"Сүйіспеншілік -сағыныш" 6-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Сүйіспеншілік -сағыныш" 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақта бағыттаушы рөлін атқару арқылы оқушының жаңа білімді өз әрекеті арқылы ұғынуына ықпал етемін Белсенді әдіс –тәсілдерді әр дағды бойынша дұрыс таңдауға талпынамын. Әр сабақты өмірмен байла-ныстырамын
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақ тақырыбы СҮЙІСПЕНШІЛІК - САҒЫНЫШ№ 113 Әл-Фараби атындағы ЖОББМ Махаметова Лола Ирисматовна 7.О.6 . • Оқылым стратегияларын

#1 слайд
Сабақ тақырыбы СҮЙІСПЕНШІЛІК - САҒЫНЫШ№ 113 Әл-Фараби атындағы ЖОББМ Махаметова Лола Ирисматовна 7.О.6 . • Оқылым стратегияларын қолдану 7.ӘТН.3 • Мақал-мәтелдердің эмоционалдық мәнін,көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану 7.Ж.3 • Жазба жұмыстарын әртүрлі формада ұсынуОҚУ МАҚСАТТАРЫ САБАҚ МАҚСАТТАРЫ Барлық оқушылар: • мәтінді оқып, мазмұнын түсінеді,ой қорытындылай алады Оқушылардың басым бөлігі: • мәтін бөліктеріне тақырып қоя алады, мақал- мәтелдерді ажырата алады Кейбір оқушылар: • «Хат жазу» стратегиясы арқылы мәтін құрастыра алады ТІЛДІК МАҚСАТТАР Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:. қойтастар,айнал айын,қадір- қасиет,кесек тұлға,желі жібек,күмбез,жы мыңдаған жұлдыздар,толы қсып туған ай,тұнжыр бұлт, ала құйындай дала,буда-буда бұлттар,рухани мүгедек,көкірегі керең Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Бала кезде неге айналаға тек сүйіспеншілікпен қарайсың? .2. Рухани мүгедек деп кімдерді айтуға болады?

1 слайд

Сабақ тақырыбы СҮЙІСПЕНШІЛІК - САҒЫНЫШ№ 113 Әл-Фараби атындағы ЖОББМ Махаметова Лола Ирисматовна 7.О.6 . • Оқылым стратегияларын қолдану 7.ӘТН.3 • Мақал-мәтелдердің эмоционалдық мәнін,көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану 7.Ж.3 • Жазба жұмыстарын әртүрлі формада ұсынуОҚУ МАҚСАТТАРЫ САБАҚ МАҚСАТТАРЫ Барлық оқушылар: • мәтінді оқып, мазмұнын түсінеді,ой қорытындылай алады Оқушылардың басым бөлігі: • мәтін бөліктеріне тақырып қоя алады, мақал- мәтелдерді ажырата алады Кейбір оқушылар: • «Хат жазу» стратегиясы арқылы мәтін құрастыра алады ТІЛДІК МАҚСАТТАР Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:. қойтастар,айнал айын,қадір- қасиет,кесек тұлға,желі жібек,күмбез,жы мыңдаған жұлдыздар,толы қсып туған ай,тұнжыр бұлт, ала құйындай дала,буда-буда бұлттар,рухани мүгедек,көкірегі керең Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Бала кезде неге айналаға тек сүйіспеншілікпен қарайсың? .2. Рухани мүгедек деп кімдерді айтуға болады?

БЕЛСЕНДІ ӘДІС-ТӘСІЛДЕР ЗИГЗАГ” (“Ара”) әдісі. Фрагментке бөлінген оқу материалымен әр топ өз бетінше жұмыс істейді.Содан

#2 слайд
БЕЛСЕНДІ ӘДІС-ТӘСІЛДЕР ЗИГЗАГ” (“Ара”) әдісі. Фрагментке бөлінген оқу материалымен әр топ өз бетінше жұмыс істейді.Содан сон, бір сұрақты зерттейтін әр топтағы балалар кездесіп осы сұрақ бойынша эксперт ұқсап ақпаратпен айырбасталады. Бұл «Эксперттер кездесуі деп» аталады. Содан кейін олар келіп өз тобын барлық жаңалыққа үйретеді. “ Символдық суреттер”әдісі Символдық суреттер арқылы белгілі бір тіл компонентін жұмбақтау “ Хат жазу” стратегиясы Арнайы дайындалған алгоритмдік жүйе бойынша хат жазу “ Бес саусақ” стратегиясы 1.Білетіні 2. Ойлағаны 3.Қызыққаны. 4.Білгені 5.Білгісі келетіні

2 слайд

БЕЛСЕНДІ ӘДІС-ТӘСІЛДЕР ЗИГЗАГ” (“Ара”) әдісі. Фрагментке бөлінген оқу материалымен әр топ өз бетінше жұмыс істейді.Содан сон, бір сұрақты зерттейтін әр топтағы балалар кездесіп осы сұрақ бойынша эксперт ұқсап ақпаратпен айырбасталады. Бұл «Эксперттер кездесуі деп» аталады. Содан кейін олар келіп өз тобын барлық жаңалыққа үйретеді. “ Символдық суреттер”әдісі Символдық суреттер арқылы белгілі бір тіл компонентін жұмбақтау “ Хат жазу” стратегиясы Арнайы дайындалған алгоритмдік жүйе бойынша хат жазу “ Бес саусақ” стратегиясы 1.Білетіні 2. Ойлағаны 3.Қызыққаны. 4.Білгені 5.Білгісі келетіні

САРАЛАУ Оқушылардың кейбірі тапсырмаларды жылдам орындап, тобындағы өзге оқушыларға көмектесті, хат жазу мәтінін талапқа сай

#3 слайд
САРАЛАУ Оқушылардың кейбірі тапсырмаларды жылдам орындап, тобындағы өзге оқушыларға көмектесті, хат жазу мәтінін талапқа сай үздік жазды Оқушылардың біраз бөлігі мақал-мәтелдердің ерекшелігін жақсы түсінген,мәтінді талдап,өзіндік ой қорытындысын жеткізе алдыОқушылардың бір бөлігі мәтіннің мазмұнын түсінді, талдау,шығармашылық тапсырмаларын орындауда достарының, мұғалімнің тарапынан көмек қажет етті

3 слайд

САРАЛАУ Оқушылардың кейбірі тапсырмаларды жылдам орындап, тобындағы өзге оқушыларға көмектесті, хат жазу мәтінін талапқа сай үздік жазды Оқушылардың біраз бөлігі мақал-мәтелдердің ерекшелігін жақсы түсінген,мәтінді талдап,өзіндік ой қорытындысын жеткізе алдыОқушылардың бір бөлігі мәтіннің мазмұнын түсінді, талдау,шығармашылық тапсырмаларын орындауда достарының, мұғалімнің тарапынан көмек қажет етті

Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Оқытуды жақсарту мүмкіндігін анықтауға бағытталған бағалау БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ

#4 слайд
Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Оқытуды жақсарту мүмкіндігін анықтауға бағытталған бағалау БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ - Мәтінді оқып,ой қорытындысын шығара алады; -Символдық суреттерде берілген мақал-мәтелдерді тауып, мақал не мәтел екендігін ажыратады. -Хат жазу барысында мақал- мәтелдерді орынды қолданады. ДЕСКРИПТОР -Ой жүйесін сақтап хат жаза алады; -Хат жазу барысында туған жер туралы мәліметтер мен суреттеулерді жеткізе алады; -Мақал-мәтелдің мәнін түсініп,хат жазу барысында қолданады. Бас бармақ КүлегештерҚошемет Отшашу

4 слайд

Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Оқытуды жақсарту мүмкіндігін анықтауға бағытталған бағалау БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ - Мәтінді оқып,ой қорытындысын шығара алады; -Символдық суреттерде берілген мақал-мәтелдерді тауып, мақал не мәтел екендігін ажыратады. -Хат жазу барысында мақал- мәтелдерді орынды қолданады. ДЕСКРИПТОР -Ой жүйесін сақтап хат жаза алады; -Хат жазу барысында туған жер туралы мәліметтер мен суреттеулерді жеткізе алады; -Мақал-мәтелдің мәнін түсініп,хат жазу барысында қолданады. Бас бармақ КүлегештерҚошемет Отшашу

ЫҚШАМСАБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУҒА ЫҚПАЛЫ ТУРАЛЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАР Жоспарлау тәсілдеріне ықпал еткен • Курстағы алған білім • Курста өткіз

#5 слайд
ЫҚШАМСАБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУҒА ЫҚПАЛЫ ТУРАЛЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАР Жоспарлау тәсілдеріне ықпал еткен • Курстағы алған білім • Курста өткізілген тренингтер • Тренердің бағыттауы бойынша өзіндік ізденіс Әріптестер мен тренердің кері байланысы • Қалыптаст ыру-шы бағалауды түрлендірді м • Дескриптор ды дұрыс құрастырд ым • SMART мақсатты дұрыс қоя білдім

5 слайд

ЫҚШАМСАБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУҒА ЫҚПАЛЫ ТУРАЛЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАР Жоспарлау тәсілдеріне ықпал еткен • Курстағы алған білім • Курста өткізілген тренингтер • Тренердің бағыттауы бойынша өзіндік ізденіс Әріптестер мен тренердің кері байланысы • Қалыптаст ыру-шы бағалауды түрлендірді м • Дескриптор ды дұрыс құрастырд ым • SMART мақсатты дұрыс қоя білдім

Файл форматы:
pptx
02.03.2019
593
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі