Шығармашылық жұмыс: "Биология сабағында АКТ-ны тиімді қолдану"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Шығармашылық тақырыбы:Шығармашылық тақырыбы:
Биология сабағында білім алудағы Биология сабағында білім алудағы
жаңа әдіс-тәсілдерді қолданужаңа әдіс-тәсілдерді қолдануШығармашылық тақырыбым:Шығармашылық тақырыбым:
Биология сабағында АКТ-ны тиімді Биология сабағында АКТ-ны тиімді
қолдануқолдану
1 слайд
Шығармашылық тақырыбы:Шығармашылық тақырыбы: Биология сабағында білім алудағы Биология сабағында білім алудағы жаңа әдіс-тәсілдерді қолданужаңа әдіс-тәсілдерді қолдануШығармашылық тақырыбым:Шығармашылық тақырыбым: Биология сабағында АКТ-ны тиімді Биология сабағында АКТ-ны тиімді қолдануқолдану
2 слайд
«Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында,
ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздардың қолында»
Н.Ә.Назарбаев
Мақсатым:
Б ілім беру үдерісінде оқытудың озық
технологияларын, жаңа педагогикалық,
ақпараттық – коммуникативтік
технологиялардың мүмкіндіктерін меңгере
отырып бәсекеге төтеп бере алатын,білім
деңгейі жоғары,ізденушілік – зерттеушілік
қабілеті дамыған жеке тұлға тәрбиелеу.
2 слайд
«Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздардың қолында» Н.Ә.Назарбаев Мақсатым: Б ілім беру үдерісінде оқытудың озық технологияларын, жаңа педагогикалық, ақпараттық – коммуникативтік технологиялардың мүмкіндіктерін меңгере отырып бәсекеге төтеп бере алатын,білім деңгейі жоғары,ізденушілік – зерттеушілік қабілеті дамыған жеке тұлға тәрбиелеу.
3 слайд
3 слайд
4 слайд
Жасуша
органоидтары Жасуша
органоидтары
4 слайд
Жасуша органоидтары Жасуша органоидтары
5 слайд
Тапсырма:
Суретке қарап, (e) Құрбақа мен көлбақаны анықтаңыз.
(f) Құрбақа мен көлбақаның құрылыс және тіршілік әрекетінің
ерекшелігі туралы білі міңізге сүйеніп, қарапайым дихотомиялық кілт
құрастырыңыз
5 слайд
Тапсырма: Суретке қарап, (e) Құрбақа мен көлбақаны анықтаңыз. (f) Құрбақа мен көлбақаның құрылыс және тіршілік әрекетінің ерекшелігі туралы білі міңізге сүйеніп, қарапайым дихотомиялық кілт құрастырыңыз
6 слайд
Жануар жасушасы
1
2
3
4
5
6
7
Өсімдік жасушасы
1
2
3
4
5
6 слайд
Жануар жасушасы 1 2 3 4 5 6 7 Өсімдік жасушасы 1 2 3 4 5
7 слайд
Ағзалық
заттар Бейағзалық
заттар
«Топтастыру» стратегиясы
Эукариоттар Прокариоттар
7 слайд
Ағзалық заттар Бейағзалық заттар «Топтастыру» стратегиясы Эукариоттар Прокариоттар
8 слайд
Тапсырма
1. Төмендегі суреттерді пайдаланып, ксилема мен флоэма құрылысын
салыстырыңыз.
8 слайд
Тапсырма 1. Төмендегі суреттерді пайдаланып, ксилема мен флоэма құрылысын салыстырыңыз.
9 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС:
1.Маған бүгінгі сабақтан ұнаған үш
жағдай...
2.Мені бүгінгі сабақта ойландырған екі
жағдай...
3.Менің бір ұсынысым немесе сұрағым...
9 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС: 1.Маған бүгінгі сабақтан ұнаған үш жағдай... 2.Мені бүгінгі сабақта ойландырған екі жағдай... 3.Менің бір ұсынысым немесе сұрағым...
10 слайд
Тапсырма
Тыныс алу мүшесінің құрылымдарын атаңыз.
10 слайд
Тапсырма Тыныс алу мүшесінің құрылымдарын атаңыз.
11 слайд
Қорытынды:
•
тіл байлығы жетіледі;
•
еркін ойлауға мүмкіндік береді және өз ойын еркін жеткізе
алады;
•
жаңа оқыту үрдісін қалыптастырады;
•
өздігінен ізденімпаздық қабілеті артады, жан-жақты
ізденеді;
•
ақпараттық сауаттылығы мен ақпараттық мәдениеті
қалыптасады.
•
оқыту процесінде жаңа технологияларды қолдана отырып
білімін шыңдайды;
•
ақыл-ойын дамытады;
•
шығармашылық белсенділігі артады;
•
ұжымдық іс-әрекетке тәрбиелейді.
11 слайд
Қорытынды: • тіл байлығы жетіледі; • еркін ойлауға мүмкіндік береді және өз ойын еркін жеткізе алады; • жаңа оқыту үрдісін қалыптастырады; • өздігінен ізденімпаздық қабілеті артады, жан-жақты ізденеді; • ақпараттық сауаттылығы мен ақпараттық мәдениеті қалыптасады. • оқыту процесінде жаңа технологияларды қолдана отырып білімін шыңдайды; • ақыл-ойын дамытады; • шығармашылық белсенділігі артады; • ұжымдық іс-әрекетке тәрбиелейді.
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд