Сөз мәдениеті.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Сөз мәдениеті
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Сөз мәдениеті
2 слайд
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
Мәтінде көтерілген мәселені талдайды;
Оқушылардың басым бөлігі;
Негізгі ойды анықтайды;
Кейбір оқушылар:
Ғаламдық мәселелермен байланыстырады.
2 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Мәтінде көтерілген мәселені талдайды; Оқушылардың басым бөлігі; Негізгі ойды анықтайды; Кейбір оқушылар: Ғаламдық мәселелермен байланыстырады.
3 слайд
1.Ынтымақтастық атмосферасы.
3 слайд
1.Ынтымақтастық атмосферасы.
4 слайд
Тыңдалым алды тапсырмасы
Оқушылар сілтеме арқылы өтіп, https://youtu.be/f4s8NOxfVooЕлбасының тіл туралы айтқан
сұхбатын тыңдайды.
Тыңдалым сұрақтары.
1. Қазақ тілін мәртебесін көтеруде Елбасы қандай мәселені қозғады?
2. Қазақ тілінің мәртебесін асқақтата түсу үшін тағы қандай жұмыстар атқару керек?
3. Өз ойыңды ғаламдық мәселелермен байланыстыр.
Тыңдалым тапсырмасы.Мәтінді тыңдап, тілдің маңызы туралы ой бөліседі.
1. Алаш зиялылары ана тіліміздің өркендеуіне қандай үлесқосты?
2. «Қазақстанның болашағы – қазақ тілінде» деген сөздің мағынасын қалай түсінесің?
Оқулық. 2-тапсырма,4-бет.
Бас әріппен жазылған сөздерге түсінік береді.Емлесін түсіндіреді.
https://youtu.be/m2-gdTlqOwwБас әріптермен жазылатын сөздер туралы мәліметпен
танысады.
4 слайд
Тыңдалым алды тапсырмасы Оқушылар сілтеме арқылы өтіп, https://youtu.be/f4s8NOxfVooЕлбасының тіл туралы айтқан сұхбатын тыңдайды. Тыңдалым сұрақтары. 1. Қазақ тілін мәртебесін көтеруде Елбасы қандай мәселені қозғады? 2. Қазақ тілінің мәртебесін асқақтата түсу үшін тағы қандай жұмыстар атқару керек? 3. Өз ойыңды ғаламдық мәселелермен байланыстыр. Тыңдалым тапсырмасы.Мәтінді тыңдап, тілдің маңызы туралы ой бөліседі. 1. Алаш зиялылары ана тіліміздің өркендеуіне қандай үлесқосты? 2. «Қазақстанның болашағы – қазақ тілінде» деген сөздің мағынасын қалай түсінесің? Оқулық. 2-тапсырма,4-бет. Бас әріппен жазылған сөздерге түсінік береді.Емлесін түсіндіреді. https://youtu.be/m2-gdTlqOwwБас әріптермен жазылатын сөздер туралы мәліметпен танысады.
5 слайд
Дескриптор
-Сұхбаттың негізгі ойын түсініп, тезис құрайды.
-Көтерілген мәселенің өзектілігін ғаламдық
мәселемен байланыстырып, өз пікірін жазады.
- Өз пікірін білдіруде тірек сөздерді қолданады.
5 слайд
Дескриптор -Сұхбаттың негізгі ойын түсініп, тезис құрайды. -Көтерілген мәселенің өзектілігін ғаламдық мәселемен байланыстырып, өз пікірін жазады. - Өз пікірін білдіруде тірек сөздерді қолданады.
6 слайд
Келісемін Келіспеймін
Тыңдалымнан кейінгі тапсырма
«Қазақстанның болашағы -қазақ тілінде»
деген пікірге өз көзқарасыңды білдіріп
«Жылдам дебатқа» қатысады
6 слайд
Келісемін Келіспеймін Тыңдалымнан кейінгі тапсырма «Қазақстанның болашағы -қазақ тілінде» деген пікірге өз көзқарасыңды білдіріп «Жылдам дебатқа» қатысады
7 слайд
Оқулық. 4-тапсырма, 5-бет.
1.Ананың тілі ....- бал, Баланың .... – бал.
2. Тіл –адам ойының ..........
3. Аңдамай сөйлеген ..... ........
4. Ойнап сөйлесең де, ....... .......
5. Тисе терекке, тимесе .........
6. Бал тамған тілден ..... тамар.
7. Айтылған сөз - .......
8. Көп сөз- күміс, аз сөз -.......
9. Таза сөйлеу- биік .....
10. Көңілсіз .... – ойға олақ.
«Сұрақ – бізден, жауап – сізден» әдісі арқылы оқушылар бір-біріне сұрақтар
қойып,сабақты қорытындылайды.
7 слайд
Оқулық. 4-тапсырма, 5-бет. 1.Ананың тілі ....- бал, Баланың .... – бал. 2. Тіл –адам ойының .......... 3. Аңдамай сөйлеген ..... ........ 4. Ойнап сөйлесең де, ....... ....... 5. Тисе терекке, тимесе ......... 6. Бал тамған тілден ..... тамар. 7. Айтылған сөз - ....... 8. Көп сөз- күміс, аз сөз -....... 9. Таза сөйлеу- биік ..... 10. Көңілсіз .... – ойға олақ. «Сұрақ – бізден, жауап – сізден» әдісі арқылы оқушылар бір-біріне сұрақтар қойып,сабақты қорытындылайды.
8 слайд
Үй тапсырмасы
Тапсырманың орындалу шартын түсініреді.
Көп нүктенің орнына керекті сөз және сөз тіркестерін
тауып қойыңдар. Сөздердің орфографиялық нормаға
сай жазылуына назар аударыңдар.
8 слайд
Үй тапсырмасы Тапсырманың орындалу шартын түсініреді. Көп нүктенің орнына керекті сөз және сөз тіркестерін тауып қойыңдар. Сөздердің орфографиялық нормаға сай жазылуына назар аударыңдар.
9 слайд
Назарларыңызға рақмет!
9 слайд
Назарларыңызға рақмет!
10 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Тіл -өнер
10 слайд
Сабақтың тақырыбы: Тіл -өнер
11 слайд
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
Жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөледі;
Оқушылардың басым бөлігі;
Ойын дұрыс жүйелейді;
Кейбір оқушылар:
Логикалық түзетулер енгізіп, көшіріп жазады;
11 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөледі; Оқушылардың басым бөлігі; Ойын дұрыс жүйелейді; Кейбір оқушылар: Логикалық түзетулер енгізіп, көшіріп жазады;
12 слайд
«Жүректен жүрекке» шаттық шеңбері. Оқушылар бір -біріне ыстық ықылас білдіреді
де қолындағы жүректі келесі оқушыға береді. Әрі қарай сол оқушы өзіннен кейінгі
тұрған оқушыға ықыласын білдіріп жүрегін ұсынады. Дәл солай шеңбер бойымен
шалғасады.
1.https://youtu.be/0IV5vp4Y46M сілтеме арқылы жоспар құрудың жолдарын көреді.
1-тапсырма.
Оқулық.2-тапсырма, 5-бет.
Мәтінді оқып, жоспар құрыңдар. Орфографиялық нормаға сай жазылған зат есім
сөздерге мысал келтіріңіздер.
Жай жоспар
Кіріспе бөлім:
Негізгі бөлім:
Қорытынды бөлім:
12 слайд
«Жүректен жүрекке» шаттық шеңбері. Оқушылар бір -біріне ыстық ықылас білдіреді де қолындағы жүректі келесі оқушыға береді. Әрі қарай сол оқушы өзіннен кейінгі тұрған оқушыға ықыласын білдіріп жүрегін ұсынады. Дәл солай шеңбер бойымен шалғасады. 1.https://youtu.be/0IV5vp4Y46M сілтеме арқылы жоспар құрудың жолдарын көреді. 1-тапсырма. Оқулық.2-тапсырма, 5-бет. Мәтінді оқып, жоспар құрыңдар. Орфографиялық нормаға сай жазылған зат есім сөздерге мысал келтіріңіздер. Жай жоспар Кіріспе бөлім: Негізгі бөлім: Қорытынды бөлім:
13 слайд
2-тапсырма.
Оқулық. 4-тапсырма, 6-бет.
Мәтінді дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер
енгізіп,көшіріп жазыңыздар.
13 слайд
2-тапсырма. Оқулық. 4-тапсырма, 6-бет. Мәтінді дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізіп,көшіріп жазыңыздар.
14 слайд
Дескриптор
-Көп нүктенің орнына керекті сөзді қояды;
-Мәтінді дұрыс жүйелейді;
-Логикалық түзетулер енгізіп, жазады;
14 слайд
Дескриптор -Көп нүктенің орнына керекті сөзді қояды; -Мәтінді дұрыс жүйелейді; -Логикалық түзетулер енгізіп, жазады;
15 слайд
Үй тапсырмасы алу шартын түсіндіреді.
Алаш арыстарының қанатты сөздерін
пайдаланып, «Алаш идеясы»
тақырыбына эссе жазу
15 слайд
Үй тапсырмасы алу шартын түсіндіреді. Алаш арыстарының қанатты сөздерін пайдаланып, «Алаш идеясы» тақырыбына эссе жазу
16 слайд
•Сабақтан алған 3 маңыздыақпарат
•Қиындық тудырған 2аспект
•Сабақ барысында туындаған 1сұрақ
16 слайд
•Сабақтан алған 3 маңыздыақпарат •Қиындық тудырған 2аспект •Сабақ барысында туындаған 1сұрақ
17 слайд
Назарларыңызға рақмет!
17 слайд
Назарларыңызға рақмет!
18 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Алаштың тілдік мұрасы
18 слайд
Сабақтың тақырыбы: Алаштың тілдік мұрасы
19 слайд
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды,
Оқушылардың басым бөлігі;
Көтерілген мәселеге баға береді;
Кейбір оқушылар:
Өз пікірін айтады;
19 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды, Оқушылардың басым бөлігі; Көтерілген мәселеге баға береді; Кейбір оқушылар: Өз пікірін айтады;
20 слайд
«Жүректен жүрекке» шаттық шеңбері. Оқушылар бір -біріне ыстық ықылас білдіреді де
қолындағы жүректі келесі оқушыға береді. Әрі қарай сол оқушы өзіннен кейінгі тұрған
оқушыға ықыласын білдіріп жүрегін ұсынады. Дәл солай шеңбер бойымен шалғасады.
Тыңдалым алды тапсырма
https://youtu.be/aLjmEAPuyuc
Видеосілтеме арқылы өтіп, мұқият қарап, тыңдап шығыңыз.
1. Алаш қайраткерлері қандай негізгі мәселелерді көтерді, өз ойыңызды айтыңыз.
2. Алаш зиялыларының көздеген мақсаты бүгінде жүзеге асты ма?
Тыңдалым тапсырмасы
Оқулық. 2-тапсырма, 7-бет. Мәтінді оқып, онда көтерілген мәселеге өз ойыңызды
білдіріңіз.
«Түртіп алу» әдісі бойынша мәліметтерді жазады.
Тыңдалымнан кейінгі тапсырма.
20 слайд
«Жүректен жүрекке» шаттық шеңбері. Оқушылар бір -біріне ыстық ықылас білдіреді де қолындағы жүректі келесі оқушыға береді. Әрі қарай сол оқушы өзіннен кейінгі тұрған оқушыға ықыласын білдіріп жүрегін ұсынады. Дәл солай шеңбер бойымен шалғасады. Тыңдалым алды тапсырма https://youtu.be/aLjmEAPuyuc Видеосілтеме арқылы өтіп, мұқият қарап, тыңдап шығыңыз. 1. Алаш қайраткерлері қандай негізгі мәселелерді көтерді, өз ойыңызды айтыңыз. 2. Алаш зиялыларының көздеген мақсаты бүгінде жүзеге асты ма? Тыңдалым тапсырмасы Оқулық. 2-тапсырма, 7-бет. Мәтінді оқып, онда көтерілген мәселеге өз ойыңызды білдіріңіз. «Түртіп алу» әдісі бойынша мәліметтерді жазады. Тыңдалымнан кейінгі тапсырма.
21 слайд
Мәтіндегі
фактілер
Мәтін идеясыКөтерілген
мәселе
Менің пікірім
Мәтіндегі көтерілген мәселені анықтап, өз пікіріңді білдір.
21 слайд
Мәтіндегі фактілер Мәтін идеясыКөтерілген мәселе Менің пікірім Мәтіндегі көтерілген мәселені анықтап, өз пікіріңді білдір.
22 слайд
Дескриптор
-Мәтінді оқып, көтерілген мәселеге өз пікірін
білдіреді;
-
Мәліметтер мен пікірлерді өңдеп, өз ойын
қысқаша
жазады.
22 слайд
Дескриптор -Мәтінді оқып, көтерілген мәселеге өз пікірін білдіреді; - Мәліметтер мен пікірлерді өңдеп, өз ойын қысқаша жазады.
23 слайд
Тапсырма.
Үзіндідегі қарамен берілген сөздерге
қазіргі әдеби тіл нормасына сай түзету
енгізіп жазыңыздар.
23 слайд
Тапсырма. Үзіндідегі қарамен берілген сөздерге қазіргі әдеби тіл нормасына сай түзету енгізіп жазыңыздар.
24 слайд
Берілген сөздер
Қазіргі әдеби тіл нормасы
қарыса алмадық
бүктемеде
жығылатын
тұқымы
қоңсы
ғұмыр
Мир Якуб
Шаһкерім
24 слайд
Берілген сөздер Қазіргі әдеби тіл нормасы қарыса алмадық бүктемеде жығылатын тұқымы қоңсы ғұмыр Мир Якуб Шаһкерім
25 слайд
Еске түсірейік!
Тілдік норма дегеніміз – тілдегі бірізділік, тіл
материалдарын нормалау деген сөз, белгілі бір
тәртіп, заңдылыққа бағындыру.
Норма — үнемі жетіліп отыратын категория.
25 слайд
Еске түсірейік! Тілдік норма дегеніміз – тілдегі бірізділік, тіл материалдарын нормалау деген сөз, белгілі бір тәртіп, заңдылыққа бағындыру. Норма — үнемі жетіліп отыратын категория.
26 слайд
Үй тапсырмасы алу шартын түсіндіреді.
4-тапсырма. 8-бет.
Мәтіндегі тыныс белгілердің қойылу
ережесін түсіндір.
Дескриптор
-Мәтінді сауатты көшіріп жазады;
- Берілген сөздерге қазіргі әдеби тіл нормасына сай
түзету енгізеді;
26 слайд
Үй тапсырмасы алу шартын түсіндіреді. 4-тапсырма. 8-бет. Мәтіндегі тыныс белгілердің қойылу ережесін түсіндір. Дескриптор -Мәтінді сауатты көшіріп жазады; - Берілген сөздерге қазіргі әдеби тіл нормасына сай түзету енгізеді;
27 слайд
Сабақтың соңы
5 минут
27 слайд
Сабақтың соңы 5 минут
28 слайд
Назарларыңызға рақмет!
28 слайд
Назарларыңызға рақмет!
29 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Алаштың тілдік мұрасы
29 слайд
Сабақтың тақырыбы: Алаштың тілдік мұрасы
30 слайд
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
БАҚ,энциклопедия материалдарымен жұмыс
жасайды;
Оқушылардың басым бөлігі;
Ғылыми көпшілік деректерді алады;
Кейбір оқушылар:
Сілтеме жасау жолын біледі;
30 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: БАҚ,энциклопедия материалдарымен жұмыс жасайды; Оқушылардың басым бөлігі; Ғылыми көпшілік деректерді алады; Кейбір оқушылар: Сілтеме жасау жолын біледі;
31 слайд
Миға шабуыл
1.Қазақтың жаза көркем әдебиеті кімдерден бастау алады?
2.Алаш қайраткерлерінің қандай шығармаларын білесің?
Оқылым тапсырмасы
Оқулықың 8-беті, 5 -тапсырма
Төменде берілген мәтінді БАҚ және энциклопедиялық мәліметтермен толықтырып
жазыңдар.
Энциклопедия «жан-жақты білім алуға үйрету» деген мағынаны білдіреді. Мұнда
адамдардың ғасырлар бойы жинақталған білімі мен тәжірибесі қамтылады.
Энциклопедиядағы мәліметтерді көбіне білімді кеңейту үшін, белгілі бір мақсатта
қолданады. Мәліметтерді көбіне дереккөз ретінде, дәйектеу мақсатында, ойын ғылыми
тұрғыдан нақтылай түсу масатында қолданады. Энциклопедиядағы мәліметтерді көшіруге
болмайды, сондықтан сілтеме жасау арқылы қолданады. Көшіру, жай қарап шығу, қызығу,
т.с.с. мақсаттар энциклопедиядағы мәліметтерді білім алу үшін қолданады деп айта
алмаймыз.
Ғылыми-көпшілік мақалалар көбіне әдеби дамуда ғылыми жағынан қажет болған
құбылыстар, жаңалықтар болған кезде, соларды түсіндіру мақсатымен жазылады. Мақала
көпшілікке арналып жазылғандықтан, бұқара халықтың санасына әсер ететін сөздер
қолданылады. Мұнда жазылып отырған тақырыпқа сай дәлел болатын мәліметтерді
жинақтауға болады, себебі мұндай мақалаларда зерттелген, тұжырымы бекітілген
мәліметтер беріледі.
31 слайд
Миға шабуыл 1.Қазақтың жаза көркем әдебиеті кімдерден бастау алады? 2.Алаш қайраткерлерінің қандай шығармаларын білесің? Оқылым тапсырмасы Оқулықың 8-беті, 5 -тапсырма Төменде берілген мәтінді БАҚ және энциклопедиялық мәліметтермен толықтырып жазыңдар. Энциклопедия «жан-жақты білім алуға үйрету» деген мағынаны білдіреді. Мұнда адамдардың ғасырлар бойы жинақталған білімі мен тәжірибесі қамтылады. Энциклопедиядағы мәліметтерді көбіне білімді кеңейту үшін, белгілі бір мақсатта қолданады. Мәліметтерді көбіне дереккөз ретінде, дәйектеу мақсатында, ойын ғылыми тұрғыдан нақтылай түсу масатында қолданады. Энциклопедиядағы мәліметтерді көшіруге болмайды, сондықтан сілтеме жасау арқылы қолданады. Көшіру, жай қарап шығу, қызығу, т.с.с. мақсаттар энциклопедиядағы мәліметтерді білім алу үшін қолданады деп айта алмаймыз. Ғылыми-көпшілік мақалалар көбіне әдеби дамуда ғылыми жағынан қажет болған құбылыстар, жаңалықтар болған кезде, соларды түсіндіру мақсатымен жазылады. Мақала көпшілікке арналып жазылғандықтан, бұқара халықтың санасына әсер ететін сөздер қолданылады. Мұнда жазылып отырған тақырыпқа сай дәлел болатын мәліметтерді жинақтауға болады, себебі мұндай мақалаларда зерттелген, тұжырымы бекітілген мәліметтер беріледі.
32 слайд
Дескриптар
-деректі жинақтайды;
-сілтеме жазады;
32 слайд
Дескриптар -деректі жинақтайды; -сілтеме жазады;
33 слайд
Энциклопедиядан алынған
деректің ерекшелігі
Ғылыми -көпшілік
мақаланың ерекшілігі
Сілтеме қандай сипатта
берілген
33 слайд
Энциклопедиядан алынған деректің ерекшелігі Ғылыми -көпшілік мақаланың ерекшілігі Сілтеме қандай сипатта берілген
34 слайд
Дескриптор:
-дереккөз түрлерін ажыратады;
-сілтеме сипаты түсіндіреді;
34 слайд
Дескриптор: -дереккөз түрлерін ажыратады; -сілтеме сипаты түсіндіреді;
35 слайд
Үй тапсырмасы алу шартын түсіндіреді.
М.Дулатовтың «Оян,қазақ!» жиағынан өзіңе ұнаған бір
шығарманы оқып, таладу.«ТӨДК» әдісі арқылы «Қос
жазба» күнделігін толтырыңдар.
Сыныптастардың пікірін тыңдай отырып, оқушылар
берілген пікірді толықтырып, өзгертіп, дамытып немесе
күрделендіре алатынын шешуі керек.
35 слайд
Үй тапсырмасы алу шартын түсіндіреді. М.Дулатовтың «Оян,қазақ!» жиағынан өзіңе ұнаған бір шығарманы оқып, таладу.«ТӨДК» әдісі арқылы «Қос жазба» күнделігін толтырыңдар. Сыныптастардың пікірін тыңдай отырып, оқушылар берілген пікірді толықтырып, өзгертіп, дамытып немесе күрделендіре алатынын шешуі керек.
36 слайд
«Бағалаупарағы.Рефлексия»
Мен ойлағаннәрсеморындалдыма ? _____________________________________
Мен жоспарлағанжобаморындалдыма ?__________
Бәрі мен ойлағандайболдыма ?__________________________
НЕ жақсыболды ?_________________________________________________
Не жаманболды ?_________________________________________________
Неніорындаужеңілболды ,қандайкүтпегенқиындықтарболды?____________
Меніңжобамакім Р А Х М Е Т айтареді ?_________________________
Меніңжұмысымаүлкендер не айтареді:
Анам не айтты:____________________
Мұғалім не айтты:_______________________________
Жобамдықұрдастарымқалайбағалады:______________________________
Мен оларменнеменкелісемін,неменкеліспеймін ?_________________________
36 слайд
«Бағалаупарағы.Рефлексия» Мен ойлағаннәрсеморындалдыма ? _____________________________________ Мен жоспарлағанжобаморындалдыма ?__________ Бәрі мен ойлағандайболдыма ?__________________________ НЕ жақсыболды ?_________________________________________________ Не жаманболды ?_________________________________________________ Неніорындаужеңілболды ,қандайкүтпегенқиындықтарболды?____________ Меніңжобамакім Р А Х М Е Т айтареді ?_________________________ Меніңжұмысымаүлкендер не айтареді: Анам не айтты:____________________ Мұғалім не айтты:_______________________________ Жобамдықұрдастарымқалайбағалады:______________________________ Мен оларменнеменкелісемін,неменкеліспеймін ?_________________________
37 слайд
Назарларыңызға рақмет!
37 слайд
Назарларыңызға рақмет!
38 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Ана тілім-ардағым.
38 слайд
Сабақтың тақырыбы: Ана тілім-ардағым.
39 слайд
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
Көтерілген мәселе бойынша эссе жазады;
Оқушылардың басым бөлігі;
Көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдейді;
Кейбір оқушылар:
Қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданады;
39 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Көтерілген мәселе бойынша эссе жазады; Оқушылардың басым бөлігі; Көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдейді; Кейбір оқушылар: Қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданады;
40 слайд
Ынтымақтастық
атмосферасы қалыптасады.
