Сыныптағы достық 6 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сыныптағы достық 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сыныптың 20 сабағы бойынша Презентация Сыныптағы достық 6 сынып. Ашық сабақ барысында қолданылды. Түрлі әдіс-тәсілдер қамтылған. Мысалы Кинематограф, бір минуттық әңгіме, ребус-жұмбақтар қолданылды.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Пәні: Өзін-өзі тану Сынып: 6 Сабақ: №20

#1 слайд
Пәні: Өзін-өзі тану Сынып: 6 Сабақ: №20

1 слайд

Пәні: Өзін-өзі тану Сынып: 6 Сабақ: №20

+ ғыРебус-жұмбақ

#2 слайд
+ ғыРебус-жұмбақ

2 слайд

+ ғыРебус-жұмбақ

Тақырыбы: СЫНЫПТАҒЫ ДОСТЫҚ Құндылық: Ақиқат Қасиеттер: шынайылық, сыйластық, өзара түсіністік пен сенім

#3 слайд
Тақырыбы: СЫНЫПТАҒЫ ДОСТЫҚ Құндылық: Ақиқат Қасиеттер: шынайылық, сыйластық, өзара түсіністік пен сенім

3 слайд

Тақырыбы: СЫНЫПТАҒЫ ДОСТЫҚ Құндылық: Ақиқат Қасиеттер: шынайылық, сыйластық, өзара түсіністік пен сенім

Оқушылардың достық, сыйластық, өзара түсіністік пен сенім туралы түсініктерін кеңейте отырып, Ақиқат құндылығының мәнін ашу

#4 слайд
Оқушылардың достық, сыйластық, өзара түсіністік пен сенім туралы түсініктерін кеңейте отырып, Ақиқат құндылығының мәнін ашу. Сабақтың мақсаты: Сабақтың міндеттері: Білімділік: Оқушылардың сынып ұжымындағы өзара түсіністік пен сенім туралы түсініктерін тереңдету; Дамытушылық : Оқушылардың достықтың адам өміріндегі маңыздылығын ұғындыра отырып, айналасына шынайы қарым- қатынасын дамыту; Тәрбиелілік: Оқушыларды шынайылылыққа, сыйластыққа, өзара түсіністік пен сенімділікке тәрбиелеу.

4 слайд

Оқушылардың достық, сыйластық, өзара түсіністік пен сенім туралы түсініктерін кеңейте отырып, Ақиқат құндылығының мәнін ашу. Сабақтың мақсаты: Сабақтың міндеттері: Білімділік: Оқушылардың сынып ұжымындағы өзара түсіністік пен сенім туралы түсініктерін тереңдету; Дамытушылық : Оқушылардың достықтың адам өміріндегі маңыздылығын ұғындыра отырып, айналасына шынайы қарым- қатынасын дамыту; Тәрбиелілік: Оқушыларды шынайылылыққа, сыйластыққа, өзара түсіністік пен сенімділікке тәрбиелеу.

Ұйымдастыру сәті Әр елдің амандасу дәстүрі Тувалу. Тувалу еліндегі дәстүрлі сәлемдесу дәстүрі өте қызық. Бір-бірін көрг

#5 слайд
Ұйымдастыру сәті Әр елдің амандасу дәстүрі Тувалу.  Тувалу еліндегі дәстүрлі сәлемдесу дәстүрі өте қызық. Бір-бірін көрген бойда екі жан  бір-бірінің беттеріне жақындап, терең дем алады. Аустралия. Аустралияда қол алысуға ерекше көңіл бөлінеді. Амандасқан сәтте олар бір-бірінің қолын мықтап ұстайды. Бірақ әйелге қолын бірінші созуға болмайды, бұл ер адамды қолайсыз жағдайға қалдырады. Жапония.  Жапон халқы сәлемдесу рәсіміне аса мән береді. Бір-бірін көрген кезде олар  иіледі.  Жастар өзара бастарын изеп амандасады. Ал татамиде тізерлеп отырып, жерге қарай иілу керек. Қытай.  Қытай халқының дәстүрлі сәлемдесуі «коутоу» деп аталады. Сәлемдескен кезде  қолдарды бүгіп, иілу қажет.

5 слайд

Ұйымдастыру сәті Әр елдің амандасу дәстүрі Тувалу.  Тувалу еліндегі дәстүрлі сәлемдесу дәстүрі өте қызық. Бір-бірін көрген бойда екі жан  бір-бірінің беттеріне жақындап, терең дем алады. Аустралия. Аустралияда қол алысуға ерекше көңіл бөлінеді. Амандасқан сәтте олар бір-бірінің қолын мықтап ұстайды. Бірақ әйелге қолын бірінші созуға болмайды, бұл ер адамды қолайсыз жағдайға қалдырады. Жапония.  Жапон халқы сәлемдесу рәсіміне аса мән береді. Бір-бірін көрген кезде олар  иіледі.  Жастар өзара бастарын изеп амандасады. Ал татамиде тізерлеп отырып, жерге қарай иілу керек. Қытай.  Қытай халқының дәстүрлі сәлемдесуі «коутоу» деп аталады. Сәлемдескен кезде  қолдарды бүгіп, иілу қажет.

Үйге тапсырманы тексеру: № 20 сабақ 81- бет Қалихан Ысқақтың « Қоңыр күз еді» әңгімесін мазмұндау

#6 слайд
Үйге тапсырманы тексеру: № 20 сабақ 81- бет Қалихан Ысқақтың « Қоңыр күз еді» әңгімесін мазмұндау

6 слайд

Үйге тапсырманы тексеру: № 20 сабақ 81- бет Қалихан Ысқақтың « Қоңыр күз еді» әңгімесін мазмұндау

Сұрақтар: 1.Мәтіндегі « сен өзіңді басқамен салыстырма. Кімнің қандай білігі бар, ол маған бес саусақтай белгілі» деген сөзді

#7 слайд
Сұрақтар: 1.Мәтіндегі « сен өзіңді басқамен салыстырма. Кімнің қандай білігі бар, ол маған бес саусақтай белгілі» деген сөзді қалай түсінесіңдер? 2.Ұстаз оқушы бойынан қандай қасиетті көре білді деп ойлайсыңдар? 3.Қазақтың Чеховы деп кімді, қай жазушыны айтып тұрғанын білесіңдер ме? 4.Сыныптарыңда ұстаз бен оқушы арасында осыған ұқсас оқиға болды ма? Әңгімелеп бер. «Бір минуттық әңгіме» тәсілі Иен Майлс

7 слайд

Сұрақтар: 1.Мәтіндегі « сен өзіңді басқамен салыстырма. Кімнің қандай білігі бар, ол маған бес саусақтай белгілі» деген сөзді қалай түсінесіңдер? 2.Ұстаз оқушы бойынан қандай қасиетті көре білді деп ойлайсыңдар? 3.Қазақтың Чеховы деп кімді, қай жазушыны айтып тұрғанын білесіңдер ме? 4.Сыныптарыңда ұстаз бен оқушы арасында осыған ұқсас оқиға болды ма? Әңгімелеп бер. «Бір минуттық әңгіме» тәсілі Иен Майлс

ДӘЙЕКСӨЗ: Достық - асықпай өсетін өсімдік секілді. Ол пісіп жетілуі үшін талай

#8 слайд
ДӘЙЕКСӨЗ: Достық - асықпай өсетін өсімдік секілді. Ол пісіп жетілуі үшін талай сыннан өтуі керек. Джордж Вашингтон

8 слайд

ДӘЙЕКСӨЗ: Достық - асықпай өсетін өсімдік секілді. Ол пісіп жетілуі үшін талай сыннан өтуі керек. Джордж Вашингтон

Сұрақтар: 1.Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіздер? 2.Өзіңді айнымас доспын деп санайсың ба? Неліктен?

#9 слайд
Сұрақтар: 1.Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіздер? 2.Өзіңді айнымас доспын деп санайсың ба? Неліктен?

9 слайд

Сұрақтар: 1.Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіздер? 2.Өзіңді айнымас доспын деп санайсың ба? Неліктен?

Жасырын мақал-мәтел + + , +

#10 слайд
Жасырын мақал-мәтел + + , +

10 слайд

Жасырын мақал-мәтел + + , +

Мұғалім сыйы «Адал дос» видеоролик https://youtu.be/gH3zqZPR4EQ

#11 слайд
Мұғалім сыйы «Адал дос» видеоролик https://youtu.be/gH3zqZPR4EQ

11 слайд

Мұғалім сыйы «Адал дос» видеоролик https://youtu.be/gH3zqZPR4EQ

“ Кинематограф ” әдісі Ой қозғау сұрақтары 1. Видеоролик бойынша ой түйін. 2. Адал дос пен амал дос дегенді қалай түсінеміз ?

#12 слайд
“ Кинематограф ” әдісі Ой қозғау сұрақтары 1. Видеоролик бойынша ой түйін. 2. Адал дос пен амал дос дегенді қалай түсінеміз ?

12 слайд

“ Кинематограф ” әдісі Ой қозғау сұрақтары 1. Видеоролик бойынша ой түйін. 2. Адал дос пен амал дос дегенді қалай түсінеміз ?

1-тапсырма. «Сыныптастар» тақырыбында ассосация құрау. Шы ғармашылық жұмыс 2-тапсырма . «Татулық» тақырыбына «Бес жо

#13 слайд
1-тапсырма. «Сыныптастар» тақырыбында ассосация құрау.   Шы ғармашылық жұмыс 2-тапсырма . «Татулық» тақырыбына «Бес жолды өлең» (синквейн) құрастырып жазу. Бес жолдан тұратын өлеңді жазу ережесі: 1-жолға бір сөзбен тақырып жазылады (зат есім түрінде). 2-жолға тақырып екі сөзбен сипатталып жазылады (сын есім түрінде). 3-жолға үш сөзбен тақырыпқа қатысты іс-әрекет жазылады (етістік түрінде). 4-жолға төрт сөзден тұратын тақырыпқа қатысты бір сөйлем жазылады. 5-жолға тақырыптың мәнін сипаттайтын бір сөз жазылады.

13 слайд

1-тапсырма. «Сыныптастар» тақырыбында ассосация құрау.   Шы ғармашылық жұмыс 2-тапсырма . «Татулық» тақырыбына «Бес жолды өлең» (синквейн) құрастырып жазу. Бес жолдан тұратын өлеңді жазу ережесі: 1-жолға бір сөзбен тақырып жазылады (зат есім түрінде). 2-жолға тақырып екі сөзбен сипатталып жазылады (сын есім түрінде). 3-жолға үш сөзбен тақырыпқа қатысты іс-әрекет жазылады (етістік түрінде). 4-жолға төрт сөзден тұратын тақырыпқа қатысты бір сөйлем жазылады. 5-жолға тақырыптың мәнін сипаттайтын бір сөз жазылады.

Оқу тапсырмасы 1. Менің ең жақын досым... шағын шығарма жазу 2. №21- сабақ, 85-бет Хамза Есенжановтың «Жайын ілерде » әңгім

#14 слайд
Оқу тапсырмасы 1. Менің ең жақын досым... шағын шығарма жазу 2. №21- сабақ, 85-бет Хамза Есенжановтың «Жайын ілерде » әңгімесін мазмұндау.

14 слайд

Оқу тапсырмасы 1. Менің ең жақын досым... шағын шығарма жазу 2. №21- сабақ, 85-бет Хамза Есенжановтың «Жайын ілерде » әңгімесін мазмұндау.

Топпен ән айту Жан досыма Әні: Жандос Қаржаубаев Сөзі: Мұқағали Кенжетайұлы, Жандос Қаржаубаев Орындаушысы: Қуандық Рахым

#15 слайд
Топпен ән айту Жан досыма Әні: Жандос Қаржаубаев Сөзі: Мұқағали Кенжетайұлы, Жандос Қаржаубаев Орындаушысы: Қуандық Рахым

15 слайд

Топпен ән айту Жан досыма Әні: Жандос Қаржаубаев Сөзі: Мұқағали Кенжетайұлы, Жандос Қаржаубаев Орындаушысы: Қуандық Рахым

Рефлексия «Көңіл-күй себеті»

#16 слайд
Рефлексия «Көңіл-күй себеті»

16 слайд

Рефлексия «Көңіл-күй себеті»

РАХМЕТ! САУ БОЛЫҢЫЗДАР!

#17 слайд
РАХМЕТ! САУ БОЛЫҢЫЗДАР!

17 слайд

РАХМЕТ! САУ БОЛЫҢЫЗДАР!

Файл форматы:
pptx
07.02.2022
1246
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі