"Сызықша" дегеніміз не?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
•Білімділік: Білімділік: Оқушылардың сызықша туралы теориялық және
тәжірибелік білім деңгейін, шығармашылық қабілеттерін
байқау, бағалау.
•Дамытушылық:Дамытушылық: Тапқырлыққа, өз көзқарасын жүйелі де
тиянақты баяндауға, өнер-білімге құштарлығы мен
дүниетанымын кеңейтуге баулу.
•Тәрбиелік: Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, жинақы іскер болуға төселдіру,
ұлттық дәстүрді сыйлай білуге тәрбиелеу.
2 слайд
•Білімділік: Білімділік: Оқушылардың сызықша туралы теориялық және тәжірибелік білім деңгейін, шығармашылық қабілеттерін байқау, бағалау. •Дамытушылық:Дамытушылық: Тапқырлыққа, өз көзқарасын жүйелі де тиянақты баяндауға, өнер-білімге құштарлығы мен дүниетанымын кеңейтуге баулу. •Тәрбиелік: Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, жинақы іскер болуға төселдіру, ұлттық дәстүрді сыйлай білуге тәрбиелеу.
3 слайд
Типі:Типі: Жаңа білім беру Жаңа білім беру
Түрі: Түрі: АраласАралас
Әдісі:Әдісі: Түсіндірме, баяндау, талдау. Түсіндірме, баяндау, талдау.
Көрнекілігі:Көрнекілігі: плакаттар, плакаттар, LCD - LCD -
проекторы, қосымша әдебиеттер.проекторы, қосымша әдебиеттер.
3 слайд
Типі:Типі: Жаңа білім беру Жаңа білім беру Түрі: Түрі: АраласАралас Әдісі:Әдісі: Түсіндірме, баяндау, талдау. Түсіндірме, баяндау, талдау. Көрнекілігі:Көрнекілігі: плакаттар, плакаттар, LCD - LCD - проекторы, қосымша әдебиеттер.проекторы, қосымша әдебиеттер.
4 слайд
І.Ұйымдастыру кезеңі:
Қонақтармен амандасу
Үлкенге де “сіз”
Кішіге де “сіз”
Сәлем бердік сіздерге
Құрметтепенен біз
4 слайд
І.Ұйымдастыру кезеңі: Қонақтармен амандасу Үлкенге де “сіз” Кішіге де “сіз” Сәлем бердік сіздерге Құрметтепенен біз
5 слайд
Күндей жадырап,
Айдай арайлап.
Жұлдыздай жарқырап
Судай мөлдір таза көңілмен
Бүгінгі күнімізді бастайық.
5 слайд
Күндей жадырап, Айдай арайлап. Жұлдыздай жарқырап Судай мөлдір таза көңілмен Бүгінгі күнімізді бастайық.
6 слайд
Сызықша – сөйлемдегі белгілі
сөзді, сөйлемді, сөйлем
мүшесін ерекшелеп, даралап,
бөліп көрсету үшін және
қызметі бірдей, мағынасы
ыңғайлас сөздерді жинақтап,
топтап, тұжырымдап айту үшін
қойылатын белгі.
6 слайд
Сызықша – сөйлемдегі белгілі сөзді, сөйлемді, сөйлем мүшесін ерекшелеп, даралап, бөліп көрсету үшін және қызметі бірдей, мағынасы ыңғайлас сөздерді жинақтап, топтап, тұжырымдап айту үшін қойылатын белгі.
7 слайд
1) Абай Жиренше сөздеріне
Жауап та қатпайды.
етістік баяндауыш 3 – жақта,
сызықша қойылмайды
2) Бұл сөз - дәл бұл
Жиынның күтпеген сөзі.
есім баяндауыш 3 – жақта,
жіктік жалғауы жоқ,
сызықша қойылады
3) Ол да бала.
шылау,
сызықша қойылмайды
7 слайд
1) Абай Жиренше сөздеріне Жауап та қатпайды. етістік баяндауыш 3 – жақта, сызықша қойылмайды 2) Бұл сөз - дәл бұл Жиынның күтпеген сөзі. есім баяндауыш 3 – жақта, жіктік жалғауы жоқ, сызықша қойылады 3) Ол да бала. шылау, сызықша қойылмайды
8 слайд
Бастауыш та, баяндауыш та зат есімнен,
заттанған басқа сөз таптарынан болады. Мұндай
баяндауш ІІІ – жақта жалғаусыз келеді, сұрағы,
сыртқы тұлғасы атау септігіне ұқсас болады.
Сондықтан бастауыштан кейін сызықша
қойылады. Мысалы: Әкесінің баласы – адамның
дұшпаны. Адамның баласы – бауырың (Абай).
Бастауыш жіктеу, сілтеу есімдіктерінен,
баяндауыш ІІІ – жақтағы зат есімнен немесе
керісінше болып келгенде, бастауыштан соң
сызықша қойылады.
8 слайд
Бастауыш та, баяндауыш та зат есімнен, заттанған басқа сөз таптарынан болады. Мұндай баяндауш ІІІ – жақта жалғаусыз келеді, сұрағы, сыртқы тұлғасы атау септігіне ұқсас болады. Сондықтан бастауыштан кейін сызықша қойылады. Мысалы: Әкесінің баласы – адамның дұшпаны. Адамның баласы – бауырың (Абай). Бастауыш жіктеу, сілтеу есімдіктерінен, баяндауыш ІІІ – жақтағы зат есімнен немесе керісінше болып келгенде, бастауыштан соң сызықша қойылады.
9 слайд
Оқушыларды білім деңгейіне
сай бағалау.
9 слайд
Оқушыларды білім деңгейіне сай бағалау.
10 слайд
Біле бер қанша білсең,
Тағы тіле.
Жетерсің
Мақсатына біле-біле
Ж.Баласағұн
10 слайд
Біле бер қанша білсең, Тағы тіле. Жетерсің Мақсатына біле-біле Ж.Баласағұн
11 слайд
11 слайд