Материалдар / "Сын есім"ашық сабақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Сын есім"ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Сәуір 2020
316
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Математика Сабақтың тақырыбы: «Өзіңді тексер!» 112-сабақ Жаңатұрмыс бастауыш мектебі Оқытушы: Шакенова А

1 слайд
Математика Сабақтың тақырыбы: «Өзіңді тексер!» 112-сабақ Жаңатұрмыс бастауыш мектебі Оқытушы: Шакенова А

Оқу мақсаты: 2.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану

2 слайд
Оқу мақсаты: 2.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану

21-сәуір Сынып жұмысы

3 слайд
21-сәуір Сынып жұмысы

Өткенді қайталау:

4 слайд
Өткенді қайталау:

Мен: • қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін, көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін тиімді есептеулер жүргізу үшін қол

5 слайд
Мен: • қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін, көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдануды; • екі және одан да көп арифметикалық амалдан тұратын жақшалы және жақшасыз берілген әріпті, санды өрнектерді салыстыруды; • екі немесе үш арифметикалық амалдан тұратын жақшалы және жақшасыз өрнектердің мәнін табуды, амалдардың орындалу ретін анықтауды үйрендім. Сабақтың мақсаты:

Білу Көбейту мен бөлуге берілген өзара байланысты мысалдар төрттігін құрастыр. 4 · 3 = ...

6 слайд
Білу Көбейту мен бөлуге берілген өзара байланысты мысалдар төрттігін құрастыр. 4 · 3 = ... 5 · 4  = ... … · 4 =... … · … =... ... : ... =… ... : ... =… ... : ... =… ... : ... =… Дескриптор : кестелік көбейтуге берілген өрнектің мәнін табу үшін көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қолданып өрнек жазады және мәнін табады.Кестелік көбейтудің берілген өрнектің мәнін табу үшін көбейтудің қандай қасиетін қолданады?

Түсіну Есепте. Амалдардың орындалу ретін белгіле. Амалдардың орындалу ретінің ережесін білесің бе? 40 : 5 + 12 : 4= 40 – 32 : (

7 слайд
Түсіну Есепте. Амалдардың орындалу ретін белгіле. Амалдардың орындалу ретінің ережесін білесің бе? 40 : 5 + 12 : 4=  40 – 32 : (12 – 8)=  амалдардың орындалу ретін анықтайды;  жақшасыз өрнектегі амалдардың орындалу ретін жазып көрсетеді;  жақшасыз өрнектің мәнін табады;  жақшалы өрнектегі амалдардың орындалу ретін жазып көрсетеді  жақшалы өрнектің мәнін табады.Дескриптор :

Қолдану Есепті өрнек түрінде жазып, оны шығар. Бір орамда 16 м сым темір бар, ал екіншісінде одан 4 есе кем. Екі орамда барлығы

8 слайд
Қолдану Есепті өрнек түрінде жазып, оны шығар. Бір орамда 16 м сым темір бар, ал екіншісінде одан 4 есе кем. Екі орамда барлығы неше метр сым темір бар? ...+(... : ...) =…  есептің қысқаша шартын жазады;  шешу жолының бірінші амалын таңдайды  және өрнек түрінде жазады;  бірінші өрнектің мәнін табады;  шешу жолының екінші амалын таңдайды  және өрнек түрінде жазады;  екінші өрнектің мәнін табады; Дескриптор :

Талдау Салыстыр 25 + 5 : 5 (25 + 5) : 5 45 : 5 + 9 45 : 9 + 5 32 : 4 – 4 30 – 25 : 5 с · 3 с · 4 10 – (а + с

9 слайд
Талдау Салыстыр 25 + 5 : 5    (25 + 5) : 5 45 : 5 + 9    45 : 9 + 5 32 : 4 – 4    30 – 25 : 5 с · 3    с · 4 10 – (а + с)   10 + (а + с) Дескриптор:  Амалдардың орындалу ретін табу  Шыққан өрнек мәндерін салыстыру  Теңсіздік белгілерін қою

Жинақтау Есепті санды деректермен толықтырып, оны шығар. Бумада 5 көк шар бар, ал қызыл шар одан есе артық. Бумада барлығы

10 слайд
Жинақтау Есепті санды деректермен толықтырып, оны шығар. Бумада 5 көк шар бар, ал қызыл шар одан есе артық. Бумада барлығы неше шар бар? Дескриптор:  Есепті санды деректермен толықтырады;  Е септің шешуін өрнек түрінде жазады;

Бағалау Қатесін түзет 35 : 5 = 7 36 : 4 + 5 = 4 24 : 4 = 7

11 слайд
Бағалау Қатесін түзет 35 : 5 = 7 36 : 4 + 5 = 4 24 : 4 = 7 36 : (4 + 5) = 4 6 · 5 = 35 5 · 3 + 5 · 4 = 30 Дескриптор: Өрнектің қатесін түзетіп, мәнін табады .

Мақсатыңа жеттің бе? Өзіңді тексер https://www.opiq.kz/kit/69/chapt er/3000

12 слайд
Мақсатыңа жеттің бе? Өзіңді тексер https://www.opiq.kz/kit/69/chapt er/3000