Материалдар / Шығармашылық жұмыс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Шығармашылық жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Сапасын бағалау негізінде балалардың шығармашылық дағдыларын дамытуға арналған заттық кеңістіктік дамытушы ортасы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Наурыз 2022
307
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Та қырып: Сапасын ба ғалау негізінде балалардың шығармашылық дағдыларын дамытуға арналған заттық кеңістіктік дамытушы орта

1 слайд
Та қырып: Сапасын ба ғалау негізінде балалардың шығармашылық дағдыларын дамытуға арналған заттық кеңістіктік дамытушы ортасы. Орындаған: Тәрбиеші Балқыбекова Бекзада . «Айсултан БМ» бөбекжай балабақшасы Шымкент қаласы Еңбекші ауданы

1 слайд

Та қырып: Сапасын ба ғалау негізінде балалардың шығармашылық дағдыларын дамытуға арналған заттық кеңістіктік дамытушы ортасы. Орындаған: Тәрбиеші Балқыбекова Бекзада . «Айсултан БМ» бөбекжай балабақшасы Шымкент қаласы Еңбекші ауданы

Заттық – кеңістіктік дамытушы орта – бұл баланың әл – ауқатының қауіпсіздігіне, оны дамыту мақсаттарына сәйкес кеңістікті

2 слайд
  Заттық – кеңістіктік дамытушы орта –  бұл баланың әл – ауқатының қауіпсіздігіне, оны дамыту мақсаттарына сәйкес кеңістікті ұйымдастыру және баланың өз бетінше үйрену қабілетін дамытуға оң ықпал ететін жабдықтарды пайдалану. Дамытушы орта балаға өз қабілеттерін пайдалануға, қызығушылықтары мен мүмкіндіктеріне сүйене отырып, өзін қызықтыратын ойын материялдарымен ойнауға мүмкіндік береді. Балалар әрекетін осындай тәсілмен ұйымдастыру нәтижеге бағытталған даму механизімін құрайды. Бала жоспарланған мақсатты жүзеге асыруға ұмтылады. Дамытушы орта баланы әрекетке ынталандырады, оны тұлға ретінде дамытады, қабілеттерінің ерте көрінуіне ықпал етеді.

2 слайд

  Заттық – кеңістіктік дамытушы орта –  бұл баланың әл – ауқатының қауіпсіздігіне, оны дамыту мақсаттарына сәйкес кеңістікті ұйымдастыру және баланың өз бетінше үйрену қабілетін дамытуға оң ықпал ететін жабдықтарды пайдалану. Дамытушы орта балаға өз қабілеттерін пайдалануға, қызығушылықтары мен мүмкіндіктеріне сүйене отырып, өзін қызықтыратын ойын материялдарымен ойнауға мүмкіндік береді. Балалар әрекетін осындай тәсілмен ұйымдастыру нәтижеге бағытталған даму механизімін құрайды. Бала жоспарланған мақсатты жүзеге асыруға ұмтылады. Дамытушы орта баланы әрекетке ынталандырады, оны тұлға ретінде дамытады, қабілеттерінің ерте көрінуіне ықпал етеді.

Қолжетімді Әртүрлі, мазмұнды Өзгермелі, тартымдыКөп атқарымдыҚауіпсізЗаттық –дамытушы ортаға қойылатын жалпы талаптар;

3 слайд
Қолжетімді Әртүрлі,  мазмұнды Өзгермелі,   тартымдыКөп   атқарымдыҚауіпсізЗаттық –дамытушы ортаға қойылатын жалпы талаптар;  

3 слайд

Қолжетімді Әртүрлі,  мазмұнды Өзгермелі,   тартымдыКөп   атқарымдыҚауіпсізЗаттық –дамытушы ортаға қойылатын жалпы талаптар;  

Дамытушы ортаны жобалағанда баланың жеке тұлғасына да аса көңіл бөлген жөн. Баланың жеке тұлға ретіндегі іс- ə рекетімен байлан

4 слайд
Дамытушы ортаны жобалағанда баланың жеке тұлғасына да аса көңіл бөлген жөн. Баланың жеке тұлға ретіндегі іс- ə рекетімен байланыстыру керек. Осы мақсатта топтарда с ə билердің жас ерекшеліктеріне с ə йкес, ə р түрлі белсенді іс- ə рекеттерді атқаруға бірнеше орталықтар жасақталады: - қимыл-қозғалыс орталығы; - ойын ə лемі; - бейнелеу-шығармашылық орталығы; - конструктивтік орталық. Топта балалардың тынығып демалуына «тыныштық ə лемі», немесе «оңашалану орталығын», ұйымдастыруға болады. Мүмкіндігінше «жеке бұйымдар» орталығын ұйымдастыруға болады, яғни ə р бала өзінің жеке затын сақтау үшін арнайы жер дайындау.

