"Шығармашыл тұлға тәрбиелеу жолдары"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
2 слайд
3 слайд
Тақырыбы:
"Шығармашыл тұлға тәрбиелеу
жолдары"
3 слайд
Тақырыбы: "Шығармашыл тұлға тәрбиелеу жолдары"
4 слайд
Сабақтың мақсаты : ата-аналардың баланың шығармашылық
қабілеттерін дамыту дағдыларын қалыптастыру.
Міндеттері:
1. Балалардың дамуындағы шығармашылықтың маңызы туралы
ата-аналардың идеяларын кеңейту және тереңдету;
2. Отбасы жағдайында баланың шығармашылық әлеуетін толық
дамыту үшін ата-аналардың назарын балалар шығармашылығына
аудару.
3. Ата-аналардың отбасында баланың шығармашылық қабілетін
ұлттық ойындар негізінде дамыту дағдыларын жетілдіру.
4 слайд
Сабақтың мақсаты : ата-аналардың баланың шығармашылық қабілеттерін дамыту дағдыларын қалыптастыру. Міндеттері: 1. Балалардың дамуындағы шығармашылықтың маңызы туралы ата-аналардың идеяларын кеңейту және тереңдету; 2. Отбасы жағдайында баланың шығармашылық әлеуетін толық дамыту үшін ата-аналардың назарын балалар шығармашылығына аудару. 3. Ата-аналардың отбасында баланың шығармашылық қабілетін ұлттық ойындар негізінде дамыту дағдыларын жетілдіру.
5 слайд
Ата-аналар жиналысының жоспары:
1. Амандасу
2. Кіріспе сөз
3. «Менің балам....»
4. «Аяқталмаған сурет» айдары
5. «Ақ құс» бейнебаян
6. Ситуациялық жағдаят
7. «Оқып, талдап,ғибрат қыл» айдары
8. «Жұмыртқа аршу» әдісі
9. Кері байланыс
5 слайд
Ата-аналар жиналысының жоспары: 1. Амандасу 2. Кіріспе сөз 3. «Менің балам....» 4. «Аяқталмаған сурет» айдары 5. «Ақ құс» бейнебаян 6. Ситуациялық жағдаят 7. «Оқып, талдап,ғибрат қыл» айдары 8. «Жұмыртқа аршу» әдісі 9. Кері байланыс
6 слайд
Тапсырма «Менің балам....»
Сіз ата-анасыз, өз балаңызды өте жақсы білесіз, ендеше балаңызға сипаттама беріңіз. (әр
мүшесіне жазу керек балаңың бойындағы қасиеттерді)
Мысалы: басында ақылы бар, миі бар; жүрегінде- сезім, мейірімділік бар; оң қолында- білім, кітап, домбыра, парасат, шеберлік бар;
сол қолында- сәттілік, адамгершілік; оң аяқта- жылдамдық, алға басу, әділет, ақ жол; сол аяқта- еңбектену, үздіксіз білім алу;
аузында – жақсы сөз және т.б.
6 слайд
Тапсырма «Менің балам....» Сіз ата-анасыз, өз балаңызды өте жақсы білесіз, ендеше балаңызға сипаттама беріңіз. (әр мүшесіне жазу керек балаңың бойындағы қасиеттерді) Мысалы: басында ақылы бар, миі бар; жүрегінде- сезім, мейірімділік бар; оң қолында- білім, кітап, домбыра, парасат, шеберлік бар; сол қолында- сәттілік, адамгершілік; оң аяқта- жылдамдық, алға басу, әділет, ақ жол; сол аяқта- еңбектену, үздіксіз білім алу; аузында – жақсы сөз және т.б.
7 слайд
2 тапсырма: «Аяқталмаған сурет» айдары Ата-аналарға экранда берілген
геометриялық фигуралардан (шеңберлер, шаршылар және шар) бір суретті бейнелеу .
7 слайд
2 тапсырма: «Аяқталмаған сурет» айдары Ата-аналарға экранда берілген геометриялық фигуралардан (шеңберлер, шаршылар және шар) бір суретті бейнелеу .
8 слайд
Ата-ана ға кеңес
•
Ата-анаға баланың бастамалары мен іс-қимыл дербестігін қолдап
отыруы маңызды. Бұл тұста баланы шектен тыс өбектеудің қажеті
жоқ.
•
«Сен әлі кішкентайсың», «сен үшін өзіміз жасай саламыз»,
«мынаған тиіспе», «қолыңды былғайсың» деген сияқты сөздерді
қолданбауға тырысқан жөн.
•
Анда-санда ата-ана үшін баламен «бала» болу, яғни дос болу да
пайдалы. Ал ересектер үшін бұл күйзелістен арылуға арналған
жағымды психотерапия болмақ.
8 слайд
Ата-ана ға кеңес • Ата-анаға баланың бастамалары мен іс-қимыл дербестігін қолдап отыруы маңызды. Бұл тұста баланы шектен тыс өбектеудің қажеті жоқ. • «Сен әлі кішкентайсың», «сен үшін өзіміз жасай саламыз», «мынаған тиіспе», «қолыңды былғайсың» деген сияқты сөздерді қолданбауға тырысқан жөн. • Анда-санда ата-ана үшін баламен «бала» болу, яғни дос болу да пайдалы. Ал ересектер үшін бұл күйзелістен арылуға арналған жағымды психотерапия болмақ.
9 слайд
«Ақ құс» бейнебаян
https:// youtube.com/watch?v=tA1VTrClUag&feature=shared
Бейнероликтегідей баламыздың нені жақсы көретінін түсіну,
сөйлесу арқылы білмесек, ол өзіне не керек екенін, өзін
түсінетін адамды сырттан іздейді. Бірақ кей жағдайларда
олар тұйық болып қалады. Ал тұйықтық кейде суицидке де
әкеліп соғады. Сондықтан баламызбен ашық сөйлесуге
үйренуіміз керек. Ол әлі бала деп қарауымызға болмайды.
Себебі ол тұлға.
9 слайд
«Ақ құс» бейнебаян https:// youtube.com/watch?v=tA1VTrClUag&feature=shared Бейнероликтегідей баламыздың нені жақсы көретінін түсіну, сөйлесу арқылы білмесек, ол өзіне не керек екенін, өзін түсінетін адамды сырттан іздейді. Бірақ кей жағдайларда олар тұйық болып қалады. Ал тұйықтық кейде суицидке де әкеліп соғады. Сондықтан баламызбен ашық сөйлесуге үйренуіміз керек. Ол әлі бала деп қарауымызға болмайды. Себебі ол тұлға.
10 слайд
Ситуациялық жағдаят Сіздің балаңыз сурет салғанды жақсы көреді. Ол қарындашпен,
фломастермен, бояумен, қолына түскен кез келген нәрсемен және айналасынан көрген
нәрселермен сурет салады. Бір күні анам жұмыстан келе жатып қабырғадағы бала салған
тұсқағазды көріп шошып кетті. «Қарашы, бұл қандай әдемі, мама!» – деп айқайлады сәби
анасын көргенде. Сіздің әрекеттеріңіз…
10 слайд
Ситуациялық жағдаят Сіздің балаңыз сурет салғанды жақсы көреді. Ол қарындашпен, фломастермен, бояумен, қолына түскен кез келген нәрсемен және айналасынан көрген нәрселермен сурет салады. Бір күні анам жұмыстан келе жатып қабырғадағы бала салған тұсқағазды көріп шошып кетті. «Қарашы, бұл қандай әдемі, мама!» – деп айқайлады сәби анасын көргенде. Сіздің әрекеттеріңіз…
11 слайд
ІІІ. «Оқып, талдап,ғибрат қыл» айдары
https:// youtu.be/57gAMsSb1Ug?si=rVvNitmFLVBxTlDC
•
1. Әкесі неге қарапайым талап қойды?
•
2. Ата-анасының баласын еркелеткені дұрыс па?
•
3. Тақтайдың бетін немен бітеуге болады, көңілде қалған сөздерді
немен өшіруге болады?
•
4.Осы баланың орнында өздеріңіз болсаңыздар не істер
едіңіздер?
11 слайд
ІІІ. «Оқып, талдап,ғибрат қыл» айдары https:// youtu.be/57gAMsSb1Ug?si=rVvNitmFLVBxTlDC • 1. Әкесі неге қарапайым талап қойды? • 2. Ата-анасының баласын еркелеткені дұрыс па? • 3. Тақтайдың бетін немен бітеуге болады, көңілде қалған сөздерді немен өшіруге болады? • 4.Осы баланың орнында өздеріңіз болсаңыздар не істер едіңіздер?
12 слайд
ІҮ. «Жұмыртқа аршу» әдісі
Логикалық сұрақтарға және мақал мәтелдерді жалғастыру.
12 слайд
ІҮ. «Жұмыртқа аршу» әдісі Логикалық сұрақтарға және мақал мәтелдерді жалғастыру.
13 слайд
Шығармашылық қабілет дегеніміз не?
13 слайд
Шығармашылық қабілет дегеніміз не?
14 слайд
Бір бала атасынан жете туады.............
14 слайд
Бір бала атасынан жете туады.............
15 слайд
Бір бала атасынан жете туады,
Бір бала атасынан өте туады,
Бір бала кері кете туады.
15 слайд
Бір бала атасынан жете туады, Бір бала атасынан өте туады, Бір бала кері кете туады.
16 слайд
Ата – бәйтерек, бала ...................,
Ата асқар тау, ........................,
Бала ...............................
16 слайд
Ата – бәйтерек, бала ..................., Ата асқар тау, ........................, Бала ...............................
17 слайд
Ата – бәйтерек, бала – жапырақ,
Ата асқар тау, - ана бауырдағы бұлақ,
Бала жағасындағы құрақ.
17 слайд
Ата – бәйтерек, бала – жапырақ, Ата асқар тау, - ана бауырдағы бұлақ, Бала жағасындағы құрақ.
18 слайд
Ата-асқар тау, ана-бауырындағы бұлақ ,
(бала-жағасындағы құрақ)
18 слайд
Ата-асқар тау, ана-бауырындағы бұлақ , (бала-жағасындағы құрақ)
19 слайд
Ата-бәйтерек
19 слайд
Ата-бәйтерек
20 слайд
Ата-бәйтерек, ...(бала-жапырақ)
20 слайд
Ата-бәйтерек, ...(бала-жапырақ)
21 слайд
Ұлы бар үйде қуат бар
21 слайд
Ұлы бар үйде қуат бар
22 слайд
Ұлы бар үйде қуат бар, ...(қызы бар үйде
шуақ бар)
22 слайд
Ұлы бар үйде қуат бар, ...(қызы бар үйде шуақ бар)
23 слайд
23 слайд
24 слайд
Бұлақ көрсең көзін аш
Жол көрсетіп ертеңге
Оқыт, үйрет, жолың
аш
Жетістікке жетсін де
24 слайд
Бұлақ көрсең көзін аш Жол көрсетіп ертеңге Оқыт, үйрет, жолың аш Жетістікке жетсін де
25 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАҚМЕТ!
25 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!