1 слайд
“ КІТАП – САРҚЫЛМАС
РУХАНИ ӘЛЕМ”
2 слайд
М а қ с а т ы :
•
Рухани жаңғыру аясында латын
әліпбиінің маңызыдылығын ұғындыру ,
оқушылардың кітап оқуға деген
қызығушылығын ояту арқылы ойлау,
қабілетін, зейінін қиялын, шығармашылық
қабілетін дамыту, құзыретті тұлға
қалыптастыру
3 слайд
К үтілетін нәтиже:
•
Кітаптың адам өміріндегі
маңызын түсінеді, латын
әліпбиінде жазуға ұмтылады,
ойлау , шығармашылық
қабілеттері дамиды, рухани
тұрғыда дамыған оқушы
қалыптасады .
4 слайд
5 слайд
6 слайд
7 слайд
Психологиялық ахуал мен
топқа бөліну
1. Ертегілер әлемі
2. Мақал мәтелдер әлемі
3. Жұмбақтар әлемі
8 слайд
Кезеңдері
•
1. “Өз ойым” “Кітап деген не? Ол не үшін керек? Кітап
арқылы біз не білеміз ”
•
(жеке жұмыс )
•
2. “Ойлан, жұптас, бөліс” топтық жұмыс
1 топ-Кітаптың шығу тарихы
•
2 топ- Баспахана өндірісі қашан пайда болды?
•
3 топ-Ең алғашқы кітапханалар қай кезде пайда болған ?
•
4 топ-Кітап оқудың да сыры бар?
•
3. “Латын әліпбиімен менің аты жөнім ” жеке жұмыс
•
5. “Ашық микрофон” ашық сұрақтарға жауап беру
9 слайд
10 слайд
11 слайд
12 слайд
“ Ашық микрофон ” сұрақтары
•
Кітап оқығанды ұнатасызба?
•
Қандай кітаптарды сүйіп оқиыз?
•
Үй тапсырмасын орындағауға оқулықты ма
әлде интернет желісін көп қолданасынба?
•
Сүйікті кейіпкерің?
•
Сүйікті жазушың?
•
Соңғы рет мектеп немесе аудан
кітапханасына қашан және не мақсатпен
кірдің?
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз