Материалдар / Сөз мәдениеті.

Сөз мәдениеті.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сөз мәдениеті
Авторы:
.
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2024
68
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Сөз мәдениеті

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Сөз мәдениеті

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Сөз мәдениеті

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Мәтінде көтерілген мәселені талдайды; Оқушылардың басым бөлігі; Негізгі ойды анықтайды; Кейб

2 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Мәтінде көтерілген мәселені талдайды; Оқушылардың басым бөлігі; Негізгі ойды анықтайды; Кейбір оқушылар:          Ғаламдық мәселелермен байланыстырады.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Мәтінде көтерілген мәселені талдайды; Оқушылардың басым бөлігі; Негізгі ойды анықтайды; Кейбір оқушылар:          Ғаламдық мәселелермен байланыстырады.

1.Ынтымақтастық атмосферасы.

3 слайд
1.Ынтымақтастық атмосферасы.

3 слайд

1.Ынтымақтастық атмосферасы.

Тыңдалым алды тапсырмасы Оқушылар сілтеме арқылы өтіп, https://youtu.be/f4s8NOxfVooЕлбасының тіл туралы айтқан сұхбатын тыңдай

4 слайд
Тыңдалым алды  тапсырмасы Оқушылар сілтеме арқылы өтіп, https://youtu.be/f4s8NOxfVooЕлбасының тіл туралы айтқан сұхбатын тыңдайды. Тыңдалым сұрақтары.   1.  Қазақ тілін мәртебесін көтеруде Елбасы қандай мәселені қозғады?   2. Қазақ тілінің мәртебесін асқақтата түсу үшін тағы қандай жұмыстар атқару керек?   3. Өз ойыңды  ғаламдық мәселелермен байланыстыр. Тыңдалым тапсырмасы.Мәтінді тыңдап, тілдің маңызы туралы ой бөліседі.   1. Алаш зиялылары ана тіліміздің өркендеуіне қандай үлесқосты?    2. «Қазақстанның болашағы – қазақ тілінде» деген сөздің мағынасын қалай түсінесің? Оқулық. 2-тапсырма,4-бет. Бас әріппен жазылған сөздерге түсінік береді.Емлесін түсіндіреді. https://youtu.be/m2-gdTlqOwwБас әріптермен жазылатын сөздер туралы мәліметпен танысады.

4 слайд

Тыңдалым алды  тапсырмасы Оқушылар сілтеме арқылы өтіп, https://youtu.be/f4s8NOxfVooЕлбасының тіл туралы айтқан сұхбатын тыңдайды. Тыңдалым сұрақтары.   1.  Қазақ тілін мәртебесін көтеруде Елбасы қандай мәселені қозғады?   2. Қазақ тілінің мәртебесін асқақтата түсу үшін тағы қандай жұмыстар атқару керек?   3. Өз ойыңды  ғаламдық мәселелермен байланыстыр. Тыңдалым тапсырмасы.Мәтінді тыңдап, тілдің маңызы туралы ой бөліседі.   1. Алаш зиялылары ана тіліміздің өркендеуіне қандай үлесқосты?    2. «Қазақстанның болашағы – қазақ тілінде» деген сөздің мағынасын қалай түсінесің? Оқулық. 2-тапсырма,4-бет. Бас әріппен жазылған сөздерге түсінік береді.Емлесін түсіндіреді. https://youtu.be/m2-gdTlqOwwБас әріптермен жазылатын сөздер туралы мәліметпен танысады.

Дескриптор -Сұхбаттың негізгі ойын түсініп, тезис құрайды. -Көтерілген мәселенің өзектілігін ғаламдық мәселемен байланыстырып,

5 слайд
Дескриптор -Сұхбаттың негізгі ойын түсініп, тезис құрайды. -Көтерілген мәселенің өзектілігін ғаламдық мәселемен байланыстырып, өз пікірін жазады. - Өз пікірін білдіруде тірек сөздерді қолданады.

5 слайд

Дескриптор -Сұхбаттың негізгі ойын түсініп, тезис құрайды. -Көтерілген мәселенің өзектілігін ғаламдық мәселемен байланыстырып, өз пікірін жазады. - Өз пікірін білдіруде тірек сөздерді қолданады.

Келісемін Келіспеймін Тыңдалымнан кейінгі тапсырма «Қазақстанның болашағы -қазақ тілінде» деген пікірге өз көзқарасыңды білдірі

6 слайд
Келісемін Келіспеймін Тыңдалымнан кейінгі тапсырма «Қазақстанның болашағы -қазақ тілінде» деген пікірге өз көзқарасыңды білдіріп «Жылдам дебатқа» қатысады

6 слайд

Келісемін Келіспеймін Тыңдалымнан кейінгі тапсырма «Қазақстанның болашағы -қазақ тілінде» деген пікірге өз көзқарасыңды білдіріп «Жылдам дебатқа» қатысады

Оқулық. 4-тапсырма, 5-бет. 1.Ананың тілі ....- бал, Баланың .... – бал. 2. Тіл –адам ойының .......... 3. Аңдамай сөйлеген .....

7 слайд
Оқулық. 4-тапсырма, 5-бет. 1.Ананың тілі ....- бал, Баланың .... – бал. 2. Тіл –адам ойының .......... 3. Аңдамай сөйлеген .....   ........ 4. Ойнап сөйлесең де, .......   ....... 5. Тисе терекке, тимесе ......... 6. Бал тамған тілден ..... тамар. 7. Айтылған сөз  -  ....... 8. Көп сөз- күміс, аз сөз -....... 9. Таза сөйлеу- биік ..... 10. Көңілсіз .... – ойға олақ. «Сұрақ – бізден, жауап – сізден» әдісі арқылы оқушылар бір-біріне сұрақтар қойып,сабақты қорытындылайды.

7 слайд

Оқулық. 4-тапсырма, 5-бет. 1.Ананың тілі ....- бал, Баланың .... – бал. 2. Тіл –адам ойының .......... 3. Аңдамай сөйлеген .....   ........ 4. Ойнап сөйлесең де, .......   ....... 5. Тисе терекке, тимесе ......... 6. Бал тамған тілден ..... тамар. 7. Айтылған сөз  -  ....... 8. Көп сөз- күміс, аз сөз -....... 9. Таза сөйлеу- биік ..... 10. Көңілсіз .... – ойға олақ. «Сұрақ – бізден, жауап – сізден» әдісі арқылы оқушылар бір-біріне сұрақтар қойып,сабақты қорытындылайды.

Үй тапсырмасы Тапсырманың орындалу шартын түсініреді. Көп нүктенің орнына керекті сөз және сөз тіркестерін тауып қойыңдар. Сөз

8 слайд
Үй тапсырмасы  Тапсырманың орындалу шартын түсініреді. Көп нүктенің орнына керекті сөз және сөз тіркестерін тауып қойыңдар. Сөздердің орфографиялық нормаға сай жазылуына назар аударыңдар.

8 слайд

Үй тапсырмасы  Тапсырманың орындалу шартын түсініреді. Көп нүктенің орнына керекті сөз және сөз тіркестерін тауып қойыңдар. Сөздердің орфографиялық нормаға сай жазылуына назар аударыңдар.

Назарларыңызға рақмет!

9 слайд
Назарларыңызға рақмет!

9 слайд

Назарларыңызға рақмет!

Сабақтың тақырыбы: Тіл -өнер

10 слайд
Сабақтың тақырыбы: Тіл -өнер

10 слайд

Сабақтың тақырыбы: Тіл -өнер

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөледі; Оқушылардың басым бөлігі; Ойын дұрыс жүйелейді; К

11 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөледі; Оқушылардың басым бөлігі; Ойын дұрыс жүйелейді; Кейбір оқушылар: Логикалық түзетулер енгізіп, көшіріп жазады;

11 слайд

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөледі; Оқушылардың басым бөлігі; Ойын дұрыс жүйелейді; Кейбір оқушылар: Логикалық түзетулер енгізіп, көшіріп жазады;

«Жүректен жүрекке» шаттық шеңбері. Оқушылар бір -біріне ыстық ықылас білдіреді де қолындағы жүректі келесі оқушыға береді. Әр

12 слайд
«Жүректен жүрекке» шаттық шеңбері. Оқушылар бір -біріне  ыстық ықылас білдіреді де қолындағы жүректі келесі  оқушыға береді. Әрі қарай сол оқушы өзіннен кейінгі тұрған оқушыға ықыласын білдіріп жүрегін ұсынады. Дәл солай шеңбер бойымен шалғасады.  1.https://youtu.be/0IV5vp4Y46M сілтеме арқылы жоспар құрудың жолдарын көреді. 1-тапсырма. Оқулық.2-тапсырма,  5-бет.    Мәтінді оқып, жоспар құрыңдар. Орфографиялық нормаға сай жазылған зат есім сөздерге мысал келтіріңіздер.                 Жай  жоспар    Кіріспе бөлім:     Негізгі бөлім:    Қорытынды бөлім: 

12 слайд

«Жүректен жүрекке» шаттық шеңбері. Оқушылар бір -біріне  ыстық ықылас білдіреді де қолындағы жүректі келесі  оқушыға береді. Әрі қарай сол оқушы өзіннен кейінгі тұрған оқушыға ықыласын білдіріп жүрегін ұсынады. Дәл солай шеңбер бойымен шалғасады.  1.https://youtu.be/0IV5vp4Y46M сілтеме арқылы жоспар құрудың жолдарын көреді. 1-тапсырма. Оқулық.2-тапсырма,  5-бет.    Мәтінді оқып, жоспар құрыңдар. Орфографиялық нормаға сай жазылған зат есім сөздерге мысал келтіріңіздер.                 Жай  жоспар    Кіріспе бөлім:     Негізгі бөлім:    Қорытынды бөлім: 

2-тапсырма. Оқулық. 4-тапсырма, 6-бет. Мәтінді дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізіп,көшіріп жазыңыздар.

13 слайд
2-тапсырма. Оқулық. 4-тапсырма,   6-бет.  Мәтінді дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізіп,көшіріп жазыңыздар.

13 слайд

2-тапсырма. Оқулық. 4-тапсырма,   6-бет.  Мәтінді дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізіп,көшіріп жазыңыздар.

Дескриптор -Көп нүктенің орнына керекті сөзді қояды; -Мәтінді дұрыс жүйелейді; -Логикалық түзетулер енгізіп, жазады;

14 слайд
Дескриптор -Көп нүктенің орнына керекті сөзді қояды; -Мәтінді дұрыс жүйелейді; -Логикалық түзетулер енгізіп, жазады;

14 слайд

Дескриптор -Көп нүктенің орнына керекті сөзді қояды; -Мәтінді дұрыс жүйелейді; -Логикалық түзетулер енгізіп, жазады;

Үй тапсырмасы алу шартын түсіндіреді. Алаш арыстарының қанатты сөздерін пайдаланып, «Алаш идеясы» тақырыбына эссе жазу

15 слайд
Үй тапсырмасы алу шартын түсіндіреді.  Алаш арыстарының қанатты сөздерін пайдаланып, «Алаш идеясы» тақырыбына эссе жазу

15 слайд

Үй тапсырмасы алу шартын түсіндіреді.  Алаш арыстарының қанатты сөздерін пайдаланып, «Алаш идеясы» тақырыбына эссе жазу

•Сабақтан алған 3 маңыздыақпарат •Қиындық тудырған 2аспект •Сабақ барысында туындаған 1сұрақ

16 слайд
•Сабақтан алған 3 маңыздыақпарат •Қиындық тудырған 2аспект •Сабақ барысында туындаған 1сұрақ

16 слайд

•Сабақтан алған 3 маңыздыақпарат •Қиындық тудырған 2аспект •Сабақ барысында туындаған 1сұрақ

Назарларыңызға рақмет!

17 слайд
Назарларыңызға рақмет!

17 слайд

Назарларыңызға рақмет!

Сабақтың тақырыбы: Алаштың тілдік мұрасы

18 слайд
Сабақтың тақырыбы: Алаштың тілдік мұрасы

18 слайд

Сабақтың тақырыбы: Алаштың тілдік мұрасы

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды, Оқушылардың басым бөлігі; Көтерілген мәселеге баға береді;

19 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды, Оқушылардың басым бөлігі; Көтерілген мәселеге баға береді; Кейбір оқушылар: Өз пікірін айтады;

19 слайд

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды, Оқушылардың басым бөлігі; Көтерілген мәселеге баға береді; Кейбір оқушылар: Өз пікірін айтады;

«Жүректен жүрекке» шаттық шеңбері. Оқушылар бір -біріне ыстық ықылас білдіреді де қолындағы жүректі келесі оқушыға береді. Әр

20 слайд
«Жүректен жүрекке» шаттық шеңбері. Оқушылар бір -біріне ыстық ықылас білдіреді де қолындағы жүректі келесі оқушыға береді. Әрі қарай сол оқушы өзіннен кейінгі тұрған оқушыға ықыласын білдіріп жүрегін ұсынады. Дәл солай шеңбер бойымен шалғасады. Тыңдалым алды тапсырма https://youtu.be/aLjmEAPuyuc Видеосілтеме арқылы өтіп, мұқият қарап, тыңдап шығыңыз. 1. Алаш қайраткерлері қандай негізгі мәселелерді көтерді, өз ойыңызды айтыңыз. 2. Алаш зиялыларының көздеген мақсаты бүгінде жүзеге асты ма? Тыңдалым тапсырмасы Оқулық. 2-тапсырма, 7-бет. Мәтінді оқып, онда көтерілген мәселеге өз ойыңызды білдіріңіз. «Түртіп алу» әдісі бойынша мәліметтерді жазады. Тыңдалымнан кейінгі тапсырма.

20 слайд

«Жүректен жүрекке» шаттық шеңбері. Оқушылар бір -біріне ыстық ықылас білдіреді де қолындағы жүректі келесі оқушыға береді. Әрі қарай сол оқушы өзіннен кейінгі тұрған оқушыға ықыласын білдіріп жүрегін ұсынады. Дәл солай шеңбер бойымен шалғасады. Тыңдалым алды тапсырма https://youtu.be/aLjmEAPuyuc Видеосілтеме арқылы өтіп, мұқият қарап, тыңдап шығыңыз. 1. Алаш қайраткерлері қандай негізгі мәселелерді көтерді, өз ойыңызды айтыңыз. 2. Алаш зиялыларының көздеген мақсаты бүгінде жүзеге асты ма? Тыңдалым тапсырмасы Оқулық. 2-тапсырма, 7-бет. Мәтінді оқып, онда көтерілген мәселеге өз ойыңызды білдіріңіз. «Түртіп алу» әдісі бойынша мәліметтерді жазады. Тыңдалымнан кейінгі тапсырма.

Мәтіндегі фактілер Мәтін идеясыКөтерілген мәселе Менің пікірім Мәтіндегі көтерілген мәселені анықтап, өз пікіріңді білдір.

21 слайд
Мәтіндегі фактілер Мәтін идеясыКөтерілген мәселе Менің пікірім Мәтіндегі көтерілген мәселені анықтап, өз пікіріңді білдір.

21 слайд

Мәтіндегі фактілер Мәтін идеясыКөтерілген мәселе Менің пікірім Мәтіндегі көтерілген мәселені анықтап, өз пікіріңді білдір.

Дескриптор -Мәтінді оқып, көтерілген мәселеге өз пікірін білдіреді; - Мәліметтер мен пікірлерді өңдеп, өз ойын қысқаша жаз

22 слайд
Дескриптор  -Мәтінді оқып, көтерілген мәселеге өз пікірін білдіреді;  - Мәліметтер мен пікірлерді өңдеп, өз ойын қысқаша жазады.

22 слайд

Дескриптор  -Мәтінді оқып, көтерілген мәселеге өз пікірін білдіреді;  - Мәліметтер мен пікірлерді өңдеп, өз ойын қысқаша жазады.

Тапсырма. Үзіндідегі қарамен берілген сөздерге қазіргі әдеби тіл нормасына сай түзету енгізіп жазыңыздар.

23 слайд
Тапсырма. Үзіндідегі қарамен берілген сөздерге қазіргі  әдеби тіл нормасына сай түзету енгізіп жазыңыздар.

23 слайд

Тапсырма. Үзіндідегі қарамен берілген сөздерге қазіргі  әдеби тіл нормасына сай түзету енгізіп жазыңыздар.

Берілген сөздер Қазіргі әдеби тіл нормасы қарыса алмадық бүктемеде жығылатын тұқымы қоңсы ғұмыр Мир Якуб Шаһкерім

24 слайд
Берілген сөздер Қазіргі  әдеби    тіл  нормасы қарыса алмадық бүктемеде жығылатын тұқымы қоңсы ғұмыр Мир Якуб Шаһкерім 

24 слайд

Берілген сөздер Қазіргі  әдеби    тіл  нормасы қарыса алмадық бүктемеде жығылатын тұқымы қоңсы ғұмыр Мир Якуб Шаһкерім 

Еске түсірейік! Тілдік норма дегеніміз – тілдегі бірізділік, тіл материалдарын нормалау деген сөз, белгілі бір тәртіп, заңдылы

25 слайд
Еске түсірейік! Тілдік норма дегеніміз – тілдегі бірізділік, тіл материалдарын нормалау деген сөз, белгілі бір тәртіп, заңдылыққа бағындыру. Норма — үнемі жетіліп отыратын категория.

25 слайд

Еске түсірейік! Тілдік норма дегеніміз – тілдегі бірізділік, тіл материалдарын нормалау деген сөз, белгілі бір тәртіп, заңдылыққа бағындыру. Норма — үнемі жетіліп отыратын категория.

Үй тапсырмасы алу шартын түсіндіреді. 4-тапсырма. 8-бет. Мәтіндегі тыныс белгілердің қойылу ережесін түсіндір. Дескриптор -

26 слайд
Үй тапсырмасы алу шартын түсіндіреді. 4-тапсырма. 8-бет. Мәтіндегі тыныс белгілердің қойылу ережесін түсіндір. Дескриптор    -Мәтінді сауатты көшіріп жазады;    - Берілген сөздерге қазіргі  әдеби тіл      нормасына сай түзету енгізеді;

26 слайд

Үй тапсырмасы алу шартын түсіндіреді. 4-тапсырма. 8-бет. Мәтіндегі тыныс белгілердің қойылу ережесін түсіндір. Дескриптор    -Мәтінді сауатты көшіріп жазады;    - Берілген сөздерге қазіргі  әдеби тіл      нормасына сай түзету енгізеді;

Сабақтың соңы 5 минут

27 слайд
Сабақтың соңы   5 минут

27 слайд

Сабақтың соңы   5 минут

Назарларыңызға рақмет!

28 слайд
Назарларыңызға рақмет!

28 слайд

Назарларыңызға рақмет!

Сабақтың тақырыбы: Алаштың тілдік мұрасы

29 слайд
Сабақтың тақырыбы: Алаштың тілдік мұрасы

29 слайд

Сабақтың тақырыбы: Алаштың тілдік мұрасы

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: БАҚ,энциклопедия материалдарымен жұмыс жасайды; Оқушылардың басым бөлігі; Ғылыми көпшілік д

30 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: БАҚ,энциклопедия материалдарымен жұмыс жасайды; Оқушылардың басым бөлігі; Ғылыми көпшілік деректерді алады; Кейбір оқушылар: Сілтеме жасау жолын біледі;

30 слайд

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: БАҚ,энциклопедия материалдарымен жұмыс жасайды; Оқушылардың басым бөлігі; Ғылыми көпшілік деректерді алады; Кейбір оқушылар: Сілтеме жасау жолын біледі;

Миға шабуыл 1.Қазақтың жаза көркем әдебиеті кімдерден бастау алады? 2.Алаш қайраткерлерінің қандай шығармаларын білесің? Оқылым

31 слайд
Миға  шабуыл 1.Қазақтың жаза көркем әдебиеті кімдерден бастау алады? 2.Алаш қайраткерлерінің қандай шығармаларын білесің? Оқылым тапсырмасы Оқулықың 8-беті, 5 -тапсырма Төменде берілген мәтінді БАҚ және энциклопедиялық мәліметтермен толықтырып жазыңдар. Энциклопедия «жан-жақты білім алуға үйрету» деген мағынаны білдіреді. Мұнда адамдардың ғасырлар бойы жинақталған білімі мен тәжірибесі қамтылады. Энциклопедиядағы мәліметтерді көбіне білімді кеңейту үшін, белгілі бір мақсатта қолданады. Мәліметтерді көбіне дереккөз ретінде, дәйектеу мақсатында, ойын ғылыми тұрғыдан нақтылай түсу масатында қолданады. Энциклопедиядағы мәліметтерді көшіруге болмайды, сондықтан сілтеме жасау арқылы қолданады. Көшіру, жай қарап шығу, қызығу, т.с.с. мақсаттар энциклопедиядағы мәліметтерді білім алу үшін қолданады деп айта алмаймыз. Ғылыми-көпшілік мақалалар көбіне әдеби дамуда ғылыми жағынан қажет болған құбылыстар, жаңалықтар болған кезде, соларды түсіндіру мақсатымен жазылады. Мақала көпшілікке арналып жазылғандықтан, бұқара халықтың санасына әсер ететін сөздер қолданылады. Мұнда жазылып отырған тақырыпқа сай дәлел болатын мәліметтерді жинақтауға болады, себебі мұндай мақалаларда зерттелген, тұжырымы бекітілген мәліметтер беріледі.

31 слайд

Миға  шабуыл 1.Қазақтың жаза көркем әдебиеті кімдерден бастау алады? 2.Алаш қайраткерлерінің қандай шығармаларын білесің? Оқылым тапсырмасы Оқулықың 8-беті, 5 -тапсырма Төменде берілген мәтінді БАҚ және энциклопедиялық мәліметтермен толықтырып жазыңдар. Энциклопедия «жан-жақты білім алуға үйрету» деген мағынаны білдіреді. Мұнда адамдардың ғасырлар бойы жинақталған білімі мен тәжірибесі қамтылады. Энциклопедиядағы мәліметтерді көбіне білімді кеңейту үшін, белгілі бір мақсатта қолданады. Мәліметтерді көбіне дереккөз ретінде, дәйектеу мақсатында, ойын ғылыми тұрғыдан нақтылай түсу масатында қолданады. Энциклопедиядағы мәліметтерді көшіруге болмайды, сондықтан сілтеме жасау арқылы қолданады. Көшіру, жай қарап шығу, қызығу, т.с.с. мақсаттар энциклопедиядағы мәліметтерді білім алу үшін қолданады деп айта алмаймыз. Ғылыми-көпшілік мақалалар көбіне әдеби дамуда ғылыми жағынан қажет болған құбылыстар, жаңалықтар болған кезде, соларды түсіндіру мақсатымен жазылады. Мақала көпшілікке арналып жазылғандықтан, бұқара халықтың санасына әсер ететін сөздер қолданылады. Мұнда жазылып отырған тақырыпқа сай дәлел болатын мәліметтерді жинақтауға болады, себебі мұндай мақалаларда зерттелген, тұжырымы бекітілген мәліметтер беріледі.

Дескриптар -деректі жинақтайды; -сілтеме жазады;

32 слайд
Дескриптар -деректі жинақтайды; -сілтеме жазады;

32 слайд

Дескриптар -деректі жинақтайды; -сілтеме жазады;

Энциклопедиядан алынған деректің ерекшелігі Ғылыми -көпшілік мақаланың ерекшілігі Сілтеме қандай сипатта берілген

33 слайд
Энциклопедиядан алынған деректің ерекшелігі Ғылыми  -көпшілік мақаланың ерекшілігі Сілтеме қандай сипатта берілген

33 слайд

Энциклопедиядан алынған деректің ерекшелігі Ғылыми  -көпшілік мақаланың ерекшілігі Сілтеме қандай сипатта берілген

Дескриптор: -дереккөз түрлерін ажыратады; -сілтеме сипаты түсіндіреді;

34 слайд
Дескриптор: -дереккөз түрлерін ажыратады; -сілтеме сипаты түсіндіреді;

34 слайд

Дескриптор: -дереккөз түрлерін ажыратады; -сілтеме сипаты түсіндіреді;

Үй тапсырмасы алу шартын түсіндіреді. М.Дулатовтың «Оян,қазақ!» жиағынан өзіңе ұнаған бір шығарманы оқып, таладу.«ТӨДК» әдісі а

35 слайд
Үй тапсырмасы алу шартын түсіндіреді. М.Дулатовтың «Оян,қазақ!» жиағынан өзіңе ұнаған бір шығарманы оқып, таладу.«ТӨДК» әдісі арқылы «Қос жазба» күнделігін толтырыңдар. Сыныптастардың пікірін тыңдай отырып, оқушылар берілген пікірді толықтырып, өзгертіп, дамытып немесе күрделендіре алатынын шешуі керек. 

35 слайд

Үй тапсырмасы алу шартын түсіндіреді. М.Дулатовтың «Оян,қазақ!» жиағынан өзіңе ұнаған бір шығарманы оқып, таладу.«ТӨДК» әдісі арқылы «Қос жазба» күнделігін толтырыңдар. Сыныптастардың пікірін тыңдай отырып, оқушылар берілген пікірді толықтырып, өзгертіп, дамытып немесе күрделендіре алатынын шешуі керек. 

«Бағалаупарағы.Рефлексия» Мен ойлағаннәрсеморындалдыма ? _____________________________________ Мен жоспарлағанжобаморындалдыма

36 слайд
«Бағалаупарағы.Рефлексия» Мен ойлағаннәрсеморындалдыма  ? _____________________________________ Мен жоспарлағанжобаморындалдыма  ?__________ Бәрі мен ойлағандайболдыма  ?__________________________ НЕ жақсыболды ?_________________________________________________ Не жаманболды ?_________________________________________________ Неніорындаужеңілболды  ,қандайкүтпегенқиындықтарболды?____________ Меніңжобамакім Р А Х М Е Т айтареді ?_________________________ Меніңжұмысымаүлкендер не айтареді: Анам не айтты:____________________ Мұғалім не айтты:_______________________________ Жобамдықұрдастарымқалайбағалады:______________________________ Мен оларменнеменкелісемін,неменкеліспеймін ?_________________________

36 слайд

«Бағалаупарағы.Рефлексия» Мен ойлағаннәрсеморындалдыма  ? _____________________________________ Мен жоспарлағанжобаморындалдыма  ?__________ Бәрі мен ойлағандайболдыма  ?__________________________ НЕ жақсыболды ?_________________________________________________ Не жаманболды ?_________________________________________________ Неніорындаужеңілболды  ,қандайкүтпегенқиындықтарболды?____________ Меніңжобамакім Р А Х М Е Т айтареді ?_________________________ Меніңжұмысымаүлкендер не айтареді: Анам не айтты:____________________ Мұғалім не айтты:_______________________________ Жобамдықұрдастарымқалайбағалады:______________________________ Мен оларменнеменкелісемін,неменкеліспеймін ?_________________________

Назарларыңызға рақмет!

37 слайд
Назарларыңызға рақмет!

37 слайд

Назарларыңызға рақмет!

Сабақтың тақырыбы: Ана тілім-ардағым.

38 слайд
Сабақтың тақырыбы: Ана  тілім-ардағым.

38 слайд

Сабақтың тақырыбы: Ана  тілім-ардағым.

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Көтерілген мәселе бойынша эссе жазады; Оқушылардың басым бөлігі; Көтерілген мәселе бойынша ө

39 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Көтерілген мәселе бойынша эссе жазады; Оқушылардың басым бөлігі; Көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдейді; Кейбір оқушылар: Қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданады;

39 слайд

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Көтерілген мәселе бойынша эссе жазады; Оқушылардың басым бөлігі; Көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдейді; Кейбір оқушылар: Қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданады;

Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады. Оқылым алды тапсырма https://youtu.be/A8xBamfPXGI Видеосілтеме арқылы өтіп, қазақ ойш

40 слайд
Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады. Оқылым алды тапсырма https://youtu.be/A8xBamfPXGI Видеосілтеме арқылы өтіп, қазақ ойшылдарының ана тіліміз туралы айтқан нақыл сөздерін тыңдаңыздар. Алаш қайраткерлері қандай негізгі мәселелерді көтерді, анықтап айтыңыз. Сені қызықтырған кейіпкер? Кейіпкер не туралы сөйледі? Оқылым тапсырмасы 2-тапсырма, 9-бет. Мәтінді оқып, қарамен берілген автор тұжырымын дәлелде. Сөздердің мағынасын түсіндіріңдер: жалғамалы тіл,бөтенше жақсы сөйлеу. Мәтін бойынша сұрақтар дайындау. 2 проблемалық сұрақ құрастырыңдар. Автор тұжырымын дәлелде. 5-тапсырма, 10-бет. Жазылым тапсырмасы. «Ана тілін жақсы біліп тұрып, бөтенше жақсы сөйлесең, бұл – сүйініш; ана тілін білмей тұрып, бөтенше жақсы сөйлесең, бұл – күйініш» дегенХ. Досмұхамедовтің ойын дамытып, «келісу-келіспеу» эссесін жазыңыз.

40 слайд

Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады. Оқылым алды тапсырма https://youtu.be/A8xBamfPXGI Видеосілтеме арқылы өтіп, қазақ ойшылдарының ана тіліміз туралы айтқан нақыл сөздерін тыңдаңыздар. Алаш қайраткерлері қандай негізгі мәселелерді көтерді, анықтап айтыңыз. Сені қызықтырған кейіпкер? Кейіпкер не туралы сөйледі? Оқылым тапсырмасы 2-тапсырма, 9-бет. Мәтінді оқып, қарамен берілген автор тұжырымын дәлелде. Сөздердің мағынасын түсіндіріңдер: жалғамалы тіл,бөтенше жақсы сөйлеу. Мәтін бойынша сұрақтар дайындау. 2 проблемалық сұрақ құрастырыңдар. Автор тұжырымын дәлелде. 5-тапсырма, 10-бет. Жазылым тапсырмасы. «Ана тілін жақсы біліп тұрып, бөтенше жақсы сөйлесең, бұл – сүйініш; ана тілін білмей тұрып, бөтенше жақсы сөйлесең, бұл – күйініш» дегенХ. Досмұхамедовтің ойын дамытып, «келісу-келіспеу» эссесін жазыңыз.

Еске түсірейік! Эссенің жазылу құрылымы: 1.Кіріспе. Тақырыптың негізгі мәні мен негіздемесі тезис түрінде көрсетіледі; 2.Тақы

41 слайд
Еске түсірейік! Эссенің жазылу құрылымы: 1.Кіріспе. Тақырыптың негізгі мәні мен негіздемесі тезис түрінде көрсетіледі; 2.Тақырыпты дамыту: Тақырыпқа сәйкес бар біліміңізбен: теория, фактілер, идея, ақпараттар, паралелдеу, аналогия, ассоцация, теңеу, сұрақтар қою, т.б. қолданып, дәлелдейсіз (аргументация). Мыс. 1. Аргумент түсіндіру мысал (факт) байланыстырушы сөйлемдер. 2.Аргумент түсіндіру мысал (факт) байланыстырушы сөйлемдер; 3.Қорытынды. Жалпылау мен аргументтеріңіздің логикалық қорытындысы.

41 слайд

Еске түсірейік! Эссенің жазылу құрылымы: 1.Кіріспе. Тақырыптың негізгі мәні мен негіздемесі тезис түрінде көрсетіледі; 2.Тақырыпты дамыту: Тақырыпқа сәйкес бар біліміңізбен: теория, фактілер, идея, ақпараттар, паралелдеу, аналогия, ассоцация, теңеу, сұрақтар қою, т.б. қолданып, дәлелдейсіз (аргументация). Мыс. 1. Аргумент түсіндіру мысал (факт) байланыстырушы сөйлемдер. 2.Аргумент түсіндіру мысал (факт) байланыстырушы сөйлемдер; 3.Қорытынды. Жалпылау мен аргументтеріңіздің логикалық қорытындысы.

Дескриптор -мәтінді оқиды; - автор тұжырымына бүгінгі күн үндестігімен дәлел келтіреді; Дескриптор. -Эссе жазады; құрылымын с

42 слайд
Дескриптор -мәтінді оқиды; - автор тұжырымына бүгінгі күн үндестігімен дәлел келтіреді; Дескриптор. -Эссе жазады; құрылымын сақтайды; -келісу/келіспеу себептерін дәлелдейді; -Мәтіндегі ақпараттарды, ойларды пайдаланып жазады

42 слайд

Дескриптор -мәтінді оқиды; - автор тұжырымына бүгінгі күн үндестігімен дәлел келтіреді; Дескриптор. -Эссе жазады; құрылымын сақтайды; -келісу/келіспеу себептерін дәлелдейді; -Мәтіндегі ақпараттарды, ойларды пайдаланып жазады

Бұрынна білемін Менің ойлағаным а,кереғар Мен үшін жаңа ақпарат Білгім келедіт. Рефлексия

43 слайд
Бұрынна білемін Менің ойлағаным а,кереғар Мен үшін жаңа ақпарат Білгім келедіт. Рефлексия

43 слайд

Бұрынна білемін Менің ойлағаным а,кереғар Мен үшін жаңа ақпарат Білгім келедіт. Рефлексия

Назарларыңызға рақмет!

44 слайд
Назарларыңызға рақмет!

44 слайд

Назарларыңызға рақмет!

Сабақтың тақырыбы: Алаш ұраны

45 слайд
Сабақтың тақырыбы: Алаш ұраны

45 слайд

Сабақтың тақырыбы: Алаш ұраны

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Стилін анықтайды; Оқушылардың басым бөлігі; Тенрминдерді анықтайды; Кейбір оқушылар: Тілдік

46 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Стилін анықтайды; Оқушылардың басым бөлігі; Тенрминдерді анықтайды; Кейбір оқушылар: Тілдік оралымдарды анықтайды;

46 слайд

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Стилін анықтайды; Оқушылардың басым бөлігі; Тенрминдерді анықтайды; Кейбір оқушылар: Тілдік оралымдарды анықтайды;

Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады. Оқылымалды тапсырма. Тапсырма. https://youtu.be/wlLoX4eh7yA «Қазақ» газетінің шығу тар

47 слайд
Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады. Оқылымалды тапсырма. Тапсырма. https://youtu.be/wlLoX4eh7yA «Қазақ» газетінің шығу тарихы туралы мәліметтерді көріңіз.              Сұрақтарға жауап беріңіз.  - «Қазақ» газеті туралы не білесіз?  - Газетке не себепті «Қазақ» атауы берілді? -Оның қызметі, мақсаты қандай болды деп ойлайсың? -Аталмыш газетте қандай тақырыптарда мақалалар жазылды?   - «Қазақ» газетінен бері қазақ баспасөзінің дамуы, қазақ баспасөзінің бүгінгі жай-күйі туралы өз көзқарасыңды білдіріңіз.

47 слайд

Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады. Оқылымалды тапсырма. Тапсырма. https://youtu.be/wlLoX4eh7yA «Қазақ» газетінің шығу тарихы туралы мәліметтерді көріңіз.              Сұрақтарға жауап беріңіз.  - «Қазақ» газеті туралы не білесіз?  - Газетке не себепті «Қазақ» атауы берілді? -Оның қызметі, мақсаты қандай болды деп ойлайсың? -Аталмыш газетте қандай тақырыптарда мақалалар жазылды?   - «Қазақ» газетінен бері қазақ баспасөзінің дамуы, қазақ баспасөзінің бүгінгі жай-күйі туралы өз көзқарасыңды білдіріңіз.

Қазақ баспасөзінің артықшылықтары Қазақ баспасөзінің кемшіліктері Кестені толытырыңыз

48 слайд
Қазақ баспасөзінің артықшылықтары Қазақ баспасөзінің кемшіліктері Кестені толытырыңыз

48 слайд

Қазақ баспасөзінің артықшылықтары Қазақ баспасөзінің кемшіліктері Кестені толытырыңыз

Дескриптор: -сұрақтарға жауап береді, -кестені толтырады

49 слайд
Дескриптор: -сұрақтарға жауап береді, -кестені толтырады

49 слайд

Дескриптор: -сұрақтарға жауап береді, -кестені толтырады

Оқылымға дайындық. 1Мәтін мазмұнын болжаңыз (Қазақ қоғамы және Алаш қозғалысы) 2.С...

50 слайд
Оқылымға дайындық. 1Мәтін мазмұнын болжаңыз (Қазақ қоғамы және Алаш қозғалысы) 2.С...

50 слайд

Оқылымға дайындық. 1Мәтін мазмұнын болжаңыз (Қазақ қоғамы және Алаш қозғалысы) 2.С...