Материалдар / Су-тіршілік көзі. Су әуені
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Су-тіршілік көзі. Су әуені

Материал туралы қысқаша түсінік
Әртүрлі музыкалық шығармалар мен әндердің сипатын мазмұнын көркемдеуіш құралдарын анықтап және салыстыруды үйретеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Сәуір 2020
1135
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Омиралиева Гульнара Рахимбековна Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы «Көктөбе орта мектебі»КММ

1 слайд
Омиралиева Гульнара Рахимбековна Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы «Көктөбе орта мектебі»КММ

1 слайд

Омиралиева Гульнара Рахимбековна Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы «Көктөбе орта мектебі»КММ

Сыныбы: 3 сынып Пәні: Музыка Бөлім: Су- тіршілік көзі Сабақ тақырыбы: Су әуені

2 слайд
Сыныбы: 3 сынып Пәні: Музыка Бөлім: Су- тіршілік көзі Сабақ тақырыбы: Су әуені

2 слайд

Сыныбы: 3 сынып Пәні: Музыка Бөлім: Су- тіршілік көзі Сабақ тақырыбы: Су әуені

Сабақ мақсаты: * Тыңдалған ə уеннің сипатын, мазмұнын, жанрын, көркемдеуіш құралдарын анықтау ж ə не салыстыр

3 слайд
Сабақ мақсаты: * Тыңдалған ə уеннің сипатын, мазмұнын, жанрын, көркемдеуіш құралдарын анықтау ж ə не салыстыру; * Музыкалық шығармаларды талдау барысында негізгі музыкалық ұғымдарды анықтау ж ə не ажырату;

3 слайд

Сабақ мақсаты: * Тыңдалған ə уеннің сипатын, мазмұнын, жанрын, көркемдеуіш құралдарын анықтау ж ə не салыстыру; * Музыкалық шығармаларды талдау барысында негізгі музыкалық ұғымдарды анықтау ж ə не ажырату;

Бүгінгі сабақта: * Музыка ж ə не музыка арқылы су көріністерін бейнелеу туралы жалпы түсінік алады; *Б. Т ə жібаевтың

4 слайд
Бүгінгі сабақта: * Музыка ж ə не музыка арқылы су көріністерін бейнелеу туралы жалпы түсінік алады; *Б. Т ə жібаевтың «Ақбұлақ» ə нін есіне түсіріп, орындайды; * Г. Абдрашеваның «Көңілді бұлақтың ə ні» шығармасымен танысады; * Судың түрлі күйін бейнелейтін ə уенді мүмкіндігінше құрастырады;

4 слайд

Бүгінгі сабақта: * Музыка ж ə не музыка арқылы су көріністерін бейнелеу туралы жалпы түсінік алады; *Б. Т ə жібаевтың «Ақбұлақ» ə нін есіне түсіріп, орындайды; * Г. Абдрашеваның «Көңілді бұлақтың ə ні» шығармасымен танысады; * Судың түрлі күйін бейнелейтін ə уенді мүмкіндігінше құрастырады;

Бағалау критерийлері: * Музыка ж ə не музыка арқылы су көріністерін бейнелеу туралы біледі; * Г. Абдрашеваның «Көңілді бұлақтың

5 слайд
Бағалау критерийлері: * Музыка ж ə не музыка арқылы су көріністерін бейнелеу туралы біледі; * Г. Абдрашеваның «Көңілді бұлақтың ə ні» шығармасын біледі;

5 слайд

Бағалау критерийлері: * Музыка ж ə не музыка арқылы су көріністерін бейнелеу туралы біледі; * Г. Абдрашеваның «Көңілді бұлақтың ə ні» шығармасын біледі;

1-тапсырма. Әңгімелеу. Тыңдау. Талдау. «Дүниетану» пәнінен суға байланысты мәліметтерді ес

6 слайд
1-тапсырма. Әңгімелеу. Тыңдау. Талдау. «Дүниетану» пәнінен суға байланысты мәліметтерді есіңе түсір: • Су деген не ? • Судың адамға қандай пайдасы бар? • Судың әуен і бола ма?

6 слайд

1-тапсырма. Әңгімелеу. Тыңдау. Талдау. «Дүниетану» пәнінен суға байланысты мәліметтерді есіңе түсір: • Су деген не ? • Судың адамға қандай пайдасы бар? • Судың әуен і бола ма?

2-тапсырма. Талдау. * Судың қандай табиғи күйлерін білес ің? Оларды

7 слайд
2-тапсырма. Талдау. * Судың қандай табиғи күйлерін білес ің? Оларды ата. * Судың бір күйден басқа күйге өзгеруі үшін қандай жағдай * болу ке рек ? Неліктен ? *Судың қай күйінде дыбыс шығады деп ойлайсың? *қандай дыбыс шығаруы мүмкін? 3-тапсырма. Зерттеу. Судың түрлі күйлерін қандай музыкалық аспаптармен бейнелеуге болады?

7 слайд

2-тапсырма. Талдау. * Судың қандай табиғи күйлерін білес ің? Оларды ата. * Судың бір күйден басқа күйге өзгеруі үшін қандай жағдай * болу ке рек ? Неліктен ? *Судың қай күйінде дыбыс шығады деп ойлайсың? *қандай дыбыс шығаруы мүмкін? 3-тапсырма. Зерттеу. Судың түрлі күйлерін қандай музыкалық аспаптармен бейнелеуге болады?

4-тапсырма. Тыңдау және талдау. «Көңілді бұлақтың әні» Г. Абдрашева * Мына сұрақтарға жауап бер: Музыка қандай көңіл күйде орын

8 слайд
4-тапсырма. Тыңдау және талдау. «Көңілді бұлақтың әні» Г. Абдрашева * Мына сұрақтарға жауап бер: Музыка қандай көңіл күйде орындалды? Музыкада әуенн ің екп іні қалай өзгереді? Музыканы тыңдау барысында көз алдыңа не елес теттің?

8 слайд

4-тапсырма. Тыңдау және талдау. «Көңілді бұлақтың әні» Г. Абдрашева * Мына сұрақтарға жауап бер: Музыка қандай көңіл күйде орындалды? Музыкада әуенн ің екп іні қалай өзгереді? Музыканы тыңдау барысында көз алдыңа не елес теттің?

5-тапсырма. Орындау. «Ақбұлақ» Әні мен өлеңін жазған: Б. Тәжібаев Әннің әуені мен сөзін ән орындау талабымен айт

9 слайд
5-тапсырма. Орындау. «Ақбұлақ» Әні мен өлеңін жазған: Б. Тәжібаев Әннің әуені мен сөзін ән орындау талабымен айт

9 слайд

5-тапсырма. Орындау. «Ақбұлақ» Әні мен өлеңін жазған: Б. Тәжібаев Әннің әуені мен сөзін ән орындау талабымен айт

Үйге тапсырма: 1. 116-118 бет 2. Ұрмалы, музыкалық-шулы аспаптар мен дауысты қолдана о

10 слайд
Үйге тапсырма: 1. 116-118 бет 2. Ұрмалы, музыкалық-шулы аспаптар мен дауысты қолдана отырып, судың түрлі күйін бейнелейтін әуен құрастыр.

10 слайд

Үйге тапсырма: 1. 116-118 бет 2. Ұрмалы, музыкалық-шулы аспаптар мен дауысты қолдана отырып, судың түрлі күйін бейнелейтін әуен құрастыр.

Назарларыңызға рахмет

11 слайд
Назарларыңызға рахмет

11 слайд

Назарларыңызға рахмет