Сынып жетекшінің жұмыс жүйесі


1 слайд
ТақырыбыТақырыбы ::
Сынып жетекшісі жұмыс
жүйесі
1 слайд
ТақырыбыТақырыбы :: Сынып жетекшісі жұмыс жүйесі

2 слайд
Келешекте біздің егеменді еліміз Келешекте біздің егеменді еліміз
басқа тәуелсіз елдермен терезесі тең басқа тәуелсіз елдермен терезесі тең
болып өмір сүру үшін, қазақ болып өмір сүру үшін, қазақ
балаларын ешкімнен кем қылмай, балаларын ешкімнен кем қылмай,
мектеп қабырғасынан-ақ жан-жақты мектеп қабырғасынан-ақ жан-жақты
білімді-тәрбиелі етіп шығару білімді-тәрбиелі етіп шығару
жолындағы басты тұлға – ұстаз.жолындағы басты тұлға – ұстаз.
2 слайд
Келешекте біздің егеменді еліміз Келешекте біздің егеменді еліміз басқа тәуелсіз елдермен терезесі тең басқа тәуелсіз елдермен терезесі тең болып өмір сүру үшін, қазақ болып өмір сүру үшін, қазақ балаларын ешкімнен кем қылмай, балаларын ешкімнен кем қылмай, мектеп қабырғасынан-ақ жан-жақты мектеп қабырғасынан-ақ жан-жақты білімді-тәрбиелі етіп шығару білімді-тәрбиелі етіп шығару жолындағы басты тұлға – ұстаз.жолындағы басты тұлға – ұстаз.

3 слайд
Мектеп оқушылары бойында адамгершілік және
салауаттылық тұрмыс негіздерін
қалыптастыруға, азаматтық тәрбиелеуге,
шығармашылық қабілеттерін дамыту
міндеттерді шешудің жауапкершілігі, мектеп
оқушыларының тәрбие ісін бағыттауы және
ұйымдастыруы сынып жетекшісіне
жүктеледі.
3 слайд
Мектеп оқушылары бойында адамгершілік және салауаттылық тұрмыс негіздерін қалыптастыруға, азаматтық тәрбиелеуге, шығармашылық қабілеттерін дамыту міндеттерді шешудің жауапкершілігі, мектеп оқушыларының тәрбие ісін бағыттауы және ұйымдастыруы сынып жетекшісіне жүктеледі.

4 слайд
Тәрбие процесінің ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбие ісін Тәрбие процесінің ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбие ісін
басқаруды басқаруды сынып жетекшісісынып жетекшісі мына логикаға бағындырса, ол мына логикаға бағындырса, ол
жұмыстың нәтижелі болуы сөзсіз.жұмыстың нәтижелі болуы сөзсіз.
1.Тәрбие ісінің негізгі мақсаттарын, міндеттерін, маңызын біліп, түсіну,
өзекті мәселелерін көре білу. Негізгі психологиялық-педагогикалық
ұғымдарын түсіну, оқу-тәрбие жұмысын тиімді әдістері мен қажетті
түрлерін пайдалану әдістемесін меңгірп алу.
2.Талдау барысында тәрбие ісінің белгіленген мақсатқа сәйкестігін
анықтау, кемшіліктерінің себептерін түсіну. Мұғалімнің тәрбиелік іс-
шараны талдау шеберлігі, өзінің көзқарасын қорғап, дәлелдей алуы.
3.Өз жұмысының нәтижесін болжай білуі, нақты нәтижелердің
тәрбиелік мақастқа сәйкестігін аңғаруы, қайшылықтарды, тәрбие
ісінің перспективаларын көре білуі. Жоспарды оқушылардың даму
нәтижесіне байланысты құруы.
4.Оқушыларды зерттеу арқылы- тәрбиелік міндеттерді анықтау.
5.Оқушылардың даму деңгейіне байланысты тәрбиенің негізгі
міндеттерімен, оларға сәйкес іс-әрекеттер белгілеуі. Таңдап алынған
іс-әрекеттерді түрлері мен тәрбие жұмысының әдістері, формалары
тәрбие ісінің деңгейін көтеруге тиісті ықпал жасайтынына
мұғалімнің толық сенуі.
4 слайд
Тәрбие процесінің ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбие ісін Тәрбие процесінің ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбие ісін басқаруды басқаруды сынып жетекшісісынып жетекшісі мына логикаға бағындырса, ол мына логикаға бағындырса, ол жұмыстың нәтижелі болуы сөзсіз.жұмыстың нәтижелі болуы сөзсіз. 1.Тәрбие ісінің негізгі мақсаттарын, міндеттерін, маңызын біліп, түсіну, өзекті мәселелерін көре білу. Негізгі психологиялық-педагогикалық ұғымдарын түсіну, оқу-тәрбие жұмысын тиімді әдістері мен қажетті түрлерін пайдалану әдістемесін меңгірп алу. 2.Талдау барысында тәрбие ісінің белгіленген мақсатқа сәйкестігін анықтау, кемшіліктерінің себептерін түсіну. Мұғалімнің тәрбиелік іс- шараны талдау шеберлігі, өзінің көзқарасын қорғап, дәлелдей алуы. 3.Өз жұмысының нәтижесін болжай білуі, нақты нәтижелердің тәрбиелік мақастқа сәйкестігін аңғаруы, қайшылықтарды, тәрбие ісінің перспективаларын көре білуі. Жоспарды оқушылардың даму нәтижесіне байланысты құруы. 4.Оқушыларды зерттеу арқылы- тәрбиелік міндеттерді анықтау. 5.Оқушылардың даму деңгейіне байланысты тәрбиенің негізгі міндеттерімен, оларға сәйкес іс-әрекеттер белгілеуі. Таңдап алынған іс-әрекеттерді түрлері мен тәрбие жұмысының әдістері, формалары тәрбие ісінің деңгейін көтеруге тиісті ықпал жасайтынына мұғалімнің толық сенуі.

5 слайд
6.Тәрбие ісінің нақты бағдарламасын жасауы. Оқушылардың
көзқарасын қалыптастыру жолдарын терңнен ойластыруы.
7.Оқушылардың дамуын болжауы, оларды әр түрлі іс-әрекеттерге
араластырып, өзара жақсы қарым – қатынастарда болуға
бағыттауы, адамгершілік дағдыларын нығайтуы. Сынып жетекші іс-
әрекеттерді ұйымдастырып қана қоймай, оқушылардың жақсы
қасиеттерінің дамуына жағдай жасауға тиіс.Істі қорытындылағанда,
оқушылардың жетістіктеріне аса көңіл бөліп, қажет болса,
асырыңқырап мақтаған да артық емес. Оқушылардың қабілетіне,
қызығушылығына, ынтасына даму деңгейіне байланысты, сынып
жетекшінің оларды дамыту мақсатымен; баланың күшті жақтарына
сәйкес істер таңдап, тапсырмалар беріп отыруы.
8.Тәрбиелеу барысында мұғалім өзінің күшті және әлсіз жақтарын
ескеруі.
9.Тәрбие ісін жетілдіру мақсатымен мезгі-мезгіл өз жұмысын өзі
тексеріп, талдап, оқушылардың даму деңгейін зерттеп отыруы.
5 слайд
6.Тәрбие ісінің нақты бағдарламасын жасауы. Оқушылардың көзқарасын қалыптастыру жолдарын терңнен ойластыруы. 7.Оқушылардың дамуын болжауы, оларды әр түрлі іс-әрекеттерге араластырып, өзара жақсы қарым – қатынастарда болуға бағыттауы, адамгершілік дағдыларын нығайтуы. Сынып жетекші іс- әрекеттерді ұйымдастырып қана қоймай, оқушылардың жақсы қасиеттерінің дамуына жағдай жасауға тиіс.Істі қорытындылағанда, оқушылардың жетістіктеріне аса көңіл бөліп, қажет болса, асырыңқырап мақтаған да артық емес. Оқушылардың қабілетіне, қызығушылығына, ынтасына даму деңгейіне байланысты, сынып жетекшінің оларды дамыту мақсатымен; баланың күшті жақтарына сәйкес істер таңдап, тапсырмалар беріп отыруы. 8.Тәрбиелеу барысында мұғалім өзінің күшті және әлсіз жақтарын ескеруі. 9.Тәрбие ісін жетілдіру мақсатымен мезгі-мезгіл өз жұмысын өзі тексеріп, талдап, оқушылардың даму деңгейін зерттеп отыруы.

6 слайд
Ғалымдардың зерттеулері бойынша, сынып Ғалымдардың зерттеулері бойынша, сынып
ұжымын дамытуға толық мүмкіндігі бар сынып ұжымын дамытуға толық мүмкіндігі бар сынып
жетекшісі мынадай:жетекшісі мынадай:
•оқушылардың тәрбиелік деңгейін, әрқайсының ерекшеліктерін,
мүмкіндіктерін жақсы біледі;
•оқушының дамуы туралы толық хабары бар;
•белсенді оқушылар тобын қолдап, олардың ұйымдастырушылық
дағдыларын дамытып, ұжымды тәрбиелеу жұмыстарына
қатыстырып отырады;
•ұжымның негізгі белгілерін және атқаратын қызметіне сәйкес іс-
әрекеттер жүйесін қалыптастырады;
•оқушылардың өзін-өзі басқаруға, тексеруге бағыттап, олардың
ынтасын дамытып, ұжымды тәртіпті оқушылардың қатарын
көбейтіп, олардың адамгершілік қылықтарын, қасиеттерін
қалыптастырады;
•ұжымның даму барысында, мұғалімнің өзінің педагогикалық
позициясын, пікірін өзгертіп отырады;
•оқушыларды ұжымдағы өзара қарым-қатынастарын, қоғамға
пайдалы еңбектерін бағалау әдістемесімен қамтамасыз етеді
6 слайд
Ғалымдардың зерттеулері бойынша, сынып Ғалымдардың зерттеулері бойынша, сынып ұжымын дамытуға толық мүмкіндігі бар сынып ұжымын дамытуға толық мүмкіндігі бар сынып жетекшісі мынадай:жетекшісі мынадай: •оқушылардың тәрбиелік деңгейін, әрқайсының ерекшеліктерін, мүмкіндіктерін жақсы біледі; •оқушының дамуы туралы толық хабары бар; •белсенді оқушылар тобын қолдап, олардың ұйымдастырушылық дағдыларын дамытып, ұжымды тәрбиелеу жұмыстарына қатыстырып отырады; •ұжымның негізгі белгілерін және атқаратын қызметіне сәйкес іс- әрекеттер жүйесін қалыптастырады; •оқушылардың өзін-өзі басқаруға, тексеруге бағыттап, олардың ынтасын дамытып, ұжымды тәртіпті оқушылардың қатарын көбейтіп, олардың адамгершілік қылықтарын, қасиеттерін қалыптастырады; •ұжымның даму барысында, мұғалімнің өзінің педагогикалық позициясын, пікірін өзгертіп отырады; •оқушыларды ұжымдағы өзара қарым-қатынастарын, қоғамға пайдалы еңбектерін бағалау әдістемесімен қамтамасыз етеді

7 слайд
Сынып жетек шісі кім?
Оның атақаратын негізгі қызметі.
7 слайд
Сынып жетек шісі кім? Оның атақаратын негізгі қызметі.

8 слайд
«Сабақтан тыс тәрбие жұмысын ұйымдастырып, «Сабақтан тыс тәрбие жұмысын ұйымдастырып,
үйлестіріп,келістіріп, өткізетін педагог.үйлестіріп,келістіріп, өткізетін педагог.
Оқушының күнделікті Оқушының күнделікті
өмірі мен әрекетін өмірі мен әрекетін
ұйымдастыруда, кәсіби ұйымдастыруда, кәсіби
бағдар беруде, қоғам бағдар беруде, қоғам
өмірінің әлеуметтік-өмірінің әлеуметтік-
экономикалық, саяси экономикалық, саяси
ерекшеліктерін ерекшеліктерін
түсінуде- түсінуде-
көмекші, кеңесшікөмекші, кеңесші
Жалпы адамзаттық Жалпы адамзаттық
мәдениетті меңгеруге мәдениетті меңгеруге
оқушы мен қоғамның оқушы мен қоғамның
арасындағы рухани арасындағы рухани
жалғастырушы;жалғастырушы;
Сынып ұжымының Сынып ұжымының
алуан түрлі бірлескен алуан түрлі бірлескен
іс-шаралары іс-шаралары
барысында олардың барысында олардың
өзара ынтымақтастық, өзара ынтымақтастық,
қарым-қатынасының қарым-қатынасының
қалыптасуын қалыптасуын
ұйымдастырушыұйымдастырушы
Оқушы тұлғасының Оқушы тұлғасының
қалыптасуы қолайлы қалыптасуы қолайлы
жағдай жасау жағдай жасау
мақсатымен, олардың мақсатымен, олардың
дамуын бақылаушы;дамуын бақылаушы;
тәрбие жүйесіне қажетті тәрбие жүйесіне қажетті
өзгерістер енгізушіөзгерістер енгізуші; ;
мектеп психологымен мектеп психологымен
бірігіп оқушының бірігіп оқушының
қоғамдық өміріне кейбір қоғамдық өміріне кейбір
түзетулер жасаушытүзетулер жасаушы ;;
Сынып жетекшісі кім?
Сыныпта қолайлы, Сыныпта қолайлы,
жайлы моральдық-жайлы моральдық-
психологиялық ахуал психологиялық ахуал
қалыптастыру үшін, қалыптастыру үшін,
сынып ерекшеліктерін сынып ерекшеліктерін
ескере отырып, ескере отырып,
қажетті қажетті тәрбиелік тәрбиелік
ықпалдар жасаушыықпалдар жасаушы
Оқушының дамуы мен Оқушының дамуы мен
жетілуіне ықпал жетілуіне ықпал
жасайтын барлық жасайтын барлық
тәрбиелік күштердің тәрбиелік күштердің
басын қосушы, басын қосушы,
үйлестіруші.үйлестіруші.
8 слайд
«Сабақтан тыс тәрбие жұмысын ұйымдастырып, «Сабақтан тыс тәрбие жұмысын ұйымдастырып, үйлестіріп,келістіріп, өткізетін педагог.үйлестіріп,келістіріп, өткізетін педагог. Оқушының күнделікті Оқушының күнделікті өмірі мен әрекетін өмірі мен әрекетін ұйымдастыруда, кәсіби ұйымдастыруда, кәсіби бағдар беруде, қоғам бағдар беруде, қоғам өмірінің әлеуметтік-өмірінің әлеуметтік- экономикалық, саяси экономикалық, саяси ерекшеліктерін ерекшеліктерін түсінуде- түсінуде- көмекші, кеңесшікөмекші, кеңесші Жалпы адамзаттық Жалпы адамзаттық мәдениетті меңгеруге мәдениетті меңгеруге оқушы мен қоғамның оқушы мен қоғамның арасындағы рухани арасындағы рухани жалғастырушы;жалғастырушы; Сынып ұжымының Сынып ұжымының алуан түрлі бірлескен алуан түрлі бірлескен іс-шаралары іс-шаралары барысында олардың барысында олардың өзара ынтымақтастық, өзара ынтымақтастық, қарым-қатынасының қарым-қатынасының қалыптасуын қалыптасуын ұйымдастырушыұйымдастырушы Оқушы тұлғасының Оқушы тұлғасының қалыптасуы қолайлы қалыптасуы қолайлы жағдай жасау жағдай жасау мақсатымен, олардың мақсатымен, олардың дамуын бақылаушы;дамуын бақылаушы; тәрбие жүйесіне қажетті тәрбие жүйесіне қажетті өзгерістер енгізушіөзгерістер енгізуші; ; мектеп психологымен мектеп психологымен бірігіп оқушының бірігіп оқушының қоғамдық өміріне кейбір қоғамдық өміріне кейбір түзетулер жасаушытүзетулер жасаушы ;; Сынып жетекшісі кім? Сыныпта қолайлы, Сыныпта қолайлы, жайлы моральдық-жайлы моральдық- психологиялық ахуал психологиялық ахуал қалыптастыру үшін, қалыптастыру үшін, сынып ерекшеліктерін сынып ерекшеліктерін ескере отырып, ескере отырып, қажетті қажетті тәрбиелік тәрбиелік ықпалдар жасаушыықпалдар жасаушы Оқушының дамуы мен Оқушының дамуы мен жетілуіне ықпал жетілуіне ықпал жасайтын барлық жасайтын барлық тәрбиелік күштердің тәрбиелік күштердің басын қосушы, басын қосушы, үйлестіруші.үйлестіруші.

9 слайд
Тәрбиелік
Диагностикалық
Коммуникативтік
Жобалаушылық
Ұйымдастырушылық-
әрекеттік
Дамытушылық
Ынталандырушылық
Бағалаушылық
Қорғаушылық-
қамқоршылық
Түзетушілік
Әдістемелік
9 слайд
Тәрбиелік Диагностикалық Коммуникативтік Жобалаушылық Ұйымдастырушылық- әрекеттік Дамытушылық Ынталандырушылық Бағалаушылық Қорғаушылық- қамқоршылық Түзетушілік Әдістемелік

10 слайд
Оқушы тұлғасының
қалыптасуына
көмектесу,
қабілеттерінің,
қызығушылықтарының
дамуына жағдай жасау.
Ұжымды
ұйымдастыру
және дамыту
Сынып жетекшінің міндеттері
Тәрбиелік және
дамытушылық
әрекеттерді
ұйымдастыру
10 слайд
Оқушы тұлғасының қалыптасуына көмектесу, қабілеттерінің, қызығушылықтарының дамуына жағдай жасау. Ұжымды ұйымдастыру және дамыту Сынып жетекшінің міндеттері Тәрбиелік және дамытушылық әрекеттерді ұйымдастыру

11 слайд
Сынып жетекшісінің оқушылардың Сынып жетекшісінің оқушылардың
оқуға,білім алуға ықпалыоқуға,білім алуға ықпалы
•баланың сабақ үстіндегі жұмысын көру
(сабаққа кіру арқылы) – оның тәртібі, оқуға
ынтасы;
•кейбір пәндер бойынша оқушыларға көмек
ұйымдастыру – жеке оқушыларға қажетті көмек
алуына мүмкіндік түғызу;
•басқа пән мұғалімдерімен бірге балалар
көзқарасын, дүниетанымын кеңейтетін
қызықты шаралар ұйымдастыру – апталық
барысында сыныптың шараға қатысуына ықпал
ету, көмек көрсету;
•отбасымен келісе отырып, ата-аналар
жағынан көрсететін көмекті жан-жақты
ойластыру, жоспарлау - яғни ата-анаға кеңес
беру
11 слайд
Сынып жетекшісінің оқушылардың Сынып жетекшісінің оқушылардың оқуға,білім алуға ықпалыоқуға,білім алуға ықпалы •баланың сабақ үстіндегі жұмысын көру (сабаққа кіру арқылы) – оның тәртібі, оқуға ынтасы; •кейбір пәндер бойынша оқушыларға көмек ұйымдастыру – жеке оқушыларға қажетті көмек алуына мүмкіндік түғызу; •басқа пән мұғалімдерімен бірге балалар көзқарасын, дүниетанымын кеңейтетін қызықты шаралар ұйымдастыру – апталық барысында сыныптың шараға қатысуына ықпал ету, көмек көрсету; •отбасымен келісе отырып, ата-аналар жағынан көрсететін көмекті жан-жақты ойластыру, жоспарлау - яғни ата-анаға кеңес беру

12 слайд
Қазіргі таңда мектепке қандай
сынып жетекші қажет?
12 слайд
Қазіргі таңда мектепке қандай сынып жетекші қажет?

13 слайд
Сынып жетекшісінің жұмысын
жоспарлауға қойылатын
талаптар, нұсқаулар
13 слайд
Сынып жетекшісінің жұмысын жоспарлауға қойылатын талаптар, нұсқаулар

14 слайд
Сынып жетекшісі тәрбиелік жұмысты Сынып жетекшісі тәрбиелік жұмысты
жоспарлау алдында не істеуі керек?жоспарлау алдында не істеуі керек?
•Біріншіден, балалардың жасын, сынып ұжымының даму
деңгейін, тәрбиелеу шарттарын (қалалар мен ауылдар, нақты
аймақ мүмкіндіктеріне, мектептің ерекшеліктеріне орай),
мектептің педагогтер ұжымының мүмкіндігін ескере отырып
мақсаттары мен міндеттерін анықтап алу керек.
•Екіншіден, балалар мен сынып ұжымын (олардың
түсініктері мен ұғымдарын, икемділіктері мен
қажеттіліктерін, даму деңгейлерін, байланыстары мен
қарым- қатынастарын, т. б.), сондай-ақ өмірбаяндары мен
отбасындағы тәрбиелерін, оқу-тәрбиелік процесс барысының
жағдайын зерттеуі тиіс. Бұл екі жолмен жүзеге асырылады:
1)психологиялық-педагогикалық зерттеудің әртүрлі
әдістемелерін, диагностикалауды, сауалнаманы пайдалану
арқылы;
14 слайд
Сынып жетекшісі тәрбиелік жұмысты Сынып жетекшісі тәрбиелік жұмысты жоспарлау алдында не істеуі керек?жоспарлау алдында не істеуі керек? •Біріншіден, балалардың жасын, сынып ұжымының даму деңгейін, тәрбиелеу шарттарын (қалалар мен ауылдар, нақты аймақ мүмкіндіктеріне, мектептің ерекшеліктеріне орай), мектептің педагогтер ұжымының мүмкіндігін ескере отырып мақсаттары мен міндеттерін анықтап алу керек. •Екіншіден, балалар мен сынып ұжымын (олардың түсініктері мен ұғымдарын, икемділіктері мен қажеттіліктерін, даму деңгейлерін, байланыстары мен қарым- қатынастарын, т. б.), сондай-ақ өмірбаяндары мен отбасындағы тәрбиелерін, оқу-тәрбиелік процесс барысының жағдайын зерттеуі тиіс. Бұл екі жолмен жүзеге асырылады: 1)психологиялық-педагогикалық зерттеудің әртүрлі әдістемелерін, диагностикалауды, сауалнаманы пайдалану арқылы;

15 слайд
2)бастапқы күндерден бастап сынып жетекшісінің
жұмыстарын: «білім күні», жексенбілік жорық, «танысу
күні», бірінші ата-аналар жиналысы, ка- бинетті керкейту
және жарақтандыру сенбілігін өткізу, т. б. шаралар
жүргізу. Бұл шаралардың барлығы балаларды, оқушылар
ұжымы мен ата-аналарды жақсырақ білуге көмектеседі.
•Үшіншіден, оқушыларды жоспарлауға қатыстыру . Оның
формалары: сынып сағаттары, тренингтер, сауалнамалар
(оқушылардан сұрақтарға жазбаша жауап алу), ұсыныстар
жәшігі, ақылдасу, идеялар мен ұсыныстар аукционы.
•Төртіншіден, алда тұрған оқу жылы күнтізбесінің атаулы
күндерін зерттеу.
•Бесіншіден, барлық оқу пәндерін тереңдете оқуға
көмектесетін экскурсиялар, мұражайларға, көрмелерге
бару, пәндік апталар, онкүндіктер өткізу, т. б. қажеттігін
анықтау.
15 слайд
2)бастапқы күндерден бастап сынып жетекшісінің жұмыстарын: «білім күні», жексенбілік жорық, «танысу күні», бірінші ата-аналар жиналысы, ка- бинетті керкейту және жарақтандыру сенбілігін өткізу, т. б. шаралар жүргізу. Бұл шаралардың барлығы балаларды, оқушылар ұжымы мен ата-аналарды жақсырақ білуге көмектеседі. •Үшіншіден, оқушыларды жоспарлауға қатыстыру . Оның формалары: сынып сағаттары, тренингтер, сауалнамалар (оқушылардан сұрақтарға жазбаша жауап алу), ұсыныстар жәшігі, ақылдасу, идеялар мен ұсыныстар аукционы. •Төртіншіден, алда тұрған оқу жылы күнтізбесінің атаулы күндерін зерттеу. •Бесіншіден, барлық оқу пәндерін тереңдете оқуға көмектесетін экскурсиялар, мұражайларға, көрмелерге бару, пәндік апталар, онкүндіктер өткізу, т. б. қажеттігін анықтау.

16 слайд
Сынып жетекшісінің жыл бойы
жүргізетін жұмыстарының
циклограммасы
16 слайд
Сынып жетекшісінің жыл бойы жүргізетін жұмыстарының циклограммасы

17 слайд
КүнделіктіКүнделікті
1.Сабаққа кешігіп келетіндермен жұмыс
және сабақта болмағандардың себебін
анықтау.
2.Оқушылардың тамақтануын
ұйымдастыру.
3.Сынып бөлмесінде кезекшілікті
ұйымдастыру.
4.Оқушылармен жеке жұмыс жасау.
17 слайд
КүнделіктіКүнделікті 1.Сабаққа кешігіп келетіндермен жұмыс және сабақта болмағандардың себебін анықтау. 2.Оқушылардың тамақтануын ұйымдастыру. 3.Сынып бөлмесінде кезекшілікті ұйымдастыру. 4.Оқушылармен жеке жұмыс жасау.

18 слайд
Апта сайынАпта сайын
1.Оқушылар күнделіктерін тексеру.
2.Жоспар бойынша сыныпта шаралар
өткізу.
3.Жағдайға байланысты ата-аналармен
жұмыс.
4.Жағдайға байланысты пән
мұғалімдерімен жұмыс.
5.Оқушылар денсаулығына байланысты
анықтама бойынша мектеп дәрігерімен,
медбикемен кездесу.
18 слайд
Апта сайынАпта сайын 1.Оқушылар күнделіктерін тексеру. 2.Жоспар бойынша сыныпта шаралар өткізу. 3.Жағдайға байланысты ата-аналармен жұмыс. 4.Жағдайға байланысты пән мұғалімдерімен жұмыс. 5.Оқушылар денсаулығына байланысты анықтама бойынша мектеп дәрігерімен, медбикемен кездесу.

19 слайд
Ай сайынАй сайын
1.Өз сыныбының сабақтарына қатысу.
2.Мектеп психологынан кеңес алу.
3.Шаруашылық мәселелерін шешу
(тамақтану, жол жүру билеттері т.б.)
4.Белсенді ата-аналармен кездесу.
5.Сынып белсенділерімен жұмыс жасау.
19 слайд
Ай сайынАй сайын 1.Өз сыныбының сабақтарына қатысу. 2.Мектеп психологынан кеңес алу. 3.Шаруашылық мәселелерін шешу (тамақтану, жол жүру билеттері т.б.) 4.Белсенді ата-аналармен кездесу. 5.Сынып белсенділерімен жұмыс жасау.

20 слайд
Тоқсанда бір ретТоқсанда бір рет
1.Сынып журналын рәсімдеу.
2.Сынып жетекшілерінің семинары.
3.Тоқсан ішінде орындалған жұмыстарға
талдау жасау.
4.Алдағы тоқсанның тәрбиелік жұмыстар
жоспарына түзетулер енгізу
5.Ата-аналар жиналысын еткізу.
20 слайд
Тоқсанда бір ретТоқсанда бір рет 1.Сынып журналын рәсімдеу. 2.Сынып жетекшілерінің семинары. 3.Тоқсан ішінде орындалған жұмыстарға талдау жасау. 4.Алдағы тоқсанның тәрбиелік жұмыстар жоспарына түзетулер енгізу 5.Ата-аналар жиналысын еткізу.

21 слайд
Жылына бір ретЖылына бір рет
1.Ашық шара өткізу.
2.Оқушылардың жеке істерін рәсімдеу.
3.Сынып ұжымымен жасалатын
жұмыстарды жоспарлау және талдау
жасау.
4.Сынып жайлы статистикалық деректер
жинау.
21 слайд
Жылына бір ретЖылына бір рет 1.Ашық шара өткізу. 2.Оқушылардың жеке істерін рәсімдеу. 3.Сынып ұжымымен жасалатын жұмыстарды жоспарлау және талдау жасау. 4.Сынып жайлы статистикалық деректер жинау.

22 слайд
Тәрбие жоспарына қойылатын
негізгі талаптар
22 слайд
Тәрбие жоспарына қойылатын негізгі талаптар

23 слайд
•Жоспардың мақсаттылығы.
•Сыныптағы тәрбие жұмыстарының мазмұны,
формасы мен әдістерінің әртүрлілігі
(пікірсайыстар, сөзсайыстар, викториналар,
кездесулер, т. б.).
•Оқушыларды тәрбиелеудің жүйелілігі мен
реттілігінің сабақтастығын қамтамасыз ету.
•Жоспардың шынайылығы.
Әрбір сынып жетекшісі өз жұмысын жоспарлауға
шығармашылықпен, сынып ұжымының жеке
ерекшеліктерін, сондай-ақ өз мүмкіндіктерін
ескере отырып кіріскені жен
23 слайд
•Жоспардың мақсаттылығы. •Сыныптағы тәрбие жұмыстарының мазмұны, формасы мен әдістерінің әртүрлілігі (пікірсайыстар, сөзсайыстар, викториналар, кездесулер, т. б.). •Оқушыларды тәрбиелеудің жүйелілігі мен реттілігінің сабақтастығын қамтамасыз ету. •Жоспардың шынайылығы. Әрбір сынып жетекшісі өз жұмысын жоспарлауға шығармашылықпен, сынып ұжымының жеке ерекшеліктерін, сондай-ақ өз мүмкіндіктерін ескере отырып кіріскені жен

24 слайд
Сынып жетекшісі жоспарының Сынып жетекшісі жоспарының
бөлімдері:бөлімдері:
•Сыныпқа қысқаша сипаттама
•Тәрбиелік міндеттер
•Сынып ұжымы әрекетінің негізгі
бағыттарь мен формалары
•Сыныпта жұмыс істейтін пән
мұғалімдерімен жұмыс
•Ата-аналармен жұмыс
24 слайд
Сынып жетекшісі жоспарының Сынып жетекшісі жоспарының бөлімдері:бөлімдері: •Сыныпқа қысқаша сипаттама •Тәрбиелік міндеттер •Сынып ұжымы әрекетінің негізгі бағыттарь мен формалары •Сыныпта жұмыс істейтін пән мұғалімдерімен жұмыс •Ата-аналармен жұмыс

25 слайд
1.Сыныпқа қысқаша сипаттама:
•сынып жайлы жалпы мәліметтер
(оқушылардың, ұлдар мен қыздардың саны);
•оқушылардың үлгерімі;
•тәртіп жағдайы;
•сынып белсенділері.
2.Сынып сипаттамасынан тәрбиелік
міндеттер шығады.
25 слайд
1.Сыныпқа қысқаша сипаттама: •сынып жайлы жалпы мәліметтер (оқушылардың, ұлдар мен қыздардың саны); •оқушылардың үлгерімі; •тәртіп жағдайы; •сынып белсенділері. 2.Сынып сипаттамасынан тәрбиелік міндеттер шығады.

26 слайд
3.Сынып ұжымының негізгі бағыттары мен
әрекет формалары.
а)Адамгершілік, саналылық пен мінез-құлық мәдениетін
тәрбиелеу:
•сынып сағаттары, конференциялар, сөзсайыстар,
пікірталастар, кездесулер, экскурсиялар, жанашырлық
акцияларын ұйымдастыру, қамқорлық, этикалық
әңгімелесулер, жиналыс, т. б.
б)Білім алуға және білім сапасын жақсартуга саналы
қатынасын тәрбиелеу:
•сынып сағаттары, олимпиадалар,
конкурстар,конференциялар, сөзсайыстар, пікірталастар,
үйірме жұмыстары, қызығушылық бойынша клубтар,
экскурсиялар, кездесулер, әңгімелесулер, жиналыстар, т. б.
26 слайд
3.Сынып ұжымының негізгі бағыттары мен әрекет формалары. а)Адамгершілік, саналылық пен мінез-құлық мәдениетін тәрбиелеу: •сынып сағаттары, конференциялар, сөзсайыстар, пікірталастар, кездесулер, экскурсиялар, жанашырлық акцияларын ұйымдастыру, қамқорлық, этикалық әңгімелесулер, жиналыс, т. б. б)Білім алуға және білім сапасын жақсартуга саналы қатынасын тәрбиелеу: •сынып сағаттары, олимпиадалар, конкурстар,конференциялар, сөзсайыстар, пікірталастар, үйірме жұмыстары, қызығушылық бойынша клубтар, экскурсиялар, кездесулер, әңгімелесулер, жиналыстар, т. б.

27 слайд
в)Еңбек тәрбиесі және кәсіби бағдарлану:
•сынып бөлмесін әдемілеуге қатысу, сенбіліктер, еңбек
десанты, сөзсайыстар, экскурсиялар, кездесулер,
әңгімелесулер, жиналыстар, т. б.
г)Эстетикалық мәдениетке тәрбиелеу және көркемдік
қабілеттерін дамыту:
•кездесулер, Қыз сыны», «Жігіт сұлтаны» конкурстары, үйірме
жұмыстары, қызығушылық бойынша клубтар,
көркемөнерпаздар үйірмелері, әдеби-музыкалық кештер,
табиғатқа экскурсия, оқырман конференциялары, әдеби
викториналар, мұражайларға, көрмелерге бару, т. б.
д)Экологиялық тәрбие:
•табиғатқа экскурсия, «Жасыл ел» акциялары,
конференциялар, экологиялық көрмелер ұйымдастыру, т. б.
е)Дене тәрбиесі және денсаулықты ныгайту:
•«Денсаулық» бағдарламасын жүзеге а...
27 слайд
в)Еңбек тәрбиесі және кәсіби бағдарлану: •сынып бөлмесін әдемілеуге қатысу, сенбіліктер, еңбек десанты, сөзсайыстар, экскурсиялар, кездесулер, әңгімелесулер, жиналыстар, т. б. г)Эстетикалық мәдениетке тәрбиелеу және көркемдік қабілеттерін дамыту: •кездесулер, Қыз сыны», «Жігіт сұлтаны» конкурстары, үйірме жұмыстары, қызығушылық бойынша клубтар, көркемөнерпаздар үйірмелері, әдеби-музыкалық кештер, табиғатқа экскурсия, оқырман конференциялары, әдеби викториналар, мұражайларға, көрмелерге бару, т. б. д)Экологиялық тәрбие: •табиғатқа экскурсия, «Жасыл ел» акциялары, конференциялар, экологиялық көрмелер ұйымдастыру, т. б. е)Дене тәрбиесі және денсаулықты ныгайту: •«Денсаулық» бағдарламасын жүзеге а...

