стандарты емес есептерді шығару

Тақырып бойынша 11 материал табылды

стандарты емес есептерді шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
студенттер мен мұғалімдер үшін керек дүние
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тақырыбы: «Стандарты емес есептерді шығару» «Қалдық пен бөлінгіш, бөлгіш арасындағы байланыс»

#1 слайд
Тақырыбы: «Стандарты емес есептерді шығару» «Қалдық пен бөлінгіш, бөлгіш арасындағы байланыс»

1 слайд

Тақырыбы: «Стандарты емес есептерді шығару» «Қалдық пен бөлінгіш, бөлгіш арасындағы байланыс»

Сабақтың мақсаты: 1.Стандартты емес есепті шығаруды үйрету және логикалық ойлау қабілеттін жақсарту және оқушылардың б

#2 слайд
Сабақтың мақсаты: 1.Стандартты емес есепті шығаруды үйрету және логикалық ойлау қабілеттін жақсарту және оқушылардың білім – білік дағдыларын қалыптастыру. 2. Математикалық ұғымдарды тез түсінуге және логикалық тұрғыдан ойлап, есепті сезінуге тәрбиелеу. Өз бетімен ізденуге тәрбиелей отырып, математикаға деген қызығушылығын ояту. 3. Шапшаңдылыыққа, тиянақтылыққа, өз жұмысын саралап нәтижесін шығаруға, жауапкершілікті сезінуге тәрбиелеу.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: 1.Стандартты емес есепті шығаруды үйрету және логикалық ойлау қабілеттін жақсарту және оқушылардың білім – білік дағдыларын қалыптастыру. 2. Математикалық ұғымдарды тез түсінуге және логикалық тұрғыдан ойлап, есепті сезінуге тәрбиелеу. Өз бетімен ізденуге тәрбиелей отырып, математикаға деген қызығушылығын ояту. 3. Шапшаңдылыыққа, тиянақтылыққа, өз жұмысын саралап нәтижесін шығаруға, жауапкершілікті сезінуге тәрбиелеу.

Ой жинау

#3 слайд
Ой жинау

3 слайд

Ой жинау

1)Стандарты емес есеп деген сөзді қалай түсінеміз? Есептерді шығару -ерекше ой жұмысы. Есеп шығару шарттардан және талаптард

#4 слайд
1)Стандарты емес есеп деген сөзді қалай түсінеміз? Есептерді шығару -ерекше ой жұмысы. Есеп шығару шарттардан және талаптардан тұратын белгілі. Есепті шығару дегеніміз -математиканың жалпы заңдылықтарын ( анықтамалар, аксиомалар, теоремалар, заңдар, формулалар) есеп шартына немесе салдарына белгі бір ретпен қолдана отырып, есеп талабына сай жауап беру болып табылады. Теорияға байланысты есептерді стандарты және стандарты емес есптер болып екі түрге бөлінеді. Дайын ережелер мен формулалардың көмегімен шығарылатын есептер стандарты есептер делінеді, ал шығару жолдары дайын ережелер мен формулаларға бағынбай, қиындық тудыратын есептерді стандартты емес есептер дейміз. Есепті шығару негізгі төрт кезеңге бөлінеді: • есептің шарты мен талабын терең түсіну. Есепті дұрыс түсінбей яғни есептің бізден не сұрап тұрғанын білмей оны ары қарай жалғастыру мүмкін емес. Есеп шығаруға кіріспес бұрын оның мазмұнын талдап, не берілгенін және нені анықтау керек екенін білу маңызды. • есепті шығарудың жоспарын құру. Бұл – негізгі кезең. Шығару жоспары дұрыс құрылғанда ғана есеп қатесіз дұрыс шығарылады. Есптің шартын немесе талабын түрлендіру ең маңызды орында. • жоспарды жүзеге асыру яғни есептер жүргізу. •Есепті тиянақтау. Есептің шығарылу процесін тағы да ой елегінен өткізіп, нәтижесін тексеру керек. Мұндағы тағы бір ерекше қадам « есептің басқа да ( тиімді) шығарылу жолы барма?», « нәтижесін басқаша қалай алуға болады? » деген сұрақтарға жауап іздеп, ойды тиянақтаған дұрыс.

4 слайд

1)Стандарты емес есеп деген сөзді қалай түсінеміз? Есептерді шығару -ерекше ой жұмысы. Есеп шығару шарттардан және талаптардан тұратын белгілі. Есепті шығару дегеніміз -математиканың жалпы заңдылықтарын ( анықтамалар, аксиомалар, теоремалар, заңдар, формулалар) есеп шартына немесе салдарына белгі бір ретпен қолдана отырып, есеп талабына сай жауап беру болып табылады. Теорияға байланысты есептерді стандарты және стандарты емес есптер болып екі түрге бөлінеді. Дайын ережелер мен формулалардың көмегімен шығарылатын есептер стандарты есептер делінеді, ал шығару жолдары дайын ережелер мен формулаларға бағынбай, қиындық тудыратын есептерді стандартты емес есептер дейміз. Есепті шығару негізгі төрт кезеңге бөлінеді: • есептің шарты мен талабын терең түсіну. Есепті дұрыс түсінбей яғни есептің бізден не сұрап тұрғанын білмей оны ары қарай жалғастыру мүмкін емес. Есеп шығаруға кіріспес бұрын оның мазмұнын талдап, не берілгенін және нені анықтау керек екенін білу маңызды. • есепті шығарудың жоспарын құру. Бұл – негізгі кезең. Шығару жоспары дұрыс құрылғанда ғана есеп қатесіз дұрыс шығарылады. Есптің шартын немесе талабын түрлендіру ең маңызды орында. • жоспарды жүзеге асыру яғни есептер жүргізу. •Есепті тиянақтау. Есептің шығарылу процесін тағы да ой елегінен өткізіп, нәтижесін тексеру керек. Мұндағы тағы бір ерекше қадам « есептің басқа да ( тиімді) шығарылу жолы барма?», « нәтижесін басқаша қалай алуға болады? » деген сұрақтарға жауап іздеп, ойды тиянақтаған дұрыс.

Кім тапқыр

#5 слайд
Кім тапқыр

5 слайд

Кім тапқыр

»

#6 слайд
»

6 слайд

»

Қызықты материалдар

#7 слайд
Қызықты материалдар

7 слайд

Қызықты материалдар

Cандардың квадратын табу

#8 слайд
Cандардың квадратын табу

8 слайд

Cандардың квадратын табу

#9 слайд

9 слайд

Қалдық, бөлінгіш және бөлінді арасындағы байланыс

#10 слайд
Қалдық, бөлінгіш және бөлінді арасындағы байланыс

10 слайд

Қалдық, бөлінгіш және бөлінді арасындағы байланыс

бөлінгіш1515125120112019999 a aa abab Бөлінді 2262630030010 bb bb baba Бөліндіні ң мәні 77 44 4 99 cc 22 1` Қалды қ 1251 9 a-

#11 слайд
бөлінгіш1515125120112019999 a aa abab Бөлінді 2262630030010 bb bb baba Бөліндіні ң мәні 77 44 4 99 cc 22 1` Қалды қ 1251 9 a- bc 4 63 Соңғы екі мысал стандартты емес екені бәрімізге белгілі.

11 слайд

бөлінгіш1515125120112019999 a aa abab Бөлінді 2262630030010 bb bb baba Бөліндіні ң мәні 77 44 4 99 cc 22 1` Қалды қ 1251 9 a- bc 4 63 Соңғы екі мысал стандартты емес екені бәрімізге белгілі.

#12 слайд

12 слайд

#13 слайд

13 слайд

Тест 1.Төрт таңбалы 3a5b санын 45- ке бөлгенде 1-ге тең болатындай жұп сан болса, онда a=? a)5 b)3 c)2 d)1

#14 слайд
Тест 1.Төрт таңбалы 3a5b санын 45- ке бөлгенде 1-ге тең болатындай жұп сан болса, онда a=? a)5 b)3 c)2 d)1 e)0 2. 5a, a2 екі таңбалы сан және n=3. Егер 5a-a2=12 болса, онда an=? a)12 b) 10 c)8 d) 6 e) 4

14 слайд

Тест 1.Төрт таңбалы 3a5b санын 45- ке бөлгенде 1-ге тең болатындай жұп сан болса, онда a=? a)5 b)3 c)2 d)1 e)0 2. 5a, a2 екі таңбалы сан және n=3. Егер 5a-a2=12 болса, онда an=? a)12 b) 10 c)8 d) 6 e) 4

Білім алушылардың математикалық деңгейін, ойлау қабілетінің шеберлігі мен тапқырлығын қалыптастырудың алғашқы қадамы -әр тү

#15 слайд
Білім алушылардың математикалық деңгейін, ойлау қабілетінің шеберлігі мен тапқырлығын қалыптастырудың алғашқы қадамы -әр түрлі қызықты да қиын есептерді шешу үшін ойлау әрекетінің ұшқырлығы. Логикалық тапсырма қиындаған сайын оқушының қызығушылығы мен белсенділігі арта түседі. Стандарты емес есептерді шешу ойлаудың ең биігі мен ұшқырлығын қажет етеді. XXI ғасыр оқушысының мүмкіндігі мол. Әр бала жеке дара және өзінше қабілетті. Ендеше оны байқау және дамытуда математиканың алар орны ерекше. Матемаитиканы адам жанын түсінгендей түсініп, адамды сүйгендей сүю қажет. Сонда ғана сен әлем мен ғаламды танып білесің...

15 слайд

Білім алушылардың математикалық деңгейін, ойлау қабілетінің шеберлігі мен тапқырлығын қалыптастырудың алғашқы қадамы -әр түрлі қызықты да қиын есептерді шешу үшін ойлау әрекетінің ұшқырлығы. Логикалық тапсырма қиындаған сайын оқушының қызығушылығы мен белсенділігі арта түседі. Стандарты емес есептерді шешу ойлаудың ең биігі мен ұшқырлығын қажет етеді. XXI ғасыр оқушысының мүмкіндігі мол. Әр бала жеке дара және өзінше қабілетті. Ендеше оны байқау және дамытуда математиканың алар орны ерекше. Матемаитиканы адам жанын түсінгендей түсініп, адамды сүйгендей сүю қажет. Сонда ғана сен әлем мен ғаламды танып білесің...

Назарларыңызға рахмет! Сау болыңыздар!

#16 слайд
Назарларыңызға рахмет! Сау болыңыздар!

16 слайд

Назарларыңызға рахмет! Сау болыңыздар!

Файл форматы:
ppt
14.11.2018
1582
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі