістегі балалар ұжымының мұғалімдердің өзара байланысы мен өзара іс-әрекеті 8.Сынып тәрбие жүйесін құру сынып жетекшісі іс-әрекетінің шығармашылық нәтижесі ретінде 9.Отбасы тәрбиесінің негізі

3 слайд

Мазмұны 1.Тұтас педагогикалық үрдістің пәні және мұғалім қызметінің нысанасы ретінде. 2.ТПҮ заңдылықтары және принциптері 3.Тәрбие мақсаты әлеуметтік қамтамасыз етілуі 4.Дүниетаным көзқарасы жеке тұлғаны қалыптастыру тірегі 5.Тәрбиенің мазмұны міндетті, мақсаты 6.ТПҮ-тегі тәрбие әдістері, түрі, құралдары 7.Педагогикалық үрдістегі балалар ұжымының мұғалімдердің өзара байланысы мен өзара іс-әрекеті 8.Сынып тәрбие жүйесін құру сынып жетекшісі іс-әрекетінің шығармашылық нәтижесі ретінде 9.Отбасы тәрбиесінің негізі

Аннотация Пәннің мазмұны: Оқып меңгерілетін «Тәрбие теориясы» пәні жоғары мектептегі педагогикалық дайындау жүйесінде жоғар

4 слайд
Аннотация Пәннің мазмұны: Оқып меңгерілетін «Тәрбие теориясы» пәні жоғары мектептегі педагогикалық дайындау жүйесінде жоғары мәнге ие. Студенттерді іс-қимыл үстіндегі және теориялық проблемалардың ең ауқымды сұрақтарымен таныстыру, өмірдің даму заңдылықтарына назар аудару негізінде олардың дұрыс дүниетанымын қалыптастыру. - Тәрбиенің дамуының қозғаушы күштеріне сипаттама береді - Отандық педагогтардың бастауыш сынып оқушысын оқытудың педагогикалық негіздері жайлы мәселелері оқылады. Пәнді оқытудың мақсаты: - Болашақ педагог студенттерге «тәрбие теориясы» мәселесі бойынша теориялық және практикалық білімдер беру. Пәнді оқып үйренудің міндеті: - Оқыту мен тәрбиелеу үрдісінде болашақ тұлғаның дамуының педагогикалық теориялар туралы жалпы білім беру; педагогика саласындағы адамның атқаратын қызметін оқып білу; оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық ерекшеліктері, бастауыш сынып оқушыларының даму заңдылықтарын түсіну, арнайы әдебиеттермен жұмыс жасау. Курсқа сипаттама «Тәрбие теориясыі» курсын оқыған студент қарастыратын негізгі ұғымдармен таныс болуы, оны басқа ғылымдармен сабақтастыра алуы (педагогика, физиология, психология салалары) Бастауыш сынып оқушысының даму ерекшеліктерін тану, кәсіби қызметте пәннен алған білімдерін қолдана алуы тиіс.

4 слайд

Аннотация Пәннің мазмұны: Оқып меңгерілетін «Тәрбие теориясы» пәні жоғары мектептегі педагогикалық дайындау жүйесінде жоғары мәнге ие. Студенттерді іс-қимыл үстіндегі және теориялық проблемалардың ең ауқымды сұрақтарымен таныстыру, өмірдің даму заңдылықтарына назар аудару негізінде олардың дұрыс дүниетанымын қалыптастыру. - Тәрбиенің дамуының қозғаушы күштеріне сипаттама береді - Отандық педагогтардың бастауыш сынып оқушысын оқытудың педагогикалық негіздері жайлы мәселелері оқылады. Пәнді оқытудың мақсаты: - Болашақ педагог студенттерге «тәрбие теориясы» мәселесі бойынша теориялық және практикалық білімдер беру. Пәнді оқып үйренудің міндеті: - Оқыту мен тәрбиелеу үрдісінде болашақ тұлғаның дамуының педагогикалық теориялар туралы жалпы білім беру; педагогика саласындағы адамның атқаратын қызметін оқып білу; оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық ерекшеліктері, бастауыш сынып оқушыларының даму заңдылықтарын түсіну, арнайы әдебиеттермен жұмыс жасау. Курсқа сипаттама «Тәрбие теориясыі» курсын оқыған студент қарастыратын негізгі ұғымдармен таныс болуы, оны басқа ғылымдармен сабақтастыра алуы (педагогика, физиология, психология салалары) Бастауыш сынып оқушысының даму ерекшеліктерін тану, кәсіби қызметте пәннен алған білімдерін қолдана алуы тиіс.

Тәрбие теориясы  Мазмұны  Тұтас педагогикалық үрдістің пәні және мұғалім қызметінің нысанасы ретінде.  ТПҮ заңдылықтары жән

5 слайд
Тәрбие теориясы  Мазмұны  Тұтас педагогикалық үрдістің пәні және мұғалім қызметінің нысанасы ретінде.  ТПҮ заңдылықтары және принциптері  Тәрбие мақсаты әлеуметтік қамтамасыз етілуі  Дүниетаным көзқарасы жеке тұлғаны қалыптастыру тірегі  Тәрбиенің мазмұны міндетті, мақсаты  ТПҮ-тегі тәрбие әдістері, түрі, құралдары  Педагогикалық үрдістегі балалар ұжымының мұғалімдердің өзара байланысы мен өзара іс-әрекеті  Сынып тәрбие жүйесін құру сынып жетекшісі іс-әрекетінің шығармашылық нәтижесі ретінде  Отбасы тәрбиесінің негізі

5 слайд

Тәрбие теориясы  Мазмұны  Тұтас педагогикалық үрдістің пәні және мұғалім қызметінің нысанасы ретінде.  ТПҮ заңдылықтары және принциптері  Тәрбие мақсаты әлеуметтік қамтамасыз етілуі  Дүниетаным көзқарасы жеке тұлғаны қалыптастыру тірегі  Тәрбиенің мазмұны міндетті, мақсаты  ТПҮ-тегі тәрбие әдістері, түрі, құралдары  Педагогикалық үрдістегі балалар ұжымының мұғалімдердің өзара байланысы мен өзара іс-әрекеті  Сынып тәрбие жүйесін құру сынып жетекшісі іс-әрекетінің шығармашылық нәтижесі ретінде  Отбасы тәрбиесінің негізі

Тұтас педагогикалық үрдістің пәні және мұғалім қызметінің нысанасы ретінде  Педагогика пәні және мұғалім іс-әрекетінің объект

6 слайд
Тұтас педагогикалық үрдістің пәні және мұғалім қызметінің нысанасы ретінде  Педагогика пәні және мұғалім іс-әрекетінің объектісі, бұл ұғымдардың дамуы, мектеп практикасында, оқу құралдарында, бағдарламаларда проблемалар көрсетілген  Педагогикалық үрдістің мәні, оның коспоненттерінің құрылымы  Негізгі ұғымдар: “Педагогикалық үрдіс”, “Педагогтар-оқушылар” “Субъект-объект қатынастар” “субъект-субъектік қатынастар”

6 слайд

Тұтас педагогикалық үрдістің пәні және мұғалім қызметінің нысанасы ретінде  Педагогика пәні және мұғалім іс-әрекетінің объектісі, бұл ұғымдардың дамуы, мектеп практикасында, оқу құралдарында, бағдарламаларда проблемалар көрсетілген  Педагогикалық үрдістің мәні, оның коспоненттерінің құрылымы  Негізгі ұғымдар: “Педагогикалық үрдіс”, “Педагогтар-оқушылар” “Субъект-объект қатынастар” “субъект-субъектік қатынастар”

• ТПҮ білімділік, тәрбиелік және дамытушылық қызметінің өзара бірлігі мен өзара байланысы. ТПҮ оқу және оқудан тыс болад

7 слайд
• ТПҮ білімділік, тәрбиелік және дамытушылық қызметінің өзара бірлігі мен өзара байланысы. ТПҮ оқу және оқудан тыс болады. • Педагогикалық үрдістің қозғаушы күштері. Педагогикалық үрдістің тәрбиелік мәні. Оқу-тәрбие үрдісінің құралы. • Педагогикалық үрдісті болжау және жағдайына диагностика жасау мәселелері

7 слайд

• ТПҮ білімділік, тәрбиелік және дамытушылық қызметінің өзара бірлігі мен өзара байланысы. ТПҮ оқу және оқудан тыс болады. • Педагогикалық үрдістің қозғаушы күштері. Педагогикалық үрдістің тәрбиелік мәні. Оқу-тәрбие үрдісінің құралы. • Педагогикалық үрдісті болжау және жағдайына диагностика жасау мәселелері

Тәрбие жұмысының формалары Нәтижелері баға Өзін-өзі бағалау Тәрбие принциптері Тәрбие процесінің заңдылықтары Тәрбие процесінің

8 слайд
Тәрбие жұмысының формалары Нәтижелері баға Өзін-өзі бағалау Тәрбие принциптері Тәрбие процесінің заңдылықтары Тәрбие процесінің Қарама-қайшылықтары ішкі сыртқымақсат Практикалық байланыс Жеке адам Сана мінез-құлық

8 слайд

Тәрбие жұмысының формалары Нәтижелері баға Өзін-өзі бағалау Тәрбие принциптері Тәрбие процесінің заңдылықтары Тәрбие процесінің Қарама-қайшылықтары ішкі сыртқымақсат Практикалық байланыс Жеке адам Сана мінез-құлық

Тәрбие - мақсатқа бағытталған тұлға бойында көзқарастар мен сенімдер, қасиеттер мен құндылықтар, мінез-құлық нормаларын

9 слайд
Тәрбие - мақсатқа бағытталған тұлға бойында көзқарастар мен сенімдер, қасиеттер мен құндылықтар, мінез-құлық нормаларын қалыптастыру процесі. Тәрбие - мақсатты, арнайы ұйымдастырылған жан-жақты үйлесімді дамыған тұлғаны қалыптастыру процесі.

9 слайд

Тәрбие - мақсатқа бағытталған тұлға бойында көзқарастар мен сенімдер, қасиеттер мен құндылықтар, мінез-құлық нормаларын қалыптастыру процесі. Тәрбие - мақсатты, арнайы ұйымдастырылған жан-жақты үйлесімді дамыған тұлғаны қалыптастыру процесі.

Тәрбие - мақсатты түрде, адамзаттың өмір сүру барысында жинақтаған әлеуметтік тәжірибесін, ұрпақтан ұрпаққа а

10 слайд
Тәрбие - мақсатты түрде, адамзаттың өмір сүру барысында жинақтаған әлеуметтік тәжірибесін, ұрпақтан ұрпаққа алмастыру процесі. Тәрбие - тұлғаны қалыптастыруға бағытталған қоғамдық институттардың (отбасы, балабақша, мектеп, қоғамдық бірлестік) балаға әсер ету процесі.

10 слайд

Тәрбие - мақсатты түрде, адамзаттың өмір сүру барысында жинақтаған әлеуметтік тәжірибесін, ұрпақтан ұрпаққа алмастыру процесі. Тәрбие - тұлғаны қалыптастыруға бағытталған қоғамдық институттардың (отбасы, балабақша, мектеп, қоғамдық бірлестік) балаға әсер ету процесі.

Педагогикалық үрдісте іс-әрекет түрлерін кешенді қолдану Іс-әркеттің жетекші түрлері Еңбек Қарым-қатынас Таным Ойын Шығармашылы

11 слайд
Педагогикалық үрдісте іс-әрекет түрлерін кешенді қолдану Іс-әркеттің жетекші түрлері Еңбек Қарым-қатынас Таным Ойын Шығармашылық Сөйлеу мәдениеті

11 слайд

Педагогикалық үрдісте іс-әрекет түрлерін кешенді қолдану Іс-әркеттің жетекші түрлері Еңбек Қарым-қатынас Таным Ойын Шығармашылық Сөйлеу мәдениеті

Педагогикалық процесс қызметі етуші жүйе ретінде Іс -әрекет Іс -әрекет оқушылар оқушыларҰстаздар Ұстаздар Іс-әрекет Іс-әрекет

12 слайд
Педагогикалық процесс қызметі етуші жүйе ретінде Іс -әрекет Іс -әрекет оқушылар оқушыларҰстаздар Ұстаздар Іс-әрекет Іс-әрекет

12 слайд

Педагогикалық процесс қызметі етуші жүйе ретінде Іс -әрекет Іс -әрекет оқушылар оқушыларҰстаздар Ұстаздар Іс-әрекет Іс-әрекет

Педагогикалық процесс ерекшеліктері Атрибутивтік қасиеті педагогикалық прпоцестіңСубъектілердің өзара әрекеттеріӘртүлі функцион

13 слайд
Педагогикалық процесс ерекшеліктері Атрибутивтік қасиеті педагогикалық прпоцестіңСубъектілердің өзара әрекеттеріӘртүлі функционалды мамандандыруБелсенділік пен қатынастың бірлігі

13 слайд

Педагогикалық процесс ерекшеліктері Атрибутивтік қасиеті педагогикалық прпоцестіңСубъектілердің өзара әрекеттеріӘртүлі функционалды мамандандыруБелсенділік пен қатынастың бірлігі

Тұға дамуының қозғаушы күштері Жаңа мүдделер Жаңа танымдық талаптар Тұлғаның дамуындағы қызметтер Жақсы жетістіктерге Ұмтылыс

14 слайд
Тұға дамуының қозғаушы күштері Жаңа мүдделер Жаңа танымдық талаптар Тұлғаның дамуындағы қызметтер Жақсы жетістіктерге Ұмтылыс Дербестікке ұмтылыс Инерттілік, Стереотиптік, тұрақтылық Еркіндік пен Қоғамдық іс-әрекет

14 слайд

Тұға дамуының қозғаушы күштері Жаңа мүдделер Жаңа танымдық талаптар Тұлғаның дамуындағы қызметтер Жақсы жетістіктерге Ұмтылыс Дербестікке ұмтылыс Инерттілік, Стереотиптік, тұрақтылық Еркіндік пен Қоғамдық іс-әрекет

Педагогикалық проесстің қозғаушы күштерін қарастырған ғалымдар  М.А.Данилов  Н.Д. Хмель  Г. И. Щукина  Б.Т. Лихачев  А.С.

15 слайд
Педагогикалық проесстің қозғаушы күштерін қарастырған ғалымдар  М.А.Данилов  Н.Д. Хмель  Г. И. Щукина  Б.Т. Лихачев  А.С. Макаренко  Н.К. Крупская  Г. С. Костюк  В. А.Сухомлинский  Н.А. Завалко

15 слайд

Педагогикалық проесстің қозғаушы күштерін қарастырған ғалымдар  М.А.Данилов  Н.Д. Хмель  Г. И. Щукина  Б.Т. Лихачев  А.С. Макаренко  Н.К. Крупская  Г. С. Костюк  В. А.Сухомлинский  Н.А. Завалко

ТПҮ заңдылықтары және принциптеріТПҮ заңдылықтары және принциптері Педагогикалық заңдар Әлеуметтік Экономикалық Мақсаттылық Екі

16 слайд
ТПҮ заңдылықтары және принциптеріТПҮ заңдылықтары және принциптері Педагогикалық заңдар Әлеуметтік Экономикалық Мақсаттылық Екі жақтылық сипат Оқушы-мұғалім Іс-әрекетті ұйымдастыру Ұжымды дамыту Жас ерекшеліктерін ескеру Жекелей, дербестікке пікір алмасу

16 слайд

ТПҮ заңдылықтары және принциптеріТПҮ заңдылықтары және принциптері Педагогикалық заңдар Әлеуметтік Экономикалық Мақсаттылық Екі жақтылық сипат Оқушы-мұғалім Іс-әрекетті ұйымдастыру Ұжымды дамыту Жас ерекшеліктерін ескеру Жекелей, дербестікке пікір алмасу

Тәрбие принциптері Принцип- тері Тәрбиенің мақсаттылығы Тәрбиенің өмір мен Тәжірибемен байланысы Ұжымда және ұжым Арқылы тәрб

17 слайд
Тәрбие принциптері Принцип- тері Тәрбиенің мақсаттылығы Тәрбиенің өмір мен Тәжірибемен байланысы Ұжымда және ұжым Арқылы тәрбиелеу Тәрбиеленушінің Тұлғасына қойылатын Талаптар мен құрметтің бірлігі Тәрбиелік ықпалдардың тізбектестігі жүйелігі Үздіксіздігі мен беріктігі Жас және жеке Ерекшеліктеріне байланысты Ізгілік бағыттағы принцип Табиғатқа сәйкестілік принцип

