1 слайд
Шымкент қаласы
№ 69 жалпы орта мекте бі Пәні: көркем еңбек
Пән мұғалімі:
Худайбергенова Нагима Юнусовна
Бөлімі: Дизайн және технология
Сабақтың тақырыбы: Шығармашылық жұмыстардың
таныстырылымы
2 слайд
Оқу мақсаты:
8.3.1.1. – Онлайн платформадағы ауқымды аудитория алдында дайын
жұмыстарды қорғау және оны ұсыну
Барлық оқушылар: . Онлайн көрмеге өз жұмысын ұсынады, қорғайды
Басым бөлігі: Жасаған бұйымдарын қорғау мақсатында олардың мазмұндық
ерекшеліктері мен сипаттамаларын көпшілік алдында өз
пікірін айта алады.
Кейбір оқушылар: Әзірлемелеріне сипаттама жүргізіп, көпшілікке ұсына
алады.
Б ағалау критерийі
1. Оқушылар сыныптағы аудитория алдында дайын жұмыстарын қорғайды.
Дәлелдер келтіреді.
2. Эстетикалық көркемдігі талапқа сай болуы;
3. Ұсынылған заттың құндылығы
3 слайд
Белсенді оқу әдістері
1. «Шеңбердегі доп әдісі» арқылы
өткенді қайталау. Оқушылар
шеңберлене отырып, бір-біріне
кішкене допты Доп қолына тиген
оқушы өткен сабаққа қатысты
сұрақтарға өз ойын айтады.
Оқушыларға берілетін сұрақтар.
- Бұйымдарды жасаудағы
технологилялық картаның маңызы.
-Бұйымдардың сапасын бақылауда мән
беретін критерийлер туралы не
білеміз?
-Интернет желісі, баспасөз беттері
арқылы халыққа ұсынлып жатқан
бұйымдарды сипаттау
-Мектепе бұйымдар жасап үйренудің
оқушыларға тигізер пайдалы жақтары
қандай?
2. Таныстыру және жариялау» әдісі
арқылы оқушыларға сабақтың тақырыбы
мен мақсатын түсіндіріп өту.
1-кезең –Саралау, жинақтау ( Қолөнер
бұйымдарын онлайн - көрме ұсыну );
2-кезең –Талдау ( Бағалау және
мадақтау).
Мұндағы мақсат - оқушыларды өз бетімен
жұмыс жасап, шеберлігі мен ойлау деңгейін
арттыруға, басқалардың пікірін,
көзқарастарын және еңбегін бағалай алуға
үйрету.Тәжірибе алмасу.
1-кезең:
•
Әр топтың мүшелері өздерінің дайындап
келген бұйымын көрсетіп , онлайн – көрме
ұйымдастыру қысқаша сипаттама беріп
өтеді.
•
Онлайн платформадағы ауқымды
аудитория алдында дайын жұмыстарын
ұсынады және қорғайды.
4 слайд
«Шеңбердегі доп
әдісі» арқылы өткенді
қайталау.
Диалог және қолдау
көрсету арқылы
күрделі сұрақтарға
жауап берітін
оқушылар мен әлсіз
оқушылардың
қабілеттеріне қарай
сұрақтарды өзгертіп
отырамын. «Таныстыру және жариялау» әдісі
арқылы оқушыларға сабақтың тақырыбы
мен мақсатын түсіндіріп өту. Әдіс
тәсілдер арқылы қабылдау қабілеттеріне
қарай деңгейлеп тапсырмалар беріп
отырамын Қабілеті ерекше оқушыларға
білім деңгейін көтеру үшін дереккөздер
мен ерекше идеялармен тереңдетілген
мәліметтер беру арқылы идеясын
жетілдіру;
Орташа деңгейлі оқушыға қолдау беру
арқылы басқа оқушылардың жұмысын
салыстыра отырып өз жұмысының
кемшілігін анықтап, толықтыру;
Көмекті қажет ететін оқушыларға түрткі
сұрақтар арқылы, кезең бойынша
жұмысты орындауға бағыт бере отырып,
түзету жұмыстары жүргізіледіСаралау
5 слайд
«Шеңбердегі доп
әдісіне
Дескриптор:
•
Сұрақтарға дұрыс
жауап береді.
•
Дәлелдей алады,
мысал келтіреді.
Қ.Б: Мұғалімнің кері
байланысы.
Дескриптордың
критериилеріне сүйене
отырып сағат тілімен
бірін-бірі бағалайды « Таныстыру және жариялау» әдісі
арқылы
1 тапсырма дескрипторы:
•
Дайындап келеген затын ұсынады,
сипаттама береді.
•
Көрмеге ұсынылған бұйымдардың
дайындалуы турады мәлімет беру;
2 тапсырма дескрипторы:
•
Ұсынылған бұйымдары талапқа
сайорындалған;
Идеяларымен бөліседі .
ҚБ: Бағалау критерий арқылы
бағалайды және мұғалімнің кері
байланысы.
«Идеяң керемет!», «Сен мына
тапсырманы орындауда жетістіктерге
жетудесің!", Саған мына жерді
мынадай жолмен толықтыру қажет" –
дегендей сөздермен қолдап отырамын
Критериалды бағалау
6 слайд
«Шеңбердегі доп
әдісі» арқылы өткенді
қайталау. Диалог және
қолдау көрсету
арқылы күрделі
сұрақтарға жауап
берітін оқушылар мен
әлсіз оқушылардың
қабілеттеріне қарай
сұрақтарды өзгертіп
отырамын « Таныстыру және жариялау »
әдісі арқылы оқушыларға сабақтың
тақырыбы мен мақсатын түсіндіріп
өту Әдіс тәсілдер арқылы
қабылдау қабілеттеріне
қарай деңгейлеп
тапсырмалар беріп
отырамын Қабілеті ерекше
оқушыларға білім деңгейін
көтеру үшін дереккөздер
мен ерекше идеялармен
тереңдетілген мәліметтер
беру арқылы идеясын
жетілдіру;
Орташа деңгейлі оқушыға
қолдау беру арқылы басқа
оқушылардың жұмысын
салыстыра отырып өз
жұмысының кемшілігін
анықтап, толықтыру;
Көмекті қажет ететін
оқушыларға түрткі сұрақтар
арқылы, кезең бойынша
жұмысты орындауға бағыт
бере отырып, түзету
жұмыстары жүргізіледі
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз