Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Шымкент қаласы № 58 жалпы орта мектебі тарих п әнінің мұғалімі
Утегенова Маржан Кенжебайевна
Сабақ мақсатттары:
Барлық оқушылар: Сырым Датұлы бастаған ұлт -
азаттық қозғалаысты сипаттау
Басым бөлігі: Отаршылдыққа қарсы халықтың
ұлт - азаттық күресінің себептері мен салдарын
анықтау
Кейбірі: Қозғалыстың маңыздылығын
дереккөздерді қолдану арқылы көрсету
Ойлау дағдылары:
ҚолдануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі
7.2В Отарлау және ұлт-азаттық
күрес Сабақтың тақырыбы:
Сырым Датұлы бастаған ұлт-
азаттық қозғалыс
Тілдік мақсаты
Оқылым - айтылым дағдысын қалыптастыруда мәтінмен жұмыс жасау.
Мәтіндегі негізгі ойды бірлесе отырып анықтау
Тыңдалым - жазылымда қолданылатын сөздер мен терминдер:
Хандар кеңесі, Игельстром реформасы, төраға, Сырым ДатұлыОқу мақсаттары:
7.3.1.5 – халықтың отаршылдыққа қарсы
ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын
анықтау;
1 слайд
Шымкент қаласы № 58 жалпы орта мектебі тарих п әнінің мұғалімі Утегенова Маржан Кенжебайевна Сабақ мақсатттары: Барлық оқушылар: Сырым Датұлы бастаған ұлт - азаттық қозғалаысты сипаттау Басым бөлігі: Отаршылдыққа қарсы халықтың ұлт - азаттық күресінің себептері мен салдарын анықтау Кейбірі: Қозғалыстың маңыздылығын дереккөздерді қолдану арқылы көрсету Ойлау дағдылары: ҚолдануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі 7.2В Отарлау және ұлт-азаттық күрес Сабақтың тақырыбы: Сырым Датұлы бастаған ұлт- азаттық қозғалыс Тілдік мақсаты Оқылым - айтылым дағдысын қалыптастыруда мәтінмен жұмыс жасау. Мәтіндегі негізгі ойды бірлесе отырып анықтау Тыңдалым - жазылымда қолданылатын сөздер мен терминдер: Хандар кеңесі, Игельстром реформасы, төраға, Сырым ДатұлыОқу мақсаттары: 7.3.1.5 – халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау;
2 слайд
•
«С» әдісі арқылы
оқушылардың пікірін
білемін •
«Джиксо» әдісі арқылы
мәтінмен жұмыс жасауда
бірлескен оқу әрекетін
ұйымдастырамын •
«Кім
жылдам»
әдісі арқылы
сұрақтармен
жұмыс жасай
отырып,
оқушылардың
сыни ойлау
мен шапшаң
талдауға
әрекетін
қалыптастыра
мын Сабақтың
басы Сабақтың
ортасы
Сабақтың
соңы Белсенді әдістер
2 слайд
• «С» әдісі арқылы оқушылардың пікірін білемін • «Джиксо» әдісі арқылы мәтінмен жұмыс жасауда бірлескен оқу әрекетін ұйымдастырамын • «Кім жылдам» әдісі арқылы сұрақтармен жұмыс жасай отырып, оқушылардың сыни ойлау мен шапшаң талдауға әрекетін қалыптастыра мын Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы Белсенді әдістер
3 слайд
Саралау
Жеке жұмыс, жасауда
оқушылардың танымдық қабілеті
артады. Сондай-ақ ойлау, сөйлеу
дағдысын қалыптастырады
Жұптық жұмыстарда жылдармен
деректермен жұмыс жасау дағдысын
қалыптастырады. Топтық жұмыс жасауда сөйлеу, ойлау,
болжау дағдысын қалыптастырады.
Өйткені тапсырмалар жүйелігімен
берілген. Сыныптық жұмыс жасауда
оқушыларға тапсырмалар
қарапайымнан күрделіге қарай
беріледі.
3 слайд
Саралау Жеке жұмыс, жасауда оқушылардың танымдық қабілеті артады. Сондай-ақ ойлау, сөйлеу дағдысын қалыптастырады Жұптық жұмыстарда жылдармен деректермен жұмыс жасау дағдысын қалыптастырады. Топтық жұмыс жасауда сөйлеу, ойлау, болжау дағдысын қалыптастырады. Өйткені тапсырмалар жүйелігімен берілген. Сыныптық жұмыс жасауда оқушыларға тапсырмалар қарапайымнан күрделіге қарай беріледі.
4 слайд
Критериалды бағалау
ооо
Қалыптастырушы бағалау түрлері: ауызша
мадақтау, білім баспалдағы, смайлик арқылы-
Дескриптор
Тапсырмаға негізделген дескрипторлар
-
Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық
көтерілістің шығу себебін анықтады
-
Отаршылдыққа қарсы халықтың ұлт-азаттық
қозғалысының себептері мен салдарын
дәлелдермен жазып көрсетті
-
Көтерілістің маңыздылығын дереккөздерді
қолдану арқылы сипаттады-
Бағалау критерийлері
-
Тапсырмаға қойылатын критерийлер
-
Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық
көтерілістің шығу себебін түсіндіреді
-
Көтерілістің шығу себептері мен салдарын
дәлелдермен анықтайды
- Көтерілістіңмаңыздылығын анықтауда дереккөздерді
қолданады1-тапсырма Т:/ (топпен жұмыс ) «Джиксо әдісі» арқылы
мәтінмен жұмыс жасауда бірлескен оқу әрекетін
ұйымдастыру
І - топ: Көтерілістің алғышарттары, себептері және оның
басталуы
Тапсырма: Кестеге көтерілстің туындауы мен негізгі
орталықтарын анықтау
ІІ - топ: Көтерілістің басталуы.
Тапсырма: Кестеге көтерілістің мақсаты мен
қозғаушы күштерін анықтау
ІІІ топ: Кіші жүздегі ішкі күрес және көтеріліс барысы
Тапсырма: Көтеріліс не себепті орын алды? Неліктен
көтеріліс өз нәтижесін бермеді?
4 слайд
Критериалды бағалау ооо Қалыптастырушы бағалау түрлері: ауызша мадақтау, білім баспалдағы, смайлик арқылы- Дескриптор Тапсырмаға негізделген дескрипторлар - Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық көтерілістің шығу себебін анықтады - Отаршылдыққа қарсы халықтың ұлт-азаттық қозғалысының себептері мен салдарын дәлелдермен жазып көрсетті - Көтерілістің маңыздылығын дереккөздерді қолдану арқылы сипаттады- Бағалау критерийлері - Тапсырмаға қойылатын критерийлер - Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық көтерілістің шығу себебін түсіндіреді - Көтерілістің шығу себептері мен салдарын дәлелдермен анықтайды - Көтерілістіңмаңыздылығын анықтауда дереккөздерді қолданады1-тапсырма Т:/ (топпен жұмыс ) «Джиксо әдісі» арқылы мәтінмен жұмыс жасауда бірлескен оқу әрекетін ұйымдастыру І - топ: Көтерілістің алғышарттары, себептері және оның басталуы Тапсырма: Кестеге көтерілстің туындауы мен негізгі орталықтарын анықтау ІІ - топ: Көтерілістің басталуы. Тапсырма: Кестеге көтерілістің мақсаты мен қозғаушы күштерін анықтау ІІІ топ: Кіші жүздегі ішкі күрес және көтеріліс барысы Тапсырма: Көтеріліс не себепті орын алды? Неліктен көтеріліс өз нәтижесін бермеді?