Материалдар / Су-тіршілік көзі. Су әуені

Су-тіршілік көзі. Су әуені

Материал туралы қысқаша түсінік
Әртүрлі музыкалық шығармалар мен әндердің сипатын мазмұнын көркемдеуіш құралдарын анықтап және салыстыруды үйретеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Сәуір 2020
1063
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Омиралиева Гульнара Рахимбековна Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы «Көктөбе орта мектебі»КММ

1 слайд
Омиралиева Гульнара Рахимбековна Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы «Көктөбе орта мектебі»КММ

1 слайд

Омиралиева Гульнара Рахимбековна Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы «Көктөбе орта мектебі»КММ

Сыныбы: 3 сынып Пәні: Музыка Бөлім: Су- тіршілік көзі Сабақ тақырыбы: Су әуені

2 слайд
Сыныбы: 3 сынып Пәні: Музыка Бөлім: Су- тіршілік көзі Сабақ тақырыбы: Су әуені

2 слайд

Сыныбы: 3 сынып Пәні: Музыка Бөлім: Су- тіршілік көзі Сабақ тақырыбы: Су әуені

Сабақ мақсаты: * Тыңдалған ə уеннің сипатын, мазмұнын, жанрын, көркемдеуіш құралдарын анықтау ж ə не салыстыр

3 слайд
Сабақ мақсаты: * Тыңдалған ə уеннің сипатын, мазмұнын, жанрын, көркемдеуіш құралдарын анықтау ж ə не салыстыру; * Музыкалық шығармаларды талдау барысында негізгі музыкалық ұғымдарды анықтау ж ə не ажырату;

3 слайд

Сабақ мақсаты: * Тыңдалған ə уеннің сипатын, мазмұнын, жанрын, көркемдеуіш құралдарын анықтау ж ə не салыстыру; * Музыкалық шығармаларды талдау барысында негізгі музыкалық ұғымдарды анықтау ж ə не ажырату;

Бүгінгі сабақта: * Музыка ж ə не музыка арқылы су көріністерін бейнелеу туралы жалпы түсінік алады; *Б. Т ə жібаевтың

4 слайд
Бүгінгі сабақта: * Музыка ж ə не музыка арқылы су көріністерін бейнелеу туралы жалпы түсінік алады; *Б. Т ə жібаевтың «Ақбұлақ» ə нін есіне түсіріп, орындайды; * Г. Абдрашеваның «Көңілді бұлақтың ə ні» шығармасымен танысады; * Судың түрлі күйін бейнелейтін ə уенді мүмкіндігінше құрастырады;

4 слайд

Бүгінгі сабақта: * Музыка ж ə не музыка арқылы су көріністерін бейнелеу туралы жалпы түсінік алады; *Б. Т ə жібаевтың «Ақбұлақ» ə нін есіне түсіріп, орындайды; * Г. Абдрашеваның «Көңілді бұлақтың ə ні» шығармасымен танысады; * Судың түрлі күйін бейнелейтін ə уенді мүмкіндігінше құрастырады;

Бағалау критерийлері: * Музыка ж ə не музыка арқылы су көріністерін бейнелеу туралы біледі; * Г. Абдрашеваның «Көңілді бұлақтың

5 слайд
Бағалау критерийлері: * Музыка ж ə не музыка арқылы су көріністерін бейнелеу туралы біледі; * Г. Абдрашеваның «Көңілді бұлақтың ə ні» шығармасын біледі;

5 слайд

Бағалау критерийлері: * Музыка ж ə не музыка арқылы су көріністерін бейнелеу туралы біледі; * Г. Абдрашеваның «Көңілді бұлақтың ə ні» шығармасын біледі;

1-тапсырма. Әңгімелеу. Тыңдау. Талдау. «Дүниетану» пәнінен суға байланысты мәліметтерді ес

6 слайд
1-тапсырма. Әңгімелеу. Тыңдау. Талдау. «Дүниетану» пәнінен суға байланысты мәліметтерді есіңе түсір: • Су деген не ? • Судың адамға қандай пайдасы бар? • Судың әуен і бола ма?

6 слайд

1-тапсырма. Әңгімелеу. Тыңдау. Талдау. «Дүниетану» пәнінен суға байланысты мәліметтерді есіңе түсір: • Су деген не ? • Судың адамға қандай пайдасы бар? • Судың әуен і бола ма?

2-тапсырма. Талдау. * Судың қандай табиғи күйлерін білес ің? Оларды

7 слайд
2-тапсырма. Талдау. * Судың қандай табиғи күйлерін білес ің? Оларды ата. * Судың бір күйден басқа күйге өзгеруі үшін қандай жағдай * болу ке рек ? Неліктен ? *Судың қай күйінде дыбыс шығады деп ойлайсың? *қандай дыбыс шығаруы мүмкін? 3-тапсырма. Зерттеу. Судың түрлі күйлерін қандай музыкалық аспаптармен бейнелеуге болады?

7 слайд

2-тапсырма. Талдау. * Судың қандай табиғи күйлерін білес ің? Оларды ата. * Судың бір күйден басқа күйге өзгеруі үшін қандай жағдай * болу ке рек ? Неліктен ? *Судың қай күйінде дыбыс шығады деп ойлайсың? *қандай дыбыс шығаруы мүмкін? 3-тапсырма. Зерттеу. Судың түрлі күйлерін қандай музыкалық аспаптармен бейнелеуге болады?

4-тапсырма. Тыңдау және талдау. «Көңілді бұлақтың әні» Г. Абдрашева * Мына сұрақтарға жауап бер: Музыка қандай көңіл күйде орын

8 слайд
4-тапсырма. Тыңдау және талдау. «Көңілді бұлақтың әні» Г. Абдрашева * Мына сұрақтарға жауап бер: Музыка қандай көңіл күйде орындалды? Музыкада әуенн ің екп іні қалай өзгереді? Музыканы тыңдау барысында көз алдыңа не елес теттің?

8 слайд

4-тапсырма. Тыңдау және талдау. «Көңілді бұлақтың әні» Г. Абдрашева * Мына сұрақтарға жауап бер: Музыка қандай көңіл күйде орындалды? Музыкада әуенн ің екп іні қалай өзгереді? Музыканы тыңдау барысында көз алдыңа не елес теттің?

5-тапсырма. Орындау. «Ақбұлақ» Әні мен өлеңін жазған: Б. Тәжібаев Әннің әуені мен сөзін ән орындау талабымен айт

9 слайд
5-тапсырма. Орындау. «Ақбұлақ» Әні мен өлеңін жазған: Б. Тәжібаев Әннің әуені мен сөзін ән орындау талабымен айт

9 слайд

5-тапсырма. Орындау. «Ақбұлақ» Әні мен өлеңін жазған: Б. Тәжібаев Әннің әуені мен сөзін ән орындау талабымен айт

Үйге тапсырма: 1. 116-118 бет 2. Ұрмалы, музыкалық-шулы аспаптар мен дауысты қолдана о

10 слайд
Үйге тапсырма: 1. 116-118 бет 2. Ұрмалы, музыкалық-шулы аспаптар мен дауысты қолдана отырып, судың түрлі күйін бейнелейтін әуен құрастыр.

10 слайд

Үйге тапсырма: 1. 116-118 бет 2. Ұрмалы, музыкалық-шулы аспаптар мен дауысты қолдана отырып, судың түрлі күйін бейнелейтін әуен құрастыр.

Назарларыңызға рахмет

11 слайд
Назарларыңызға рахмет

11 слайд

Назарларыңызға рахмет

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