Материалдар / Статистика элементтері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Статистика элементтері

Материал туралы қысқаша түсінік
жас мамандарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Желтоқсан 2019
1178
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тарау: Статистика элементтері Т ақырып : Вариациялық қатарлар

1 слайд
Тарау: Статистика элементтері Т ақырып : Вариациялық қатарлар

1 слайд

Тарау: Статистика элементтері Т ақырып : Вариациялық қатарлар

Сабақ мақсаттары: 7.4.4.1 бас жиынтық, кездейсоқ таңдама, вариациялық қатар, варианта (нұсқалық) ұғымдарын біледі;

2 слайд
Сабақ мақсаттары: 7.4.4.1 бас жиынтық, кездейсоқ таңдама, вариациялық қатар, варианта (нұсқалық) ұғымдарын біледі;

2 слайд

Сабақ мақсаттары: 7.4.4.1 бас жиынтық, кездейсоқ таңдама, вариациялық қатар, варианта (нұсқалық) ұғымдарын біледі;

Бағалау критерийлері : Оқушы 7.4.4.1мақсатына жетеді, егер ::  бас жиынтық, вариациялық қатар, нұсқалық (варианта) , кездейс

3 слайд
Бағалау критерийлері : Оқушы 7.4.4.1мақсатына жетеді, егер ::  бас жиынтық, вариациялық қатар, нұсқалық (варианта) , кездейсоқ таңдама ұғымдарын білсе  Берілгендері бойынша статистикалық ұғымын анықтаса

3 слайд

Бағалау критерийлері : Оқушы 7.4.4.1мақсатына жетеді, егер ::  бас жиынтық, вариациялық қатар, нұсқалық (варианта) , кездейсоқ таңдама ұғымдарын білсе  Берілгендері бойынша статистикалық ұғымын анықтаса

Қазақша Орысша Ағылшынша Алғашқы мәліметтер Начальные данные Initial data Мәліметтерді жүйелеу Систематизация данных Systema

4 слайд
Қазақша Орысша Ағылшынша Алғашқы мәліметтер Начальные данные Initial data Мәліметтерді жүйелеу Систематизация данных Systematization of data Таңдама Выборка Sample Вариациялық қатар Вариационный ряд V ariational series Варианта (нұсқалық) Варианта Option

4 слайд

Қазақша Орысша Ағылшынша Алғашқы мәліметтер Начальные данные Initial data Мәліметтерді жүйелеу Систематизация данных Systematization of data Таңдама Выборка Sample Вариациялық қатар Вариационный ряд V ariational series Варианта (нұсқалық) Варианта Option

Қайталау: Ауытқу ( белгілеуі R ) - ... . Мода ( белгілеуі Мо ) -... . Медиана ( белгілеуі Me ) – … Кездейсоқ таңдам

5 слайд
Қайталау: Ауытқу ( белгілеуі R ) - ... . Мода ( белгілеуі Мо ) -... . Медиана ( белгілеуі Me ) – … Кездейсоқ таңдаманың орта мәні ( белгілеуі ) деп – … атайды X

5 слайд

Қайталау: Ауытқу ( белгілеуі R ) - ... . Мода ( белгілеуі Мо ) -... . Медиана ( белгілеуі Me ) – … Кездейсоқ таңдаманың орта мәні ( белгілеуі ) деп – … атайды X

Математика үйірмесінде айналысатын оқушылардың жасы төменде көрсетілген: 13 14 14 13 12 14 13 13 13 14 13 13 13 14 14 а) ауытқ

6 слайд
Математика үйірмесінде айналысатын оқушылардың жасы төменде көрсетілген: 13 14 14 13 12 14 13 13 13 14 13 13 13 14 14 а) ауытқу ; б) мода ; в) медиан а ; г) орта мәнін анықтаңыз .

6 слайд

Математика үйірмесінде айналысатын оқушылардың жасы төменде көрсетілген: 13 14 14 13 12 14 13 13 13 14 13 13 13 14 14 а) ауытқу ; б) мода ; в) медиан а ; г) орта мәнін анықтаңыз .

3, 8, 15, 30, ___, 24 сан қатарында бір сан жазылмаған, егер: а) қатардың арифметикалық ортасы- 18; б) қатардың а

7 слайд
3, 8, 15, 30, ___, 24 сан қатарында бір сан жазылмаған, егер: а) қатардың арифметикалық ортасы- 18; б) қатардың ауытқуы- 40; в) қатардың модасы- 24 болса, онда осы санды анықтаңыз.

7 слайд

3, 8, 15, 30, ___, 24 сан қатарында бір сан жазылмаған, егер: а) қатардың арифметикалық ортасы- 18; б) қатардың ауытқуы- 40; в) қатардың модасы- 24 болса, онда осы санды анықтаңыз.

Жаңа материалды еңгізу СТАТИСТИКА [грек. statos –тұрғызылған, тұрған, қимылсыз ] мағынаны береді 1. Экономика және қоғам д

8 слайд
Жаңа материалды еңгізу СТАТИСТИКА [грек. statos –тұрғызылған, тұрған, қимылсыз ] мағынаны береді 1. Экономика және қоғам дамуының сандық өлшемдері туралы ғылым. 2. Құбылыстар мен жиынтық кездейсоқтардың сандық тіркеуі. 3. Білімнің кейбір аймақтарындағы сандық зерттеулердің ғылыми әдісі. Мысалы: Математикалық статистика және т. б.

8 слайд

Жаңа материалды еңгізу СТАТИСТИКА [грек. statos –тұрғызылған, тұрған, қимылсыз ] мағынаны береді 1. Экономика және қоғам дамуының сандық өлшемдері туралы ғылым. 2. Құбылыстар мен жиынтық кездейсоқтардың сандық тіркеуі. 3. Білімнің кейбір аймақтарындағы сандық зерттеулердің ғылыми әдісі. Мысалы: Математикалық статистика және т. б.

Бас жиынтық ( лат. generis — жалпы, рулық), (ағыл. терминология — population) — нақты проблемаланы зерттеу кезі

9 слайд
Бас жиынтық   (  лат.  generis — жалпы, рулық),  (ағыл.   терминология  —  population)  —  нақты   проблемаланы  зерттеу  кезінде  барлық    объектілер  (бірліктер)  жиынтығына  қатысты   ғалымның   жасайтын  қорытындысы.

9 слайд

Бас жиынтық   (  лат.  generis — жалпы, рулық),  (ағыл.   терминология  —  population)  —  нақты   проблемаланы  зерттеу  кезінде  барлық    объектілер  (бірліктер)  жиынтығына  қатысты   ғалымның   жасайтын  қорытындысы.

Бас жиынтыққа мысалдар: 1) Көкшетау қаласының ФМБ НЗМ 7 « D » сыныпбында оқитын, 12-13 жасар қыздар мен ұлдар оқыт

10 слайд
Бас жиынтыққа мысалдар:     1) Көкшетау қаласының ФМБ НЗМ 7 « D » сыныпбында оқитын, 12-13 жасар қыздар мен ұлдар оқыту үшін markiApple техникасын пайдалануды қалайды. 2) Көкшетау қаласының ФМБ НЗМ 7 « D » сыныпбында сабақ беретін 25-30 жастағы ұстаздар үй тапсырмасын EDMOD О сайтына жіберуді жөн көреді. 3) Көкшетау қаласының ФМБ НЗМ 7 «D» сыныпбында оқитын, 12-13 жасар қыздар мен ұлдар, бір-бірімен қарым-қатынаста болу үшін ВКОНТАКТЕ әлеуметтік желісін пайдаланады.

10 слайд

Бас жиынтыққа мысалдар:     1) Көкшетау қаласының ФМБ НЗМ 7 « D » сыныпбында оқитын, 12-13 жасар қыздар мен ұлдар оқыту үшін markiApple техникасын пайдалануды қалайды. 2) Көкшетау қаласының ФМБ НЗМ 7 « D » сыныпбында сабақ беретін 25-30 жастағы ұстаздар үй тапсырмасын EDMOD О сайтына жіберуді жөн көреді. 3) Көкшетау қаласының ФМБ НЗМ 7 «D» сыныпбында оқитын, 12-13 жасар қыздар мен ұлдар, бір-бірімен қарым-қатынаста болу үшін ВКОНТАКТЕ әлеуметтік желісін пайдаланады.

Таңдама немесе таңдамалы жиынтык - экспериментпен (байқау, сауалнама) қамтылатын жалпы жиынтық элементтерінің бөлігі.

11 слайд
Таңдама немесе таңдамалы жиынтык - экспериментпен (байқау, сауалнама) қамтылатын жалпы жиынтық элементтерінің бөлігі. Кездейсоқ таңдама (шама) – жағдайға тәуелді белгілі бір ықтималдығы бар әр түрлі мән алатын қандай да бір шама.

11 слайд

Таңдама немесе таңдамалы жиынтык - экспериментпен (байқау, сауалнама) қамтылатын жалпы жиынтық элементтерінің бөлігі. Кездейсоқ таңдама (шама) – жағдайға тәуелді белгілі бір ықтималдығы бар әр түрлі мән алатын қандай да бір шама.

12 слайд

12 слайд

Нұсқалық (варианта) – жеке сандық білдіру белгісі. Болжам бойынша, назарға қайталану санын алмағанда, әрбір бірегей белг

13 слайд
Нұсқалық (варианта) – жеке сандық білдіру белгісі. Болжам бойынша, назарға қайталану санын алмағанда, әрбір бірегей белгінің мәні, нұсқалық (варианта) деп аталады. Мысалы: «Үй жануарларының қайсысын, сіз, өз үйінізде көруіңізді қалайсыз?» Мысық– 54%; Балық– 0%; Тотықұс– 8 %; Ит– 15%; Тасбақа– 8%; Атжалман – 15%. Тапсырма: нұсқалықты  (вариантаны)  ата .

13 слайд

Нұсқалық (варианта) – жеке сандық білдіру белгісі. Болжам бойынша, назарға қайталану санын алмағанда, әрбір бірегей белгінің мәні, нұсқалық (варианта) деп аталады. Мысалы: «Үй жануарларының қайсысын, сіз, өз үйінізде көруіңізді қалайсыз?» Мысық– 54%; Балық– 0%; Тотықұс– 8 %; Ит– 15%; Тасбақа– 8%; Атжалман – 15%. Тапсырма: нұсқалықты  (вариантаны)  ата .

Вариациялық қатар – ол варианттары (өсу немесе кему дәрежесі бойынша) сәйкестірілген қатар (нәтижелер). Мысалы: Зертт

14 слайд
Вариациялық қатар   – ол варианттары (өсу немесе кему дәрежесі бойынша) сәйкестірілген қатар (нәтижелер). Мысалы: Зерттеу барысында оқушылардың салмағы (кг) бойынша мына берілгендер жинақталды: 58; 58; 58; 55; 50; 45,7; 37; 37; 40; 42; 58; 48; 45; 42; 33; 35; 48; 49; 45; 46. Тапсырмасы : Берілгендерді қолданып вариациялық қатар құрастыр.

14 слайд

Вариациялық қатар   – ол варианттары (өсу немесе кему дәрежесі бойынша) сәйкестірілген қатар (нәтижелер). Мысалы: Зерттеу барысында оқушылардың салмағы (кг) бойынша мына берілгендер жинақталды: 58; 58; 58; 55; 50; 45,7; 37; 37; 40; 42; 58; 48; 45; 42; 33; 35; 48; 49; 45; 46. Тапсырмасы : Берілгендерді қолданып вариациялық қатар құрастыр.

Нәтижені қорытындылау 1. Статистика деген не ? 2. Бас жиынтық деп нені атайды? Мысал келтіріңіздер. 3. Таңдама деп нені ат

15 слайд
Нәтижені қорытындылау 1. Статистика деген не ? 2. Бас жиынтық деп нені атайды? Мысал келтіріңіздер. 3. Таңдама деп нені атайды? Мысал келтіріңіздер. 4. Нұсқалық (варианта) деп нені атайды? Мысал келтіріңіздер. 5. Вариациялық қатар деп нені атайды? Мысал келтіріңіздер.

15 слайд

Нәтижені қорытындылау 1. Статистика деген не ? 2. Бас жиынтық деп нені атайды? Мысал келтіріңіздер. 3. Таңдама деп нені атайды? Мысал келтіріңіздер. 4. Нұсқалық (варианта) деп нені атайды? Мысал келтіріңіздер. 5. Вариациялық қатар деп нені атайды? Мысал келтіріңіздер.

Үй тапсырма: 3,7 3,85 3,7 3,78 3,6 4,45 4,2 3,87 3,33 3,76 3,75 4,03 3,75 4,18 3,8 4,75 3,25 4,1 3,55 3,35Ауруханада, бала туған

16 слайд
Үй тапсырма: 3,7 3,85 3,7 3,78 3,6 4,45 4,2 3,87 3,33 3,76 3,75 4,03 3,75 4,18 3,8 4,75 3,25 4,1 3,55 3,35Ауруханада, бала туғанда, нәрестенің салмағын өлшейді. 20 нәрестенің дене салмағын 10 г дәлдікпен өлшеген. Нәтиже ( кг ) кестеде берілген: Нәтестелердің салмақтарының вариациялық қатарын құрастыр.

16 слайд

Үй тапсырма: 3,7 3,85 3,7 3,78 3,6 4,45 4,2 3,87 3,33 3,76 3,75 4,03 3,75 4,18 3,8 4,75 3,25 4,1 3,55 3,35Ауруханада, бала туғанда, нәрестенің салмағын өлшейді. 20 нәрестенің дене салмағын 10 г дәлдікпен өлшеген. Нәтиже ( кг ) кестеде берілген: Нәтестелердің салмақтарының вариациялық қатарын құрастыр.