Сыни ойлау дағдылары негізінде оқушы белсенділіктерін арттыру

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сыни ойлау дағдылары негізінде оқушы белсенділіктерін арттыру

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімнің шығармашылық жұмысы
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
МЕКТЕПКЕ ӨЗГЕРІС ЕНГІЗУ ЖОЛДАРЫН ҚАЛАЙ АНЫҚТАДЫМ? Оқушылардан алынған сауалнама Таныстырылым, мұғалімдерден сауалнама алу А

#1 слайд
МЕКТЕПКЕ ӨЗГЕРІС ЕНГІЗУ ЖОЛДАРЫН ҚАЛАЙ АНЫҚТАДЫМ? Оқушылардан алынған сауалнама Таныстырылым, мұғалімдерден сауалнама алу Ата-аналардан сауалнама алу МЕКТЕП ЖҰМЫСЫ МЕН ОҚУШЫ ЖЕТІСТІКТЕРІН ӨРІСТЕТУДЕГІ НЕГІЗГІ ТҰЛҒА- МҰҒАЛІМ Stronq Ward Grant2011 Көшбасшылық-мектеп жұмысын жетілдірудегі басты тұлға БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА СЫНИ ОЙЛАУ ДАҒДЫЛАРЫ НЕГІЗІНДЕ ОҚУ БЕЛСЕНДІЛІКТЕРІН АРТТЫРУ Сын тұрғысынан ойлауды саналы оймен қабылдау Маңызды мәселелерді талқылау,ой елегінен өткізу Тұжырым жасау, проблеманы шешу Әділ бағалау Мұғалімдер НЕ істеу керек? Түпқараған ауданы Ақшұқыр ауылы Ақшұқыр мектеп-лицейі Бастауыш сынып мұғалімі Елеусинова Жанат Едигеевна

1 слайд

МЕКТЕПКЕ ӨЗГЕРІС ЕНГІЗУ ЖОЛДАРЫН ҚАЛАЙ АНЫҚТАДЫМ? Оқушылардан алынған сауалнама Таныстырылым, мұғалімдерден сауалнама алу Ата-аналардан сауалнама алу МЕКТЕП ЖҰМЫСЫ МЕН ОҚУШЫ ЖЕТІСТІКТЕРІН ӨРІСТЕТУДЕГІ НЕГІЗГІ ТҰЛҒА- МҰҒАЛІМ Stronq Ward Grant2011 Көшбасшылық-мектеп жұмысын жетілдірудегі басты тұлға БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА СЫНИ ОЙЛАУ ДАҒДЫЛАРЫ НЕГІЗІНДЕ ОҚУ БЕЛСЕНДІЛІКТЕРІН АРТТЫРУ Сын тұрғысынан ойлауды саналы оймен қабылдау Маңызды мәселелерді талқылау,ой елегінен өткізу Тұжырым жасау, проблеманы шешу Әділ бағалау Мұғалімдер НЕ істеу керек? Түпқараған ауданы Ақшұқыр ауылы Ақшұқыр мектеп-лицейі Бастауыш сынып мұғалімі Елеусинова Жанат Едигеевна

Мұғалімдерге тәжірибелерін өзгертуге ҚАЛАЙ көмектесемін? Мұғалімдермен коучингтер өткізу Әріптестеріме тәлімгерлік ж асау

#2 слайд
Мұғалімдерге тәжірибелерін өзгертуге ҚАЛАЙ көмектесемін? Мұғалімдермен коучингтер өткізу Әріптестеріме тәлімгерлік ж асау К әсіби қоғам даст ы ққа бірігу Бұл іс-әрекеттерді НЕГЕ жасадым? Топтық,жұптық жұмыс істеуге дағдылану үшін Мұғалімдер сабақтарында оқытудың жеті модулін қамти отырып, орта және қысқа мерзімді жоспарлауды үйрену үшін АКТ-ны қолдану арқылы оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру үшін Қалай? Коучинг Тәлімгерл ік Қоғамда стық

2 слайд

Мұғалімдерге тәжірибелерін өзгертуге ҚАЛАЙ көмектесемін? Мұғалімдермен коучингтер өткізу Әріптестеріме тәлімгерлік ж асау К әсіби қоғам даст ы ққа бірігу Бұл іс-әрекеттерді НЕГЕ жасадым? Топтық,жұптық жұмыс істеуге дағдылану үшін Мұғалімдер сабақтарында оқытудың жеті модулін қамти отырып, орта және қысқа мерзімді жоспарлауды үйрену үшін АКТ-ны қолдану арқылы оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру үшін Қалай? Коучинг Тәлімгерл ік Қоғамда стық

Мектептегі тәжірибе кезінде мен қандай жетістіктерге жеттім? мектептің дамыту жоспарына толықтыру енгіздім коучингтерім ар

#3 слайд
Мектептегі тәжірибе кезінде мен қандай жетістіктерге жеттім? мектептің дамыту жоспарына толықтыру енгіздім коучингтерім арқылы мұғалімдерге сыни тұрғыдан ойлау дағдылары негізінде табысты оқуға қол жеткізу Өткізілген жұмыстарға рефлексия жасау арқылы нақты бағалай отырып сабақтың нәтижелі болуын қадағалау. Өзімнің де өзге әріптестерімні ң де ауыз біршілігі мен ынтымағы артты Тәлім алушылар өздерінің сабақты жоспарлауын, сабақ беру әдістерін өзгертті. Қандай кедергілер кездесті? Мектептің сыртқы факторының әсері (Pest). АКТ-ны жете қолдана алмауымның кедергі келтіруі Мұғалімге толтыруға тиісті құжаттардың басымдылығы Болашақта не істегім келеді? Дамыту жоспарымның нәтижесіне жету Мектепте айына бір мәрте қажетті тақырыптарда коучингтер өткізіп тұру Оқушылардың сыни дағдылары негізінде оқу белсенділіктерін арттыра отырып білім сапасын дамыту

3 слайд

Мектептегі тәжірибе кезінде мен қандай жетістіктерге жеттім? мектептің дамыту жоспарына толықтыру енгіздім коучингтерім арқылы мұғалімдерге сыни тұрғыдан ойлау дағдылары негізінде табысты оқуға қол жеткізу Өткізілген жұмыстарға рефлексия жасау арқылы нақты бағалай отырып сабақтың нәтижелі болуын қадағалау. Өзімнің де өзге әріптестерімні ң де ауыз біршілігі мен ынтымағы артты Тәлім алушылар өздерінің сабақты жоспарлауын, сабақ беру әдістерін өзгертті. Қандай кедергілер кездесті? Мектептің сыртқы факторының әсері (Pest). АКТ-ны жете қолдана алмауымның кедергі келтіруі Мұғалімге толтыруға тиісті құжаттардың басымдылығы Болашақта не істегім келеді? Дамыту жоспарымның нәтижесіне жету Мектепте айына бір мәрте қажетті тақырыптарда коучингтер өткізіп тұру Оқушылардың сыни дағдылары негізінде оқу белсенділіктерін арттыра отырып білім сапасын дамыту

Ынтымақ– бұзылмайтын қорған, Қосылып еккен ағаш орман. Менің ұжымым менің өткізген коучингтеріме қатысты 3,4сын зерттеуде

#4 слайд
Ынтымақ– бұзылмайтын қорған, Қосылып еккен ағаш орман. Менің ұжымым менің өткізген коучингтеріме қатысты 3,4сын зерттеуде оқу-тәрбие меңг көп көмек көрсетті Көшбасшылық- мектеп жұмысын жетілдірудегі басты тұлға ІІІ деңгей мұғалімінің сабақ өткізу кезінде қолдауы көп болды. Менің тәлім алушыларым маған сеніммен қарады. Директор: «Бізде көшбасшылар көбейеді» деп қуанды.

4 слайд

Ынтымақ– бұзылмайтын қорған, Қосылып еккен ағаш орман. Менің ұжымым менің өткізген коучингтеріме қатысты 3,4сын зерттеуде оқу-тәрбие меңг көп көмек көрсетті Көшбасшылық- мектеп жұмысын жетілдірудегі басты тұлға ІІІ деңгей мұғалімінің сабақ өткізу кезінде қолдауы көп болды. Менің тәлім алушыларым маған сеніммен қарады. Директор: «Бізде көшбасшылар көбейеді» деп қуанды.

Тә жі ри бе -лі ма ма н. Өз ісі ні ң ше бе рі. •Көрс еткен ашық сабақ тары мен сайы старғ а қаты сып жүлд елі орын а

#5 слайд
Тә жі ри бе -лі ма ма н. Өз ісі ні ң ше бе рі. •Көрс еткен ашық сабақ тары мен сайы старғ а қаты сып жүлд елі орын алып жүрг ендіг і •Оқу шыла рыны ң жетіс тігі. Қо лд ау ш ы әрі пт ес, кө ш ба сш ы бо лу ға ла йы қ! •Мек тепт егі «Ше бер лік шың ы» кәсі би қоға мда сты ғын ың мүш есі реті нде көм ек көрс етті. Ең бе кқ ор, үл гі ал ар лы қ әрі пт ес. •Әрбі р сабағ ы менің тәлім алуш ылар ыма және өзіме үлгі болд ы. •Сылт аусыз барл ық жұм ыста рыма қаты сып отыр ды ІІ деңгейді меңгерген мұғалім 29 жыл еңбек өтілі бар

5 слайд

Тә жі ри бе -лі ма ма н. Өз ісі ні ң ше бе рі. •Көрс еткен ашық сабақ тары мен сайы старғ а қаты сып жүлд елі орын алып жүрг ендіг і •Оқу шыла рыны ң жетіс тігі. Қо лд ау ш ы әрі пт ес, кө ш ба сш ы бо лу ға ла йы қ! •Мек тепт егі «Ше бер лік шың ы» кәсі би қоға мда сты ғын ың мүш есі реті нде көм ек көрс етті. Ең бе кқ ор, үл гі ал ар лы қ әрі пт ес. •Әрбі р сабағ ы менің тәлім алуш ылар ыма және өзіме үлгі болд ы. •Сылт аусыз барл ық жұм ыста рыма қаты сып отыр ды ІІ деңгейді меңгерген мұғалім 29 жыл еңбек өтілі бар

«Шуағын шашқан отыз жұлдыз», «Болашақ» топтары Ауданды қ «Шыңдал у» тобы Мектепте гі«Шебер лік шыңы» тобы МЕКТЕПТІ ДАМЫТ

#6 слайд
«Шуағын шашқан отыз жұлдыз», «Болашақ» топтары Ауданды қ «Шыңдал у» тобы Мектепте гі«Шебер лік шыңы» тобы МЕКТЕПТІ ДАМЫТУДАҒЫ КӘСІБИ ҚОҒАМДАСТЫҚТЫҢ ТИІМДІЛІГІ ҚОСЫЛҒАННЫҢ –ҚОЛЫ ҰЗЫН, ҚОС КЕРУЕННІҢ ЖОЛЫ ҰЗЫН Аудандық кәсіби қоғамдастық Облыстық деңгейдегі Кәсіби қоғамдастықМектептегі кәсіби қоғамдастық Топ басшысы Ідеңгей мұғалімі Мақсаты: Кәсіби қоғамдастық арқылы әріптестерге қолдау көрсету. Басқа мектептердің тәжірибесін алу немесе ұқсас проблемалардан шығу жолдарын бірігіп , талдап шығу •Ата-аналарды тарту. •Газеттер шығару

6 слайд

«Шуағын шашқан отыз жұлдыз», «Болашақ» топтары Ауданды қ «Шыңдал у» тобы Мектепте гі«Шебер лік шыңы» тобы МЕКТЕПТІ ДАМЫТУДАҒЫ КӘСІБИ ҚОҒАМДАСТЫҚТЫҢ ТИІМДІЛІГІ ҚОСЫЛҒАННЫҢ –ҚОЛЫ ҰЗЫН, ҚОС КЕРУЕННІҢ ЖОЛЫ ҰЗЫН Аудандық кәсіби қоғамдастық Облыстық деңгейдегі Кәсіби қоғамдастықМектептегі кәсіби қоғамдастық Топ басшысы Ідеңгей мұғалімі Мақсаты: Кәсіби қоғамдастық арқылы әріптестерге қолдау көрсету. Басқа мектептердің тәжірибесін алу немесе ұқсас проблемалардан шығу жолдарын бірігіп , талдап шығу •Ата-аналарды тарту. •Газеттер шығару

Файл форматы:
pptx
21.12.2017
465
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі