Материалдар / «Спирттер» тақырыбын сын тұрғысынан ойлау арқылы оқыту
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Спирттер» тақырыбын сын тұрғысынан ойлау арқылы оқыту

Материал туралы қысқаша түсінік
«Спирттер» тақырыбын сын тұрғысынан ойлау арқылы оқыту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2019
480
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Түркістан облысы Кентау қаласы, “ Шаштөбе” жалпы орта мектебі ХИМИЯ пәні мұғалімі ХАБИБОВА МАРХАБА

1 слайд
Түркістан облысы Кентау қаласы, “ Шаштөбе” жалпы орта мектебі ХИМИЯ пәні мұғалімі ХАБИБОВА МАРХАБА

Сабақтың тақырыбы: «Спирттер» тақырыбын сын тұрғысынан ойлау арқылы оқыту. .

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: «Спирттер» тақырыбын сын тұрғысынан ойлау арқылы оқыту. .

Сабақтың мақсаты: а) оқушыларға спирттердің номенклатурасын, маңызды өкілдерін айта отырып, физикалық және химиялық қасиетте

3 слайд
Сабақтың мақсаты: а) оқушыларға спирттердің номенклатурасын, маңызды өкілдерін айта отырып, физикалық және химиялық қасиеттері, қосылыстары туралы түсіндіре отырып, білімдерін тереңдету; ә) оқушылар өз бетімен,топпен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру,олардың есте сақтау қабілетін,ой-өрісін дамыту және химия тілімен сөйлей білуге баулу; б)салауатты өмір салтын ұстануға үйрету.

Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер: «Сөздер банкісі», «Аяқталмаған сөйлем», «Конверт-сұрақ»әдісімен үй тапсырмасын сұрау, Д

4 слайд
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер: «Сөздер банкісі», «Аяқталмаған сөйлем», «Конверт-сұрақ»әдісімен үй тапсырмасын сұрау, Де Боно ның қалпақтары : оқуға ықпал етудің 6 тәсілі, ашық сұрақтар,миға шабуыл, топтық жұмыс. Күтілетін нәтиже: оқушылар спирттердің қасиеттерін, алыну жолдарын,зиянды әсерін біледі,тақырыпты оқи отырып,өз ойларын жинақтай алады. Қолданылатын модульдер: СТО,оқытудың жаңа әдіс - тәсілдері,оқыту үшін бағалау,ОЖЕ сәйкес оқыту,АКТ,дарынды және талантты оқуш.оқыту. Ресурстар: сұрақтар мен тапсырмалар топтамалары.,желі мәліметтері,оқулық,кері байланыс парақтары,конверт,спирттер көрсетілімі.

С а б а қ т ы ң б а р ы с ы :1.Ұйымдастыру кезеңі,топқа бөлу Үй тапсырмасын сұрау: «Конверт-сұрақ», «Сөздер банкісі», «Аяқт

5 слайд
С а б а қ т ы ң б а р ы с ы :1.Ұйымдастыру кезеңі,топқа бөлу Үй тапсырмасын сұрау: «Конверт-сұрақ», «Сөздер банкісі», «Аяқталмаған сөйлем». Тірек-сызбалар бойынша «Спирттер» тақырыбы туралы мәлімет беру. Бекіту. «Ақылдың алты қалпағы». Сабақты қорытындылау.Бағалау. Кері байланыс. «Сұрақтары бар қорап». Үйге тапсырма беру.

6 слайд

І топқа тапсырма.Тақырыпқа сай емес сөздерді бөлек жинаңдар.10 минут. Оқушыларға мына сөздер беріледі: мұнайға серік газдар, к

7 слайд
І топқа тапсырма.Тақырыпқа сай емес сөздерді бөлек жинаңдар.10 минут. Оқушыларға мына сөздер беріледі: мұнайға серік газдар, көмір, отындар,палеонтология, морфология,кокс,пропан,ацетилен,катализдік крекинг,бензол,детонация,октан саны,газойль,қоспа,айдау,тағиғат,кеңістік,шланг,жұмс ақ, өсімдіктер,ихтиология,монолог,тез- тез,ұшқыш,арендер,риформинг,пропилбензол .

ІІ топқа тапсырма.10 мин. «Аяқталмаған сөйлем» әдісі бойынша оқушыларға мына сөйлемдер беріледі. 1.Мұнай өнімдері:............

8 слайд
ІІ топқа тапсырма.10 мин. «Аяқталмаған сөйлем» әдісі бойынша оқушыларға мына сөйлемдер беріледі. 1.Мұнай өнімдері:.................................................. 2.Көмірсутектердің галогентуындылары:................................................... 3.Қатты отындарды өңдеудің мынадай химиялық әдістері бар:........................................................................ 4.Тас көмірді кокстеу дегеніміз-..................................... 5.Қазақстандағы тас көмір алаптары:............................. 6.Мұнай-қара-қоңыр түсті,.................................................. 7.Мұнайды айдауға арналған пеш 2 бөліктен тұрады:................................................................................ 8.Мұнайды мұнай өңдейтін зауыттарға жеткізу үшін......................................................................................... .

9 слайд

«Конверт-сұрақ» әдісі бойынша оқушыларға 2-3 сұрақ жазылған конверттер беріледі.Оқушылар стикерлерге жауаптарын, аты- жөнін жа

10 слайд
«Конверт-сұрақ» әдісі бойынша оқушыларға 2-3 сұрақ жазылған конверттер беріледі.Оқушылар стикерлерге жауаптарын, аты- жөнін жазады.Осылайша топқа берілген 3 конверттегі сұрақтарға оқушылар тез жауап береді.Өткенді қайталау сұрақтары беріледі. 1-конверт. 1.Тас көмірді кокстеу дегеніміз не? 2.Кокс пешінің құрылысы қандай? 3.Қазақстандағы тас көмір өндіру туралы не білесің? 2-конверт. 1.Мұнай өнімдерін ата. 2.Крекинг дегеніміз не? 3.Мұнайдың физикалық қасиеттері. 3-конверт. 1.Мұнайға серік газдарды ата. 2.Табиғи газдың құрамы қандай? 3.Құрғақ газ дегеніміз не?

Жаңа сабақты түсіндіру үшін миға шабуыл сұрауларын қоя отырып,оқушыларға мәліметтер беру.Оларға спирттердің жалпы формуласын а

11 слайд
Жаңа сабақты түсіндіру үшін миға шабуыл сұрауларын қоя отырып,оқушыларға мәліметтер беру.Оларға спирттердің жалпы формуласын айта отырып, мысалдар келтіру.Қасиеттері,алыну жолдары туралы қысқаша түсіндіріп өту.Тірек-сызбалар бойынша бағыт-бағдар беру. спирттер біратомды көпатомды спирттер қаныққан ароматты қанықпағанспирттер біріншілік екіншілік үшіншілік

12 слайд

Спирттердің физикалық қасиеттері

13 слайд
Спирттердің физикалық қасиеттері

Қаныққан бір атомды спиртте рді өнеркәс іпт е моногал оге нтуы нды- лард ан с ілт і қ а т ы с ы н д а ги дро лиз

14 слайд
Қаныққан бір атомды спиртте рді өнеркәс іпт е моногал оге нтуы нды- лард ан с ілт і қ а т ы с ы н д а ги дро лизд е п ал адыСпирттерді күкірт қышқылы қатысында этилен көмірсутектеріне су қосып алады Глюкозаның спирттік ашу реакциясы А)альдегидте р тотыққанда біріншілік спирттер; Ә)кетондар тотыққанда екіншілік спирттер түзіледі Спирттерді алу жолдары

дегидра тация

15 слайд
дегидра тация

Этил спиртінің қолданылуы Медицинада Парфюмерияда Тамақ өнеркәсібіндеОрганикалық синтездеЛактар, бояулар

16 слайд
Этил спиртінің қолданылуы Медицинада Парфюмерияда Тамақ өнеркәсібіндеОрганикалық синтездеЛактар, бояулар

Оқушылар жаңа тақырыпты толық түсіну үшін оларға оқулықпен жұмыс жасау тапсырмалары беріледі.3-4 оқушыға бір қалпақтан берілед

17 слайд
Оқушылар жаңа тақырыпты толық түсіну үшін оларға оқулықпен жұмыс жасау тапсырмалары беріледі.3-4 оқушыға бір қалпақтан беріледі,түсіндіріледі.

«Ақ қалпақ» киген оқушы оқулық бойынша спирттер туралы білетін ақпаратын айтады.Ол спиртердің формуласын,қасиеттерін айтады.

18 слайд
«Ақ қалпақ» киген оқушы оқулық бойынша спирттер туралы білетін ақпаратын айтады.Ол спиртердің формуласын,қасиеттерін айтады. «Сары қалпақ» киген оқушы спирттердің пайдасы туралы айтады.Этил спиртінің қолданылуын түсіндіреді. «Қызыл қалпақ» киген оқушы спирттердің адам ағзасына зиянын,әсерін рольдік ойын арқылы көрсетеді,яғни эмоцияны көрсетеді.Ролге кіре отырып,мас адамның образын көрсетеді.

«Қара қалпақ» киген оқушы спирттердің барлық жағымсыз әсерлерін,яғни зиянын түсіндіріп береді . Жасөспірімдерге алкогольдің ә

19 слайд
«Қара қалпақ» киген оқушы спирттердің барлық жағымсыз әсерлерін,яғни зиянын түсіндіріп береді . Жасөспірімдерге алкогольдің әсерлерін түсіндіреді. «Жасыл қалпақ» киген оқушы спирттер туралы қандай қосымша мәліметтер білетінін айтады. Оқушылар желі мәліметтеріне сүйенуге болады. «Көк қалпақ» киген оқушы барлық айтылған ойларды қорытындылайды,яғни барлық қалпақтарды кие алды ма деген сауалға жауап береді.Әр қалпақтың айтқан пікірлерін сараптап,өз ойын айтады,қалдырып кеткен жерін айтады.

Сабақты қорытындылау.Өзара бағалау. Топтар бір-біріне өз пікірлерін айтады. Кері байланыс. Оқушыларға сабақ туралы сұрақтарын

20 слайд
Сабақты қорытындылау.Өзара бағалау. Топтар бір-біріне өз пікірлерін айтады. Кері байланыс. Оқушыларға сабақ туралы сұрақтарын жазып,салуға қорап беріледі.Олардың пікірлері келесі сабақта талқыланады.

Үйге тапсырма : «Спирттер» тақырыбы бойынша түйінді сөздерді жазу.16,17,18-есептер.170 бет. Рахмет! Сәттілік тілеймін!!!

21 слайд
Үйге тапсырма : «Спирттер» тақырыбы бойынша түйінді сөздерді жазу.16,17,18-есептер.170 бет. Рахмет! Сәттілік тілеймін!!!

Назар қойып,тыңдағандарыңызға рахмет!

22 слайд
Назар қойып,тыңдағандарыңызға рахмет!

23 слайд