Сынып жетекші жұмысындағы диагностика

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сынып жетекші жұмысындағы диагностика

Материал туралы қысқаша түсінік
сынып жетекшілерге
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тақырыбы Сынып жетекші жұмысындағы диагностика

#1 слайд
Тақырыбы Сынып жетекші жұмысындағы диагностика

1 слайд

Тақырыбы Сынып жетекші жұмысындағы диагностика

Сынып жетекшісі – ол кім? Сынып жетекшісі – саба тан тыс т рбие ж мысын йымдастырып, қ ә ұ ұ йлестіріп, келістіріп ткізе

#2 слайд
Сынып жетекшісі – ол кім? Сынып жетекшісі – саба тан тыс т рбие ж мысын йымдастырып, қ ә ұ ұ йлестіріп, келістіріп ткізетін педагог. Сынып жетекшісіні негізгі ма саты ү ө ң қ р о ушыны дамыту, оны ерекшеліктерін са тау, оны потенциалды ә қ ң қ ң абілеттерін ашу, интелектісіні д рыс дамып, жетілуіне жа дай жасау. қ ң ұ ғ Ол шін сынып жетекшісі т рбие ж мысыны не рлым тиімді лгілері ү ә ұ ң ғұ ү мен т сілдерін шы армашылы пен та дап алып, оны н тижелерін ә ғ қ ң ң ә есептеп, ба алап, о ушылар а жеке-жеке арау шін о ушыларды жан- ғ қ ғ қ ү қ жа ты зерттеп, жан д ниесіне ілу ажет. қ ү үң қ Сол сия ты сынып жетекші де бала т рбиесіне кіріспес б рын, ай ба ытта қ ә ұ қ ғ т рбиелеу керектігін аны тап ал ан ж н. ә қ ғ ө Т рбие ж мысы педагогикалы диагностикадан басталады. О ушыны жан- ә ұ қ қ жа ты зерттеп білу керек. К пке м лім зерттеуді т мендегідей т рлері қ ө ә ң ө ү бар:

2 слайд

Сынып жетекшісі – ол кім? Сынып жетекшісі – саба тан тыс т рбие ж мысын йымдастырып, қ ә ұ ұ йлестіріп, келістіріп ткізетін педагог. Сынып жетекшісіні негізгі ма саты ү ө ң қ р о ушыны дамыту, оны ерекшеліктерін са тау, оны потенциалды ә қ ң қ ң абілеттерін ашу, интелектісіні д рыс дамып, жетілуіне жа дай жасау. қ ң ұ ғ Ол шін сынып жетекшісі т рбие ж мысыны не рлым тиімді лгілері ү ә ұ ң ғұ ү мен т сілдерін шы армашылы пен та дап алып, оны н тижелерін ә ғ қ ң ң ә есептеп, ба алап, о ушылар а жеке-жеке арау шін о ушыларды жан- ғ қ ғ қ ү қ жа ты зерттеп, жан д ниесіне ілу ажет. қ ү үң қ Сол сия ты сынып жетекші де бала т рбиесіне кіріспес б рын, ай ба ытта қ ә ұ қ ғ т рбиелеу керектігін аны тап ал ан ж н. ә қ ғ ө Т рбие ж мысы педагогикалы диагностикадан басталады. О ушыны жан- ә ұ қ қ жа ты зерттеп білу керек. К пке м лім зерттеуді т мендегідей т рлері қ ө ә ң ө ү бар:

Алдын-ала танысу кейінен т рбиені не рлым тиімді йымдастыру а, о ушылар ә ғұ ұ ғ қ жымын ынтыма тастыруды барынша тымды жолда

#3 слайд
Алдын-ала танысу кейінен т рбиені не рлым тиімді йымдастыру а, о ушылар ә ғұ ұ ғ қ жымын ынтыма тастыруды барынша тымды жолдарын табу а м мкіндік береді. ұ қ ң ұ ғ ү Мысалы, сынып жетекші жа адан ал ан сыныпты о ушыларыны іс- а аздарымен, ң ғ ң қ ң қ ғ сынып журналымен танысады. Ал аш ы аптаны ішінде-а о ушыларды жан ясы ғ қ ң қ қ ң ұ туралы м лімет жина тауына болады. Мен зім т мендегідей сауалдама беру ә қ ө ө ар ылы о ушыларды здерімен, жан яларымен сырттай таныстым қ қ ң ө ұ :

3 слайд

Алдын-ала танысу кейінен т рбиені не рлым тиімді йымдастыру а, о ушылар ә ғұ ұ ғ қ жымын ынтыма тастыруды барынша тымды жолдарын табу а м мкіндік береді. ұ қ ң ұ ғ ү Мысалы, сынып жетекші жа адан ал ан сыныпты о ушыларыны іс- а аздарымен, ң ғ ң қ ң қ ғ сынып журналымен танысады. Ал аш ы аптаны ішінде-а о ушыларды жан ясы ғ қ ң қ қ ң ұ туралы м лімет жина тауына болады. Мен зім т мендегідей сауалдама беру ә қ ө ө ар ылы о ушыларды здерімен, жан яларымен сырттай таныстым қ қ ң ө ұ :

Аты-ж ні : ө ң Ту ан жылы : ғ ң Мекен жайын: Жан я туралы м лімет: ұ ң ә Аты-ж ні ө Са ан кім болады? ғ Ту ан жылы ғ Ж мы

#4 слайд
Аты-ж ні : ө ң Ту ан жылы : ғ ң Мекен жайын: Жан я туралы м лімет: ұ ң ә Аты-ж ні ө Са ан кім болады? ғ Ту ан жылы ғ Ж мыс орны ұ

4 слайд

Аты-ж ні : ө ң Ту ан жылы : ғ ң Мекен жайын: Жан я туралы м лімет: ұ ң ә Аты-ж ні ө Са ан кім болады? ғ Ту ан жылы ғ Ж мыс орны ұ

Ба ылау – о ушыларды мінез- л ын таби и қ қ ң құ қ ғ жа дайда сипаттайтын т рлі былыстар мен ғ ү құ фактілерді йымдас ан т

#5 слайд
Ба ылау – о ушыларды мінез- л ын таби и қ қ ң құ қ ғ жа дайда сипаттайтын т рлі былыстар мен ғ ү құ фактілерді йымдас ан т рде абылдауды к здейді. ұ қ ү қ ө Егер сынып жетекшісі жымды, жеке о ушыны ұ қ ба ылай отырып, фактілерді жай ана тізе бермей, қ ғ ашыл ан былысты т п тамыры мен себептерін ғ құ ң ү ашу а, м ны талдап т сінуге мтылса, бала ғ ұ ү ұ дамуыны згерістерін ада аласа, ба ылау ң ө қ ғ қ зерттеуді тиімді т сіліне айналады. ң ә

5 слайд

Ба ылау – о ушыларды мінез- л ын таби и қ қ ң құ қ ғ жа дайда сипаттайтын т рлі былыстар мен ғ ү құ фактілерді йымдас ан т рде абылдауды к здейді. ұ қ ү қ ө Егер сынып жетекшісі жымды, жеке о ушыны ұ қ ба ылай отырып, фактілерді жай ана тізе бермей, қ ғ ашыл ан былысты т п тамыры мен себептерін ғ құ ң ү ашу а, м ны талдап т сінуге мтылса, бала ғ ұ ү ұ дамуыны згерістерін ада аласа, ба ылау ң ө қ ғ қ зерттеуді тиімді т сіліне айналады. ң ә

Эксперимент о ушыларды т рбиелік д режесін, қ ң ә ә мір мен ызметті рт рлі жа дайында ы зара ө қ ң ә ү ғ ғ ө атынасын, з

#6 слайд
Эксперимент о ушыларды т рбиелік д режесін, қ ң ә ә мір мен ызметті рт рлі жа дайында ы зара ө қ ң ә ү ғ ғ ө атынасын, зін алай стайтынын, белсенділігін қ ө қ ұ ж не мінезін, та ы бас а асиеттерін аны тау а ә ғ қ қ қ ғ к мектеседі. ө Мысалы о ушыны орша ан ортада зін алай қ ң қ ғ ө қ сезінетіндігін, стайтынды ын аны тау а м мкіндік ұ ғ қ ғ ү беретін т мендегідей зерттеуді олдандым ө қ

6 слайд

Эксперимент о ушыларды т рбиелік д режесін, қ ң ә ә мір мен ызметті рт рлі жа дайында ы зара ө қ ң ә ү ғ ғ ө атынасын, зін алай стайтынын, белсенділігін қ ө қ ұ ж не мінезін, та ы бас а асиеттерін аны тау а ә ғ қ қ қ ғ к мектеседі. ө Мысалы о ушыны орша ан ортада зін алай қ ң қ ғ ө қ сезінетіндігін, стайтынды ын аны тау а м мкіндік ұ ғ қ ғ ү беретін т мендегідей зерттеуді олдандым ө қ

Жа дайларғ Отбасы Достары Сыныбы К ше ө М алім ұғ Бас а қ Саба қ Мен көбіне сәтсіздікке ұшыраймын Мені өте жақсы түсінеді Мен ж

#7 слайд
Жа дайларғ Отбасы Достары Сыныбы К ше ө М алім ұғ Бас а қ Саба қ Мен көбіне сәтсіздікке ұшыраймын Мені өте жақсы түсінеді Мен жасқанамын Маған көмектеседі Мен өзіме-өзім сенбеймін өзімді судағы балықтай сезінемін Мені өте қинайды, жәбірлейді Қолымнан бәрі келеді Менің жыныма тиеді Мені байқамайды Мені бағалайды Менің пікіріммен санасады Мені ренжетеді Мен өз көңілімді білдіруге жасқанбаймын

7 слайд

Жа дайларғ Отбасы Достары Сыныбы К ше ө М алім ұғ Бас а қ Саба қ Мен көбіне сәтсіздікке ұшыраймын Мені өте жақсы түсінеді Мен жасқанамын Маған көмектеседі Мен өзіме-өзім сенбеймін өзімді судағы балықтай сезінемін Мені өте қинайды, жәбірлейді Қолымнан бәрі келеді Менің жыныма тиеді Мені байқамайды Мені бағалайды Менің пікіріммен санасады Мені ренжетеді Мен өз көңілімді білдіруге жасқанбаймын

О ушы рекетіні н тижелерін талдауқ ә ң ә . Б л т сіл о ушылар туралы айтыл ан пікірге арап емес, ұ ә қ ғ қ оларды мектепт

#8 слайд
О ушы рекетіні н тижелерін талдауқ ә ң ә . Б л т сіл о ушылар туралы айтыл ан пікірге арап емес, ұ ә қ ғ қ оларды мектептегі ж не йдегі іс- рекеттері, ызмет ң ә ү ә қ н тижелері ( лгерім, техникалы , шы армашылы , ә ү қ ғ қ о амды пайдалы е бек ж не зіне зі ызмет етуге қ ғ қ ң ә ө ө қ атысуы, спортпен айналысуы) бойынша т сінік алу а қ ү ғ м мкіндік береді. ү Мысалы, мен о ушы ата-аналарына т мендегідей қ ө сауалнама беру ар ылы о ушыны мектептен тыс қ қ ң кезіндегі, йдегі мінез- л ы туралы ма л мат алдым ү құ қ ғ ұ

8 слайд

О ушы рекетіні н тижелерін талдауқ ә ң ә . Б л т сіл о ушылар туралы айтыл ан пікірге арап емес, ұ ә қ ғ қ оларды мектептегі ж не йдегі іс- рекеттері, ызмет ң ә ү ә қ н тижелері ( лгерім, техникалы , шы армашылы , ә ү қ ғ қ о амды пайдалы е бек ж не зіне зі ызмет етуге қ ғ қ ң ә ө ө қ атысуы, спортпен айналысуы) бойынша т сінік алу а қ ү ғ м мкіндік береді. ү Мысалы, мен о ушы ата-аналарына т мендегідей қ ө сауалнама беру ар ылы о ушыны мектептен тыс қ қ ң кезіндегі, йдегі мінез- л ы туралы ма л мат алдым ү құ қ ғ ұ

Бала ызды аты-ж ні:............................................................................................................

#9 слайд
Бала ызды аты-ж ні:.........................................................................................................................ң ң ө Жан я ызды материалды жа дайы ( те жа сы, жа сы, орташа, т мен)................................... ұ ң ң қ ғ ө қ қ ө Жан яда бала т рбиесімен кім айналысады?.................................................................................... ұ ә Бала а біры ай талап ойылады ма?................................................................................................. ғ ңғ қ Бала йдегі е бекке атысады ма, андай шаруа а.......................................................................... ү ң қ қ ғ Бос уа ытын алай ткізеді ................................................................................................................ қ қ ө Достары кімдер .................................................................................................................................... Олар туралы сізді к з арасы ыз ..................................................................................................... ң ө қ ң Бала ызды йдегі мінезі.................................................................................................................... ң ң ү Бала мінезіндегі жа ымсыз ылы тар андай? ( тірік айту, т ртіп б зу, саба о ымау, ғ қ қ қ ө ә ұ қ қ е бектен бас тарту, бос ж ру, ң ү т.б.) .....................................................................................................................

9 слайд

Бала ызды аты-ж ні:.........................................................................................................................ң ң ө Жан я ызды материалды жа дайы ( те жа сы, жа сы, орташа, т мен)................................... ұ ң ң қ ғ ө қ қ ө Жан яда бала т рбиесімен кім айналысады?.................................................................................... ұ ә Бала а біры ай талап ойылады ма?................................................................................................. ғ ңғ қ Бала йдегі е бекке атысады ма, андай шаруа а.......................................................................... ү ң қ қ ғ Бос уа ытын алай ткізеді ................................................................................................................ қ қ ө Достары кімдер .................................................................................................................................... Олар туралы сізді к з арасы ыз ..................................................................................................... ң ө қ ң Бала ызды йдегі мінезі.................................................................................................................... ң ң ү Бала мінезіндегі жа ымсыз ылы тар андай? ( тірік айту, т ртіп б зу, саба о ымау, ғ қ қ қ ө ә ұ қ қ е бектен бас тарту, бос ж ру, ң ү т.б.) .....................................................................................................................

О ушыларды зерттеу ж йесіндегі қ ү гімелер әң Егер гіме таби и жа дайда тіп, на ты жайды талдаумен әң ғ ғ ө қ байланысты бо

#10 слайд
О ушыларды зерттеу ж йесіндегі қ ү гімелер әң Егер гіме таби и жа дайда тіп, на ты жайды талдаумен әң ғ ғ ө қ байланысты болса, те жа сы. гіме мейлінше тиімді ө қ Әң болуы шін оны ма сатын, ойылатын с ра тарды алдын ү ң қ қ ұ қ ала ойластыр ан ж н. Т жірибелі м алімдер гімені ғ ө ә ұғ әң айда ы бір тергеу сипатында ж ргізбейді. Жетекші қ ғ ү с ра тарды к мегімен олар о ушыны сыныпта ы ұ қ ң ө қ ң ғ белгілі бір о и а а алай арайтынын, зіні мінез- л ын, қ ғ ғ қ қ ө ң құ қ жолдастарыны рекетін алай ба алайтынын аны тайды. ң ә қ ғ қ Сынып жетекшісіні м алімдермен ж не ата-аналармен ң ұғ ә гімелесуі о ушы т рбиелігіні д режесі туралы нды әң қ ә ң ә құ материал береді.

10 слайд

О ушыларды зерттеу ж йесіндегі қ ү гімелер әң Егер гіме таби и жа дайда тіп, на ты жайды талдаумен әң ғ ғ ө қ байланысты болса, те жа сы. гіме мейлінше тиімді ө қ Әң болуы шін оны ма сатын, ойылатын с ра тарды алдын ү ң қ қ ұ қ ала ойластыр ан ж н. Т жірибелі м алімдер гімені ғ ө ә ұғ әң айда ы бір тергеу сипатында ж ргізбейді. Жетекші қ ғ ү с ра тарды к мегімен олар о ушыны сыныпта ы ұ қ ң ө қ ң ғ белгілі бір о и а а алай арайтынын, зіні мінез- л ын, қ ғ ғ қ қ ө ң құ қ жолдастарыны рекетін алай ба алайтынын аны тайды. ң ә қ ғ қ Сынып жетекшісіні м алімдермен ж не ата-аналармен ң ұғ ә гімелесуі о ушы т рбиелігіні д режесі туралы нды әң қ ә ң ә құ материал береді.

О ушыларды зерттеу рдісінде қ ү сауалнаманы олдану қ Сауалдама адамгершілік ымдар мен т сініктерді, ұғ ү айналада ы адамда

#11 слайд
О ушыларды зерттеу рдісінде қ ү сауалнаманы олдану қ Сауалдама адамгершілік ымдар мен т сініктерді, ұғ ү айналада ы адамдар а деген атынасты аны тау а, ынта мен ғ ғ қ қ ғ бейімділікті зерттеуге к мектеседі. Ол, сіресе т рлі моральды ө ә ү қ асиеттер туралы т сінігін аны тау шін ке інен олданылады. қ ү қ ү ң қ Негізгі адамгершілік асиеттерді т сінудегі елеулі қ ү алша ты тарды ж не оны стіне теріс, д л емес жауаптарды қ қ ә ң ү ә аны та аннан кейін, сынып жетекшісі сауалдамада ы қ ғ ғ с ра тарды м н ма ынасы бойынша этикалы гіме ткізеді. ұ қ ң ә ғ қ әң ө Сауалдаманы жинап алып, орытындылау ретінде осы қ та ырыптарда пікірталас ткіздім. Пікірталаста о ушыларды қ ө қ ң пікірлеріндегі кемшін т старын орта а салып, пікірталас ту ызу а ұ ғ ғ ғ тырыстым.

11 слайд

О ушыларды зерттеу рдісінде қ ү сауалнаманы олдану қ Сауалдама адамгершілік ымдар мен т сініктерді, ұғ ү айналада ы адамдар а деген атынасты аны тау а, ынта мен ғ ғ қ қ ғ бейімділікті зерттеуге к мектеседі. Ол, сіресе т рлі моральды ө ә ү қ асиеттер туралы т сінігін аны тау шін ке інен олданылады. қ ү қ ү ң қ Негізгі адамгершілік асиеттерді т сінудегі елеулі қ ү алша ты тарды ж не оны стіне теріс, д л емес жауаптарды қ қ ә ң ү ә аны та аннан кейін, сынып жетекшісі сауалдамада ы қ ғ ғ с ра тарды м н ма ынасы бойынша этикалы гіме ткізеді. ұ қ ң ә ғ қ әң ө Сауалдаманы жинап алып, орытындылау ретінде осы қ та ырыптарда пікірталас ткіздім. Пікірталаста о ушыларды қ ө қ ң пікірлеріндегі кемшін т старын орта а салып, пікірталас ту ызу а ұ ғ ғ ғ тырыстым.

О ушыларды зара жеке атынасын зерттеуде қ ң ө қ социометриялы дістерді олдану қ ә қ Б л дістер жанама с ра тар ою жолым

#12 слайд
О ушыларды зара жеке атынасын зерттеуде қ ң ө қ социометриялы дістерді олдану қ ә қ Б л дістер жанама с ра тар ою жолымен зара натуды, ұ ә ұ қ қ ө ұ жа тырмауды немесе бір-біріне деген нем райдылы ты қ құ қ аны тау а, сыныпта кімні беделі жо ары, ал кімні беделі қ ғ ң ғ ң т мен екенін білуге м мкіндік береді. М ны, сіресе, сынып ө ү ұ ә жетекшіні білгені те ма ызды. М ндай т сілдерді ң ө ң ұ ә ң педагогикалы ндылы ы сол, олар сынып ішіндегі арым- қ құ ғ қ атынастарды сипатын аны тау а м мкіндік береді. қ ң қ ғ ү Не рлым сыйлы, с йікті ж не белгілі о ушыларды аны тап, ғұ ү ә қ қ сынып жетекшісі кейін о амды ж мыстарды йымдастыру қ ғ қ ұ ұ кезінде, зін- зі бас ару йымдарын сайлау барысында ж не ө ө қ ұ ә олар а бас а ж мыстарда олар а с йене алады. ғ қ ұ ғ ү

12 слайд

О ушыларды зара жеке атынасын зерттеуде қ ң ө қ социометриялы дістерді олдану қ ә қ Б л дістер жанама с ра тар ою жолымен зара натуды, ұ ә ұ қ қ ө ұ жа тырмауды немесе бір-біріне деген нем райдылы ты қ құ қ аны тау а, сыныпта кімні беделі жо ары, ал кімні беделі қ ғ ң ғ ң т мен екенін білуге м мкіндік береді. М ны, сіресе, сынып ө ү ұ ә жетекшіні білгені те ма ызды. М ндай т сілдерді ң ө ң ұ ә ң педагогикалы ндылы ы сол, олар сынып ішіндегі арым- қ құ ғ қ атынастарды сипатын аны тау а м мкіндік береді. қ ң қ ғ ү Не рлым сыйлы, с йікті ж не белгілі о ушыларды аны тап, ғұ ү ә қ қ сынып жетекшісі кейін о амды ж мыстарды йымдастыру қ ғ қ ұ ұ кезінде, зін- зі бас ару йымдарын сайлау барысында ж не ө ө қ ұ ә олар а бас а ж мыстарда олар а с йене алады. ғ қ ұ ғ ү

Социометрия дісіә Ма саты: Сынып о ушылары арасында ы қ қ ғ арым- атынасты зерттеу қ қ Зерттеу барысы: О ушылар а мынадай

#13 слайд
Социометрия дісіә Ма саты: Сынып о ушылары арасында ы қ қ ғ арым- атынасты зерттеу қ қ Зерттеу барысы: О ушылар а мынадай қ ғ сауалдама лестіріледі: ү Кіммен бір партада отыр ы келеді? ғ ң Кіммен бірге жоры а шы ы келеді? ққ ққ ң Кімді ту ан к ні е ша ыр ы келеді? ғ ү ң қ ғ ң

13 слайд

Социометрия дісіә Ма саты: Сынып о ушылары арасында ы қ қ ғ арым- атынасты зерттеу қ қ Зерттеу барысы: О ушылар а мынадай қ ғ сауалдама лестіріледі: ү Кіммен бір партада отыр ы келеді? ғ ң Кіммен бірге жоры а шы ы келеді? ққ ққ ң Кімді ту ан к ні е ша ыр ы келеді? ғ ү ң қ ғ ң

Дербес мінездемелер жина тау. қ Б л о ушылар туралы р т рлі адамдардан ұ қ ә ү (м алімдерден, ата-аналардан, ұғ о ушыларды

#14 слайд
Дербес мінездемелер жина тау. қ Б л о ушылар туралы р т рлі адамдардан ұ қ ә ү (м алімдерден, ата-аналардан, ұғ о ушыларды жолдастарынан) алын ан қ ң ғ деректерді жина тауды ж не оларды қ ә салыстыруды к здейді. ө

14 слайд

Дербес мінездемелер жина тау. қ Б л о ушылар туралы р т рлі адамдардан ұ қ ә ү (м алімдерден, ата-аналардан, ұғ о ушыларды жолдастарынан) алын ан қ ң ғ деректерді жина тауды ж не оларды қ ә салыстыруды к здейді. ө

О УШЫЛАРДЫ Т РМЫС Ж НЕ Қ Ң Ұ Ә Т РБИЕ ЖА ДАЙЫН ЗЕРТТЕУ Ә Ғ Б л т сіл детте иын, болбыр, лгермейтін, т ртіпсіз о ушыларды

#15 слайд
О УШЫЛАРДЫ Т РМЫС Ж НЕ Қ Ң Ұ Ә Т РБИЕ ЖА ДАЙЫН ЗЕРТТЕУ Ә Ғ Б л т сіл детте иын, болбыр, лгермейтін, т ртіпсіз о ушыларды ұ ә ә қ ү ә қ зерттеу кезінде олданылады. Т рмыс ж не т рбие жа дайын қ ұ ә ә ғ білмейінше, ы пал жасауды на ты ж не тиімді т сілдерін белгілеу қ ң қ ә ә м мкін емес. рине, барлы о ушыларды йдегі т рмыс ж не ү Ә қ қ ң ү ұ ә т рбие жа дайын зерттеу иын, тіпті м мкін емес. Біра осы ә ғ қ ү қ жа даймен жекелеген отбасыларда, сіресе берекесіз о ушыны ғ ә қ ң немесе жа а о ушыны отбасында танысу а бден болады. Б л ң қ ң ғ ә ұ т сілді олдану ата-аналарды бос уа ытты д рыс йымдастыру а ә қ ң қ ұ ұ ғ к мек беруі ар ылы о ушыны з уа ытын тиімді ткізуіне ы пал ө қ қ ң ө қ ө қ жасайды.

15 слайд

О УШЫЛАРДЫ Т РМЫС Ж НЕ Қ Ң Ұ Ә Т РБИЕ ЖА ДАЙЫН ЗЕРТТЕУ Ә Ғ Б л т сіл детте иын, болбыр, лгермейтін, т ртіпсіз о ушыларды ұ ә ә қ ү ә қ зерттеу кезінде олданылады. Т рмыс ж не т рбие жа дайын қ ұ ә ә ғ білмейінше, ы пал жасауды на ты ж не тиімді т сілдерін белгілеу қ ң қ ә ә м мкін емес. рине, барлы о ушыларды йдегі т рмыс ж не ү Ә қ қ ң ү ұ ә т рбие жа дайын зерттеу иын, тіпті м мкін емес. Біра осы ә ғ қ ү қ жа даймен жекелеген отбасыларда, сіресе берекесіз о ушыны ғ ә қ ң немесе жа а о ушыны отбасында танысу а бден болады. Б л ң қ ң ғ ә ұ т сілді олдану ата-аналарды бос уа ытты д рыс йымдастыру а ә қ ң қ ұ ұ ғ к мек беруі ар ылы о ушыны з уа ытын тиімді ткізуіне ы пал ө қ қ ң ө қ ө қ жасайды.

Сыныпта ы ахуал» - ша ын зертеуғ ғ О ушылар а ма ыналары арама- арсы с здер жазыл ан бір-бір қ ғ ғ қ қ ө ғ пара а аз ле

#16 слайд
Сыныпта ы ахуал» - ша ын зертеуғ ғ О ушылар а ма ыналары арама- арсы с здер жазыл ан бір-бір қ ғ ғ қ қ ө ғ пара а аз лестіріледі. Солар ар ылы жымында ы ахуалды қ қ ғ ү қ ұ ғ зерттеуге болады. О ушылар «х» белгісін сол жа а немесе о қ ққ ң жа а жа ын ойса, жымда сол белгі ай ын к рініс береді. ққ қ қ ұ қ ө

16 слайд

Сыныпта ы ахуал» - ша ын зертеуғ ғ О ушылар а ма ыналары арама- арсы с здер жазыл ан бір-бір қ ғ ғ қ қ ө ғ пара а аз лестіріледі. Солар ар ылы жымында ы ахуалды қ қ ғ ү қ ұ ғ зерттеуге болады. О ушылар «х» белгісін сол жа а немесе о қ ққ ң жа а жа ын ойса, жымда сол белгі ай ын к рініс береді. ққ қ қ ұ қ ө

Сыныпта ы ахуал» - ша ын зертеу ғ ғ кестесі 5 4 3 2 1 Достық қалып Араздық Келісім Келіспеушілік Қанағаттылық Қанағатсызд

#17 слайд
Сыныпта ы ахуал» - ша ын зертеу ғ ғ кестесі 5 4 3 2 1 Достық қалып Араздық Келісім Келіспеушілік Қанағаттылық Қанағатсыздық Құштарлық Селқостық, немқұрайдылық Жылылық Салқындық Ынтымақтастық Алауыздық Қызығушылық Зерігушілік Табыстылық, жемістілік Табыссыздық, нәтижесіздік

17 слайд

Сыныпта ы ахуал» - ша ын зертеу ғ ғ кестесі 5 4 3 2 1 Достық қалып Араздық Келісім Келіспеушілік Қанағаттылық Қанағатсыздық Құштарлық Селқостық, немқұрайдылық Жылылық Салқындық Ынтымақтастық Алауыздық Қызығушылық Зерігушілік Табыстылық, жемістілік Табыссыздық, нәтижесіздік

жымны зін- зі леуметтік-Ұ ң ө ө ә психологиялы аттестациялау қ Ма саты: Бастап ы жымда ы ерекше атынастар ж йесіні даму

#18 слайд
жымны зін- зі леуметтік-Ұ ң ө ө ә психологиялы аттестациялау қ Ма саты: Бастап ы жымда ы ерекше атынастар ж йесіні даму қ қ ұ ғ қ ү ң де гейіні кешенді ба асы. Зерттеу барысы: О ушылар а мынадай ң ң ғ қ ғ сауалдама с ра тары беріледі. ұ қ Берілген тізімге ж не оны ба алайтын шкала а с йене отырып, сіз зі ізді ә ғ ғ ү ө ң ң жымда ы атынастары ызды ба алаа ыз. Ба аны былайша беруі ізге ұ ғ қ ң ғ ң ғ ң болады: «6» - ажетті сапа жымны барлы м шелеріне т н; қ ұ ң қ ү ә «5» - барлы ына т н деуге болады; ғ ә «4» - к біне т н ө ә «3» - те жартысына т н; ң ә «2» - кейбіреулеріне т н; ә «1» - бірен-саран адам а т н; ғ ә «0» - ешкімге т н емес. ә

18 слайд

жымны зін- зі леуметтік-Ұ ң ө ө ә психологиялы аттестациялау қ Ма саты: Бастап ы жымда ы ерекше атынастар ж йесіні даму қ қ ұ ғ қ ү ң де гейіні кешенді ба асы. Зерттеу барысы: О ушылар а мынадай ң ң ғ қ ғ сауалдама с ра тары беріледі. ұ қ Берілген тізімге ж не оны ба алайтын шкала а с йене отырып, сіз зі ізді ә ғ ғ ү ө ң ң жымда ы атынастары ызды ба алаа ыз. Ба аны былайша беруі ізге ұ ғ қ ң ғ ң ғ ң болады: «6» - ажетті сапа жымны барлы м шелеріне т н; қ ұ ң қ ү ә «5» - барлы ына т н деуге болады; ғ ә «4» - к біне т н ө ә «3» - те жартысына т н; ң ә «2» - кейбіреулеріне т н; ә «1» - бірен-саран адам а т н; ғ ә «0» - ешкімге т н емес. ә

1. Ұжымдық – барлық сұрақтарды бірге, ұжымның мүддесін ескере отырып шешуге тырысу. 6 5 4 3 2 1 0 2. Бірлік, тұтасты

#19 слайд
1. Ұжымдық – барлық сұрақтарды бірге, ұжымның мүддесін ескере отырып шешуге тырысу. 6 5 4 3 2 1 0 2. Бірлік, тұтастық – сынып өмірінің маңызды проблемалары бойынша бір пікірлестік. 3. Ұйымшылдық – ұжым мүшелерінің өзара ұнамды қатынастары. 4. Жанасқыштық – басқа ұжымдармен және жаңа келген оқушымен қатынас 5. Ашықтық – тиімді қарым-қатынасты ұйымдастыра білу, бірлесіп істеген жұмыс нәтижелі болу үшін міндеттерді дұрыс бөліп беру. 6. Информациялану (хабардар болу) – барлық сынып оқушылары өз сыныбының жағдайы және бір-бірі туралы жақсы хабардар болуы. 7. Жауапкершілік – оқуға, жұмысқа деген саналы және адал ниетті қатынас

19 слайд

1. Ұжымдық – барлық сұрақтарды бірге, ұжымның мүддесін ескере отырып шешуге тырысу. 6 5 4 3 2 1 0 2. Бірлік, тұтастық – сынып өмірінің маңызды проблемалары бойынша бір пікірлестік. 3. Ұйымшылдық – ұжым мүшелерінің өзара ұнамды қатынастары. 4. Жанасқыштық – басқа ұжымдармен және жаңа келген оқушымен қатынас 5. Ашықтық – тиімді қарым-қатынасты ұйымдастыра білу, бірлесіп істеген жұмыс нәтижелі болу үшін міндеттерді дұрыс бөліп беру. 6. Информациялану (хабардар болу) – барлық сынып оқушылары өз сыныбының жағдайы және бір-бірі туралы жақсы хабардар болуы. 7. Жауапкершілік – оқуға, жұмысқа деген саналы және адал ниетті қатынас

орытындыҚ Сонымен, т рбие ж мысын йымдастыру н тижелерін ә ұ ұ ә есептеу ж не ба алау о ушыларды жан-жа ты ә ғ қ қ зерттеуді

#20 слайд
орытындыҚ Сонымен, т рбие ж мысын йымдастыру н тижелерін ә ұ ұ ә есептеу ж не ба алау о ушыларды жан-жа ты ә ғ қ қ зерттеуді, оларды т рбиелік д режелерін ң ә ә аны тауды талап етеді. Т рбие д режесін д рыс қ ә ә ұ аны тау – т рбие ж мысыны тиімділігін қ ә ұ ң арттыруды п рменді ралын ралын табу деген ң ә құ құ с з. ө

20 слайд

орытындыҚ Сонымен, т рбие ж мысын йымдастыру н тижелерін ә ұ ұ ә есептеу ж не ба алау о ушыларды жан-жа ты ә ғ қ қ зерттеуді, оларды т рбиелік д режелерін ң ә ә аны тауды талап етеді. Т рбие д режесін д рыс қ ә ә ұ аны тау – т рбие ж мысыны тиімділігін қ ә ұ ң арттыруды п рменді ралын ралын табу деген ң ә құ құ с з. ө

Файл форматы:
ppt
19.03.2019
1192
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі