Материалдар / Сыныптан тыс шара "Математика көшбасшысы"

Сыныптан тыс шара "Математика көшбасшысы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Сыныптан тыс шара математика мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қаңтар 2020
758
8 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫҚ ОЙЫНЫ «Ақмектеп орта мектебі»КММ-нің математика п ән мұғалімі: Айтказина.Д

1 слайд
ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫҚ ОЙЫНЫ «Ақмектеп орта мектебі»КММ-нің математика п ән мұғалімі: Айтказина.Д

1 слайд

ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫҚ ОЙЫНЫ «Ақмектеп орта мектебі»КММ-нің математика п ән мұғалімі: Айтказина.Д

Әсемпаз болма әрнеге, Өнерпаз болсаң арқалан . Сен де бір кірпіш дүниеге, Кетігін тап та бар қалан .

2 слайд
Әсемпаз болма әрнеге, Өнерпаз болсаң арқалан . Сен де бір кірпіш дүниеге, Кетігін тап та бар қалан .

2 слайд

Әсемпаз болма әрнеге, Өнерпаз болсаң арқалан . Сен де бір кірпіш дүниеге, Кетігін тап та бар қалан .

І – КЕЗЕҢ. “ БӘЙГЕ” ІІ – КЕЗЕҢ. “ КӨКПАР ” ІІІ – КЕЗЕҢ. “ ЖОРҒА ”

3 слайд
І – КЕЗЕҢ. “ БӘЙГЕ” ІІ – КЕЗЕҢ. “ КӨКПАР ” ІІІ – КЕЗЕҢ. “ ЖОРҒА ”

3 слайд

І – КЕЗЕҢ. “ БӘЙГЕ” ІІ – КЕЗЕҢ. “ КӨКПАР ” ІІІ – КЕЗЕҢ. “ ЖОРҒА ”

І – КЕЗЕҢ

4 слайд
І – КЕЗЕҢ

4 слайд

І – КЕЗЕҢ

1.Бұрышты өлшейтін құрал 1 ) сызғыш 2 ) траспортир 3 ) циркуль

5 слайд
1.Бұрышты өлшейтін құрал 1 ) сызғыш 2 ) траспортир 3 ) циркуль

5 слайд

1.Бұрышты өлшейтін құрал 1 ) сызғыш 2 ) траспортир 3 ) циркуль

2. 56 санының 75%-ін табыңыз ? 1 ) 40 2 ) 42 3 ) 44

6 слайд
2. 56 санының 75%-ін табыңыз ? 1 ) 40 2 ) 42 3 ) 44

6 слайд

2. 56 санының 75%-ін табыңыз ? 1 ) 40 2 ) 42 3 ) 44

3. Сөйлемді толықтырыңыз «Сызықтық функцияның графигі . . . болады» 1 ) кесінді ; 2 ) гипербола ;

7 слайд
3. Сөйлемді толықтырыңыз «Сызықтық функцияның графигі . . . болады» 1 ) кесінді ;      2 ) гипербола ;    3 ) түзу сызық;

7 слайд

3. Сөйлемді толықтырыңыз «Сызықтық функцияның графигі . . . болады» 1 ) кесінді ;      2 ) гипербола ;    3 ) түзу сызық;

4. Көбейткіштерге жіктеңіз: х(р-а)+у(а-р)-z(р-а) ? 1 ) (р-а)(х+у+z); 2 ) (р-а)(х-у-z) ;

8 слайд
4. Көбейткіштерге жіктеңіз: х(р-а)+у(а-р)-z(р-а) ? 1 ) (р-а)(х+у+z);   2 ) (р-а)(х-у-z) ;   3 ) (р+а)(х-у-z);   

8 слайд

4. Көбейткіштерге жіктеңіз: х(р-а)+у(а-р)-z(р-а) ? 1 ) (р-а)(х+у+z);   2 ) (р-а)(х-у-z) ;   3 ) (р+а)(х-у-z);   

5. Қиылыспайтын түзулер ? 1 ) параллель 2 ) айқас 3 )перпендикуляр

9 слайд
5. Қиылыспайтын түзулер ? 1 ) параллель 2 ) айқас 3 )перпендикуляр

9 слайд

5. Қиылыспайтын түзулер ? 1 ) параллель 2 ) айқас 3 )перпендикуляр

6. Бұрышты тең екі бөлікке бөлетін сәуле 1 ) медиана 2 ) биссектриса 3 ) биіктік

10 слайд
6. Бұрышты тең екі бөлікке бөлетін сәуле 1 ) медиана 2 ) биссектриса 3 ) биіктік

10 слайд

6. Бұрышты тең екі бөлікке бөлетін сәуле 1 ) медиана 2 ) биссектриса 3 ) биіктік

7 . Сыбайлас б ұрыштардың қосындысы тең ? 1 ) 180 Т“ 2 ) 90 V 3 ) 120 V

11 слайд
7 . Сыбайлас б ұрыштардың қосындысы тең ? 1 ) 180 Т“ 2 ) 90 V 3 ) 120 V

11 слайд

7 . Сыбайлас б ұрыштардың қосындысы тең ? 1 ) 180 Т“ 2 ) 90 V 3 ) 120 V

8. Дәлелдеуді қажет ететін сөйлем 1 ) теорема 2 ) аксиома 3 ) с ө йлем

12 слайд
8. Дәлелдеуді қажет ететін сөйлем 1 ) теорема 2 ) аксиома 3 ) с ө йлем

12 слайд

8. Дәлелдеуді қажет ететін сөйлем 1 ) теорема 2 ) аксиома 3 ) с ө йлем

9. Центрден шеңбердің нүктесіне дейінгі қашықтық. 1 ) диаметр 2 ) радиус 3 ) кесінді

13 слайд
9. Центрден шеңбердің нүктесіне дейінгі қашықтық. 1 ) диаметр 2 ) радиус 3 ) кесінді

13 слайд

9. Центрден шеңбердің нүктесіне дейінгі қашықтық. 1 ) диаметр 2 ) радиус 3 ) кесінді

10. Дәлелдеуді қажет етпейтін сөйлем 1 ) теорема 2 ) аксиома 3 ) с ө йлем

14 слайд
10. Дәлелдеуді қажет етпейтін сөйлем 1 ) теорема 2 ) аксиома 3 ) с ө йлем

14 слайд

10. Дәлелдеуді қажет етпейтін сөйлем 1 ) теорема 2 ) аксиома 3 ) с ө йлем

11. 70 0 -қа тең бұрыш қалай аталады? 1 ) сүйір 2 ) доғал 3 ) жазыңқы

15 слайд
11. 70 0 -қа тең бұрыш қалай аталады? 1 ) сүйір 2 ) доғал 3 ) жазыңқы

15 слайд

11. 70 0 -қа тең бұрыш қалай аталады? 1 ) сүйір 2 ) доғал 3 ) жазыңқы

12. Екі нүктенің арасындағы түзу. 1 ) Сәуле 2 ) кесінді 3 ) сызық

16 слайд
12. Екі нүктенің арасындағы түзу. 1 ) Сәуле 2 ) кесінді 3 ) сызық

16 слайд

12. Екі нүктенің арасындағы түзу. 1 ) Сәуле 2 ) кесінді 3 ) сызық

13. Ең үлкен уақыт өлшем бірлігі 1 ) Тәулік 2 ) Жыл 3 ) Ғасыр

17 слайд
13. Ең үлкен уақыт өлшем бірлігі 1 ) Тәулік 2 ) Жыл 3 ) Ғасыр

17 слайд

13. Ең үлкен уақыт өлшем бірлігі 1 ) Тәулік 2 ) Жыл 3 ) Ғасыр

14. Парабола қандай функцияның графигі? 1 ) 2 ) 3 ) 2 x y  3 x y  x k y  

18 слайд
14. Парабола қандай функцияның графигі? 1 ) 2 ) 3 ) 2 x y  3 x y  x k y  

18 слайд

14. Парабола қандай функцияның графигі? 1 ) 2 ) 3 ) 2 x y  3 x y  x k y  

15. Атасы, әжесі, немересі, иті, мысығы және тышқаны шалқанды тартып, тартып әзер тартып алып шықты. Сонда шалқанға неше кө

19 слайд
15. Атасы, әжесі, немересі, иті, мысығы және тышқаны шалқанды тартып, тартып әзер тартып алып шықты. Сонда шалқанға неше көз қарады ? 1 ) 10 2 ) 12 3 ) 14

19 слайд

15. Атасы, әжесі, немересі, иті, мысығы және тышқаны шалқанды тартып, тартып әзер тартып алып шықты. Сонда шалқанға неше көз қарады ? 1 ) 10 2 ) 12 3 ) 14

16. Алмат мектепке 1,5 сағатта жетеді, бірақ кері үйіне асыға барса да 90 минутта әзер жетеді. Айырмашылығын түсіндір. 1 ) а

20 слайд
16. Алмат мектепке 1,5 сағатта жетеді, бірақ кері үйіне асыға барса да 90 минутта әзер жетеді. Айырмашылығын түсіндір. 1 ) айырмашылығы жоқ 2 ) үйі жақын 3 ) мектеп жақын

20 слайд

16. Алмат мектепке 1,5 сағатта жетеді, бірақ кері үйіне асыға барса да 90 минутта әзер жетеді. Айырмашылығын түсіндір. 1 ) айырмашылығы жоқ 2 ) үйі жақын 3 ) мектеп жақын

17. Үстелдің төртбұрышы бар. Бір бұрышын кесіп тастағанда неше бұрышы қалады? 1 ) 3 2 ) 5 3 ) 6

21 слайд
17. Үстелдің төртбұрышы бар. Бір бұрышын кесіп тастағанда неше бұрышы қалады? 1 ) 3 2 ) 5 3 ) 6

21 слайд

17. Үстелдің төртбұрышы бар. Бір бұрышын кесіп тастағанда неше бұрышы қалады? 1 ) 3 2 ) 5 3 ) 6

18. «Пропорция» сөзінің мағынасы 1 ) өлшемдес 2 ) қатынас 3 ) теңдік

22 слайд
18. «Пропорция» сөзінің мағынасы 1 ) өлшемдес 2 ) қатынас 3 ) теңдік

22 слайд

18. «Пропорция» сөзінің мағынасы 1 ) өлшемдес 2 ) қатынас 3 ) теңдік

19. белгісі нені білдіреді ?∅ 1 ) бос жиын 2 ) тиісті 3 ) тисті емес

23 слайд
19. белгісі нені білдіреді ?∅ 1 ) бос жиын 2 ) тиісті 3 ) тисті емес

23 слайд

19. белгісі нені білдіреді ?∅ 1 ) бос жиын 2 ) тиісті 3 ) тисті емес

20. Жарты түзу ? 1 ) кесінді 2 ) Сәуле 3 ) сызық

24 слайд
20. Жарты түзу ? 1 ) кесінді 2 ) Сәуле 3 ) сызық

24 слайд

20. Жарты түзу ? 1 ) кесінді 2 ) Сәуле 3 ) сызық

ІІ – КЕЗЕҢ

25 слайд
ІІ – КЕЗЕҢ

25 слайд

ІІ – КЕЗЕҢ

ТҰЛҒАЛАР ЛОГИКАЛЫҚ СҰРАҚТАР ҚАЗАҚТЫҢ БАЙЫРҒЫ ЕСЕПТЕРІ САНДАРДЫҢ ҚҰПИЯСЫ МАТЕМАТИКАЛЫҚ СӨЗДІК

26 слайд
ТҰЛҒАЛАР ЛОГИКАЛЫҚ СҰРАҚТАР ҚАЗАҚТЫҢ БАЙЫРҒЫ ЕСЕПТЕРІ САНДАРДЫҢ ҚҰПИЯСЫ МАТЕМАТИКАЛЫҚ СӨЗДІК

26 слайд

ТҰЛҒАЛАР ЛОГИКАЛЫҚ СҰРАҚТАР ҚАЗАҚТЫҢ БАЙЫРҒЫ ЕСЕПТЕРІ САНДАРДЫҢ ҚҰПИЯСЫ МАТЕМАТИКАЛЫҚ СӨЗДІК

ТҰЛҒАЛАР 20 Ұлы Александр патшаның тәрбиешісі, ұстазы болған. Грециядан шыққан ұлы данышпан ғалым ?

27 слайд
ТҰЛҒАЛАР 20 Ұлы Александр патшаның тәрбиешісі, ұстазы болған. Грециядан шыққан ұлы данышпан ғалым ? ( Аристотель )

27 слайд

ТҰЛҒАЛАР 20 Ұлы Александр патшаның тәрбиешісі, ұстазы болған. Грециядан шыққан ұлы данышпан ғалым ? ( Аристотель )

Логика 20

28 слайд
Логика 20

28 слайд

Логика 20

ҚАЗАҚТЫҢ БАЙЫРҒЫ ЕСЕПТЕРІ 20 Түйеқұс екі аяғымен тұрғанда бір пұт тартса, бір аяғымен тұрғанда қанша тартады ?

29 слайд
ҚАЗАҚТЫҢ БАЙЫРҒЫ ЕСЕПТЕРІ 20 Түйеқұс екі аяғымен тұрғанда бір пұт тартса, бір аяғымен тұрғанда қанша тартады ? ( бір пұт )

29 слайд

ҚАЗАҚТЫҢ БАЙЫРҒЫ ЕСЕПТЕРІ 20 Түйеқұс екі аяғымен тұрғанда бір пұт тартса, бір аяғымен тұрғанда қанша тартады ? ( бір пұт )

Сандардық құпиясы, 20 Үш санына қатысты «Үш алыс» және «Үш бақыт» деген сөздердің мағынасын түіндір (ҮШ АЛЫС – жер мен

30 слайд
Сандардық құпиясы, 20 Үш санына қатысты «Үш алыс» және «Үш бақыт» деген сөздердің мағынасын түіндір (ҮШ АЛЫС – жер мен көк, алыс пен жақын, жақсы мен жаман ҮШ БАҚЫТ -Халық, Тіл, Отан. )

30 слайд

Сандардық құпиясы, 20 Үш санына қатысты «Үш алыс» және «Үш бақыт» деген сөздердің мағынасын түіндір (ҮШ АЛЫС – жер мен көк, алыс пен жақын, жақсы мен жаман ҮШ БАҚЫТ -Халық, Тіл, Отан. )

МАТЕМАТИКАЛЫҚ СӨЗДІК 20 Квадрат ….. ( Шаршы )

31 слайд
МАТЕМАТИКАЛЫҚ СӨЗДІК 20 Квадрат  …..                      ( Шаршы )

31 слайд

МАТЕМАТИКАЛЫҚ СӨЗДІК 20 Квадрат  …..                      ( Шаршы )

ТҰЛҒАЛАР 30 Аристотель еңбегін зерттеген, «Шығыс Аристотелі немесе екінші ұстаз» атанған 870- 950ж. ж. өмір сүрген ға

32 слайд
ТҰЛҒАЛАР 30 Аристотель еңбегін зерттеген, «Шығыс Аристотелі немесе екінші ұстаз» атанған 870- 950ж. ж. өмір сүрген ғалым ? ( әл-Фараби )

32 слайд

ТҰЛҒАЛАР 30 Аристотель еңбегін зерттеген, «Шығыс Аристотелі немесе екінші ұстаз» атанған 870- 950ж. ж. өмір сүрген ғалым ? ( әл-Фараби )

Логика 30 Көбейту, қосу, бөлу амалдарды қолданып, теңдігін дәлелде 33333 = 100 ( 33 * 3 + 3:3) = 100

33 слайд
Логика 30 Көбейту, қосу, бөлу амалдарды қолданып, теңдігін дәлелде 33333 = 100 ( 33 * 3 + 3:3) = 100

33 слайд

Логика 30 Көбейту, қосу, бөлу амалдарды қолданып, теңдігін дәлелде 33333 = 100 ( 33 * 3 + 3:3) = 100

ҚАЗАҚТЫҢ БАЙЫРҒЫ ЕСЕПТЕРІ 3 0 Екі қыстақтың арасы 10 шақырым.Қырсық жолаушы күніне екі шақырым алға жүріп, кешк

34 слайд
ҚАЗАҚТЫҢ БАЙЫРҒЫ ЕСЕПТЕРІ 3 0 Екі қыстақтың арасы 10 шақырым.Қырсық жолаушы күніне екі шақырым алға жүріп, кешке бір шақырым кейін қайтады. Қырсық жолаушы екінші қыстаққа неше күнде  жетеді?                 ( 9 күнде )

34 слайд

ҚАЗАҚТЫҢ БАЙЫРҒЫ ЕСЕПТЕРІ 3 0 Екі қыстақтың арасы 10 шақырым.Қырсық жолаушы күніне екі шақырым алға жүріп, кешке бір шақырым кейін қайтады. Қырсық жолаушы екінші қыстаққа неше күнде  жетеді?                 ( 9 күнде )

Сандардың құпиясы 30 4 санына байланысты «Әлемнің 4 құраушысы» , « Төрт ана» мағынасын түсіндір ( От. Су. Жел. Жер) ( Туға

35 слайд
Сандардың құпиясы 30 4 санына байланысты «Әлемнің 4 құраушысы» , « Төрт ана» мағынасын түсіндір ( От. Су. Жел. Жер) ( Туған жер, туған тіл, Салт – дәстүр, туған тарих)

35 слайд

Сандардың құпиясы 30 4 санына байланысты «Әлемнің 4 құраушысы» , « Төрт ана» мағынасын түсіндір ( От. Су. Жел. Жер) ( Туған жер, туған тіл, Салт – дәстүр, туған тарих)

МАТЕМАТИКАЛЫҚ СӨЗДІК 30 Куб ….. (Текше)

36 слайд
МАТЕМАТИКАЛЫҚ СӨЗДІК 30 Куб  …..                               (Текше)

36 слайд

МАТЕМАТИКАЛЫҚ СӨЗДІК 30 Куб  …..                               (Текше)

ТҰЛҒАЛАР 40 «Математика – ғылымдар патшасы, ал арифметика – математика патшасы» сөзінің авторы кім? (К. Гау

37 слайд
ТҰЛҒАЛАР 40 «Математика – ғылымдар патшасы, ал арифметика – математика патшасы» сөзінің авторы кім?           (К. Гаусс )

37 слайд

ТҰЛҒАЛАР 40 «Математика – ғылымдар патшасы, ал арифметика – математика патшасы» сөзінің авторы кім?           (К. Гаусс )

Логика 40 2.5 таяқтың неше ұшы бар ? (6)

38 слайд
Логика 40 2.5 таяқтың неше ұшы бар ? (6)

38 слайд

Логика 40 2.5 таяқтың неше ұшы бар ? (6)

ҚАЗАҚТЫҢ БАЙЫРҒЫ ЕСЕПТЕРІ 40 Сықырлаған арба үстінде келе жатқан екі жолаушының біреуі жолдың жартысын өткенде жолд

39 слайд
ҚАЗАҚТЫҢ БАЙЫРҒЫ ЕСЕПТЕРІ 40 Сықырлаған   арба  үстінде   келе  жатқан   екі  жолаушының  біреуі  жолдың жартысын өткенде жолдың жартысы қалғанша ұйықтады. Жолаушы жолдың қанша бөлігін ұйықтады ?        ( Төрттен бірін )

39 слайд

ҚАЗАҚТЫҢ БАЙЫРҒЫ ЕСЕПТЕРІ 40 Сықырлаған   арба  үстінде   келе  жатқан   екі  жолаушының  біреуі  жолдың жартысын өткенде жолдың жартысы қалғанша ұйықтады. Жолаушы жолдың қанша бөлігін ұйықтады ?        ( Төрттен бірін )

Сандардың құпиясы 40 5 санына қатысты « 5 қару», «5 қатер» сөздерінің мағынасын түсіндір. ( Садақ. Мылтық. Найза. Қылыш. Ай

40 слайд
Сандардың құпиясы 40 5 санына қатысты « 5 қару», «5 қатер» сөздерінің мағынасын түсіндір. ( Садақ. Мылтық. Найза. Қылыш. Айбалт а ) (От. Жау. Борыш. Ауру. Сөз)

40 слайд

Сандардың құпиясы 40 5 санына қатысты « 5 қару», «5 қатер» сөздерінің мағынасын түсіндір. ( Садақ. Мылтық. Найза. Қылыш. Айбалт а ) (От. Жау. Борыш. Ауру. Сөз)

МАТЕМАТИКАЛЫҚ СӨЗДІК 40 Дискриминант ….. ( Айқындауыш)

41 слайд
МАТЕМАТИКАЛЫҚ СӨЗДІК 40 Дискриминант  …..         ( Айқындауыш)

41 слайд

МАТЕМАТИКАЛЫҚ СӨЗДІК 40 Дискриминант  …..         ( Айқындауыш)

ТҰЛҒАЛАР 50 Тұнғыш қазақ геологы, Қазақ ССР -ның кеңестік шығыстан шыққан бірінші академигі,қазақ тіліндегі тұнғыш

42 слайд
ТҰЛҒАЛАР 50 Тұнғыш қазақ геологы, Қазақ ССР -ның кеңестік шығыстан шыққан бірінші академигі,қазақ тіліндегі тұнғыш алгебра оқулығының авторы?           (Қ .Сатбаев)

42 слайд

ТҰЛҒАЛАР 50 Тұнғыш қазақ геологы, Қазақ ССР -ның кеңестік шығыстан шыққан бірінші академигі,қазақ тіліндегі тұнғыш алгебра оқулығының авторы?           (Қ .Сатбаев)

Логика 50 Жыл он екі ай ішінде 30 және 31 сандары ауысып отырады.Ал 28 саны қай айда кездеседі? (Барлық айда)

43 слайд
Логика 50 Жыл он екі ай ішінде 30 және 31 сандары ауысып отырады.Ал 28 саны қай айда кездеседі?            (Барлық айда)

43 слайд

Логика 50 Жыл он екі ай ішінде 30 және 31 сандары ауысып отырады.Ал 28 саны қай айда кездеседі?            (Барлық айда)

ҚАЗАҚТЫҢ БАЙЫРҒЫЕСЕПТЕРІ 50 Он-оннан асығы бар үш бала өзара асық ойнады. Ойыннан соң біріншісі екіншісіне қарап:

44 слайд
ҚАЗАҚТЫҢ БАЙЫРҒЫЕСЕПТЕРІ 50 Он-оннан асығы бар үш бала өзара асық ойнады. Ойыннан соң біріншісі екіншісіне қарап: қанша асық ұттың – деді ол. Онша көп ұтқыза қоймаппын, сегіз асығым қалыпты, – деді - Онда сендегі барлық асық менің ұтып алған асығыма тең екен, – дейді үшінші бала асықтарын түгендеп тұрып. -   Ең көп асықтан ұтылған мен болдым, – дейді мұнайып бірінші бала. Ойыннан кейін кімде, неше асық?                ( 4, 8 , 18 )

44 слайд

ҚАЗАҚТЫҢ БАЙЫРҒЫЕСЕПТЕРІ 50 Он-оннан асығы бар үш бала өзара асық ойнады. Ойыннан соң біріншісі екіншісіне қарап: қанша асық ұттың – деді ол. Онша көп ұтқыза қоймаппын, сегіз асығым қалыпты, – деді - Онда сендегі барлық асық менің ұтып алған асығыма тең екен, – дейді үшінші бала асықтарын түгендеп тұрып. -   Ең көп асықтан ұтылған мен болдым, – дейді мұнайып бірінші бала. Ойыннан кейін кімде, неше асық?                ( 4, 8 , 18 )

Сандардың құпиясы 50 7 санын а байланысты. 7 – қазына және 7 – күн ( ер жігіт, сұлу әйел, берен мылтық, ақыл, білім, жүйрі

45 слайд
Сандардың құпиясы 50 7 санын а байланысты. 7 – қазына және 7 – күн ( ер жігіт, сұлу әйел, берен мылтық, ақыл, білім, жүйрік ат, қыран бүркіт, жүйрік тазы) ( бүгін, ертең, бүрсігүні, арғы күні, ауыр күні, соңғы күні)

45 слайд

Сандардың құпиясы 50 7 санын а байланысты. 7 – қазына және 7 – күн ( ер жігіт, сұлу әйел, берен мылтық, ақыл, білім, жүйрік ат, қыран бүркіт, жүйрік тазы) ( бүгін, ертең, бүрсігүні, арғы күні, ауыр күні, соңғы күні)

МАТЕМАТИКАЛЫҚ СӨЗДІК 50 Биссектриса ….. ( Жарма)

46 слайд
МАТЕМАТИКАЛЫҚ СӨЗДІК 50   Биссектриса  …..                     ( Жарма)

46 слайд

МАТЕМАТИКАЛЫҚ СӨЗДІК 50   Биссектриса  …..                     ( Жарма)

ІІ I – КЕЗЕҢ

47 слайд
ІІ I – КЕЗЕҢ

47 слайд

ІІ I – КЕЗЕҢ

48 слайд

48 слайд

ДО 1. Тік бұрыштан кіші бұрыш ( сүйір) 2. Айырмашылығы тек таңбасы

49 слайд
ДО 1. Тік бұрыштан кіші бұрыш ( сүйір) 2. Айырмашылығы тек таңбасында болатын сан ? ( қарама қарсы сан ) 3. Нолден үлкен сандар   ?                                                           ( оң сандар ) 4. 4444444 = 500 ( 444 + 44 + 4 + 4 = 500 ) 5 . Бір-бірімен жарысқан, Төрт аю, бір арыстан. Екі қой мен бір түлкі, Бәрі нешеу кім білді.      ( сегіз, восемь,eight )ДО

49 слайд

ДО 1. Тік бұрыштан кіші бұрыш ( сүйір) 2. Айырмашылығы тек таңбасында болатын сан ? ( қарама қарсы сан ) 3. Нолден үлкен сандар   ?                                                           ( оң сандар ) 4. 4444444 = 500 ( 444 + 44 + 4 + 4 = 500 ) 5 . Бір-бірімен жарысқан, Төрт аю, бір арыстан. Екі қой мен бір түлкі, Бәрі нешеу кім білді.      ( сегіз, восемь,eight )ДО

1. 1 – ге және өзіне ғана бөлінетін сан қандай сан деп аталады? ( жай са

50 слайд
1. 1 – ге және өзіне ғана бөлінетін сан қандай сан деп аталады? ( жай сан) 2. Қандай сан барлық санға қалдықсыз бөлінеді ? ( нол ) 3. Картадағы кесінді ұзындығының оған сәйкес жер бетіндегі қашықтыққа қатынасы не деп аталады? ( масштаб) 4. Жазыңқы бұрыштың градустық өлшемі ? ( 180) 5. 6²-6=                                           ( отыз, тридцать, thirty) РЕ

50 слайд

1. 1 – ге және өзіне ғана бөлінетін сан қандай сан деп аталады? ( жай сан) 2. Қандай сан барлық санға қалдықсыз бөлінеді ? ( нол ) 3. Картадағы кесінді ұзындығының оған сәйкес жер бетіндегі қашықтыққа қатынасы не деп аталады? ( масштаб) 4. Жазыңқы бұрыштың градустық өлшемі ? ( 180) 5. 6²-6=                                           ( отыз, тридцать, thirty) РЕ

МИ 1. Ең кіші натурал сан (1) 2. Нолден кіші сандар ?

51 слайд
МИ 1. Ең кіші натурал сан (1) 2. Нолден кіші сандар ?                                                             (теріс сандар) 3. Бір нәрселерді санау үшін қажет сандар ?                               (натурал сан) 4. Кері сандардың көбейтіндісі ? ( б ір ) 5. 7²=  ?                        ( Қырық тоғыз , сорок девять , forty nine ) МИ

51 слайд

МИ 1. Ең кіші натурал сан (1) 2. Нолден кіші сандар ?                                                             (теріс сандар) 3. Бір нәрселерді санау үшін қажет сандар ?                               (натурал сан) 4. Кері сандардың көбейтіндісі ? ( б ір ) 5. 7²=  ?                        ( Қырық тоғыз , сорок девять , forty nine ) МИ

ФА 1. 100 санының ¼ бөлігі неше?

52 слайд
ФА 1. 100 санының ¼ бөлігі неше?                                                          (25) 2. Қабырғалары 6 см және 8 см болатын тіктөртбұрыштың ауданы нешеге тең ? ( 48 см кв ) 3. 10 – ның кері санын ата ( 1 /10) 4. Берілген шаманың жүзден бір бөлігі.                              ( % ) 5 . 121 қай санның квадраты?                (он бір, одиннадцать, eleven)

52 слайд

ФА 1. 100 санының ¼ бөлігі неше?                                                          (25) 2. Қабырғалары 6 см және 8 см болатын тіктөртбұрыштың ауданы нешеге тең ? ( 48 см кв ) 3. 10 – ның кері санын ата ( 1 /10) 4. Берілген шаманың жүзден бір бөлігі.                              ( % ) 5 . 121 қай санның квадраты?                (он бір, одиннадцать, eleven)

C ОЛЬ 1. Алманың жартысы неге ұқсас? (өзіне) 2 . Күн көзі жылына неше рет шығады

53 слайд
C ОЛЬ 1. Алманың жартысы неге ұқсас? (өзіне) 2 . Күн көзі жылына неше рет шығады? ( 365) 3. Қандай үш санның қосындысы олардың көбейтіндісіне тең ? (1, 2, 3) 4. Тік бұрыш жасап қиылысатын түзулер ?                         (перпендикуляр түзулер) 5. 49 қай санның квадраты ?                (жеті, семь, s even)

53 слайд

C ОЛЬ 1. Алманың жартысы неге ұқсас? (өзіне) 2 . Күн көзі жылына неше рет шығады? ( 365) 3. Қандай үш санның қосындысы олардың көбейтіндісіне тең ? (1, 2, 3) 4. Тік бұрыш жасап қиылысатын түзулер ?                         (перпендикуляр түзулер) 5. 49 қай санның квадраты ?                (жеті, семь, s even)

ЛЯ 1. Қандай өрнекті әріпті өрнек деп атаймыз? құрамында әрпі бар өрнекті 2. Жас

54 слайд
ЛЯ 1. Қандай өрнекті әріпті өрнек деп атаймыз? құрамында әрпі бар өрнекті 2. Жасы жүзге келген бір қарт болыпты. Бүкіл өмір бойы ол өзінің туған күнін тек 25 рет қана атап өтіпті. Бұлай болуы мүмкін бе? қарт 29 ақпанда дүниеге келген 3. Нүктеден екі сәуледен құралған,айтшы бұл не екенін? (бұрыш) 4. Ағаш үстінде 100 торғай отырды. Аңшы 10 торғайды атып алды. Неше торғай қалды? ( 10 торғай). 5. 144 қай санның квадраты ? ( он ек і, двенадцать, twelve )

54 слайд

ЛЯ 1. Қандай өрнекті әріпті өрнек деп атаймыз? құрамында әрпі бар өрнекті 2. Жасы жүзге келген бір қарт болыпты. Бүкіл өмір бойы ол өзінің туған күнін тек 25 рет қана атап өтіпті. Бұлай болуы мүмкін бе? қарт 29 ақпанда дүниеге келген 3. Нүктеден екі сәуледен құралған,айтшы бұл не екенін? (бұрыш) 4. Ағаш үстінде 100 торғай отырды. Аңшы 10 торғайды атып алды. Неше торғай қалды? ( 10 торғай). 5. 144 қай санның квадраты ? ( он ек і, двенадцать, twelve )

СИ 1. Үйдегі екі әкені және екі баланы Ұлы Жеңістің мейрамымен құттықтау үшін

55 слайд
СИ 1. Үйдегі екі әкені және екі баланы Ұлы Жеңістің мейрамымен құттықтау үшін қалампыр гүлінің 9- талын сатып алды. Оларды қалай тең бөлуге болады? (3 адам, 3 гүлден келеді) 2. Дөңгелектің радиусы 5 см, диаметрі қанша? (10 см) 3. Бөрененің ұзындығы 120 см. Оның 1/3 бөлігін кесіп тастады. Қалған бөлігінің ұзындығы қанша? ( 40см) 4. 14570 саны 5 – ке бөліне ме ? ( ИӘ) 5. 5*5-5=? ( жиырма,двадцать, twenty)

55 слайд

СИ 1. Үйдегі екі әкені және екі баланы Ұлы Жеңістің мейрамымен құттықтау үшін қалампыр гүлінің 9- талын сатып алды. Оларды қалай тең бөлуге болады? (3 адам, 3 гүлден келеді) 2. Дөңгелектің радиусы 5 см, диаметрі қанша? (10 см) 3. Бөрененің ұзындығы 120 см. Оның 1/3 бөлігін кесіп тастады. Қалған бөлігінің ұзындығы қанша? ( 40см) 4. 14570 саны 5 – ке бөліне ме ? ( ИӘ) 5. 5*5-5=? ( жиырма,двадцать, twenty)

56 слайд

56 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