Сыныптан тыс іс-шара: "Ғажайып сурет,көркем еңбек әлемінде" 3-4 сыныптар арасында
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ақтөбе облысы
Мұғалжар ауданы
Жұрын ауылы
Қ.Жұбанов атындағы жалпы
білім беретін орта мектебінің
«Көркем еңбек» пәні мұғалімі
Умбетова Жанагуль
Дабыловна
Сыныптан тыс іс- шара
3-4 сыныптар арасында«Ғажайып сурет, көркем еңбек әлемінде»
1 слайд
Ақтөбе облысы Мұғалжар ауданы Жұрын ауылы Қ.Жұбанов атындағы жалпы білім беретін орта мектебінің «Көркем еңбек» пәні мұғалімі Умбетова Жанагуль Дабыловна Сыныптан тыс іс- шара 3-4 сыныптар арасында«Ғажайып сурет, көркем еңбек әлемінде»
2 слайд
Мақсаты: Оқушыларға бейнелеу өнерінің қыр-сырын жан-
жақты үйрету. Олардың дүниетанымын, эстетикалық
талғамын кеңейту. Сурет салу дағдысын, логикалық
ойлау, еске түсіру, елестету қабілеттерін және
шығармашылығын арттыру. Өнерді құрмет тұту, оған
сүйіспеншілігін арттыру. Өнерге баулу, шығармашылыққа
тәрбиелеу.
Түрі: дәстүрлі емес
Әдісі: топтық сайыс,топпен жұмыс, құрастыру, тақырыпқа
сурет салу.
Көрнекілігі: Өнер жайлы нақыл сөздер, слайдтар,
құрастырма суреттер, суреттер, бос пластмассалық
ыдыстар, сүлгілер, түтіктер, губка
Құрал-жабдықтар: плакат, қарындаштар, қайшы, желім,
акварель бояулары, қылқалам ,А3 форматы
2 слайд
Мақсаты: Оқушыларға бейнелеу өнерінің қыр-сырын жан- жақты үйрету. Олардың дүниетанымын, эстетикалық талғамын кеңейту. Сурет салу дағдысын, логикалық ойлау, еске түсіру, елестету қабілеттерін және шығармашылығын арттыру. Өнерді құрмет тұту, оған сүйіспеншілігін арттыру. Өнерге баулу, шығармашылыққа тәрбиелеу. Түрі: дәстүрлі емес Әдісі: топтық сайыс,топпен жұмыс, құрастыру, тақырыпқа сурет салу. Көрнекілігі: Өнер жайлы нақыл сөздер, слайдтар, құрастырма суреттер, суреттер, бос пластмассалық ыдыстар, сүлгілер, түтіктер, губка Құрал-жабдықтар: плакат, қарындаштар, қайшы, желім, акварель бояулары, қылқалам ,А3 форматы
3 слайд
Өту барысы:
Ұйымдастыру сәті
Психожаттығу. «Мен бәрін жасай аламын»
Бүгінгі күн тамаша,
Мен өзімді жақсы сезінудемін.
Менің көңіл күйім керемет жақсы.
Мен жұмыс істеуге дайынмын.
Мен өзіме сенімдімін.
Мен барлығы қолымнан келетініне сенемін.
Мен жігерлілікпен мақсатыма қол жеткіземін.
3 слайд
Өту барысы: Ұйымдастыру сәті Психожаттығу. «Мен бәрін жасай аламын» Бүгінгі күн тамаша, Мен өзімді жақсы сезінудемін. Менің көңіл күйім керемет жақсы. Мен жұмыс істеуге дайынмын. Мен өзіме сенімдімін. Мен барлығы қолымнан келетініне сенемін. Мен жігерлілікпен мақсатыма қол жеткіземін.
4 слайд
Сайыстың барысы:
Армысыздар құрметті ұстаздар,
сайысымызға қатысушы жас өркен!
Бүгінгі бейнелеу өнері және көркем еңбек пәнінен 3-4
сыныптар арасындағы «Ғажайып сурет, көркем еңбек
әлемі» атты сайысымызға қош келдіңіздер. Осы сайысты
өткізгендегі мақсатымыз жас ұрпаққа эстетикалық тәрбие
беру, оқушыларды бейнелеу өнеріне, көркем еңбекке
баулу, қоршаған ортаны, табиғат өмір шындығы туралы
өрісін кеңейту, оқушылардың туған өлкеге деген
сүйіпеншілігін арттыруға негізделген.
Өнерпазды жарау аттай баптасын,
Халқымыздың асыл мұрасын сақтасын.
Өнерімен танылып бүлдіршіндер,
Ел сенімін еңбекпенен ақтасын, – деп сайыстың түрлерімен
таныстырып өтейін.
4 слайд
Сайыстың барысы: Армысыздар құрметті ұстаздар, сайысымызға қатысушы жас өркен! Бүгінгі бейнелеу өнері және көркем еңбек пәнінен 3-4 сыныптар арасындағы «Ғажайып сурет, көркем еңбек әлемі» атты сайысымызға қош келдіңіздер. Осы сайысты өткізгендегі мақсатымыз жас ұрпаққа эстетикалық тәрбие беру, оқушыларды бейнелеу өнеріне, көркем еңбекке баулу, қоршаған ортаны, табиғат өмір шындығы туралы өрісін кеңейту, оқушылардың туған өлкеге деген сүйіпеншілігін арттыруға негізделген. Өнерпазды жарау аттай баптасын, Халқымыздың асыл мұрасын сақтасын. Өнерімен танылып бүлдіршіндер, Ел сенімін еңбекпенен ақтасын, – деп сайыстың түрлерімен таныстырып өтейін.
5 слайд
Сайысымыздың шарттары:
1. Таныстыру
2. Сөздерден түс аттарын шығару.
3. Монотипия технологиясыда сурет салу
сайысы (топпен жұмыс).
4. Сия тамшысы графикасы-кляксография
(жеке жұмыс)
5. Сабын көпіршіктерімен
сурет салу сайысы (топпен жұмыс)
6. Бастыра сурет салу. (топпен жұмыс)
7. Мозайка құру (топпен жұмыс)
8. Топ басшылары арасында сайыс.
5 слайд
Сайысымыздың шарттары: 1. Таныстыру 2. Сөздерден түс аттарын шығару. 3. Монотипия технологиясыда сурет салу сайысы (топпен жұмыс). 4. Сия тамшысы графикасы-кляксография (жеке жұмыс) 5. Сабын көпіршіктерімен сурет салу сайысы (топпен жұмыс) 6. Бастыра сурет салу. (топпен жұмыс) 7. Мозайка құру (топпен жұмыс) 8. Топ басшылары арасында сайыс.
6 слайд
Топтарымыздың сурет және көркем
еңбек өнерін қаншалықты игергендігін
бағалайтын, жүзден жүйрікті, мыңнан
тұлпарды анықтайтын әділқазы
алқасымен танысайық. Сайыс 3,4,5
балдық жүйемен бағаланады.
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
6 слайд
Топтарымыздың сурет және көркем еңбек өнерін қаншалықты игергендігін бағалайтын, жүзден жүйрікті, мыңнан тұлпарды анықтайтын әділқазы алқасымен танысайық. Сайыс 3,4,5 балдық жүйемен бағаланады. _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ _______________________________________________________________
7 слайд
Ортамызда 4 топ сайысқа түскелі отыр.
Ендеше сайысымызды бастаймыз.
Өнер десе өртеніп жанып тұрар,
Сусындап сол өнерден қанып тұрар.
Сегіз қырлы, бір сырлы сайыскерлер,
Кез келді өзін-өзі таныстырар, – дей келе
сайысқа түспекші 4 топпен танысайық.
І бөлім
Қазір ортаға «Таныстыру» сайысы бойынша 3-4 класс
оқушыларынан құралған:
1. «Қылқаламдар»
2. «Қарындаштар»
3. «Акварель»
4. «Ұштағыштар» топтарымен танысамыз
7 слайд
Ортамызда 4 топ сайысқа түскелі отыр. Ендеше сайысымызды бастаймыз. Өнер десе өртеніп жанып тұрар, Сусындап сол өнерден қанып тұрар. Сегіз қырлы, бір сырлы сайыскерлер, Кез келді өзін-өзі таныстырар, – дей келе сайысқа түспекші 4 топпен танысайық. І бөлім Қазір ортаға «Таныстыру» сайысы бойынша 3-4 класс оқушыларынан құралған: 1. «Қылқаламдар» 2. «Қарындаштар» 3. «Акварель» 4. «Ұштағыштар» топтарымен танысамыз
8 слайд
ІІ бөлім.
Сөздерден түс аттарын шығару.
І топқа:
ЛЫЗЫҚ (ҚЫЗЫЛ), АҚРА (ҚАРА), ДІРГІЛКӨ
(КӨГІЛДІР)
ІІ топқа:
ЫРҚОҢ (ҚОҢЫР), РҰС (СҰР),арсы (сары)
ІІІ топқа:
ЛЫСАЖ (ЖАСЫЛ), ЫРСА (САРЫ), КӨКСИЯ
(СИЯКӨК),
І V топқа:
ГІНКҮЛ (КҮЛГІН), ҒЫШҚЫЗ (ҚЫЗҒЫШ),арқа (қара)
8 слайд
ІІ бөлім. Сөздерден түс аттарын шығару. І топқа: ЛЫЗЫҚ (ҚЫЗЫЛ), АҚРА (ҚАРА), ДІРГІЛКӨ (КӨГІЛДІР) ІІ топқа: ЫРҚОҢ (ҚОҢЫР), РҰС (СҰР),арсы (сары) ІІІ топқа: ЛЫСАЖ (ЖАСЫЛ), ЫРСА (САРЫ), КӨКСИЯ (СИЯКӨК), І V топқа: ГІНКҮЛ (КҮЛГІН), ҒЫШҚЫЗ (ҚЫЗҒЫШ),арқа (қара)
9 слайд
ІІІ бөлім
Монотипия технологиясында сурет салу сайысы (топпен
жұмыс).
Монотипия- « Monos» — бір « typos» — басылым деген ұғымды
білдіреді. Монотипияны бірінші ойлап тапқан итальяндық
суретші -Джованни Кастильоне.
Қажетті құрал-жабдықтар: гуашь,қылқалам,ыдыс,қол сүртетіін
салфетка
9 слайд
ІІІ бөлім Монотипия технологиясында сурет салу сайысы (топпен жұмыс). Монотипия- « Monos» — бір « typos» — басылым деген ұғымды білдіреді. Монотипияны бірінші ойлап тапқан итальяндық суретші -Джованни Кастильоне. Қажетті құрал-жабдықтар: гуашь,қылқалам,ыдыс,қол сүртетіін салфетка
10 слайд
10 слайд
11 слайд
І V бөлім
Сия тамшысы графикасы-кляксография
Бояуды алып қағазға шашамыз. Түтіктің көмегімен
бояуды алып қағазға үрлейміз. Қиялыңыздың
арғымағына мініп, сия тамшылары арқылы түрлі
қызықты суреттер саламыз.
Қажетті құрал-жабдықтар: түрлі-түсті
бояу,түтікше,А3,қол сүртетін салфетка, ыдыс
11 слайд
І V бөлім Сия тамшысы графикасы-кляксография Бояуды алып қағазға шашамыз. Түтіктің көмегімен бояуды алып қағазға үрлейміз. Қиялыңыздың арғымағына мініп, сия тамшылары арқылы түрлі қызықты суреттер саламыз. Қажетті құрал-жабдықтар: түрлі-түсті бояу,түтікше,А3,қол сүртетін салфетка, ыдыс
12 слайд
V бөлім
Сергіту сәті :
Қызыл, сары , көп шарлар,
Ауадағы көп шарлар.
Ауада қалқиды.
Айдаймыз,күндейміз,
Ойнаймызда, күлеміз
Сұйық сабын мен судың қосындысынан көпіршік жасау.
Қажеті құралдар-жабдықтар: бояу,ыдыс,түтікше,А3,су
Қауіпсіздік ережесін сақтау.
12 слайд
V бөлім Сергіту сәті : Қызыл, сары , көп шарлар, Ауадағы көп шарлар. Ауада қалқиды. Айдаймыз,күндейміз, Ойнаймызда, күлеміз Сұйық сабын мен судың қосындысынан көпіршік жасау. Қажеті құралдар-жабдықтар: бояу,ыдыс,түтікше,А3,су Қауіпсіздік ережесін сақтау.
13 слайд
V І бөлім
1. Тұзбен сурет салу әдісі:
Қолдану ережесі:
- Ақ қағаз бетіне суреттің пішіні сызылып алынады;
- пва желімін сызылған сызық бойымен,
қылқаламмен жағып шығамыз;
- жағылған желімнің үстіне ыдыстағы тұзды
себелеп шығамыз.
Сулау тәсілі: дайын жұмысты бояу
13 слайд
V І бөлім 1. Тұзбен сурет салу әдісі: Қолдану ережесі: - Ақ қағаз бетіне суреттің пішіні сызылып алынады; - пва желімін сызылған сызық бойымен, қылқаламмен жағып шығамыз; - жағылған желімнің үстіне ыдыстағы тұзды себелеп шығамыз. Сулау тәсілі: дайын жұмысты бояу
14 слайд
14 слайд
15 слайд
V ІІ бөлім
Конверттегі сурет
қиындыларынан мозайка
құрастыру.
Суретті сипаттау .
15 слайд
V ІІ бөлім Конверттегі сурет қиындыларынан мозайка құрастыру. Суретті сипаттау .
16 слайд
V ІІІ бөлім
Топ басшылары арасында сайыс
Топ басшылары бір-бір шарды үріп, сурет салып
безендіреді
16 слайд
V ІІІ бөлім Топ басшылары арасында сайыс Топ басшылары бір-бір шарды үріп, сурет салып безендіреді
17 слайд
Әділ–қазылар алқасы бағасын беру.
Мұғалім: Бүгінгі сайыс сабағымызда көп
нәрсені үйрендік. Шеберлікке шек
қойылмайды. Білімдерімізді жетілдіруге,
үйренуге үздіксіз еңбек етуіміз керек.
Олай болса, алған білімдерімізді
күнделікті өмірде қажеттерімізге жарата
білсек, еңбектеріміздің еш кетпегені.
IV. Оқушыларды мадақтау.
17 слайд
Әділ–қазылар алқасы бағасын беру. Мұғалім: Бүгінгі сайыс сабағымызда көп нәрсені үйрендік. Шеберлікке шек қойылмайды. Білімдерімізді жетілдіруге, үйренуге үздіксіз еңбек етуіміз керек. Олай болса, алған білімдерімізді күнделікті өмірде қажеттерімізге жарата білсек, еңбектеріміздің еш кетпегені. IV. Оқушыларды мадақтау.
18 слайд
Қорытынды түйін
•
Дәстүрлі емес кескіндеме
техникаларын қолдану арқылы
балалардың шығармашылық
қабілеттерін эстетикалық дәмді,
қиялды қалыптастыру
•
Түрі, түсі, ырғағы, композициясы,
шығармашылық қызметі, сурет салуды
қалайтын эстетикалық сезімдерін
дамыту. Көп түрлі-түсті әлемнің
сұлулығын көруге және түсінуге
үйрету.
•
Сурет салудың дәстүрлі емес
түрімен танысу
•
Жұмысты аяқтауға, жеке, құрамда
жұмыс істеуге қабілетті болу.
18 слайд
Қорытынды түйін • Дәстүрлі емес кескіндеме техникаларын қолдану арқылы балалардың шығармашылық қабілеттерін эстетикалық дәмді, қиялды қалыптастыру • Түрі, түсі, ырғағы, композициясы, шығармашылық қызметі, сурет салуды қалайтын эстетикалық сезімдерін дамыту. Көп түрлі-түсті әлемнің сұлулығын көруге және түсінуге үйрету. • Сурет салудың дәстүрлі емес түрімен танысу • Жұмысты аяқтауға, жеке, құрамда жұмыс істеуге қабілетті болу.