4 слайд

Дамытушы ортаны жобалағанда баланың жеке тұлғасына да аса көңіл бөлген жөн. Баланың жеке тұлға ретіндегі іс- ə рекетімен байланыстыру керек. Осы мақсатта топтарда с ə билердің жас ерекшеліктеріне с ə йкес, ə р түрлі белсенді іс- ə рекеттерді атқаруға бірнеше орталықтар жасақталады: - қимыл-қозғалыс орталығы; - ойын ə лемі; - бейнелеу-шығармашылық орталығы; - конструктивтік орталық. Топта балалардың тынығып демалуына «тыныштық ə лемі», немесе «оңашалану орталығын», ұйымдастыруға болады. Мүмкіндігінше «жеке бұйымдар» орталығын ұйымдастыруға болады, яғни ə р бала өзінің жеке затын сақтау үшін арнайы жер дайындау.

Мен мектепалды даярлық тобында жұмыс жасағандықтан сол топтың заттық- кеңістік дамытушы ортаға қойылатын талаптарға тоқталса

5 слайд
Мен мектепалды даярлық тобында жұмыс жасағандықтан сол топтың заттық- кеңістік дамытушы ортаға қойылатын талаптарға тоқталсам- дамытушы модульдер,күрделі пазылдар, құрастырлатын ойыншықтар,сауат ашу, алғашқы математикалық ұғымдарды игеруге ықпал ететін әртүрлі материялдар, баспа әріптер, сөздік кестелер, үлкен шрифты бар кітаптар. Үстел үсті ойындары, ребустар, оқу құралдары. Сонымен қатар заттық- кеңістік дамытушы ортаны қалыптастыру барысында барлық топтарда ойыншықтар мен ойын материялдарын толықтырып отыру қажет. Көптеген импровизациялауға ыңғайлы материялдардың болуы маңызды ( арқан қорап, сым доңғалақтар, ленталар т.б) Олар ойын барысында балаларға керативті идеяларын жүзеге асыруда, шығармашылық шешім қбылдауда қолданатын болады.

5 слайд

Мен мектепалды даярлық тобында жұмыс жасағандықтан сол топтың заттық- кеңістік дамытушы ортаға қойылатын талаптарға тоқталсам- дамытушы модульдер,күрделі пазылдар, құрастырлатын ойыншықтар,сауат ашу, алғашқы математикалық ұғымдарды игеруге ықпал ететін әртүрлі материялдар, баспа әріптер, сөздік кестелер, үлкен шрифты бар кітаптар. Үстел үсті ойындары, ребустар, оқу құралдары. Сонымен қатар заттық- кеңістік дамытушы ортаны қалыптастыру барысында барлық топтарда ойыншықтар мен ойын материялдарын толықтырып отыру қажет. Көптеген импровизациялауға ыңғайлы материялдардың болуы маңызды ( арқан қорап, сым доңғалақтар, ленталар т.б) Олар ойын барысында балаларға керативті идеяларын жүзеге асыруда, шығармашылық шешім қбылдауда қолданатын болады.

Шығармашылық дағдыларын дамытуға арналған заттық кеңістіктік дамытушы орта- заттық дамытушы орта балаға айналасындағы заттар

6 слайд
Шығармашылық дағдыларын дамытуға арналған заттық кеңістіктік дамытушы орта- заттық дамытушы орта балаға айналасындағы заттарды көруге және бейнелерді жасауға мүмкіндік береді. Бұл қиялдағы бейнелерді ойлаудың дамуына оң әсер етеді.

6 слайд

Шығармашылық дағдыларын дамытуға арналған заттық кеңістіктік дамытушы орта- заттық дамытушы орта балаға айналасындағы заттарды көруге және бейнелерді жасауға мүмкіндік береді. Бұл қиялдағы бейнелерді ойлаудың дамуына оң әсер етеді.

Шығармашылық дамытушы орта- Өнер туындысына сезіммен қарайтын, бейнелеу өнері саласының қарапайым дағдыларын меңгеруге қабіл

7 слайд
Шығармашылық дамытушы орта- Өнер туындысына сезіммен қарайтын, бейнелеу өнері саласының қарапайым дағдыларын меңгеруге қабілетті мектепке дейінгі кіші жастағы бала тұлғасын дамыту. Бала бойында - эстетикалық талғамдарын қалыптастыру, қолжетімді мәнерлілік құралдарымен қарапайым бейнелер мен сюжеттерді құрастыру іскерліктерін қалыптастыру. қоршаған болмыстағы құбылыстар мен заттарды бейнелеу тәсілдеріне үйрету негізінде эстетикалық талғамдарын қалыптастыру,  мектепке дейінгі кіші жастағы балалардың музыкаға қызығушылығын, музыкалық әрекеттің әр түріне эмоционалдық қарым- қатынасын білдіруге талпынысын қалыптастыру.

7 слайд

Шығармашылық дамытушы орта- Өнер туындысына сезіммен қарайтын, бейнелеу өнері саласының қарапайым дағдыларын меңгеруге қабілетті мектепке дейінгі кіші жастағы бала тұлғасын дамыту. Бала бойында - эстетикалық талғамдарын қалыптастыру, қолжетімді мәнерлілік құралдарымен қарапайым бейнелер мен сюжеттерді құрастыру іскерліктерін қалыптастыру. қоршаған болмыстағы құбылыстар мен заттарды бейнелеу тәсілдеріне үйрету негізінде эстетикалық талғамдарын қалыптастыру,  мектепке дейінгі кіші жастағы балалардың музыкаға қызығушылығын, музыкалық әрекеттің әр түріне эмоционалдық қарым- қатынасын білдіруге талпынысын қалыптастыру.

Жапсыру бөлімі бойынша дамытушы орта керекті құралдар мен көрнекіліктер . Қайшы, желім, түрлі- түсті қағаз, ермексаз

8 слайд
Жапсыру бөлімі бойынша дамытушы орта керекті құралдар мен көрнекіліктер .  Қайшы, желім, түрлі- түсті қағаз, ермексаз

8 слайд

Жапсыру бөлімі бойынша дамытушы орта керекті құралдар мен көрнекіліктер .  Қайшы, желім, түрлі- түсті қағаз, ермексаз

Сурет салу бөлімі бойынша дамытушы орта керекті құралдар мен көрнекіліктер .

9 слайд
Сурет салу бөлімі бойынша дамытушы орта керекті құралдар мен көрнекіліктер . 

9 слайд

Сурет салу бөлімі бойынша дамытушы орта керекті құралдар мен көрнекіліктер . 

Мүсіндеу бөлімі бойынша дамытушы орта керекті құралдар мен көрнекіліктер . Ермексаз, тақтайша, үлгі суреттер. Т.б керект

10 слайд
Мүсіндеу бөлімі бойынша дамытушы орта керекті құралдар мен көрнекіліктер .  Ермексаз, тақтайша, үлгі суреттер. Т.б керекті құралдар .

10 слайд

Мүсіндеу бөлімі бойынша дамытушы орта керекті құралдар мен көрнекіліктер .  Ермексаз, тақтайша, үлгі суреттер. Т.б керекті құралдар .

• Қортынды: Мақсатты ұйымдастырылған заттық-дамытушы орта баланың үйлесімді дамуы мен т ə рбиеленуінде үлкен рөл атқарады.

11 слайд
• Қортынды: Мақсатты ұйымдастырылған заттық-дамытушы орта баланың үйлесімді дамуы мен т ə рбиеленуінде үлкен рөл атқарады. Дұрыс ұйымдастырылған заттық- дамытушы орта балаларда қуаныш сезімін балабақшаға деген жағымды эмоциялық қарым-қатынасты, оған келуге деген тілекті шақырады, жаңа ə серлер ж ə не білімдермен байытады, белсенді шығармашылық ə рекетті тудырады, мектепке дейінгі балалардың зияткерлік ж ə не ə леуметтік дамуына мүмкіндік береді

11 слайд

• Қортынды: Мақсатты ұйымдастырылған заттық-дамытушы орта баланың үйлесімді дамуы мен т ə рбиеленуінде үлкен рөл атқарады. Дұрыс ұйымдастырылған заттық- дамытушы орта балаларда қуаныш сезімін балабақшаға деген жағымды эмоциялық қарым-қатынасты, оған келуге деген тілекті шақырады, жаңа ə серлер ж ə не білімдермен байытады, белсенді шығармашылық ə рекетті тудырады, мектепке дейінгі балалардың зияткерлік ж ə не ə леуметтік дамуына мүмкіндік береді