Су-тіршілік көзі. Су әуені
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Омиралиева Гульнара Рахимбековна
Алматы облысы
Еңбекшіқазақ ауданы
«Көктөбе орта мектебі»КММ
1 слайд
Омиралиева Гульнара Рахимбековна Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы «Көктөбе орта мектебі»КММ
2 слайд
Сыныбы: 3 сынып
Пәні: Музыка
Бөлім: Су- тіршілік көзі
Сабақ тақырыбы: Су әуені
2 слайд
Сыныбы: 3 сынып Пәні: Музыка Бөлім: Су- тіршілік көзі Сабақ тақырыбы: Су әуені
3 слайд
Сабақ мақсаты:
* Тыңдалған ə уеннің сипатын, мазмұнын,
жанрын, көркемдеуіш құралдарын анықтау ж ə не
салыстыру;
* Музыкалық шығармаларды талдау барысында
негізгі
музыкалық ұғымдарды анықтау ж ə не ажырату;
3 слайд
Сабақ мақсаты: * Тыңдалған ə уеннің сипатын, мазмұнын, жанрын, көркемдеуіш құралдарын анықтау ж ə не салыстыру; * Музыкалық шығармаларды талдау барысында негізгі музыкалық ұғымдарды анықтау ж ə не ажырату;
4 слайд
Бүгінгі сабақта:
* Музыка ж ə не музыка арқылы су көріністерін
бейнелеу туралы жалпы
түсінік алады;
*Б. Т ə жібаевтың «Ақбұлақ» ə нін есіне түсіріп,
орындайды;
* Г. Абдрашеваның «Көңілді бұлақтың ə ні»
шығармасымен танысады;
* Судың түрлі күйін бейнелейтін ə уенді
мүмкіндігінше құрастырады;
4 слайд
Бүгінгі сабақта: * Музыка ж ə не музыка арқылы су көріністерін бейнелеу туралы жалпы түсінік алады; *Б. Т ə жібаевтың «Ақбұлақ» ə нін есіне түсіріп, орындайды; * Г. Абдрашеваның «Көңілді бұлақтың ə ні» шығармасымен танысады; * Судың түрлі күйін бейнелейтін ə уенді мүмкіндігінше құрастырады;
5 слайд
Бағалау критерийлері:
* Музыка ж ə не музыка арқылы су көріністерін
бейнелеу туралы біледі;
* Г. Абдрашеваның «Көңілді бұлақтың ə ні»
шығармасын біледі;
5 слайд
Бағалау критерийлері: * Музыка ж ə не музыка арқылы су көріністерін бейнелеу туралы біледі; * Г. Абдрашеваның «Көңілді бұлақтың ə ні» шығармасын біледі;
6 слайд
1-тапсырма. Әңгімелеу. Тыңдау. Талдау.
«Дүниетану» пәнінен суға байланысты мәліметтерді есіңе
түсір:
• Су деген не ?
• Судың адамға қандай пайдасы бар?
• Судың әуен і бола ма?
6 слайд
1-тапсырма. Әңгімелеу. Тыңдау. Талдау. «Дүниетану» пәнінен суға байланысты мәліметтерді есіңе түсір: • Су деген не ? • Судың адамға қандай пайдасы бар? • Судың әуен і бола ма?
7 слайд
2-тапсырма. Талдау.
* Судың қандай табиғи күйлерін білес ің? Оларды ата.
* Судың бір күйден басқа күйге өзгеруі үшін қандай жағдай
* болу ке рек ? Неліктен ?
*Судың қай күйінде дыбыс шығады деп ойлайсың?
*қандай дыбыс шығаруы мүмкін?
3-тапсырма. Зерттеу.
Судың түрлі күйлерін қандай музыкалық аспаптармен бейнелеуге болады?
7 слайд
2-тапсырма. Талдау. * Судың қандай табиғи күйлерін білес ің? Оларды ата. * Судың бір күйден басқа күйге өзгеруі үшін қандай жағдай * болу ке рек ? Неліктен ? *Судың қай күйінде дыбыс шығады деп ойлайсың? *қандай дыбыс шығаруы мүмкін? 3-тапсырма. Зерттеу. Судың түрлі күйлерін қандай музыкалық аспаптармен бейнелеуге болады?
8 слайд
4-тапсырма. Тыңдау және талдау.
«Көңілді бұлақтың әні» Г. Абдрашева
* Мына сұрақтарға жауап бер:
Музыка қандай көңіл күйде орындалды?
Музыкада әуенн ің екп іні қалай өзгереді?
Музыканы тыңдау барысында көз алдыңа не елес теттің?
8 слайд
4-тапсырма. Тыңдау және талдау. «Көңілді бұлақтың әні» Г. Абдрашева * Мына сұрақтарға жауап бер: Музыка қандай көңіл күйде орындалды? Музыкада әуенн ің екп іні қалай өзгереді? Музыканы тыңдау барысында көз алдыңа не елес теттің?
9 слайд
5-тапсырма. Орындау.
«Ақбұлақ»
Әні мен өлеңін жазған: Б. Тәжібаев
Әннің әуені мен сөзін ән орындау талабымен айт
9 слайд
5-тапсырма. Орындау. «Ақбұлақ» Әні мен өлеңін жазған: Б. Тәжібаев Әннің әуені мен сөзін ән орындау талабымен айт
10 слайд
Үйге тапсырма:
1. 116-118 бет
2. Ұрмалы, музыкалық-шулы аспаптар мен дауысты
қолдана отырып, судың түрлі күйін бейнелейтін әуен
құрастыр.
10 слайд
Үйге тапсырма: 1. 116-118 бет 2. Ұрмалы, музыкалық-шулы аспаптар мен дауысты қолдана отырып, судың түрлі күйін бейнелейтін әуен құрастыр.
11 слайд
Назарларыңызға рахмет
11 слайд
Назарларыңызға рахмет