17 слайд

Тәрбие принциптері Принцип- тері Тәрбиенің мақсаттылығы Тәрбиенің өмір мен Тәжірибемен байланысы Ұжымда және ұжым Арқылы тәрбиелеу Тәрбиеленушінің Тұлғасына қойылатын Талаптар мен құрметтің бірлігі Тәрбиелік ықпалдардың тізбектестігі жүйелігі Үздіксіздігі мен беріктігі Жас және жеке Ерекшеліктеріне байланысты Ізгілік бағыттағы принцип Табиғатқа сәйкестілік принцип

Өзін-өзі тәрбиелеу Адамның өзінің теріс Қылықтарын жойып, Жағымды қасиеттерін Жетілдіру жөніндегі Саналы, мақсатты Іс-әрекеті.

18 слайд
Өзін-өзі тәрбиелеу Адамның өзінің теріс Қылықтарын жойып, Жағымды қасиеттерін Жетілдіру жөніндегі Саналы, мақсатты Іс-әрекеті. Өзін-өзі тәрбиелеудің Әдістемесі Өзін-*өзі тәрбиелеудің Мақсатын қою Өзін-өзі тәрбиелеу Бойынша жұмыстарды жоспарлау Өзін-өзі тәрбиелеудің Нақты тәсілдерін игеру Өзін-өзі бақылау Өзін-өзі анықтау Өзін-өзі бағалау Өзін-өзі сендіру Өзін-өзі ұйымдастыру Өзін-өзі жетілдіру

18 слайд

Өзін-өзі тәрбиелеу Адамның өзінің теріс Қылықтарын жойып, Жағымды қасиеттерін Жетілдіру жөніндегі Саналы, мақсатты Іс-әрекеті. Өзін-өзі тәрбиелеудің Әдістемесі Өзін-*өзі тәрбиелеудің Мақсатын қою Өзін-өзі тәрбиелеу Бойынша жұмыстарды жоспарлау Өзін-өзі тәрбиелеудің Нақты тәсілдерін игеру Өзін-өзі бақылау Өзін-өзі анықтау Өзін-өзі бағалау Өзін-өзі сендіру Өзін-өзі ұйымдастыру Өзін-өзі жетілдіру

Қайта тәрбиелеу Қайта тәрбиелеу -бұл тәрбиелік ықпалдар жүйесі, оның барысында құлықтық дамуымен жүріс-тұрысындағы ауытқулар т

19 слайд
Қайта тәрбиелеу Қайта тәрбиелеу -бұл тәрбиелік ықпалдар жүйесі, оның барысында құлықтық дамуымен жүріс-тұрысындағы ауытқулар түзетіледі және қоғамның моральдық талаптарына сай тұлға сапалары қалыптасады Қайта тәрбиелеудің Әдістері Қайта ұғындыру- бұл тәрбиесі Қиын балалар педагогикалық Тұрғыда қараусыз қалған Оқушылар бойындағы дұрыс емес Сенімдерді Қайта құру әдісі Қайта оқыту- бұл теріс Қажеттіліктері мен Дағдыларды Түзеті әдісі Басқа іс-әрекетке жету-бұл тәртібімен мінез- Құлқынығң дамумында ауытқуы бар Балалардың белсенділігін Арыттыру қоғамдық пайдалы Іс-әрекетке ауыстыру Әдісі Күрт өзгерту-бұл тұлған ың ұжым және қоғамме қатынасынығң бұзылысын Шұғыл қалпына Келтіру әдісі. Бұл қайта тәрбиелеудің Макаренко Жасаған арнайы әдісі Еріксіз көндіру- бұл басқа әдістердің мүмкіншілігі Сарылғанда педагогикалық және әлеуметтік Тұрғыда өте қараусызщ қалған балаларға Қолданылатын педагогикалық әсер ету

19 слайд

Қайта тәрбиелеу Қайта тәрбиелеу -бұл тәрбиелік ықпалдар жүйесі, оның барысында құлықтық дамуымен жүріс-тұрысындағы ауытқулар түзетіледі және қоғамның моральдық талаптарына сай тұлға сапалары қалыптасады Қайта тәрбиелеудің Әдістері Қайта ұғындыру- бұл тәрбиесі Қиын балалар педагогикалық Тұрғыда қараусыз қалған Оқушылар бойындағы дұрыс емес Сенімдерді Қайта құру әдісі Қайта оқыту- бұл теріс Қажеттіліктері мен Дағдыларды Түзеті әдісі Басқа іс-әрекетке жету-бұл тәртібімен мінез- Құлқынығң дамумында ауытқуы бар Балалардың белсенділігін Арыттыру қоғамдық пайдалы Іс-әрекетке ауыстыру Әдісі Күрт өзгерту-бұл тұлған ың ұжым және қоғамме қатынасынығң бұзылысын Шұғыл қалпына Келтіру әдісі. Бұл қайта тәрбиелеудің Макаренко Жасаған арнайы әдісі Еріксіз көндіру- бұл басқа әдістердің мүмкіншілігі Сарылғанда педагогикалық және әлеуметтік Тұрғыда өте қараусызщ қалған балаларға Қолданылатын педагогикалық әсер ету

Тәрбие процесі  Тәрбие процесі-жеке адам мен балалар ұжымын әлеуметтік тұрғыдан қалыптастыруда, оларды, өмірге дайындап, қо

20 слайд
Тәрбие процесі  Тәрбие процесі-жеке адам мен балалар ұжымын әлеуметтік тұрғыдан қалыптастыруда, оларды, өмірге дайындап, қоғамда өз орнын таба білуге үйретіп, әрбір әрекетімен, қызметімен қоғамға пайда келтіруде, өз жеке басына қанағаттанған сезіммен қарауға тәрбиелеу.  Тәрбие процесінің құрылысы өз ерекшеліктеріне байланысты алдына айқын мақсаттар қойып, тәрбие мазмұның соған негіздеп, оларды іс-жүзіне асыруда тәрбиенің формалары мен әдіс- тәсілдерін, объективтік мүмкіндіктерін сонымен қатар ең соңында жеткен жетістіктерідің қорытындысын белгілейді.  Тәрбие процйесінің екі жақтылық функциясының мәні –педагогтің белгілі мақсат пен жасаған педагогикалық ықпалы, табиғи түрде, оқушының өмірі мен іс-әрекеттерінің үйлесуі қажет.

20 слайд

Тәрбие процесі  Тәрбие процесі-жеке адам мен балалар ұжымын әлеуметтік тұрғыдан қалыптастыруда, оларды, өмірге дайындап, қоғамда өз орнын таба білуге үйретіп, әрбір әрекетімен, қызметімен қоғамға пайда келтіруде, өз жеке басына қанағаттанған сезіммен қарауға тәрбиелеу.  Тәрбие процесінің құрылысы өз ерекшеліктеріне байланысты алдына айқын мақсаттар қойып, тәрбие мазмұның соған негіздеп, оларды іс-жүзіне асыруда тәрбиенің формалары мен әдіс- тәсілдерін, объективтік мүмкіндіктерін сонымен қатар ең соңында жеткен жетістіктерідің қорытындысын белгілейді.  Тәрбие процйесінің екі жақтылық функциясының мәні –педагогтің белгілі мақсат пен жасаған педагогикалық ықпалы, табиғи түрде, оқушының өмірі мен іс-әрекеттерінің үйлесуі қажет.

Тәрбие процесінің ерекшеліктері  Тәрбие процесі-жеке тұғаны қалыптастыруды мақсатқа бағытталған үрдіс.  Тәрбие процесі-тәрбие

21 слайд
Тәрбие процесінің ерекшеліктері  Тәрбие процесі-жеке тұғаны қалыптастыруды мақсатқа бағытталған үрдіс.  Тәрбие процесі-тәрбиеші мен тәрбиеленушінің тиімді өзара іс-әрекеті (ынтықмастығы).  Тәрбие процесінің көп факторларлығы объективтік және субъективті.  Тәрбие процесінің ұзақтылығы тікелей емес тәрбие ықпалы кезеңінен нәтижеден алыстау мен сипатталады.

21 слайд

Тәрбие процесінің ерекшеліктері  Тәрбие процесі-жеке тұғаны қалыптастыруды мақсатқа бағытталған үрдіс.  Тәрбие процесі-тәрбиеші мен тәрбиеленушінің тиімді өзара іс-әрекеті (ынтықмастығы).  Тәрбие процесінің көп факторларлығы объективтік және субъективті.  Тәрбие процесінің ұзақтылығы тікелей емес тәрбие ықпалы кезеңінен нәтижеден алыстау мен сипатталады.

Тәрбие процесінің үздіксіздігі бұл тәрбиеші мен тәрбиеленушілердің өзара іс-әрекетінің жүйесі. Тәрбие процесінің

22 слайд
Тәрбие процесінің үздіксіздігі бұл тәрбиеші мен тәрбиеленушілердің өзара іс-әрекетінің жүйесі. Тәрбие процесінің кешенділігі - мазмұны, міндеттері, мақсаты,түрі, әдіс-тәсілдерінің бірлікте болуы. Тәрбие процесі екі жақытылық сипатта болады:тәрбиешіден тәрбиеленушіге қарай (тікелей байланыс) және тәрбиеленушіден тәрбиеленушіге қарай.

22 слайд

Тәрбие процесінің үздіксіздігі бұл тәрбиеші мен тәрбиеленушілердің өзара іс-әрекетінің жүйесі. Тәрбие процесінің кешенділігі - мазмұны, міндеттері, мақсаты,түрі, әдіс-тәсілдерінің бірлікте болуы. Тәрбие процесі екі жақытылық сипатта болады:тәрбиешіден тәрбиеленушіге қарай (тікелей байланыс) және тәрбиеленушіден тәрбиеленушіге қарай.

Тәрбие процесінің заңдылығы деп педагогикалық құбылыстар мен процестердің бір-бірімен объективті түрде байланысып жатуымен си

23 слайд
Тәрбие процесінің заңдылығы деп педагогикалық құбылыстар мен процестердің бір-бірімен объективті түрде байланысып жатуымен сипатталынады. Тәрбие процесінің заңдылығы қоғамдық құбылыс ретінде тәрбие заңдылығы мен жеке тұлғаның даму заңдылығына тән. Әрбір жеке адамның іс-әрекеті мен қызметі және басқа адамдармен қарым-қатынасы, оның әлеуметтік өмірін құрайды. Сол себептен іс- әрекет пен қарым-қатынас- тәрбие процесінің негізі, қоғамдық мәні зор адамгершілік сапаларын қалыптастыратын өзекті тірек.

23 слайд

Тәрбие процесінің заңдылығы деп педагогикалық құбылыстар мен процестердің бір-бірімен объективті түрде байланысып жатуымен сипатталынады. Тәрбие процесінің заңдылығы қоғамдық құбылыс ретінде тәрбие заңдылығы мен жеке тұлғаның даму заңдылығына тән. Әрбір жеке адамның іс-әрекеті мен қызметі және басқа адамдармен қарым-қатынасы, оның әлеуметтік өмірін құрайды. Сол себептен іс- әрекет пен қарым-қатынас- тәрбие процесінің негізі, қоғамдық мәні зор адамгершілік сапаларын қалыптастыратын өзекті тірек.

- Жеке адам тәрбиесі мен дамуының бірлігі мен өзара байланыстылығы- тәрбие процесі заңдылығының екінші құрамын құрайды. -

24 слайд
- Жеке адам тәрбиесі мен дамуының бірлігі мен өзара байланыстылығы- тәрбие процесі заңдылығының екінші құрамын құрайды. - Тәрбие процесінің мазмұны жеке адамның ішкі позициясына жасаған ықпалы өте жоғары болатындығын тәрбиенің үшінші заңдылығы тудырады

24 слайд

- Жеке адам тәрбиесі мен дамуының бірлігі мен өзара байланыстылығы- тәрбие процесі заңдылығының екінші құрамын құрайды. - Тәрбие процесінің мазмұны жеке адамның ішкі позициясына жасаған ықпалы өте жоғары болатындығын тәрбиенің үшінші заңдылығы тудырады

- Тәрбие процесінің қорытынды нәтижесі бүгінгі өмір талабына сай болуы-тәрбие жұмысының төртінші заңдылығы. - Тә

25 слайд
- Тәрбие процесінің қорытынды нәтижесі бүгінгі өмір талабына сай болуы-тәрбие жұмысының төртінші заңдылығы. - Тәрбие мен өзін-өзі тәрбиелеу бірлігін-тәрбие процесінің бесінші заңдылығы. - Тәрбие процесінің мазмұндамасы қоғамдық ортаның объективтік және субъективтік факторларымен тығыз байланыста болатындығы – тәрбие процесі заңдылықтарының бірі болмақ.

25 слайд

- Тәрбие процесінің қорытынды нәтижесі бүгінгі өмір талабына сай болуы-тәрбие жұмысының төртінші заңдылығы. - Тәрбие мен өзін-өзі тәрбиелеу бірлігін-тәрбие процесінің бесінші заңдылығы. - Тәрбие процесінің мазмұндамасы қоғамдық ортаның объективтік және субъективтік факторларымен тығыз байланыста болатындығы – тәрбие процесі заңдылықтарының бірі болмақ.

Тәрбие - мақсатқа бағытталған тұлға бойында көзқарастар мен сенімдер, қасиеттер мен құндылықтар, мінез-құлық нормаларын

26 слайд
Тәрбие - мақсатқа бағытталған тұлға бойында көзқарастар мен сенімдер, қасиеттер мен құндылықтар, мінез-құлық нормаларын қалыптастыру процесі. Тәрбие - мақсатты, арнайы ұйымдастырылған жан-жақты үйлесімді дамыған тұлғаны қалыптастыру процесі. Тәрбие - мақсатты түрде, адамзаттың өмір сүру барысында жинақтаған әлеуметтік тәжірибесін, ұрпақтан ұрпаққа алмастыру процесі. Т әрбие - тұлғаны қалыптастыруға бағытталған қоғамдық институттардың (отбасы, балабақша, мектеп, қоғамдық бірлестік) балаға әсер ету процесі.

26 слайд

Тәрбие - мақсатқа бағытталған тұлға бойында көзқарастар мен сенімдер, қасиеттер мен құндылықтар, мінез-құлық нормаларын қалыптастыру процесі. Тәрбие - мақсатты, арнайы ұйымдастырылған жан-жақты үйлесімді дамыған тұлғаны қалыптастыру процесі. Тәрбие - мақсатты түрде, адамзаттың өмір сүру барысында жинақтаған әлеуметтік тәжірибесін, ұрпақтан ұрпаққа алмастыру процесі. Т әрбие - тұлғаны қалыптастыруға бағытталған қоғамдық институттардың (отбасы, балабақша, мектеп, қоғамдық бірлестік) балаға әсер ету процесі.

Тәрбиенің мақсатқа бағытталған ықпалдары мектеп отбасы қоғам Бала-бақша Көшеүйелмен Ресми емес топ

27 слайд
Тәрбиенің мақсатқа бағытталған ықпалдары мектеп отбасы қоғам Бала-бақша Көшеүйелмен Ресми емес топ

27 слайд

Тәрбиенің мақсатқа бағытталған ықпалдары мектеп отбасы қоғам Бала-бақша Көшеүйелмен Ресми емес топ

Тәрбие процесінің мәніТәрбие процесінің мәні Методология анықтама Тәрбие процесінің этаптары Тәрбие процесінің құрылымы Тәрб

28 слайд
Тәрбие процесінің мәніТәрбие процесінің мәні Методология анықтама Тәрбие процесінің этаптары Тәрбие процесінің құрылымы Тәрбие Жеке адамда қалыптастыру Қоғамдық тәрбиенің Міндеті (жеке адмды жан-жақты дамыту) процесс Адалдық, сенім Бейімділікті қалыптастыру Нақтылы мақсаты міндеті Тәрбие процесі Қарым-қатынасты қалыптасру Өзін-өзі тәрбиелеудің Мақсаты, міндеті мазмұны Білімді көрсетуді қалыптас...

28 слайд

Тәрбие процесінің мәніТәрбие процесінің мәні Методология анықтама Тәрбие процесінің этаптары Тәрбие процесінің құрылымы Тәрбие Жеке адамда қалыптастыру Қоғамдық тәрбиенің Міндеті (жеке адмды жан-жақты дамыту) процесс Адалдық, сенім Бейімділікті қалыптастыру Нақтылы мақсаты міндеті Тәрбие процесі Қарым-қатынасты қалыптасру Өзін-өзі тәрбиелеудің Мақсаты, міндеті мазмұны Білімді көрсетуді қалыптас...