Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс

Материал туралы қысқаша түсінік
мугалимге керек
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Шымкент қаласы № 58 жалпы орта мектебі тарих п әнінің мұғалімі Утегенова Маржан Кенжебайевна Сабақ мақсатттары: Барл

#1 слайд
Шымкент қаласы № 58 жалпы орта мектебі тарих п әнінің мұғалімі Утегенова Маржан Кенжебайевна Сабақ мақсатттары: Барлық оқушылар: Сырым Датұлы бастаған ұлт - азаттық қозғалаысты сипаттау Басым бөлігі: Отаршылдыққа қарсы халықтың ұлт - азаттық күресінің себептері мен салдарын анықтау Кейбірі: Қозғалыстың маңыздылығын дереккөздерді қолдану арқылы көрсету Ойлау дағдылары: ҚолдануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі 7.2В Отарлау және ұлт-азаттық күрес Сабақтың тақырыбы: Сырым Датұлы бастаған ұлт- азаттық қозғалыс Тілдік мақсаты Оқылым - айтылым дағдысын қалыптастыруда мәтінмен жұмыс жасау. Мәтіндегі негізгі ойды бірлесе отырып анықтау Тыңдалым - жазылымда қолданылатын сөздер мен терминдер: Хандар кеңесі, Игельстром реформасы, төраға, Сырым ДатұлыОқу мақсаттары: 7.3.1.5 – халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау;

1 слайд

Шымкент қаласы № 58 жалпы орта мектебі тарих п әнінің мұғалімі Утегенова Маржан Кенжебайевна Сабақ мақсатттары: Барлық оқушылар: Сырым Датұлы бастаған ұлт - азаттық қозғалаысты сипаттау Басым бөлігі: Отаршылдыққа қарсы халықтың ұлт - азаттық күресінің себептері мен салдарын анықтау Кейбірі: Қозғалыстың маңыздылығын дереккөздерді қолдану арқылы көрсету Ойлау дағдылары: ҚолдануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі 7.2В Отарлау және ұлт-азаттық күрес Сабақтың тақырыбы: Сырым Датұлы бастаған ұлт- азаттық қозғалыс Тілдік мақсаты Оқылым - айтылым дағдысын қалыптастыруда мәтінмен жұмыс жасау. Мәтіндегі негізгі ойды бірлесе отырып анықтау Тыңдалым - жазылымда қолданылатын сөздер мен терминдер: Хандар кеңесі, Игельстром реформасы, төраға, Сырым ДатұлыОқу мақсаттары: 7.3.1.5 – халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау;

• «С» әдісі арқылы оқушылардың пікірін білемін • «Джиксо» әдісі арқылы мәтінмен жұмыс жасауда бірлескен оқу әрекетін

#2 слайд
• «С» әдісі арқылы оқушылардың пікірін білемін • «Джиксо» әдісі арқылы мәтінмен жұмыс жасауда бірлескен оқу әрекетін ұйымдастырамын • «Кім жылдам» әдісі арқылы сұрақтармен жұмыс жасай отырып, оқушылардың сыни ойлау мен шапшаң талдауға әрекетін қалыптастыра мын Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы Белсенді әдістер

2 слайд

• «С» әдісі арқылы оқушылардың пікірін білемін • «Джиксо» әдісі арқылы мәтінмен жұмыс жасауда бірлескен оқу әрекетін ұйымдастырамын • «Кім жылдам» әдісі арқылы сұрақтармен жұмыс жасай отырып, оқушылардың сыни ойлау мен шапшаң талдауға әрекетін қалыптастыра мын Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы Белсенді әдістер

Саралау Жеке жұмыс, жасауда оқушылардың танымдық қабілеті артады. Сондай-ақ ойлау, сөйлеу дағдысын қалыптастырады Жұпты

#3 слайд
Саралау Жеке жұмыс, жасауда оқушылардың танымдық қабілеті артады. Сондай-ақ ойлау, сөйлеу дағдысын қалыптастырады Жұптық жұмыстарда жылдармен деректермен жұмыс жасау дағдысын қалыптастырады. Топтық жұмыс жасауда сөйлеу, ойлау, болжау дағдысын қалыптастырады. Өйткені тапсырмалар жүйелігімен берілген. Сыныптық жұмыс жасауда оқушыларға тапсырмалар қарапайымнан күрделіге қарай беріледі.

