Сұрақ қою маңызы
Сұрақ қою маңызы

#1 слайд
Біз не үшін сұрақ
қоямыз?
• Оқудағы олқылықтарды анықтау үшін;
• Оқушылардың ойларын бағыттау үшін;
• Келесі сұрақтарға түрткі болу үшін;
• Тақырыпты қайта қарау үшін;
•Қызығушылықты немесе білуге құмарлықты ояту
үшін;
•Күрделендіру үшін;
•Бағалау үшін;
•Түсінуге көмектесу үшін;
•Сұрақ-жауап пен сын тұрғысынан ойлауды
модельдеу үшін;
•Бағамдау үшін.
1 слайд
Біз не үшін сұрақ қоямыз? • Оқудағы олқылықтарды анықтау үшін; • Оқушылардың ойларын бағыттау үшін; • Келесі сұрақтарға түрткі болу үшін; • Тақырыпты қайта қарау үшін; •Қызығушылықты немесе білуге құмарлықты ояту үшін; •Күрделендіру үшін; •Бағалау үшін; •Түсінуге көмектесу үшін; •Сұрақ-жауап пен сын тұрғысынан ойлауды модельдеу үшін; •Бағамдау үшін.
#2 слайд
Жабық сұрақтар “иә”/“жоқ” деп қана жауап
беруді қажет етеді. Олар пайдалы болуы
мүмкін, бірақ сөйлеу мен ойлауды
жетілдірмейді. Мысалы, екі жердегі екі
қанша болады?
Ашық сұрақтар оқу үдерісін бәрінен тиімді
жақсартады. Олар сөйлеу мен ойлауды
жетілдіреді. Мысалы, неліктен екі жердегі
екі төрт болады?
Тиімді сұрақ қандай болады?
2 слайд
Жабық сұрақтар “иә”/“жоқ” деп қана жауап беруді қажет етеді. Олар пайдалы болуы мүмкін, бірақ сөйлеу мен ойлауды жетілдірмейді. Мысалы, екі жердегі екі қанша болады? Ашық сұрақтар оқу үдерісін бәрінен тиімді жақсартады. Олар сөйлеу мен ойлауды жетілдіреді. Мысалы, неліктен екі жердегі екі төрт болады? Тиімді сұрақ қандай болады?
#3 слайд
Тиімді сұрақ қандай болады?
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
КІШІ ҒЫЛЫМ АКАДЕМИЯСЫ БАТЫС ҚАЗАҚСТАН БӨЛІМІ
Ф.Оңғарсынова атындағы №41мектеп-гимназиясы
Аманғазы Сәнім Ғабиденқызы, 10 класс
Тақырыбы: «Қылқанжапырақтылардың қоршаған орта биоиндикациясында
пайдаланылуы»
Секция:қоршаған ортаны және адам денсаулығын қорғау
Жетекшісі: Жанаева Нұргүл Өтегенқызы
Ғылыми жетекшісі: Е.Т.Қазкеев
С.Бәйішев атындағы
Ақтөбе университетінің «Экология»
кафедрасының меңгерушісі, б.ғ.к:
Ақтөбе, 2018 жыл
3 слайд
Тиімді сұрақ қандай болады? ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ КІШІ ҒЫЛЫМ АКАДЕМИЯСЫ БАТЫС ҚАЗАҚСТАН БӨЛІМІ Ф.Оңғарсынова атындағы №41мектеп-гимназиясы Аманғазы Сәнім Ғабиденқызы, 10 класс Тақырыбы: «Қылқанжапырақтылардың қоршаған орта биоиндикациясында пайдаланылуы» Секция:қоршаған ортаны және адам денсаулығын қорғау Жетекшісі: Жанаева Нұргүл Өтегенқызы Ғылыми жетекшісі: Е.Т.Қазкеев С.Бәйішев атындағы Ақтөбе университетінің «Экология» кафедрасының меңгерушісі, б.ғ.к: Ақтөбе, 2018 жыл
#4 слайд
Ойлануға уақыт беру
Оқушыларға ойлануға уақыт беріңіз:
•Мұғалім сұрақ қояды да, оқушының
жауабын күтеді.
•Оқушылар айтып болған соң, мұғалім
жауап бермес бұрын сәл кідіріс жасайды.
?
Кем дегенде 5 секунд беріңіз
Оқушыларды сұрақ қоюға және жауап
беруге қалай ынталандыруға болады?
4 слайд
Ойлануға уақыт беру Оқушыларға ойлануға уақыт беріңіз: •Мұғалім сұрақ қояды да, оқушының жауабын күтеді. •Оқушылар айтып болған соң, мұғалім жауап бермес бұрын сәл кідіріс жасайды. ? Кем дегенде 5 секунд беріңіз Оқушыларды сұрақ қоюға және жауап беруге қалай ынталандыруға болады?
#5 слайд
?
Кем дегенде 5 секунд беріңіз
Оқушыларды сұрақ қоюға және жауап
беруге қалай ынталандыруға болады?
5 слайд
? Кем дегенде 5 секунд беріңіз Оқушыларды сұрақ қоюға және жауап беруге қалай ынталандыруға болады?
#6 слайд
Ойлануға уақыт беру
Оқушыларға ойлануға уақыт беріңіз:
•Мұғалім сұрақ қояды да, оқушының
жауабын күтеді.
• .
?
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
КІШІ ҒЫЛЫМ АКАДЕМИЯСЫ БАТЫС ҚАЗАҚСТАН БӨЛІМІ
6 слайд
Ойлануға уақыт беру Оқушыларға ойлануға уақыт беріңіз: •Мұғалім сұрақ қояды да, оқушының жауабын күтеді. • . ? ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ КІШІ ҒЫЛЫМ АКАДЕМИЯСЫ БАТЫС ҚАЗАҚСТАН БӨЛІМІ
#7 слайд
НЕНІ? ҚАШАН?
НЕГЕ? КІМ?
ҚАЛАЙ? ҚАЙДА?
7 слайд
НЕНІ? ҚАШАН? НЕГЕ? КІМ? ҚАЛАЙ? ҚАЙДА?
#8 слайд
НЕГЕ, НЕ ҮШІН БАҒАЛАЙМЫЗ?
Оқушыны дамыту үшін;
Оқуға деген ынтасын арттыру үшін;
Болашақтағы оқу жүйесіне түзетулер
енгізу үшін;
Оқытуды жеделдету үшін.
ҚАЛАЙ БАҒАЛАЙМЫЗ?
Критерий;
Дескриптор;
Кілт;
Тапсырма жауаптарының эталоны;
Орындаған жұмыс көлемі бойынша;
Ауызша және жазбаша пікірлер
бойынша;
Басқа оқушылардың бағалауы бойынша.
КІМ БАҒАЛАЙДЫ?
Өзін-өзі бағалайды;
Бірін-бірі бағалайды;
Мұғалім бағалайды.
БАҒА ҚАЙДА ҚОЙЫЛАДЫ?
Бағалау кестесіне;
Дәптерге;
Жауап бланкісіне;
Бағалау картасына;
Күнделікке;
Электронды журналға;
ҚАШАН БАҒАЛАЙМЫЗ?
Әрбір жұмыстан соң;
Проблема аясында тапсырманы
талқылау кезінде;
Сабақ соңында;
Рефлексия кезінде.
НЕНІ БАҒАЛАЙМЫЗ?
Топтың жұмысқа тартылуын;
Орындалатын тапсырмаға өз үлесін
қосуын;
Нақты дәлелдер мен ақпаратты жүйелі
пайдалануын;
Қосымша ақпаратты пайдалануын;
Тәжірибеде қолдануын;
Ақпаратты жүйелі жеткізуін;
Авторлық қолтаңбасын.
8 слайд
НЕГЕ, НЕ ҮШІН БАҒАЛАЙМЫЗ? Оқушыны дамыту үшін; Оқуға деген ынтасын арттыру үшін; Болашақтағы оқу жүйесіне түзетулер енгізу үшін; Оқытуды жеделдету үшін. ҚАЛАЙ БАҒАЛАЙМЫЗ? Критерий; Дескриптор; Кілт; Тапсырма жауаптарының эталоны; Орындаған жұмыс көлемі бойынша; Ауызша және жазбаша пікірлер бойынша; Басқа оқушылардың бағалауы бойынша. КІМ БАҒАЛАЙДЫ? Өзін-өзі бағалайды; Бірін-бірі бағалайды; Мұғалім бағалайды. БАҒА ҚАЙДА ҚОЙЫЛАДЫ? Бағалау кестесіне; Дәптерге; Жауап бланкісіне; Бағалау картасына; Күнделікке; Электронды журналға; ҚАШАН БАҒАЛАЙМЫЗ? Әрбір жұмыстан соң; Проблема аясында тапсырманы талқылау кезінде; Сабақ соңында; Рефлексия кезінде. НЕНІ БАҒАЛАЙМЫЗ? Топтың жұмысқа тартылуын; Орындалатын тапсырмаға өз үлесін қосуын; Нақты дәлелдер мен ақпаратты жүйелі пайдалануын; Қосымша ақпаратты пайдалануын; Тәжірибеде қолдануын; Ақпаратты жүйелі жеткізуін; Авторлық қолтаңбасын.
шағым қалдыра аласыз













