сынып жетекші портфолиосы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ
БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
АЛМАТЫ ОБЛЫСЫ
ПАНФИЛОВ АУДАНЫ
«ДАРБАЗАҚҰМ НЕГІЗГІ МЕКТЕБІ»
КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
Медетова Рамиля
Турсынғазықызының
сынып жетекшілік
ПОРТФОЛИОСЫ
Дарбазақұм ауылы
1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ АЛМАТЫ ОБЛЫСЫ ПАНФИЛОВ АУДАНЫ «ДАРБАЗАҚҰМ НЕГІЗГІ МЕКТЕБІ» КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ Медетова Рамиля Турсынғазықызының сынып жетекшілік ПОРТФОЛИОСЫ Дарбазақұм ауылы
2 слайд
Аты – жөні:Медетова Рамиля
Турсынғазықызы
Туған күні ,айы, жылы: 15.01.1995ж
Білімі : жоғары
Бітірген оқу орны:
Алматы университеті 2013 – 2016 ж
Мамандығы : ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
Жалпы еңбек өтілі: ______3 жыл 6 ай_______
Санаты: жалпы
Сыныбы: 8
Мекен – жайы : Алматы облысы, Панфилов
ауданы
Дарбазақұм ауылы , Ғ.Муратбаев көшесі № 3 үй
Телефон: 87077281681
Білім -
таусылмайтын
байлық
2 слайд
Аты – жөні:Медетова Рамиля Турсынғазықызы Туған күні ,айы, жылы: 15.01.1995ж Білімі : жоғары Бітірген оқу орны: Алматы университеті 2013 – 2016 ж Мамандығы : ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Жалпы еңбек өтілі: ______3 жыл 6 ай_______ Санаты: жалпы Сыныбы: 8 Мекен – жайы : Алматы облысы, Панфилов ауданы Дарбазақұм ауылы , Ғ.Муратбаев көшесі № 3 үй Телефон: 87077281681 Білім - таусылмайтын байлық
3 слайд
Ізденіс, шығармашылық
нәтиже
3 слайд
Ізденіс, шығармашылық нәтиже
4 слайд
Ұстаз еңбегі – ұлы еңбек
4 слайд
Ұстаз еңбегі – ұлы еңбек
5 слайд
Тәрбие жұмысының
міндеті
Ата - ана мен ұстаз, оқушы
арасындағы қарым - қатынасты
жандандыру, дамыту, бірігіп
жұмыс жүргізу. Пән аралық
байланыс арқылы білімді, жан
жақты саналы азамат
тәрбиелеу.
5 слайд
Тәрбие жұмысының міндеті Ата - ана мен ұстаз, оқушы арасындағы қарым - қатынасты жандандыру, дамыту, бірігіп жұмыс жүргізу. Пән аралық байланыс арқылы білімді, жан жақты саналы азамат тәрбиелеу.
6 слайд
Тәрбие жұмысының
мақсаты
Оқушыларды рухани
зерделік жағынан
дамытып тәрбиелеу,өз
тарихын,мәдениетін
қастерлеу,танысу және
дүниежүзілік ұлы
мәдениетке қол созу,оны
тану.
6 слайд
Тәрбие жұмысының мақсаты Оқушыларды рухани зерделік жағынан дамытып тәрбиелеу,өз тарихын,мәдениетін қастерлеу,танысу және дүниежүзілік ұлы мәдениетке қол созу,оны тану.
7 слайд
Қазіргі заман – педагогы – ол
практикалық психолог. Ол тәрбие мен
оқытуды оқушы туралы объективті
мағлұматтар негізінде құруға тырысады.
Әрбір оқушының бойында тек өзіне ғана тән
таным әрекетінің, эмоциялық өмірінің, жігері
мен мінезінің ерекшеліктері болғандықтан,
әрбір бала өзіне жеке дара қатынасты талап
етеді.
Сынып жетекші – педагог төмендегі
берілген әдістерді пайдалануына болады.
Байқау
Әңгімелесу
Шығарма
Сұрақ – жауап
Тест жүргізу
Социограмма
7 слайд
Қазіргі заман – педагогы – ол практикалық психолог. Ол тәрбие мен оқытуды оқушы туралы объективті мағлұматтар негізінде құруға тырысады. Әрбір оқушының бойында тек өзіне ғана тән таным әрекетінің, эмоциялық өмірінің, жігері мен мінезінің ерекшеліктері болғандықтан, әрбір бала өзіне жеке дара қатынасты талап етеді. Сынып жетекші – педагог төмендегі берілген әдістерді пайдалануына болады. Байқау Әңгімелесу Шығарма Сұрақ – жауап Тест жүргізу Социограмма
8 слайд
Жоғары деңгей Орташа деңгей
тәрбиеліктің жақсы
жақтары тұрақты,
өзін - өзі ұйымдастыруы
мен реттеуі және
белсенділігі өте жоғары
тәрбиеліктің жақсы
жақтары басым,
өзін - өзі ұйымдастыруы
мен реттеу қабілеті
бар, бірақ белсенділігі
аз байқалады
Төмен деңгей Өте төмен деңгей
тәрбиеліктің жақсы
жақтары аздап білінеді,
бірақ тұрақты емес,
өзін - өзі ұйымдастыруы
мен реттеуі тек
үлкендердің ескертуімен
жүзеге асырылады.
адамгершілік жағынан
тәрбиесіздігі басым,
педагогикалық әсермен
түзелуі өте қиын,
өзін - өзі ұйымдастыруы
мен реттеуі дамыған.
8 слайд
Жоғары деңгей Орташа деңгей тәрбиеліктің жақсы жақтары тұрақты, өзін - өзі ұйымдастыруы мен реттеуі және белсенділігі өте жоғары тәрбиеліктің жақсы жақтары басым, өзін - өзі ұйымдастыруы мен реттеу қабілеті бар, бірақ белсенділігі аз байқалады Төмен деңгей Өте төмен деңгей тәрбиеліктің жақсы жақтары аздап білінеді, бірақ тұрақты емес, өзін - өзі ұйымдастыруы мен реттеуі тек үлкендердің ескертуімен жүзеге асырылады. адамгершілік жағынан тәрбиесіздігі басым, педагогикалық әсермен түзелуі өте қиын, өзін - өзі ұйымдастыруы мен реттеуі дамыған.
9 слайд
Сынып туралы
мәлімет
№Оқушының аты - жөні Туған
күні,айы,жы
лы
жынысы ұлты
1Ахмет Қарақат Бақытқызы13.09.2004қыз қазақ
2Баймухамет Мейрамбек
Талғатұлы
14.02.2004ұл қазақ
3Масимов Ильяс
Ринатұлы
06.09.2004ұл қазақ
4Махаметов Рамиль
Рустамұлы
13.05.2004ұл ұйғыр
5Нурлан Сара
Нурланқызы
27.06.2004қыз қазақ
6Рахымбек Бүркіт
Ғалымжанұлы
17.09.2004ұл қазақ
9 слайд
Сынып туралы мәлімет №Оқушының аты - жөні Туған күні,айы,жы лы жынысы ұлты 1Ахмет Қарақат Бақытқызы13.09.2004қыз қазақ 2Баймухамет Мейрамбек Талғатұлы 14.02.2004ұл қазақ 3Масимов Ильяс Ринатұлы 06.09.2004ұл қазақ 4Махаметов Рамиль Рустамұлы 13.05.2004ұл ұйғыр 5Нурлан Сара Нурланқызы 27.06.2004қыз қазақ 6Рахымбек Бүркіт Ғалымжанұлы 17.09.2004ұл қазақ
10 слайд
Сыныбым менің
тынысым
Нурлан Сара
топ басшысы
Баймухамет
Мейрамбек оқу
секторы
Рахымбек Бүркіт
тазалық секторы
Ахмет Қарақат
кітапханашы
Махаметов Рамиль
Спорт секторы
Масимов Ильяс
Мәдениет секторы
10 слайд
Сыныбым менің тынысым Нурлан Сара топ басшысы Баймухамет Мейрамбек оқу секторы Рахымбек Бүркіт тазалық секторы Ахмет Қарақат кітапханашы Махаметов Рамиль Спорт секторы Масимов Ильяс Мәдениет секторы
11 слайд
Сынып жетістіктері
11 слайд
Сынып жетістіктері
12 слайд
Ата - аналармен жұмыс
Комитет төрайымы
Комитет мүшесі
Комитет мүшесі
12 слайд
Ата - аналармен жұмыс Комитет төрайымы Комитет мүшесі Комитет мүшесі
13 слайд
Тәрбие жұмысы
4
БЛОК
13 слайд
Тәрбие жұмысы 4 БЛОК
14 слайд
Сыныптан тыс
іс- шаралар
Ұлттық тәрбие – ел болашағы
14 слайд
Сыныптан тыс іс- шаралар Ұлттық тәрбие – ел болашағы