3 слайд

Саралау Жеке жұмыс, жасауда оқушылардың танымдық қабілеті артады. Сондай-ақ ойлау, сөйлеу дағдысын қалыптастырады Жұптық жұмыстарда жылдармен деректермен жұмыс жасау дағдысын қалыптастырады. Топтық жұмыс жасауда сөйлеу, ойлау, болжау дағдысын қалыптастырады. Өйткені тапсырмалар жүйелігімен берілген. Сыныптық жұмыс жасауда оқушыларға тапсырмалар қарапайымнан күрделіге қарай беріледі.

Критериалды бағалау ооо Қалыптастырушы бағалау түрлері: ауызша мадақтау, білім баспалдағы, смайлик арқылы- Дескриптор

#4 слайд
Критериалды бағалау ооо Қалыптастырушы бағалау түрлері: ауызша мадақтау, білім баспалдағы, смайлик арқылы- Дескриптор Тапсырмаға негізделген дескрипторлар - Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық көтерілістің шығу себебін анықтады - Отаршылдыққа қарсы халықтың ұлт-азаттық қозғалысының себептері мен салдарын дәлелдермен жазып көрсетті - Көтерілістің маңыздылығын дереккөздерді қолдану арқылы сипаттады- Бағалау критерийлері - Тапсырмаға қойылатын критерийлер - Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық көтерілістің шығу себебін түсіндіреді - Көтерілістің шығу себептері мен салдарын дәлелдермен анықтайды - Көтерілістіңмаңыздылығын анықтауда дереккөздерді қолданады1-тапсырма Т:/ (топпен жұмыс ) «Джиксо әдісі» арқылы мәтінмен жұмыс жасауда бірлескен оқу әрекетін ұйымдастыру І - топ: Көтерілістің алғышарттары, себептері және оның басталуы Тапсырма: Кестеге көтерілстің туындауы мен негізгі орталықтарын анықтау ІІ - топ: Көтерілістің басталуы. Тапсырма: Кестеге көтерілістің мақсаты мен қозғаушы күштерін анықтау ІІІ топ: Кіші жүздегі ішкі күрес және көтеріліс барысы Тапсырма: Көтеріліс не себепті орын алды? Неліктен көтеріліс өз нәтижесін бермеді?

4 слайд

Критериалды бағалау ооо Қалыптастырушы бағалау түрлері: ауызша мадақтау, білім баспалдағы, смайлик арқылы- Дескриптор Тапсырмаға негізделген дескрипторлар - Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық көтерілістің шығу себебін анықтады - Отаршылдыққа қарсы халықтың ұлт-азаттық қозғалысының себептері мен салдарын дәлелдермен жазып көрсетті - Көтерілістің маңыздылығын дереккөздерді қолдану арқылы сипаттады- Бағалау критерийлері - Тапсырмаға қойылатын критерийлер - Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық көтерілістің шығу себебін түсіндіреді - Көтерілістің шығу себептері мен салдарын дәлелдермен анықтайды - Көтерілістіңмаңыздылығын анықтауда дереккөздерді қолданады1-тапсырма Т:/ (топпен жұмыс ) «Джиксо әдісі» арқылы мәтінмен жұмыс жасауда бірлескен оқу әрекетін ұйымдастыру І - топ: Көтерілістің алғышарттары, себептері және оның басталуы Тапсырма: Кестеге көтерілстің туындауы мен негізгі орталықтарын анықтау ІІ - топ: Көтерілістің басталуы. Тапсырма: Кестеге көтерілістің мақсаты мен қозғаушы күштерін анықтау ІІІ топ: Кіші жүздегі ішкі күрес және көтеріліс барысы Тапсырма: Көтеріліс не себепті орын алды? Неліктен көтеріліс өз нәтижесін бермеді?

Файл форматы:
pptx
30.03.2019
528
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі