2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / «Шығармашылық» білім беру саласы дидактикалық ойындар картотекасы

«Шығармашылық» білім беру саласы дидактикалық ойындар картотекасы

Материал туралы қысқаша түсінік
«Шығармашылық» білім беру саласы “Сурет салу” және “Мүсіндеу” бөлімінен дидактикалық ойындар картотекасы.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
18 Наурыз 2025
129
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Шығармашылық» білім беру саласы дидактикалық ойындар картотекасы

1 слайд
«Шығармашылық» білім беру саласы дидактикалық ойындар картотекасы

1 слайд

«Шығармашылық» білім беру саласы дидактикалық ойындар картотекасы

«Шығармашылық» білім беру саласы “Сурет салу” бөлімі дидактикалық ойындар картотекасы

2 слайд
«Шығармашылық» білім беру саласы “Сурет салу” бөлімі дидактикалық ойындар картотекасы

2 слайд

«Шығармашылық» білім беру саласы “Сурет салу” бөлімі дидактикалық ойындар картотекасы

Ойындар тізімі: 1. Кемпірқосақ 2. Көгалдағы әдемі гүлдер гүл ашты 3. Ғажайып кілемше 4. Түсі бойынша жина 5. Суретші 6. Өрнекті

3 слайд
Ойындар тізімі: 1. Кемпірқосақ 2. Көгалдағы әдемі гүлдер гүл ашты 3. Ғажайып кілемше 4. Түсі бойынша жина 5. Суретші 6. Өрнекті кім тез анықтайды 7. Қуыршақты киіндір 8. Жыл мезгілдері 9. Ғажайып дорба 10. Есіңе сақта және суретін сал 11. Аққала

3 слайд

Ойындар тізімі: 1. Кемпірқосақ 2. Көгалдағы әдемі гүлдер гүл ашты 3. Ғажайып кілемше 4. Түсі бойынша жина 5. Суретші 6. Өрнекті кім тез анықтайды 7. Қуыршақты киіндір 8. Жыл мезгілдері 9. Ғажайып дорба 10. Есіңе сақта және суретін сал 11. Аққала

Дидактикалық ойынның атауы: «Кемпірқосақ» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Сурет Мақсаты: Түстерді сезіне білуін дамыту.

4 слайд
Дидактикалық ойынның атауы: «Кемпірқосақ» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Сурет Мақсаты: Түстерді сезіне білуін дамыту. Бейнені түсіне қарай таңдау іскерлігін дамыту Ойнаушылар саны: 3-4 бала Құрал-жабдықтар: Кемпірқосақ, түрлі карточкалар Ойынның барысы: Бұл ойынды балалар тәрбиешімен бірге орындайды. Қағаз бетіне жеті түсті кемпірқосақ бейнеленген сурет салынады.Содан соң балалар жеті түсті кемпірқосақтың барлық түсінің реті бойынша және оған сәйкестендіре отырып орналастырады. Кімнің карточкасы түсі бойынша сәйкес келсе, сол бала заттық суретті сала алады.

4 слайд

Дидактикалық ойынның атауы: «Кемпірқосақ» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Сурет Мақсаты: Түстерді сезіне білуін дамыту. Бейнені түсіне қарай таңдау іскерлігін дамыту Ойнаушылар саны: 3-4 бала Құрал-жабдықтар: Кемпірқосақ, түрлі карточкалар Ойынның барысы: Бұл ойынды балалар тәрбиешімен бірге орындайды. Қағаз бетіне жеті түсті кемпірқосақ бейнеленген сурет салынады.Содан соң балалар жеті түсті кемпірқосақтың барлық түсінің реті бойынша және оған сәйкестендіре отырып орналастырады. Кімнің карточкасы түсі бойынша сәйкес келсе, сол бала заттық суретті сала алады.

Дидактикалық ойынның атауы: «Көгалдағы әдемі гүлдер гүл ашты» Білім беру салалары: Шығармашылық Бөлімі: Сурет Мақсаты: Түстер

5 слайд
Дидактикалық ойынның атауы: «Көгалдағы әдемі гүлдер гүл ашты» Білім беру салалары: Шығармашылық Бөлімі: Сурет Мақсаты: Түстер мен қабылдауын дамыту, түс бойынша таңдап алу іскерлігін қалыптастыру. Ойнаушылар саны: 5-6 бала Құрал-жабдықтар: Жылы, суық түсті геометриялық пішіндер Ойынның барысы:Балалар тәрбиешіні нұсқау бойынша жылы түстер мен суық түстерден гүлдер бейнесін құрастырады.

5 слайд

Дидактикалық ойынның атауы: «Көгалдағы әдемі гүлдер гүл ашты» Білім беру салалары: Шығармашылық Бөлімі: Сурет Мақсаты: Түстер мен қабылдауын дамыту, түс бойынша таңдап алу іскерлігін қалыптастыру. Ойнаушылар саны: 5-6 бала Құрал-жабдықтар: Жылы, суық түсті геометриялық пішіндер Ойынның барысы:Балалар тәрбиешіні нұсқау бойынша жылы түстер мен суық түстерден гүлдер бейнесін құрастырады.

Дидактикалық ойынның атауы: «Ғажайып кілемше» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Сурет Мақсаты: Түрлі сызықтар мен ою- ө

6 слайд
Дидактикалық ойынның атауы: «Ғажайып кілемше» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Сурет Мақсаты: Түрлі сызықтар мен ою- өрнектердің жалғасын есте сақтау Ойнаушылар саны: 4-5 бала Құрал-жабдықтар: қатты мата немесе бірнеше бөлікке бөлінген және кемпірқосақтың барлық түстермен боялған картонның рулоны, моншақтар, таяқшалар, қарындаштар, өрнектер, қалдық материалдар. Ойынның барысы: 1. Бала кілемді ашып, тәрбиеші көмегімен алғашқы бөліктеріне ою- өрнектерін салады.Бұдан соң кілем бойымен өрнектерді атай отырып жылжиды. 2.Баяу әуен ойнайды.Балалар түрлі-түсті қалдық материалдар мен таяқшалары бар дорбалар таратылады.Олар кілемге шеңбер құра отырып, өздерінің жанына бұл моншақтар мен таяқшалардан кішкене дөңгелек түріндегі өрнектер қояды.

6 слайд

Дидактикалық ойынның атауы: «Ғажайып кілемше» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Сурет Мақсаты: Түрлі сызықтар мен ою- өрнектердің жалғасын есте сақтау Ойнаушылар саны: 4-5 бала Құрал-жабдықтар: қатты мата немесе бірнеше бөлікке бөлінген және кемпірқосақтың барлық түстермен боялған картонның рулоны, моншақтар, таяқшалар, қарындаштар, өрнектер, қалдық материалдар. Ойынның барысы: 1. Бала кілемді ашып, тәрбиеші көмегімен алғашқы бөліктеріне ою- өрнектерін салады.Бұдан соң кілем бойымен өрнектерді атай отырып жылжиды. 2.Баяу әуен ойнайды.Балалар түрлі-түсті қалдық материалдар мен таяқшалары бар дорбалар таратылады.Олар кілемге шеңбер құра отырып, өздерінің жанына бұл моншақтар мен таяқшалардан кішкене дөңгелек түріндегі өрнектер қояды.

Дидактикалық ойынның атауы: «Түсі бойынша жина» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Сурет Мақсаты: Түстерді ажырата білуг

7 слайд
Дидактикалық ойынның атауы: «Түсі бойынша жина» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Сурет Мақсаты: Түстерді ажырата білуге, оларды таңдап алу, бөлшектерден тұтасты құрастыру іскерлігін дамыту. Ойнаушылар саны: 5-6 бала Құрал-жабдықтары: Геометриялық пішіндер Ойынның барысы: Геометриялық пішіндерден түсі бойынша бірнеше бейнелерді жинайды

7 слайд

Дидактикалық ойынның атауы: «Түсі бойынша жина» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Сурет Мақсаты: Түстерді ажырата білуге, оларды таңдап алу, бөлшектерден тұтасты құрастыру іскерлігін дамыту. Ойнаушылар саны: 5-6 бала Құрал-жабдықтары: Геометриялық пішіндер Ойынның барысы: Геометриялық пішіндерден түсі бойынша бірнеше бейнелерді жинайды

Дидактикалық ойынның атауы: «Суретші» Білім бері салалары: Шығармашылық Бөлімі:Сурет Мақсаты:Есте сақтау қабілетін дамыту Ойнауш

8 слайд
Дидактикалық ойынның атауы: «Суретші» Білім бері салалары: Шығармашылық Бөлімі:Сурет Мақсаты:Есте сақтау қабілетін дамыту Ойнаушылар саны: 4-5 бала Құрал-жабдықтары:Ақ парақ, қарындаш Ойынның барысы:Тәрбиеші балаларға кез- келген геометриялық бейнені салуды ұсынады. (төрбұрыш, үшбұрыш, шаршы) Салуға арналған бейненің санын бала өзі таңдайды.Тапсырманы орындап біткенннен кейін тәрбиеші балалардың суреттерін жинап алып, суретте не слалынғанын, қанша екенін естеріне түсіруді сұрайды.Егер бала есіне түсіре алмаса, алғашқы суреттерді қайтадан таза парақ бетіне салуды ұсынады.

8 слайд

Дидактикалық ойынның атауы: «Суретші» Білім бері салалары: Шығармашылық Бөлімі:Сурет Мақсаты:Есте сақтау қабілетін дамыту Ойнаушылар саны: 4-5 бала Құрал-жабдықтары:Ақ парақ, қарындаш Ойынның барысы:Тәрбиеші балаларға кез- келген геометриялық бейнені салуды ұсынады. (төрбұрыш, үшбұрыш, шаршы) Салуға арналған бейненің санын бала өзі таңдайды.Тапсырманы орындап біткенннен кейін тәрбиеші балалардың суреттерін жинап алып, суретте не слалынғанын, қанша екенін естеріне түсіруді сұрайды.Егер бала есіне түсіре алмаса, алғашқы суреттерді қайтадан таза парақ бетіне салуды ұсынады.

Дидактикалық ойынның атауы: «Өрнекті кім тез анықтайды» Білім бері салалары: Шығармашылық Бөлімі: Сурет Мақсаты: Оюдағы өрнекте

9 слайд
Дидактикалық ойынның атауы: «Өрнекті кім тез анықтайды» Білім бері салалары: Шығармашылық Бөлімі: Сурет Мақсаты: Оюдағы өрнектерді бөлу іскерлігін бекіту Ойнаушылар саны: 4-5 бала Құрал-жабдықтары: 12 нұсқалы бейне (20х10) киіз үй, шапан, камзол карточка түрінде 12 кест1е жасалған.Әрбіп карточкада шапан мен сәукеледі кездесетін ою құрылымдары, «жоғалып» кеткен өрнектер салынған. Ойынның барысы: Балалар кесте салынған ою- өрнектерді қарайды. Олардың аттарын атап, түсін сипаттайды, содан кейін үстел үстінде жатқан киім-кешектер мен тұрмыстық заттардың нұсқаларында жетіспей «жоғалып» кеткен өрнектерді тауып, орындарына орналастырады.Өрнектерді бірінші тауып, өзінің орнына дұрыс орналастырған бала жеңімпаз болады.

9 слайд

Дидактикалық ойынның атауы: «Өрнекті кім тез анықтайды» Білім бері салалары: Шығармашылық Бөлімі: Сурет Мақсаты: Оюдағы өрнектерді бөлу іскерлігін бекіту Ойнаушылар саны: 4-5 бала Құрал-жабдықтары: 12 нұсқалы бейне (20х10) киіз үй, шапан, камзол карточка түрінде 12 кест1е жасалған.Әрбіп карточкада шапан мен сәукеледі кездесетін ою құрылымдары, «жоғалып» кеткен өрнектер салынған. Ойынның барысы: Балалар кесте салынған ою- өрнектерді қарайды. Олардың аттарын атап, түсін сипаттайды, содан кейін үстел үстінде жатқан киім-кешектер мен тұрмыстық заттардың нұсқаларында жетіспей «жоғалып» кеткен өрнектерді тауып, орындарына орналастырады.Өрнектерді бірінші тауып, өзінің орнына дұрыс орналастырған бала жеңімпаз болады.

Дидактикалық ойынның атауы: «Қуыршақты киіндір» Білім бері салалары: Шығармашылық Бөлімі: Сурет Мақсаты: Қуыршақтың жетіспейтін

10 слайд
Дидактикалық ойынның атауы: «Қуыршақты киіндір» Білім бері салалары: Шығармашылық Бөлімі: Сурет Мақсаты: Қуыршақтың жетіспейтін киім- кешегін қиып жасауды, ретімен киіндіруді үйрету.Ұқыптылыққа, әсемпаздыққа тәрбиелеу Ойнаушылар саны: 4-5 бала Құрал-жабдықтары: Конверт ішінде қатырма қағаздан қиылған қуыршақ бейнесі, ұл және қыз баланың киімдерінің 2-3 түрі. Ойынның барысы: Тәрбиеші әр балаға конверт үлестіріп береді. Балалар конвертті ашып қуыршаққа арналған киімдерді сұрыптап ретімен киіндіреді.

10 слайд

Дидактикалық ойынның атауы: «Қуыршақты киіндір» Білім бері салалары: Шығармашылық Бөлімі: Сурет Мақсаты: Қуыршақтың жетіспейтін киім- кешегін қиып жасауды, ретімен киіндіруді үйрету.Ұқыптылыққа, әсемпаздыққа тәрбиелеу Ойнаушылар саны: 4-5 бала Құрал-жабдықтары: Конверт ішінде қатырма қағаздан қиылған қуыршақ бейнесі, ұл және қыз баланың киімдерінің 2-3 түрі. Ойынның барысы: Тәрбиеші әр балаға конверт үлестіріп береді. Балалар конвертті ашып қуыршаққа арналған киімдерді сұрыптап ретімен киіндіреді.

Дидактикалық ойынның атауы: «Жыл мезгілдері» Білім бері салалары: Шығармашылық Бөлімі: Сурет Мақсаты: Жыл мезгілдері жайлы бі

11 слайд
Дидактикалық ойынның атауы: «Жыл мезгілдері» Білім бері салалары: Шығармашылық Бөлімі: Сурет Мақсаты: Жыл мезгілдері жайлы білімдерін бекіту Ойнаушылар саны: 4-5 бала Құрал-жабдықтары: Жыл мезгілдері көрсетілген суреттер Ойынның барысы: Балаларға жылдың төрт мезгілі жайлы суреттер үлестіреді. Олар сурет бойынша жыл мезгілдерін ретімен қойып шығады.

11 слайд

Дидактикалық ойынның атауы: «Жыл мезгілдері» Білім бері салалары: Шығармашылық Бөлімі: Сурет Мақсаты: Жыл мезгілдері жайлы білімдерін бекіту Ойнаушылар саны: 4-5 бала Құрал-жабдықтары: Жыл мезгілдері көрсетілген суреттер Ойынның барысы: Балаларға жылдың төрт мезгілі жайлы суреттер үлестіреді. Олар сурет бойынша жыл мезгілдерін ретімен қойып шығады.

Дидактикалық ойынның атауы: «Ғажайып дорба» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Сурет Мақсаты: Балалардың қолмен сипап сезу

12 слайд
Дидактикалық ойынның атауы: «Ғажайып дорба» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Сурет Мақсаты: Балалардың қолмен сипап сезу әрекеттерін дамыту, жемістер жайлы білімдерін бекіту Ойнаушылар саны: 4-5 бала Құрал-жабдықтар: Жемістер салынған дорба Ойынның барысы: Балалар кезекпен келіп қолын ғажайып дорбаға салып, сипап сезу арқылы жемісіт таңдайды. Қолын дорбадан шығармай тұрып, сол жемістің атын атайды және түсі, пішіні оның пайдасы туралы айтып әңгімелейді.

12 слайд

Дидактикалық ойынның атауы: «Ғажайып дорба» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Сурет Мақсаты: Балалардың қолмен сипап сезу әрекеттерін дамыту, жемістер жайлы білімдерін бекіту Ойнаушылар саны: 4-5 бала Құрал-жабдықтар: Жемістер салынған дорба Ойынның барысы: Балалар кезекпен келіп қолын ғажайып дорбаға салып, сипап сезу арқылы жемісіт таңдайды. Қолын дорбадан шығармай тұрып, сол жемістің атын атайды және түсі, пішіні оның пайдасы туралы айтып әңгімелейді.

Дидактикалық ойынның атауы: «Есіңе сақта және суретін сал» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Сурет Мақсаты: Бірлесе сурет

13 слайд
Дидактикалық ойынның атауы: «Есіңе сақта және суретін сал» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Сурет Мақсаты: Бірлесе сурет салу барысында сыйластық қарым-қатынас орнату Ойнаушылар саны: 4-5 бала Құрал-жабдықтар: Көкөністер, дәнді дақылдар бейнеленген 8-10 қима қағаздар Ойынның барысы: Тәрбиеші бірнеше суреттерді үстел бетіне жайып қояды. Балалар қарап шығып, көкөністерді, дәнді дақылдарды ойларына сақтауға тырысуы керек. сінде қалған көкөністерді, дәнді дақылдарды бейнелейді

13 слайд

Дидактикалық ойынның атауы: «Есіңе сақта және суретін сал» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Сурет Мақсаты: Бірлесе сурет салу барысында сыйластық қарым-қатынас орнату Ойнаушылар саны: 4-5 бала Құрал-жабдықтар: Көкөністер, дәнді дақылдар бейнеленген 8-10 қима қағаздар Ойынның барысы: Тәрбиеші бірнеше суреттерді үстел бетіне жайып қояды. Балалар қарап шығып, көкөністерді, дәнді дақылдарды ойларына сақтауға тырысуы керек. сінде қалған көкөністерді, дәнді дақылдарды бейнелейді

Дидактикалық ойынның атауы: «Аққала» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Сурет Мақсаты: Бірлесе жұмыс істеу барысында еркі

14 слайд
Дидактикалық ойынның атауы: «Аққала» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Сурет Мақсаты: Бірлесе жұмыс істеу барысында еркін қарым- қатынаста болуға үйрету Ойнаушылар саны: 4-5 бала Құрал-жабдықтар: Әр түрлі геометриялық пішіндер (бірнеше аққаланың көздері-көк екіншісі-қара біріншісінің басында-қызыл шелек түймелері-көк жасыл) конвертке бірдей емес етіп геометриялық пішіндер салынады. Ойынның барысы: Тәрбиеші геометриялық пішіндер салынған конвертті үлестіріп үлгі бойынша «аққала» құрастыруды ұсынады. Егер кейбір бөліктер жетіспесе ол құрбысының конвертінен алуы тиіс.Жұмыс барысында балалар бір-бірімен еркін араласуы қажет.

14 слайд

Дидактикалық ойынның атауы: «Аққала» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Сурет Мақсаты: Бірлесе жұмыс істеу барысында еркін қарым- қатынаста болуға үйрету Ойнаушылар саны: 4-5 бала Құрал-жабдықтар: Әр түрлі геометриялық пішіндер (бірнеше аққаланың көздері-көк екіншісі-қара біріншісінің басында-қызыл шелек түймелері-көк жасыл) конвертке бірдей емес етіп геометриялық пішіндер салынады. Ойынның барысы: Тәрбиеші геометриялық пішіндер салынған конвертті үлестіріп үлгі бойынша «аққала» құрастыруды ұсынады. Егер кейбір бөліктер жетіспесе ол құрбысының конвертінен алуы тиіс.Жұмыс барысында балалар бір-бірімен еркін араласуы қажет.

«Шығармашылық» білім беру саласы “Жапсыру” бөлімі дидактикалық ойындар картотекасы

15 слайд
«Шығармашылық» білім беру саласы “Жапсыру” бөлімі дидактикалық ойындар картотекасы

15 слайд

«Шығармашылық» білім беру саласы “Жапсыру” бөлімі дидактикалық ойындар картотекасы

Ойындар тізімі: 1. Бақтағы гүлдер 2. Жыл мезгілдері 3. Анамның өрнегі 4. Саңырауқұлақтарды жинау 5. Әжемнің оюы 6. Үй жануарлар

16 слайд
Ойындар тізімі: 1. Бақтағы гүлдер 2. Жыл мезгілдері 3. Анамның өрнегі 4. Саңырауқұлақтарды жинау 5. Әжемнің оюы 6. Үй жануарларын ата 7. Үй құстары 8. Үйдің құрылысы 9. Балапанға ұя жасайық

16 слайд

Ойындар тізімі: 1. Бақтағы гүлдер 2. Жыл мезгілдері 3. Анамның өрнегі 4. Саңырауқұлақтарды жинау 5. Әжемнің оюы 6. Үй жануарларын ата 7. Үй құстары 8. Үйдің құрылысы 9. Балапанға ұя жасайық

Дидактикалық ойыннның атауы: «Бақтағы гүлдер» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі:Жапсыру Мақсаты: Түстер мен қабылдауын д

17 слайд
Дидактикалық ойыннның атауы: «Бақтағы гүлдер» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі:Жапсыру Мақсаты: Түстер мен қабылдауын дамыту, түс бойынша таңдап алу іскерлігін қалыптастыру Ойнаушылар саны: 4-5 бала Құрал-жабдықтар: Жылы, суық түсті геометриялық пішіндер Ойынның барысы: Балалар тәрбиешінің нұсқауы бойынша жылы түстер мен суық түстерден гүлдер бейнесін құрастырады.

17 слайд

Дидактикалық ойыннның атауы: «Бақтағы гүлдер» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі:Жапсыру Мақсаты: Түстер мен қабылдауын дамыту, түс бойынша таңдап алу іскерлігін қалыптастыру Ойнаушылар саны: 4-5 бала Құрал-жабдықтар: Жылы, суық түсті геометриялық пішіндер Ойынның барысы: Балалар тәрбиешінің нұсқауы бойынша жылы түстер мен суық түстерден гүлдер бейнесін құрастырады.

Дидактикалық ойыннның атауы: «Жыл мезгілдері» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Жапсыру Мақсаты: Суретте бейнеленген негі

18 слайд
Дидактикалық ойыннның атауы: «Жыл мезгілдері» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Жапсыру Мақсаты: Суретте бейнеленген негізгі белгілері бойынша әр жыл мезгілдері жайлы түсініктерін бекіту.Балаларды жыл мезгілдерін ретін дұрыс көрсететін сөз қолдана отырып, талқылай білуге баулу. Ойнаушылар саны: 5-6 бала Құрал-жабдықтар: Жыл мезгілдерінің суреттері Ойынның барысы: Балалар жыл мезгілдеріне сәйкес түстерді шеңберге тізбектеп, ретімен жүйелі құрастырады. Оған қатысты суреттерді қажетті орнына орналастыруы тиіс

18 слайд

Дидактикалық ойыннның атауы: «Жыл мезгілдері» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Жапсыру Мақсаты: Суретте бейнеленген негізгі белгілері бойынша әр жыл мезгілдері жайлы түсініктерін бекіту.Балаларды жыл мезгілдерін ретін дұрыс көрсететін сөз қолдана отырып, талқылай білуге баулу. Ойнаушылар саны: 5-6 бала Құрал-жабдықтар: Жыл мезгілдерінің суреттері Ойынның барысы: Балалар жыл мезгілдеріне сәйкес түстерді шеңберге тізбектеп, ретімен жүйелі құрастырады. Оған қатысты суреттерді қажетті орнына орналастыруы тиіс

Дидактикалық ойыннның атауы: «Анамның өрнегі» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Жапсыру Мақсаты: Балалардың геометриял

19 слайд
Дидактикалық ойыннның атауы: «Анамның өрнегі» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Жапсыру Мақсаты: Балалардың геометриялық пішіндер мен түстер жайлы білімдерін бекіту, түсті таңдай білуге үйрету Ойнаушылар саны: 4-5 бала Құрал-жабдықтар: Геометриялық пішіндер Ойынның барысы: Қағаз бетінде геометриялық пішіндерден өрнек құрастырады.

19 слайд

Дидактикалық ойыннның атауы: «Анамның өрнегі» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Жапсыру Мақсаты: Балалардың геометриялық пішіндер мен түстер жайлы білімдерін бекіту, түсті таңдай білуге үйрету Ойнаушылар саны: 4-5 бала Құрал-жабдықтар: Геометриялық пішіндер Ойынның барысы: Қағаз бетінде геометриялық пішіндерден өрнек құрастырады.

Дидактикалық ойыннның атауы: «Саңырауқұлақ жинау» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Жапсыру Мақсаты: Заттарды көріп сип

20 слайд
Дидактикалық ойыннның атауы: «Саңырауқұлақ жинау» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Жапсыру Мақсаты: Заттарды көріп сипаттау арқылы баланың сезімталдығын дамыту, қоршаған орта жайлы білімін кеңейту Ойнаушылар саны: 4-5 бала Құрал-жабдықтар: Саңырауқұлақтар, себет Ойынның барысы: Баланы шеңберге отырғызады бірнеше саңырауқұлақ себеттің ішінде болады. Балаларға саңырауқұлақтың қайда өсетінін, қайда болатынын түсіндіре отырып, ортаға екі баланы шығарып ойын ережесін түсіндіру.

20 слайд

Дидактикалық ойыннның атауы: «Саңырауқұлақ жинау» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Жапсыру Мақсаты: Заттарды көріп сипаттау арқылы баланың сезімталдығын дамыту, қоршаған орта жайлы білімін кеңейту Ойнаушылар саны: 4-5 бала Құрал-жабдықтар: Саңырауқұлақтар, себет Ойынның барысы: Баланы шеңберге отырғызады бірнеше саңырауқұлақ себеттің ішінде болады. Балаларға саңырауқұлақтың қайда өсетінін, қайда болатынын түсіндіре отырып, ортаға екі баланы шығарып ойын ережесін түсіндіру.

Дидактикалық ойыннның атауы: «Әжемнің оюы» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Жапсыру Мақсаты: «Қошқар мүйіз» оюын тану,

21 слайд
Дидактикалық ойыннның атауы: «Әжемнің оюы» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Жапсыру Мақсаты: «Қошқар мүйіз» оюын тану, ою құрастыруды үйрету Ойнаушылар саны: 4-5 бала Құрал-жабдықтар: Бірнеше бөліктерге бөлінген, түстері әртүрлі, түрлі қошқар мүйіз оюы Ойынның барысы: Балалар екі командаға бөлініп отырады.Ортадағы оюлардың бөліктерінен бір түсті «қошқар мүйіз» оюын құрастыру керек.

21 слайд

Дидактикалық ойыннның атауы: «Әжемнің оюы» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Жапсыру Мақсаты: «Қошқар мүйіз» оюын тану, ою құрастыруды үйрету Ойнаушылар саны: 4-5 бала Құрал-жабдықтар: Бірнеше бөліктерге бөлінген, түстері әртүрлі, түрлі қошқар мүйіз оюы Ойынның барысы: Балалар екі командаға бөлініп отырады.Ортадағы оюлардың бөліктерінен бір түсті «қошқар мүйіз» оюын құрастыру керек.

Дидактикалық ойыннның атауы: «Үй жануарларын ата» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Жапсыру Мақсаты: Үй жануарларын атап

22 слайд
Дидактикалық ойыннның атауы: «Үй жануарларын ата» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Жапсыру Мақсаты: Үй жануарларын атап, ажырата білуге, сипаттап айтуға үйрету Ойнаушылар саны: 4-5 бала Құрал-жабдықтар: Үй жануарларының суреттері Ойынның барысы: Тәрбиеші балаларға үлестірмелі материалдар таратып береді.Балалар жануарлардың қалай аталатынын, қалай дыбыстайтынын, дене мүшелерін, қалай күтуге болатынын айтады.

22 слайд

Дидактикалық ойыннның атауы: «Үй жануарларын ата» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Жапсыру Мақсаты: Үй жануарларын атап, ажырата білуге, сипаттап айтуға үйрету Ойнаушылар саны: 4-5 бала Құрал-жабдықтар: Үй жануарларының суреттері Ойынның барысы: Тәрбиеші балаларға үлестірмелі материалдар таратып береді.Балалар жануарлардың қалай аталатынын, қалай дыбыстайтынын, дене мүшелерін, қалай күтуге болатынын айтады.

Дидактикалық ойыннның атауы: «Үй құстары» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Жапсыру Мақсаты: Үй құстарының атын атату,

23 слайд
Дидактикалық ойыннның атауы: «Үй құстары» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Жапсыру Мақсаты: Үй құстарының атын атату, олардың қайда тіршілік ететенін айтқызу, олардың қалай дыбыстайтынын, қалай күту керек екенін айтқызу. Құстарға қамқорлық жасауға тәрбиелеу Ойнаушылар саны: 4-5 бала Құрал-жабдықтар: Үй құстарының суреттері Ойынның барысы: Тәрбиеші үй құстарының суреттерін таратып береді, қалай аталатынын, қалай дыбыстайтынын, қалай күту керектігін айтқызу.

23 слайд

Дидактикалық ойыннның атауы: «Үй құстары» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Жапсыру Мақсаты: Үй құстарының атын атату, олардың қайда тіршілік ететенін айтқызу, олардың қалай дыбыстайтынын, қалай күту керек екенін айтқызу. Құстарға қамқорлық жасауға тәрбиелеу Ойнаушылар саны: 4-5 бала Құрал-жабдықтар: Үй құстарының суреттері Ойынның барысы: Тәрбиеші үй құстарының суреттерін таратып береді, қалай аталатынын, қалай дыбыстайтынын, қалай күту керектігін айтқызу.

Дидактикалық ойыннның атауы: «Үйдің құрылысы» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Жапсыру Мақсаты: Балаларды үй құрылысым

24 слайд
Дидактикалық ойыннның атауы: «Үйдің құрылысы» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Жапсыру Мақсаты: Балаларды үй құрылысымен таныстыру, пішіндерді ажырата білуге үйрету, білімдерін тиянақтау. Ойнаушылар саны: 4-5 бала Құрал-жабдықтар: Үйдің суреті, геометриялық пішіндер. Ойынның барысы: Тәрбиеші балаларға үйдің суреттерін көрсете отырып, үйдің неше бөліктен тұратынын, оның қандай пішіндерге ұқсайтынын сұрайды. Пішіндерден үйді құрастырады.

24 слайд

Дидактикалық ойыннның атауы: «Үйдің құрылысы» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Жапсыру Мақсаты: Балаларды үй құрылысымен таныстыру, пішіндерді ажырата білуге үйрету, білімдерін тиянақтау. Ойнаушылар саны: 4-5 бала Құрал-жабдықтар: Үйдің суреті, геометриялық пішіндер. Ойынның барысы: Тәрбиеші балаларға үйдің суреттерін көрсете отырып, үйдің неше бөліктен тұратынын, оның қандай пішіндерге ұқсайтынын сұрайды. Пішіндерден үйді құрастырады.

Дидактикалық ойыннның атауы: «Балапанға ұя жасайық» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Жапсыру Мақсаты: Балаларға пішінде

25 слайд
Дидактикалық ойыннның атауы: «Балапанға ұя жасайық» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Жапсыру Мақсаты: Балаларға пішіндерден ұя жасай біліуге үйрету Ойнаушылар саны: 4-5 бала Құрал-жабдықтар: Әр түрлі пішіндер, қағаздан қиылған ұя Ойынның барысы: Бізге құс фирмасында жұмыс істейтін ағай көптеген балапандар алып келіпті, бірақ олардың ұялары екен, біз оларға әр түрлі пішіндерден ұя жасап берейік

25 слайд

Дидактикалық ойыннның атауы: «Балапанға ұя жасайық» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Жапсыру Мақсаты: Балаларға пішіндерден ұя жасай біліуге үйрету Ойнаушылар саны: 4-5 бала Құрал-жабдықтар: Әр түрлі пішіндер, қағаздан қиылған ұя Ойынның барысы: Бізге құс фирмасында жұмыс істейтін ағай көптеген балапандар алып келіпті, бірақ олардың ұялары екен, біз оларға әр түрлі пішіндерден ұя жасап берейік

«Шығармашылық» білім беру саласы “Мүсіндеу” бөлімі дидактикалық ойындар картотекасы

26 слайд
«Шығармашылық» білім беру саласы “Мүсіндеу” бөлімі дидактикалық ойындар картотекасы

26 слайд

«Шығармашылық» білім беру саласы “Мүсіндеу” бөлімі дидактикалық ойындар картотекасы

Ойындар тізімі: 1. Гүлдер әлемі 2. Суретшінің қатесі 3. Сен нені ұнатасың 4. Кімде мына түстес зат бар 5. Қыс қызығы 6. Қай ерте

27 слайд
Ойындар тізімі: 1. Гүлдер әлемі 2. Суретшінің қатесі 3. Сен нені ұнатасың 4. Кімде мына түстес зат бар 5. Қыс қызығы 6. Қай ертегінің кейіпкерлері 7. Мен білемін 8. Жануарларды құрастыр 9. Жеміс-жидектерді ата 10. Не өзгерді

27 слайд

Ойындар тізімі: 1. Гүлдер әлемі 2. Суретшінің қатесі 3. Сен нені ұнатасың 4. Кімде мына түстес зат бар 5. Қыс қызығы 6. Қай ертегінің кейіпкерлері 7. Мен білемін 8. Жануарларды құрастыр 9. Жеміс-жидектерді ата 10. Не өзгерді

Дидактикалық ойыннның атауы: «Гүлдер әлемі» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Мүсіндеу Мақсаты: Бірлесе құрастыру бары

28 слайд
Дидактикалық ойыннның атауы: «Гүлдер әлемі» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Мүсіндеу Мақсаты: Бірлесе құрастыру барысында сыйластық қарым- қатынас орнату Ойнаушылар саны: 4-5 бала Құрал-жабдықтар: Гүлдердің екіге бөлінген суреттері Ойынның барысы: Тәрбиеші бірнеше гүлдердің екіге бөлінген суреттерін үстел бетіне жайып қояды.Балалар қарап шығып, тәрбиешінің нұсқауы бойынша екіге бөлінген суреттерді біріктіріп гүлдер бейнесін құрастырады.

28 слайд

Дидактикалық ойыннның атауы: «Гүлдер әлемі» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Мүсіндеу Мақсаты: Бірлесе құрастыру барысында сыйластық қарым- қатынас орнату Ойнаушылар саны: 4-5 бала Құрал-жабдықтар: Гүлдердің екіге бөлінген суреттері Ойынның барысы: Тәрбиеші бірнеше гүлдердің екіге бөлінген суреттерін үстел бетіне жайып қояды.Балалар қарап шығып, тәрбиешінің нұсқауы бойынша екіге бөлінген суреттерді біріктіріп гүлдер бейнесін құрастырады.

Дидактикалық ойынның атауы: «Суретшінің қатесі» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Мүсіндеу Мақсаты: Балалардың заттар мен

29 слайд
Дидактикалық ойынның атауы: «Суретшінің қатесі» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Мүсіндеу Мақсаты: Балалардың заттар мен құбылыстардың белгілерін сипаттауды, айқындауды, талдауды, ойлануды үйрету Ойнаушылар саны: 4-5 бала Құрал-жабдықтары: Заттардың қателесіп салынған суреттері (шәугімнің шүмегінің орнына шұлық, алманың жапырағының орнына орамал, тоғайда нан өсіп тұр т.б Ойынның барысы: Тәрбиеші суреттерді тақтаға іледі. Мұқият қарауды сұрайды.Суретшінің қандай қателік жібергенін сұрайды

29 слайд

Дидактикалық ойынның атауы: «Суретшінің қатесі» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Мүсіндеу Мақсаты: Балалардың заттар мен құбылыстардың белгілерін сипаттауды, айқындауды, талдауды, ойлануды үйрету Ойнаушылар саны: 4-5 бала Құрал-жабдықтары: Заттардың қателесіп салынған суреттері (шәугімнің шүмегінің орнына шұлық, алманың жапырағының орнына орамал, тоғайда нан өсіп тұр т.б Ойынның барысы: Тәрбиеші суреттерді тақтаға іледі. Мұқият қарауды сұрайды.Суретшінің қандай қателік жібергенін сұрайды

Дидактикалық ойынның атауы: «Сен нені ұнатасың» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Мүсіндеу Мақсаты: жемістер мен көкөніст

30 слайд
Дидактикалық ойынның атауы: «Сен нені ұнатасың» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Мүсіндеу Мақсаты: жемістер мен көкөністерді дұрыстап, оларды сипаттап айтуға үйрету. Ойнаушылар саны: 4-5 бала Құрал-жабдықтары: Жемістер мен көкөністердің суреттері Ойынның барысы: Көкөністер мен жемістер суретттерін салатын қалташалар тақтаға ілінеді. Үстер үстінде суреттер аралас жатыр. Шақырылған бала өзіне ұнаған жеміс немесе көкөністі танып алады да қалтаға сала...

30 слайд

Дидактикалық ойынның атауы: «Сен нені ұнатасың» Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі: Мүсіндеу Мақсаты: жемістер мен көкөністерді дұрыстап, оларды сипаттап айтуға үйрету. Ойнаушылар саны: 4-5 бала Құрал-жабдықтары: Жемістер мен көкөністердің суреттері Ойынның барысы: Көкөністер мен жемістер суретттерін салатын қалташалар тақтаға ілінеді. Үстер үстінде суреттер аралас жатыр. Шақырылған бала өзіне ұнаған жеміс немесе көкөністі танып алады да қалтаға сала...

Министірлікпен келісілген курстар тізімі