1 слайд
Ақсай қаласы №2 ЖОББМ
Сабақтың тақырыбы:
С. Торайғыров «Шығамын тірі
болсам адам болып» өлеңі
Пән мұғалімі: Каржауова С.Н Сыныбы: 6
2 слайд
1.Үй тапсырмасын сұрау
«Сəлемдеме жіберіңіз» әдісі
Кішкене қорап бірнеше қабат қағазға/газетке оралады.
Оқушылар əуен ойнап жатқанда, оралған зат сынып ішінде
беріледі. Музыка тоқтаған кезде, оқушы бір қабатын ашады.
Əр қабатқа тақырыпқа қатысты бір сұрақ қойылады, оқушы
сұраққа жауап беріп, одан кейін оралған затты əрі қарай
береді.
Ол ораманы келесі оқушыға берем дегенше әуен
ойналады, орама оқушының қолына тиген кезде, әуен
тоқтайды. Осылайша заттың орамасы біткенше жалғасады.
Ең соңында орамадан кішкене қорап шығады. 2.Сыныпты топқа бөлу
3 слайд
Қораптың ішінде 4 түрлі түстен тұратын 21 стикер бар.
Стикердің түсіне қарай оқушылар топқа бөлінеді.
Стикерлердің артында топ есімдері жазылған.
1-топ: « Арман» тобы
2-топ: «Мақсат» тобы
3-топ: «Қиял» тобы
4-топ: «Білім» тобы
4 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты
(оқу бағдарламасына сілтеме) :
6.1.4.1- көркем шығармалардан орта көлемді
үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту;
6.3.2.1 -кейіпкерлер жүйесінің заманауи
жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру; .
Бағалау критерийі:
- Шығарманы мәнерлеп жатқа айтады;
- Кейіпкерлерге салыстырмалы баға береді. ;
5 слайд
Топтық жұмыс
1-тапсырма
1-топ: “Арман” тобы
«Пирамидалық талқылау» әдісі.
Топта отырып, «Өлеңнің заманауи жаңашылдығы неде?» деген тақырыпта
мәтін құрайды, мәтіннің көлемі 6 сөйлемнен кем болмауы тиіс. Ішінде 3 зат
есім, 3 сын есім, 3 етістік болуы тиіс. Дәлелдер келтіре отырып, талқылап
кетеді.
Мәтін
6 слайд
2-топ: «Мақсат» тобы
«Ақын арманы және бүгінгі жастар» тақырыбында кластер
толтырыңыздар. Сол кластерге қарай отырып, бүгінгі жастар бойындағы
арман қандай? Кейбір жастардың білімге ұмтылмайтындығын, оның
шешу жолдарын топ болып іздеңіздер. Аталған қиындықтардан шығу
жолдары ұсынылған үндеу хат жазыңыздар
Хат құрылымы
Өзіндік пікір
Дәлел
Өз пікірін айғақтайтын мысал
Өз пікіріне қарсы дәлел
Қарсы дәлелді жоққа шығаратын мысал
Қорытынды
7 слайд
3-топ
« Қиял» тобы
«Ақыл картасы» стратегиясы
Формуласы: сөз (тірек сөз) - ой (пікір)- мәселе(дәлел)
Жастар
8 слайд
4-топ: «Білім» тобы
Шығарма
атауы Авторы Кейіпкері Қандай? Қандай
жағымды
қасиет
тері
мен
қылықтары
ұнайды? Кейіпкерге
ұқсағың
келе
ме, жоқ
па? Себебін
түсіндір. «Әдебиет лотосы»
9 слайд
Өзара топтық бағалау
1-топ: Ертегі құрастыру арқылы бағалайды.
2-топ: Алғыс хат беру арқылы бағалайды.
3-топ: Келесі топқа “SMS” жазу арқылы
бағалайды.
4-топ: Құттықтау сөз арқылы бағалайды.
Кері байланыс: Тапсырманы орындау
барысында не қиын болды? Ең пайдалысы не
болды?
10 слайд
2-тапсырма
Жеке жұмыс
1.С.Торайғыровтың «Шығамын тірі болсам адам болып» өлеңін мәнерлеп
жатқа оқыңыз.
2.Шығармадағы кейіпкерлер жүйесін салыстыра отырып талдаңыз.
Дескриптор Білім алушы
-өлеңді мәнерлеп жатқа айтады;
-кейіпкерлерге салыстырмалы баға береді;
-мысалдар келтіріп, ойын дәлелдейді.
Кері байланыс: Жеке жұмысты орындау барысында не қиын болды?
Шығармадағы арманшыл
жастың бейнесі Қазіргі жастар бейнесі
11 слайд
Үйге тапсырма: “Кім болам?”тақырыбына эссе жазу Үйге тапсырма: Үйге тапсырма: Үйге тапсырма: Рефлексия
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз