Материалдар / "Сүйіспеншілік - өмір негізі " Ашық сабақ презентациясы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Сүйіспеншілік - өмір негізі " Ашық сабақ презентациясы

Материал туралы қысқаша түсінік
өзін - өзі тану мұғалімдеріне көмегі бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Шілде 2020
3429
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сабақтың тақырыбы: Сүйісреншілік – өмір негізі Пән мұғалімі: А.А. Ғатауова

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Сүйісреншілік – өмір негізі Пән мұғалімі: А.А. Ғатауова

Құндылық: Сүйіспеншілік • Қасиеттер: Мейірімділік, қайырымдылық, қамқорлық • Сабақ мақсаты: Оқушыларға жанындағы адамдарға

2 слайд
Құндылық: Сүйіспеншілік • Қасиеттер: Мейірімділік, қайырымдылық, қамқорлық • Сабақ мақсаты: Оқушыларға жанындағы адамдарға жақсылық жасауды үйрете отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. • Сабақтың міндеттері: • -оқушыларды қоғам өміріндегі маңызын өзінің маңызды рөлін түсіндіріп, қамқорлыққа үйрету; - оқушыларға қоршаған ортаға қайырымдылық жасау дағдыларын дамыту; • -оқушыларды қоршаған ортаны сүюге, қадірлеуге, мейірімділікке тәрбиелеу.

• Ұйымдастыру кезеңi. • Өзін-өзі тану сабағының ережесі«5-Т» қайталау, • 1. Талап • 2. Татулық • 3. Тазалық • 4. Тыныштық •

3 слайд
• Ұйымдастыру кезеңi. • Өзін-өзі тану сабағының ережесі«5-Т» қайталау, • 1. Талап • 2. Татулық • 3. Тазалық • 4. Тыныштық • 5. Тыныштық сәті . «Нұрға бөлену» /жай музыка әуенімен/

Үй тапсырмасын тексеру: Мұғалім шығармашылығынан «Жалақысыз жұмыс» әңгімесі • 1.Кейіпкердің бойынан қандай қасиеттерді көрі

4 слайд
Үй тапсырмасын тексеру: Мұғалім шығармашылығынан «Жалақысыз жұмыс» әңгімесі • 1.Кейіпкердің бойынан қандай қасиеттерді көріп отырсыздар? • 2.Ізеттілік,қайырымдылық,қамқорлық қандай әрекеттен көрінеді? • 3.Риясыз жақсылық, сүйіспеншілікті қалай,кімдерге жасаймыз?

Дәйек сөз: • Адамның жақсысы – адамға сүйіспеншілікпен қарағандар Абай •

5 слайд
Дәйек сөз: • Адамның жақсысы – адамға сүйіспеншілікпен қарағандар Абай • -Жақсы адам деп оның қандай қасиетіне қарап айтамыз?

Әңгімелеу: Мұғалім сыйы «Әрқашан жақсылық жасап үйренейік», «Жақсылық әр адамның қолынан келеді» видеороликтер •

6 слайд
Әңгімелеу:   Мұғалім сыйы «Әрқашан жақсылық жасап үйренейік», «Жақсылық әр адамның қолынан келеді» видеороликтер •   - Үлкен ата – әжелерімізге автобуста орын бергеннен басқа қандай қамқорлық көрсете аламыз? - Сүйіспеншілік қандай іс – әрекеттен көрініс табады?? • Өздерініздің бойларыңыздан жан – жануарларға, табиғатқа қайырымдылық, мейірім танытқан кездеріңіз туралы әңгімелеп беріңіздерші?

Әңгімені талқылау сұрақтары :  От пен Су не себепті бір- бірімен келіспей қалды?  Ол екеуінің бір шешімге келуіне не

7 слайд
Әңгімені талқылау сұрақтары :  От пен Су не себепті бір- бірімен келіспей қалды?  Ол екеуінің бір шешімге келуіне не әсер етті?   Оттың, судың адам үшін қандай маңызы бар? • Табиғатқа қиянат жасамау дегенді қалай түсінесіңдер?

Шығармашылық іс – әрекет Жағдаятты сахналау • (топтарға беріп, әр топ өз шешімін бірлесіп шығарады) . • 1 топ- Сен сабақтан уй

8 слайд
Шығармашылық іс – әрекет Жағдаятты сахналау • (топтарға беріп, әр топ өз шешімін бірлесіп шығарады) . • 1 топ- Сен сабақтан уйге қайтып келе жатырсын, алдыңнан екі бала келе жатыр қолдарында шоколад жеп келе жатыр. Екеуі тәттілерін жеп болған соң қағаздарын лақтырып жүре берді. Сенің әрекетің? Не айтасын? • 2-топ: Сенің інің Аңсар1- сыныпқа барды. Күнде үйренген нәрсесін үйге келіп мақтанышпен қуанып айтып отырады, бірақ ата – анасы көп мән бермейді. Бүгін де Аңсар сурет салып алып келген анасына көрсетті. Анасы ұялы телефонмен отырып қарамайды. Сенің әрекетің? Не істер едің? • 3- топ: Қоңырау уақыты демалып жүрсіңдер. Сыныптастарың бір – бірімен төбелесіп жатыр, ал біреулері сыныпта тұрған стендты бүлдіріп сызып жатыр? Сенің әрекетің?Не айтар едің? •   • Барлық оқушылар шығып бір-біріне жақсы қасиетін айтып сүйіспеншілік энергиясын жібереді .

. Жігіттер квартеті. Туған жердің бөбегіміз Туған жердің өлеңіміз Өмірге еркелеп көңілді өлкеде Қараймы

9 слайд
. Жігіттер квартеті. Туған жердің бөбегіміз Туған жердің өлеңіміз Өмірге еркелеп көңілді өлкеде Қараймыз келер күнге туған ел Қ-сы: х2 Отанның ұланы біз жігіттер Жолымыз тұр әні нұр қиямен Өзіңді жырлаймыз туған ел Біз бақыттың тілегіміз Біз уақыттың жүрегіміз Гүлдей боп жайнаймыз Бұлбұл боп сайраймыз Өлкенің бұлағындай ойнаймыз Қ-сы; х2 Отанның ұланы біз жігіттер Жолымыз тұр әні нұр қиямен Өзіңді жырлаймыз туған ел Біз отанның ұланымыз Біз отанның қыранымыз Өмірге еркелеп көңілді өлкеде Қараймыз келер күнге туған ел Қ-сы: х2 Отанның ұланы біз жігіттер Жолымыз тұр әні нұр қиямен Өзіңді жырлаймыз туған ел Топпен ән айту: Туған ел

Балалар, бүгінгі сабақтан алған жақсы игіліктерді жүрегімізге сақтап алайық. Сабақ аяқталды. Сау болыңыздар! Соңғы тыныштық с

10 слайд
Балалар, бүгінгі сабақтан алған жақсы игіліктерді жүрегімізге сақтап алайық. Сабақ аяқталды. Сау болыңыздар! Соңғы тыныштық сәті.