"Сүйіспеншілік -сағыныш" 6-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақ тақырыбы
СҮЙІСПЕНШІЛІК - САҒЫНЫШ№ 113 Әл-Фараби атындағы ЖОББМ
Махаметова Лола Ирисматовна
7.О.6 . •
Оқылым стратегияларын қолдану
7.ӘТН.3 •
Мақал-мәтелдердің эмоционалдық
мәнін,көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану
7.Ж.3
•
Жазба жұмыстарын әртүрлі формада ұсынуОҚУ МАҚСАТТАРЫ
САБАҚ МАҚСАТТАРЫ
Барлық оқушылар: •
мәтінді оқып, мазмұнын түсінеді,ой қорытындылай алады
Оқушылардың басым бөлігі: •
мәтін бөліктеріне тақырып қоя алады, мақал-
мәтелдерді ажырата алады
Кейбір оқушылар: •
«Хат жазу» стратегиясы арқылы мәтін құрастыра алады
ТІЛДІК МАҚСАТТАР
Диалог құруға/шығарма
жазуға арналған
пайдалы тіркестер:. қойтастар,айнал
айын,қадір-
қасиет,кесек
тұлға,желі
жібек,күмбез,жы
мыңдаған
жұлдыздар,толы
қсып туған
ай,тұнжыр бұлт,
ала құйындай
дала,буда-буда
бұлттар,рухани
мүгедек,көкірегі
керең Талқылауға арналған
сұрақтар:
1.Бала кезде
неге айналаға
тек
сүйіспеншілікпен
қарайсың? .2. Рухани мүгедек деп кімдерді айтуға болады?
1 слайд
Сабақ тақырыбы СҮЙІСПЕНШІЛІК - САҒЫНЫШ№ 113 Әл-Фараби атындағы ЖОББМ Махаметова Лола Ирисматовна 7.О.6 . • Оқылым стратегияларын қолдану 7.ӘТН.3 • Мақал-мәтелдердің эмоционалдық мәнін,көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану 7.Ж.3 • Жазба жұмыстарын әртүрлі формада ұсынуОҚУ МАҚСАТТАРЫ САБАҚ МАҚСАТТАРЫ Барлық оқушылар: • мәтінді оқып, мазмұнын түсінеді,ой қорытындылай алады Оқушылардың басым бөлігі: • мәтін бөліктеріне тақырып қоя алады, мақал- мәтелдерді ажырата алады Кейбір оқушылар: • «Хат жазу» стратегиясы арқылы мәтін құрастыра алады ТІЛДІК МАҚСАТТАР Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:. қойтастар,айнал айын,қадір- қасиет,кесек тұлға,желі жібек,күмбез,жы мыңдаған жұлдыздар,толы қсып туған ай,тұнжыр бұлт, ала құйындай дала,буда-буда бұлттар,рухани мүгедек,көкірегі керең Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Бала кезде неге айналаға тек сүйіспеншілікпен қарайсың? .2. Рухани мүгедек деп кімдерді айтуға болады?
2 слайд
БЕЛСЕНДІ
ӘДІС-ТӘСІЛДЕР ЗИГЗАГ” (“Ара”)
әдісі. Фрагментке
бөлінген оқу
материалымен әр
топ өз бетінше
жұмыс
істейді.Содан сон,
бір сұрақты
зерттейтін әр
топтағы балалар
кездесіп осы сұрақ
бойынша эксперт
ұқсап ақпаратпен
айырбасталады. Бұл
«Эксперттер
кездесуі деп»
аталады. Содан
кейін олар келіп өз
тобын барлық
жаңалыққа
үйретеді. “ Символдық
суреттер”әдісі
Символдық
суреттер
арқылы
белгілі бір тіл
компонентін
жұмбақтау
“ Хат жазу”
стратегиясы
Арнайы
дайындалған
алгоритмдік жүйе
бойынша хат жазу “ Бес саусақ”
стратегиясы
1.Білетіні
2. Ойлағаны
3.Қызыққаны.
4.Білгені
5.Білгісі келетіні
2 слайд
БЕЛСЕНДІ ӘДІС-ТӘСІЛДЕР ЗИГЗАГ” (“Ара”) әдісі. Фрагментке бөлінген оқу материалымен әр топ өз бетінше жұмыс істейді.Содан сон, бір сұрақты зерттейтін әр топтағы балалар кездесіп осы сұрақ бойынша эксперт ұқсап ақпаратпен айырбасталады. Бұл «Эксперттер кездесуі деп» аталады. Содан кейін олар келіп өз тобын барлық жаңалыққа үйретеді. “ Символдық суреттер”әдісі Символдық суреттер арқылы белгілі бір тіл компонентін жұмбақтау “ Хат жазу” стратегиясы Арнайы дайындалған алгоритмдік жүйе бойынша хат жазу “ Бес саусақ” стратегиясы 1.Білетіні 2. Ойлағаны 3.Қызыққаны. 4.Білгені 5.Білгісі келетіні
3 слайд
САРАЛАУ
Оқушылардың кейбірі
тапсырмаларды жылдам
орындап, тобындағы өзге
оқушыларға көмектесті, хат
жазу мәтінін талапқа сай
үздік жазды
Оқушылардың біраз бөлігі
мақал-мәтелдердің
ерекшелігін жақсы
түсінген,мәтінді
талдап,өзіндік ой
қорытындысын жеткізе
алдыОқушылардың бір бөлігі
мәтіннің мазмұнын
түсінді,
талдау,шығармашылық
тапсырмаларын
орындауда достарының,
мұғалімнің тарапынан
көмек қажет етті
3 слайд
САРАЛАУ Оқушылардың кейбірі тапсырмаларды жылдам орындап, тобындағы өзге оқушыларға көмектесті, хат жазу мәтінін талапқа сай үздік жазды Оқушылардың біраз бөлігі мақал-мәтелдердің ерекшелігін жақсы түсінген,мәтінді талдап,өзіндік ой қорытындысын жеткізе алдыОқушылардың бір бөлігі мәтіннің мазмұнын түсінді, талдау,шығармашылық тапсырмаларын орындауда достарының, мұғалімнің тарапынан көмек қажет етті
4 слайд
Критериалды бағалау
Қалыптастырушы
бағалау Оқытуды жақсарту
мүмкіндігін анықтауға
бағытталған бағалау БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ
- Мәтінді оқып,ой қорытындысын
шығара алады;
-Символдық суреттерде берілген
мақал-мәтелдерді тауып, мақал не
мәтел екендігін ажыратады.
-Хат жазу барысында мақал-
мәтелдерді орынды қолданады. ДЕСКРИПТОР
-Ой жүйесін сақтап хат жаза
алады;
-Хат жазу барысында туған
жер туралы мәліметтер мен
суреттеулерді жеткізе алады;
-Мақал-мәтелдің мәнін
түсініп,хат жазу барысында
қолданады.
Бас бармақ
КүлегештерҚошемет Отшашу
4 слайд
Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Оқытуды жақсарту мүмкіндігін анықтауға бағытталған бағалау БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ - Мәтінді оқып,ой қорытындысын шығара алады; -Символдық суреттерде берілген мақал-мәтелдерді тауып, мақал не мәтел екендігін ажыратады. -Хат жазу барысында мақал- мәтелдерді орынды қолданады. ДЕСКРИПТОР -Ой жүйесін сақтап хат жаза алады; -Хат жазу барысында туған жер туралы мәліметтер мен суреттеулерді жеткізе алады; -Мақал-мәтелдің мәнін түсініп,хат жазу барысында қолданады. Бас бармақ КүлегештерҚошемет Отшашу
5 слайд
ЫҚШАМСАБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУҒА ЫҚПАЛЫ ТУРАЛЫ
ҚОРЫТЫНДЫЛАР
Жоспарлау
тәсілдеріне
ықпал еткен
•
Курстағы
алған білім
•
Курста
өткізілген
тренингтер
•
Тренердің
бағыттауы
бойынша
өзіндік
ізденіс Әріптестер мен
тренердің кері
байланысы
•
Қалыптаст
ыру-шы
бағалауды
түрлендірді
м
•
Дескриптор
ды дұрыс
құрастырд
ым
•
SMART
мақсатты
дұрыс қоя
білдім
5 слайд
ЫҚШАМСАБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУҒА ЫҚПАЛЫ ТУРАЛЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАР Жоспарлау тәсілдеріне ықпал еткен • Курстағы алған білім • Курста өткізілген тренингтер • Тренердің бағыттауы бойынша өзіндік ізденіс Әріптестер мен тренердің кері байланысы • Қалыптаст ыру-шы бағалауды түрлендірді м • Дескриптор ды дұрыс құрастырд ым • SMART мақсатты дұрыс қоя білдім