Материалдар / шығармашылық жұмыс: музыка әлемінде балалардың сезімдерін жетілдіру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

шығармашылық жұмыс: музыка әлемінде балалардың сезімдерін жетілдіру

Материал туралы қысқаша түсінік
балабақша саз жетекшілеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Ақпан 2021
1396
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Шығармашылық жұмыс “ Балбөбек” бөбекжай-бақшасы

1 слайд
Шығармашылық жұмыс “ Балбөбек” бөбекжай-бақшасы

1 слайд

Шығармашылық жұмыс “ Балбөбек” бөбекжай-бақшасы

Музыкалық мақсаты: Балаға музыканың күшін, биіктігін, тембірін ұзақтығын, сипатын саралату. Музыкалық дыбыстарды тыңдат

2 слайд
Музыкалық мақсаты: Балаға музыканың күшін, биіктігін, тембірін ұзақтығын, сипатын саралату. Музыкалық дыбыстарды тыңдату арқылы музыканы дұрыс қабылдау және сезіну қабілеттерін ояту

2 слайд

Музыкалық мақсаты: Балаға музыканың күшін, биіктігін, тембірін ұзақтығын, сипатын саралату. Музыкалық дыбыстарды тыңдату арқылы музыканы дұрыс қабылдау және сезіну қабілеттерін ояту

Музыка сабақтары Ән үйрету Музыка тыңдау Музыкалық ырғақты қимылдар Би үйрету Музыкалық аспаптарда орындау Бал

3 слайд
Музыка сабақтары Ән үйрету Музыка тыңдау Музыкалық ырғақты қимылдар Би үйрету Музыкалық аспаптарда орындау Балабақшадағы музыкалық тәрбие балалардың әсемдікті қабылдап сезіну және түсіну, шығармашылық тұрғыдан даму , көркемдік қызметтің әр түріне қамтылу қабілеттерін дамытуға бағытталған

3 слайд

Музыка сабақтары Ән үйрету Музыка тыңдау Музыкалық ырғақты қимылдар Би үйрету Музыкалық аспаптарда орындау Балабақшадағы музыкалық тәрбие балалардың әсемдікті қабылдап сезіну және түсіну, шығармашылық тұрғыдан даму , көркемдік қызметтің әр түріне қамтылу қабілеттерін дамытуға бағытталған

Музыкалық-дидактикалық ойындардың көрінісі Балаларды эмоциялық - образдық мазмұны әр түрлі музыкалық шығармалармен

4 слайд
Музыкалық-дидактикалық ойындардың көрінісі Балаларды эмоциялық - образдық мазмұны әр түрлі музыкалық шығармалармен таныстыра отырып эстетикалық көзқарастарын қалыптастыру Музыкалық - дидиактикалық ойындар ән орындау, музыка тыңдау, би үйрету музыкалық аспаптарда ойнау бөлімдерін біріктіреді

4 слайд

Музыкалық-дидактикалық ойындардың көрінісі Балаларды эмоциялық - образдық мазмұны әр түрлі музыкалық шығармалармен таныстыра отырып эстетикалық көзқарастарын қалыптастыру Музыкалық - дидиактикалық ойындар ән орындау, музыка тыңдау, би үйрету музыкалық аспаптарда ойнау бөлімдерін біріктіреді

Балалардың музыкалық мәдениетін және музыкалық қабілетін үнемі жетілдіріп отыру Сондай-ақ музыкалық шығармалард

5 слайд
Балалардың музыкалық мәдениетін және музыкалық қабілетін үнемі жетілдіріп отыру Сондай-ақ музыкалық шығармаларды тыңдату арқылы регистірдің ауысуын, ырғақтың өзгеруін ажырата білуге машықтандыру Сенсорлық қабілетті шыңдау мақсатында түрлі музыкалық жаттығуларды пайдалану

5 слайд

Балалардың музыкалық мәдениетін және музыкалық қабілетін үнемі жетілдіріп отыру Сондай-ақ музыкалық шығармаларды тыңдату арқылы регистірдің ауысуын, ырғақтың өзгеруін ажырата білуге машықтандыру Сенсорлық қабілетті шыңдау мақсатында түрлі музыкалық жаттығуларды пайдалану

Белсенді оқыту Серіктестік Балалардың өз бетінше , дербес әрекет ету дағдылары Шығармашылық қабілеттерін ояту Балала

6 слайд
Белсенді оқыту Серіктестік Балалардың өз бетінше , дербес әрекет ету дағдылары Шығармашылық қабілеттерін ояту Балалармен жұмыс істеу барысында дидактикалық ойындардың басты бағыттарын негізге ала отырып, қ арапайымнан күрделіге біртіндеп дамыту. Жүйелілік, әр тақырыптың келесі тақырыппен байланысын сезіндіреді. Сол арқылы балалардың жас ерекшеліктеріне сай жұмыс жасалынады.

6 слайд

Белсенді оқыту Серіктестік Балалардың өз бетінше , дербес әрекет ету дағдылары Шығармашылық қабілеттерін ояту Балалармен жұмыс істеу барысында дидактикалық ойындардың басты бағыттарын негізге ала отырып, қ арапайымнан күрделіге біртіндеп дамыту. Жүйелілік, әр тақырыптың келесі тақырыппен байланысын сезіндіреді. Сол арқылы балалардың жас ерекшеліктеріне сай жұмыс жасалынады.

Мен еңбек тәжірибеме сүйене отырып 5 жобадан тұратын технологиялық карта құрастырдым Оқыту және тәрбиелеу программа

7 слайд
Мен еңбек тәжірибеме сүйене отырып 5 жобадан тұратын технологиялық карта құрастырдым Оқыту және тәрбиелеу программасы Оқыту және тәрбиелеу программасы Тыңдау және музыкалық ойындар Тыңдау және музыкалық ойындар Ән шығармашылығы және музыкалық ойындар Ән шығармашылығы және музыкалық ойындар Би шығармашылығы мен музыкалық ойындар Би шығармашылығы мен музыкалық ойындар Балалардың күнделікті өміріндегі музыкалық ойындар Балалардың күнделікті өміріндегі музыкалық ойындар

7 слайд

Мен еңбек тәжірибеме сүйене отырып 5 жобадан тұратын технологиялық карта құрастырдым Оқыту және тәрбиелеу программасы Оқыту және тәрбиелеу программасы Тыңдау және музыкалық ойындар Тыңдау және музыкалық ойындар Ән шығармашылығы және музыкалық ойындар Ән шығармашылығы және музыкалық ойындар Би шығармашылығы мен музыкалық ойындар Би шығармашылығы мен музыкалық ойындар Балалардың күнделікті өміріндегі музыкалық ойындар Балалардың күнделікті өміріндегі музыкалық ойындар

Менің балаларға музыкалық тәрбие беру бағытым осы бағдарламалардың мазмұнына сай құрылуда Алғашқы қадам Зерек бала

8 слайд
Менің балаларға музыкалық тәрбие беру бағытым осы бағдарламалардың мазмұнына сай құрылуда Алғашқы қадам Зерек бала Біз мектепке барамызМен балалармен 2 – 3 жасынан бастап жұмыс істей бастадым. Балаларды мектепке «Балабақшамен қоштасу» ертеңгілігінде қимастықпен шығарып салдым. Балалар балабақшада музыка өнерімен таныса отырып, эстетикалық тұрғыда тәрбие алады. Саналы оқыту мен тәрбиелеу нәтижесінде балалар жеке тұлға ретінде қалыптасады. Бұл туралы МЖМББС - да (мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты) айқын жазылған.

8 слайд

Менің балаларға музыкалық тәрбие беру бағытым осы бағдарламалардың мазмұнына сай құрылуда Алғашқы қадам Зерек бала Біз мектепке барамызМен балалармен 2 – 3 жасынан бастап жұмыс істей бастадым. Балаларды мектепке «Балабақшамен қоштасу» ертеңгілігінде қимастықпен шығарып салдым. Балалар балабақшада музыка өнерімен таныса отырып, эстетикалық тұрғыда тәрбие алады. Саналы оқыту мен тәрбиелеу нәтижесінде балалар жеке тұлға ретінде қалыптасады. Бұл туралы МЖМББС - да (мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты) айқын жазылған.

Мектепке дейінгі естиярлар тобының балалар- ды музыкалық ойындар арқылы музыкалық аспаптардың бояуын ажыратады.Сыбы

9 слайд
Мектепке дейінгі естиярлар тобының балалар- ды музыкалық ойындар арқылы музыкалық аспаптардың бояуын ажыратады.Сыбызғы, барабан, бубен секілді аспаптардың сүйемелдеуімен еркін қимылдарды орындайды. Мысалға даңғыра ойналса - балалар марш ырғағымен жүреді , сыбызғы әуеніне - балалар билейді. Ал мектепке дейінгі ересек топтарының балалары музыкалық шығармаларды саралай алады. Осы арқылы балалар шат- шадыман, көңілді, көңілсіз, ойнақы әуендерді ажырата біледі. - Қазақ халқының ұлттық әуендерін тыңдап, көзге елестету қабілеттері жетіледі. - Қазақтың ұлттық музыкалық аспаптарын тыңдау арқылы дыбыс бояуын сезінеді. -Музыкалық шығармалардың түрлі аспаптарда ойналу ерекшеліктерін біледі. - Би, марш, ән, күй жанрларын ажыратады. Тыңдау бағдарламаның бөлімдері мен методикалық жұмыс тәсілдерін өз бетінше еркін сабақ ретінде жүргізуге арналған.Менің 2 – ші жобам тыңдау мен музыкалық ойындарға арналған

9 слайд

Мектепке дейінгі естиярлар тобының балалар- ды музыкалық ойындар арқылы музыкалық аспаптардың бояуын ажыратады.Сыбызғы, барабан, бубен секілді аспаптардың сүйемелдеуімен еркін қимылдарды орындайды. Мысалға даңғыра ойналса - балалар марш ырғағымен жүреді , сыбызғы әуеніне - балалар билейді. Ал мектепке дейінгі ересек топтарының балалары музыкалық шығармаларды саралай алады. Осы арқылы балалар шат- шадыман, көңілді, көңілсіз, ойнақы әуендерді ажырата біледі. - Қазақ халқының ұлттық әуендерін тыңдап, көзге елестету қабілеттері жетіледі. - Қазақтың ұлттық музыкалық аспаптарын тыңдау арқылы дыбыс бояуын сезінеді. -Музыкалық шығармалардың түрлі аспаптарда ойналу ерекшеліктерін біледі. - Би, марш, ән, күй жанрларын ажыратады. Тыңдау бағдарламаның бөлімдері мен методикалық жұмыс тәсілдерін өз бетінше еркін сабақ ретінде жүргізуге арналған.Менің 2 – ші жобам тыңдау мен музыкалық ойындарға арналған

5 - жоба - ән шығармашылығы мен музыкалық ойындар деп аталады. Менің алғашқы шығармашылық тапсы

10 слайд
5 - жоба - ән шығармашылығы мен музыкалық ойындар деп аталады. Менің алғашқы шығармашылық тапсырмам балаларға қиындық туғызды. Дауыс сипатының тұрақсыздығы ән орындай шығармашылығына кедергі келтіріп отырды. Сондықтан балалардың дауыс тембірінің жетілуі мақсатында Н.А. Ветлугинаның «Музыкалық әліппе» кітабынан жаттығуларды алып қолдандым. Балалар музыкалық ойын жаттығулары арқылы әндерді еркін орындауға машықтана бастады. Бұл жаттығулар бір, екі дыбыстан, ән ырғағын соғу сияқты жеңілдіктерден құралған. Сол сияқты балалардың тембірлік дауыс аппараттарын жетілдіріп, дамытып отырдым.

10 слайд

5 - жоба - ән шығармашылығы мен музыкалық ойындар деп аталады. Менің алғашқы шығармашылық тапсырмам балаларға қиындық туғызды. Дауыс сипатының тұрақсыздығы ән орындай шығармашылығына кедергі келтіріп отырды. Сондықтан балалардың дауыс тембірінің жетілуі мақсатында Н.А. Ветлугинаның «Музыкалық әліппе» кітабынан жаттығуларды алып қолдандым. Балалар музыкалық ойын жаттығулары арқылы әндерді еркін орындауға машықтана бастады. Бұл жаттығулар бір, екі дыбыстан, ән ырғағын соғу сияқты жеңілдіктерден құралған. Сол сияқты балалардың тембірлік дауыс аппараттарын жетілдіріп, дамытып отырдым.

Балаларға музыка сабағында музыкалық шығармаларды тыңдату арқылы өз әуендерін ойлап табуды ойын түрінде жүргізуге

11 слайд
Балаларға музыка сабағында музыкалық шығармаларды тыңдату арқылы өз әуендерін ойлап табуды ойын түрінде жүргізуге тырысамын. Мынадай сұрақтар баларды жігерлендіре түседі. «Кімнің музыкасы жақсы», «Кім жақсы ойлап табады», «Өз есімін кім әндетіп айта алады», осындай тәсілдер балалардың шығармашылық қабілеттерін дамытады. Балалармен мынадай әңгімелер жүргіземін. «Бұл ән саған неліктен ұнайды?», «Әуеннің сипаты қандай?»

11 слайд

Балаларға музыка сабағында музыкалық шығармаларды тыңдату арқылы өз әуендерін ойлап табуды ойын түрінде жүргізуге тырысамын. Мынадай сұрақтар баларды жігерлендіре түседі. «Кімнің музыкасы жақсы», «Кім жақсы ойлап табады», «Өз есімін кім әндетіп айта алады», осындай тәсілдер балалардың шығармашылық қабілеттерін дамытады. Балалармен мынадай әңгімелер жүргіземін. «Бұл ән саған неліктен ұнайды?», «Әуеннің сипаты қандай?»

Келесі даму сатысы ән айтқызу бөліміне арналады. Музыка өнері шығармашылық қабілетті дамытуға ,ойлау мен қиял

12 слайд
Келесі даму сатысы ән айтқызу бөліміне арналады. Музыка өнері шығармашылық қабілетті дамытуға ,ойлау мен қиялдың көркем бейнесін қалыптастыруға жағдай жасайды. Балаларға үйретілетін негізгі дағды - әнді дыбыс сарынын орындатып жаттықтыру . Осылайша жаттығулар айтқызу арқылы біртіндеп балалардың дауыс аумағын ұлғайтып оның икемділігі мен жүрдектілігін қалыптастырамын. Музыкалық шығарма әр түрлі дыбыстардан құралып жазылады. Ал дыбыстардың түрі өте көп : жоғары, төмен, жуан жіңішке, ұзақ , қысқа, жылдам баяу, біртіндеп бәсеңдейтін немесе біртіндеп күшейетін т.б. Міне осы дыбыстарға баланысты сабақта балалар кішкентай сөйлемдерден ән құрастыруға болады. Бұның өзі ойын түрінде өткізіледі (Мен бастаймын сен аяқта) . Ол үшін балаға Бейсенғали Ғазиатовтың “ Біз өмірдің гүліміз ”, Л.Қараштың “ Күз әуені ” әнін тыңдатамын. Осылайша балаларда әнді комозитор шығарады деген ұғым қалыптасады. Мажор мен минор бояуларын музыкалық ойындарды пайдалану арқылы жүргіземін: «көңілді, көңілсіз сылдырмақтар» “ күн мен жаңбыр ”, «аспан мен жер» т.б.

12 слайд

Келесі даму сатысы ән айтқызу бөліміне арналады. Музыка өнері шығармашылық қабілетті дамытуға ,ойлау мен қиялдың көркем бейнесін қалыптастыруға жағдай жасайды. Балаларға үйретілетін негізгі дағды - әнді дыбыс сарынын орындатып жаттықтыру . Осылайша жаттығулар айтқызу арқылы біртіндеп балалардың дауыс аумағын ұлғайтып оның икемділігі мен жүрдектілігін қалыптастырамын. Музыкалық шығарма әр түрлі дыбыстардан құралып жазылады. Ал дыбыстардың түрі өте көп : жоғары, төмен, жуан жіңішке, ұзақ , қысқа, жылдам баяу, біртіндеп бәсеңдейтін немесе біртіндеп күшейетін т.б. Міне осы дыбыстарға баланысты сабақта балалар кішкентай сөйлемдерден ән құрастыруға болады. Бұның өзі ойын түрінде өткізіледі (Мен бастаймын сен аяқта) . Ол үшін балаға Бейсенғали Ғазиатовтың “ Біз өмірдің гүліміз ”, Л.Қараштың “ Күз әуені ” әнін тыңдатамын. Осылайша балаларда әнді комозитор шығарады деген ұғым қалыптасады. Мажор мен минор бояуларын музыкалық ойындарды пайдалану арқылы жүргіземін: «көңілді, көңілсіз сылдырмақтар» “ күн мен жаңбыр ”, «аспан мен жер» т.б.

Технологиялық картаның 3 жобасы - би шығармашылығы мен музыкалық ойындарға арналған. Балаларға би қимылдарын

13 слайд
Технологиялық картаның 3 жобасы - би шығармашылығы мен музыкалық ойындарға арналған. Балаларға би қимылдарын үйретпестен бұрын әуен тыңдатамын. Әуенге сай балалардың қимыл сәйкестігін дұрыстаймын. “ Айна ” атты ойын - биі кіші топтарға үлкен көмек болды. Балалар шеңбер құрып тұрады тәрбиеші шеңбердің ортасында бидің қимылдарын көрсетеді (балалар қайталайды) . Ересектер тобындағы балалар биді өздері ойлап тауып, өздері көрсетеді. Тапсырма үнемі күрделене түседі. Ортаға ленталар, орамалдар, бас киім қойылады. Мен әуен ойнағанда балалар әуенге сәйкес атрибуттарды таңдап, қимыл- қозғалыстарын орындайды.

13 слайд

Технологиялық картаның 3 жобасы - би шығармашылығы мен музыкалық ойындарға арналған. Балаларға би қимылдарын үйретпестен бұрын әуен тыңдатамын. Әуенге сай балалардың қимыл сәйкестігін дұрыстаймын. “ Айна ” атты ойын - биі кіші топтарға үлкен көмек болды. Балалар шеңбер құрып тұрады тәрбиеші шеңбердің ортасында бидің қимылдарын көрсетеді (балалар қайталайды) . Ересектер тобындағы балалар биді өздері ойлап тауып, өздері көрсетеді. Тапсырма үнемі күрделене түседі. Ортаға ленталар, орамалдар, бас киім қойылады. Мен әуен ойнағанда балалар әуенге сәйкес атрибуттарды таңдап, қимыл- қозғалыстарын орындайды.

Сондай – ақ музыка сабақтарымда балаларға ұнайтын жаттығулар орындатамын : Қоян қалай секіреді, түлкі қандай жүріс

14 слайд
Сондай – ақ музыка сабақтарымда балаларға ұнайтын жаттығулар орындатамын : Қоян қалай секіреді, түлкі қандай жүріспен жүреді , аю қалай қорбаңдайды , балаларға мынадай заттарды ( доптар, гүлдер ) көзге елестету ретінде тапсырма беремін . Өзімнің тәжірибемнен білгенім балалар музыка жайлы түсініктерін сөзбен емес қимылы арқылы жеткізеді. Бұның өзі балалардың шығармашылық қабілеттерін оятады. Мысалға К. Қуатбаевтің “ Аққу ” әуенін тыңдатамын да осы әуенге қандай қимылдар жасауға болатынын сұраймын. Қазақ халқының би өнері өзінің әсемдігімен ерекшеленеді . Қыздар әсем билеуге тырысады. Осы арқылы эстетикалық тәрбие қалыптасады.

14 слайд

Сондай – ақ музыка сабақтарымда балаларға ұнайтын жаттығулар орындатамын : Қоян қалай секіреді, түлкі қандай жүріспен жүреді , аю қалай қорбаңдайды , балаларға мынадай заттарды ( доптар, гүлдер ) көзге елестету ретінде тапсырма беремін . Өзімнің тәжірибемнен білгенім балалар музыка жайлы түсініктерін сөзбен емес қимылы арқылы жеткізеді. Бұның өзі балалардың шығармашылық қабілеттерін оятады. Мысалға К. Қуатбаевтің “ Аққу ” әуенін тыңдатамын да осы әуенге қандай қимылдар жасауға болатынын сұраймын. Қазақ халқының би өнері өзінің әсемдігімен ерекшеленеді . Қыздар әсем билеуге тырысады. Осы арқылы эстетикалық тәрбие қалыптасады.

Балалар мен жұмыс барысында мынадай дене жаттығулары : «Ауыр қолдар», “Темір иықтар”, “Тас аяқтар” көп көмек беред

15 слайд
Балалар мен жұмыс барысында мынадай дене жаттығулары : «Ауыр қолдар», “Темір иықтар”, “Тас аяқтар” көп көмек береді. Мұндай жаттығулар дене мен аяқ пен қолдың ауырлығын сезінуге бағытталған. Мойын бұлшық еттері жаттығулары: қаздар ысылдап мойындарын созады. Қол бұлшық еттерін жаттығулары : қол білезіктерін айналдыру, қолды біртіндеп жоғары көтеру. Аяқ бұлшық еттеріне арналған жаттығулар: серіппелі қимылдар, жартылай отырып жүру, жүгіру.

15 слайд

Балалар мен жұмыс барысында мынадай дене жаттығулары : «Ауыр қолдар», “Темір иықтар”, “Тас аяқтар” көп көмек береді. Мұндай жаттығулар дене мен аяқ пен қолдың ауырлығын сезінуге бағытталған. Мойын бұлшық еттері жаттығулары: қаздар ысылдап мойындарын созады. Қол бұлшық еттерін жаттығулары : қол білезіктерін айналдыру, қолды біртіндеп жоғары көтеру. Аяқ бұлшық еттеріне арналған жаттығулар: серіппелі қимылдар, жартылай отырып жүру, жүгіру.

Сонымен қатар балалардың бет қимылдарының дамуына көп көңіл бөлемін. “ Екі сайқымазақ", “ аю - ұйқышыл , көңілді ,

16 слайд
Сонымен қатар балалардың бет қимылдарының дамуына көп көңіл бөлемін. “ Екі сайқымазақ", “ аю - ұйқышыл , көңілді , ашулы , икемсіз”, “ қоян - көңілді, мұңды, ашулы , ренжулі” . Осы жаттығулар би билеу кезінде бет- жүздің құбылуына үлкен көмегін тигізеді.

16 слайд

Сонымен қатар балалардың бет қимылдарының дамуына көп көңіл бөлемін. “ Екі сайқымазақ", “ аю - ұйқышыл , көңілді , ашулы , икемсіз”, “ қоян - көңілді, мұңды, ашулы , ренжулі” . Осы жаттығулар би билеу кезінде бет- жүздің құбылуына үлкен көмегін тигізеді.

Қорытынды Айтайын дегенім , (жеңілден күрделіге , күрделіден жеңілге ) түрлі ойын жаттығуларын қолданамын. Мысалға муз

17 слайд
Қорытынды Айтайын дегенім , (жеңілден күрделіге , күрделіден жеңілге ) түрлі ойын жаттығуларын қолданамын. Мысалға музыкалық - дидиактикалық ойындарды қолдану барысында музыка сабақтарының ең тиімді тәсілдері болып саналады. Бұл тәсілдер баланың дербес уақыттарының дұрыс өтуіне көп көмегін тигізеді. “ Бұлақ көрсең - көзін аш ” – демекші бүлдіршіндердің бойындағы ашылмай жатқан асыл қасиеттерін ояту менің басты міндетім болып саналады. Осы маңызды міндетті орындау үшін баланың музыкалық қабілеттерін түрлі тәсілдермен дамытудамын. - Музыканы бала ойын арқылы қабылдайды. Сондай-ақ балада музыка өнеріне деген қызығушылық пайда бола бастайды. Осы арқылы бүлдіршіндерде шығармашылық қасиеттер оянады. - Ең ұтымды да тиімді тәсілмен музыкалық ойындарды жеткізу арқылы жас баланы өнер әлеміне сапар шеккіземін. - Музыкалық тәрбие баланың мінез – құлқына көп әсерін тигізеді. - Музыка баланың сезімдеріне тікелей әсер ете отырып адамгершілік бейнесі қалыптасады. - Баланы эстетикалық және ақыл-ой тұрғысынан жетілдіре отырып, ой-қиялын ояту. Кішкентай да болса шығармашылық көріністерімен барынша болса да ой-сезімдерін тәрбиелеу менің үлкен міндетім.

17 слайд

Қорытынды Айтайын дегенім , (жеңілден күрделіге , күрделіден жеңілге ) түрлі ойын жаттығуларын қолданамын. Мысалға музыкалық - дидиактикалық ойындарды қолдану барысында музыка сабақтарының ең тиімді тәсілдері болып саналады. Бұл тәсілдер баланың дербес уақыттарының дұрыс өтуіне көп көмегін тигізеді. “ Бұлақ көрсең - көзін аш ” – демекші бүлдіршіндердің бойындағы ашылмай жатқан асыл қасиеттерін ояту менің басты міндетім болып саналады. Осы маңызды міндетті орындау үшін баланың музыкалық қабілеттерін түрлі тәсілдермен дамытудамын. - Музыканы бала ойын арқылы қабылдайды. Сондай-ақ балада музыка өнеріне деген қызығушылық пайда бола бастайды. Осы арқылы бүлдіршіндерде шығармашылық қасиеттер оянады. - Ең ұтымды да тиімді тәсілмен музыкалық ойындарды жеткізу арқылы жас баланы өнер әлеміне сапар шеккіземін. - Музыкалық тәрбие баланың мінез – құлқына көп әсерін тигізеді. - Музыка баланың сезімдеріне тікелей әсер ете отырып адамгершілік бейнесі қалыптасады. - Баланы эстетикалық және ақыл-ой тұрғысынан жетілдіре отырып, ой-қиялын ояту. Кішкентай да болса шығармашылық көріністерімен барынша болса да ой-сезімдерін тәрбиелеу менің үлкен міндетім.

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі 1, Дүйсембинова Р.К.Музыкалық білім беру педагогикасы.Талдықорған, - 2010. - 213 б. 2, Сарыбаев

18 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі 1, Дүйсембинова Р.К.Музыкалық білім беру педагогикасы.Талдықорған, - 2010. - 213 б. 2, Сарыбаева Т.Абдрахманова Г.Музыка-дидактикалық ойындар. Алматы кітап баспасы 2013. – 186 б. 3, Мектеп жасына дейінгі мекемелердің музыка жетекшілеріне арналған көмекші құрал (3 – 6 жас) – Алматы: Алматыкітап баспасы, 2013. – 92 б. 4, Праслова Г.А.Мектепке дейінгі балаларға музыкалық білім берудің теориясы мен әдістемесі. - Алматы:  Детство-пресс , 2009.– 129 б. 5, Бабаев С.Б. Бастауыш мектеп педагогикасы: Оқу құралы: Алматы: «Нұр-пресс», 2009. – 413 б. 6, Мектепке дейінгі жалпы білім беру бағдарламасы: Балабақшаның 5 жастағы ересектер тобына арналған/Т.Н. Попова, З.Д.Еденбаева. - Алматы: Алматыкітап, 2011. -180 б.

18 слайд

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі 1, Дүйсембинова Р.К.Музыкалық білім беру педагогикасы.Талдықорған, - 2010. - 213 б. 2, Сарыбаева Т.Абдрахманова Г.Музыка-дидактикалық ойындар. Алматы кітап баспасы 2013. – 186 б. 3, Мектеп жасына дейінгі мекемелердің музыка жетекшілеріне арналған көмекші құрал (3 – 6 жас) – Алматы: Алматыкітап баспасы, 2013. – 92 б. 4, Праслова Г.А.Мектепке дейінгі балаларға музыкалық білім берудің теориясы мен әдістемесі. - Алматы:  Детство-пресс , 2009.– 129 б. 5, Бабаев С.Б. Бастауыш мектеп педагогикасы: Оқу құралы: Алматы: «Нұр-пресс», 2009. – 413 б. 6, Мектепке дейінгі жалпы білім беру бағдарламасы: Балабақшаның 5 жастағы ересектер тобына арналған/Т.Н. Попова, З.Д.Еденбаева. - Алматы: Алматыкітап, 2011. -180 б.