Сыни тұрғыдан ойлау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
Зерттеу тақырыбым:
«Бастауыш сынып оқушыларының
сыни тұрғыдан ойлауын қалай
дамытуға болады?»
Мақсатым: іс-тәжірибеме сүйене отырып,
жеті модулдің бірі- сыни тұрғыдан
ойлаудың білім берудегі тиімді
педагогикалық тәсіл екендігін түсіну
және тәжірибеде қолдануға бағыт-
бағдар беру.
2 слайд
Зерттеу тақырыбым: «Бастауыш сынып оқушыларының сыни тұрғыдан ойлауын қалай дамытуға болады?» Мақсатым: іс-тәжірибеме сүйене отырып, жеті модулдің бірі- сыни тұрғыдан ойлаудың білім берудегі тиімді педагогикалық тәсіл екендігін түсіну және тәжірибеде қолдануға бағыт- бағдар беру.
3 слайд
•
Міндеттері:
•
терең ойлану, жеке рефлексиялық
қабілеттерді дамыту;
•
ақпаратты өздігімен түсініп, жан-жақты
талдап, таңдап алуға жетелеу;
•
өздігімен жаңа түсінік пен білім
құрастыру;
•
пікірталастарға қатысып, өз ойы мен
пікірін дәлелдей білу;
•
шешім қабылдау және қиын мәселелерді
шешуге үйрету;
3 слайд
• Міндеттері: • терең ойлану, жеке рефлексиялық қабілеттерді дамыту; • ақпаратты өздігімен түсініп, жан-жақты талдап, таңдап алуға жетелеу; • өздігімен жаңа түсінік пен білім құрастыру; • пікірталастарға қатысып, өз ойы мен пікірін дәлелдей білу; • шешім қабылдау және қиын мәселелерді шешуге үйрету;
4 слайд
Оқыту мен оқудағы әдістерді не үшін
өзгерту қажет?
Оқыту
реттілігін қалай
құрылымдау
керек? Табысты бола
білгендігіңізді
қалай бағалау
керек? Балалар
қалай
оқиды? Нен і
оқыту
керек?
4 слайд
Оқыту мен оқудағы әдістерді не үшін өзгерту қажет? Оқыту реттілігін қалай құрылымдау керек? Табысты бола білгендігіңізді қалай бағалау керек? Балалар қалай оқиды? Нен і оқыту керек?
5 слайд
Табыс критерийлері:
1. Кәсіби білімді мұғалім сабақты жан-
жақты ізденіспен өткізу үшін жаңа әдіс-
тәсілдерді қолданады;
2. Оқушылардың сыни тұрғыдан
ойлауын, дәлелді жауап беруін, шынайы
бағалау сауаттылықтарын арттырады;
5 слайд
Табыс критерийлері: 1. Кәсіби білімді мұғалім сабақты жан- жақты ізденіспен өткізу үшін жаңа әдіс- тәсілдерді қолданады; 2. Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын, дәлелді жауап беруін, шынайы бағалау сауаттылықтарын арттырады;
6 слайд
Кең ауқымды дағдылар
•
білімдерді функционалдық және шығармашылық
қолдану;
•
сыни ойлау;
•
зерттеу жұмыстарын жүргізу;
•
әр түрлі коммуникация тәсілдерін пайдалану;
•
топта және жеке жұмыс істеу ептілігі;
•
проблемаларды шешу және шешімдер қабылдау ;
6 слайд
Кең ауқымды дағдылар • білімдерді функционалдық және шығармашылық қолдану; • сыни ойлау; • зерттеу жұмыстарын жүргізу; • әр түрлі коммуникация тәсілдерін пайдалану; • топта және жеке жұмыс істеу ептілігі; • проблемаларды шешу және шешімдер қабылдау ;
7 слайд
Айдархан Кәусәр (А оқушы) –
толық жанұядан шыққан,
өте қабілетті, өз ойын
жүйелі жеткізіп, болжай
білетін, күрделі
тапсырмалардың шешімін
таба білетін, көшбасшылық
қабілетке ие, белсенді
оқушы. Мизам Дидар (В
оқушы) – есте сақтау
қабілеті мен зейіні
дамыған, ынталы,
ашық, достарымен тез
тіл табысатын екпінді
оқушы. Бірақ жауап
беруде ұзақ ойлануды
талап етеді. Қабиев Диас (С
оқушы) – ынтасы жоқ
емес, түсінгенін айта
алады, бірақ кейде
ойын жеткізуге
қиналады, балалармен
қарым-қатынасы
жақсы, деңгейі орташа.
7 слайд
Айдархан Кәусәр (А оқушы) – толық жанұядан шыққан, өте қабілетті, өз ойын жүйелі жеткізіп, болжай білетін, күрделі тапсырмалардың шешімін таба білетін, көшбасшылық қабілетке ие, белсенді оқушы. Мизам Дидар (В оқушы) – есте сақтау қабілеті мен зейіні дамыған, ынталы, ашық, достарымен тез тіл табысатын екпінді оқушы. Бірақ жауап беруде ұзақ ойлануды талап етеді. Қабиев Диас (С оқушы) – ынтасы жоқ емес, түсінгенін айта алады, бірақ кейде ойын жеткізуге қиналады, балалармен қарым-қатынасы жақсы, деңгейі орташа.
8 слайд
Бірлесе отырып, шешім қабылдау
8 слайд
Бірлесе отырып, шешім қабылдау
9 слайд
Ойынның шарты:Тақтада + және – таңбалары ілулі
тұрады. Оқушылар сынып ішіндегі денсаулық
туралы жазылған сөйлемдерді тауып алып
дауыстап оқиды, тақтадағы тиісті таңбаға
орналастырады.
•
Денсаулық жақсы болу үшін спортпен айналысу
керек.
•
Денсаулық жақсы болу үшін көп ұйықтау керек. “ Полюс» ойын ы
+
-+ -
9 слайд
Ойынның шарты:Тақтада + және – таңбалары ілулі тұрады. Оқушылар сынып ішіндегі денсаулық туралы жазылған сөйлемдерді тауып алып дауыстап оқиды, тақтадағы тиісті таңбаға орналастырады. • Денсаулық жақсы болу үшін спортпен айналысу керек. • Денсаулық жақсы болу үшін көп ұйықтау керек. “ Полюс» ойын ы + -+ -
10 слайд
Өзін-өзі бағалау критерийі:
•
1 . Тапсырманы орындауда түрлі идеялар
ұсындым;
•
2. Топтық жұмыста сұрақ қойып, өз
пікірімді айттым;
•
3. Белсенді қатыстым;
•
4. Достарымнан қалмауға тырыстым;
10 слайд
Өзін-өзі бағалау критерийі: • 1 . Тапсырманы орындауда түрлі идеялар ұсындым; • 2. Топтық жұмыста сұрақ қойып, өз пікірімді айттым; • 3. Белсенді қатыстым; • 4. Достарымнан қалмауға тырыстым;
11 слайд
Нәтижеге жету үшін жақсы
көңіл- күй керек
11 слайд
Нәтижеге жету үшін жақсы көңіл- күй керек
12 слайд
Ой бөліскендеріңіз үшін рахмет,
әріптестер!
12 слайд
Ой бөліскендеріңіз үшін рахмет, әріптестер!