Материалдар / Сынып сағат "Кітап – сарқылмас рухани әлем"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сынып сағат "Кітап – сарқылмас рухани әлем"

Материал туралы қысқаша түсінік
5-11-сыныптардың сынып жетікшілеріне арналған тәрбие жұмысынан үзінді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Желтоқсан 2019
681
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“ КІТАП – САРҚЫЛМАС РУХАНИ ӘЛЕМ”

1 слайд
“ КІТАП – САРҚЫЛМАС РУХАНИ ӘЛЕМ”

1 слайд

“ КІТАП – САРҚЫЛМАС РУХАНИ ӘЛЕМ”

М а қ с а т ы : • Рухани жаңғыру аясында латын әліпбиінің маңызыдылығын ұғындыру , оқушылардың кітап оқуға деген қызығ

2 слайд
М а қ с а т ы : • Рухани жаңғыру аясында латын әліпбиінің маңызыдылығын ұғындыру , оқушылардың кітап оқуға деген қызығушылығын ояту арқылы ойлау, қабілетін, зейінін қиялын, шығармашылық қабілетін дамыту, құзыретті тұлға қалыптастыру

2 слайд

М а қ с а т ы : • Рухани жаңғыру аясында латын әліпбиінің маңызыдылығын ұғындыру , оқушылардың кітап оқуға деген қызығушылығын ояту арқылы ойлау, қабілетін, зейінін қиялын, шығармашылық қабілетін дамыту, құзыретті тұлға қалыптастыру

К үтілетін нәтиже: • Кітаптың адам өміріндегі маңызын түсінеді, латын әліпбиінде жазуға ұмтылады, ойлау , шығармашылы

3 слайд
К үтілетін нәтиже: • Кітаптың адам өміріндегі маңызын түсінеді, латын әліпбиінде жазуға ұмтылады, ойлау , шығармашылық қабілеттері дамиды, рухани тұрғыда дамыған оқушы қалыптасады .

3 слайд

К үтілетін нәтиже: • Кітаптың адам өміріндегі маңызын түсінеді, латын әліпбиінде жазуға ұмтылады, ойлау , шығармашылық қабілеттері дамиды, рухани тұрғыда дамыған оқушы қалыптасады .

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

Психологиялық ахуал мен топқа бөліну 1. Ертегілер әлемі 2. Мақал мәтелдер әлемі 3. Жұмбақтар әлемі

7 слайд
Психологиялық ахуал мен топқа бөліну 1. Ертегілер әлемі 2. Мақал мәтелдер әлемі 3. Жұмбақтар әлемі

7 слайд

Психологиялық ахуал мен топқа бөліну 1. Ертегілер әлемі 2. Мақал мәтелдер әлемі 3. Жұмбақтар әлемі

Кезеңдері • 1. “Өз ойым” “Кітап деген не? Ол не үшін керек? Кітап арқылы біз не білеміз ” • (жеке жұмыс ) • 2. “Ойлан, жұп

8 слайд
Кезеңдері • 1. “Өз ойым” “Кітап деген не? Ол не үшін керек? Кітап арқылы біз не білеміз ” • (жеке жұмыс ) • 2. “Ойлан, жұптас, бөліс” топтық жұмыс 1 топ-Кітаптың шығу тарихы • 2 топ- Баспахана өндірісі қашан пайда болды? • 3 топ-Ең алғашқы кітапханалар қай кезде пайда болған ? • 4 топ-Кітап оқудың да сыры бар? • 3. “Латын әліпбиімен менің аты жөнім ” жеке жұмыс • 5. “Ашық микрофон” ашық сұрақтарға жауап беру

8 слайд

Кезеңдері • 1. “Өз ойым” “Кітап деген не? Ол не үшін керек? Кітап арқылы біз не білеміз ” • (жеке жұмыс ) • 2. “Ойлан, жұптас, бөліс” топтық жұмыс 1 топ-Кітаптың шығу тарихы • 2 топ- Баспахана өндірісі қашан пайда болды? • 3 топ-Ең алғашқы кітапханалар қай кезде пайда болған ? • 4 топ-Кітап оқудың да сыры бар? • 3. “Латын әліпбиімен менің аты жөнім ” жеке жұмыс • 5. “Ашық микрофон” ашық сұрақтарға жауап беру

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

“ Ашық микрофон ” сұрақтары • Кітап оқығанды ұнатасызба? • Қандай кітаптарды сүйіп оқиыз? • Үй тапсырмасын орындағауға оқулық

12 слайд
“ Ашық микрофон ” сұрақтары • Кітап оқығанды ұнатасызба? • Қандай кітаптарды сүйіп оқиыз? • Үй тапсырмасын орындағауға оқулықты ма әлде интернет желісін көп қолданасынба? • Сүйікті кейіпкерің? • Сүйікті жазушың? • Соңғы рет мектеп немесе аудан кітапханасына қашан және не мақсатпен кірдің?

12 слайд

“ Ашық микрофон ” сұрақтары • Кітап оқығанды ұнатасызба? • Қандай кітаптарды сүйіп оқиыз? • Үй тапсырмасын орындағауға оқулықты ма әлде интернет желісін көп қолданасынба? • Сүйікті кейіпкерің? • Сүйікті жазушың? • Соңғы рет мектеп немесе аудан кітапханасына қашан және не мақсатпен кірдің?