Оқылым
алды тапсырма
https://youtu.be/A8xBamfPXGI
Видеосілтеме
арқылы өтіп, қазақ ойшылдарының ана тіліміз туралы айтқан
нақыл
сөздерін тыңдаңыздар.
Алаш
қайраткерлері қандай негізгі мәселелерді көтерді,
анықтап
айтыңыз.
Сені
қызықтырған кейіпкер?
Кейіпкер
не туралы сөйледі?
Оқылым
тапсырмасы
2-тапсырма,
9-бет. Мәтінді оқып, қарамен берілген автор тұжырымын
дәлелде.
Сөздердің
мағынасын түсіндіріңдер: жалғамалы тіл,бөтенше жақсы сөйлеу.
Мәтін
бойынша сұрақтар дайындау. 2 проблемалық сұрақ құрастырыңдар.
Автор
тұжырымын дәлелде.
5-тапсырма, 10-бет.
Жазылым
тапсырмасы. «Ана
тілін жақсы біліп тұрып, бөтенше жақсы сөйлесең, бұл – сүйініш; ана тілін
білмей
тұрып, бөтенше жақсы сөйлесең, бұл – күйініш» дегенХ.
Досмұхамедовтің
ойын дамытып, «келісу-келіспеу» эссесін жазыңыз.
40 слайд
Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады. Оқылым алды тапсырма https://youtu.be/A8xBamfPXGI Видеосілтеме арқылы өтіп, қазақ ойшылдарының ана тіліміз туралы айтқан нақыл сөздерін тыңдаңыздар. Алаш қайраткерлері қандай негізгі мәселелерді көтерді, анықтап айтыңыз. Сені қызықтырған кейіпкер? Кейіпкер не туралы сөйледі? Оқылым тапсырмасы 2-тапсырма, 9-бет. Мәтінді оқып, қарамен берілген автор тұжырымын дәлелде. Сөздердің мағынасын түсіндіріңдер: жалғамалы тіл,бөтенше жақсы сөйлеу. Мәтін бойынша сұрақтар дайындау. 2 проблемалық сұрақ құрастырыңдар. Автор тұжырымын дәлелде. 5-тапсырма, 10-бет. Жазылым тапсырмасы. «Ана тілін жақсы біліп тұрып, бөтенше жақсы сөйлесең, бұл – сүйініш; ана тілін білмей тұрып, бөтенше жақсы сөйлесең, бұл – күйініш» дегенХ. Досмұхамедовтің ойын дамытып, «келісу-келіспеу» эссесін жазыңыз.
41 слайд
Еске түсірейік!
Эссенің
жазылу құрылымы:
1.Кіріспе.
Тақырыптың негізгі мәні мен негіздемесі тезис түрінде
көрсетіледі;
2.Тақырыпты
дамыту: Тақырыпқа сәйкес бар біліміңізбен: теория,
фактілер,
идея, ақпараттар, паралелдеу, аналогия, ассоцация, теңеу,
сұрақтар
қою, т.б. қолданып, дәлелдейсіз (аргументация).
Мыс.
1. Аргумент түсіндіру мысал (факт) байланыстырушы сөйлемдер.
2.Аргумент
түсіндіру мысал (факт) байланыстырушы сөйлемдер;
3.Қорытынды.
Жалпылау мен аргументтеріңіздің
логикалық
қорытындысы.
41 слайд
Еске түсірейік! Эссенің жазылу құрылымы: 1.Кіріспе. Тақырыптың негізгі мәні мен негіздемесі тезис түрінде көрсетіледі; 2.Тақырыпты дамыту: Тақырыпқа сәйкес бар біліміңізбен: теория, фактілер, идея, ақпараттар, паралелдеу, аналогия, ассоцация, теңеу, сұрақтар қою, т.б. қолданып, дәлелдейсіз (аргументация). Мыс. 1. Аргумент түсіндіру мысал (факт) байланыстырушы сөйлемдер. 2.Аргумент түсіндіру мысал (факт) байланыстырушы сөйлемдер; 3.Қорытынды. Жалпылау мен аргументтеріңіздің логикалық қорытындысы.
42 слайд
Дескриптор
-мәтінді оқиды;
- автор тұжырымына бүгінгі күн үндестігімен дәлел
келтіреді;
Дескриптор.
-Эссе жазады;
құрылымын сақтайды;
-келісу/келіспеу себептерін дәлелдейді;
-Мәтіндегі ақпараттарды, ойларды пайдаланып
жазады
42 слайд
Дескриптор -мәтінді оқиды; - автор тұжырымына бүгінгі күн үндестігімен дәлел келтіреді; Дескриптор. -Эссе жазады; құрылымын сақтайды; -келісу/келіспеу себептерін дәлелдейді; -Мәтіндегі ақпараттарды, ойларды пайдаланып жазады
43 слайд
Бұрынна
білемін
Менің
ойлағаным
а,кереғар
Мен үшін
жаңа
ақпарат
Білгім
келедіт.
Рефлексия
43 слайд
Бұрынна білемін Менің ойлағаным а,кереғар Мен үшін жаңа ақпарат Білгім келедіт. Рефлексия
44 слайд
Назарларыңызға рақмет!
44 слайд
Назарларыңызға рақмет!
45 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Алаш ұраны
45 слайд
Сабақтың тақырыбы: Алаш ұраны
46 слайд
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
Стилін анықтайды;
Оқушылардың басым бөлігі;
Тенрминдерді анықтайды;
Кейбір оқушылар:
Тілдік оралымдарды анықтайды;
46 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Стилін анықтайды; Оқушылардың басым бөлігі; Тенрминдерді анықтайды; Кейбір оқушылар: Тілдік оралымдарды анықтайды;
47 слайд
Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады.
Оқылымалды тапсырма.
Тапсырма. https://youtu.be/wlLoX4eh7yA
«Қазақ» газетінің шығу тарихы туралы мәліметтерді көріңіз. Сұрақтарға жауап
беріңіз.
- «Қазақ» газеті туралы не білесіз?
- Газетке не себепті «Қазақ» атауы берілді?
-Оның қызметі, мақсаты қандай болды деп ойлайсың?
-Аталмыш газетте қандай тақырыптарда мақалалар жазылды?
- «Қазақ» газетінен бері қазақ баспасөзінің дамуы, қазақ баспасөзінің бүгінгі жай-күйі
туралы өз көзқарасыңды білдіріңіз.
47 слайд
Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады. Оқылымалды тапсырма. Тапсырма. https://youtu.be/wlLoX4eh7yA «Қазақ» газетінің шығу тарихы туралы мәліметтерді көріңіз. Сұрақтарға жауап беріңіз. - «Қазақ» газеті туралы не білесіз? - Газетке не себепті «Қазақ» атауы берілді? -Оның қызметі, мақсаты қандай болды деп ойлайсың? -Аталмыш газетте қандай тақырыптарда мақалалар жазылды? - «Қазақ» газетінен бері қазақ баспасөзінің дамуы, қазақ баспасөзінің бүгінгі жай-күйі туралы өз көзқарасыңды білдіріңіз.
48 слайд
Қазақ баспасөзінің
артықшылықтары
Қазақ баспасөзінің
кемшіліктері
Кестені толытырыңыз
48 слайд
Қазақ баспасөзінің артықшылықтары Қазақ баспасөзінің кемшіліктері Кестені толытырыңыз
49 слайд
Дескриптор: -сұрақтарға
жауап береді, -кестені
толтырады
49 слайд
Дескриптор: -сұрақтарға жауап береді, -кестені толтырады
50 слайд
Оқылымға дайындық.
1Мәтін мазмұнын болжаңыз (Қазақ қоғамы және Алаш қозғалысы)
2.С...
50 слайд
Оқылымға дайындық. 1Мәтін мазмұнын болжаңыз (Қазақ қоғамы және Алаш қозғалысы) 2.С...