Материалдар / Сыныптан тыс сабақ: «Мен - таза әлемнің бөлшегімін»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сыныптан тыс сабақ: «Мен - таза әлемнің бөлшегімін»

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың экология пәні бойынша білім деңгейін анықтау, логикалық ойлау қабілеттері мен жағдаяттан шығу дағдыларын дамыту, танымдық белсенділіктері мен пәнге қызығушылықтарын арттыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Наурыз 2021
915
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Мен - таза әлемнің бөлшегімін » Сыныптан тыс са бақҚостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Арқалық қаласы білім бөлімі

1 слайд
«Мен - таза әлемнің бөлшегімін » Сыныптан тыс са бақҚостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Арқалық қаласы білім бөлімінің Ы. Алтынсарин атындағы гимназиясы» КММ Химия пәнінің мұғалімі: Байғуатова Нұржатан Айболатқызы

1 слайд

«Мен - таза әлемнің бөлшегімін » Сыныптан тыс са бақҚостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Арқалық қаласы білім бөлімінің Ы. Алтынсарин атындағы гимназиясы» КММ Химия пәнінің мұғалімі: Байғуатова Нұржатан Айболатқызы

Ма қсаты  Оқушылардың білім деңгейін анықтау, логикалық ойлау қабілеттері мен жағдаяттан шығу дағдыларын дамыту, танымдық белс

2 слайд
Ма қсаты  Оқушылардың білім деңгейін анықтау, логикалық ойлау қабілеттері мен жағдаяттан шығу дағдыларын дамыту, танымдық белсенділіктері мен пәнге қызығушылықтарын арттыру.  Оқушылардың ақпараттық мәдениетін қалыптастыру. Оқушыларды көпшілік ортада сөйлеуге және өз ойын еркін айта алуға дағдыландыру, жылдамдыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.  О йлау қабілетін, жалпы дүниетанымын, ғылыми көзқарасын дамыта отырып, өз елінің қамын ойлайтын, табиғат байлығын көз қарашығындай қорғайтын азамат болуға тәрбиелеу.

2 слайд

Ма қсаты  Оқушылардың білім деңгейін анықтау, логикалық ойлау қабілеттері мен жағдаяттан шығу дағдыларын дамыту, танымдық белсенділіктері мен пәнге қызығушылықтарын арттыру.  Оқушылардың ақпараттық мәдениетін қалыптастыру. Оқушыларды көпшілік ортада сөйлеуге және өз ойын еркін айта алуға дағдыландыру, жылдамдыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.  О йлау қабілетін, жалпы дүниетанымын, ғылыми көзқарасын дамыта отырып, өз елінің қамын ойлайтын, табиғат байлығын көз қарашығындай қорғайтын азамат болуға тәрбиелеу.

 І. бөлім. «Эко - жұмбақтар»  ІІ. бөлім. « Тапқырлық »  ІІІ.бөлім. «Бұл- қоқыс!»  ІV.бөлім. «Адамның табиғаттағы рөлі» 

3 слайд
 І. бөлім. «Эко - жұмбақтар»  ІІ. бөлім. « Тапқырлық »  ІІІ.бөлім. «Бұл- қоқыс!»  ІV.бөлім. «Адамның табиғаттағы рөлі»  V. бөлім. «Таңдаулы әріптер»

3 слайд

 І. бөлім. «Эко - жұмбақтар»  ІІ. бөлім. « Тапқырлық »  ІІІ.бөлім. «Бұл- қоқыс!»  ІV.бөлім. «Адамның табиғаттағы рөлі»  V. бөлім. «Таңдаулы әріптер»

І. бөлім. «Эко - жұмбақтар» Денесі қауырсынмен жабылған жануарлар қалай аталады? (Құс) . Денесі қабыршақтармен жабылған жануар

4 слайд
І. бөлім. «Эко - жұмбақтар» Денесі қауырсынмен жабылған жануарлар қалай аталады? (Құс) . Денесі қабыршақтармен жабылған жануарлар қалай аталады? (Балық) Қай құстың балапандары, өз анасын білмейді? (Көкек) Денесі жүнмен жабылған жануарлар қалай аталады? Ауада жіппен кім жүреді? (Өрмекші) . Хамелеон қандай түсті? (Әр түрлі) Қандай жануар терісінен шығады? (Жылан) (Аңдар) Неліктен көбелектерді өлтіруге болмайды? (Өсімдіктерді тозаңдандыратын ешкім болмайды). Қай жылан ең үлкен? (анаконда) Ең жылдам теңіз жануар ы ? (дельфин) Балалар қыста қандай ағашқа қуанады? (шырша) Теңізде қандай тастар бар? (дымқыл) Ол апта ны бастайды. (дүйсенбі)

4 слайд

І. бөлім. «Эко - жұмбақтар» Денесі қауырсынмен жабылған жануарлар қалай аталады? (Құс) . Денесі қабыршақтармен жабылған жануарлар қалай аталады? (Балық) Қай құстың балапандары, өз анасын білмейді? (Көкек) Денесі жүнмен жабылған жануарлар қалай аталады? Ауада жіппен кім жүреді? (Өрмекші) . Хамелеон қандай түсті? (Әр түрлі) Қандай жануар терісінен шығады? (Жылан) (Аңдар) Неліктен көбелектерді өлтіруге болмайды? (Өсімдіктерді тозаңдандыратын ешкім болмайды). Қай жылан ең үлкен? (анаконда) Ең жылдам теңіз жануар ы ? (дельфин) Балалар қыста қандай ағашқа қуанады? (шырша) Теңізде қандай тастар бар? (дымқыл) Ол апта ны бастайды. (дүйсенбі)

 Алғашқы көктемгі гүл ( бәйшешек ) Өрмекшінің аяғы қанша? (8) Кірпі қыста не істейді? (ұй ықтайды ) Қоян көгалда жүрген үш ж

5 слайд
 Алғашқы көктемгі гүл ( бәйшешек ) Өрмекшінің аяғы қанша? (8) Кірпі қыста не істейді? (ұй ықтайды ) Қоян көгалда жүрген үш жыланның біреуін жеп қойды. Неше жылан қалды? (Қоян жыланмен қоректенбейді)

5 слайд

 Алғашқы көктемгі гүл ( бәйшешек ) Өрмекшінің аяғы қанша? (8) Кірпі қыста не істейді? (ұй ықтайды ) Қоян көгалда жүрген үш жыланның біреуін жеп қойды. Неше жылан қалды? (Қоян жыланмен қоректенбейді)

ІІ. бөлім. « Тапқырлық »  Шатасқан әріптерді дұрыстап, атауларын құрап жаз. 4 элемент атауы А, т, о, р, т, з, м, і, т,е, г,

6 слайд
ІІ. бөлім. « Тапқырлық »  Шатасқан әріптерді дұрыстап, атауларын құрап жаз. 4 элемент атауы А, т, о, р, т, з, м, і, т,е, г, і, х, о к,ө, л, о, т, р, е, г, і, (Жауабы: Азот , оттегі, көміртек, хлор.) 4 жемістің атауы Қ, а, ұ, з, м, и, н, у, л,ы, ж, ң, п, о, ү, о, х, ғ, т, а, л, й, р, а, і, с. (Жауабы: құлпынай, жаңғақ, алқа, жүзім) Адасқан (орысша) әріптерді тауып, артық сөзді анықта: ♦ Хапарече ♦ Меяз ♦ Дилкроко ♦ Игакн Жауабы: Черепаха Змея Крокодил Книга

6 слайд

ІІ. бөлім. « Тапқырлық »  Шатасқан әріптерді дұрыстап, атауларын құрап жаз. 4 элемент атауы А, т, о, р, т, з, м, і, т,е, г, і, х, о к,ө, л, о, т, р, е, г, і, (Жауабы: Азот , оттегі, көміртек, хлор.) 4 жемістің атауы Қ, а, ұ, з, м, и, н, у, л,ы, ж, ң, п, о, ү, о, х, ғ, т, а, л, й, р, а, і, с. (Жауабы: құлпынай, жаңғақ, алқа, жүзім) Адасқан (орысша) әріптерді тауып, артық сөзді анықта: ♦ Хапарече ♦ Меяз ♦ Дилкроко ♦ Игакн Жауабы: Черепаха Змея Крокодил Книга

ІІІ.бөлім. «О, бұл қоқыс!»  1. Одан көптеген ойыншықтар жасалады.  2.Бұл түрлі-түсті болуы мүмкін және оны жасау өте қиын. 

7 слайд
ІІІ.бөлім. «О, бұл қоқыс!»  1. Одан көптеген ойыншықтар жасалады.  2.Бұл түрлі-түсті болуы мүмкін және оны жасау өте қиын.  3.Одан жасалған заттардың салмағы аз.  4.Егер сіз оны өртеп жіберсеңіз, онда жаман иісі бар қара түтін көп болады.  5.Оны тастауға болмайды, өйткені ол табиғатта ыдырамайды. (Пластмасса) 1.Оны қытайлар ойлап тапты. 2.Біз оны ағаштан аламыз. 3.Ол оңай жанады. (Қағаз)4.Одан қоқыс көп шығады. 5.Ол әдетте сурет салады немесе жазады.

7 слайд

ІІІ.бөлім. «О, бұл қоқыс!»  1. Одан көптеген ойыншықтар жасалады.  2.Бұл түрлі-түсті болуы мүмкін және оны жасау өте қиын.  3.Одан жасалған заттардың салмағы аз.  4.Егер сіз оны өртеп жіберсеңіз, онда жаман иісі бар қара түтін көп болады.  5.Оны тастауға болмайды, өйткені ол табиғатта ыдырамайды. (Пластмасса) 1.Оны қытайлар ойлап тапты. 2.Біз оны ағаштан аламыз. 3.Ол оңай жанады. (Қағаз)4.Одан қоқыс көп шығады. 5.Ол әдетте сурет салады немесе жазады.

 1.Бұл қалада көп нәрсе, бірақ ауылда аз.  2.Бұл әсіресе көптеген зауыттар мен фабрикалар бар өнеркәсіптік қалада көп.  3.Осы

8 слайд
 1.Бұл қалада көп нәрсе, бірақ ауылда аз.  2.Бұл әсіресе көптеген зауыттар мен фабрикалар бар өнеркәсіптік қалада көп.  3.Осыдан адамдар ауырады, көп жүйкесі тозады, қатты айқайлайды және бұл одан да көп болады.  4.Оны түрлі аспаптар, машиналар шығарады.  5.Кез келген ортада болады. (Шу) 1.Ол құмнан жасалған. 2.Көбінесе бұл мөлдір. 3.Құлаған кезде ол бұзылады. 4.Егер сіз оны қыздырсаңыз, ол қамыр сияқты тұтқыр болады. 5.Орманға лақтырылған ол өрттің көзі бола алады. (Шыны)

8 слайд

 1.Бұл қалада көп нәрсе, бірақ ауылда аз.  2.Бұл әсіресе көптеген зауыттар мен фабрикалар бар өнеркәсіптік қалада көп.  3.Осыдан адамдар ауырады, көп жүйкесі тозады, қатты айқайлайды және бұл одан да көп болады.  4.Оны түрлі аспаптар, машиналар шығарады.  5.Кез келген ортада болады. (Шу) 1.Ол құмнан жасалған. 2.Көбінесе бұл мөлдір. 3.Құлаған кезде ол бұзылады. 4.Егер сіз оны қыздырсаңыз, ол қамыр сияқты тұтқыр болады. 5.Орманға лақтырылған ол өрттің көзі бола алады. (Шыны)

 1.Бұл дерлік көрінбейді.  2.Бұл зауыттар жұмыс істейтін өнеркәсіптік қалада өте көп.  3.Осыдан адамдарда астма, бронхит, қат

9 слайд
 1.Бұл дерлік көрінбейді.  2.Бұл зауыттар жұмыс істейтін өнеркәсіптік қалада өте көп.  3.Осыдан адамдарда астма, бронхит, қатерлі ісік аурулары туындайды.  4.Жасыл өсімдіктер өз жапырақтарында бұл нәрсені бойына жинайды.  5.Бұл көп қалада қыналар өспейді. ( Газ қалдықтары) 1.Бұл бір нәрсе ескі немесе сынған кезде пайда болады. 2.Мұны барлық жерде - қалада, ауылда, тіпті жол бойында көруге болады. 3.Мұны тапсыруға және ақша алуға болады. 4.Осыдан сіз жаңа нәрсе жасай аласыз. 5.Бұл түрлі-түсті болуы мүмкін және сіз оған ақша ала аласыз . (Металл сынықтары)  

9 слайд

 1.Бұл дерлік көрінбейді.  2.Бұл зауыттар жұмыс істейтін өнеркәсіптік қалада өте көп.  3.Осыдан адамдарда астма, бронхит, қатерлі ісік аурулары туындайды.  4.Жасыл өсімдіктер өз жапырақтарында бұл нәрсені бойына жинайды.  5.Бұл көп қалада қыналар өспейді. ( Газ қалдықтары) 1.Бұл бір нәрсе ескі немесе сынған кезде пайда болады. 2.Мұны барлық жерде - қалада, ауылда, тіпті жол бойында көруге болады. 3.Мұны тапсыруға және ақша алуға болады. 4.Осыдан сіз жаңа нәрсе жасай аласыз. 5.Бұл түрлі-түсті болуы мүмкін және сіз оған ақша ала аласыз . (Металл сынықтары)  

 1. Әрқашан қара түсті.  2. Бұл қалада көп, әсіресе зауыттар мен фабрикалар бар.  3. Бұл өте зиянды.  4. Адам ауруын тудырад

10 слайд
 1. Әрқашан қара түсті.  2. Бұл қалада көп, әсіресе зауыттар мен фабрикалар бар.  3. Бұл өте зиянды.  4. Адам ауруын тудырады, адам киімдерін ластайды.  5. Бұл жану кезінде көп пайда болады.   (Күйе)   1.Бұл судан жеңіл. 2.Бұл нәрсе суда жүзе алады және батып кетпейді. 3.Бұл өзенде машиналар жуылған кезде көп. 4.Бұл балықтардың дем алуына кедергі. 5.Қалқып тұратын бұны су бетінен алып тастау керек . (Машина майы)

10 слайд

 1. Әрқашан қара түсті.  2. Бұл қалада көп, әсіресе зауыттар мен фабрикалар бар.  3. Бұл өте зиянды.  4. Адам ауруын тудырады, адам киімдерін ластайды.  5. Бұл жану кезінде көп пайда болады.   (Күйе)   1.Бұл судан жеңіл. 2.Бұл нәрсе суда жүзе алады және батып кетпейді. 3.Бұл өзенде машиналар жуылған кезде көп. 4.Бұл балықтардың дем алуына кедергі. 5.Қалқып тұратын бұны су бетінен алып тастау керек . (Машина майы)

ІV.бөлім . «Адамның табиғаттағы рөлі»Климаттың жылынуы. Орманның жойылуы Шөлейттену. Судың ластануы. Ауаның ластануы. Ф

11 слайд
ІV.бөлім . «Адамның табиғаттағы рөлі»Климаттың жылынуы. Орманның жойылуы Шөлейттену. Судың ластануы. Ауаның ластануы. Флора мен фауна жоғалуы.

11 слайд

ІV.бөлім . «Адамның табиғаттағы рөлі»Климаттың жылынуы. Орманның жойылуы Шөлейттену. Судың ластануы. Ауаның ластануы. Флора мен фауна жоғалуы.

V. бөлім. «Таңдаулы әріптер» «С» әрпі «К» әрпі «М» әрпі 1. Күрделі зат 2. І валентті элемент (сутек) 3. Қоян қорегі – 1.

12 слайд
V. бөлім. «Таңдаулы әріптер» «С» әрпі «К» әрпі «М» әрпі 1. Күрделі зат 2. І валентті элемент (сутек) 3. Қоян қорегі – 1. Жай зат 2. Бейметалл 3. Химиялық байланыс 1. Периодтық кестенің авторы 2. ІІ валентті элемент 3. Атомдар нені құрайды

12 слайд

V. бөлім. «Таңдаулы әріптер» «С» әрпі «К» әрпі «М» әрпі 1. Күрделі зат 2. І валентті элемент (сутек) 3. Қоян қорегі – 1. Жай зат 2. Бейметалл 3. Химиялық байланыс 1. Периодтық кестенің авторы 2. ІІ валентті элемент 3. Атомдар нені құрайды

Назарларыңызға рахмет!

13 слайд
Назарларыңызға рахмет!

13 слайд

Назарларыңызға рахмет!