1 слайд
Судың пайдасы.
Суыр сұңқар,су қайда?
2 слайд
3.1.5.1. өз ой мен сезімін
көркем – бейнелі сөздерді
қолдана отырып жеткізу
3 слайд
-
Оқушылармен амандасады
-
Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру:
-
« Комплимент» әдісі
-
Оқушылар бір біріне қарама – қарсы тұрады. Кіші
шеңбер және үлкен шеңбер болады. Кіші шеңбер үлкен
шеңбердің ішінде болады.
Әр оқушы өз қарама- қарсысына келген сыныптасына
комплимент айтады:
Мысалы: Әсем – сен сабақта үздіксің!
4 слайд
Үй тапсырмасын сұрау: «Жүйрік көліктер» әдісі
«Райымбек бастауы»
Дескриптор:
«Райымбек бастауы» туралы сұрақтарға дұрыс жауап
береді – 2 балл
5 слайд
1 – тапсырма топтық жұмыс
Балалар, біз біраз уақыт бойы судың пайдасы туралы
көптеген ақпараттар алдық. Бірақ судың кейде зиян
келтіретін кездері де бар.
Топтық сайыс болсын, әр топ судың пайдасы мен зияны
туралы қысқаша дебат ұйымдастырып жіберейік:
1 – топ «Судың зияны»
2 – топ «Судың пайдасы»
Дескриптор:
Әр топ өз ойларын фактлер мен аргументтер келтіре
отырып дәлелдейді – 2 балл
6 слайд
2 – тапсырма
«Суыр сұңқар, су қайда?» ертегісін :
-
Тізбектеп оқиды;
-
Түсініп оқиды;
Дескриптор:
«Суыр сұңқар, су қайда?» ертегісін түсініп оқиды – 2
балл
7 слайд
3 – тапсырма «Арғымаққа көмек» әдісі
Дескриптор:
Берілген ертегі туралы сұрақтарға дұрыс жауап береді –
2 балл
8 слайд
СЕРГІТУ СӘТІ
9 слайд
4 – тапсырма Жеке жұмыс. Дәптермен жұмыс
«Кейіпкерге арнап хат жаз»
Балалар, кейіпкерге 3 – 4 кеңес беріп хат жазыңдар.
Кейіпкерлерің суыр болы мүмкін, әлде сиыр немесе ат. Өз
қалауларың.
Дескриптор:
Кейіпкерге арнап, 3 – 4 кеңес бере отырып хат жазады –
2 балл
10 слайд
«Үздіктер» әдісі арқылы кері рефлексия береді
Үйге: 105 бет 4 тапсырма
11 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз