Материалдар / Шын дос-асыл қазына
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Шын дос-асыл қазына

Материал туралы қысқаша түсінік
Шынайы дос – асыл қазына (дөңгелек стол) Мақсаты: Ар-ұят құндылығы: Достарына, сыныптастарына, отбасы мүшелеріне қамқор болу, мейірімділік таныту; Күтілетін нәтиже Ар-ұят, адалдықты жоғары бағалайды; Достарын, сыныптастарын сыйлайды; Ресурстары: интернет материалдары,шарлар,топтамалар,тағам,
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қараша 2023
309
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
• Тақырыбы: «Шын дос-асыл қазына» • Өтілу формасы: Дөңгелек стол • Сыныбы:4 «А» • Сынып жетекші:Қошақаева Айгүл

1 слайд
• Тақырыбы: «Шын дос-асыл қазына» • Өтілу формасы: Дөңгелек стол • Сыныбы:4 «А» • Сынып жетекші:Қошақаева Айгүл

1 слайд

• Тақырыбы: «Шын дос-асыл қазына» • Өтілу формасы: Дөңгелек стол • Сыныбы:4 «А» • Сынып жетекші:Қошақаева Айгүл

• Мақсаты: достық туралы түсіндіру, дос пен жолдастың айырмасына тоқталу. • Достықты қадірлей отырып,досқа адал болуға тәрб

2 слайд
• Мақсаты: достық туралы түсіндіру, дос пен жолдастың айырмасына тоқталу. • Достықты қадірлей отырып,досқа адал болуға тәрбиелеу • Ресурстары: • интернет материалдары,шарлар,топтамалар,тағам, қолғаптар,лента,конверттер.

2 слайд

• Мақсаты: достық туралы түсіндіру, дос пен жолдастың айырмасына тоқталу. • Достықты қадірлей отырып,досқа адал болуға тәрбиелеу • Ресурстары: • интернет материалдары,шарлар,топтамалар,тағам, қолғаптар,лента,конверттер.

• 1.Ұйымдастыру кезеңі • Психологиялық ахуал : • Музыка әуенімен балаларды « Қуаныш шеңберіне » шақыру • « Қуаныш шеңбері »

3 слайд
• 1.Ұйымдастыру кезеңі • Психологиялық ахуал : • Музыка әуенімен балаларды « Қуаныш шеңберіне » шақыру • « Қуаныш шеңбері » • С әлем,оң қолым, • Сәлем,сол қолым • Сәлем құрбым, • Сәлем достым. • Сәлем,шеңбердегі жан досым!

3 слайд

• 1.Ұйымдастыру кезеңі • Психологиялық ахуал : • Музыка әуенімен балаларды « Қуаныш шеңберіне » шақыру • « Қуаныш шеңбері » • С әлем,оң қолым, • Сәлем,сол қолым • Сәлем құрбым, • Сәлем достым. • Сәлем,шеңбердегі жан досым!

2.Ой қозғау : Мұғалім: - Балалар, мына тағамды татып көріңдерші, дәмі туралы не айтар едіңдер? (дәмсіз, тұзсыз тағамды әкелу

4 слайд
2.Ой қозғау : Мұғалім: - Балалар, мына тағамды татып көріңдерші, дәмі туралы не айтар едіңдер? (дәмсіз, тұзсыз тағамды әкелу ) - Балалар, ендеше өмірде доссыз адамды да осы тағамға ұқсатуға болады. Доссыз адам өмірінің мәні, сәні болмайды, тағамның тұзсыз дәмі болмаған секілді. - Сонымен, балалар, «Доссыз адам – тұзсыз тағам!» деп бекерге айтылмаған. Ендеше, «ДОС» сөзіне дәм кіргізейікші, ол қандай болу керек, ол кім? Оның қазір көркі болмай, шуақсыз көңілсіз күндей, оған қасиеттер кіргізіп нұрын шашар к үндей ,жайқалған гүлдей етейікші

4 слайд

2.Ой қозғау : Мұғалім: - Балалар, мына тағамды татып көріңдерші, дәмі туралы не айтар едіңдер? (дәмсіз, тұзсыз тағамды әкелу ) - Балалар, ендеше өмірде доссыз адамды да осы тағамға ұқсатуға болады. Доссыз адам өмірінің мәні, сәні болмайды, тағамның тұзсыз дәмі болмаған секілді. - Сонымен, балалар, «Доссыз адам – тұзсыз тағам!» деп бекерге айтылмаған. Ендеше, «ДОС» сөзіне дәм кіргізейікші, ол қандай болу керек, ол кім? Оның қазір көркі болмай, шуақсыз көңілсіз күндей, оған қасиеттер кіргізіп нұрын шашар к үндей ,жайқалған гүлдей етейікші

• 3. «Нағыз дос түймедағы» • ( нағыз дос түймедағының күлтелеріне жазылған сөздерді таңдап жапсыру,керек емесін қалдыру )

5 слайд
• 3. «Нағыз дос түймедағы» • ( нағыз дос түймедағының күлтелеріне жазылған сөздерді таңдап жапсыру,керек емесін қалдыру ) Қамқор,инабатты,шыншыл,адал,қарапайым,көмекші,шыдам ды, ақкөңіл, мақтаншақ. өзімшіл, өсекші қызғаншақ,көрсеқызар, өтірікші,ұрлықшы, сатқын.

5 слайд

• 3. «Нағыз дос түймедағы» • ( нағыз дос түймедағының күлтелеріне жазылған сөздерді таңдап жапсыру,керек емесін қалдыру ) Қамқор,инабатты,шыншыл,адал,қарапайым,көмекші,шыдам ды, ақкөңіл, мақтаншақ. өзімшіл, өсекші қызғаншақ,көрсеқызар, өтірікші,ұрлықшы, сатқын.

ДОСш ын ш ыл Ш ын ш ыл Мақт анша қ Қамқ ор Қызға ншақ Қ арап айы м А қкө ңіл Көме кш і Өзім шіл А дал Инаба тты Кө

6 слайд
ДОСш ын ш ыл Ш ын ш ыл Мақт анша қ Қамқ ор Қызға ншақ Қ арап айы м А қкө ңіл Көме кш і Өзім шіл А дал Инаба тты Көрсе қызар Сатқ ын М ейір імді

6 слайд

ДОСш ын ш ыл Ш ын ш ыл Мақт анша қ Қамқ ор Қызға ншақ Қ арап айы м А қкө ңіл Көме кш і Өзім шіл А дал Инаба тты Көрсе қызар Сатқ ын М ейір імді

4.ПІКІРЛЕСУ. «АДАЛ ДОС»

7 слайд
4.ПІКІРЛЕСУ. «АДАЛ ДОС»

7 слайд

4.ПІКІРЛЕСУ. «АДАЛ ДОС»

Дос дегенді қалай түсінесіз? Досың бар ма? Ол кім? Дос пен жолдастың айырмашылығы неде? Дос туралы мақал білесіз бе ?1 2 Жа

8 слайд
Дос дегенді қалай түсінесіз? Досың бар ма? Ол кім? Дос пен жолдастың айырмашылығы неде? Дос туралы мақал білесіз бе ?1 2 Жақсы дос, жаман дос қандай болады? Досыңыздың басына қиындық түсті не істейсіз? 3 4 5 6Пікірталас сұрақтары .

8 слайд

Дос дегенді қалай түсінесіз? Досың бар ма? Ол кім? Дос пен жолдастың айырмашылығы неде? Дос туралы мақал білесіз бе ?1 2 Жақсы дос, жаман дос қандай болады? Досыңыздың басына қиындық түсті не істейсіз? 3 4 5 6Пікірталас сұрақтары .

6. «М і нездеме беру» тренинг і Қазір мен сіздерге 5 саусақты қолғап беремін. Әр саусақта өзіңіздің қолыңыздағы жазылған есімді

9 слайд
6. «М і нездеме беру» тренинг і Қазір мен сіздерге 5 саусақты қолғап беремін. Әр саусақта өзіңіздің қолыңыздағы жазылған есімді балаға бір-біріне көрсетпей мінездеме жазыңдар. Тірек сөздер: Адал , Арам Жомарт , Өз қамын ойлайтын Адамгершілігі мол , Кекшіл Қарапайым , Сөзге түсінбейтін Мейірімді , Жалқау Кешірімді , Тәккапар Төзімді , Қатал Ақылды , Мейірімсіз Сабырлы ,мазасыз Салмақты , Қызғаншақ Кек сақтамайтын , Тұйық А қкөңіл, Бұзық «Бес саусақ бірікпей ине қолға ілікпейді» дегендей бәріміз жұмылып бірауыздан алдымыздағы жүкті көтере білейік. Татулық достар арасындағы ең тамаша қасиет. Тату балалар бір – бірін ренжітпейді, тату-тәтті ойнайды, ойыншықтарымен, тәттілерімен бөліседі.

9 слайд

6. «М і нездеме беру» тренинг і Қазір мен сіздерге 5 саусақты қолғап беремін. Әр саусақта өзіңіздің қолыңыздағы жазылған есімді балаға бір-біріне көрсетпей мінездеме жазыңдар. Тірек сөздер: Адал , Арам Жомарт , Өз қамын ойлайтын Адамгершілігі мол , Кекшіл Қарапайым , Сөзге түсінбейтін Мейірімді , Жалқау Кешірімді , Тәккапар Төзімді , Қатал Ақылды , Мейірімсіз Сабырлы ,мазасыз Салмақты , Қызғаншақ Кек сақтамайтын , Тұйық А қкөңіл, Бұзық «Бес саусақ бірікпей ине қолға ілікпейді» дегендей бәріміз жұмылып бірауыздан алдымыздағы жүкті көтере білейік. Татулық достар арасындағы ең тамаша қасиет. Тату балалар бір – бірін ренжітпейді, тату-тәтті ойнайды, ойыншықтарымен, тәттілерімен бөліседі.

• 6 . Жағдаяттан шығу. 1. Жақсы дос Қанат конькиін аулаға қалдырды да, өзі тамағын ішуге үйге кетті. Тамағын ішіп отырып ол кон

10 слайд
• 6 . Жағдаяттан шығу. 1. Жақсы дос Қанат конькиін аулаға қалдырды да, өзі тамағын ішуге үйге кетті. Тамағын ішіп отырып ол конькиін Маралдың теуіп жүргенін көрді. Қанат ашуланып, аулаға жүгіріп шықты. «Қазір оның сазайын тартқызамын, біреудің затын сұрамай алушы болмасын» деп ойлады. Ашулы күйінде жетіп барды, тіпті жұдырығын да түйіп алған. Ал Марал оны көрді де, «Танысып қой, Айдар, бұл менің ең жақсы досым Қанат» деді. Қанат ұялып қалды. Қанат неліктен ұялды? 2. Аңсар пен Мирас бесінші сыныпта оқиды. Екеуі бала кезден дос. Аңсар сабақтан келген соң, түскі тамағын ішіп, үйдегі жұмыстарын бітіріп, ертеңгі сабағын оқып болған соң далаға ойнауға шықты. Футбол алаңына барса, Мирас та ойна жүр екен. Олар ұзақ футбол ойнап, үйге кеш қайтты. Мирас: мен ертең сабаққа бармаймын, үй тапсырмасын орындамадым. Мені ағайға ауырып қалды дей салшы, - деп өз өтінішін Аңсарға айтты... - Аңсар егер адал дос болса, қандай жауап берер еді деп ойлайсыңдар? 3. Қаңтардың қара суығы. Айбек екі шелекті қолына алып, өзеннен су алып келіп, қорадағы қойларды суаруға бет алды. Шелегін суға толтырып, қораға кіре берісте Айбектің аяғы тайып, құлап түсті. Су үстіне төгілді. Орнынан әрең қозғалып, үйге кірді... Айбектің тобығы шығып кетіп ауруханада көп жатты... - Сендер Айбектің досы болсаңдар не істер едіңдер? 4. Құрбылары Жанарға балмұздақ берген-ді. Жанар кетті алға тез, Алды-артына қарамай, «Рахмет» - деп, жалғыз сөз Айтуға да жарамай!  Сендер қалай ойлайсыңдар, осыдан кейін балалар Жанармен дос бола ма? Балалар бір-бірімізге ренжіген сәттерде, кейде біз өте асығып жүріп бір-бірімізді түсінбей қаламыз, ізгі сөздерді айтуға үлгермей қаламыз. уақыт өткен соң түсініп, өкініп жататын кездеріміз де болады. Одан досымызды ренжітіп аламыз. Жанар «рахмет» деген сөзді айта алмады. Нағыз достар бір-бірінің көңіліне қарап, ренжітпейді, кешірімшіл болады. Достар қиын сәттерде көмекке келеді, татулықты қадір тұтады.

10 слайд

• 6 . Жағдаяттан шығу. 1. Жақсы дос Қанат конькиін аулаға қалдырды да, өзі тамағын ішуге үйге кетті. Тамағын ішіп отырып ол конькиін Маралдың теуіп жүргенін көрді. Қанат ашуланып, аулаға жүгіріп шықты. «Қазір оның сазайын тартқызамын, біреудің затын сұрамай алушы болмасын» деп ойлады. Ашулы күйінде жетіп барды, тіпті жұдырығын да түйіп алған. Ал Марал оны көрді де, «Танысып қой, Айдар, бұл менің ең жақсы досым Қанат» деді. Қанат ұялып қалды. Қанат неліктен ұялды? 2. Аңсар пен Мирас бесінші сыныпта оқиды. Екеуі бала кезден дос. Аңсар сабақтан келген соң, түскі тамағын ішіп, үйдегі жұмыстарын бітіріп, ертеңгі сабағын оқып болған соң далаға ойнауға шықты. Футбол алаңына барса, Мирас та ойна жүр екен. Олар ұзақ футбол ойнап, үйге кеш қайтты. Мирас: мен ертең сабаққа бармаймын, үй тапсырмасын орындамадым. Мені ағайға ауырып қалды дей салшы, - деп өз өтінішін Аңсарға айтты... - Аңсар егер адал дос болса, қандай жауап берер еді деп ойлайсыңдар? 3. Қаңтардың қара суығы. Айбек екі шелекті қолына алып, өзеннен су алып келіп, қорадағы қойларды суаруға бет алды. Шелегін суға толтырып, қораға кіре берісте Айбектің аяғы тайып, құлап түсті. Су үстіне төгілді. Орнынан әрең қозғалып, үйге кірді... Айбектің тобығы шығып кетіп ауруханада көп жатты... - Сендер Айбектің досы болсаңдар не істер едіңдер? 4. Құрбылары Жанарға балмұздақ берген-ді. Жанар кетті алға тез, Алды-артына қарамай, «Рахмет» - деп, жалғыз сөз Айтуға да жарамай!  Сендер қалай ойлайсыңдар, осыдан кейін балалар Жанармен дос бола ма? Балалар бір-бірімізге ренжіген сәттерде, кейде біз өте асығып жүріп бір-бірімізді түсінбей қаламыз, ізгі сөздерді айтуға үлгермей қаламыз. уақыт өткен соң түсініп, өкініп жататын кездеріміз де болады. Одан досымызды ренжітіп аламыз. Жанар «рахмет» деген сөзді айта алмады. Нағыз достар бір-бірінің көңіліне қарап, ренжітпейді, кешірімшіл болады. Достар қиын сәттерде көмекке келеді, татулықты қадір тұтады.

• 7. «Досымның портреті» • - Қазір балалар,лентадағы хаттарды ақырындап алып,ашып көреміз.Сендер салған достарыңның порттерін к

11 слайд
• 7. «Досымның портреті» • - Қазір балалар,лентадағы хаттарды ақырындап алып,ашып көреміз.Сендер салған достарыңның порттерін көп жылдарға,естелік үшін сақтап қоюға болады.

11 слайд

• 7. «Досымның портреті» • - Қазір балалар,лентадағы хаттарды ақырындап алып,ашып көреміз.Сендер салған достарыңның порттерін көп жылдарға,естелік үшін сақтап қоюға болады.

• 8. «Шарды ұшыр» ойыны • - Балалар дөңгеленіп тұрайық, жіптерді ұстап тарту арқылы,шарды әуеге жерге түсірмей ұшыру керек.

12 слайд
• 8. «Шарды ұшыр» ойыны • - Балалар дөңгеленіп тұрайық, жіптерді ұстап тарту арқылы,шарды әуеге жерге түсірмей ұшыру керек.Сендердің бұл ойында бірігіп,ұрыспай,бас қосып ойнауларың қажет.Қане,ойынды бастайық!

12 слайд

• 8. «Шарды ұшыр» ойыны • - Балалар дөңгеленіп тұрайық, жіптерді ұстап тарту арқылы,шарды әуеге жерге түсірмей ұшыру керек.Сендердің бұл ойында бірігіп,ұрыспай,бас қосып ойнауларың қажет.Қане,ойынды бастайық!

9.КОНЦЕРТТІК БАҒДАРЛАМА

13 слайд
9.КОНЦЕРТТІК БАҒДАРЛАМА

13 слайд

9.КОНЦЕРТТІК БАҒДАРЛАМА

10.ҚОРТЫНДЫЛАУ • Мұғалім: Достық - адамдардың бір-бірін жаны қалап, шын жақын көріп, қалтқысыз сеніп, тілектес, мұраттас болуы

14 слайд
10.ҚОРТЫНДЫЛАУ • Мұғалім: Достық - адамдардың бір-бірін жаны қалап, шын жақын көріп, қалтқысыз сеніп, тілектес, мұраттас болуы. Достық туралы ұлы философтар мен ақын-жазушыларға қоса, ұстаздар мен педагог-психолог ғалымдардың ой толғамағаны, оның мәнін, сырын білуге талпынбаған адам кемде-кем. Мұның өзі достықтың адам өмірінде алатын келелі орнына, маңызына байланысты екені даусыз. • Біз бүгін «Дос. Жолдас. Құрбы-құрдас» деген тақырыпта пікірлесу кешін ұйымдастырып отырмыз. Мақсатымыз достық туралы ой пікірлерін білу, достықты қадірлей білуге шақыру, адал дос таба білуге баулу, балалар түсінген секілді... •

14 слайд

10.ҚОРТЫНДЫЛАУ • Мұғалім: Достық - адамдардың бір-бірін жаны қалап, шын жақын көріп, қалтқысыз сеніп, тілектес, мұраттас болуы. Достық туралы ұлы философтар мен ақын-жазушыларға қоса, ұстаздар мен педагог-психолог ғалымдардың ой толғамағаны, оның мәнін, сырын білуге талпынбаған адам кемде-кем. Мұның өзі достықтың адам өмірінде алатын келелі орнына, маңызына байланысты екені даусыз. • Біз бүгін «Дос. Жолдас. Құрбы-құрдас» деген тақырыпта пікірлесу кешін ұйымдастырып отырмыз. Мақсатымыз достық туралы ой пікірлерін білу, достықты қадірлей білуге шақыру, адал дос таба білуге баулу, балалар түсінген секілді... •

М ҰҚАҒАЛИ М АҚАТАЕВ «ДОС БОЛАМ ДЕСЕҢ»

15 слайд
М ҰҚАҒАЛИ М АҚАТАЕВ «ДОС БОЛАМ ДЕСЕҢ»

15 слайд

М ҰҚАҒАЛИ М АҚАТАЕВ «ДОС БОЛАМ ДЕСЕҢ»