Шығармашылық жұмыс: "Биология сабағында АКТ-ны тиімді қолдану"
Шығармашылық жұмыс: "Биология сабағында АКТ-ны тиімді қолдану"

#1 слайд
Шығармашылық тақырыбы:Шығармашылық тақырыбы:
Биология сабағында білім алудағы Биология сабағында білім алудағы
жаңа әдіс-тәсілдерді қолданужаңа әдіс-тәсілдерді қолдану
Шығармашылық тақырыбым:Шығармашылық тақырыбым:
Биология сабағында АКТ-ны тиімді Биология сабағында АКТ-ны тиімді
қолдануқолдану
1 слайд
Шығармашылық тақырыбы:Шығармашылық тақырыбы: Биология сабағында білім алудағы Биология сабағында білім алудағы жаңа әдіс-тәсілдерді қолданужаңа әдіс-тәсілдерді қолдану Шығармашылық тақырыбым:Шығармашылық тақырыбым: Биология сабағында АКТ-ны тиімді Биология сабағында АКТ-ны тиімді қолдануқолдану
#2 слайд
«Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында,
ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздардың қолында»
Н.Ә.Назарбаев
Мақсатым:
Білім беру үдерісінде оқытудың озық
технологияларын, жаңа педагогикалық,
ақпараттық – коммуникативтік
технологиялардың мүмкіндіктерін меңгере
отырып бәсекеге төтеп бере алатын,білім
деңгейі жоғары,ізденушілік – зерттеушілік
қабілеті дамыған жеке тұлға тәрбиелеу.
2 слайд
«Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздардың қолында» Н.Ә.Назарбаев Мақсатым: Білім беру үдерісінде оқытудың озық технологияларын, жаңа педагогикалық, ақпараттық – коммуникативтік технологиялардың мүмкіндіктерін меңгере отырып бәсекеге төтеп бере алатын,білім деңгейі жоғары,ізденушілік – зерттеушілік қабілеті дамыған жеке тұлға тәрбиелеу.
#3 слайд
3 слайд
#4 слайд
Жасуша
органоидтары
Жасуша
органоидтары
4 слайд
Жасуша органоидтары Жасуша органоидтары
#5 слайд
Тапсырма:
Суретке қарап, (e) Құрбақа мен көлбақаны анықтаңыз.
(f) Құрбақа мен көлбақаның құрылыс және тіршілік әрекетінің
ерекшелігі туралы біліміңізге сүйеніп, қарапайым дихотомиялық кілт
құрастырыңыз
5 слайд
Тапсырма: Суретке қарап, (e) Құрбақа мен көлбақаны анықтаңыз. (f) Құрбақа мен көлбақаның құрылыс және тіршілік әрекетінің ерекшелігі туралы біліміңізге сүйеніп, қарапайым дихотомиялық кілт құрастырыңыз
#6 слайд
Жануар жасушасы
1
2
3
4
5
6
7
Өсімдік жасушасы
1
2
3
4
5
6 слайд
Жануар жасушасы 1 2 3 4 5 6 7 Өсімдік жасушасы 1 2 3 4 5
#7 слайд
Ағзалық
заттар
Бейағзалық
заттар
«Топтастыру» стратегиясы
Эукариоттар Прокариоттар
7 слайд
Ағзалық заттар Бейағзалық заттар «Топтастыру» стратегиясы Эукариоттар Прокариоттар
#8 слайд
Тапсырма
1.Төмендегі суреттерді пайдаланып, ксилема мен флоэма құрылысын
салыстырыңыз.
8 слайд
Тапсырма 1.Төмендегі суреттерді пайдаланып, ксилема мен флоэма құрылысын салыстырыңыз.
#9 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС:
1.Маған бүгінгі сабақтан ұнаған үш
жағдай...
2.Мені бүгінгі сабақта ойландырған екі
жағдай...
3.Менің бір ұсынысым немесе сұрағым...
9 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС: 1.Маған бүгінгі сабақтан ұнаған үш жағдай... 2.Мені бүгінгі сабақта ойландырған екі жағдай... 3.Менің бір ұсынысым немесе сұрағым...
#10 слайд
Тапсырма
Тыныс алу мүшесінің құрылымдарын атаңыз.
10 слайд
Тапсырма Тыныс алу мүшесінің құрылымдарын атаңыз.
#11 слайд
Қорытынды:
•тіл байлығы жетіледі;
•еркін ойлауға мүмкіндік береді және өз ойын еркін жеткізе
алады;
•жаңа оқыту үрдісін қалыптастырады;
•өздігінен ізденімпаздық қабілеті артады, жан-жақты
ізденеді;
•ақпараттық сауаттылығы мен ақпараттық мәдениеті
қалыптасады.
•оқыту процесінде жаңа технологияларды қолдана отырып
білімін шыңдайды;
•ақыл-ойын дамытады;
•шығармашылық белсенділігі артады;
•ұжымдық іс-әрекетке тәрбиелейді.
11 слайд
Қорытынды: •тіл байлығы жетіледі; •еркін ойлауға мүмкіндік береді және өз ойын еркін жеткізе алады; •жаңа оқыту үрдісін қалыптастырады; •өздігінен ізденімпаздық қабілеті артады, жан-жақты ізденеді; •ақпараттық сауаттылығы мен ақпараттық мәдениеті қалыптасады. •оқыту процесінде жаңа технологияларды қолдана отырып білімін шыңдайды; •ақыл-ойын дамытады; •шығармашылық белсенділігі артады; •ұжымдық іс-әрекетке тәрбиелейді.
#12 слайд
12 слайд
#13 слайд
13 слайд
шағым қалдыра аласыз













