Материалдар / "Шығармашылық жұмыстардың таныстырылымы"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Шығармашылық жұмыстардың таныстырылымы"

Материал туралы қысқаша түсінік
«Шеңбердегі доп әдісі» арқылы өткенді қайталау. Оқушылар шеңберлене отырып, бір-біріне кішкене допты Доп қолына тиген оқушы өткен сабаққа қатысты сұрақтарға өз ойын айтады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Ақпан 2020
353
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Шымкент қаласы № 69 жалпы орта мекте бі Пәні: көркем еңбек Пән мұғалімі: Худайбергенова Нагима Юнусовна Бөлімі: Дизайн және те

1 слайд
Шымкент қаласы № 69 жалпы орта мекте бі Пәні: көркем еңбек Пән мұғалімі: Худайбергенова Нагима Юнусовна Бөлімі: Дизайн және технология Сабақтың тақырыбы: Шығармашылық жұмыстардың таныстырылымы

Оқу мақсаты: 8.3.1.1. – Онлайн платформадағы ауқымды аудитория алдында дайын жұмыстарды қорғау және оны ұсыну

2 слайд
Оқу мақсаты: 8.3.1.1. – Онлайн платформадағы ауқымды аудитория алдында дайын жұмыстарды қорғау және оны ұсыну Барлық оқушылар: . Онлайн көрмеге өз жұмысын ұсынады, қорғайды Басым бөлігі: Жасаған бұйымдарын қорғау мақсатында олардың мазмұндық ерекшеліктері мен сипаттамаларын көпшілік алдында өз пікірін айта алады. Кейбір оқушылар: Әзірлемелеріне сипаттама жүргізіп, көпшілікке ұсына алады. Б ағалау критерийі 1. Оқушылар сыныптағы аудитория алдында дайын жұмыстарын қорғайды. Дәлелдер келтіреді. 2. Эстетикалық көркемдігі талапқа сай болуы; 3. Ұсынылған заттың құндылығы

Белсенді оқу әдістері 1. «Шеңбердегі доп әдісі» арқылы өткенді қайталау. Оқушылар шеңберлене отырып, бір-біріне кішкене допт

3 слайд
Белсенді оқу әдістері 1. «Шеңбердегі доп әдісі» арқылы өткенді қайталау. Оқушылар шеңберлене отырып, бір-біріне кішкене допты Доп қолына тиген оқушы өткен сабаққа қатысты сұрақтарға өз ойын айтады. Оқушыларға берілетін сұрақтар. - Бұйымдарды жасаудағы технологилялық картаның маңызы. -Бұйымдардың сапасын бақылауда мән беретін критерийлер туралы не білеміз? -Интернет желісі, баспасөз беттері арқылы халыққа ұсынлып жатқан бұйымдарды сипаттау -Мектепе бұйымдар жасап үйренудің оқушыларға тигізер пайдалы жақтары қандай? 2. Таныстыру және жариялау» әдісі арқылы оқушыларға сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіріп өту. 1-кезең –Саралау, жинақтау ( Қолөнер бұйымдарын онлайн - көрме ұсыну ); 2-кезең –Талдау ( Бағалау және мадақтау). Мұндағы мақсат - оқушыларды өз бетімен жұмыс жасап, шеберлігі мен ойлау деңгейін арттыруға, басқалардың пікірін, көзқарастарын және еңбегін бағалай алуға үйрету.Тәжірибе алмасу. 1-кезең: • Әр топтың мүшелері өздерінің дайындап келген бұйымын көрсетіп , онлайн – көрме ұйымдастыру қысқаша сипаттама беріп өтеді. • Онлайн платформадағы ауқымды аудитория алдында дайын жұмыстарын ұсынады және қорғайды.

«Шеңбердегі доп әдісі» арқылы өткенді қайталау. Диалог және қолдау көрсету арқылы күрделі сұрақтарға жауап берітін оқушы

4 слайд
«Шеңбердегі доп әдісі» арқылы өткенді қайталау. Диалог және қолдау көрсету арқылы күрделі сұрақтарға жауап берітін оқушылар мен әлсіз оқушылардың қабілеттеріне қарай сұрақтарды өзгертіп отырамын. «Таныстыру және жариялау» әдісі арқылы оқушыларға сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіріп өту. Әдіс тәсілдер арқылы қабылдау қабілеттеріне қарай деңгейлеп тапсырмалар беріп отырамын Қабілеті ерекше оқушыларға білім деңгейін көтеру үшін дереккөздер мен ерекше идеялармен тереңдетілген мәліметтер беру арқылы идеясын жетілдіру; Орташа деңгейлі оқушыға қолдау беру арқылы басқа оқушылардың жұмысын салыстыра отырып өз жұмысының кемшілігін анықтап, толықтыру; Көмекті қажет ететін оқушыларға түрткі сұрақтар арқылы, кезең бойынша жұмысты орындауға бағыт бере отырып, түзету жұмыстары жүргізіледіСаралау

«Шеңбердегі доп әдісіне Дескриптор: • Сұрақтарға дұрыс жауап береді. • Дәлелдей алады, мысал келтіреді. Қ.Б: Мұғалімнің

5 слайд
«Шеңбердегі доп әдісіне Дескриптор: • Сұрақтарға дұрыс жауап береді. • Дәлелдей алады, мысал келтіреді.   Қ.Б: Мұғалімнің кері байланысы. Дескриптордың критериилеріне сүйене отырып сағат тілімен бірін-бірі бағалайды « Таныстыру және жариялау» әдісі арқылы 1 тапсырма дескрипторы: • Дайындап келеген затын ұсынады, сипаттама береді. • Көрмеге ұсынылған бұйымдардың дайындалуы турады мәлімет беру; 2 тапсырма дескрипторы: • Ұсынылған бұйымдары талапқа сайорындалған; Идеяларымен бөліседі . ҚБ: Бағалау критерий арқылы бағалайды және мұғалімнің кері байланысы. «Идеяң керемет!», «Сен мына тапсырманы орындауда жетістіктерге жетудесің!", Саған мына жерді мынадай жолмен толықтыру қажет" – дегендей сөздермен қолдап отырамын  Критериалды бағалау

«Шеңбердегі доп әдісі» арқылы өткенді қайталау. Диалог және қолдау көрсету арқылы күрделі сұрақтарға жауап берітін оқушыл

6 слайд
«Шеңбердегі доп әдісі» арқылы өткенді қайталау. Диалог және қолдау көрсету арқылы күрделі сұрақтарға жауап берітін оқушылар мен әлсіз оқушылардың қабілеттеріне қарай сұрақтарды өзгертіп отырамын « Таныстыру және жариялау » әдісі арқылы оқушыларға сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіріп өту Әдіс тәсілдер арқылы қабылдау қабілеттеріне қарай деңгейлеп тапсырмалар беріп отырамын Қабілеті ерекше оқушыларға білім деңгейін көтеру үшін дереккөздер мен ерекше идеялармен тереңдетілген мәліметтер беру арқылы идеясын жетілдіру; Орташа деңгейлі оқушыға қолдау беру арқылы басқа оқушылардың жұмысын салыстыра отырып өз жұмысының кемшілігін анықтап, толықтыру; Көмекті қажет ететін оқушыларға түрткі сұрақтар арқылы, кезең бойынша жұмысты орындауға бағыт бере отырып, түзету жұмыстары жүргізіледі