СТЕМ технологиясының шығарашылық жұмыс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

СТЕМ технологиясының шығарашылық жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
СТЕМ технологиясының шығарашылық жұмыс
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
STEM білім беру - балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту технологиясы “" Экология, өлкетану және туризм орталығы« КММ

#1 слайд
STEM білім беру - балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту технологиясы “" Экология, өлкетану және туризм орталығы« КММ

1 слайд

STEM білім беру - балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту технологиясы “" Экология, өлкетану және туризм орталығы« КММ

ЖОСПАР Stem білім беру дегеніміз не? Кіріспе: Негізгі бөлім: Қорытынды 2 1 Сабақ барысында STEM технологияларын қолдану STEAM

#2 слайд
ЖОСПАР Stem білім беру дегеніміз не? Кіріспе: Негізгі бөлім: Қорытынды 2 1 Сабақ барысында STEM технологияларын қолдану STEAM білім беру технологиясын экологияда қолдану

2 слайд

ЖОСПАР Stem білім беру дегеніміз не? Кіріспе: Негізгі бөлім: Қорытынды 2 1 Сабақ барысында STEM технологияларын қолдану STEAM білім беру технологиясын экологияда қолдану

Stem білім беру дегеніміз не?

#3 слайд
Stem білім беру дегеніміз не?

3 слайд

Stem білім беру дегеніміз не?

Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев «Жаңа жағдайдағы Қазақстан: іс- қимыл кезеңі» атты Жолдауында цифрландыру барлық реформа

#4 слайд
Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев «Жаңа жағдайдағы Қазақстан: іс- қимыл кезеңі» атты Жолдауында цифрландыру барлық реформаның басты элементі екеніне маңыз берді. Бұл – сәнге айналған үрдіске ілесу емес, ұлттың бәсекеге қабілеттілігін арттырудың негізгі құралы, табысты болудың басты кілті.

4 слайд

Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев «Жаңа жағдайдағы Қазақстан: іс- қимыл кезеңі» атты Жолдауында цифрландыру барлық реформаның басты элементі екеніне маңыз берді. Бұл – сәнге айналған үрдіске ілесу емес, ұлттың бәсекеге қабілеттілігін арттырудың негізгі құралы, табысты болудың басты кілті.

STEM – оқытудың біріктірілген тәсілі, оның шеңберінде академиялық ғылыми-техникалық тұжырымдамалар шынайы өмір контексінде зер

#5 слайд
STEM – оқытудың біріктірілген тәсілі, оның шеңберінде академиялық ғылыми-техникалық тұжырымдамалар шынайы өмір контексінде зерттеледі. Бұл Нақты ғылымдардың негізгі принциптерін бір уақытта зерттеуді қамтитын жан-жақты оқыту. Оларға жаратылыстану ғылымдары, инженерия, математика, технология жатады. Балалар оқиғалардың өзара байланысын көруге үйренеді, логика принциптерін жақсы түсінеді және өз модельдерін жасау барысында жаңа және ерекше нәрсені табады. Кешенді тәсіл олардың білім құмарлығын дамытуға және білім беру процесіне тартылуына ықпал етеді

5 слайд

STEM – оқытудың біріктірілген тәсілі, оның шеңберінде академиялық ғылыми-техникалық тұжырымдамалар шынайы өмір контексінде зерттеледі. Бұл Нақты ғылымдардың негізгі принциптерін бір уақытта зерттеуді қамтитын жан-жақты оқыту. Оларға жаратылыстану ғылымдары, инженерия, математика, технология жатады. Балалар оқиғалардың өзара байланысын көруге үйренеді, логика принциптерін жақсы түсінеді және өз модельдерін жасау барысында жаңа және ерекше нәрсені табады. Кешенді тәсіл олардың білім құмарлығын дамытуға және білім беру процесіне тартылуына ықпал етеді

STEM білімінің артықшылықтары:  Пәндер бойынша емес, тақырыптар бойынша интеграцияланған оқыту;  Нақты өмірде ғылыми-техникал

#6 слайд
STEM білімінің артықшылықтары:  Пәндер бойынша емес, тақырыптар бойынша интеграцияланған оқыту;  Нақты өмірде ғылыми-техникалық білімді қолдану;  Сыни ойлау және проблемаларды шешу дағдыларын дамыту;  Өз күшіне деген сенімділікті қалыптастыру;  Белсенді қарым-қатынас және топтық жұмыс;  Техникалық пәндерге қызығушылықты дамыту;  Жобаларға креативті және инновациялық тәсілдер;  Әр баланың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, балалардың іс-әрекеті арқылы техникалық шығармашылыққа деген ынтаны дамыту;  Ерте кәсіптік бағдарлау;  Балаларды өмірдің технологиялық инновацияларына дайындау.

6 слайд

STEM білімінің артықшылықтары:  Пәндер бойынша емес, тақырыптар бойынша интеграцияланған оқыту;  Нақты өмірде ғылыми-техникалық білімді қолдану;  Сыни ойлау және проблемаларды шешу дағдыларын дамыту;  Өз күшіне деген сенімділікті қалыптастыру;  Белсенді қарым-қатынас және топтық жұмыс;  Техникалық пәндерге қызығушылықты дамыту;  Жобаларға креативті және инновациялық тәсілдер;  Әр баланың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, балалардың іс-әрекеті арқылы техникалық шығармашылыққа деген ынтаны дамыту;  Ерте кәсіптік бағдарлау;  Балаларды өмірдің технологиялық инновацияларына дайындау.

STEM білім берудің басты мақсаты - дәстүрлі білімге тән практикалық міндеттерді шешуден алшақтықты еңсеру және оқушыларға түс

#7 слайд
STEM білім берудің басты мақсаты - дәстүрлі білімге тән практикалық міндеттерді шешуден алшақтықты еңсеру және оқушыларға түсінікті оқу пәндері арасында байланыс орнату.

7 слайд

STEM білім берудің басты мақсаты - дәстүрлі білімге тән практикалық міндеттерді шешуден алшақтықты еңсеру және оқушыларға түсінікті оқу пәндері арасында байланыс орнату.

НЕНІ ҮЙРЕТУ ЖӘНЕ ҮЙРЕНУ КЕРЕК СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ; ӨЗІНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК АЛУ ЖӘНЕ ШЕШІМ ҚАБЫЛДАУҒА; ИНТЕРАКТИВТІ МОДЕЛЬДЕР ЖА

#8 слайд
НЕНІ ҮЙРЕТУ ЖӘНЕ ҮЙРЕНУ КЕРЕК СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ; ӨЗІНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК АЛУ ЖӘНЕ ШЕШІМ ҚАБЫЛДАУҒА; ИНТЕРАКТИВТІ МОДЕЛЬДЕР ЖАСАУ;  ӨЗ ӨНІМДЕРІҢІЗДІ ЖАСАУҒА; ЖОБАЛЫҚ МӘДЕНИЕТТІ МЕҢГЕРУ; ӨЗ ТӘЖІРИБЕҢІЗГЕ СҮЙЕНУГЕ.

8 слайд

НЕНІ ҮЙРЕТУ ЖӘНЕ ҮЙРЕНУ КЕРЕК СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ; ӨЗІНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК АЛУ ЖӘНЕ ШЕШІМ ҚАБЫЛДАУҒА; ИНТЕРАКТИВТІ МОДЕЛЬДЕР ЖАСАУ;  ӨЗ ӨНІМДЕРІҢІЗДІ ЖАСАУҒА; ЖОБАЛЫҚ МӘДЕНИЕТТІ МЕҢГЕРУ; ӨЗ ТӘЖІРИБЕҢІЗГЕ СҮЙЕНУГЕ.

STEAM технологиясы Технология мен өнердің өзіндік синтезі ретінде пайда болды. Өнер компонентін қосу үшін дәлелдер әртүрлі бол

#9 слайд
STEAM технологиясы Технология мен өнердің өзіндік синтезі ретінде пайда болды. Өнер компонентін қосу үшін дәлелдер әртүрлі болды: техникалық пәндерге деген қызығушылықтың артуы,  танымдық іс-әрекетте үлкен тиімділік үшін мидың екі жарты шарының дамуы және т. б. Техникалық және гуманитарлық мамандықтардағы адамдарға шығармашылық қабілеттердің дамуына не беретінін қарастырайық:

9 слайд

STEAM технологиясы Технология мен өнердің өзіндік синтезі ретінде пайда болды. Өнер компонентін қосу үшін дәлелдер әртүрлі болды: техникалық пәндерге деген қызығушылықтың артуы,  танымдық іс-әрекетте үлкен тиімділік үшін мидың екі жарты шарының дамуы және т. б. Техникалық және гуманитарлық мамандықтардағы адамдарға шығармашылық қабілеттердің дамуына не беретінін қарастырайық:

Бүгінгі таңда STEM - және STEAM-білім беру тәсілдері екі негізгі бағыт бойынша ілгерілеуде: 1. Барлығына арналған STEM/STEAM

#10 слайд
Бүгінгі таңда STEM - және STEAM-білім беру тәсілдері екі негізгі бағыт бойынша ілгерілеуде: 1. Барлығына арналған STEM/STEAM-сауаттылықты дамыту. 2. жоғары технологиялық салаларға кадрлар даярлау.

10 слайд

Бүгінгі таңда STEM - және STEAM-білім беру тәсілдері екі негізгі бағыт бойынша ілгерілеуде: 1. Барлығына арналған STEM/STEAM-сауаттылықты дамыту. 2. жоғары технологиялық салаларға кадрлар даярлау.

Сабақ барысында STEM технологияларын қолдану Мақсаты: Оқушылардың белгілі бір пән немесе пәндер топтамасы бойынша тоеория

#11 слайд
Сабақ барысында STEM технологияларын қолдану Мақсаты: Оқушылардың белгілі бір пән немесе пәндер топтамасы бойынша тоеориялық білімдерін практикада қолдануға үйрету.

11 слайд

Сабақ барысында STEM технологияларын қолдану Мақсаты: Оқушылардың белгілі бір пән немесе пәндер топтамасы бойынша тоеориялық білімдерін практикада қолдануға үйрету.

Ойын барысында STEM технологияларының балаларға беретін пайдасы: -Мәселені шешу -Шығармашылық -Сыни талдау -Топтық жұмыс -Тәуел

#12 слайд
Ойын барысында STEM технологияларының балаларға беретін пайдасы: -Мәселені шешу -Шығармашылық -Сыни талдау -Топтық жұмыс -Тәуелсіз ойлау -Бастама -Байланыс -Цифрлық сауаттылық SCIENCE– жаратылыстану, ғылым TECHNOLOGY - технология ENGINEERING – инжиниринг, жобалау, дизайн MATHEMATICS - математика

12 слайд

Ойын барысында STEM технологияларының балаларға беретін пайдасы: -Мәселені шешу -Шығармашылық -Сыни талдау -Топтық жұмыс -Тәуелсіз ойлау -Бастама -Байланыс -Цифрлық сауаттылық SCIENCE– жаратылыстану, ғылым TECHNOLOGY - технология ENGINEERING – инжиниринг, жобалау, дизайн MATHEMATICS - математика

S CI E N CE ЖАРАТЫЛЫСТАНУ - күнделікті қоршаған ортаның заңдарын түсіндіретін ғылым. Қажетті құралдар: әріпті кубиктер немес

#13 слайд
S CI E N CE ЖАРАТЫЛЫСТАНУ - күнделікті қоршаған ортаның заңдарын түсіндіретін ғылым. Қажетті құралдар: әріпті кубиктер немесе карточкалар, маркерлер, ватман, энциклопедия Ойынның барысы: 1.Әр топқа әріпті кубиктер немесе карточкалар таратылады. 2.Топтар әріптерден мүмкіндігінше әр түрлі жануарлардың атын құрастырады. 3.Аты құрастырылған жануарлардың ішінен бірін таңдап, суретін салады. 4.Таңдалған жануар туралы энциклопедиядан іздеп тауып, қызықты ақпараттармен бөліседі. ZOO (Зу ойыны)

13 слайд

S CI E N CE ЖАРАТЫЛЫСТАНУ - күнделікті қоршаған ортаның заңдарын түсіндіретін ғылым. Қажетті құралдар: әріпті кубиктер немесе карточкалар, маркерлер, ватман, энциклопедия Ойынның барысы: 1.Әр топқа әріпті кубиктер немесе карточкалар таратылады. 2.Топтар әріптерден мүмкіндігінше әр түрлі жануарлардың атын құрастырады. 3.Аты құрастырылған жануарлардың ішінен бірін таңдап, суретін салады. 4.Таңдалған жануар туралы энциклопедиядан іздеп тауып, қызықты ақпараттармен бөліседі. ZOO (Зу ойыны)

T E C H N O L O G Y ТЕХНОЛОГИЯ - ғылыми-теориялық білімдерді практикада қолданудың әдіс- тәсілдерді. Қажетті құралдар: карточ

#14 слайд
T E C H N O L O G Y ТЕХНОЛОГИЯ - ғылыми-теориялық білімдерді практикада қолданудың әдіс- тәсілдерді. Қажетті құралдар: карточкалар, телефонның камерасы. Ойынның барысы: 1.Екі топ басшылары сөз жазылған карточкалар алады. 2.Карточкада жазылған сөздерді өз топтарына пантомимика көмегімен түсіндіреді. 3.Әр топ карточкада жазылған заттардың атауын тауып, сол заттарды кеңістікте телефон көмегімен суретке түсіреді. 4.Балалар лагерьдің аумағындағы тірі жәндіктерді тауып, оларды видеоға түсіріп, ролик жасайды. Жапырақ Мобилография

14 слайд

T E C H N O L O G Y ТЕХНОЛОГИЯ - ғылыми-теориялық білімдерді практикада қолданудың әдіс- тәсілдерді. Қажетті құралдар: карточкалар, телефонның камерасы. Ойынның барысы: 1.Екі топ басшылары сөз жазылған карточкалар алады. 2.Карточкада жазылған сөздерді өз топтарына пантомимика көмегімен түсіндіреді. 3.Әр топ карточкада жазылған заттардың атауын тауып, сол заттарды кеңістікте телефон көмегімен суретке түсіреді. 4.Балалар лагерьдің аумағындағы тірі жәндіктерді тауып, оларды видеоға түсіріп, ролик жасайды. Жапырақ Мобилография

E N GI N E E RI N G ИНЖЕНЕРИЯ әр түрлі құрал- саймандармен, материалдармен жұмыс жасауға, жаңа дағдыларды байқап көруге, қ

#15 слайд
E N GI N E E RI N G ИНЖЕНЕРИЯ әр түрлі құрал- саймандармен, материалдармен жұмыс жасауға, жаңа дағдыларды байқап көруге, қоршаған ортаны дамытуға үйретеді. Қажетті құралдар: карта, бір реттік стакандар, қағаз, скотч, спагетти, пластилин, т.б. Жас шебер Ойынның барысы: 1.Берілген құралдарды пайдалана отырып, ең биік және берік ғимарат құрастыру. 2.Лагерь аумағында қолжетімді заттармен робот құрастыру

15 слайд

E N GI N E E RI N G ИНЖЕНЕРИЯ әр түрлі құрал- саймандармен, материалдармен жұмыс жасауға, жаңа дағдыларды байқап көруге, қоршаған ортаны дамытуға үйретеді. Қажетті құралдар: карта, бір реттік стакандар, қағаз, скотч, спагетти, пластилин, т.б. Жас шебер Ойынның барысы: 1.Берілген құралдарды пайдалана отырып, ең биік және берік ғимарат құрастыру. 2.Лагерь аумағында қолжетімді заттармен робот құрастыру

M A T H E M A TI CS МАТЕМАТИКА дәлдікті, логикалық ойлауды, алгоритмдерді ұстануды үйретеді. Super-mind (супермайнд) Қажетті

#16 слайд
M A T H E M A TI CS МАТЕМАТИКА дәлдікті, логикалық ойлауды, алгоритмдерді ұстануды үйретеді. Super-mind (супермайнд) Қажетті құралдар: экран немесе шығарылған суреттер, таймер. Ойынның барысы: 1.Топтар көрсетілген логикалық сұрақтарға жылдам жауап беруі тиіс Қай стаканда су көп? Суретте қанша цифр бар? Логикалық қатарды толықтыр Қай сурет дұрыс емес?

16 слайд

M A T H E M A TI CS МАТЕМАТИКА дәлдікті, логикалық ойлауды, алгоритмдерді ұстануды үйретеді. Super-mind (супермайнд) Қажетті құралдар: экран немесе шығарылған суреттер, таймер. Ойынның барысы: 1.Топтар көрсетілген логикалық сұрақтарға жылдам жауап беруі тиіс Қай стаканда су көп? Суретте қанша цифр бар? Логикалық қатарды толықтыр Қай сурет дұрыс емес?

Аталған ойындарда STEM технологиялардың әр компонентін қолдану мүмкіндігі көрсетілді. Балалардың жазғы демалысын ұйымдастыру

#17 слайд
Аталған ойындарда STEM технологиялардың әр компонентін қолдану мүмкіндігі көрсетілді. Балалардың жазғы демалысын ұйымдастыруда ойындар барысында STEM элементтерін толығымен кіріктірілген түрде қолдану балаларды мәселені шешуге, тәуелсіз ойлауға, топтық жұмыс жасауға үйретуге жол ашады.

17 слайд

Аталған ойындарда STEM технологиялардың әр компонентін қолдану мүмкіндігі көрсетілді. Балалардың жазғы демалысын ұйымдастыруда ойындар барысында STEM элементтерін толығымен кіріктірілген түрде қолдану балаларды мәселені шешуге, тәуелсіз ойлауға, топтық жұмыс жасауға үйретуге жол ашады.

STEAM білім беру технологиясын экологияда қолдану

#18 слайд
STEAM білім беру технологиясын экологияда қолдану

18 слайд

STEAM білім беру технологиясын экологияда қолдану

«Баланы заманына қарай оқытып, тәрбиелеу керек,» -деп Мағжан Жұмабаев айтқандай, әрбір ұстаз заман ағымынан қалып қоймай, үзді

#19 слайд
«Баланы заманына қарай оқытып, тәрбиелеу керек,» -деп Мағжан Жұмабаев айтқандай, әрбір ұстаз заман ағымынан қалып қоймай, үздіксіз ізденуі тиіс. Баланы мектеп жасына дейінгі кезеңнен өзі өсіп-өнетін ортасын, қоршаған табиғатын бағалай білуге және оларға дұрыс қарауға үйретудің маңызы зор. Ол үшін оқытудың бүкіл үрдісіне экологиялық білімдерді енгізген жөн. Сол себепті біз болашақ табиғат жанашыры болатын ұрпақ тәрбиелеуіміз керек.

19 слайд

«Баланы заманына қарай оқытып, тәрбиелеу керек,» -деп Мағжан Жұмабаев айтқандай, әрбір ұстаз заман ағымынан қалып қоймай, үздіксіз ізденуі тиіс. Баланы мектеп жасына дейінгі кезеңнен өзі өсіп-өнетін ортасын, қоршаған табиғатын бағалай білуге және оларға дұрыс қарауға үйретудің маңызы зор. Ол үшін оқытудың бүкіл үрдісіне экологиялық білімдерді енгізген жөн. Сол себепті біз болашақ табиғат жанашыры болатын ұрпақ тәрбиелеуіміз керек.

Біз оқушыларға қалдықтарға екінші өмір сыйлау мақсатында түрлі шеберлік сыныптарын өтуімізге болады. Пластикалық бөтелкел

#20 слайд
Біз оқушыларға қалдықтарға екінші өмір сыйлау мақсатында түрлі шеберлік сыныптарын өтуімізге болады. Пластикалық бөтелкелер, сөмкелер, аяқ киім қораптары, жұмыртқа контейнерлері мұның барлығы қалдық материал деп аталады. Қиялымызды іске қосып, ақылмен мұндай қалдықтардан керемет дүниелер жасай аламыз.

20 слайд

Біз оқушыларға қалдықтарға екінші өмір сыйлау мақсатында түрлі шеберлік сыныптарын өтуімізге болады. Пластикалық бөтелкелер, сөмкелер, аяқ киім қораптары, жұмыртқа контейнерлері мұның барлығы қалдық материал деп аталады. Қиялымызды іске қосып, ақылмен мұндай қалдықтардан керемет дүниелер жасай аламыз.

Қорытынды Қазіргі кезде цифрлық технологияның жедел дамуы мен адам қызметінің барлық саласын цифрландырудың жылд

#21 слайд
Қорытынды Қазіргі кезде цифрлық технологияның жедел дамуы мен адам қызметінің барлық саласын цифрландырудың жылдам дамуымен байланысты STEM білім беру маңызды және өзекті мәселе. STEAM білім беру жүйесі оқушылардың сенімін, тиімділігін, ғылымға қызығушылығын арттыруға бағытталған; ғылым, технология, инженерия, өнер және математика ғылымдарының бірігуін түсіндіруді жеңілдетеді және қажетінше шығармашылыққа тәрбиелейді. Біздің оқушыларымыз ертеңгі өмірге қабілетті болсын десек, бүгін оларға стем кеңістігінде жұмыс жасауға жағдай жасауымыз керек. Осы мақсатпен stem технологиясын түрлі жағдайда білімдерін біріктіру арқылы, мұның ішінде, бейнелеу өнерінде қолдану, экологияны сақтау, табиғат ресурстарын үнемді пайдалану, табиғатмүмкіншілігін пайдалану, ойындарда stem технологиясын қолдану тәсілдері түсіндірілді. STEM білім беру - оқушыларды алған білімдерін қоршаған орта процестерімен байланыстыруға және жобалық ойлауына мүмкіндік береді. Сондықтан, ғылыми-техникалық прогрестен қалмай, жаңа педагогикалық инновацияларды дер кезінде қабылдап, өңдеп, нәтижелі пайдалана білу – әрбір ұстаздың негізгі міндеті.

21 слайд

Қорытынды Қазіргі кезде цифрлық технологияның жедел дамуы мен адам қызметінің барлық саласын цифрландырудың жылдам дамуымен байланысты STEM білім беру маңызды және өзекті мәселе. STEAM білім беру жүйесі оқушылардың сенімін, тиімділігін, ғылымға қызығушылығын арттыруға бағытталған; ғылым, технология, инженерия, өнер және математика ғылымдарының бірігуін түсіндіруді жеңілдетеді және қажетінше шығармашылыққа тәрбиелейді. Біздің оқушыларымыз ертеңгі өмірге қабілетті болсын десек, бүгін оларға стем кеңістігінде жұмыс жасауға жағдай жасауымыз керек. Осы мақсатпен stem технологиясын түрлі жағдайда білімдерін біріктіру арқылы, мұның ішінде, бейнелеу өнерінде қолдану, экологияны сақтау, табиғат ресурстарын үнемді пайдалану, табиғатмүмкіншілігін пайдалану, ойындарда stem технологиясын қолдану тәсілдері түсіндірілді. STEM білім беру - оқушыларды алған білімдерін қоршаған орта процестерімен байланыстыруға және жобалық ойлауына мүмкіндік береді. Сондықтан, ғылыми-техникалық прогрестен қалмай, жаңа педагогикалық инновацияларды дер кезінде қабылдап, өңдеп, нәтижелі пайдалана білу – әрбір ұстаздың негізгі міндеті.

Назар аударғаныңызға рахмет!

#22 слайд
Назар аударғаныңызға рахмет!

22 слайд

Назар аударғаныңызға рахмет!

Файл форматы:
pptx
15.04.2025
204
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі