Материалдар / Сыни тұрғыдан ойлау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сыни тұрғыдан ойлау

Материал туралы қысқаша түсінік
тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Наурыз 2019
343
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Зерттеу тақырыбым: «Бастауыш сынып оқушыларының сыни тұрғыдан ойлауын қалай дамытуға болады?» Мақсатым: іс-тәжірибеме сүйе

2 слайд
Зерттеу тақырыбым: «Бастауыш сынып оқушыларының сыни тұрғыдан ойлауын қалай дамытуға болады?» Мақсатым: іс-тәжірибеме сүйене отырып, жеті модулдің бірі- сыни тұрғыдан ойлаудың білім берудегі тиімді педагогикалық тәсіл екендігін түсіну және тәжірибеде қолдануға бағыт- бағдар беру.

2 слайд

Зерттеу тақырыбым: «Бастауыш сынып оқушыларының сыни тұрғыдан ойлауын қалай дамытуға болады?» Мақсатым: іс-тәжірибеме сүйене отырып, жеті модулдің бірі- сыни тұрғыдан ойлаудың білім берудегі тиімді педагогикалық тәсіл екендігін түсіну және тәжірибеде қолдануға бағыт- бағдар беру.

• Міндеттері: • терең ойлану, жеке рефлексиялық қабілеттерді дамыту; • ақпаратты өздігімен түсініп, жан-жақты талдап, таңдап а

3 слайд
• Міндеттері: • терең ойлану, жеке рефлексиялық қабілеттерді дамыту; • ақпаратты өздігімен түсініп, жан-жақты талдап, таңдап алуға жетелеу; • өздігімен жаңа түсінік пен білім құрастыру; • пікірталастарға қатысып, өз ойы мен пікірін дәлелдей білу; • шешім қабылдау және қиын мәселелерді шешуге үйрету;

3 слайд

• Міндеттері: • терең ойлану, жеке рефлексиялық қабілеттерді дамыту; • ақпаратты өздігімен түсініп, жан-жақты талдап, таңдап алуға жетелеу; • өздігімен жаңа түсінік пен білім құрастыру; • пікірталастарға қатысып, өз ойы мен пікірін дәлелдей білу; • шешім қабылдау және қиын мәселелерді шешуге үйрету;

Оқыту мен оқудағы әдістерді не үшін өзгерту қажет? Оқыту реттілігін қалай құрылымдау керек? Табысты бола білгендігіңізді қ

4 слайд
Оқыту мен оқудағы әдістерді не үшін өзгерту қажет? Оқыту реттілігін қалай құрылымдау керек? Табысты бола білгендігіңізді қалай бағалау керек? Балалар қалай оқиды? Нен і оқыту керек?

4 слайд

Оқыту мен оқудағы әдістерді не үшін өзгерту қажет? Оқыту реттілігін қалай құрылымдау керек? Табысты бола білгендігіңізді қалай бағалау керек? Балалар қалай оқиды? Нен і оқыту керек?

Табыс критерийлері: 1. Кәсіби білімді мұғалім сабақты жан- жақты ізденіспен өткізу үшін жаңа әдіс- тәсілдерді қолданады; 2. Оқуш

5 слайд
Табыс критерийлері: 1. Кәсіби білімді мұғалім сабақты жан- жақты ізденіспен өткізу үшін жаңа әдіс- тәсілдерді қолданады; 2. Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын, дәлелді жауап беруін, шынайы бағалау сауаттылықтарын арттырады;

5 слайд

Табыс критерийлері: 1. Кәсіби білімді мұғалім сабақты жан- жақты ізденіспен өткізу үшін жаңа әдіс- тәсілдерді қолданады; 2. Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын, дәлелді жауап беруін, шынайы бағалау сауаттылықтарын арттырады;

Кең ауқымды дағдылар • білімдерді функционалдық және шығармашылық қолдану; • сыни ойлау; • зерттеу жұмыстарын жүргізу; • әр түр

6 слайд
Кең ауқымды дағдылар • білімдерді функционалдық және шығармашылық қолдану; • сыни ойлау; • зерттеу жұмыстарын жүргізу; • әр түрлі коммуникация тәсілдерін пайдалану; • топта және жеке жұмыс істеу ептілігі; • проблемаларды шешу және шешімдер қабылдау ;

6 слайд

Кең ауқымды дағдылар • білімдерді функционалдық және шығармашылық қолдану; • сыни ойлау; • зерттеу жұмыстарын жүргізу; • әр түрлі коммуникация тәсілдерін пайдалану; • топта және жеке жұмыс істеу ептілігі; • проблемаларды шешу және шешімдер қабылдау ;

Айдархан Кәусәр (А оқушы) – толық жанұядан шыққан, өте қабілетті, өз ойын жүйелі жеткізіп, болжай білетін, күрдел

7 слайд
Айдархан Кәусәр (А оқушы) – толық жанұядан шыққан, өте қабілетті, өз ойын жүйелі жеткізіп, болжай білетін, күрделі тапсырмалардың шешімін таба білетін, көшбасшылық қабілетке ие, белсенді оқушы. Мизам Дидар (В оқушы) – есте сақтау қабілеті мен зейіні дамыған, ынталы, ашық, достарымен тез тіл табысатын екпінді оқушы. Бірақ жауап беруде ұзақ ойлануды талап етеді. Қабиев Диас (С оқушы) – ынтасы жоқ емес, түсінгенін айта алады, бірақ кейде ойын жеткізуге қиналады, балалармен қарым-қатынасы жақсы, деңгейі орташа.

7 слайд

Айдархан Кәусәр (А оқушы) – толық жанұядан шыққан, өте қабілетті, өз ойын жүйелі жеткізіп, болжай білетін, күрделі тапсырмалардың шешімін таба білетін, көшбасшылық қабілетке ие, белсенді оқушы. Мизам Дидар (В оқушы) – есте сақтау қабілеті мен зейіні дамыған, ынталы, ашық, достарымен тез тіл табысатын екпінді оқушы. Бірақ жауап беруде ұзақ ойлануды талап етеді. Қабиев Диас (С оқушы) – ынтасы жоқ емес, түсінгенін айта алады, бірақ кейде ойын жеткізуге қиналады, балалармен қарым-қатынасы жақсы, деңгейі орташа.

Бірлесе отырып, шешім қабылдау

8 слайд
Бірлесе отырып, шешім қабылдау

8 слайд

Бірлесе отырып, шешім қабылдау

Ойынның шарты:Тақтада + және – таңбалары ілулі тұрады. Оқушылар сынып ішіндегі денсаулық туралы жазылған сөйлемдерді тауып а

9 слайд
Ойынның шарты:Тақтада + және – таңбалары ілулі тұрады. Оқушылар сынып ішіндегі денсаулық туралы жазылған сөйлемдерді тауып алып дауыстап оқиды, тақтадағы тиісті таңбаға орналастырады. • Денсаулық жақсы болу үшін спортпен айналысу керек. • Денсаулық жақсы болу үшін көп ұйықтау керек. “ Полюс» ойын ы + -+ -

9 слайд

Ойынның шарты:Тақтада + және – таңбалары ілулі тұрады. Оқушылар сынып ішіндегі денсаулық туралы жазылған сөйлемдерді тауып алып дауыстап оқиды, тақтадағы тиісті таңбаға орналастырады. • Денсаулық жақсы болу үшін спортпен айналысу керек. • Денсаулық жақсы болу үшін көп ұйықтау керек. “ Полюс» ойын ы + -+ -

Өзін-өзі бағалау критерийі: • 1 . Тапсырманы орындауда түрлі идеялар ұсындым; • 2. Топтық жұмыста сұрақ қойып, өз пікірімді

10 слайд
Өзін-өзі бағалау критерийі: • 1 . Тапсырманы орындауда түрлі идеялар ұсындым; • 2. Топтық жұмыста сұрақ қойып, өз пікірімді айттым; • 3. Белсенді қатыстым; • 4. Достарымнан қалмауға тырыстым;

10 слайд

Өзін-өзі бағалау критерийі: • 1 . Тапсырманы орындауда түрлі идеялар ұсындым; • 2. Топтық жұмыста сұрақ қойып, өз пікірімді айттым; • 3. Белсенді қатыстым; • 4. Достарымнан қалмауға тырыстым;

Нәтижеге жету үшін жақсы көңіл- күй керек

11 слайд
Нәтижеге жету үшін жақсы көңіл- күй керек

11 слайд

Нәтижеге жету үшін жақсы көңіл- күй керек

Ой бөліскендеріңіз үшін рахмет, әріптестер!

12 слайд
Ой бөліскендеріңіз үшін рахмет, әріптестер!

12 слайд

Ой бөліскендеріңіз үшін рахмет, әріптестер!