Материалдар / Сөз мәдениеті
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сөз мәдениеті

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2020
230
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Пән: қазақ тілі № Мойынқұм колледжі Күні: 21.10 Мұғалімнің аты-жөні: Мұқашева Ғ.М. Тобы :ЭГД-1-20 Қатысқандар Қатыспағандар

1 слайд
Пән: қазақ тілі № Мойынқұм колледжі Күні: 21.10 Мұғалімнің аты-жөні: Мұқашева Ғ.М. Тобы :ЭГД-1-20 Қатысқандар Қатыспағандар

Сабақтың тақырыбы Сөз мәдениеті Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Кітаби тіл. Сөйлеу т

2 слайд
Сабақтың тақырыбы Сөз мәдениеті Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Кітаби тіл. Сөйлеу тілі 10.1.3.1 мәтінде көтерілген мәселені (қоғамдық- саяси) талдай отырып, негізі ойды анықтау және ғаламдық мәселелермен байланыстыру Сабақтың мақсаттары Мәтіндегі көтерілген мәселені талдап, негізгі ойды анықтау және ғаламдық мәселелермен байланыстыру.

Бағалау критерийі Мәтінде көтерілген мәселені (қоғамдық- саяси) талдайды; Негізгі ойды анықтайды; Ғаламдық мәселелермен байланыс

3 слайд
Бағалау критерийі Мәтінде көтерілген мәселені (қоғамдық- саяси) талдайды; Негізгі ойды анықтайды; Ғаламдық мәселелермен байланыстырады. Тілдік мақсаттар Пәнге тән лексика мен терминология: Қаріп, әліпби, жәдігер, мәдениет, өркениет, тұсаукесер, жуық, басқосу. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Менің ойымша/пікірімше…, Менің көзқарасым тұрғысынан…., Менің көзқарасым бойымша…, Мен сенімдімін…, Мені таңқалдыратыны...

Құндылықтарды игерту Адалдық, серіктестік, толеранттылық, үштілділік, денсаулық, құрмет, жауапкершілік және үздіксіз оқу.

4 слайд
Құндылықтарды игерту Адалдық, серіктестік, толеранттылық, үштілділік, денсаулық, құрмет, жауапкершілік және үздіксіз оқу. Сабақта студенттер бойына жауапкершілік және құрмет сынды құндылықтарды дарыту қамтылатын барлық тапсырмалар негізінде жүзеге асады. Пәнаралық байланыс Әдебиет, мәдениеттану. Бастапқы білім Қазіргі қоғам құндылықтары: мәдениет және өркениет

Сабақтың жоспарланған кезеңдері Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер Дереккөздер Сабақтың басы Қызығушылықты ояту «

5 слайд
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер Дереккөздер Сабақтың басы Қызығушылықты ояту «Сұрақтар жаңбыры» Студенттер топтарда өткен материалдар бойынша парақтарға сұрақтар жазып, басқа топтағы бір топқа лақтырады, ал сол топтың лақтырған сұрағына жауап жазып кері лақтырады. Жауап жазылған парақты қағып алған ойыншы сол жауаптан сұрақ тудырып, ары лақтырады. Ойын солай жалғасады. Сабақ тақырыбы мен мақсаты айтылады. Бағалау критерийлері таныстырылады . Кеспе қағаздар

Сабақтың ортасы Тыңдалымды тапсырма Студенттерге латын әріптерімен жазылған мәтін таратылады. Студенттер бір-бір сөйлемнен д

6 слайд
Сабақтың ортасы Тыңдалымды тапсырма   Студенттерге латын әріптерімен жазылған мәтін таратылады. Студенттер бір-бір сөйлемнен дауыстап оқып шығады. Rýhanı jańǵyrý Elbasynyń «Rýhanı jańǵyrý» baǵdarlamasy – tarıhı qujat. Bul qujatta latyn álipbıine kóshý týraly naqty mindet qoıyldy. Jańa álipbı – jańǵyrýdyń qaınary. Álipbı arqyly ulttyq sana kúsheıedi. Álemde bolyp jatqan jańalyqtar osy jazý arqyly qabyldanady. Sondaı-aq bul álipbı qazaq tiliniń tól tabıǵatyn saqtaýǵa múmkindik beredi. El bolashaǵy jas urpaqtyń qolynda. Latyn qarpine kóshý olardyń bilim jáne ǵylym jolyndaǵy izdenisterine jol ashady. Bul – Qazaqstan úshin damyǵan otyz eldiń qataryna qosylý baǵytyndaǵy ıgi qadam. Rýhanı jańǵyrý – qazaq eliniń jarqyn bolashaǵy. https://bari bar.kz/340 43/latyn-ali pbiininh-qa nday-nusq alary-bar/

Тыңдалым, айтылым тапсырмасы 1.Мәтінді мұқият тыңдаңыз. Тыңдауға «Парижде қазақ әдебиеті және мәдениеті орталығы ашылды» тақы

7 слайд
Тыңдалым, айтылым тапсырмасы 1.Мәтінді мұқият тыңдаңыз. Тыңдауға «Парижде қазақ әдебиеті және мәдениеті орталығы ашылды» тақырыбында материал ұсынылады.   2.Мәтінде көтерілген мәселені берілген кесте негізінде талдаңыз. Шет елдерде қазақ әдебиеті және мәдениеті орталықтары ашылуының қандай артықшылығы мен кемшілігі бар? Қандай мүмкіндіктерге жол ашады? Қандай қауіп-қатерлер кездесуі мүмкін? Парижде қазақ әдебиеті және мәдениеті орталығы ашылды https://www. youtube.co m/watch?v= zLjhkCjnso4 Артықшылығы Кемшілігі Мүмкінділігі Қауіп-қатер

3.Мәтіндегі негізгі ойды анықтауға бағытталған жетекші сұрақтарға жауап беріңіз. 1.Қазақ әдебиеті және мәдениеті орталығы қай

8 слайд
3.Мәтіндегі негізгі ойды анықтауға бағытталған жетекші сұрақтарға жауап беріңіз. 1.Қазақ әдебиеті және мәдениеті орталығы қай елде ашылды? 2.Бұл іс-шараны ұйымдастырудағы мақсат неде? 3.Екі ел бір-біріне қандай сыйлықтар жасады? 4.Еліміздің тарихынан қандай деректер айтылды?

Оқылым 10.2.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер, тілдік оралымдар, өзге ст

9 слайд
Оқылым 10.2.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер, тілдік оралымдар, өзге стиль элементтері); 10.2.7.1 БАҚ, энциклопедиялық, ғылыми-көпшілік деректерді ала білу, сілтеме жасау жолдарын білу Жазылым 10.3.4.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі); 10.3.7.1 жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау

4. Берілген жағдаятты жұпта талқылаңыз Лондондағы «Қазақстан мәдениеті» күні аталып өтілгені секілді біздің елімізде де«С

10 слайд
  4. Берілген жағдаятты жұпта талқылаңыз Лондондағы «Қазақстан мәдениеті» күні аталып өтілгені секілді біздің елімізде де«Славян халқы мәдениеті» күндері немесе «Африка елдерінің мәдениеті» күндері атап өтіледі. Бірақ осы тұста бір сұрақ туады: ол – өркениеттің артынан қуалап жүрген кезде, салт-дәстүріміз бен мәдениетімізден айырылып қалмаймыз ба?!Осы орайда біз шетелдерден нені алуымыз, нені алмауымыз керек? Дескрипторлар • Мәтінді мұқият тыңдайды • Көтерілген мәселені талдайды • Сұрақтарға жауап береді • Негізгі ойды анықтайды • Ғаламдық мәселелермен байланыстырады

Бағалау Мұғалім бағалау парағын қолдану арқылы оқушылардың талқылауын тыңдай жүріп бағалайды. Сындарлы кері байланыс береді

11 слайд
  Бағалау Мұғалім бағалау парағын қолдану арқылы оқушылардың талқылауын тыңдай жүріп бағалайды. Сындарлы кері байланыс береді. Сонымен қатар студенттер бір-бірінің пікірін тыңдаған кезде «келісемін» не «келіспеймін» деген сөздер арқылы бағасын беріп отырады, оның себептерін түсіндіреді. Сабақтың соңы «3 маңызды» әдісі бойынша бүгінгі сабаққа рефлексия жасайды. Сабақта алған ақпарат... Мен үшін маңызды, себебі......... Жастар үшін маңызды, себебі......... Қоғам үшін маңызды, себебі.........

Үй тапсырмасы Көңіл қойып тыңдағандарыңызға көп рахмет!

12 слайд
Үй тапсырмасы Көңіл қойып тыңдағандарыңызға көп рахмет!