Сүйіспеншілік жолындағы өмір
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы: Сүйіспеншілік жолындағы өмір
1 слайд
Тақырыбы: Сүйіспеншілік жолындағы өмір
2 слайд
Құндылығы: Сүйіспеншілік
Қасиеттері: Шынайылық, жанашырлық,
адамдарға риясыз қызмет ету
2 слайд
Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: Шынайылық, жанашырлық, адамдарға риясыз қызмет ету
3 слайд
Мақсаты: Оқушыларға сүйіспеншілікпен өмір сүрудің
мәнін түсіндіре отырып, сүйіспеншілік құндылығының
мәнін ашу.
Міндеттері:
Білімділік: Оқушыларды шынайы болуға үйрету.
Дамытушылық: Оқушылар бойындағы жанашырлық
қасиеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды адамдарға риясыз қызмет етуге
тәрбиелеу.
3 слайд
Мақсаты: Оқушыларға сүйіспеншілікпен өмір сүрудің мәнін түсіндіре отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: Білімділік: Оқушыларды шынайы болуға үйрету. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы жанашырлық қасиеттерін дамыту. Тәрбиелік: Оқушыларды адамдарға риясыз қызмет етуге тәрбиелеу.
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Жағымды көңіл – күйге келу .
«Орманға ойша серуен».
5 слайд
Жағымды көңіл – күйге келу . «Орманға ойша серуен».
6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру.
1. №30 – сабақ. «Адам жасампаздығы – ізгілігінде» тақырыбын «көзқарас –
себеп – мысал – қорытындылау» әдiсiмен талқылап, эссе жазыңдар.
2. Келесі сабақ. №31, Әзілхан Нұршайықов шығармасынан үзінді
Сұрақтар:
1. Мәтінде ана махаббаты қалай суреттелген?
2. Бала анасына махаббатын қалай білдірді?
3. Өздерің аналарыңа деген сүйіспеншіліктеріңді қалай білдіресіңдер?
4. Ата-ананың мейірімі мен қамқорлығының, риясыз сүйіспеншілігінің
бастауы қайда деп ойлайсыңдар?
5.Ата-ананың алдындағы перзенттік парызды қалай өтеуге болады?
6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру. 1. №30 – сабақ. «Адам жасампаздығы – ізгілігінде» тақырыбын «көзқарас – себеп – мысал – қорытындылау» әдiсiмен талқылап, эссе жазыңдар. 2. Келесі сабақ. №31, Әзілхан Нұршайықов шығармасынан үзінді Сұрақтар: 1. Мәтінде ана махаббаты қалай суреттелген? 2. Бала анасына махаббатын қалай білдірді? 3. Өздерің аналарыңа деген сүйіспеншіліктеріңді қалай білдіресіңдер? 4. Ата-ананың мейірімі мен қамқорлығының, риясыз сүйіспеншілігінің бастауы қайда деп ойлайсыңдар? 5.Ата-ананың алдындағы перзенттік парызды қалай өтеуге болады?
7 слайд
Сабақтың дәйексөзі.
(Оқушыларға үш рет атқызып, дәптерге жаздырту)
Өмір – теңіз
Жүзем онда демеңіз
Ізгіліктен жасалмаса кемеңіз
Рудаки
Әбу-Л-Хасан Рудаки - тәжік классикалық әдебиетінің негізін салушы,
философ.
Сұрақтар:
1. Ізгілік дегенді қалай түсінесіз?
2. Өмірде әділсіздік жасаған кезіңіз болдыма?
3. Қоршаған ортамен қалай қарым-қатынас жасайсыз?
4. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?
7 слайд
Сабақтың дәйексөзі. (Оқушыларға үш рет атқызып, дәптерге жаздырту) Өмір – теңіз Жүзем онда демеңіз Ізгіліктен жасалмаса кемеңіз Рудаки Әбу-Л-Хасан Рудаки - тәжік классикалық әдебиетінің негізін салушы, философ. Сұрақтар: 1. Ізгілік дегенді қалай түсінесіз? 2. Өмірде әділсіздік жасаған кезіңіз болдыма? 3. Қоршаған ортамен қалай қарым-қатынас жасайсыз? 4. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?
8 слайд
Мұғалім сыйы.
Жан жарасы жазылмайды.
8 слайд
Мұғалім сыйы. Жан жарасы жазылмайды.
9 слайд
Сұрақтар:
1. Әкесі баласын қалай ұстамдылыққа үйретті?
2. “Ашуды ақылға жеңгізе біл” дегенді қалай
түсінесіңдер?
3. Сіз сол баланың орында болсаңыз, ашуланған
кезде өзге туралы жамандық айтасызба?
9 слайд
Сұрақтар: 1. Әкесі баласын қалай ұстамдылыққа үйретті? 2. “Ашуды ақылға жеңгізе біл” дегенді қалай түсінесіңдер? 3. Сіз сол баланың орында болсаңыз, ашуланған кезде өзге туралы жамандық айтасызба?
10 слайд
Шығармашылық жұмыс .
Тапсырма: Жағдаяттық талдау.
1 : Жанар қандай да бір жарыссөзге түсерде, оның ойында тек қана қайткенде де
қарсыласынан сөзден ұту ниеті ғана тұратын. Қанша ұтымды ойлар айтқанмен, ол
жеңіліске ұшырып қалатын. Себебі не леп ойлайсыңдар?
2 : Бір үйдің екі қызы бар. Ата – анасы екеуіне бірдей жағдай жасайды. Бірақ
ағайынды екі қыздың бірі ылғи, ешнәрсеге көңілі толмай, көңілсіз жүреді. Ал екіншісі
керісінше шат – шадыман. Себебі неде?
3 : Самат қанша әуреленсе де, есепті шығара алмай қойды. Мектепке келе сала
көршісі Зейнептің дәптерін сұрап, одан көшіріп алды. Алғашқыларын көшіріп, келесі
есепке келгенде, Зейнептің қатесін байқап қалды. Бірақ Самат өз дәптеріне есептің
шешуін дұрыстап жазды. Алайда ол бұл тұралы Зейнепке айтқан жоқ.
4 : Сыныптас қыздар мереке қарсаңында би кешіне баратын болды. Олар кешке киетін
көйлектері жайлы жарыса айта бастады. Айша ғана үнсіз. Би кешіне жеткен қыздар
айна алдына жиналды. Бір - бірі қызыға қараған қыздар Айшаның жоқ екенін
байқады...
10 слайд
Шығармашылық жұмыс . Тапсырма: Жағдаяттық талдау. 1 : Жанар қандай да бір жарыссөзге түсерде, оның ойында тек қана қайткенде де қарсыласынан сөзден ұту ниеті ғана тұратын. Қанша ұтымды ойлар айтқанмен, ол жеңіліске ұшырып қалатын. Себебі не леп ойлайсыңдар? 2 : Бір үйдің екі қызы бар. Ата – анасы екеуіне бірдей жағдай жасайды. Бірақ ағайынды екі қыздың бірі ылғи, ешнәрсеге көңілі толмай, көңілсіз жүреді. Ал екіншісі керісінше шат – шадыман. Себебі неде? 3 : Самат қанша әуреленсе де, есепті шығара алмай қойды. Мектепке келе сала көршісі Зейнептің дәптерін сұрап, одан көшіріп алды. Алғашқыларын көшіріп, келесі есепке келгенде, Зейнептің қатесін байқап қалды. Бірақ Самат өз дәптеріне есептің шешуін дұрыстап жазды. Алайда ол бұл тұралы Зейнепке айтқан жоқ. 4 : Сыныптас қыздар мереке қарсаңында би кешіне баратын болды. Олар кешке киетін көйлектері жайлы жарыса айта бастады. Айша ғана үнсіз. Би кешіне жеткен қыздар айна алдына жиналды. Бір - бірі қызыға қараған қыздар Айшаның жоқ екенін байқады...
11 слайд
Топпен ән айту.
«Мейірімді болайықшы ағайын»
Сөзі: С.Қали. Әні Қ.Махан
Көктем етіп көркейтсе де маңайын,
Көріп жүрміз өкпешілдің талайын,
Өшігуді қояйықшы өзгеге,
Кешірімді болайықшы, ағайын!
Көк нөсерін көл етсе де жауындар,
Көк пен жерді сел етсе де дауылдар,
Пейілдерді пенделікпен тарылтпай,
Мейірімді болайықшы, бауырлар!
Болашаққа қол ұстасып барайық,
Ақиқаттың ауылын іздеп табайық,
Кішірейіп кетпес ғазиз басымыз,
Кішіпейіл болайықшы, халайық! Ел болғанмен емеспіз ғой онша көп,
Сонда дағы бөлінумен шаршап ек,
Өзімізге қалайтұғын нәрсені,
Тілейікші өзгеге де болса деп.
Ұлттың қамын жүректермен ұғынып,
Жұрттың жүгін көтерейік жұмылып,
Қаратайық Қыбылаға жүздерді,
Таратайық адамзатқа жылылық!
11 слайд
Топпен ән айту. «Мейірімді болайықшы ағайын» Сөзі: С.Қали. Әні Қ.Махан Көктем етіп көркейтсе де маңайын, Көріп жүрміз өкпешілдің талайын, Өшігуді қояйықшы өзгеге, Кешірімді болайықшы, ағайын! Көк нөсерін көл етсе де жауындар, Көк пен жерді сел етсе де дауылдар, Пейілдерді пенделікпен тарылтпай, Мейірімді болайықшы, бауырлар! Болашаққа қол ұстасып барайық, Ақиқаттың ауылын іздеп табайық, Кішірейіп кетпес ғазиз басымыз, Кішіпейіл болайықшы, халайық! Ел болғанмен емеспіз ғой онша көп, Сонда дағы бөлінумен шаршап ек, Өзімізге қалайтұғын нәрсені, Тілейікші өзгеге де болса деп. Ұлттың қамын жүректермен ұғынып, Жұрттың жүгін көтерейік жұмылып, Қаратайық Қыбылаға жүздерді, Таратайық адамзатқа жылылық!
12 слайд
Үйге тапсырма.
1. №31 – сабақ. Сөйлемдерді өз ойларыңмен
аяқтап жазыңдар.
Ойымыз, сөзіміз, ісіміз сүйіспеншілікке толы
болса...
Сүйіспеншілік адам өмірінің негізі болса...
2. Келесі сабақ. №32, Ақселеу Сейдімбек
шығармасынан үзінді
12 слайд
Үйге тапсырма. 1. №31 – сабақ. Сөйлемдерді өз ойларыңмен аяқтап жазыңдар. Ойымыз, сөзіміз, ісіміз сүйіспеншілікке толы болса... Сүйіспеншілік адам өмірінің негізі болса... 2. Келесі сабақ. №32, Ақселеу Сейдімбек шығармасынан үзінді
13 слайд
Сабаққа
қатысқандарыңыз
үшін рахмет!
13 слайд
Сабаққа қатысқандарыңыз үшін рахмет!