Материалдар / Шығармашыл ұстаздардың іс-тәжірбиесін таратуды ұйымдастыру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Шығармашыл ұстаздардың іс-тәжірбиесін таратуды ұйымдастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Шығармашыл ұстаздардың іс-тәжірбиесін таратуды ұйымдастыру жолдары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2021
389
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Түркістан облысының Адами әлеуетті дамыту басқармасы Ордабасы ауданының Адами әлеуетті дамыту бөлі

1 слайд
Түркістан облысының Адами әлеуетті дамыту басқармасы Ордабасы ауданының Адами әлеуетті дамыту бөлімінің “Е. Ерназаров атындағы жалпы орта мектебі” коммуналдық мемлекеттік мекемесі Вебинар тақырыбы: Шығармашылық пен жұмыс жүргізетін мұғалімдердің авторлық- әдістемелік іс-тәжірибесін жұмыс барысында тиімді пайдалану жолдары . Дайындаған: ДБОЖО Тоқаева Н.К .

1 слайд

Түркістан облысының Адами әлеуетті дамыту басқармасы Ордабасы ауданының Адами әлеуетті дамыту бөлімінің “Е. Ерназаров атындағы жалпы орта мектебі” коммуналдық мемлекеттік мекемесі Вебинар тақырыбы: Шығармашылық пен жұмыс жүргізетін мұғалімдердің авторлық- әдістемелік іс-тәжірибесін жұмыс барысында тиімді пайдалану жолдары . Дайындаған: ДБОЖО Тоқаева Н.К .

Мектеп ұжымы туралы мәлімет Педагог – шебер 4 Педагог – зерттеу ші 12 Педагог сарапш ы 12 Педагог модерато р 3 Ұжымда ж

2 слайд
Мектеп ұжымы туралы мәлімет Педагог – шебер 4 Педагог – зерттеу ші 12 Педагог сарапш ы 12 Педагог модерато р 3 Ұжымда жалпы 46 педагог бар

2 слайд

Мектеп ұжымы туралы мәлімет Педагог – шебер 4 Педагог – зерттеу ші 12 Педагог сарапш ы 12 Педагог модерато р 3 Ұжымда жалпы 46 педагог бар

Әдістемелік тақырыбы: “ Жеке шығармашылықтан – ұжымдық шығармашылыққа”

3 слайд
Әдістемелік тақырыбы: “ Жеке шығармашылықтан – ұжымдық шығармашылыққа”

3 слайд

Әдістемелік тақырыбы: “ Жеке шығармашылықтан – ұжымдық шығармашылыққа”

Мақсаты:  Мұғалімдердің жеке шығармашылық потенциалын, ұжымның кәсіби сапалық деңгейін көтеруге ықпалдастыру;  Мұғалімнің ө

4 слайд
Мақсаты:  Мұғалімдердің жеке шығармашылық потенциалын, ұжымның кәсіби сапалық деңгейін көтеруге ықпалдастыру;  Мұғалімнің өзін-өзі дамытуын жүзеге асыру, кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру.  Мұғалімдердің педагогикалық шеберліктерін арттыра отырып, олардың шығармашылық ізденістері арқылы білім сапасын көтеру;  Оқушының шығармашылық қабілетін арттыруды қамтамасыз ететін әр ұстаздың заман талабына сай жаңашылдық әрекеттерге дайын болуының бағыттары мен тетіктерін анықтау.

4 слайд

Мақсаты:  Мұғалімдердің жеке шығармашылық потенциалын, ұжымның кәсіби сапалық деңгейін көтеруге ықпалдастыру;  Мұғалімнің өзін-өзі дамытуын жүзеге асыру, кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру.  Мұғалімдердің педагогикалық шеберліктерін арттыра отырып, олардың шығармашылық ізденістері арқылы білім сапасын көтеру;  Оқушының шығармашылық қабілетін арттыруды қамтамасыз ететін әр ұстаздың заман талабына сай жаңашылдық әрекеттерге дайын болуының бағыттары мен тетіктерін анықтау.

Міндеттері:  Шығармашыл мұғалімдер тобы жұмысын кеңейту,  Жеке тұлғаның шығармашылық қабілетін, жеке қасиеті

5 слайд
Міндеттері:  Шығармашыл мұғалімдер тобы жұмысын кеңейту,  Жеке тұлғаның шығармашылық қабілетін, жеке қасиетін, бейімін, деңгейін анықтау.  Мұғалім мүмкіндігіне сай шығармашылық тапсырмаларды әдістемелік тұрғыда жүйелі түрде орындату;  Жұмыс барысында кездесетін қиындықтар мен қарама-қайшылықтарды есепке алып зерттеу;  Озық тәжірибелерді пайдалану жұмыстарын жетілдіру.

5 слайд

Міндеттері:  Шығармашыл мұғалімдер тобы жұмысын кеңейту,  Жеке тұлғаның шығармашылық қабілетін, жеке қасиетін, бейімін, деңгейін анықтау.  Мұғалім мүмкіндігіне сай шығармашылық тапсырмаларды әдістемелік тұрғыда жүйелі түрде орындату;  Жұмыс барысында кездесетін қиындықтар мен қарама-қайшылықтарды есепке алып зерттеу;  Озық тәжірибелерді пайдалану жұмыстарын жетілдіру.

Шығармашылық топ педагогтарыныңың мүмкіндіктерін дамыту шарты:  Қазіргі білім беру жағдайында мұғалімдердің кәсіби бірлестік

6 слайд
Шығармашылық топ педагогтарыныңың мүмкіндіктерін дамыту шарты:  Қазіргі білім беру жағдайында мұғалімдердің кәсіби бірлестіктерінің жұмысын ұйымдастыру , олардың кәсіби құзіреттілігін жетілдірудің қуатты факторы болып табылады.  Шығармашылық топта әр мұғалім өз білімін жетілдіру тақырыбы бойынша жұмыс істейді және кез келген мәселе бойынша өз көзқарасын айтуға мүмкіндігі бар. Нәтижесінде :  Қорытылған нәтижелер жүйеленеді,  Қорытынды білім беру өнімі әзірленеді,  Авторлық-әдістемелік іс-тәжірибесін ұсынуға мүмкіндік туады .

6 слайд

Шығармашылық топ педагогтарыныңың мүмкіндіктерін дамыту шарты:  Қазіргі білім беру жағдайында мұғалімдердің кәсіби бірлестіктерінің жұмысын ұйымдастыру , олардың кәсіби құзіреттілігін жетілдірудің қуатты факторы болып табылады.  Шығармашылық топта әр мұғалім өз білімін жетілдіру тақырыбы бойынша жұмыс істейді және кез келген мәселе бойынша өз көзқарасын айтуға мүмкіндігі бар. Нәтижесінде :  Қорытылған нәтижелер жүйеленеді,  Қорытынды білім беру өнімі әзірленеді,  Авторлық-әдістемелік іс-тәжірибесін ұсынуға мүмкіндік туады .

Авторлық әдістемелік іс-тәжірибесімен бөлісетін мұғалімдер . № Мұғалімнің аты- жөні Пәні Санаты, еңбек өтілі Шығармашы

7 слайд
Авторлық әдістемелік іс-тәжірибесімен бөлісетін мұғалімдер . № Мұғалімнің аты- жөні Пәні Санаты, еңбек өтілі Шығармашылық тақырыбы 1 Сейітқұл Майра Құнанбайқызы Физика Жоғары, педагог- шебер Оқушының шығармашылық – интелектуалдық қабілеттерін дамыту арқылы,физиканың қажеттілігі мен маңыздылығын ұғындыру. 2 Сүлеймен Гуля Тұрсынқызы Ағылшын тілі Жоғары, педагог-зерттеуші Танымдық іс-әрекет пен формативтік бағалау- шәкірттің белсенді ақыл –ой әрекеті. 3 Омархан Раушан Керімханқызы Биология Жоғары, педагог-шебер Оқытудың жаңаша үдерісін қолдану арқылы оқушылардың білім деңгейлерін көтеру 4 Отыншина Найля Байманқызы География Жоғары, Педагог-шебер География пәнін оқыту барысында оқушылардың танымдық қабілетін дамыту 5 1.Күнгозиев Жақсылық Жұманазарұлы 2.Ыдырыс Дана Амануллақызы Тарих ІІ. Педагог- сарапшы Жоғары , Педагог-шебер 5-9 сыныптар үшін Қазақстан тарихы пәнінен дарынды оқушыларға арналған жұмыс тапсырмалары

7 слайд

Авторлық әдістемелік іс-тәжірибесімен бөлісетін мұғалімдер . № Мұғалімнің аты- жөні Пәні Санаты, еңбек өтілі Шығармашылық тақырыбы 1 Сейітқұл Майра Құнанбайқызы Физика Жоғары, педагог- шебер Оқушының шығармашылық – интелектуалдық қабілеттерін дамыту арқылы,физиканың қажеттілігі мен маңыздылығын ұғындыру. 2 Сүлеймен Гуля Тұрсынқызы Ағылшын тілі Жоғары, педагог-зерттеуші Танымдық іс-әрекет пен формативтік бағалау- шәкірттің белсенді ақыл –ой әрекеті. 3 Омархан Раушан Керімханқызы Биология Жоғары, педагог-шебер Оқытудың жаңаша үдерісін қолдану арқылы оқушылардың білім деңгейлерін көтеру 4 Отыншина Найля Байманқызы География Жоғары, Педагог-шебер География пәнін оқыту барысында оқушылардың танымдық қабілетін дамыту 5 1.Күнгозиев Жақсылық Жұманазарұлы 2.Ыдырыс Дана Амануллақызы Тарих ІІ. Педагог- сарапшы Жоғары , Педагог-шебер 5-9 сыныптар үшін Қазақстан тарихы пәнінен дарынды оқушыларға арналған жұмыс тапсырмалары

Қорытынды: “ Маған жақсы мұғалім бәрінен де қымбат, өйткені мұғалім –мектептің жүрегі”,- Ы. Алтынсарин  Тәжірибелі ұс

8 слайд
Қорытынды: “ Маған жақсы мұғалім бәрінен де қымбат, өйткені мұғалім –мектептің жүрегі”,- Ы. Алтынсарин  Тәжірибелі ұстаздардың жеке шығармашылық потенциалын көтере отырып, ұжымның кәсіби сапалық деңгейін көтеруге жол ашылды.  Қазіргі мектеп алдында тұрған мәселелер мен міндеттерді тиімді шешуге нақты көмектесетін өз-ара іс-қимылдың әр түрлі нысандары арқылы жұмыс жасалуда .

8 слайд

Қорытынды: “ Маған жақсы мұғалім бәрінен де қымбат, өйткені мұғалім –мектептің жүрегі”,- Ы. Алтынсарин  Тәжірибелі ұстаздардың жеке шығармашылық потенциалын көтере отырып, ұжымның кәсіби сапалық деңгейін көтеруге жол ашылды.  Қазіргі мектеп алдында тұрған мәселелер мен міндеттерді тиімді шешуге нақты көмектесетін өз-ара іс-қимылдың әр түрлі нысандары арқылы жұмыс жасалуда .

Кері байланыс  Сұрақ-жауап

9 слайд
Кері байланыс  Сұрақ-жауап

9 слайд

Кері байланыс  Сұрақ-жауап