Материалдар / Шығармашылық жұмыс: "Биология сабағында АКТ-ны тиімді қолдану"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Шығармашылық жұмыс: "Биология сабағында АКТ-ны тиімді қолдану"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас маманға керек болар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2018
833
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Шығармашылық тақырыбы:Шығармашылық тақырыбы: Биология сабағында білім алудағы Биология сабағында білім алудағы жаңа әдіс-тәсі

1 слайд
Шығармашылық тақырыбы:Шығармашылық тақырыбы: Биология сабағында білім алудағы Биология сабағында білім алудағы жаңа әдіс-тәсілдерді қолданужаңа әдіс-тәсілдерді қолдану Шығармашылық тақырыбым:Шығармашылық тақырыбым: Биология сабағында АКТ-ны тиімді Биология сабағында АКТ-ны тиімді қолдануқолдану

1 слайд

Шығармашылық тақырыбы:Шығармашылық тақырыбы: Биология сабағында білім алудағы Биология сабағында білім алудағы жаңа әдіс-тәсілдерді қолданужаңа әдіс-тәсілдерді қолдану Шығармашылық тақырыбым:Шығармашылық тақырыбым: Биология сабағында АКТ-ны тиімді Биология сабағында АКТ-ны тиімді қолдануқолдану

«Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздардың қолында» Н.Ә.Назарбаев Мақсатым: Білім бер

2 слайд
«Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздардың қолында» Н.Ә.Назарбаев Мақсатым: Білім беру үдерісінде оқытудың озық технологияларын, жаңа педагогикалық, ақпараттық – коммуникативтік технологиялардың мүмкіндіктерін меңгере отырып бәсекеге төтеп бере алатын,білім деңгейі жоғары,ізденушілік – зерттеушілік қабілеті дамыған жеке тұлға тәрбиелеу.

2 слайд

«Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздардың қолында» Н.Ә.Назарбаев Мақсатым: Білім беру үдерісінде оқытудың озық технологияларын, жаңа педагогикалық, ақпараттық – коммуникативтік технологиялардың мүмкіндіктерін меңгере отырып бәсекеге төтеп бере алатын,білім деңгейі жоғары,ізденушілік – зерттеушілік қабілеті дамыған жеке тұлға тәрбиелеу.

3 слайд

3 слайд

Жасуша органоидтары Жасуша органоидтары

4 слайд
Жасуша органоидтары Жасуша органоидтары

4 слайд

Жасуша органоидтары Жасуша органоидтары

Тапсырма: Суретке қарап, (e) Құрбақа мен көлбақаны анықтаңыз. (f) Құрбақа мен көлбақаның құрылыс және тіршілік әрекетінің е

5 слайд
Тапсырма: Суретке қарап, (e) Құрбақа мен көлбақаны анықтаңыз. (f) Құрбақа мен көлбақаның құрылыс және тіршілік әрекетінің ерекшелігі туралы біліміңізге сүйеніп, қарапайым дихотомиялық кілт құрастырыңыз

5 слайд

Тапсырма: Суретке қарап, (e) Құрбақа мен көлбақаны анықтаңыз. (f) Құрбақа мен көлбақаның құрылыс және тіршілік әрекетінің ерекшелігі туралы біліміңізге сүйеніп, қарапайым дихотомиялық кілт құрастырыңыз

Жануар жасушасы 1 2 3 4 5 6 7 Өсімдік жасушасы 1 2 3 4 5

6 слайд
Жануар жасушасы 1 2 3 4 5 6 7 Өсімдік жасушасы 1 2 3 4 5

6 слайд

Жануар жасушасы 1 2 3 4 5 6 7 Өсімдік жасушасы 1 2 3 4 5

Ағзалық заттар Бейағзалық заттар «Топтастыру» стратегиясы Эукариоттар Прокариоттар

7 слайд
Ағзалық заттар Бейағзалық заттар «Топтастыру» стратегиясы Эукариоттар Прокариоттар

7 слайд

Ағзалық заттар Бейағзалық заттар «Топтастыру» стратегиясы Эукариоттар Прокариоттар

Тапсырма 1.Төмендегі суреттерді пайдаланып, ксилема мен флоэма құрылысын салыстырыңыз.

8 слайд
Тапсырма 1.Төмендегі суреттерді пайдаланып, ксилема мен флоэма құрылысын салыстырыңыз.

8 слайд

Тапсырма 1.Төмендегі суреттерді пайдаланып, ксилема мен флоэма құрылысын салыстырыңыз.

КЕРІ БАЙЛАНЫС: 1.Маған бүгінгі сабақтан ұнаған үш жағдай... 2.Мені бүгінгі сабақта ойландырған екі жағдай... 3.Менің бір ұсыны

9 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС: 1.Маған бүгінгі сабақтан ұнаған үш жағдай... 2.Мені бүгінгі сабақта ойландырған екі жағдай... 3.Менің бір ұсынысым немесе сұрағым...

9 слайд

КЕРІ БАЙЛАНЫС: 1.Маған бүгінгі сабақтан ұнаған үш жағдай... 2.Мені бүгінгі сабақта ойландырған екі жағдай... 3.Менің бір ұсынысым немесе сұрағым...

Тапсырма Тыныс алу мүшесінің құрылымдарын атаңыз.

10 слайд
Тапсырма Тыныс алу мүшесінің құрылымдарын атаңыз.

10 слайд

Тапсырма Тыныс алу мүшесінің құрылымдарын атаңыз.

Қорытынды: •тіл байлығы жетіледі; •еркін ойлауға мүмкіндік береді және өз ойын еркін жеткізе алады; •жаңа оқыту үрдісін қалыпта

11 слайд
Қорытынды: •тіл байлығы жетіледі; •еркін ойлауға мүмкіндік береді және өз ойын еркін жеткізе алады; •жаңа оқыту үрдісін қалыптастырады; •өздігінен ізденімпаздық қабілеті артады, жан-жақты ізденеді; •ақпараттық сауаттылығы мен ақпараттық мәдениеті қалыптасады. •оқыту процесінде жаңа технологияларды қолдана отырып білімін шыңдайды; •ақыл-ойын дамытады; •шығармашылық белсенділігі артады; •ұжымдық іс-әрекетке тәрбиелейді.

11 слайд

Қорытынды: •тіл байлығы жетіледі; •еркін ойлауға мүмкіндік береді және өз ойын еркін жеткізе алады; •жаңа оқыту үрдісін қалыптастырады; •өздігінен ізденімпаздық қабілеті артады, жан-жақты ізденеді; •ақпараттық сауаттылығы мен ақпараттық мәдениеті қалыптасады. •оқыту процесінде жаңа технологияларды қолдана отырып білімін шыңдайды; •ақыл-ойын дамытады; •шығармашылық белсенділігі артады; •ұжымдық іс-әрекетке тәрбиелейді.

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд