Материалдар / Су бизниң асасий байлиғимиз
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Су бизниң асасий байлиғимиз

Материал туралы қысқаша түсінік
2 сынып оқушыларына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Сәуір 2020
387
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Оқуш мәхсити : 2.2.1.6 икки үч әмәл билән орунлинидиған тирнақ билән тирнақсиз ипадиләрдә арифметикилиқ әмәлләрниң орунлиниш т

1 слайд
Оқуш мәхсити : 2.2.1.6 икки үч әмәл билән орунлинидиған тирнақ билән тирнақсиз ипадиләрдә арифметикилиқ әмәлләрниң орунлиниш тәртивини ениқлаш уларниң мәнаини тепиш Су бизниң асасий байлиғимиз Мавзуси : Ипадиләрдики әмәлләрниң орунлиниш тәртиви 2- синип Математика Биз сиз билән биллә…. Өйдә болуң!

1 слайд

Оқуш мәхсити : 2.2.1.6 икки үч әмәл билән орунлинидиған тирнақ билән тирнақсиз ипадиләрдә арифметикилиқ әмәлләрниң орунлиниш тәртивини ениқлаш уларниң мәнаини тепиш Су бизниң асасий байлиғимиз Мавзуси : Ипадиләрдики әмәлләрниң орунлиниш тәртиви 2- синип Математика Биз сиз билән биллә…. Өйдә болуң!

* 16:8 18:9 12:6 14:7 15:5 * Барлиқ сүрәтләргә немә ортақ?Улар

2 слайд
* 16:8 18:9 12:6 14:7 15:5 * Барлиқ сүрәтләргә немә ортақ?Уларниң һәр қайсисиға берилгән мисалларни чиқириң вә жаваплирини селиштуруң.Қайсусини ошуқ дәп ейтишқа болиду?

2 слайд

* 16:8 18:9 12:6 14:7 15:5 * Барлиқ сүрәтләргә немә ортақ?Уларниң һәр қайсисиға берилгән мисалларни чиқириң вә жаваплирини селиштуруң.Қайсусини ошуқ дәп ейтишқа болиду?

* 1. « ( ) »тирнақ ичидики әмәлләр орунлиниду. 2. «·» «:»рети билән 3.Униңдин кейин «+» вә «-» әмәллири орунлиниду №3 һесапни й

3 слайд
* 1. « ( ) »тирнақ ичидики әмәлләр орунлиниду. 2. «·» «:»рети билән 3.Униңдин кейин «+» вә «-» әмәллири орунлиниду №3 һесапни йешиң 9+12:2 (78-75)·2 8·5+27:3 50-9·2 2·(38-32) (7-4)·8+50 (6+6):2 25+7·2 100-(18-9)·4

3 слайд

* 1. « ( ) »тирнақ ичидики әмәлләр орунлиниду. 2. «·» «:»рети билән 3.Униңдин кейин «+» вә «-» әмәллири орунлиниду №3 һесапни йешиң 9+12:2 (78-75)·2 8·5+27:3 50-9·2 2·(38-32) (7-4)·8+50 (6+6):2 25+7·2 100-(18-9)·4

* № 4Мәсилә һесап Кичик бутылка су-35тг Йоған бутылка су-65тг 1каробка ширна- ?100тг қиммәт Йешилиши: Жавави

4 слайд
* № 4Мәсилә һесап Кичик бутылка су-35тг Йоған бутылка су-65тг 1каробка ширна- ?100тг қиммәт Йешилиши: Жавави

4 слайд

* № 4Мәсилә һесап Кичик бутылка су-35тг Йоған бутылка су-65тг 1каробка ширна- ?100тг қиммәт Йешилиши: Жавави

* Бүгүнки дәрис чүшүнүшлүк болдиму? Өйгә ташурма 9-бәт №5 * Дәрис түгди Диққитиңларға рәхмәт

5 слайд
* Бүгүнки дәрис чүшүнүшлүк болдиму? Өйгә ташурма 9-бәт №5 * Дәрис түгди Диққитиңларға рәхмәт

5 слайд

* Бүгүнки дәрис чүшүнүшлүк болдиму? Өйгә ташурма 9-бәт №5 * Дәрис түгди Диққитиңларға рәхмәт