Материалдар / Сұлтанмахмұт Торайғыров
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сұлтанмахмұт Торайғыров

Материал туралы қысқаша түсінік
Матриал жас мамандарға әдістемелік көмек және жаңартылған бағдарламаға сай құрылған сабақ жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Ақпан 2020
262
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Ақсай қаласы №2 ЖОББМ Сабақтың тақырыбы: С. Торайғыров «Шығамын тірі болсам адам болып» өлеңі Пән мұғалімі: Каржауо

1 слайд
Ақсай қаласы №2 ЖОББМ Сабақтың тақырыбы: С. Торайғыров «Шығамын тірі болсам адам болып» өлеңі Пән мұғалімі: Каржауова С.Н Сыныбы: 6

1.Үй тапсырмасын сұрау «Сəлемдеме жіберіңіз» әдісі Кішкене қорап бірнеше қабат қағазға/газетке оралад

2 слайд
1.Үй тапсырмасын сұрау «Сəлемдеме жіберіңіз» әдісі Кішкене қорап бірнеше қабат қағазға/газетке оралады. Оқушылар əуен ойнап жатқанда, оралған зат сынып ішінде беріледі. Музыка тоқтаған кезде, оқушы бір қабатын ашады. Əр қабатқа тақырыпқа қатысты бір сұрақ қойылады, оқушы сұраққа жауап беріп, одан кейін оралған затты əрі қарай береді. Ол ораманы келесі оқушыға берем дегенше әуен ойналады, орама оқушының қолына тиген кезде, әуен тоқтайды. Осылайша заттың орамасы біткенше жалғасады. Ең соңында орамадан кішкене қорап шығады. 2.Сыныпты топқа бөлу

Қораптың ішінде 4 түрлі түстен тұратын 21 стикер бар. Стикердің түсіне қарай оқушылар топқа бөліне

3 слайд
Қораптың ішінде 4 түрлі түстен тұратын 21 стикер бар. Стикердің түсіне қарай оқушылар топқа бөлінеді. Стикерлердің артында топ есімдері жазылған. 1-топ: « Арман» тобы 2-топ: «Мақсат» тобы 3-топ: «Қиял» тобы 4-топ: «Білім» тобы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты (оқу бағдарламасына сілтеме) : 6.1.4.1- көркем шығармалардан орта көлемді үзін

4 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты (оқу бағдарламасына сілтеме) : 6.1.4.1- көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; 6.3.2.1 -кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру; . Бағалау критерийі: - Шығарманы мәнерлеп жатқа айтады; • - Кейіпкерлерге салыстырмалы баға береді. ;

Топтық жұмыс 1-тапсырма 1-топ: “Арман” тобы «Пирамидалық талқылау» әді

5 слайд
Топтық жұмыс 1-тапсырма 1-топ: “Арман” тобы «Пирамидалық талқылау» әдісі. Топта отырып, «Өлеңнің заманауи жаңашылдығы неде?» деген тақырыпта мәтін құрайды, мәтіннің көлемі 6 сөйлемнен кем болмауы тиіс. Ішінде 3 зат есім, 3 сын есім, 3 етістік болуы тиіс. Дәлелдер келтіре отырып, талқылап кетеді.   Мәтін

2-топ: «Мақсат» тобы «Ақын арманы және бүгінгі жастар» тақырыбында кластер толтырыңыздар. Сол кластерге қа

6 слайд
2-топ: «Мақсат» тобы «Ақын арманы және бүгінгі жастар» тақырыбында кластер толтырыңыздар. Сол кластерге қарай отырып, бүгінгі жастар бойындағы арман қандай? Кейбір жастардың білімге ұмтылмайтындығын, оның шешу жолдарын топ болып іздеңіздер. Аталған қиындықтардан шығу жолдары ұсынылған үндеу хат жазыңыздар Хат құрылымы Өзіндік пікір Дәлел Өз пікірін айғақтайтын мысал Өз пікіріне қарсы дәлел Қарсы дәлелді жоққа шығаратын мысал Қорытынды

3-топ « Қиял» тобы «Ақыл картасы» стратегиясы Формуласы: сөз (тірек сөз) - ой (пікір)- мәселе(дәлел) Жастар

7 слайд
3-топ « Қиял» тобы «Ақыл картасы» стратегиясы Формуласы: сөз (тірек сөз) - ой (пікір)- мәселе(дәлел) Жастар

4-топ: «Білім» тобы Шығарма атауы Авторы Кейіпкері Қандай? Қандай жағымды қасиет тері мен қылықтары ұна

8 слайд
4-топ: «Білім» тобы Шығарма атауы Авторы Кейіпкері Қандай? Қандай жағымды қасиет тері мен қылықтары ұнайды? Кейіпкерге ұқсағың келе ме, жоқ па? Себебін түсіндір. «Әдебиет лотосы»

Өзара топтық бағалау 1-топ: Ертегі құрастыру арқылы бағалайды. 2-топ: Алғыс хат беру арқылы ба

9 слайд
Өзара топтық бағалау 1-топ: Ертегі құрастыру арқылы бағалайды. 2-топ: Алғыс хат беру арқылы бағалайды. 3-топ: Келесі топқа “SMS” жазу арқылы бағалайды. 4-топ: Құттықтау сөз арқылы бағалайды. Кері байланыс: Тапсырманы орындау барысында не қиын болды? Ең пайдалысы не болды?

2-тапсырма Жеке жұмыс 1.С.Торайғыровтың «Шығамын тірі болсам адам болып» өлеңін мәнерлеп жатқа оқыңыз. 2.Шығармадағы кейіпке

10 слайд
2-тапсырма Жеке жұмыс 1.С.Торайғыровтың «Шығамын тірі болсам адам болып» өлеңін мәнерлеп жатқа оқыңыз. 2.Шығармадағы кейіпкерлер жүйесін салыстыра отырып талдаңыз. Дескриптор Білім алушы -өлеңді мәнерлеп жатқа айтады; -кейіпкерлерге салыстырмалы баға береді; -мысалдар келтіріп, ойын дәлелдейді. Кері байланыс: Жеке жұмысты орындау барысында не қиын болды? Шығармадағы арманшыл жастың бейнесі Қазіргі жастар бейнесі

Үйге тапсырма: “Кім болам?”тақырыбына эссе жазу Үйге тапсырма: Үйге тапсырма: Үйге тапсырма: Рефлексия

11 слайд
Үйге тапсырма: “Кім болам?”тақырыбына эссе жазу Үйге тапсырма: Үйге тапсырма: Үйге тапсырма: Рефлексия