Материалдар / Сунь Ятсеннің үш қағидаты Қытайды қалайша өзгертті

Сунь Ятсеннің үш қағидаты Қытайды қалайша өзгертті

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңартылған бағдарлама бойынша презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2019
3349
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҰМЖ тарауы 2 В. Бірінші дүниежүзіліктін соғыстан кейін Азия елдері Каримова Нургуль Базарбековна Р.Елебаев атындағы Құдықағаш

1 слайд
ҰМЖ тарауы 2 В. Бірінші дүниежүзіліктін соғыстан кейін Азия елдері Каримова Нургуль Базарбековна Р.Елебаев атындағы Құдықағаш орта мектебінің тарих пәні мұғалімі Сабақтың тақырыбы: Сунь Ятсеннің үш қағидаты Қытайды қалайша өзгертті Осы сабақта жетуге тиіс оқу мақсаттыры: 8.3.1.1 қоғамдық-саяси ағымдардың (әлеуметтік либерализм, әлеуметтік консерватизм, марксизм, социал-демократия) қоғамның өміріне ықпалын талдау. Сабақтың мақсаты: Сунь Ятсеннің «халықтық үш принципі» мысалында қоғамдық-cаяси ағымдардың Қытайдың қоғамдық өміріне ықпалын бағалау .  Сунь Ятсеннің «үш халықтық принципіне» сипаттама береді;  Қытайдың қоғамдық өміріне ықпал еткен қоғамдық-саяси ағымдарды анықтайды;  Сунь Ятсеннің Қытай тарихындағы рөліне баға береді. Бағалау критерийлері:  Қытайдың қоғамдық өміріне ықпал еткен қоғамдық-саяси ағымдарды анықтай алады;  Сунь Ятсеннің «үш халықтық принципіне» кесте толтыру арқылы түсініктеме береді;  Сунь Ятсеннің Қытай тарихындағы рөлін бағалай алады.

1 слайд

ҰМЖ тарауы 2 В. Бірінші дүниежүзіліктін соғыстан кейін Азия елдері Каримова Нургуль Базарбековна Р.Елебаев атындағы Құдықағаш орта мектебінің тарих пәні мұғалімі Сабақтың тақырыбы: Сунь Ятсеннің үш қағидаты Қытайды қалайша өзгертті Осы сабақта жетуге тиіс оқу мақсаттыры: 8.3.1.1 қоғамдық-саяси ағымдардың (әлеуметтік либерализм, әлеуметтік консерватизм, марксизм, социал-демократия) қоғамның өміріне ықпалын талдау. Сабақтың мақсаты: Сунь Ятсеннің «халықтық үш принципі» мысалында қоғамдық-cаяси ағымдардың Қытайдың қоғамдық өміріне ықпалын бағалау .  Сунь Ятсеннің «үш халықтық принципіне» сипаттама береді;  Қытайдың қоғамдық өміріне ықпал еткен қоғамдық-саяси ағымдарды анықтайды;  Сунь Ятсеннің Қытай тарихындағы рөліне баға береді. Бағалау критерийлері:  Қытайдың қоғамдық өміріне ықпал еткен қоғамдық-саяси ағымдарды анықтай алады;  Сунь Ятсеннің «үш халықтық принципіне» кесте толтыру арқылы түсініктеме береді;  Сунь Ятсеннің Қытай тарихындағы рөлін бағалай алады.

БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ТӘСІЛДЕРІ 3 тапсырма: Қытай елінің қоғамдық дамуындағы Сунь Ятсеннің рөліне баға беріңдер. «ПОПС» формуласы •

2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ТӘСІЛДЕРІ 3 тапсырма: Қытай елінің қоғамдық дамуындағы Сунь Ятсеннің рөліне баға беріңдер. «ПОПС» формуласы •  Бірінші сөйлем  «Менің ойымша, ... » •  Екінші сөйлем  «Себебі, мен оны былай түсіндіремін…» •  Үшінші сөйлем  «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … » •  Соңғы сөйлем  «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім .“ Шеринг”, “Галереяны шарлау”, “ПОПС” формуласы, “Үш минутты үзіліс”, “Ойлан, жұптас, бөліс”

2 слайд

БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ТӘСІЛДЕРІ 3 тапсырма: Қытай елінің қоғамдық дамуындағы Сунь Ятсеннің рөліне баға беріңдер. «ПОПС» формуласы •  Бірінші сөйлем  «Менің ойымша, ... » •  Екінші сөйлем  «Себебі, мен оны былай түсіндіремін…» •  Үшінші сөйлем  «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … » •  Соңғы сөйлем  «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім .“ Шеринг”, “Галереяны шарлау”, “ПОПС” формуласы, “Үш минутты үзіліс”, “Ойлан, жұптас, бөліс”

САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ Сунь Ятсеннің «үш халықтық принципіне» сипаттама береді; Қытайдың қоғамдық өміріне ықпал еткен қоғамдық-саяси

3 слайд
САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ Сунь Ятсеннің «үш халықтық принципіне» сипаттама береді; Қытайдың қоғамдық өміріне ықпал еткен қоғамдық-саяси ағымдарды анықтайды; Сунь Ятсеннің Қытай тарихындағы рөліне баға береді. Оқулықтың 77 бетіндегі мәтінді пайдаланып, «Сунь Ятсеннің үш халықтық принципі» кестесін толтырыңдар. Қытайдың қоғамдық өміріне ықпал еткен қоғамдық-саяси ағымдарды анықтама беріңдер Қытай елінің қоғамдық дамуындағы Сунь Ятсеннің рөліне баға беріңдер. «ПОПС» формуласы •  Бірінші сөйлем  «Менің ойымша, ... » •  Екінші сөйлем  «Себебі, мен оны былай түсіндіремін…» •  Үшінші сөйлем  «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … » •  Соңғы сөйлем  «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім .- Мақсаты бойынша - Қарапайымнан күрделіге қарай – А, В, С -Орындау ы бойынша – жеке, жұптық, топтық -Қолдау бойынша – мұғалімнің, сыныптастардың көмегіS M A RT

3 слайд

САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ Сунь Ятсеннің «үш халықтық принципіне» сипаттама береді; Қытайдың қоғамдық өміріне ықпал еткен қоғамдық-саяси ағымдарды анықтайды; Сунь Ятсеннің Қытай тарихындағы рөліне баға береді. Оқулықтың 77 бетіндегі мәтінді пайдаланып, «Сунь Ятсеннің үш халықтық принципі» кестесін толтырыңдар. Қытайдың қоғамдық өміріне ықпал еткен қоғамдық-саяси ағымдарды анықтама беріңдер Қытай елінің қоғамдық дамуындағы Сунь Ятсеннің рөліне баға беріңдер. «ПОПС» формуласы •  Бірінші сөйлем  «Менің ойымша, ... » •  Екінші сөйлем  «Себебі, мен оны былай түсіндіремін…» •  Үшінші сөйлем  «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … » •  Соңғы сөйлем  «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім .- Мақсаты бойынша - Қарапайымнан күрделіге қарай – А, В, С -Орындау ы бойынша – жеке, жұптық, топтық -Қолдау бойынша – мұғалімнің, сыныптастардың көмегіS M A RT

КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Сен топпен жұмыс істегенде төмендегі іс-әрекеттерді қаншалықты жиі атқардың? (топтық жұмыста сенің деңгейі

4 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Сен топпен жұмыс істегенде төмендегі іс-әрекеттерді қаншалықты жиі атқардың? (топтық жұмыста сенің деңгейіңді нақты анықтайтын сөзді белгіле) № Сұрақтар Ешқашан жиі кейде 1 Мен ақпарат алу немесе нақтылау үшін сұрақтар қойып отырдым 2 Мен өз пікірімді білдірдім 3 Мен өз тобымдағы басқа оқушылардың көзқарастарын (пікірлерін) тыңдадым 4 Мен өз тобымдағы басқа оқушылардың айтқан пікірлеріне түсініктеме беріп отырамын 5 Мен өз тобымның басқа мүшелерін талқыламаға қатыстыруға тарттым 6 Мен ұстазым немесе тобым тапсырған қызметті атқардым 2 тапсырма Қытайдың қоғамдық өміріне ықпал еткен қоғамдық-саяси ағымдарды анықтама беріңдер Өзін -өзі бағалау Өзара бағалау Мұғалімнің бағалауы Дайын жауаптар шаблоны арқылы “ Ашық” және “жабық” сұрақтар

4 слайд

КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Сен топпен жұмыс істегенде төмендегі іс-әрекеттерді қаншалықты жиі атқардың? (топтық жұмыста сенің деңгейіңді нақты анықтайтын сөзді белгіле) № Сұрақтар Ешқашан жиі кейде 1 Мен ақпарат алу немесе нақтылау үшін сұрақтар қойып отырдым 2 Мен өз пікірімді білдірдім 3 Мен өз тобымдағы басқа оқушылардың көзқарастарын (пікірлерін) тыңдадым 4 Мен өз тобымдағы басқа оқушылардың айтқан пікірлеріне түсініктеме беріп отырамын 5 Мен өз тобымның басқа мүшелерін талқыламаға қатыстыруға тарттым 6 Мен ұстазым немесе тобым тапсырған қызметті атқардым 2 тапсырма Қытайдың қоғамдық өміріне ықпал еткен қоғамдық-саяси ағымдарды анықтама беріңдер Өзін -өзі бағалау Өзара бағалау Мұғалімнің бағалауы Дайын жауаптар шаблоны арқылы “ Ашық” және “жабық” сұрақтар

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