СТЕМ технологиясының шығарашылық жұмыс
СТЕМ технологиясының шығарашылық жұмыс

#1 слайд
STEM білім беру -
балалардың
шығармашылық
қабілеттерін дамыту
технологиясы
“" Экология, өлкетану және туризм орталығы« КММ
1 слайд
STEM білім беру - балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту технологиясы “" Экология, өлкетану және туризм орталығы« КММ
#2 слайд
ЖОСПАР
Stem білім беру дегеніміз не?
Кіріспе:
Негізгі бөлім:
Қорытынды
2
1
Сабақ барысында STEM технологияларын
қолдану
STEAM білім беру технологиясын
экологияда қолдану
2 слайд
ЖОСПАР Stem білім беру дегеніміз не? Кіріспе: Негізгі бөлім: Қорытынды 2 1 Сабақ барысында STEM технологияларын қолдану STEAM білім беру технологиясын экологияда қолдану
#3 слайд
Stem білім беру
дегеніміз не?
3 слайд
Stem білім беру дегеніміз не?
#4 слайд
Мемлекет басшысы
Қасым-Жомарт Тоқаев
«Жаңа жағдайдағы Қазақстан: іс-
қимыл кезеңі» атты Жолдауында
цифрландыру барлық
реформаның басты элементі
екеніне маңыз берді. Бұл – сәнге
айналған үрдіске ілесу емес,
ұлттың бәсекеге қабілеттілігін
арттырудың негізгі құралы,
табысты болудың басты кілті.
4 слайд
Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев «Жаңа жағдайдағы Қазақстан: іс- қимыл кезеңі» атты Жолдауында цифрландыру барлық реформаның басты элементі екеніне маңыз берді. Бұл – сәнге айналған үрдіске ілесу емес, ұлттың бәсекеге қабілеттілігін арттырудың негізгі құралы, табысты болудың басты кілті.
#5 слайд
STEM – оқытудың біріктірілген тәсілі, оның шеңберінде
академиялық ғылыми-техникалық тұжырымдамалар
шынайы өмір контексінде зерттеледі. Бұл Нақты
ғылымдардың негізгі принциптерін бір уақытта зерттеуді
қамтитын жан-жақты оқыту. Оларға жаратылыстану
ғылымдары, инженерия, математика, технология жатады.
Балалар оқиғалардың өзара байланысын көруге үйренеді,
логика принциптерін жақсы түсінеді және өз
модельдерін жасау барысында жаңа және ерекше нәрсені
табады. Кешенді тәсіл олардың білім құмарлығын
дамытуға және білім беру процесіне тартылуына ықпал
етеді
5 слайд
STEM – оқытудың біріктірілген тәсілі, оның шеңберінде академиялық ғылыми-техникалық тұжырымдамалар шынайы өмір контексінде зерттеледі. Бұл Нақты ғылымдардың негізгі принциптерін бір уақытта зерттеуді қамтитын жан-жақты оқыту. Оларға жаратылыстану ғылымдары, инженерия, математика, технология жатады. Балалар оқиғалардың өзара байланысын көруге үйренеді, логика принциптерін жақсы түсінеді және өз модельдерін жасау барысында жаңа және ерекше нәрсені табады. Кешенді тәсіл олардың білім құмарлығын дамытуға және білім беру процесіне тартылуына ықпал етеді
#6 слайд
STEM білімінің артықшылықтары:
Пәндер бойынша емес, тақырыптар бойынша
интеграцияланған оқыту;
Нақты өмірде ғылыми-техникалық білімді қолдану;
Сыни ойлау және проблемаларды шешу дағдыларын дамыту;
Өз күшіне деген сенімділікті қалыптастыру;
Белсенді қарым-қатынас және топтық жұмыс;
Техникалық пәндерге қызығушылықты дамыту;
Жобаларға креативті және инновациялық тәсілдер;
Әр баланың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып,
балалардың іс-әрекеті арқылы техникалық шығармашылыққа
деген ынтаны дамыту;
Ерте кәсіптік бағдарлау;
Балаларды өмірдің технологиялық инновацияларына
дайындау.
6 слайд
STEM білімінің артықшылықтары: Пәндер бойынша емес, тақырыптар бойынша интеграцияланған оқыту; Нақты өмірде ғылыми-техникалық білімді қолдану; Сыни ойлау және проблемаларды шешу дағдыларын дамыту; Өз күшіне деген сенімділікті қалыптастыру; Белсенді қарым-қатынас және топтық жұмыс; Техникалық пәндерге қызығушылықты дамыту; Жобаларға креативті және инновациялық тәсілдер; Әр баланың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, балалардың іс-әрекеті арқылы техникалық шығармашылыққа деген ынтаны дамыту; Ерте кәсіптік бағдарлау; Балаларды өмірдің технологиялық инновацияларына дайындау.
#7 слайд
STEM білім берудің басты мақсаты -
дәстүрлі білімге тән практикалық міндеттерді
шешуден алшақтықты еңсеру және
оқушыларға түсінікті оқу пәндері арасында
байланыс орнату.
7 слайд
STEM білім берудің басты мақсаты - дәстүрлі білімге тән практикалық міндеттерді шешуден алшақтықты еңсеру және оқушыларға түсінікті оқу пәндері арасында байланыс орнату.
#8 слайд
НЕНІ ҮЙРЕТУ ЖӘНЕ ҮЙРЕНУ
КЕРЕК
СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ;
ӨЗІНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК АЛУ ЖӘНЕ
ШЕШІМ ҚАБЫЛДАУҒА;
ИНТЕРАКТИВТІ МОДЕЛЬДЕР ЖАСАУ;
ӨЗ ӨНІМДЕРІҢІЗДІ ЖАСАУҒА;
ЖОБАЛЫҚ МӘДЕНИЕТТІ МЕҢГЕРУ;
ӨЗ ТӘЖІРИБЕҢІЗГЕ СҮЙЕНУГЕ.
8 слайд
НЕНІ ҮЙРЕТУ ЖӘНЕ ҮЙРЕНУ КЕРЕК СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ; ӨЗІНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК АЛУ ЖӘНЕ ШЕШІМ ҚАБЫЛДАУҒА; ИНТЕРАКТИВТІ МОДЕЛЬДЕР ЖАСАУ; ӨЗ ӨНІМДЕРІҢІЗДІ ЖАСАУҒА; ЖОБАЛЫҚ МӘДЕНИЕТТІ МЕҢГЕРУ; ӨЗ ТӘЖІРИБЕҢІЗГЕ СҮЙЕНУГЕ.
#9 слайд
STEAM технологиясы Технология мен өнердің өзіндік синтезі
ретінде пайда болды. Өнер компонентін қосу үшін дәлелдер
әртүрлі болды:
техникалық пәндерге деген қызығушылықтың артуы,
танымдық іс-әрекетте үлкен тиімділік үшін мидың екі жарты
шарының дамуы және т. б.
Техникалық және гуманитарлық мамандықтардағы адамдарға
шығармашылық қабілеттердің дамуына не беретінін
қарастырайық:
9 слайд
STEAM технологиясы Технология мен өнердің өзіндік синтезі ретінде пайда болды. Өнер компонентін қосу үшін дәлелдер әртүрлі болды: техникалық пәндерге деген қызығушылықтың артуы, танымдық іс-әрекетте үлкен тиімділік үшін мидың екі жарты шарының дамуы және т. б. Техникалық және гуманитарлық мамандықтардағы адамдарға шығармашылық қабілеттердің дамуына не беретінін қарастырайық:
#10 слайд
Бүгінгі таңда STEM - және
STEAM-білім беру тәсілдері екі
негізгі бағыт бойынша
ілгерілеуде:
1. Барлығына арналған
STEM/STEAM-сауаттылықты
дамыту.
2. жоғары технологиялық
салаларға кадрлар даярлау.
10 слайд
Бүгінгі таңда STEM - және STEAM-білім беру тәсілдері екі негізгі бағыт бойынша ілгерілеуде: 1. Барлығына арналған STEM/STEAM-сауаттылықты дамыту. 2. жоғары технологиялық салаларға кадрлар даярлау.
#11 слайд
Сабақ барысында STEM технологияларын
қолдану
Мақсаты:
Оқушылардың белгілі
бір пән немесе пәндер
топтамасы бойынша
тоеориялық білімдерін
практикада қолдануға
үйрету.
11 слайд
Сабақ барысында STEM технологияларын қолдану Мақсаты: Оқушылардың белгілі бір пән немесе пәндер топтамасы бойынша тоеориялық білімдерін практикада қолдануға үйрету.
#12 слайд
Ойын барысында STEM технологияларының
балаларға беретін пайдасы:
-Мәселені шешу
-Шығармашылық
-Сыни талдау
-Топтық жұмыс
-Тәуелсіз ойлау
-Бастама
-Байланыс
-Цифрлық сауаттылық
SCIENCE–
жаратылыстану,
ғылым
TECHNOLOGY -
технология
ENGINEERING –
инжиниринг, жобалау,
дизайн
MATHEMATICS -
математика
12 слайд
Ойын барысында STEM технологияларының балаларға беретін пайдасы: -Мәселені шешу -Шығармашылық -Сыни талдау -Топтық жұмыс -Тәуелсіз ойлау -Бастама -Байланыс -Цифрлық сауаттылық SCIENCE– жаратылыстану, ғылым TECHNOLOGY - технология ENGINEERING – инжиниринг, жобалау, дизайн MATHEMATICS - математика
#13 слайд
S
CI
E
N
CE
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ -
күнделікті қоршаған
ортаның заңдарын
түсіндіретін ғылым.
Қажетті құралдар: әріпті кубиктер немесе
карточкалар, маркерлер, ватман,
энциклопедия
Ойынның барысы:
1.Әр топқа әріпті кубиктер немесе
карточкалар таратылады.
2.Топтар әріптерден мүмкіндігінше әр түрлі
жануарлардың атын құрастырады.
3.Аты құрастырылған жануарлардың ішінен
бірін таңдап, суретін салады.
4.Таңдалған жануар туралы
энциклопедиядан іздеп тауып, қызықты
ақпараттармен бөліседі.
ZOO (Зу ойыны)
13 слайд
S CI E N CE ЖАРАТЫЛЫСТАНУ - күнделікті қоршаған ортаның заңдарын түсіндіретін ғылым. Қажетті құралдар: әріпті кубиктер немесе карточкалар, маркерлер, ватман, энциклопедия Ойынның барысы: 1.Әр топқа әріпті кубиктер немесе карточкалар таратылады. 2.Топтар әріптерден мүмкіндігінше әр түрлі жануарлардың атын құрастырады. 3.Аты құрастырылған жануарлардың ішінен бірін таңдап, суретін салады. 4.Таңдалған жануар туралы энциклопедиядан іздеп тауып, қызықты ақпараттармен бөліседі. ZOO (Зу ойыны)
#14 слайд
T
E
C
H
N
O
L
O
G
Y
ТЕХНОЛОГИЯ -
ғылыми-теориялық
білімдерді практикада
қолданудың әдіс-
тәсілдерді.
Қажетті құралдар: карточкалар,
телефонның камерасы.
Ойынның барысы:
1.Екі топ басшылары сөз жазылған
карточкалар алады.
2.Карточкада жазылған сөздерді өз
топтарына пантомимика көмегімен
түсіндіреді.
3.Әр топ карточкада жазылған заттардың
атауын тауып, сол заттарды кеңістікте
телефон көмегімен суретке түсіреді.
4.Балалар лагерьдің аумағындағы тірі
жәндіктерді тауып, оларды видеоға
түсіріп, ролик жасайды.
Жапырақ
Мобилография
14 слайд
T E C H N O L O G Y ТЕХНОЛОГИЯ - ғылыми-теориялық білімдерді практикада қолданудың әдіс- тәсілдерді. Қажетті құралдар: карточкалар, телефонның камерасы. Ойынның барысы: 1.Екі топ басшылары сөз жазылған карточкалар алады. 2.Карточкада жазылған сөздерді өз топтарына пантомимика көмегімен түсіндіреді. 3.Әр топ карточкада жазылған заттардың атауын тауып, сол заттарды кеңістікте телефон көмегімен суретке түсіреді. 4.Балалар лагерьдің аумағындағы тірі жәндіктерді тауып, оларды видеоға түсіріп, ролик жасайды. Жапырақ Мобилография
#15 слайд
E
N
GI
N
E
E
RI
N
G
ИНЖЕНЕРИЯ
әр түрлі құрал-
саймандармен,
материалдармен жұмыс
жасауға, жаңа дағдыларды
байқап көруге, қоршаған
ортаны дамытуға үйретеді.
Қажетті құралдар: карта, бір реттік
стакандар, қағаз, скотч, спагетти,
пластилин, т.б.
Жас шебер
Ойынның барысы:
1.Берілген құралдарды
пайдалана отырып, ең биік
және берік ғимарат
құрастыру.
2.Лагерь аумағында қолжетімді
заттармен робот құрастыру
15 слайд
E N GI N E E RI N G ИНЖЕНЕРИЯ әр түрлі құрал- саймандармен, материалдармен жұмыс жасауға, жаңа дағдыларды байқап көруге, қоршаған ортаны дамытуға үйретеді. Қажетті құралдар: карта, бір реттік стакандар, қағаз, скотч, спагетти, пластилин, т.б. Жас шебер Ойынның барысы: 1.Берілген құралдарды пайдалана отырып, ең биік және берік ғимарат құрастыру. 2.Лагерь аумағында қолжетімді заттармен робот құрастыру
#16 слайд
M
A
T
H
E
M
A
TI
CS
МАТЕМАТИКА
дәлдікті, логикалық
ойлауды,
алгоритмдерді
ұстануды үйретеді.
Super-mind (супермайнд)
Қажетті құралдар: экран немесе
шығарылған суреттер, таймер.
Ойынның барысы:
1.Топтар көрсетілген логикалық
сұрақтарға жылдам жауап беруі
тиіс
Қай стаканда су көп?
Суретте қанша цифр бар? Логикалық қатарды
толықтыр
Қай сурет дұрыс емес?
16 слайд
M A T H E M A TI CS МАТЕМАТИКА дәлдікті, логикалық ойлауды, алгоритмдерді ұстануды үйретеді. Super-mind (супермайнд) Қажетті құралдар: экран немесе шығарылған суреттер, таймер. Ойынның барысы: 1.Топтар көрсетілген логикалық сұрақтарға жылдам жауап беруі тиіс Қай стаканда су көп? Суретте қанша цифр бар? Логикалық қатарды толықтыр Қай сурет дұрыс емес?
#17 слайд
Аталған ойындарда STEM
технологиялардың әр компонентін
қолдану мүмкіндігі көрсетілді.
Балалардың жазғы демалысын
ұйымдастыруда ойындар барысында
STEM элементтерін толығымен
кіріктірілген түрде қолдану балаларды
мәселені шешуге, тәуелсіз ойлауға, топтық
жұмыс жасауға үйретуге жол ашады.
17 слайд
Аталған ойындарда STEM технологиялардың әр компонентін қолдану мүмкіндігі көрсетілді. Балалардың жазғы демалысын ұйымдастыруда ойындар барысында STEM элементтерін толығымен кіріктірілген түрде қолдану балаларды мәселені шешуге, тәуелсіз ойлауға, топтық жұмыс жасауға үйретуге жол ашады.
#18 слайд
STEAM білім беру
технологиясын
экологияда қолдану
18 слайд
STEAM білім беру технологиясын экологияда қолдану
#19 слайд
«Баланы заманына қарай оқытып, тәрбиелеу
керек,» -деп Мағжан Жұмабаев айтқандай, әрбір
ұстаз заман ағымынан қалып қоймай, үздіксіз
ізденуі тиіс.
Баланы мектеп жасына дейінгі кезеңнен өзі
өсіп-өнетін ортасын, қоршаған табиғатын бағалай
білуге және оларға дұрыс қарауға үйретудің маңызы
зор. Ол үшін оқытудың бүкіл үрдісіне экологиялық
білімдерді енгізген жөн. Сол себепті біз болашақ
табиғат жанашыры болатын ұрпақ тәрбиелеуіміз
керек.
19 слайд
«Баланы заманына қарай оқытып, тәрбиелеу керек,» -деп Мағжан Жұмабаев айтқандай, әрбір ұстаз заман ағымынан қалып қоймай, үздіксіз ізденуі тиіс. Баланы мектеп жасына дейінгі кезеңнен өзі өсіп-өнетін ортасын, қоршаған табиғатын бағалай білуге және оларға дұрыс қарауға үйретудің маңызы зор. Ол үшін оқытудың бүкіл үрдісіне экологиялық білімдерді енгізген жөн. Сол себепті біз болашақ табиғат жанашыры болатын ұрпақ тәрбиелеуіміз керек.
#20 слайд
Біз оқушыларға қалдықтарға
екінші өмір сыйлау мақсатында
түрлі шеберлік сыныптарын
өтуімізге болады. Пластикалық
бөтелкелер, сөмкелер, аяқ киім
қораптары, жұмыртқа
контейнерлері мұның барлығы
қалдық материал деп аталады.
Қиялымызды іске қосып,
ақылмен мұндай қалдықтардан
керемет дүниелер жасай аламыз.
20 слайд
Біз оқушыларға қалдықтарға екінші өмір сыйлау мақсатында түрлі шеберлік сыныптарын өтуімізге болады. Пластикалық бөтелкелер, сөмкелер, аяқ киім қораптары, жұмыртқа контейнерлері мұның барлығы қалдық материал деп аталады. Қиялымызды іске қосып, ақылмен мұндай қалдықтардан керемет дүниелер жасай аламыз.
#21 слайд
Қорытынды
Қазіргі кезде цифрлық технологияның жедел дамуы мен
адам қызметінің барлық саласын цифрландырудың
жылдам дамуымен байланысты STEM білім беру
маңызды және өзекті мәселе. STEAM білім беру жүйесі
оқушылардың сенімін, тиімділігін, ғылымға
қызығушылығын арттыруға бағытталған; ғылым,
технология, инженерия, өнер және математика
ғылымдарының бірігуін түсіндіруді жеңілдетеді және
қажетінше шығармашылыққа тәрбиелейді. Біздің
оқушыларымыз ертеңгі өмірге қабілетті болсын десек,
бүгін оларға стем кеңістігінде жұмыс жасауға жағдай
жасауымыз керек. Осы мақсатпен stem технологиясын
түрлі жағдайда білімдерін біріктіру арқылы, мұның
ішінде, бейнелеу өнерінде қолдану, экологияны сақтау,
табиғат ресурстарын үнемді пайдалану,
табиғатмүмкіншілігін пайдалану, ойындарда stem
технологиясын қолдану тәсілдері түсіндірілді.
STEM білім беру - оқушыларды алған білімдерін
қоршаған орта процестерімен байланыстыруға және
жобалық ойлауына мүмкіндік береді. Сондықтан,
ғылыми-техникалық прогрестен қалмай, жаңа
педагогикалық инновацияларды дер кезінде қабылдап,
өңдеп, нәтижелі пайдалана білу – әрбір ұстаздың негізгі
міндеті.
21 слайд
Қорытынды Қазіргі кезде цифрлық технологияның жедел дамуы мен адам қызметінің барлық саласын цифрландырудың жылдам дамуымен байланысты STEM білім беру маңызды және өзекті мәселе. STEAM білім беру жүйесі оқушылардың сенімін, тиімділігін, ғылымға қызығушылығын арттыруға бағытталған; ғылым, технология, инженерия, өнер және математика ғылымдарының бірігуін түсіндіруді жеңілдетеді және қажетінше шығармашылыққа тәрбиелейді. Біздің оқушыларымыз ертеңгі өмірге қабілетті болсын десек, бүгін оларға стем кеңістігінде жұмыс жасауға жағдай жасауымыз керек. Осы мақсатпен stem технологиясын түрлі жағдайда білімдерін біріктіру арқылы, мұның ішінде, бейнелеу өнерінде қолдану, экологияны сақтау, табиғат ресурстарын үнемді пайдалану, табиғатмүмкіншілігін пайдалану, ойындарда stem технологиясын қолдану тәсілдері түсіндірілді. STEM білім беру - оқушыларды алған білімдерін қоршаған орта процестерімен байланыстыруға және жобалық ойлауына мүмкіндік береді. Сондықтан, ғылыми-техникалық прогрестен қалмай, жаңа педагогикалық инновацияларды дер кезінде қабылдап, өңдеп, нәтижелі пайдалана білу – әрбір ұстаздың негізгі міндеті.
#22 слайд
Назар аударғаныңызға
рахмет!
22 слайд
Назар аударғаныңызға рахмет!
шағым қалдыра аласыз













