Материалдар / Сүйіспеншілік жолындағы өмір
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сүйіспеншілік жолындағы өмір

Материал туралы қысқаша түсінік
тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2020
641
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: Сүйіспеншілік жолындағы өмір

1 слайд
Тақырыбы: Сүйіспеншілік жолындағы өмір

1 слайд

Тақырыбы: Сүйіспеншілік жолындағы өмір

Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: Шынайылық, жанашырлық, адамдарға риясыз қызмет ету

2 слайд
Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: Шынайылық, жанашырлық, адамдарға риясыз қызмет ету

2 слайд

Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: Шынайылық, жанашырлық, адамдарға риясыз қызмет ету

Мақсаты: Оқушыларға сүйіспеншілікпен өмір сүрудің мәнін түсіндіре отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері:

3 слайд
Мақсаты: Оқушыларға сүйіспеншілікпен өмір сүрудің мәнін түсіндіре отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: Білімділік: Оқушыларды шынайы болуға үйрету. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы жанашырлық қасиеттерін дамыту. Тәрбиелік: Оқушыларды адамдарға риясыз қызмет етуге тәрбиелеу.

3 слайд

Мақсаты: Оқушыларға сүйіспеншілікпен өмір сүрудің мәнін түсіндіре отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: Білімділік: Оқушыларды шынайы болуға үйрету. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы жанашырлық қасиеттерін дамыту. Тәрбиелік: Оқушыларды адамдарға риясыз қызмет етуге тәрбиелеу.

4 слайд

4 слайд

Жағымды көңіл – күйге келу . «Орманға ойша серуен».

5 слайд
Жағымды көңіл – күйге келу . «Орманға ойша серуен».

5 слайд

Жағымды көңіл – күйге келу . «Орманға ойша серуен».

Үй тапсырмасын тексеру. 1. №30 – сабақ. «Адам жасампаздығы – ізгілігінде» тақырыбын «көзқарас – себеп – мысал – қорытындылау»

6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру. 1. №30 – сабақ. «Адам жасампаздығы – ізгілігінде» тақырыбын «көзқарас – себеп – мысал – қорытындылау» әдiсiмен талқылап, эссе жазыңдар. 2. Келесі сабақ. №31, Әзілхан Нұршайықов шығармасынан үзінді Сұрақтар: 1. Мәтінде ана махаббаты қалай суреттелген? 2. Бала анасына махаббатын қалай білдірді? 3. Өздерің аналарыңа деген сүйіспеншіліктеріңді қалай білдіресіңдер? 4. Ата-ананың мейірімі мен қамқорлығының, риясыз сүйіспеншілігінің бастауы қайда деп ойлайсыңдар? 5.Ата-ананың алдындағы перзенттік парызды қалай өтеуге болады?

6 слайд

Үй тапсырмасын тексеру. 1. №30 – сабақ. «Адам жасампаздығы – ізгілігінде» тақырыбын «көзқарас – себеп – мысал – қорытындылау» әдiсiмен талқылап, эссе жазыңдар. 2. Келесі сабақ. №31, Әзілхан Нұршайықов шығармасынан үзінді Сұрақтар: 1. Мәтінде ана махаббаты қалай суреттелген? 2. Бала анасына махаббатын қалай білдірді? 3. Өздерің аналарыңа деген сүйіспеншіліктеріңді қалай білдіресіңдер? 4. Ата-ананың мейірімі мен қамқорлығының, риясыз сүйіспеншілігінің бастауы қайда деп ойлайсыңдар? 5.Ата-ананың алдындағы перзенттік парызды қалай өтеуге болады?

Сабақтың дәйексөзі. (Оқушыларға үш рет атқызып, дәптерге жаздырту) Өмір – теңіз Жүзем онда демеңіз Ізгіліктен жасалмаса кемеңіз

7 слайд
Сабақтың дәйексөзі. (Оқушыларға үш рет атқызып, дәптерге жаздырту) Өмір – теңіз Жүзем онда демеңіз Ізгіліктен жасалмаса кемеңіз Рудаки Әбу-Л-Хасан Рудаки - тәжік классикалық әдебиетінің негізін салушы, философ. Сұрақтар: 1. Ізгілік дегенді қалай түсінесіз?  2. Өмірде әділсіздік жасаған кезіңіз болдыма?  3. Қоршаған ортамен қалай қарым-қатынас жасайсыз?  4. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

7 слайд

Сабақтың дәйексөзі. (Оқушыларға үш рет атқызып, дәптерге жаздырту) Өмір – теңіз Жүзем онда демеңіз Ізгіліктен жасалмаса кемеңіз Рудаки Әбу-Л-Хасан Рудаки - тәжік классикалық әдебиетінің негізін салушы, философ. Сұрақтар: 1. Ізгілік дегенді қалай түсінесіз?  2. Өмірде әділсіздік жасаған кезіңіз болдыма?  3. Қоршаған ортамен қалай қарым-қатынас жасайсыз?  4. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

Мұғалім сыйы. Жан жарасы жазылмайды.

8 слайд
Мұғалім сыйы. Жан жарасы жазылмайды.

8 слайд

Мұғалім сыйы. Жан жарасы жазылмайды.

Сұрақтар: 1. Әкесі баласын қалай ұстамдылыққа үйретті? 2. “Ашуды ақылға жеңгізе біл” дегенді қалай түсінесіңдер? 3. Сіз сол б

9 слайд
Сұрақтар: 1. Әкесі баласын қалай ұстамдылыққа үйретті?  2. “Ашуды ақылға жеңгізе біл” дегенді қалай түсінесіңдер?  3. Сіз сол баланың орында болсаңыз, ашуланған кезде өзге туралы жамандық айтасызба? 

9 слайд

Сұрақтар: 1. Әкесі баласын қалай ұстамдылыққа үйретті?  2. “Ашуды ақылға жеңгізе біл” дегенді қалай түсінесіңдер?  3. Сіз сол баланың орында болсаңыз, ашуланған кезде өзге туралы жамандық айтасызба? 

Шығармашылық жұмыс . Тапсырма: Жағдаяттық талдау. 1 : Жанар қандай да бір жарыссөзге түсерде, оның ойында тек қана қайткенде д

10 слайд
Шығармашылық жұмыс . Тапсырма: Жағдаяттық талдау. 1 : Жанар қандай да бір жарыссөзге түсерде, оның ойында тек қана қайткенде де қарсыласынан сөзден ұту ниеті ғана тұратын. Қанша ұтымды ойлар айтқанмен, ол жеңіліске ұшырып қалатын. Себебі не леп ойлайсыңдар? 2 : Бір үйдің екі қызы бар. Ата – анасы екеуіне бірдей жағдай жасайды. Бірақ ағайынды екі қыздың бірі ылғи, ешнәрсеге көңілі толмай, көңілсіз жүреді. Ал екіншісі керісінше шат – шадыман. Себебі неде? 3 : Самат қанша әуреленсе де, есепті шығара алмай қойды. Мектепке келе сала көршісі Зейнептің дәптерін сұрап, одан көшіріп алды. Алғашқыларын көшіріп, келесі есепке келгенде, Зейнептің қатесін байқап қалды. Бірақ Самат өз дәптеріне есептің шешуін дұрыстап жазды. Алайда ол бұл тұралы Зейнепке айтқан жоқ. 4 : Сыныптас қыздар мереке қарсаңында би кешіне баратын болды. Олар кешке киетін көйлектері жайлы жарыса айта бастады. Айша ғана үнсіз. Би кешіне жеткен қыздар айна алдына жиналды. Бір - бірі қызыға қараған қыздар Айшаның жоқ екенін байқады...

10 слайд

Шығармашылық жұмыс . Тапсырма: Жағдаяттық талдау. 1 : Жанар қандай да бір жарыссөзге түсерде, оның ойында тек қана қайткенде де қарсыласынан сөзден ұту ниеті ғана тұратын. Қанша ұтымды ойлар айтқанмен, ол жеңіліске ұшырып қалатын. Себебі не леп ойлайсыңдар? 2 : Бір үйдің екі қызы бар. Ата – анасы екеуіне бірдей жағдай жасайды. Бірақ ағайынды екі қыздың бірі ылғи, ешнәрсеге көңілі толмай, көңілсіз жүреді. Ал екіншісі керісінше шат – шадыман. Себебі неде? 3 : Самат қанша әуреленсе де, есепті шығара алмай қойды. Мектепке келе сала көршісі Зейнептің дәптерін сұрап, одан көшіріп алды. Алғашқыларын көшіріп, келесі есепке келгенде, Зейнептің қатесін байқап қалды. Бірақ Самат өз дәптеріне есептің шешуін дұрыстап жазды. Алайда ол бұл тұралы Зейнепке айтқан жоқ. 4 : Сыныптас қыздар мереке қарсаңында би кешіне баратын болды. Олар кешке киетін көйлектері жайлы жарыса айта бастады. Айша ғана үнсіз. Би кешіне жеткен қыздар айна алдына жиналды. Бір - бірі қызыға қараған қыздар Айшаның жоқ екенін байқады...

Топпен ән айту. «Мейірімді болайықшы ағайын» Сөзі: С.Қали. Әні Қ.Махан Көктем етіп көркейтсе де маңайын, Көріп жүрміз өкпешіл

11 слайд
Топпен ән айту. «Мейірімді болайықшы ағайын»  Сөзі: С.Қали. Әні Қ.Махан  Көктем етіп көркейтсе де маңайын,  Көріп жүрміз өкпешілдің талайын,  Өшігуді қояйықшы өзгеге,  Кешірімді болайықшы, ағайын!  Көк нөсерін көл етсе де жауындар,  Көк пен жерді сел етсе де дауылдар,  Пейілдерді пенделікпен тарылтпай,  Мейірімді болайықшы, бауырлар!  Болашаққа қол ұстасып барайық,  Ақиқаттың ауылын іздеп табайық,  Кішірейіп кетпес ғазиз басымыз,  Кішіпейіл болайықшы, халайық!  Ел болғанмен емеспіз ғой онша көп,  Сонда дағы бөлінумен шаршап ек,  Өзімізге қалайтұғын нәрсені,  Тілейікші өзгеге де болса деп.  Ұлттың қамын жүректермен ұғынып,  Жұрттың жүгін көтерейік жұмылып,  Қаратайық Қыбылаға жүздерді,  Таратайық адамзатқа жылылық! 

11 слайд

Топпен ән айту. «Мейірімді болайықшы ағайын»  Сөзі: С.Қали. Әні Қ.Махан  Көктем етіп көркейтсе де маңайын,  Көріп жүрміз өкпешілдің талайын,  Өшігуді қояйықшы өзгеге,  Кешірімді болайықшы, ағайын!  Көк нөсерін көл етсе де жауындар,  Көк пен жерді сел етсе де дауылдар,  Пейілдерді пенделікпен тарылтпай,  Мейірімді болайықшы, бауырлар!  Болашаққа қол ұстасып барайық,  Ақиқаттың ауылын іздеп табайық,  Кішірейіп кетпес ғазиз басымыз,  Кішіпейіл болайықшы, халайық!  Ел болғанмен емеспіз ғой онша көп,  Сонда дағы бөлінумен шаршап ек,  Өзімізге қалайтұғын нәрсені,  Тілейікші өзгеге де болса деп.  Ұлттың қамын жүректермен ұғынып,  Жұрттың жүгін көтерейік жұмылып,  Қаратайық Қыбылаға жүздерді,  Таратайық адамзатқа жылылық! 

Үйге тапсырма. 1. №31 – сабақ. Сөйлемдерді өз ойларыңмен аяқтап жазыңдар.  Ойымыз, сөзіміз, ісіміз сүйіспеншілікке толы бо

12 слайд
Үйге тапсырма. 1. №31 – сабақ. Сөйлемдерді өз ойларыңмен аяқтап жазыңдар.  Ойымыз, сөзіміз, ісіміз сүйіспеншілікке толы болса...  Сүйіспеншілік адам өмірінің негізі болса... 2. Келесі сабақ. №32, Ақселеу Сейдімбек шығармасынан үзінді

12 слайд

Үйге тапсырма. 1. №31 – сабақ. Сөйлемдерді өз ойларыңмен аяқтап жазыңдар.  Ойымыз, сөзіміз, ісіміз сүйіспеншілікке толы болса...  Сүйіспеншілік адам өмірінің негізі болса... 2. Келесі сабақ. №32, Ақселеу Сейдімбек шығармасынан үзінді

Сабаққа қатысқандарыңыз үшін рахмет!

13 слайд
Сабаққа қатысқандарыңыз үшін рахмет!

13 слайд

Сабаққа қатысқандарыңыз үшін рахмет!