сынып жетекші портфолиосы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ
БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
АЛМАТЫ ОБЛЫСЫ
ПАНФИЛОВ АУДАНЫ
«ДАРБАЗАҚҰМ НЕГІЗГІ МЕКТЕБІ»
КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
Медетова Рамиля
Турсынғазықызының
сынып жетекшілік
ПОРТФОЛИОСЫ
Дарбазақұм ауылы
1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ АЛМАТЫ ОБЛЫСЫ ПАНФИЛОВ АУДАНЫ «ДАРБАЗАҚҰМ НЕГІЗГІ МЕКТЕБІ» КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ Медетова Рамиля Турсынғазықызының сынып жетекшілік ПОРТФОЛИОСЫ Дарбазақұм ауылы
2 слайд
Аты – жөні: Медетова Рамиля
Турсынғазықызы
Туған күні ,айы, жылы: 15.01.1995ж
Білімі : жоғары
Бітірген оқу орны:
Алматы университеті 2013 – 2016 ж
Мамандығы : ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
Жалпы еңбек өтілі: ______ 3 жыл 6 ай_______
Санаты: жалпы
Сыныбы: 8
Мекен – жайы : Алматы облысы, Панфилов
ауданы
Дарбазақұм ауылы , Ғ.Муратбаев көшесі № 3 үй
Телефон: 87077281681 Білім -
таусылмайтын
байлық
2 слайд
Аты – жөні: Медетова Рамиля Турсынғазықызы Туған күні ,айы, жылы: 15.01.1995ж Білімі : жоғары Бітірген оқу орны: Алматы университеті 2013 – 2016 ж Мамандығы : ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Жалпы еңбек өтілі: ______ 3 жыл 6 ай_______ Санаты: жалпы Сыныбы: 8 Мекен – жайы : Алматы облысы, Панфилов ауданы Дарбазақұм ауылы , Ғ.Муратбаев көшесі № 3 үй Телефон: 87077281681 Білім - таусылмайтын байлық
3 слайд
Ізденіс, шығармашылық
нәтиже
3 слайд
Ізденіс, шығармашылық нәтиже
4 слайд
Ұстаз еңбегі – ұлы еңбек
4 слайд
Ұстаз еңбегі – ұлы еңбек
5 слайд
Тәрбие жұмысының
міндеті
Ата - ана мен ұстаз, оқушы
арасындағы қарым - қатынасты
жандандыру, дамыту, бірігіп
жұмыс жүргізу. Пән аралық
байланыс арқылы білімді, жан
жақты саналы азамат
тәрбиелеу.
5 слайд
Тәрбие жұмысының міндеті Ата - ана мен ұстаз, оқушы арасындағы қарым - қатынасты жандандыру, дамыту, бірігіп жұмыс жүргізу. Пән аралық байланыс арқылы білімді, жан жақты саналы азамат тәрбиелеу.
6 слайд
Тәрбие жұмысының
мақсаты
Оқушыларды рухани
зерделік жағынан
дамытып тәрбиелеу,өз
тарихын,мәдениетін
қастерлеу,танысу және
дүниежүзілік ұлы
мәдениетке қол созу,оны
тану.
6 слайд
Тәрбие жұмысының мақсаты Оқушыларды рухани зерделік жағынан дамытып тәрбиелеу,өз тарихын,мәдениетін қастерлеу,танысу және дүниежүзілік ұлы мәдениетке қол созу,оны тану.
7 слайд
Қазіргі заман – педагогы – ол
практикалық психолог. Ол тәрбие мен
оқытуды оқушы туралы объективті
мағлұматтар негізінде құруға тырысады.
Әрбір оқушының бойында тек өзіне ғана тән
таным әрекетінің, эмоциялық өмірінің, жігері
мен мінезінің ерекшеліктері болғандықтан,
әрбір бала өзіне жеке дара қатынасты талап
етеді.
Сынып жетекші – педагог төмендегі
берілген әдістерді пайдалануына болады.
Байқау
Әңгімелесу
Шығарма
Сұрақ – жауап
Тест жүргізу
Социограмма
7 слайд
Қазіргі заман – педагогы – ол практикалық психолог. Ол тәрбие мен оқытуды оқушы туралы объективті мағлұматтар негізінде құруға тырысады. Әрбір оқушының бойында тек өзіне ғана тән таным әрекетінің, эмоциялық өмірінің, жігері мен мінезінің ерекшеліктері болғандықтан, әрбір бала өзіне жеке дара қатынасты талап етеді. Сынып жетекші – педагог төмендегі берілген әдістерді пайдалануына болады. Байқау Әңгімелесу Шығарма Сұрақ – жауап Тест жүргізу Социограмма
8 слайд
Жоғары деңгей Орташа деңгей
тәрбиеліктің жақсы
жақтары тұрақты,
өзін - өзі ұйымдастыруы
мен реттеуі және
белсенділігі өте жоғары тәрбиеліктің жақсы
жақтары басым,
өзін - өзі ұйымдастыруы
мен реттеу қабілеті
бар, бірақ белсенділігі
аз байқалады
Төмен деңгей Өте төмен деңгей
тәрбиеліктің жақсы
жақтары аздап білінеді,
бірақ тұрақты емес,
өзін - өзі ұйымдастыруы
мен реттеуі тек
үлкендердің ескертуімен
жүзеге асырылады. адамгершілік жағынан
тәрбиесіздігі басым,
педагогикалық әсермен
түзелуі өте қиын,
өзін - өзі ұйымдастыруы
мен реттеуі дамыған.
8 слайд
Жоғары деңгей Орташа деңгей тәрбиеліктің жақсы жақтары тұрақты, өзін - өзі ұйымдастыруы мен реттеуі және белсенділігі өте жоғары тәрбиеліктің жақсы жақтары басым, өзін - өзі ұйымдастыруы мен реттеу қабілеті бар, бірақ белсенділігі аз байқалады Төмен деңгей Өте төмен деңгей тәрбиеліктің жақсы жақтары аздап білінеді, бірақ тұрақты емес, өзін - өзі ұйымдастыруы мен реттеуі тек үлкендердің ескертуімен жүзеге асырылады. адамгершілік жағынан тәрбиесіздігі басым, педагогикалық әсермен түзелуі өте қиын, өзін - өзі ұйымдастыруы мен реттеуі дамыған.
9 слайд
Сынып туралы
мәлімет
№ Оқушының аты - жөні Туған
күні,айы,жы
лы жыны сы ұлты
1 Ахмет Қарақат Бақытқызы 13.09.2004 қыз қазақ
2 Баймухамет Мейрамбек
Талғатұлы 14.02.2004 ұл қазақ
3
Ма симов Ильяс
Ринатұлы 06.09.2004 ұл қазақ
4 Махаметов Рамиль
Ру стамұлы 13.05.2004 ұл ұйғыр
5
Нурлан С ара
Нурланқызы 27.06.2004 қыз қазақ
6 Рахымбек Бүркіт
Ғалымжанұлы 17.09.2004 ұл қазақ
9 слайд
Сынып туралы мәлімет № Оқушының аты - жөні Туған күні,айы,жы лы жыны сы ұлты 1 Ахмет Қарақат Бақытқызы 13.09.2004 қыз қазақ 2 Баймухамет Мейрамбек Талғатұлы 14.02.2004 ұл қазақ 3 Ма симов Ильяс Ринатұлы 06.09.2004 ұл қазақ 4 Махаметов Рамиль Ру стамұлы 13.05.2004 ұл ұйғыр 5 Нурлан С ара Нурланқызы 27.06.2004 қыз қазақ 6 Рахымбек Бүркіт Ғалымжанұлы 17.09.2004 ұл қазақ
10 слайд
Сыныбым менің
тынысым
Нурлан Сара
топ басшысы
Баймухамет
Мейрамбек оқу
секторы Рахымбек Бүркіт
тазалық секторы
Ахмет Қарақат
кітапханашы
Махаметов Рамиль
Спорт секторы Масимов Ильяс
Мәдениет секторы
10 слайд
Сыныбым менің тынысым Нурлан Сара топ басшысы Баймухамет Мейрамбек оқу секторы Рахымбек Бүркіт тазалық секторы Ахмет Қарақат кітапханашы Махаметов Рамиль Спорт секторы Масимов Ильяс Мәдениет секторы
11 слайд
Сынып жетістіктері
11 слайд
Сынып жетістіктері
12 слайд
Ата - аналармен жұмыс
Комитет төрайымы
Комитет мүшесі
Комитет мүшесі
12 слайд
Ата - аналармен жұмыс Комитет төрайымы Комитет мүшесі Комитет мүшесі
13 слайд
Тәрбие жұмысы 4
БЛОК
13 слайд
Тәрбие жұмысы 4 БЛОК
14 слайд
Сыныптан тыс
іс - шараларҰлттық тәрбие – ел болашағы
14 слайд
Сыныптан тыс іс - шараларҰлттық тәрбие – ел болашағы