Сұрақ қою маңызы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сұрақ қою маңызы

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал ұстаздарға қажет
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Біз не үшін сұрақ қоямыз? • Оқудағы олқылықтарды анықтау үшін; • Оқушылардың ойларын бағыттау үшін; • Келесі сұрақтарға тү

#1 слайд
Біз не үшін сұрақ қоямыз? • Оқудағы олқылықтарды анықтау үшін; • Оқушылардың ойларын бағыттау үшін; • Келесі сұрақтарға түрткі болу үшін; • Тақырыпты қайта қарау үшін; •Қызығушылықты немесе білуге құмарлықты ояту үшін; •Күрделендіру үшін; •Бағалау үшін; •Түсінуге көмектесу үшін; •Сұрақ-жауап пен сын тұрғысынан ойлауды модельдеу үшін; •Бағамдау үшін.

1 слайд

Біз не үшін сұрақ қоямыз? • Оқудағы олқылықтарды анықтау үшін; • Оқушылардың ойларын бағыттау үшін; • Келесі сұрақтарға түрткі болу үшін; • Тақырыпты қайта қарау үшін; •Қызығушылықты немесе білуге құмарлықты ояту үшін; •Күрделендіру үшін; •Бағалау үшін; •Түсінуге көмектесу үшін; •Сұрақ-жауап пен сын тұрғысынан ойлауды модельдеу үшін; •Бағамдау үшін.

Жабық сұрақтар “иә”/“жоқ” деп қана жауап беруді қажет етеді. Олар пайдалы болуы мүмкін, бірақ сөйлеу мен ойлауды жетілдірмейд

#2 слайд
Жабық сұрақтар “иә”/“жоқ” деп қана жауап беруді қажет етеді. Олар пайдалы болуы мүмкін, бірақ сөйлеу мен ойлауды жетілдірмейді. Мысалы, екі жердегі екі қанша болады? Ашық сұрақтар оқу үдерісін бәрінен тиімді жақсартады. Олар сөйлеу мен ойлауды жетілдіреді. Мысалы, неліктен екі жердегі екі төрт болады? Тиімді сұрақ қандай болады?

2 слайд

Жабық сұрақтар “иә”/“жоқ” деп қана жауап беруді қажет етеді. Олар пайдалы болуы мүмкін, бірақ сөйлеу мен ойлауды жетілдірмейді. Мысалы, екі жердегі екі қанша болады? Ашық сұрақтар оқу үдерісін бәрінен тиімді жақсартады. Олар сөйлеу мен ойлауды жетілдіреді. Мысалы, неліктен екі жердегі екі төрт болады? Тиімді сұрақ қандай болады?

Тиімді сұрақ қандай болады? ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ КІШІ ҒЫЛЫМ АКАДЕМИЯСЫ БАТЫС ҚАЗАҚСТАН

#3 слайд
Тиімді сұрақ қандай болады? ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ КІШІ ҒЫЛЫМ АКАДЕМИЯСЫ БАТЫС ҚАЗАҚСТАН БӨЛІМІ Ф.Оңғарсынова атындағы №41мектеп-гимназиясы Аманғазы Сәнім Ғабиденқызы, 10 класс Тақырыбы: «Қылқанжапырақтылардың қоршаған орта биоиндикациясында пайдаланылуы» Секция:қоршаған ортаны және адам денсаулығын қорғау Жетекшісі: Жанаева Нұргүл Өтегенқызы Ғылыми жетекшісі: Е.Т.Қазкеев С.Бәйішев атындағы Ақтөбе университетінің «Экология» кафедрасының меңгерушісі, б.ғ.к: Ақтөбе, 2018 жыл

3 слайд

Тиімді сұрақ қандай болады? ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ КІШІ ҒЫЛЫМ АКАДЕМИЯСЫ БАТЫС ҚАЗАҚСТАН БӨЛІМІ Ф.Оңғарсынова атындағы №41мектеп-гимназиясы Аманғазы Сәнім Ғабиденқызы, 10 класс Тақырыбы: «Қылқанжапырақтылардың қоршаған орта биоиндикациясында пайдаланылуы» Секция:қоршаған ортаны және адам денсаулығын қорғау Жетекшісі: Жанаева Нұргүл Өтегенқызы Ғылыми жетекшісі: Е.Т.Қазкеев С.Бәйішев атындағы Ақтөбе университетінің «Экология» кафедрасының меңгерушісі, б.ғ.к: Ақтөбе, 2018 жыл

Ойлануға уақыт беру Оқушыларға ойлануға уақыт беріңіз: •Мұғалім сұрақ қояды да, оқушының жауабын күтеді. •Оқушылар айтып болған

#4 слайд
Ойлануға уақыт беру Оқушыларға ойлануға уақыт беріңіз: •Мұғалім сұрақ қояды да, оқушының жауабын күтеді. •Оқушылар айтып болған соң, мұғалім жауап бермес бұрын сәл кідіріс жасайды. ? Кем дегенде 5 секунд беріңіз Оқушыларды сұрақ қоюға және жауап беруге қалай ынталандыруға болады?

4 слайд

Ойлануға уақыт беру Оқушыларға ойлануға уақыт беріңіз: •Мұғалім сұрақ қояды да, оқушының жауабын күтеді. •Оқушылар айтып болған соң, мұғалім жауап бермес бұрын сәл кідіріс жасайды. ? Кем дегенде 5 секунд беріңіз Оқушыларды сұрақ қоюға және жауап беруге қалай ынталандыруға болады?

? Кем дегенде 5 секунд беріңіз Оқушыларды сұрақ қоюға және жауап беруге қалай ынталандыруға болады?

#5 слайд
? Кем дегенде 5 секунд беріңіз Оқушыларды сұрақ қоюға және жауап беруге қалай ынталандыруға болады?

5 слайд

? Кем дегенде 5 секунд беріңіз Оқушыларды сұрақ қоюға және жауап беруге қалай ынталандыруға болады?

Ойлануға уақыт беру Оқушыларға ойлануға уақыт беріңіз: •Мұғалім сұрақ қояды да, оқушының жауабын күтеді. • . ? ҚАЗАҚСТАН РЕСП

#6 слайд
Ойлануға уақыт беру Оқушыларға ойлануға уақыт беріңіз: •Мұғалім сұрақ қояды да, оқушының жауабын күтеді. • . ? ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ КІШІ ҒЫЛЫМ АКАДЕМИЯСЫ БАТЫС ҚАЗАҚСТАН БӨЛІМІ

6 слайд

Ойлануға уақыт беру Оқушыларға ойлануға уақыт беріңіз: •Мұғалім сұрақ қояды да, оқушының жауабын күтеді. • . ? ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ КІШІ ҒЫЛЫМ АКАДЕМИЯСЫ БАТЫС ҚАЗАҚСТАН БӨЛІМІ

НЕНІ? ҚАШАН? НЕГЕ? КІМ? ҚАЛАЙ? ҚАЙДА?

#7 слайд
НЕНІ? ҚАШАН? НЕГЕ? КІМ? ҚАЛАЙ? ҚАЙДА?

7 слайд

НЕНІ? ҚАШАН? НЕГЕ? КІМ? ҚАЛАЙ? ҚАЙДА?

НЕГЕ, НЕ ҮШІН БАҒАЛАЙМЫЗ? Оқушыны дамыту үшін; Оқуға деген ынтасын арттыру үшін; Болашақтағы оқу жүйесіне түзетулер енгізу

#8 слайд
НЕГЕ, НЕ ҮШІН БАҒАЛАЙМЫЗ? Оқушыны дамыту үшін; Оқуға деген ынтасын арттыру үшін; Болашақтағы оқу жүйесіне түзетулер енгізу үшін; Оқытуды жеделдету үшін. ҚАЛАЙ БАҒАЛАЙМЫЗ? Критерий; Дескриптор; Кілт; Тапсырма жауаптарының эталоны; Орындаған жұмыс көлемі бойынша; Ауызша және жазбаша пікірлер бойынша; Басқа оқушылардың бағалауы бойынша. КІМ БАҒАЛАЙДЫ? Өзін-өзі бағалайды; Бірін-бірі бағалайды; Мұғалім бағалайды. БАҒА ҚАЙДА ҚОЙЫЛАДЫ? Бағалау кестесіне; Дәптерге; Жауап бланкісіне; Бағалау картасына; Күнделікке; Электронды журналға; ҚАШАН БАҒАЛАЙМЫЗ? Әрбір жұмыстан соң; Проблема аясында тапсырманы талқылау кезінде; Сабақ соңында; Рефлексия кезінде. НЕНІ БАҒАЛАЙМЫЗ? Топтың жұмысқа тартылуын; Орындалатын тапсырмаға өз үлесін қосуын; Нақты дәлелдер мен ақпаратты жүйелі пайдалануын; Қосымша ақпаратты пайдалануын; Тәжірибеде қолдануын; Ақпаратты жүйелі жеткізуін; Авторлық қолтаңбасын.

8 слайд

НЕГЕ, НЕ ҮШІН БАҒАЛАЙМЫЗ? Оқушыны дамыту үшін; Оқуға деген ынтасын арттыру үшін; Болашақтағы оқу жүйесіне түзетулер енгізу үшін; Оқытуды жеделдету үшін. ҚАЛАЙ БАҒАЛАЙМЫЗ? Критерий; Дескриптор; Кілт; Тапсырма жауаптарының эталоны; Орындаған жұмыс көлемі бойынша; Ауызша және жазбаша пікірлер бойынша; Басқа оқушылардың бағалауы бойынша. КІМ БАҒАЛАЙДЫ? Өзін-өзі бағалайды; Бірін-бірі бағалайды; Мұғалім бағалайды. БАҒА ҚАЙДА ҚОЙЫЛАДЫ? Бағалау кестесіне; Дәптерге; Жауап бланкісіне; Бағалау картасына; Күнделікке; Электронды журналға; ҚАШАН БАҒАЛАЙМЫЗ? Әрбір жұмыстан соң; Проблема аясында тапсырманы талқылау кезінде; Сабақ соңында; Рефлексия кезінде. НЕНІ БАҒАЛАЙМЫЗ? Топтың жұмысқа тартылуын; Орындалатын тапсырмаға өз үлесін қосуын; Нақты дәлелдер мен ақпаратты жүйелі пайдалануын; Қосымша ақпаратты пайдалануын; Тәжірибеде қолдануын; Ақпаратты жүйелі жеткізуін; Авторлық қолтаңбасын.

Файл форматы:
pptx
26.01.2019
406
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі