Шығармашыл ұстаздардың іс-тәжірбиесін таратуды ұйымдастыру

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Шығармашыл ұстаздардың іс-тәжірбиесін таратуды ұйымдастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Шығармашыл ұстаздардың іс-тәжірбиесін таратуды ұйымдастыру жолдары
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Түркістан облысының Адами әлеуетті дамыту басқармасы Ордабасы ауданының Адами әлеуетті дамыту бөлі

#1 слайд
Түркістан облысының Адами әлеуетті дамыту басқармасы Ордабасы ауданының Адами әлеуетті дамыту бөлімінің “Е. Ерназаров атындағы жалпы орта мектебі” коммуналдық мемлекеттік мекемесі Вебинар тақырыбы: Шығармашылық пен жұмыс жүргізетін мұғалімдердің авторлық- әдістемелік іс-тәжірибесін жұмыс барысында тиімді пайдалану жолдары . Дайындаған: ДБОЖО Тоқаева Н.К .

1 слайд

Түркістан облысының Адами әлеуетті дамыту басқармасы Ордабасы ауданының Адами әлеуетті дамыту бөлімінің “Е. Ерназаров атындағы жалпы орта мектебі” коммуналдық мемлекеттік мекемесі Вебинар тақырыбы: Шығармашылық пен жұмыс жүргізетін мұғалімдердің авторлық- әдістемелік іс-тәжірибесін жұмыс барысында тиімді пайдалану жолдары . Дайындаған: ДБОЖО Тоқаева Н.К .

Мектеп ұжымы туралы мәлімет Педагог – шебер 4 Педагог – зерттеу ші 12 Педагог сарапш ы 12 Педагог модерато р 3 Ұжымда ж

#2 слайд
Мектеп ұжымы туралы мәлімет Педагог – шебер 4 Педагог – зерттеу ші 12 Педагог сарапш ы 12 Педагог модерато р 3 Ұжымда жалпы 46 педагог бар

2 слайд

Мектеп ұжымы туралы мәлімет Педагог – шебер 4 Педагог – зерттеу ші 12 Педагог сарапш ы 12 Педагог модерато р 3 Ұжымда жалпы 46 педагог бар

Әдістемелік тақырыбы: “ Жеке шығармашылықтан – ұжымдық шығармашылыққа”

#3 слайд
Әдістемелік тақырыбы: “ Жеке шығармашылықтан – ұжымдық шығармашылыққа”

3 слайд

Әдістемелік тақырыбы: “ Жеке шығармашылықтан – ұжымдық шығармашылыққа”

Мақсаты:  Мұғалімдердің жеке шығармашылық потенциалын, ұжымның кәсіби сапалық деңгейін көтеруге ықпалдастыру;  Мұғалімнің ө

#4 слайд
Мақсаты:  Мұғалімдердің жеке шығармашылық потенциалын, ұжымның кәсіби сапалық деңгейін көтеруге ықпалдастыру;  Мұғалімнің өзін-өзі дамытуын жүзеге асыру, кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру.  Мұғалімдердің педагогикалық шеберліктерін арттыра отырып, олардың шығармашылық ізденістері арқылы білім сапасын көтеру;  Оқушының шығармашылық қабілетін арттыруды қамтамасыз ететін әр ұстаздың заман талабына сай жаңашылдық әрекеттерге дайын болуының бағыттары мен тетіктерін анықтау.

4 слайд

Мақсаты:  Мұғалімдердің жеке шығармашылық потенциалын, ұжымның кәсіби сапалық деңгейін көтеруге ықпалдастыру;  Мұғалімнің өзін-өзі дамытуын жүзеге асыру, кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру.  Мұғалімдердің педагогикалық шеберліктерін арттыра отырып, олардың шығармашылық ізденістері арқылы білім сапасын көтеру;  Оқушының шығармашылық қабілетін арттыруды қамтамасыз ететін әр ұстаздың заман талабына сай жаңашылдық әрекеттерге дайын болуының бағыттары мен тетіктерін анықтау.

Міндеттері:  Шығармашыл мұғалімдер тобы жұмысын кеңейту,  Жеке тұлғаның шығармашылық қабілетін, жеке қасиеті

#5 слайд
Міндеттері:  Шығармашыл мұғалімдер тобы жұмысын кеңейту,  Жеке тұлғаның шығармашылық қабілетін, жеке қасиетін, бейімін, деңгейін анықтау.  Мұғалім мүмкіндігіне сай шығармашылық тапсырмаларды әдістемелік тұрғыда жүйелі түрде орындату;  Жұмыс барысында кездесетін қиындықтар мен қарама-қайшылықтарды есепке алып зерттеу;  Озық тәжірибелерді пайдалану жұмыстарын жетілдіру.

5 слайд

Міндеттері:  Шығармашыл мұғалімдер тобы жұмысын кеңейту,  Жеке тұлғаның шығармашылық қабілетін, жеке қасиетін, бейімін, деңгейін анықтау.  Мұғалім мүмкіндігіне сай шығармашылық тапсырмаларды әдістемелік тұрғыда жүйелі түрде орындату;  Жұмыс барысында кездесетін қиындықтар мен қарама-қайшылықтарды есепке алып зерттеу;  Озық тәжірибелерді пайдалану жұмыстарын жетілдіру.

Шығармашылық топ педагогтарыныңың мүмкіндіктерін дамыту шарты:  Қазіргі білім беру жағдайында мұғалімдердің кәсіби бірлестік

#6 слайд
Шығармашылық топ педагогтарыныңың мүмкіндіктерін дамыту шарты:  Қазіргі білім беру жағдайында мұғалімдердің кәсіби бірлестіктерінің жұмысын ұйымдастыру , олардың кәсіби құзіреттілігін жетілдірудің қуатты факторы болып табылады.  Шығармашылық топта әр мұғалім өз білімін жетілдіру тақырыбы бойынша жұмыс істейді және кез келген мәселе бойынша өз көзқарасын айтуға мүмкіндігі бар. Нәтижесінде :  Қорытылған нәтижелер жүйеленеді,  Қорытынды білім беру өнімі әзірленеді,  Авторлық-әдістемелік іс-тәжірибесін ұсынуға мүмкіндік туады .

6 слайд

Шығармашылық топ педагогтарыныңың мүмкіндіктерін дамыту шарты:  Қазіргі білім беру жағдайында мұғалімдердің кәсіби бірлестіктерінің жұмысын ұйымдастыру , олардың кәсіби құзіреттілігін жетілдірудің қуатты факторы болып табылады.  Шығармашылық топта әр мұғалім өз білімін жетілдіру тақырыбы бойынша жұмыс істейді және кез келген мәселе бойынша өз көзқарасын айтуға мүмкіндігі бар. Нәтижесінде :  Қорытылған нәтижелер жүйеленеді,  Қорытынды білім беру өнімі әзірленеді,  Авторлық-әдістемелік іс-тәжірибесін ұсынуға мүмкіндік туады .

Авторлық әдістемелік іс-тәжірибесімен бөлісетін мұғалімдер . № Мұғалімнің аты- жөні Пәні Санаты, еңбек өтілі Шығармашы

#7 слайд
Авторлық әдістемелік іс-тәжірибесімен бөлісетін мұғалімдер . № Мұғалімнің аты- жөні Пәні Санаты, еңбек өтілі Шығармашылық тақырыбы 1 Сейітқұл Майра Құнанбайқызы Физика Жоғары, педагог- шебер Оқушының шығармашылық – интелектуалдық қабілеттерін дамыту арқылы,физиканың қажеттілігі мен маңыздылығын ұғындыру. 2 Сүлеймен Гуля Тұрсынқызы Ағылшын тілі Жоғары, педагог-зерттеуші Танымдық іс-әрекет пен формативтік бағалау- шәкірттің белсенді ақыл –ой әрекеті. 3 Омархан Раушан Керімханқызы Биология Жоғары, педагог-шебер Оқытудың жаңаша үдерісін қолдану арқылы оқушылардың білім деңгейлерін көтеру 4 Отыншина Найля Байманқызы География Жоғары, Педагог-шебер География пәнін оқыту барысында оқушылардың танымдық қабілетін дамыту 5 1.Күнгозиев Жақсылық Жұманазарұлы 2.Ыдырыс Дана Амануллақызы Тарих ІІ. Педагог- сарапшы Жоғары , Педагог-шебер 5-9 сыныптар үшін Қазақстан тарихы пәнінен дарынды оқушыларға арналған жұмыс тапсырмалары

7 слайд

Авторлық әдістемелік іс-тәжірибесімен бөлісетін мұғалімдер . № Мұғалімнің аты- жөні Пәні Санаты, еңбек өтілі Шығармашылық тақырыбы 1 Сейітқұл Майра Құнанбайқызы Физика Жоғары, педагог- шебер Оқушының шығармашылық – интелектуалдық қабілеттерін дамыту арқылы,физиканың қажеттілігі мен маңыздылығын ұғындыру. 2 Сүлеймен Гуля Тұрсынқызы Ағылшын тілі Жоғары, педагог-зерттеуші Танымдық іс-әрекет пен формативтік бағалау- шәкірттің белсенді ақыл –ой әрекеті. 3 Омархан Раушан Керімханқызы Биология Жоғары, педагог-шебер Оқытудың жаңаша үдерісін қолдану арқылы оқушылардың білім деңгейлерін көтеру 4 Отыншина Найля Байманқызы География Жоғары, Педагог-шебер География пәнін оқыту барысында оқушылардың танымдық қабілетін дамыту 5 1.Күнгозиев Жақсылық Жұманазарұлы 2.Ыдырыс Дана Амануллақызы Тарих ІІ. Педагог- сарапшы Жоғары , Педагог-шебер 5-9 сыныптар үшін Қазақстан тарихы пәнінен дарынды оқушыларға арналған жұмыс тапсырмалары

Қорытынды: “ Маған жақсы мұғалім бәрінен де қымбат, өйткені мұғалім –мектептің жүрегі”,- Ы. Алтынсарин  Тәжірибелі ұс

#8 слайд
Қорытынды: “ Маған жақсы мұғалім бәрінен де қымбат, өйткені мұғалім –мектептің жүрегі”,- Ы. Алтынсарин  Тәжірибелі ұстаздардың жеке шығармашылық потенциалын көтере отырып, ұжымның кәсіби сапалық деңгейін көтеруге жол ашылды.  Қазіргі мектеп алдында тұрған мәселелер мен міндеттерді тиімді шешуге нақты көмектесетін өз-ара іс-қимылдың әр түрлі нысандары арқылы жұмыс жасалуда .

8 слайд

Қорытынды: “ Маған жақсы мұғалім бәрінен де қымбат, өйткені мұғалім –мектептің жүрегі”,- Ы. Алтынсарин  Тәжірибелі ұстаздардың жеке шығармашылық потенциалын көтере отырып, ұжымның кәсіби сапалық деңгейін көтеруге жол ашылды.  Қазіргі мектеп алдында тұрған мәселелер мен міндеттерді тиімді шешуге нақты көмектесетін өз-ара іс-қимылдың әр түрлі нысандары арқылы жұмыс жасалуда .

Кері байланыс  Сұрақ-жауап

#9 слайд
Кері байланыс  Сұрақ-жауап

9 слайд

Кері байланыс  Сұрақ-жауап

Файл форматы:
ppt
04.06.2021
588
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі