Сүйіспеншілік – таным жолы ретінде 8 сынып № 8 сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Алматы облысы, Қарасай ауданы, Тұрар ауылы
Ә.Байсалбаев атындағы орта мектеп
Сүйіспеншілік – таным жолы ретінде
8 сынып № 8 сабақ
Пән мұғалімі:
Мусаханова Газиза Турегельдиевна
1 слайд
Алматы облысы, Қарасай ауданы, Тұрар ауылы Ә.Байсалбаев атындағы орта мектеп Сүйіспеншілік – таным жолы ретінде 8 сынып № 8 сабақ Пән мұғалімі: Мусаханова Газиза Турегельдиевна
2 слайд
Құндылығы: Сүйіспеншілік
Қасиеттері: Адамдарға риясыз қызмет
жасау, шынайылық, жанашырлық.
2 слайд
Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: Адамдарға риясыз қызмет жасау, шынайылық, жанашырлық.
3 слайд
Мақсаты: Адам бойындағы махаббат сезімін, өзіне, өзгеге деген
сүйіспеншілігін танып білудің маңыздылығын түсіндіре отырып,
сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу.
Міндеттері:
1. Білімділік: Оқушыларды айналасындағы адамдарға риясыз
қызмет жасауға үйрету.
2. Дамытушылық: Оқушылардың бойындағы жанашырлық
қасиеттерін дамыту.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды шынайылыққа тәрбиелеу.
3 слайд
Мақсаты: Адам бойындағы махаббат сезімін, өзіне, өзгеге деген сүйіспеншілігін танып білудің маңыздылығын түсіндіре отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларды айналасындағы адамдарға риясыз қызмет жасауға үйрету. 2. Дамытушылық: Оқушылардың бойындағы жанашырлық қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды шынайылыққа тәрбиелеу.
4 слайд
4 слайд
5 слайд
«Кездесу»
5 слайд
«Кездесу»
6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру.
1. №7 – сабақ. «Сүйіспеншілік елінде» эссе жазу.
2. Келесі сабақ. №8, «Балапан торғай» мәтінін оқып келу.
Сұрақтар:
1. Қожа торғайға неліктен қамқорлық көрсетті деп ойлайсыңдар?
2. Қамқорлық көрсету, жанашырлық таныту, басқаның қамын ойлау
қайсы құндылықтың көрінісі болып табылады?
3. Басқаларға сүйіспеншілік танытқанда қандай әсерде боласыңдар?
6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру. 1. №7 – сабақ. «Сүйіспеншілік елінде» эссе жазу. 2. Келесі сабақ. №8, «Балапан торғай» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: 1. Қожа торғайға неліктен қамқорлық көрсетті деп ойлайсыңдар? 2. Қамқорлық көрсету, жанашырлық таныту, басқаның қамын ойлау қайсы құндылықтың көрінісі болып табылады? 3. Басқаларға сүйіспеншілік танытқанда қандай әсерде боласыңдар?
7 слайд
Виссарион Григорьевич Белинский (11.6. 1811 , қазіргі Финляндия, Свеаборг қаласы — 7.6. 1848
, Санкт-Петербург) — орыс әдебиетшісі.
Мәскеу университетінде оқыған (1829 — 32).
Сұрақтар:
1. Сүйіспеншілік сезімі қандай қасиеттер арқылы орын алды?
2. Сүйіспеншілікті күнге теңестірудің сыры неде?
3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз? Адамның шынайы сүйіспеншілігі –
тек қана бір – бірінің адамшылық
қасиеттерін өзара қастерлеуге
негізделуі тиіс.
В.Г.Белинский
7 слайд
Виссарион Григорьевич Белинский (11.6. 1811 , қазіргі Финляндия, Свеаборг қаласы — 7.6. 1848 , Санкт-Петербург) — орыс әдебиетшісі. Мәскеу университетінде оқыған (1829 — 32). Сұрақтар: 1. Сүйіспеншілік сезімі қандай қасиеттер арқылы орын алды? 2. Сүйіспеншілікті күнге теңестірудің сыры неде? 3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз? Адамның шынайы сүйіспеншілігі – тек қана бір – бірінің адамшылық қасиеттерін өзара қастерлеуге негізделуі тиіс. В.Г.Белинский
8 слайд
Сұрақтар:
1. Ана қиялының астарында қандай ақиқат жатыр еді?
2. Қандай қасиеттер арқылы балалары анасының
қиялын іске асырды?
3. «Бірлік түбі - тірлік» дегенді қалай түсінесіңдер?
4. Бірлігі жарасқан адамдардың бойынан қандай
құндылықтар мен қасиеттер көрінеді? Мұғалім сыйы.
Ана қиялы
8 слайд
Сұрақтар: 1. Ана қиялының астарында қандай ақиқат жатыр еді? 2. Қандай қасиеттер арқылы балалары анасының қиялын іске асырды? 3. «Бірлік түбі - тірлік» дегенді қалай түсінесіңдер? 4. Бірлігі жарасқан адамдардың бойынан қандай құндылықтар мен қасиеттер көрінеді? Мұғалім сыйы. Ана қиялы
9 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс .
Оқушылар төрт топқа бөлінеді.
Тапсырма: өлең құрастыру.
1 – топ: «Ізгілік»
Жасы кіші, жүзі
нұрлы ..,
Бір ізгілік бір өзіңнен ...!
Жомарт, ойлы, білер
істің ...,
Әділ таза, сақтар жұрттың
...
2 – топ: «Игілік»
Қиянаттан сақтайды
адам ...,
Шаң тигізбей ұстар
намыс ...
Қайда барса-іс
қиюын ...,
Сөйлесе ақыл –тілінен бал ....
3 – топ: «Сүйіспеншілік»
Жүзі игі барлық
жерге ...,
Табыстырар қиыспайтын ....
Көзі жіті
қырдағыны ...,
Қандай істе еш таймайды
....
4 – топ: «Адамгершілік»
Жас ақылы-шығар
сөлі ...,
Ақыл қайда болса, соған қарай ....
Кішісінде-махаббат, кәрісінде
–...,
Бәрі жақсы, ізгілікпен өтсе жүгін
...!
9 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар төрт топқа бөлінеді. Тапсырма: өлең құрастыру. 1 – топ: «Ізгілік» Жасы кіші, жүзі нұрлы .., Бір ізгілік бір өзіңнен ...! Жомарт, ойлы, білер істің ..., Әділ таза, сақтар жұрттың ... 2 – топ: «Игілік» Қиянаттан сақтайды адам ..., Шаң тигізбей ұстар намыс ... Қайда барса-іс қиюын ..., Сөйлесе ақыл –тілінен бал .... 3 – топ: «Сүйіспеншілік» Жүзі игі барлық жерге ..., Табыстырар қиыспайтын .... Көзі жіті қырдағыны ..., Қандай істе еш таймайды .... 4 – топ: «Адамгершілік» Жас ақылы-шығар сөлі ..., Ақыл қайда болса, соған қарай .... Кішісінде-махаббат, кәрісінде –..., Бәрі жақсы, ізгілікпен өтсе жүгін ...!
10 слайд
Анаға арналған өлең
10 слайд
Анаға арналған өлең
11 слайд
1 – топ: «Ізгілік»
Жасы кіші, жүзі нұрлы ..,
Бір ізгілік бір өзіңнен ...!
Жомарт, ойлы, білер істің ...,
Әділ таза, сақтар жұрттың
...
(Жасы кіші, жүзі нұрлы көрікті,
Бір ізгілік бір өзіңнен өріпті!
Жомарт, ойлы, білер істің шамасын,
Әділ таза, сақтар жұрттың арасын)
2 – топ: «Игілік»
Қиянаттан сақтайды адам ...,
Шаң тигізбей ұстар намыс ...
Қайда барса-іс қиюын ...,
Сөйлесе ақыл –тілінен бал ....
(Қиянаттан сақтайды адам
баласын,
Шаң тигізбей ұстар намыс жағасын.
Қайда барса-іс қиюын табады,
Сөйлесе ақыл –тілінен бал тамады)
3 – топ: «Сүйіспеншілік» Жүзі игі барлық жерге ...,
Табыстырар қиыспайтын ....
Көзі жіті қырдағыны ...,
Қандай істе еш таймайды
....
(Жүзі игі барлық жерге сыйымды,
Табыстырар қиыспайтын қиырды.
Көзі жіті қырдағыны шалады,
Қандай істе еш таймайды табаны)
4 – топ: «Адамгершілік»
Жас ақылы-шығар сөлі ...,
Ақыл қайда болса, соған қарай ....
Кішісінде-махаббат, кәрісінде –...,
Бәрі жақсы, ізгілікпен өтсе жүгін
...!
(Жас ақылы-шығар сөлі шырынның,
Ақыл қайда болса, соған қарай жығылған.
Кішісінде-махаббат, кәрісінде –
мархабат,
Бәрі жақсы, ізгілікпен өтсе жүгін арқалап)Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс .
Оқушылар төрт топқа бөлінеді. Тапсырма: өлең құрастыру.
11 слайд
1 – топ: «Ізгілік» Жасы кіші, жүзі нұрлы .., Бір ізгілік бір өзіңнен ...! Жомарт, ойлы, білер істің ..., Әділ таза, сақтар жұрттың ... (Жасы кіші, жүзі нұрлы көрікті, Бір ізгілік бір өзіңнен өріпті! Жомарт, ойлы, білер істің шамасын, Әділ таза, сақтар жұрттың арасын) 2 – топ: «Игілік» Қиянаттан сақтайды адам ..., Шаң тигізбей ұстар намыс ... Қайда барса-іс қиюын ..., Сөйлесе ақыл –тілінен бал .... (Қиянаттан сақтайды адам баласын, Шаң тигізбей ұстар намыс жағасын. Қайда барса-іс қиюын табады, Сөйлесе ақыл –тілінен бал тамады) 3 – топ: «Сүйіспеншілік» Жүзі игі барлық жерге ..., Табыстырар қиыспайтын .... Көзі жіті қырдағыны ..., Қандай істе еш таймайды .... (Жүзі игі барлық жерге сыйымды, Табыстырар қиыспайтын қиырды. Көзі жіті қырдағыны шалады, Қандай істе еш таймайды табаны) 4 – топ: «Адамгершілік» Жас ақылы-шығар сөлі ..., Ақыл қайда болса, соған қарай .... Кішісінде-махаббат, кәрісінде –..., Бәрі жақсы, ізгілікпен өтсе жүгін ...! (Жас ақылы-шығар сөлі шырынның, Ақыл қайда болса, соған қарай жығылған. Кішісінде-махаббат, кәрісінде – мархабат, Бәрі жақсы, ізгілікпен өтсе жүгін арқалап)Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар төрт топқа бөлінеді. Тапсырма: өлең құрастыру.
12 слайд
ТОППЕН ӘН
АЙТУ. 1. Асқар тау әке саялы
Бақыттың тапқан баянын
Үміт пен сенім бақшаңда сенің
Жайқалып мен өркен жаямын
2. Үйреттің өмір сырларын
Алдыңда сендей тұлғаның
Заңғар шың биік, басымды иіп
Келеді күн сайын тыңдағым
Қайырмасы:
Жайдарлы жан әкем
Аяаулы ән әкем
Құтты болсын думан тойыңыз
Қасыңда ұл қызың
Жарқырап жұлдызың
Тусын күн оңыңнан, айың да
3. Жасыңа бір жас қосылды Аттадың жаңа ғасырды
Әлемді шарлап
Таппаспын ардақ
Өзіңдей аяулы асылды
Өткізбей босқа уақытты
Жаныма шаштың жақұтты
Ақылшы таудай, қасында мәңгі
Әкесі бар жандар бақытты
Қайырмасы:
Жайдарлы жан әкем
Аяаулы ән әкем
Құтты болсын думан тойыңыз
Қасыңда ұл қызың
Жарқырап жұлдызың
Тусын күн оңыңнан, айың да
12 слайд
ТОППЕН ӘН АЙТУ. 1. Асқар тау әке саялы Бақыттың тапқан баянын Үміт пен сенім бақшаңда сенің Жайқалып мен өркен жаямын 2. Үйреттің өмір сырларын Алдыңда сендей тұлғаның Заңғар шың биік, басымды иіп Келеді күн сайын тыңдағым Қайырмасы: Жайдарлы жан әкем Аяаулы ән әкем Құтты болсын думан тойыңыз Қасыңда ұл қызың Жарқырап жұлдызың Тусын күн оңыңнан, айың да 3. Жасыңа бір жас қосылды Аттадың жаңа ғасырды Әлемді шарлап Таппаспын ардақ Өзіңдей аяулы асылды Өткізбей босқа уақытты Жаныма шаштың жақұтты Ақылшы таудай, қасында мәңгі Әкесі бар жандар бақытты Қайырмасы: Жайдарлы жан әкем Аяаулы ән әкем Құтты болсын думан тойыңыз Қасыңда ұл қызың Жарқырап жұлдызың Тусын күн оңыңнан, айың да
13 слайд
Үйге тапсырма.
1. №8 – сабақ. Адамдар мен жануарлар
арасындағы сүйіспеншілік туралы мысалдар
келтіріп, дәптерлеріңе жазыңдар.
2. Келесі сабақ. №, «Қазықұрттің
баурайында» мәтінін оқып келу.
13 слайд
Үйге тапсырма. 1. №8 – сабақ. Адамдар мен жануарлар арасындағы сүйіспеншілік туралы мысалдар келтіріп, дәптерлеріңе жазыңдар. 2. Келесі сабақ. №, «Қазықұрттің баурайында» мәтінін оқып келу.
14 слайд
Сабақтың қорытынды сәті.
Тыныс алуға зейін қою.
Баяу музыка қойылады.
Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір
тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем
алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа
шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз.
Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды
тізеге қоюға болады...
Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] .
Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.
Рахмет!
14 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық. Рахмет!