Материалдар / Сыни тұрғыдан ойлау

Сыни тұрғыдан ойлау

Материал туралы қысқаша түсінік
тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Наурыз 2019
336
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Зерттеу тақырыбым: «Бастауыш сынып оқушыларының сыни тұрғыдан ойлауын қалай дамытуға болады?» Мақсатым: іс-тәжірибеме сүйе

2 слайд
Зерттеу тақырыбым: «Бастауыш сынып оқушыларының сыни тұрғыдан ойлауын қалай дамытуға болады?» Мақсатым: іс-тәжірибеме сүйене отырып, жеті модулдің бірі- сыни тұрғыдан ойлаудың білім берудегі тиімді педагогикалық тәсіл екендігін түсіну және тәжірибеде қолдануға бағыт- бағдар беру.

2 слайд

Зерттеу тақырыбым: «Бастауыш сынып оқушыларының сыни тұрғыдан ойлауын қалай дамытуға болады?» Мақсатым: іс-тәжірибеме сүйене отырып, жеті модулдің бірі- сыни тұрғыдан ойлаудың білім берудегі тиімді педагогикалық тәсіл екендігін түсіну және тәжірибеде қолдануға бағыт- бағдар беру.

• Міндеттері: • терең ойлану, жеке рефлексиялық қабілеттерді дамыту; • ақпаратты өздігімен түсініп, жан-жақты талдап, таңдап а

3 слайд
• Міндеттері: • терең ойлану, жеке рефлексиялық қабілеттерді дамыту; • ақпаратты өздігімен түсініп, жан-жақты талдап, таңдап алуға жетелеу; • өздігімен жаңа түсінік пен білім құрастыру; • пікірталастарға қатысып, өз ойы мен пікірін дәлелдей білу; • шешім қабылдау және қиын мәселелерді шешуге үйрету;

3 слайд

• Міндеттері: • терең ойлану, жеке рефлексиялық қабілеттерді дамыту; • ақпаратты өздігімен түсініп, жан-жақты талдап, таңдап алуға жетелеу; • өздігімен жаңа түсінік пен білім құрастыру; • пікірталастарға қатысып, өз ойы мен пікірін дәлелдей білу; • шешім қабылдау және қиын мәселелерді шешуге үйрету;

Оқыту мен оқудағы әдістерді не үшін өзгерту қажет? Оқыту реттілігін қалай құрылымдау керек? Табысты бола білгендігіңізді қ

4 слайд
Оқыту мен оқудағы әдістерді не үшін өзгерту қажет? Оқыту реттілігін қалай құрылымдау керек? Табысты бола білгендігіңізді қалай бағалау керек? Балалар қалай оқиды? Нен і оқыту керек?

4 слайд

Оқыту мен оқудағы әдістерді не үшін өзгерту қажет? Оқыту реттілігін қалай құрылымдау керек? Табысты бола білгендігіңізді қалай бағалау керек? Балалар қалай оқиды? Нен і оқыту керек?

Табыс критерийлері: 1. Кәсіби білімді мұғалім сабақты жан- жақты ізденіспен өткізу үшін жаңа әдіс- тәсілдерді қолданады; 2. Оқуш

5 слайд
Табыс критерийлері: 1. Кәсіби білімді мұғалім сабақты жан- жақты ізденіспен өткізу үшін жаңа әдіс- тәсілдерді қолданады; 2. Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын, дәлелді жауап беруін, шынайы бағалау сауаттылықтарын арттырады;

5 слайд

Табыс критерийлері: 1. Кәсіби білімді мұғалім сабақты жан- жақты ізденіспен өткізу үшін жаңа әдіс- тәсілдерді қолданады; 2. Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын, дәлелді жауап беруін, шынайы бағалау сауаттылықтарын арттырады;

Кең ауқымды дағдылар • білімдерді функционалдық және шығармашылық қолдану; • сыни ойлау; • зерттеу жұмыстарын жүргізу; • әр түр

6 слайд
Кең ауқымды дағдылар • білімдерді функционалдық және шығармашылық қолдану; • сыни ойлау; • зерттеу жұмыстарын жүргізу; • әр түрлі коммуникация тәсілдерін пайдалану; • топта және жеке жұмыс істеу ептілігі; • проблемаларды шешу және шешімдер қабылдау ;

6 слайд

Кең ауқымды дағдылар • білімдерді функционалдық және шығармашылық қолдану; • сыни ойлау; • зерттеу жұмыстарын жүргізу; • әр түрлі коммуникация тәсілдерін пайдалану; • топта және жеке жұмыс істеу ептілігі; • проблемаларды шешу және шешімдер қабылдау ;

Айдархан Кәусәр (А оқушы) – толық жанұядан шыққан, өте қабілетті, өз ойын жүйелі жеткізіп, болжай білетін, күрдел

7 слайд
Айдархан Кәусәр (А оқушы) – толық жанұядан шыққан, өте қабілетті, өз ойын жүйелі жеткізіп, болжай білетін, күрделі тапсырмалардың шешімін таба білетін, көшбасшылық қабілетке ие, белсенді оқушы. Мизам Дидар (В оқушы) – есте сақтау қабілеті мен зейіні дамыған, ынталы, ашық, достарымен тез тіл табысатын екпінді оқушы. Бірақ жауап беруде ұзақ ойлануды талап етеді. Қабиев Диас (С оқушы) – ынтасы жоқ емес, түсінгенін айта алады, бірақ кейде ойын жеткізуге қиналады, балалармен қарым-қатынасы жақсы, деңгейі орташа.

7 слайд

Айдархан Кәусәр (А оқушы) – толық жанұядан шыққан, өте қабілетті, өз ойын жүйелі жеткізіп, болжай білетін, күрделі тапсырмалардың шешімін таба білетін, көшбасшылық қабілетке ие, белсенді оқушы. Мизам Дидар (В оқушы) – есте сақтау қабілеті мен зейіні дамыған, ынталы, ашық, достарымен тез тіл табысатын екпінді оқушы. Бірақ жауап беруде ұзақ ойлануды талап етеді. Қабиев Диас (С оқушы) – ынтасы жоқ емес, түсінгенін айта алады, бірақ кейде ойын жеткізуге қиналады, балалармен қарым-қатынасы жақсы, деңгейі орташа.

Бірлесе отырып, шешім қабылдау

8 слайд
Бірлесе отырып, шешім қабылдау

8 слайд

Бірлесе отырып, шешім қабылдау

Ойынның шарты:Тақтада + және – таңбалары ілулі тұрады. Оқушылар сынып ішіндегі денсаулық туралы жазылған сөйлемдерді тауып а

9 слайд
Ойынның шарты:Тақтада + және – таңбалары ілулі тұрады. Оқушылар сынып ішіндегі денсаулық туралы жазылған сөйлемдерді тауып алып дауыстап оқиды, тақтадағы тиісті таңбаға орналастырады. • Денсаулық жақсы болу үшін спортпен айналысу керек. • Денсаулық жақсы болу үшін көп ұйықтау керек. “ Полюс» ойын ы + -+ -

9 слайд

Ойынның шарты:Тақтада + және – таңбалары ілулі тұрады. Оқушылар сынып ішіндегі денсаулық туралы жазылған сөйлемдерді тауып алып дауыстап оқиды, тақтадағы тиісті таңбаға орналастырады. • Денсаулық жақсы болу үшін спортпен айналысу керек. • Денсаулық жақсы болу үшін көп ұйықтау керек. “ Полюс» ойын ы + -+ -

Өзін-өзі бағалау критерийі: • 1 . Тапсырманы орындауда түрлі идеялар ұсындым; • 2. Топтық жұмыста сұрақ қойып, өз пікірімді

10 слайд
Өзін-өзі бағалау критерийі: • 1 . Тапсырманы орындауда түрлі идеялар ұсындым; • 2. Топтық жұмыста сұрақ қойып, өз пікірімді айттым; • 3. Белсенді қатыстым; • 4. Достарымнан қалмауға тырыстым;

10 слайд

Өзін-өзі бағалау критерийі: • 1 . Тапсырманы орындауда түрлі идеялар ұсындым; • 2. Топтық жұмыста сұрақ қойып, өз пікірімді айттым; • 3. Белсенді қатыстым; • 4. Достарымнан қалмауға тырыстым;

Нәтижеге жету үшін жақсы көңіл- күй керек

11 слайд
Нәтижеге жету үшін жақсы көңіл- күй керек

11 слайд

Нәтижеге жету үшін жақсы көңіл- күй керек

Ой бөліскендеріңіз үшін рахмет, әріптестер!

12 слайд
Ой бөліскендеріңіз үшін рахмет, әріптестер!

12 слайд

Ой бөліскендеріңіз үшін рахмет, әріптестер!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