Материалдар / Судың сырын білесіз бе? Жіктеу есімдігі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Судың сырын білесіз бе? Жіктеу есімдігі

Материал туралы қысқаша түсінік
"Судың сырын білесіз бе? Жіктеу есімдігі" тақырыбында 6-сыныпқа арналған презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қырқүйек 2024
279
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: СІЗ СУДЫҢ СЫРЫН БІЛЕСІЗ БЕ? ЖІКТЕУ ЕСІМДІГІ

1 слайд
САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: СІЗ СУДЫҢ СЫРЫН БІЛЕСІЗ БЕ? ЖІКТЕУ ЕСІМДІГІ

1 слайд

САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: СІЗ СУДЫҢ СЫРЫН БІЛЕСІЗ БЕ? ЖІКТЕУ ЕСІМДІГІ

Оқу мақсаты: 6.2.1.1 мәтіннен негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру; 6.3.3.1 ұсынылған тақырып бойынша

2 слайд
Оқу мақсаты: 6.2.1.1 мәтіннен негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру; 6.3.3.1 ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру; ӘТН.6.4.4.1 сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану.

2 слайд

Оқу мақсаты: 6.2.1.1 мәтіннен негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру; 6.3.3.1 ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру; ӘТН.6.4.4.1 сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану.

Сабақ мақсаты: •мәтіннен негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтайсыздар; •ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтап,

3 слайд
Сабақ мақсаты: •мәтіннен негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтайсыздар; •ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтап, диаграмма түрінде құрастырасыздар; •сөйлемдегі есімдікті зат есім орнына қолданасыздар.

3 слайд

Сабақ мақсаты: •мәтіннен негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтайсыздар; •ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтап, диаграмма түрінде құрастырасыздар; •сөйлемдегі есімдікті зат есім орнына қолданасыздар.

Миға шабуыл: Есімдік деген ханның неше ұлы бар? Үлкен ұлының аты кім?

4 слайд
Миға шабуыл: Есімдік деген ханның неше ұлы бар? Үлкен ұлының аты кім?

4 слайд

Миға шабуыл: Есімдік деген ханның неше ұлы бар? Үлкен ұлының аты кім?

Жіктеу есімдігі

5 слайд
Жіктеу есімдігі

5 слайд

Жіктеу есімдігі

Мысалы:

6 слайд
Мысалы:

6 слайд

Мысалы:

Оқылымалды тапсырма Мәтіннің негізгі ақпаратына түсініксіз ұғымдарды автордың талқылауы, сипаттаулар, баяндаулар, логикалық тұж

7 слайд
Оқылымалды тапсырма Мәтіннің негізгі ақпаратына түсініксіз ұғымдарды автордың талқылауы, сипаттаулар, баяндаулар, логикалық тұжырымдар кіреді. Олар көбіне азатжолдың басты идеясы - бірінші және екінші сөйлемдер болады. Қосымша (жанама) ақпарат түрлері: қосымша, суреттейтін және анықтайтын, қайталанатын, жинақтайтын ақпараттар. Қосымша ақпарат ойды кеңейтеді, онда қарастырылатын құбылыстардың мәнін ашып түсіндіреді. Негізгі ақпарат Қосымша ақпарат

7 слайд

Оқылымалды тапсырма Мәтіннің негізгі ақпаратына түсініксіз ұғымдарды автордың талқылауы, сипаттаулар, баяндаулар, логикалық тұжырымдар кіреді. Олар көбіне азатжолдың басты идеясы - бірінші және екінші сөйлемдер болады. Қосымша (жанама) ақпарат түрлері: қосымша, суреттейтін және анықтайтын, қайталанатын, жинақтайтын ақпараттар. Қосымша ақпарат ойды кеңейтеді, онда қарастырылатын құбылыстардың мәнін ашып түсіндіреді. Негізгі ақпарат Қосымша ақпарат

Негізгі ақпарат Қосымша ақпарат Детальді ақпарат Негізгі ойды жеткізіп тұрған сөйлемдер, ойлар Негізгі ойды толықтырып

8 слайд
Негізгі ақпарат Қосымша ақпарат Детальді ақпарат Негізгі ойды жеткізіп тұрған сөйлемдер, ойлар Негізгі ойды толықтырып тұрған сөйлемдер, ойлар Сандар, нақты атаулар т.с.с

8 слайд

Негізгі ақпарат Қосымша ақпарат Детальді ақпарат Негізгі ойды жеткізіп тұрған сөйлемдер, ойлар Негізгі ойды толықтырып тұрған сөйлемдер, ойлар Сандар, нақты атаулар т.с.с

Оқылым тапсырмасы. Мәтінді зер салып оқыңыз. Мәтіндегі ақпаттарды 3 топқа (негізгі, қосымша, детальді) топтастырыңыз. Жіктеу

9 слайд
Оқылым тапсырмасы. Мәтінді зер салып оқыңыз. Мәтіндегі ақпаттарды 3 топқа (негізгі, қосымша, детальді) топтастырыңыз. Жіктеу есімдіктерінің астын сызыңыз. Дескриптор: -негізгі ақпаратты анықтайды; -қосымша ақпаратты жазады; -детальді ақпаратты ажыратады; -жіктеу есімдіктеріннің астын сызады;

9 слайд

Оқылым тапсырмасы. Мәтінді зер салып оқыңыз. Мәтіндегі ақпаттарды 3 топқа (негізгі, қосымша, детальді) топтастырыңыз. Жіктеу есімдіктерінің астын сызыңыз. Дескриптор: -негізгі ақпаратты анықтайды; -қосымша ақпаратты жазады; -детальді ақпаратты ажыратады; -жіктеу есімдіктеріннің астын сызады;

Сіз судың сырын білесіз бе? Біздің әлемде 4 мұхит бар. Сондай-ақ мантия қабатында орналасқан су қоры мұхит суынан 10-12 есеге д

10 слайд
Сіз судың сырын білесіз бе? Біздің әлемде 4 мұхит бар. Сондай-ақ мантия қабатында орналасқан су қоры мұхит суынан 10-12 есеге дейін көп. Әйтсе де олардың тек 3%-ы ғана ішуге жарамды тұщы су. Сол 3%-дың басым бөлігі мәңгілік мұздықтардың үлесінде. Әлемде 1 миллиардтан астам адам ауыз су тапшылығын көріп отыр. Біз тамақсыз алты аптаға жуық, ал сусыз 5-7 тәуліктей өмір сүре аламыз. Жаңа туған сәби ағзасының 86%-ы судан тұрса, қариялардың ағзасында бұл көрсеткіш – 50%. Біздің ағзамыздағы су 2%-ға азайса, шөл қысады. Ал 10%-ға азайса сандырақтап, олардың көзіне түрлі нәрселер елестеуі мүмкін. Су мөлшері 20%-ға дейін төмендесе адам өмірін сақтап қалу мүмкін емес. Адам бүкіл өмірінде 35 тонна су тұтынады. Әлемдегі індет түрлерінің 85%-ы су арқылы таралады. Салдарынан жылына 25 миллионнан астам адам көз жұмады. Суды көп тұтынатын адамдарда жүрек талмасына ұшырау ықтималдылығы төмен болады.

10 слайд

Сіз судың сырын білесіз бе? Біздің әлемде 4 мұхит бар. Сондай-ақ мантия қабатында орналасқан су қоры мұхит суынан 10-12 есеге дейін көп. Әйтсе де олардың тек 3%-ы ғана ішуге жарамды тұщы су. Сол 3%-дың басым бөлігі мәңгілік мұздықтардың үлесінде. Әлемде 1 миллиардтан астам адам ауыз су тапшылығын көріп отыр. Біз тамақсыз алты аптаға жуық, ал сусыз 5-7 тәуліктей өмір сүре аламыз. Жаңа туған сәби ағзасының 86%-ы судан тұрса, қариялардың ағзасында бұл көрсеткіш – 50%. Біздің ағзамыздағы су 2%-ға азайса, шөл қысады. Ал 10%-ға азайса сандырақтап, олардың көзіне түрлі нәрселер елестеуі мүмкін. Су мөлшері 20%-ға дейін төмендесе адам өмірін сақтап қалу мүмкін емес. Адам бүкіл өмірінде 35 тонна су тұтынады. Әлемдегі індет түрлерінің 85%-ы су арқылы таралады. Салдарынан жылына 25 миллионнан астам адам көз жұмады. Суды көп тұтынатын адамдарда жүрек талмасына ұшырау ықтималдылығы төмен болады.

Оқылымнан кейінгі тапсырма Топ арасында «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша бағалау Дескриптор: -негізгі ақпаратты анықтай

11 слайд
Оқылымнан кейінгі тапсырма Топ арасында «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша бағалау Дескриптор: -негізгі ақпаратты анықтайды; -қосымша ақпаратты жазады; -детальді ақпаратты ажыратады; -жіктеу есімдіктеріннің астын сызады;

11 слайд

Оқылымнан кейінгі тапсырма Топ арасында «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша бағалау Дескриптор: -негізгі ақпаратты анықтайды; -қосымша ақпаратты жазады; -детальді ақпаратты ажыратады; -жіктеу есімдіктеріннің астын сызады;

Сергіту сәті. «Шындық/жалған» әдісі арқылы тапсырманы бағалау. Егер ақпарат шындық болса 1 рет қол шапалақтау керек. Ақпарат

12 слайд
Сергіту сәті. «Шындық/жалған» әдісі арқылы тапсырманы бағалау. Егер ақпарат шындық болса 1 рет қол шапалақтау керек. Ақпарат жалған болса ешкім үндемейді.

12 слайд

Сергіту сәті. «Шындық/жалған» әдісі арқылы тапсырманы бағалау. Егер ақпарат шындық болса 1 рет қол шапалақтау керек. Ақпарат жалған болса ешкім үндемейді.

1.Біздің әлемде 4 мұхит бар.

13 слайд
1.Біздің әлемде 4 мұхит бар.

13 слайд

1.Біздің әлемде 4 мұхит бар.

2. Мантия қабатында орналасқан су қоры мұхит суынан 3-4 есеге дейін көп

14 слайд
2. Мантия қабатында орналасқан су қоры мұхит суынан 3-4 есеге дейін көп

14 слайд

2. Мантия қабатында орналасқан су қоры мұхит суынан 3-4 есеге дейін көп

3. Сәби ағзасының 70%-ы судан тұрады

15 слайд
3. Сәби ағзасының 70%-ы судан тұрады

15 слайд

3. Сәби ағзасының 70%-ы судан тұрады

4. Біздің ағзамыздағы су 2%-ға азайса, шөл қысады

16 слайд
4. Біздің ағзамыздағы су 2%-ға азайса, шөл қысады

16 слайд

4. Біздің ағзамыздағы су 2%-ға азайса, шөл қысады

5. Адам бүкіл өмірінде 50 тонна су тұтынады

17 слайд
5. Адам бүкіл өмірінде 50 тонна су тұтынады

17 слайд

5. Адам бүкіл өмірінде 50 тонна су тұтынады

Жазылым алды тапсырма Диаграмма – деп мәтіндегі мәліметтерді графиктік түрде ұсынуды айтады .

18 слайд
Жазылым алды тапсырма Диаграмма – деп мәтіндегі мәліметтерді графиктік түрде ұсынуды айтады .

18 слайд

Жазылым алды тапсырма Диаграмма – деп мәтіндегі мәліметтерді графиктік түрде ұсынуды айтады .

Жазылым тапсырмасы. Мәтіннен тапқан детальді ақпаратты қолданып, диаграмма құрастырыңыз. Дескриптор: -координаттар жүйесін сыз

19 слайд
Жазылым тапсырмасы. Мәтіннен тапқан детальді ақпаратты қолданып, диаграмма құрастырыңыз. Дескриптор: -координаттар жүйесін сызады; -детальді ақпаратты өсу ретімен орналастырады; -шартты белгілерін көрсетеді;

19 слайд

Жазылым тапсырмасы. Мәтіннен тапқан детальді ақпаратты қолданып, диаграмма құрастырыңыз. Дескриптор: -координаттар жүйесін сызады; -детальді ақпаратты өсу ретімен орналастырады; -шартты белгілерін көрсетеді;

Жазылымнан кейінгі тапсырма. Орындалған тапсырманы «Көшпелі галерея» әдісі арқылы бағалау. Ұнаған жұмысқа пікір қалдыру.

20 слайд
Жазылымнан кейінгі тапсырма. Орындалған тапсырманы «Көшпелі галерея» әдісі арқылы бағалау. Ұнаған жұмысқа пікір қалдыру.

20 слайд

Жазылымнан кейінгі тапсырма. Орындалған тапсырманы «Көшпелі галерея» әдісі арқылы бағалау. Ұнаған жұмысқа пікір қалдыру.

ҚБ Тест тапсырмасын орындаңыз

21 слайд
ҚБ Тест тапсырмасын орындаңыз

21 слайд

ҚБ Тест тапсырмасын орындаңыз