Сунь Ятсеннің үш қағидаты Қытайды қалайша өзгертті
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ҰМЖ тарауы
2 В. Бірінші дүниежүзіліктін
соғыстан кейін Азия елдері Каримова Нургуль Базарбековна
Р.Елебаев атындағы Құдықағаш орта
мектебінің тарих пәні мұғалімі
Сабақтың тақырыбы:
Сунь Ятсеннің үш қағидаты
Қытайды қалайша өзгертті Осы сабақта жетуге тиіс оқу мақсаттыры:
8.3.1.1 қоғамдық-саяси ағымдардың
(әлеуметтік либерализм, әлеуметтік
консерватизм, марксизм, социал-демократия)
қоғамның өміріне ықпалын талдау.
Сабақтың мақсаты:
Сунь Ятсеннің «халықтық үш принципі»
мысалында қоғамдық-cаяси ағымдардың
Қытайдың қоғамдық өміріне ықпалын
бағалау .
Сунь Ятсеннің «үш халықтық принципіне»
сипаттама береді;
Қытайдың қоғамдық өміріне ықпал еткен
қоғамдық-саяси ағымдарды анықтайды;
Сунь Ятсеннің Қытай тарихындағы рөліне
баға береді. Бағалау критерийлері:
Қытайдың қоғамдық өміріне ықпал
еткен қоғамдық-саяси ағымдарды
анықтай алады;
Сунь Ятсеннің «үш халықтық
принципіне» кесте толтыру арқылы
түсініктеме береді;
Сунь Ятсеннің Қытай тарихындағы
рөлін бағалай алады.
1 слайд
ҰМЖ тарауы 2 В. Бірінші дүниежүзіліктін соғыстан кейін Азия елдері Каримова Нургуль Базарбековна Р.Елебаев атындағы Құдықағаш орта мектебінің тарих пәні мұғалімі Сабақтың тақырыбы: Сунь Ятсеннің үш қағидаты Қытайды қалайша өзгертті Осы сабақта жетуге тиіс оқу мақсаттыры: 8.3.1.1 қоғамдық-саяси ағымдардың (әлеуметтік либерализм, әлеуметтік консерватизм, марксизм, социал-демократия) қоғамның өміріне ықпалын талдау. Сабақтың мақсаты: Сунь Ятсеннің «халықтық үш принципі» мысалында қоғамдық-cаяси ағымдардың Қытайдың қоғамдық өміріне ықпалын бағалау . Сунь Ятсеннің «үш халықтық принципіне» сипаттама береді; Қытайдың қоғамдық өміріне ықпал еткен қоғамдық-саяси ағымдарды анықтайды; Сунь Ятсеннің Қытай тарихындағы рөліне баға береді. Бағалау критерийлері: Қытайдың қоғамдық өміріне ықпал еткен қоғамдық-саяси ағымдарды анықтай алады; Сунь Ятсеннің «үш халықтық принципіне» кесте толтыру арқылы түсініктеме береді; Сунь Ятсеннің Қытай тарихындағы рөлін бағалай алады.
2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ТӘСІЛДЕРІ
3 тапсырма:
Қытай елінің қоғамдық дамуындағы
Сунь Ятсеннің рөліне баға беріңдер.
«ПОПС» формуласы
• Бірінші сөйлем «Менің ойымша, ... »
• Екінші сөйлем «Себебі, мен оны
былай түсіндіремін…»
• Үшінші сөйлем «Оны мен мына
фактілермен, мысалдармен дәлелдей
аламын … »
• Соңғы сөйлем «Осыған байланысты
мен мынадай қорытынды шешімге
келдім .“ Шеринг”, “Галереяны шарлау”,
“ПОПС” формуласы, “Үш
минутты үзіліс”, “Ойлан, жұптас,
бөліс”
2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ТӘСІЛДЕРІ 3 тапсырма: Қытай елінің қоғамдық дамуындағы Сунь Ятсеннің рөліне баға беріңдер. «ПОПС» формуласы • Бірінші сөйлем «Менің ойымша, ... » • Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін…» • Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … » • Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім .“ Шеринг”, “Галереяны шарлау”, “ПОПС” формуласы, “Үш минутты үзіліс”, “Ойлан, жұптас, бөліс”
3 слайд
САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ
Сунь Ятсеннің «үш халықтық
принципіне» сипаттама береді;
Қытайдың қоғамдық өміріне
ықпал еткен қоғамдық-саяси
ағымдарды анықтайды;
Сунь Ятсеннің Қытай
тарихындағы рөліне баға береді. Оқулықтың 77 бетіндегі мәтінді
пайдаланып, «Сунь Ятсеннің үш халықтық
принципі» кестесін толтырыңдар.
Қытайдың қоғамдық өміріне ықпал
еткен қоғамдық-саяси ағымдарды
анықтама беріңдер
Қытай елінің қоғамдық дамуындағы
Сунь Ятсеннің рөліне баға беріңдер.
«ПОПС» формуласы
• Бірінші сөйлем «Менің ойымша, ... »
• Екінші сөйлем «Себебі, мен оны
былай түсіндіремін…»
• Үшінші сөйлем «Оны мен мына
фактілермен, мысалдармен дәлелдей
аламын … »
• Соңғы сөйлем «Осыған байланысты
мен мынадай қорытынды шешімге
келдім .- Мақсаты бойынша
- Қарапайымнан күрделіге қарай – А,
В, С
-Орындау ы бойынша – жеке,
жұптық, топтық
-Қолдау бойынша – мұғалімнің,
сыныптастардың көмегіS
M
A
RT
3 слайд
САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ Сунь Ятсеннің «үш халықтық принципіне» сипаттама береді; Қытайдың қоғамдық өміріне ықпал еткен қоғамдық-саяси ағымдарды анықтайды; Сунь Ятсеннің Қытай тарихындағы рөліне баға береді. Оқулықтың 77 бетіндегі мәтінді пайдаланып, «Сунь Ятсеннің үш халықтық принципі» кестесін толтырыңдар. Қытайдың қоғамдық өміріне ықпал еткен қоғамдық-саяси ағымдарды анықтама беріңдер Қытай елінің қоғамдық дамуындағы Сунь Ятсеннің рөліне баға беріңдер. «ПОПС» формуласы • Бірінші сөйлем «Менің ойымша, ... » • Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін…» • Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … » • Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім .- Мақсаты бойынша - Қарапайымнан күрделіге қарай – А, В, С -Орындау ы бойынша – жеке, жұптық, топтық -Қолдау бойынша – мұғалімнің, сыныптастардың көмегіS M A RT
4 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ
Сен топпен жұмыс істегенде төмендегі іс-әрекеттерді
қаншалықты жиі атқардың? (топтық жұмыста сенің
деңгейіңді нақты анықтайтын сөзді белгіле)
№ Сұрақтар Ешқашан жиі кейде
1 Мен ақпарат алу
немесе нақтылау үшін
сұрақтар қойып
отырдым
2 Мен өз пікірімді
білдірдім
3 Мен өз тобымдағы
басқа оқушылардың
көзқарастарын
(пікірлерін) тыңдадым
4 Мен өз тобымдағы
басқа оқушылардың
айтқан пікірлеріне
түсініктеме беріп
отырамын
5 Мен өз тобымның
басқа мүшелерін
талқыламаға
қатыстыруға тарттым
6 Мен ұстазым немесе
тобым тапсырған
қызметті атқардым 2 тапсырма
Қытайдың қоғамдық өміріне ықпал
еткен қоғамдық-саяси ағымдарды
анықтама беріңдер Өзін -өзі
бағалау
Өзара бағалау
Мұғалімнің
бағалауы Дайын жауаптар
шаблоны арқылы
“ Ашық” және
“жабық” сұрақтар
4 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Сен топпен жұмыс істегенде төмендегі іс-әрекеттерді қаншалықты жиі атқардың? (топтық жұмыста сенің деңгейіңді нақты анықтайтын сөзді белгіле) № Сұрақтар Ешқашан жиі кейде 1 Мен ақпарат алу немесе нақтылау үшін сұрақтар қойып отырдым 2 Мен өз пікірімді білдірдім 3 Мен өз тобымдағы басқа оқушылардың көзқарастарын (пікірлерін) тыңдадым 4 Мен өз тобымдағы басқа оқушылардың айтқан пікірлеріне түсініктеме беріп отырамын 5 Мен өз тобымның басқа мүшелерін талқыламаға қатыстыруға тарттым 6 Мен ұстазым немесе тобым тапсырған қызметті атқардым 2 тапсырма Қытайдың қоғамдық өміріне ықпал еткен қоғамдық-саяси ағымдарды анықтама беріңдер Өзін -өзі бағалау Өзара бағалау Мұғалімнің бағалауы Дайын жауаптар шаблоны арқылы “ Ашық” және “жабық” сұрақтар