Сынып жетекші жұмысындағы диагностика
Сынып жетекші жұмысындағы диагностика

#1 слайд
Тақырыбы
Сынып жетекші
жұмысындағы
диагностика
1 слайд
Тақырыбы Сынып жетекші жұмысындағы диагностика
#2 слайд
Сынып жетекшісі – ол кім?
Сынып жетекшісі – саба тан тыс т рбие ж мысын йымдастырып, қ ә ұ ұ
йлестіріп, келістіріп ткізетін педагог. Сынып жетекшісіні негізгі ма саты
ү ө ң қ
р о ушыны дамыту, оны ерекшеліктерін са тау, оны потенциалды
ә қ ң қ ң
абілеттерін ашу, интелектісіні д рыс дамып, жетілуіне жа дай жасау.
қ ң ұ ғ
Ол шін сынып жетекшісі т рбие ж мысыны не рлым тиімді лгілері
ү ә ұ ң ғұ ү
мен т сілдерін шы армашылы пен та дап алып, оны н тижелерін
ә ғ қ ң ң ә
есептеп, ба алап, о ушылар а жеке-жеке арау шін о ушыларды жан-
ғ қ ғ қ ү қ
жа ты зерттеп, жан д ниесіне ілу ажет.
қ ү үң қ
Сол сия ты сынып жетекші де бала т рбиесіне кіріспес б рын, ай ба ытта
қ ә ұ қ ғ
т рбиелеу керектігін аны тап ал ан ж н.
ә қ ғ ө
Т рбие ж мысы педагогикалы диагностикадан басталады. О ушыны жан-
ә ұ қ қ
жа ты зерттеп білу керек. К пке м лім зерттеуді т мендегідей т рлері
қ ө ә ң ө ү
бар:
2 слайд
Сынып жетекшісі – ол кім? Сынып жетекшісі – саба тан тыс т рбие ж мысын йымдастырып, қ ә ұ ұ йлестіріп, келістіріп ткізетін педагог. Сынып жетекшісіні негізгі ма саты ү ө ң қ р о ушыны дамыту, оны ерекшеліктерін са тау, оны потенциалды ә қ ң қ ң абілеттерін ашу, интелектісіні д рыс дамып, жетілуіне жа дай жасау. қ ң ұ ғ Ол шін сынып жетекшісі т рбие ж мысыны не рлым тиімді лгілері ү ә ұ ң ғұ ү мен т сілдерін шы армашылы пен та дап алып, оны н тижелерін ә ғ қ ң ң ә есептеп, ба алап, о ушылар а жеке-жеке арау шін о ушыларды жан- ғ қ ғ қ ү қ жа ты зерттеп, жан д ниесіне ілу ажет. қ ү үң қ Сол сия ты сынып жетекші де бала т рбиесіне кіріспес б рын, ай ба ытта қ ә ұ қ ғ т рбиелеу керектігін аны тап ал ан ж н. ә қ ғ ө Т рбие ж мысы педагогикалы диагностикадан басталады. О ушыны жан- ә ұ қ қ жа ты зерттеп білу керек. К пке м лім зерттеуді т мендегідей т рлері қ ө ә ң ө ү бар:
#3 слайд
Алдын-ала танысу кейінен т рбиені не рлым тиімді йымдастыру а, о ушылар ә ғұ ұ ғ қ
жымын ынтыма тастыруды барынша тымды жолдарын табу а м мкіндік береді.
ұ қ ң ұ ғ ү
Мысалы, сынып жетекші жа адан ал ан сыныпты о ушыларыны іс- а аздарымен,
ң ғ ң қ ң қ ғ
сынып журналымен танысады. Ал аш ы аптаны ішінде-а о ушыларды жан ясы
ғ қ ң қ қ ң ұ
туралы м лімет жина тауына болады. Мен зім т мендегідей сауалдама беру
ә қ ө ө
ар ылы о ушыларды здерімен, жан яларымен сырттай таныстым
қ қ ң ө ұ :
3 слайд
Алдын-ала танысу кейінен т рбиені не рлым тиімді йымдастыру а, о ушылар ә ғұ ұ ғ қ жымын ынтыма тастыруды барынша тымды жолдарын табу а м мкіндік береді. ұ қ ң ұ ғ ү Мысалы, сынып жетекші жа адан ал ан сыныпты о ушыларыны іс- а аздарымен, ң ғ ң қ ң қ ғ сынып журналымен танысады. Ал аш ы аптаны ішінде-а о ушыларды жан ясы ғ қ ң қ қ ң ұ туралы м лімет жина тауына болады. Мен зім т мендегідей сауалдама беру ә қ ө ө ар ылы о ушыларды здерімен, жан яларымен сырттай таныстым қ қ ң ө ұ :
#4 слайд
Аты-ж ні : ө ң
Ту ан жылы :
ғ ң
Мекен жайын:
Жан я туралы м лімет:
ұ ң ә
Аты-ж ні
ө
Са ан кім болады?
ғ
Ту ан жылы
ғ
Ж мыс орны
ұ
4 слайд
Аты-ж ні : ө ң Ту ан жылы : ғ ң Мекен жайын: Жан я туралы м лімет: ұ ң ә Аты-ж ні ө Са ан кім болады? ғ Ту ан жылы ғ Ж мыс орны ұ
#5 слайд
Ба ылау – о ушыларды мінез- л ын таби и қ қ ң құ қ ғ
жа дайда сипаттайтын т рлі былыстар мен
ғ ү құ
фактілерді йымдас ан т рде абылдауды к здейді.
ұ қ ү қ ө
Егер сынып жетекшісі жымды, жеке о ушыны
ұ қ
ба ылай отырып, фактілерді жай ана тізе бермей,
қ ғ
ашыл ан былысты т п тамыры мен себептерін
ғ құ ң ү
ашу а, м ны талдап т сінуге мтылса, бала
ғ ұ ү ұ
дамуыны згерістерін ада аласа, ба ылау
ң ө қ ғ қ
зерттеуді тиімді т сіліне айналады.
ң ә
5 слайд
Ба ылау – о ушыларды мінез- л ын таби и қ қ ң құ қ ғ жа дайда сипаттайтын т рлі былыстар мен ғ ү құ фактілерді йымдас ан т рде абылдауды к здейді. ұ қ ү қ ө Егер сынып жетекшісі жымды, жеке о ушыны ұ қ ба ылай отырып, фактілерді жай ана тізе бермей, қ ғ ашыл ан былысты т п тамыры мен себептерін ғ құ ң ү ашу а, м ны талдап т сінуге мтылса, бала ғ ұ ү ұ дамуыны згерістерін ада аласа, ба ылау ң ө қ ғ қ зерттеуді тиімді т сіліне айналады. ң ә
#6 слайд
Эксперимент о ушыларды т рбиелік д режесін, қ ң ә ә
мір мен ызметті рт рлі жа дайында ы зара
ө қ ң ә ү ғ ғ ө
атынасын, зін алай стайтынын, белсенділігін
қ ө қ ұ
ж не мінезін, та ы бас а асиеттерін аны тау а
ә ғ қ қ қ ғ
к мектеседі.
ө
Мысалы о ушыны орша ан ортада зін алай
қ ң қ ғ ө қ
сезінетіндігін, стайтынды ын аны тау а м мкіндік
ұ ғ қ ғ ү
беретін т мендегідей зерттеуді олдандым
ө қ
6 слайд
Эксперимент о ушыларды т рбиелік д режесін, қ ң ә ә мір мен ызметті рт рлі жа дайында ы зара ө қ ң ә ү ғ ғ ө атынасын, зін алай стайтынын, белсенділігін қ ө қ ұ ж не мінезін, та ы бас а асиеттерін аны тау а ә ғ қ қ қ ғ к мектеседі. ө Мысалы о ушыны орша ан ортада зін алай қ ң қ ғ ө қ сезінетіндігін, стайтынды ын аны тау а м мкіндік ұ ғ қ ғ ү беретін т мендегідей зерттеуді олдандым ө қ
#7 слайд
Жа дайларғ Отбасы Достары Сыныбы К ше ө М алім ұғ Бас а қ Саба қ
Мен көбіне сәтсіздікке
ұшыраймын
Мені өте жақсы түсінеді
Мен жасқанамын
Маған көмектеседі
Мен өзіме-өзім сенбеймін
өзімді судағы балықтай
сезінемін
Мені өте қинайды, жәбірлейді
Қолымнан бәрі келеді
Менің жыныма тиеді
Мені байқамайды
Мені бағалайды
Менің пікіріммен санасады
Мені ренжетеді
Мен өз көңілімді білдіруге
жасқанбаймын
7 слайд
Жа дайларғ Отбасы Достары Сыныбы К ше ө М алім ұғ Бас а қ Саба қ Мен көбіне сәтсіздікке ұшыраймын Мені өте жақсы түсінеді Мен жасқанамын Маған көмектеседі Мен өзіме-өзім сенбеймін өзімді судағы балықтай сезінемін Мені өте қинайды, жәбірлейді Қолымнан бәрі келеді Менің жыныма тиеді Мені байқамайды Мені бағалайды Менің пікіріммен санасады Мені ренжетеді Мен өз көңілімді білдіруге жасқанбаймын
#8 слайд
О ушы рекетіні н тижелерін талдауқ ә ң ә .
Б л т сіл о ушылар туралы айтыл ан пікірге арап емес,
ұ ә қ ғ қ
оларды мектептегі ж не йдегі іс- рекеттері, ызмет
ң ә ү ә қ
н тижелері ( лгерім, техникалы , шы армашылы ,
ә ү қ ғ қ
о амды пайдалы е бек ж не зіне зі ызмет етуге
қ ғ қ ң ә ө ө қ
атысуы, спортпен айналысуы) бойынша т сінік алу а
қ ү ғ
м мкіндік береді.
ү
Мысалы, мен о ушы ата-аналарына т мендегідей
қ ө
сауалнама беру ар ылы о ушыны мектептен тыс
қ қ ң
кезіндегі, йдегі мінез- л ы туралы ма л мат алдым
ү құ қ ғ ұ
8 слайд
О ушы рекетіні н тижелерін талдауқ ә ң ә . Б л т сіл о ушылар туралы айтыл ан пікірге арап емес, ұ ә қ ғ қ оларды мектептегі ж не йдегі іс- рекеттері, ызмет ң ә ү ә қ н тижелері ( лгерім, техникалы , шы армашылы , ә ү қ ғ қ о амды пайдалы е бек ж не зіне зі ызмет етуге қ ғ қ ң ә ө ө қ атысуы, спортпен айналысуы) бойынша т сінік алу а қ ү ғ м мкіндік береді. ү Мысалы, мен о ушы ата-аналарына т мендегідей қ ө сауалнама беру ар ылы о ушыны мектептен тыс қ қ ң кезіндегі, йдегі мінез- л ы туралы ма л мат алдым ү құ қ ғ ұ
#9 слайд
Бала ызды аты-ж ні:.........................................................................................................................ң ң ө
Жан я ызды материалды жа дайы ( те жа сы, жа сы, орташа, т мен)...................................
ұ ң ң қ ғ ө қ қ ө
Жан яда бала т рбиесімен кім айналысады?....................................................................................
ұ ә
Бала а біры ай талап ойылады ма?.................................................................................................
ғ ңғ қ
Бала йдегі е бекке атысады ма, андай шаруа а..........................................................................
ү ң қ қ ғ
Бос уа ытын алай ткізеді ................................................................................................................
қ қ ө
Достары кімдер ....................................................................................................................................
Олар туралы сізді к з арасы ыз .....................................................................................................
ң ө қ ң
Бала ызды йдегі мінезі....................................................................................................................
ң ң ү
Бала мінезіндегі жа ымсыз ылы тар андай? ( тірік айту, т ртіп б зу, саба о ымау,
ғ қ қ қ ө ә ұ қ қ
е бектен бас тарту, бос ж ру,
ң ү
т.б.) .....................................................................................................................
9 слайд
Бала ызды аты-ж ні:.........................................................................................................................ң ң ө Жан я ызды материалды жа дайы ( те жа сы, жа сы, орташа, т мен)................................... ұ ң ң қ ғ ө қ қ ө Жан яда бала т рбиесімен кім айналысады?.................................................................................... ұ ә Бала а біры ай талап ойылады ма?................................................................................................. ғ ңғ қ Бала йдегі е бекке атысады ма, андай шаруа а.......................................................................... ү ң қ қ ғ Бос уа ытын алай ткізеді ................................................................................................................ қ қ ө Достары кімдер .................................................................................................................................... Олар туралы сізді к з арасы ыз ..................................................................................................... ң ө қ ң Бала ызды йдегі мінезі.................................................................................................................... ң ң ү Бала мінезіндегі жа ымсыз ылы тар андай? ( тірік айту, т ртіп б зу, саба о ымау, ғ қ қ қ ө ә ұ қ қ е бектен бас тарту, бос ж ру, ң ү т.б.) .....................................................................................................................
#10 слайд
О ушыларды зерттеу ж йесіндегі қ ү
гімелер
әң
Егер гіме таби и жа дайда тіп, на ты жайды талдаумен
әң ғ ғ ө қ
байланысты болса, те жа сы. гіме мейлінше тиімді
ө қ Әң
болуы шін оны ма сатын, ойылатын с ра тарды алдын
ү ң қ қ ұ қ
ала ойластыр ан ж н. Т жірибелі м алімдер гімені
ғ ө ә ұғ әң
айда ы бір тергеу сипатында ж ргізбейді. Жетекші
қ ғ ү
с ра тарды к мегімен олар о ушыны сыныпта ы
ұ қ ң ө қ ң ғ
белгілі бір о и а а алай арайтынын, зіні мінез- л ын,
қ ғ ғ қ қ ө ң құ қ
жолдастарыны рекетін алай ба алайтынын аны тайды.
ң ә қ ғ қ
Сынып жетекшісіні м алімдермен ж не ата-аналармен
ң ұғ ә
гімелесуі о ушы т рбиелігіні д режесі туралы нды
әң қ ә ң ә құ
материал береді.
10 слайд
О ушыларды зерттеу ж йесіндегі қ ү гімелер әң Егер гіме таби и жа дайда тіп, на ты жайды талдаумен әң ғ ғ ө қ байланысты болса, те жа сы. гіме мейлінше тиімді ө қ Әң болуы шін оны ма сатын, ойылатын с ра тарды алдын ү ң қ қ ұ қ ала ойластыр ан ж н. Т жірибелі м алімдер гімені ғ ө ә ұғ әң айда ы бір тергеу сипатында ж ргізбейді. Жетекші қ ғ ү с ра тарды к мегімен олар о ушыны сыныпта ы ұ қ ң ө қ ң ғ белгілі бір о и а а алай арайтынын, зіні мінез- л ын, қ ғ ғ қ қ ө ң құ қ жолдастарыны рекетін алай ба алайтынын аны тайды. ң ә қ ғ қ Сынып жетекшісіні м алімдермен ж не ата-аналармен ң ұғ ә гімелесуі о ушы т рбиелігіні д режесі туралы нды әң қ ә ң ә құ материал береді.
#11 слайд
О ушыларды зерттеу рдісінде қ ү
сауалнаманы олдану
қ
Сауалдама адамгершілік ымдар мен т сініктерді,
ұғ ү
айналада ы адамдар а деген атынасты аны тау а, ынта мен
ғ ғ қ қ ғ
бейімділікті зерттеуге к мектеседі. Ол, сіресе т рлі моральды
ө ә ү қ
асиеттер туралы т сінігін аны тау шін ке інен олданылады.
қ ү қ ү ң қ
Негізгі адамгершілік асиеттерді т сінудегі елеулі
қ ү
алша ты тарды ж не оны стіне теріс, д л емес жауаптарды
қ қ ә ң ү ә
аны та аннан кейін, сынып жетекшісі сауалдамада ы
қ ғ ғ
с ра тарды м н ма ынасы бойынша этикалы гіме ткізеді.
ұ қ ң ә ғ қ әң ө
Сауалдаманы жинап алып, орытындылау ретінде осы
қ
та ырыптарда пікірталас ткіздім. Пікірталаста о ушыларды
қ ө қ ң
пікірлеріндегі кемшін т старын орта а салып, пікірталас ту ызу а
ұ ғ ғ ғ
тырыстым.
11 слайд
О ушыларды зерттеу рдісінде қ ү сауалнаманы олдану қ Сауалдама адамгершілік ымдар мен т сініктерді, ұғ ү айналада ы адамдар а деген атынасты аны тау а, ынта мен ғ ғ қ қ ғ бейімділікті зерттеуге к мектеседі. Ол, сіресе т рлі моральды ө ә ү қ асиеттер туралы т сінігін аны тау шін ке інен олданылады. қ ү қ ү ң қ Негізгі адамгершілік асиеттерді т сінудегі елеулі қ ү алша ты тарды ж не оны стіне теріс, д л емес жауаптарды қ қ ә ң ү ә аны та аннан кейін, сынып жетекшісі сауалдамада ы қ ғ ғ с ра тарды м н ма ынасы бойынша этикалы гіме ткізеді. ұ қ ң ә ғ қ әң ө Сауалдаманы жинап алып, орытындылау ретінде осы қ та ырыптарда пікірталас ткіздім. Пікірталаста о ушыларды қ ө қ ң пікірлеріндегі кемшін т старын орта а салып, пікірталас ту ызу а ұ ғ ғ ғ тырыстым.
#12 слайд
О ушыларды зара жеке атынасын зерттеуде қ ң ө қ
социометриялы дістерді олдану
қ ә қ
Б л дістер жанама с ра тар ою жолымен зара натуды,
ұ ә ұ қ қ ө ұ
жа тырмауды немесе бір-біріне деген нем райдылы ты
қ құ қ
аны тау а, сыныпта кімні беделі жо ары, ал кімні беделі
қ ғ ң ғ ң
т мен екенін білуге м мкіндік береді. М ны, сіресе, сынып
ө ү ұ ә
жетекшіні білгені те ма ызды. М ндай т сілдерді
ң ө ң ұ ә ң
педагогикалы ндылы ы сол, олар сынып ішіндегі арым-
қ құ ғ қ
атынастарды сипатын аны тау а м мкіндік береді.
қ ң қ ғ ү
Не рлым сыйлы, с йікті ж не белгілі о ушыларды аны тап,
ғұ ү ә қ қ
сынып жетекшісі кейін о амды ж мыстарды йымдастыру
қ ғ қ ұ ұ
кезінде, зін- зі бас ару йымдарын сайлау барысында ж не
ө ө қ ұ ә
олар а бас а ж мыстарда олар а с йене алады.
ғ қ ұ ғ ү
12 слайд
О ушыларды зара жеке атынасын зерттеуде қ ң ө қ социометриялы дістерді олдану қ ә қ Б л дістер жанама с ра тар ою жолымен зара натуды, ұ ә ұ қ қ ө ұ жа тырмауды немесе бір-біріне деген нем райдылы ты қ құ қ аны тау а, сыныпта кімні беделі жо ары, ал кімні беделі қ ғ ң ғ ң т мен екенін білуге м мкіндік береді. М ны, сіресе, сынып ө ү ұ ә жетекшіні білгені те ма ызды. М ндай т сілдерді ң ө ң ұ ә ң педагогикалы ндылы ы сол, олар сынып ішіндегі арым- қ құ ғ қ атынастарды сипатын аны тау а м мкіндік береді. қ ң қ ғ ү Не рлым сыйлы, с йікті ж не белгілі о ушыларды аны тап, ғұ ү ә қ қ сынып жетекшісі кейін о амды ж мыстарды йымдастыру қ ғ қ ұ ұ кезінде, зін- зі бас ару йымдарын сайлау барысында ж не ө ө қ ұ ә олар а бас а ж мыстарда олар а с йене алады. ғ қ ұ ғ ү
#13 слайд
Социометрия дісіә
Ма саты: Сынып о ушылары арасында ы
қ қ ғ
арым- атынасты зерттеу
қ қ
Зерттеу барысы: О ушылар а мынадай
қ ғ
сауалдама лестіріледі:
ү
Кіммен бір партада отыр ы келеді?
ғ ң
Кіммен бірге жоры а шы ы келеді?
ққ ққ ң
Кімді ту ан к ні е ша ыр ы келеді?
ғ ү ң қ ғ ң
13 слайд
Социометрия дісіә Ма саты: Сынып о ушылары арасында ы қ қ ғ арым- атынасты зерттеу қ қ Зерттеу барысы: О ушылар а мынадай қ ғ сауалдама лестіріледі: ү Кіммен бір партада отыр ы келеді? ғ ң Кіммен бірге жоры а шы ы келеді? ққ ққ ң Кімді ту ан к ні е ша ыр ы келеді? ғ ү ң қ ғ ң
#14 слайд
Дербес мінездемелер жина тау. қ
Б л о ушылар туралы р т рлі адамдардан
ұ қ ә ү
(м алімдерден, ата-аналардан,
ұғ
о ушыларды жолдастарынан) алын ан
қ ң ғ
деректерді жина тауды ж не оларды
қ ә
салыстыруды к здейді.
ө
14 слайд
Дербес мінездемелер жина тау. қ Б л о ушылар туралы р т рлі адамдардан ұ қ ә ү (м алімдерден, ата-аналардан, ұғ о ушыларды жолдастарынан) алын ан қ ң ғ деректерді жина тауды ж не оларды қ ә салыстыруды к здейді. ө
#15 слайд
О УШЫЛАРДЫ Т РМЫС Ж НЕ Қ Ң Ұ Ә
Т РБИЕ ЖА ДАЙЫН ЗЕРТТЕУ
Ә Ғ
Б л т сіл детте иын, болбыр, лгермейтін, т ртіпсіз о ушыларды
ұ ә ә қ ү ә қ
зерттеу кезінде олданылады. Т рмыс ж не т рбие жа дайын
қ ұ ә ә ғ
білмейінше, ы пал жасауды на ты ж не тиімді т сілдерін белгілеу
қ ң қ ә ә
м мкін емес. рине, барлы о ушыларды йдегі т рмыс ж не
ү Ә қ қ ң ү ұ ә
т рбие жа дайын зерттеу иын, тіпті м мкін емес. Біра осы
ә ғ қ ү қ
жа даймен жекелеген отбасыларда, сіресе берекесіз о ушыны
ғ ә қ ң
немесе жа а о ушыны отбасында танысу а бден болады. Б л
ң қ ң ғ ә ұ
т сілді олдану ата-аналарды бос уа ытты д рыс йымдастыру а
ә қ ң қ ұ ұ ғ
к мек беруі ар ылы о ушыны з уа ытын тиімді ткізуіне ы пал
ө қ қ ң ө қ ө қ
жасайды.
15 слайд
О УШЫЛАРДЫ Т РМЫС Ж НЕ Қ Ң Ұ Ә Т РБИЕ ЖА ДАЙЫН ЗЕРТТЕУ Ә Ғ Б л т сіл детте иын, болбыр, лгермейтін, т ртіпсіз о ушыларды ұ ә ә қ ү ә қ зерттеу кезінде олданылады. Т рмыс ж не т рбие жа дайын қ ұ ә ә ғ білмейінше, ы пал жасауды на ты ж не тиімді т сілдерін белгілеу қ ң қ ә ә м мкін емес. рине, барлы о ушыларды йдегі т рмыс ж не ү Ә қ қ ң ү ұ ә т рбие жа дайын зерттеу иын, тіпті м мкін емес. Біра осы ә ғ қ ү қ жа даймен жекелеген отбасыларда, сіресе берекесіз о ушыны ғ ә қ ң немесе жа а о ушыны отбасында танысу а бден болады. Б л ң қ ң ғ ә ұ т сілді олдану ата-аналарды бос уа ытты д рыс йымдастыру а ә қ ң қ ұ ұ ғ к мек беруі ар ылы о ушыны з уа ытын тиімді ткізуіне ы пал ө қ қ ң ө қ ө қ жасайды.
#16 слайд
Сыныпта ы ахуал» - ша ын зертеуғ ғ
О ушылар а ма ыналары арама- арсы с здер жазыл ан бір-бір
қ ғ ғ қ қ ө ғ
пара а аз лестіріледі. Солар ар ылы жымында ы ахуалды
қ қ ғ ү қ ұ ғ
зерттеуге болады. О ушылар «х» белгісін сол жа а немесе о
қ ққ ң
жа а жа ын ойса, жымда сол белгі ай ын к рініс береді.
ққ қ қ ұ қ ө
16 слайд
Сыныпта ы ахуал» - ша ын зертеуғ ғ О ушылар а ма ыналары арама- арсы с здер жазыл ан бір-бір қ ғ ғ қ қ ө ғ пара а аз лестіріледі. Солар ар ылы жымында ы ахуалды қ қ ғ ү қ ұ ғ зерттеуге болады. О ушылар «х» белгісін сол жа а немесе о қ ққ ң жа а жа ын ойса, жымда сол белгі ай ын к рініс береді. ққ қ қ ұ қ ө
#17 слайд
Сыныпта ы ахуал» - ша ын зертеу ғ ғ
кестесі
5 4 3 2 1
Достық қалып Араздық
Келісім Келіспеушілік
Қанағаттылық Қанағатсыздық
Құштарлық Селқостық, немқұрайдылық
Жылылық Салқындық
Ынтымақтастық Алауыздық
Қызығушылық Зерігушілік
Табыстылық,
жемістілік Табыссыздық, нәтижесіздік
17 слайд
Сыныпта ы ахуал» - ша ын зертеу ғ ғ кестесі 5 4 3 2 1 Достық қалып Араздық Келісім Келіспеушілік Қанағаттылық Қанағатсыздық Құштарлық Селқостық, немқұрайдылық Жылылық Салқындық Ынтымақтастық Алауыздық Қызығушылық Зерігушілік Табыстылық, жемістілік Табыссыздық, нәтижесіздік
#18 слайд
жымны зін- зі леуметтік-Ұ ң ө ө ә
психологиялы аттестациялау
қ
Ма саты: Бастап ы жымда ы ерекше атынастар ж йесіні даму
қ қ ұ ғ қ ү ң
де гейіні кешенді ба асы. Зерттеу барысы: О ушылар а мынадай
ң ң ғ қ ғ
сауалдама с ра тары беріледі.
ұ қ
Берілген тізімге ж не оны ба алайтын шкала а с йене отырып, сіз зі ізді
ә ғ ғ ү ө ң ң
жымда ы атынастары ызды ба алаа ыз. Ба аны былайша беруі ізге
ұ ғ қ ң ғ ң ғ ң
болады:
«6» - ажетті сапа жымны барлы м шелеріне т н;
қ ұ ң қ ү ә
«5» - барлы ына т н деуге болады;
ғ ә
«4» - к біне т н
ө ә
«3» - те жартысына т н;
ң ә
«2» - кейбіреулеріне т н;
ә
«1» - бірен-саран адам а т н;
ғ ә
«0» - ешкімге т н емес.
ә
18 слайд
жымны зін- зі леуметтік-Ұ ң ө ө ә психологиялы аттестациялау қ Ма саты: Бастап ы жымда ы ерекше атынастар ж йесіні даму қ қ ұ ғ қ ү ң де гейіні кешенді ба асы. Зерттеу барысы: О ушылар а мынадай ң ң ғ қ ғ сауалдама с ра тары беріледі. ұ қ Берілген тізімге ж не оны ба алайтын шкала а с йене отырып, сіз зі ізді ә ғ ғ ү ө ң ң жымда ы атынастары ызды ба алаа ыз. Ба аны былайша беруі ізге ұ ғ қ ң ғ ң ғ ң болады: «6» - ажетті сапа жымны барлы м шелеріне т н; қ ұ ң қ ү ә «5» - барлы ына т н деуге болады; ғ ә «4» - к біне т н ө ә «3» - те жартысына т н; ң ә «2» - кейбіреулеріне т н; ә «1» - бірен-саран адам а т н; ғ ә «0» - ешкімге т н емес. ә
#19 слайд
1. Ұжымдық – барлық сұрақтарды бірге,
ұжымның мүддесін ескере отырып
шешуге тырысу. 6 5 4 3 2 1 0
2. Бірлік, тұтастық – сынып өмірінің
маңызды проблемалары бойынша бір
пікірлестік.
3. Ұйымшылдық – ұжым мүшелерінің
өзара ұнамды қатынастары.
4. Жанасқыштық – басқа ұжымдармен
және жаңа келген оқушымен қатынас
5. Ашықтық – тиімді қарым-қатынасты
ұйымдастыра білу, бірлесіп істеген жұмыс
нәтижелі болу үшін міндеттерді дұрыс
бөліп беру.
6. Информациялану (хабардар болу) –
барлық сынып оқушылары өз
сыныбының жағдайы және бір-бірі
туралы жақсы хабардар болуы.
7. Жауапкершілік – оқуға, жұмысқа деген
саналы және адал ниетті қатынас
19 слайд
1. Ұжымдық – барлық сұрақтарды бірге, ұжымның мүддесін ескере отырып шешуге тырысу. 6 5 4 3 2 1 0 2. Бірлік, тұтастық – сынып өмірінің маңызды проблемалары бойынша бір пікірлестік. 3. Ұйымшылдық – ұжым мүшелерінің өзара ұнамды қатынастары. 4. Жанасқыштық – басқа ұжымдармен және жаңа келген оқушымен қатынас 5. Ашықтық – тиімді қарым-қатынасты ұйымдастыра білу, бірлесіп істеген жұмыс нәтижелі болу үшін міндеттерді дұрыс бөліп беру. 6. Информациялану (хабардар болу) – барлық сынып оқушылары өз сыныбының жағдайы және бір-бірі туралы жақсы хабардар болуы. 7. Жауапкершілік – оқуға, жұмысқа деген саналы және адал ниетті қатынас
#20 слайд
орытындыҚ
Сонымен, т рбие ж мысын йымдастыру н тижелерін
ә ұ ұ ә
есептеу ж не ба алау о ушыларды жан-жа ты
ә ғ қ қ
зерттеуді, оларды т рбиелік д режелерін
ң ә ә
аны тауды талап етеді. Т рбие д режесін д рыс
қ ә ә ұ
аны тау – т рбие ж мысыны тиімділігін
қ ә ұ ң
арттыруды п рменді ралын ралын табу деген
ң ә құ құ
с з.
ө
20 слайд
орытындыҚ Сонымен, т рбие ж мысын йымдастыру н тижелерін ә ұ ұ ә есептеу ж не ба алау о ушыларды жан-жа ты ә ғ қ қ зерттеуді, оларды т рбиелік д режелерін ң ә ә аны тауды талап етеді. Т рбие д режесін д рыс қ ә ә ұ аны тау – т рбие ж мысыны тиімділігін қ ә ұ ң арттыруды п рменді ралын ралын табу деген ң ә құ құ с з. ө
шағым қалдыра аласыз













