сынып жетекшісінің портфолиосы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Павлодар қаласы Ақтоғай ауданы
“Еңбекші орта мектебі” коммуналдық
мемлекеттік мекемесі
Барлыбай ауылы 2018ж
1 слайд
Павлодар қаласы Ақтоғай ауданы “Еңбекші орта мектебі” коммуналдық мемлекеттік мекемесі Барлыбай ауылы 2018ж
2 слайд
Өзім жайлы* Аты-жөні:
* Атейхан Кулдар
* Туған жылы:
* 13 қараша 1977жыл
* Білімі:
* Жоғары
* Қызметі:
* «Химия» пәні мұғалімі
*
Педагогикалық еңбек өтіліПедагогикалық еңбек өтілі
: 18 жыл: 18 жыл
*
Сынып жетекші ретіндегі еңбек өтілі 5жылСынып жетекші ретіндегі еңбек өтілі 5жыл
*
2 слайд
Өзім жайлы* Аты-жөні: * Атейхан Кулдар * Туған жылы: * 13 қараша 1977жыл * Білімі: * Жоғары * Қызметі: * «Химия» пәні мұғалімі * Педагогикалық еңбек өтіліПедагогикалық еңбек өтілі : 18 жыл: 18 жыл * Сынып жетекші ретіндегі еңбек өтілі 5жылСынып жетекші ретіндегі еңбек өтілі 5жыл *
3 слайд
Сыныптағы тәрбие жұмысының үлгісі
Өзекті мәселе:
Ұлттық ж тәрбие арқылы
тұлғаның шығармашылық
қабілетін дамытуМақсаты:
Жоғары адамгершілік
принциптерді қалыптастыру
Оқуға, білімге, ғылымға ұмтылған, көп
мәдениетті меңгерген тұлға тәрбиелеуСынып жетекшісінің
құжаттары
Тәрбие жұмысындағы
нормативтік құжаттар
Тәрбие жүйесіндегі
басшылыққа алынатын
құжаттар ҚР заңдары Тұжырымдамалар,
бағдарламалар
Жүргізілетін жұмыстар
Ата-аналармен жұмыс Сынып жетекшісінің
лауазымдық міндеттері
Сынып жетекшісінің
циклограммасы
Сынып ұжымымен
жұмыс
Сауалнамалар,
тренингтерСынып туралы мәлімет
Сыныпқа мінездеме Орта білім беру ұйымдарында
сынып жетекшілігі туралы
ережені бекіту туралы
Ата-аналар комитеті“ Қиын” оқушылармен
жұмыс
мінез – құлқын түзетудің
психологиялық мәселелері
Жаттығу, тренингСыныптағы тәрбие жұмысының үлгісі Өзекті мәселе:
Ұлттық ж тәрбие арқылы
тұлғаның шығармашылық
қабілетін дамыту Мақсаты:
Жоғары адамгершілік
принциптерді қалыптастыру
Оқуға, білімге, ғылымға ұмтылған, көп
мәдениетті меңгерген тұлға тәрбиелеу Сынып жетекшісінің
құжаттары Тәрбие жұмысындағы
нормативтік құжаттар Тәрбие жүйесіндегі
басшылыққа алынатын
құжаттар ҚР заңдары Тұжырымдамалар,
бағдарламалар Жүргізілетін жұмыстар Ата-аналармен жұмыс Сынып жетекшісінің
лауазымдық міндеттері Сынып жетекшісінің
циклограммасы Сынып ұжымымен
жұмыс Сауалнамалар,
тренингтер Сынып туралы мәлімет Сыныпқа мінездеме Орта білім беру ұйымдарында
сынып жетекшілігі туралы
ережені бекіту туралы Ата-аналар комитеті “ Қиын” оқушылармен
жұмыс мінез – құлқын түзетудің
психологиялық мәселелері Жаттығу, тренинг
3 слайд
Сыныптағы тәрбие жұмысының үлгісі Өзекті мәселе: Ұлттық ж тәрбие арқылы тұлғаның шығармашылық қабілетін дамытуМақсаты: Жоғары адамгершілік принциптерді қалыптастыру Оқуға, білімге, ғылымға ұмтылған, көп мәдениетті меңгерген тұлға тәрбиелеуСынып жетекшісінің құжаттары Тәрбие жұмысындағы нормативтік құжаттар Тәрбие жүйесіндегі басшылыққа алынатын құжаттар ҚР заңдары Тұжырымдамалар, бағдарламалар Жүргізілетін жұмыстар Ата-аналармен жұмыс Сынып жетекшісінің лауазымдық міндеттері Сынып жетекшісінің циклограммасы Сынып ұжымымен жұмыс Сауалнамалар, тренингтерСынып туралы мәлімет Сыныпқа мінездеме Орта білім беру ұйымдарында сынып жетекшілігі туралы ережені бекіту туралы Ата-аналар комитеті“ Қиын” оқушылармен жұмыс мінез – құлқын түзетудің психологиялық мәселелері Жаттығу, тренингСыныптағы тәрбие жұмысының үлгісі Өзекті мәселе: Ұлттық ж тәрбие арқылы тұлғаның шығармашылық қабілетін дамыту Мақсаты: Жоғары адамгершілік принциптерді қалыптастыру Оқуға, білімге, ғылымға ұмтылған, көп мәдениетті меңгерген тұлға тәрбиелеу Сынып жетекшісінің құжаттары Тәрбие жұмысындағы нормативтік құжаттар Тәрбие жүйесіндегі басшылыққа алынатын құжаттар ҚР заңдары Тұжырымдамалар, бағдарламалар Жүргізілетін жұмыстар Ата-аналармен жұмыс Сынып жетекшісінің лауазымдық міндеттері Сынып жетекшісінің циклограммасы Сынып ұжымымен жұмыс Сауалнамалар, тренингтер Сынып туралы мәлімет Сыныпқа мінездеме Орта білім беру ұйымдарында сынып жетекшілігі туралы ережені бекіту туралы Ата-аналар комитеті “ Қиын” оқушылармен жұмыс мінез – құлқын түзетудің психологиялық мәселелері Жаттығу, тренинг
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Сынып жетекшісінің жылдық жұмыс
циклограммасы
Күнделікті атқаратын қызметі
1. Сабаққа кешігіп келген, немесе сабаққа келмей қалған оқушының себебін
анықтау;
2. Оқушылардың тамақтануын ұйымдастыру;
3. Сыныпта кезекшілік ұйымдастыру;
4. Оқушылармен жеке -дара жұмыс.
Апта сайынғы жұмысы
1. Оқушының күнделігін тексеру;
2. Сыныппен жоспар бойынша іс -шара өткізу;
3. Ата -аналармен жұмыс;
4. Пән мұғалімдерімен жұмыс;
5. Оқушылардың ауырғаны туралы анықтамасын жинақтау.
Ай сайынғы жұмысы
1. Өз сыныбындағы сабақтарға қатысу;
2. Мектеп психологымен кездесу;
3. Ата -аналар комитетімен кездесу;
4. Тәрбие жұмысы бойынша жиналыстарға қатысу.
Тоқсан сайынғы жұмысы
1. Сынып журналын толықтыру;
2. Сынып жетекшілерінің семинарына қатысу;
3. Тоқсан сайын тәрбие жұмысын қорытындылау жаңа тоқсанға жоспарды
толықтыру;
4. Ата -аналар жиналысын өткізу.
Жылына өткізілетін шаралар
1. Ашық іс -шара өткізу;
2. Оқушының жеке құжаттарын толтыру;
3. Сынып жұмысынын жоспарын талдау;
4. Сыныптың статикалық көрсеткіші.
5 слайд
Сынып жетекшісінің жылдық жұмыс циклограммасы Күнделікті атқаратын қызметі 1. Сабаққа кешігіп келген, немесе сабаққа келмей қалған оқушының себебін анықтау; 2. Оқушылардың тамақтануын ұйымдастыру; 3. Сыныпта кезекшілік ұйымдастыру; 4. Оқушылармен жеке -дара жұмыс. Апта сайынғы жұмысы 1. Оқушының күнделігін тексеру; 2. Сыныппен жоспар бойынша іс -шара өткізу; 3. Ата -аналармен жұмыс; 4. Пән мұғалімдерімен жұмыс; 5. Оқушылардың ауырғаны туралы анықтамасын жинақтау. Ай сайынғы жұмысы 1. Өз сыныбындағы сабақтарға қатысу; 2. Мектеп психологымен кездесу; 3. Ата -аналар комитетімен кездесу; 4. Тәрбие жұмысы бойынша жиналыстарға қатысу. Тоқсан сайынғы жұмысы 1. Сынып журналын толықтыру; 2. Сынып жетекшілерінің семинарына қатысу; 3. Тоқсан сайын тәрбие жұмысын қорытындылау жаңа тоқсанға жоспарды толықтыру; 4. Ата -аналар жиналысын өткізу. Жылына өткізілетін шаралар 1. Ашық іс -шара өткізу; 2. Оқушының жеке құжаттарын толтыру; 3. Сынып жұмысынын жоспарын талдау; 4. Сыныптың статикалық көрсеткіші.
6 слайд
6 слайд
7 слайд
Рухани-адамгершілік
тәрбиесі Азаматтық-патриоттық,
құқықтық және
полимәдениеттік тәрбие
Отбасы тәрбиесі
Өзін-өзі тану мен
өзін-өзі дамыту
қажеттілігін
қалыптастыру Еңбек және
экономикалық тәрбие Кәсіби-шығармашылық
тәрбие
Коммуникативті
мәдениетті
қалыптастыру Эстетикалық тәрбие Әлеуметтік – мәнді
және жеке қасиеттерін
қалыптастыру.Дене тәрбиесі және
салауатты салтты
қалыптастыру
Экологиялық тәрбие Тәрбие
жұмыстарының
бағыттарыИнтеллектуалды
мәдениетті дамыту Тәрбие
жұмыстарының
бағыттары
7 слайд
Рухани-адамгершілік тәрбиесі Азаматтық-патриоттық, құқықтық және полимәдениеттік тәрбие Отбасы тәрбиесі Өзін-өзі тану мен өзін-өзі дамыту қажеттілігін қалыптастыру Еңбек және экономикалық тәрбие Кәсіби-шығармашылық тәрбие Коммуникативті мәдениетті қалыптастыру Эстетикалық тәрбие Әлеуметтік – мәнді және жеке қасиеттерін қалыптастыру.Дене тәрбиесі және салауатты салтты қалыптастыру Экологиялық тәрбие Тәрбие жұмыстарының бағыттарыИнтеллектуалды мәдениетті дамыту Тәрбие жұмыстарының бағыттары
8 слайд
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын
Балалар құқығы туралы Конвенция (1993)
Педагогиканы, этнопедагогиканы,
этнопсихологияны, мектеп гигиенасын
Педагогикалық әдепті
Тәрбие жұмысының әдістемесін, теориясын
Еңбек заңының негіздерін
Өз тобының тәрбие жұмысы жоспарын жасауды
Тәрбиелік іс – шараны ұйымдастыра алуды:
әңгіме, пікірталас, экскурсия, жорық,
топ кеші, сынып сағаты, т.б
Ата – аналар жиналысын ұйымдастыру және өткізуді
Психологиялық –педагогикалық тесттерді,
анкеталарды, сауалнамаларды өз жұмысында
сапалы пайдалануды Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын Балалар құқығы туралы Конвенция (1993) Педагогиканы, этнопедагогиканы,
этнопсихологияны, мектеп гигиенасын Педагогикалық әдепті Тәрбие жұмысының әдістемесін, теориясын Еңбек заңының негіздерін Өз тобының тәрбие жұмысы жоспарын жасауды Тәрбиелік іс – шараны ұйымдастыра алуды:
әңгіме, пікірталас, экскурсия, жорық,
топ кеші, сынып сағаты, т.б Ата – аналар жиналысын ұйымдастыру және өткізуді Психологиялық –педагогикалық тесттерді,
анкеталарды, сауалнамаларды өз жұмысында
сапалы пайдалануды
8 слайд
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын Балалар құқығы туралы Конвенция (1993) Педагогиканы, этнопедагогиканы, этнопсихологияны, мектеп гигиенасын Педагогикалық әдепті Тәрбие жұмысының әдістемесін, теориясын Еңбек заңының негіздерін Өз тобының тәрбие жұмысы жоспарын жасауды Тәрбиелік іс – шараны ұйымдастыра алуды: әңгіме, пікірталас, экскурсия, жорық, топ кеші, сынып сағаты, т.б Ата – аналар жиналысын ұйымдастыру және өткізуді Психологиялық –педагогикалық тесттерді, анкеталарды, сауалнамаларды өз жұмысында сапалы пайдалануды Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын Балалар құқығы туралы Конвенция (1993) Педагогиканы, этнопедагогиканы, этнопсихологияны, мектеп гигиенасын Педагогикалық әдепті Тәрбие жұмысының әдістемесін, теориясын Еңбек заңының негіздерін Өз тобының тәрбие жұмысы жоспарын жасауды Тәрбиелік іс – шараны ұйымдастыра алуды: әңгіме, пікірталас, экскурсия, жорық, топ кеші, сынып сағаты, т.б Ата – аналар жиналысын ұйымдастыру және өткізуді Психологиялық –педагогикалық тесттерді, анкеталарды, сауалнамаларды өз жұмысында сапалы пайдалануды
9 слайд
5 а сыныбының білім сапа көрсеткіші
0%
20%
40%
60%
80%
100%
120%
9 слайд
5 а сыныбының білім сапа көрсеткіші 0% 20% 40% 60% 80% 100% 120%
10 слайд
* Оқушылардың бос уақытының қамтылуыОқушылардың бос уақытының қамтылуы
Оқушының тегі,Оқушының тегі,
есіміесімі Спорттық секцияСпорттық секция
Үйірме Үйірме
Оқушының іс-шараға Оқушының іс-шараға
қаншалықты қатысқандығықаншалықты қатысқандығы
Исак Карина Шахмат
Шашки
Тоғызқұмалақ
Қозғалмалы ойындар «Ұлттық асық ойындары»,
«Өнерлі өрендер» белсенді
Қабибұла Аруна Шахмат
Шашки
Тоғызқұмалақ
Қозғалмалы ойындар «Ұлттық асық ойындары»,
«Өнерлі өрендер»
«Жас қаламгер» жүргізуші
Шәкірт Аймөлдір Шахмат
Шашки
Тоғызқұмалақ
Қозғалмалы ойындар «Ұлттық асық ойындары»,
«Өнерлі өрендер» Белсенді, әнші
10 слайд
* Оқушылардың бос уақытының қамтылуыОқушылардың бос уақытының қамтылуы Оқушының тегі,Оқушының тегі, есіміесімі Спорттық секцияСпорттық секция Үйірме Үйірме Оқушының іс-шараға Оқушының іс-шараға қаншалықты қатысқандығықаншалықты қатысқандығы Исак Карина Шахмат Шашки Тоғызқұмалақ Қозғалмалы ойындар «Ұлттық асық ойындары», «Өнерлі өрендер» белсенді Қабибұла Аруна Шахмат Шашки Тоғызқұмалақ Қозғалмалы ойындар «Ұлттық асық ойындары», «Өнерлі өрендер» «Жас қаламгер» жүргізуші Шәкірт Аймөлдір Шахмат Шашки Тоғызқұмалақ Қозғалмалы ойындар «Ұлттық асық ойындары», «Өнерлі өрендер» Белсенді, әнші
11 слайд
11 слайд
12 слайд
Тәрбие мен білім арқылы үздіксіз және сабақтас
шығармашылық жасауға бейімделген тұлға Оқу мен тәрбие бағыттарын жылдам қабылдап,
Өз көзқарасын дәлелдей білетін, өзін-өзі жетілдіруге
қабілетті тұлға
Еркін ізденіс аймағында тез шешім қабылдап,
жол табатын, әлеуметтік өмірге бейім
Қоршаған ортамен үндестігі, еңбекке деген қарым-
қатынасы, жауапкершілігі жоғары тұлға 5 -8 сыныптар
“ Мен өзімді танимын” Жан-жақты рухани құндылықтады меңгерген
Қоғамдық ортадағы жұмысты ұйымдастыра
алатын, болашақтағы бағытын айқындаған Жеке тұлғаны тәрбиелеудегі әлеуметтік паспорт
12 слайд
Тәрбие мен білім арқылы үздіксіз және сабақтас шығармашылық жасауға бейімделген тұлға Оқу мен тәрбие бағыттарын жылдам қабылдап, Өз көзқарасын дәлелдей білетін, өзін-өзі жетілдіруге қабілетті тұлға Еркін ізденіс аймағында тез шешім қабылдап, жол табатын, әлеуметтік өмірге бейім Қоршаған ортамен үндестігі, еңбекке деген қарым- қатынасы, жауапкершілігі жоғары тұлға 5 -8 сыныптар “ Мен өзімді танимын” Жан-жақты рухани құндылықтады меңгерген Қоғамдық ортадағы жұмысты ұйымдастыра алатын, болашақтағы бағытын айқындаған Жеке тұлғаны тәрбиелеудегі әлеуметтік паспорт
13 слайд
Т әрбие жұмысының құрылымы
Т
Ә
Р
Б
И
Е
Ж
Ұ
М
Ы
С
Ы Сабақтан және мектептен тыс жұмыстар Тәрбие берудің жаңа технологияларын қолданып,
Тәрбие сағатының, түрлерінің, әдістерінің тәрбиелік
әлеуетін жоғарылату;
Ойын технологияларын қолдану;
Пәнаралық сабақтар өткізу;
Сабақтарды мектеп және қала мұражайлары мен кітапханаларда өткізу
Қарым-қатынас Ұжымдық шығармашылық іс-шаралар өткізу
Дәстүрлі мектепішілік мерекелер өткізу;
Қала кітапханаларымен сыныптан тыс байланысты кеңейту;
Сынып, мектеп деңгейінде өзін-өзі басқару жүйесін дамыту Тәрбие сағаттары
Оқушылардың бейресми қатынасын ұйымдастыру;
Сынып сағаттар, әдеби кештер өткізу;
Бірлескен мектепішілік іс-шаралар өткізу: КВН, спорттық іс-шаралар; мектептен тыс жұмыстар
Ұжымдық шығармашылық іс-шаралар өткізу
Дәстүрлі мектепішілік мерекелер өткізу;
Қала кітапханаларымен сыныптан тыс байланысты кеңейту;
Сынып, мектеп деңгейінде өзін-өзі басқару жүйесін дамыту Т әрбие жұмысының құрылымы Т
Ә
Р
Б
И
Е
Ж
Ұ
М
Ы
С
Ы Сабақтан және мектептен тыс жұмыстар Тәрбие берудің жаңа технологияларын қолданып,
Тәрбие сағатының, түрлерінің, әдістерінің тәрбиелік
әлеуетін жоғарылату;
Ойын технологияларын қолдану;
Пәнаралық сабақтар өткізу;
Сабақтарды мектеп және қала мұражайлары мен кітапханаларда өткізу Қарым-қатынас Ұжымдық шығармашылық іс-шаралар өткізу
Дәстүрлі мектепішілік мерекелер өткізу;
Қала кітапханаларымен сыныптан тыс байланысты кеңейту;
Сынып, мектеп деңгейінде өзін-өзі басқару жүйесін дамыту Тәрбие сағаттары Оқушылардың бейресми қатынасын ұйымдастыру;
Сынып сағаттар, әдеби кештер өткізу;
Бірлескен мектепішілік іс-шаралар өткізу: КВН, спорттық іс-шаралар; мектептен тыс жұмыстар Ұжымдық шығармашылық іс-шаралар өткізу
Дәстүрлі мектепішілік мерекелер өткізу;
Қала кітапханаларымен сыныптан тыс байланысты кеңейту;
Сынып, мектеп деңгейінде өзін-өзі басқару жүйесін дамыту
13 слайд
Т әрбие жұмысының құрылымы Т Ә Р Б И Е Ж Ұ М Ы С Ы Сабақтан және мектептен тыс жұмыстар Тәрбие берудің жаңа технологияларын қолданып, Тәрбие сағатының, түрлерінің, әдістерінің тәрбиелік әлеуетін жоғарылату; Ойын технологияларын қолдану; Пәнаралық сабақтар өткізу; Сабақтарды мектеп және қала мұражайлары мен кітапханаларда өткізу Қарым-қатынас Ұжымдық шығармашылық іс-шаралар өткізу Дәстүрлі мектепішілік мерекелер өткізу; Қала кітапханаларымен сыныптан тыс байланысты кеңейту; Сынып, мектеп деңгейінде өзін-өзі басқару жүйесін дамыту Тәрбие сағаттары Оқушылардың бейресми қатынасын ұйымдастыру; Сынып сағаттар, әдеби кештер өткізу; Бірлескен мектепішілік іс-шаралар өткізу: КВН, спорттық іс-шаралар; мектептен тыс жұмыстар Ұжымдық шығармашылық іс-шаралар өткізу Дәстүрлі мектепішілік мерекелер өткізу; Қала кітапханаларымен сыныптан тыс байланысты кеңейту; Сынып, мектеп деңгейінде өзін-өзі басқару жүйесін дамыту Т әрбие жұмысының құрылымы Т Ә Р Б И Е Ж Ұ М Ы С Ы Сабақтан және мектептен тыс жұмыстар Тәрбие берудің жаңа технологияларын қолданып, Тәрбие сағатының, түрлерінің, әдістерінің тәрбиелік әлеуетін жоғарылату; Ойын технологияларын қолдану; Пәнаралық сабақтар өткізу; Сабақтарды мектеп және қала мұражайлары мен кітапханаларда өткізу Қарым-қатынас Ұжымдық шығармашылық іс-шаралар өткізу Дәстүрлі мектепішілік мерекелер өткізу; Қала кітапханаларымен сыныптан тыс байланысты кеңейту; Сынып, мектеп деңгейінде өзін-өзі басқару жүйесін дамыту Тәрбие сағаттары Оқушылардың бейресми қатынасын ұйымдастыру; Сынып сағаттар, әдеби кештер өткізу; Бірлескен мектепішілік іс-шаралар өткізу: КВН, спорттық іс-шаралар; мектептен тыс жұмыстар Ұжымдық шығармашылық іс-шаралар өткізу Дәстүрлі мектепішілік мерекелер өткізу; Қала кітапханаларымен сыныптан тыс байланысты кеңейту; Сынып, мектеп деңгейінде өзін-өзі басқару жүйесін дамыту
14 слайд
Т
Ә
Р
Б
И
Е
Ж
Ұ
М
Ы
С
Ы Жанұя
Ата – аналарды мектептің оқу-тәрбие жұмысына қатыстыру;
Ата – аналарды психологиялық-педагогикалық салауаттандыру;
Ата – аналар оқуын өткізу;
Ата – аналарды мектепішілік мерекелереге қатыстыру
Қоғам
Қоғамдық іс-шаралар өткізу: спорттық сайыстар, әскери байқаулар;
Сауықтыру лагерьлерінің жұмысын ұйымдастыру;
Қоғамға пайда еңбекті ұйымдастыруАта – аналарды мектептің оқу-тәрбие жұмысына қатыстыру;
Ата – аналарды психологиялық-педагогикалық салауаттандыру;
Ата – аналар оқуын өткізу;
Ата – аналарды мектепішілік мерекелереге қатыстыру Қоғамдық іс-шаралар өткізу: спорттық сайыстар, әскери байқаулар;
Сауықтыру лагерьлерінің жұмысын ұйымдастыру;
Қоғамға пайда еңбекті ұйымдастыру
14 слайд
Т Ә Р Б И Е Ж Ұ М Ы С Ы Жанұя Ата – аналарды мектептің оқу-тәрбие жұмысына қатыстыру; Ата – аналарды психологиялық-педагогикалық салауаттандыру; Ата – аналар оқуын өткізу; Ата – аналарды мектепішілік мерекелереге қатыстыру Қоғам Қоғамдық іс-шаралар өткізу: спорттық сайыстар, әскери байқаулар; Сауықтыру лагерьлерінің жұмысын ұйымдастыру; Қоғамға пайда еңбекті ұйымдастыруАта – аналарды мектептің оқу-тәрбие жұмысына қатыстыру; Ата – аналарды психологиялық-педагогикалық салауаттандыру; Ата – аналар оқуын өткізу; Ата – аналарды мектепішілік мерекелереге қатыстыру Қоғамдық іс-шаралар өткізу: спорттық сайыстар, әскери байқаулар; Сауықтыру лагерьлерінің жұмысын ұйымдастыру; Қоғамға пайда еңбекті ұйымдастыру