Сызықтық алгоритм 7-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
Интерфейс дегеніміз не?
Программалау жүйесінің
құрамына не кіреді?
Транслятордың неше түрі
бар? Қандай?
Компилятор дегеніміз не?Алгоритм деген не ?Программалу тілі
қандай тіл?
пп р
ао г р а м мBORLAND C++ тілінің
ерекшелігі қандай?Программалау жүйесі
деген не?
2 слайд
Интерфейс дегеніміз не? Программалау жүйесінің құрамына не кіреді? Транслятордың неше түрі бар? Қандай? Компилятор дегеніміз не?Алгоритм деген не ?Программалу тілі қандай тіл? пп р ао г р а м мBORLAND C++ тілінің ерекшелігі қандай?Программалау жүйесі деген не?
3 слайд
Сызықтық Сызықтық
алгоритмдерді алгоритмдерді
программалаупрограммалау
3 слайд
Сызықтық Сызықтық алгоритмдерді алгоритмдерді программалаупрограммалау
4 слайд
Сызықтық алгоритм деп —
алгоритм әрбір қадамы
болса және олардың
барлығы басынан аяғына
дейін, бірінен соң бірі
тізбектеле орындалуын айтамыз.
4 слайд
Сызықтық алгоритм деп — алгоритм әрбір қадамы болса және олардың барлығы басынан аяғына дейін, бірінен соң бірі тізбектеле орындалуын айтамыз.
5 слайд
Блок –схемалар түріндегі алгоритмдерБлок –схемалар түріндегі алгоритмдер
көрсетімі көрсетімі
басы
Деректер енгізу
Есептеуіш
әрекеттер
Нәтижелерді
шығару
соңы
5 слайд
Блок –схемалар түріндегі алгоритмдерБлок –схемалар түріндегі алгоритмдер көрсетімі көрсетімі басы Деректер енгізу Есептеуіш әрекеттер Нәтижелерді шығару соңы
6 слайд
Әр топ өзіне берілген Әр топ өзіне берілген
тақырыптар бойыншатақырыптар бойынша
«Ойлан, жұптас, ой бөліс» «Ойлан, жұптас, ой бөліс»
стратегиясы арқылы оқып стратегиясы арқылы оқып
шығады. Кейін «ДЖИГСО»шығады. Кейін «ДЖИГСО»
әдісі арқылы орын әдісі арқылы орын
алмастырып топ мүшелері алмастырып топ мүшелері
бір-біріне түсіндіріп өтеді.бір-біріне түсіндіріп өтеді. Оқулықпен жұмыс.Оқулықпен жұмыс.
6 слайд
Әр топ өзіне берілген Әр топ өзіне берілген тақырыптар бойыншатақырыптар бойынша «Ойлан, жұптас, ой бөліс» «Ойлан, жұптас, ой бөліс» стратегиясы арқылы оқып стратегиясы арқылы оқып шығады. Кейін «ДЖИГСО»шығады. Кейін «ДЖИГСО» әдісі арқылы орын әдісі арқылы орын алмастырып топ мүшелері алмастырып топ мүшелері бір-біріне түсіндіріп өтеді.бір-біріне түсіндіріп өтеді. Оқулықпен жұмыс.Оқулықпен жұмыс.
7 слайд
Мен саған, сен маған
Шеңбердің радиусы R
берілген. Шеңбердің
ұзындығын табыңдар. Екі санның қосындысы
берілген. А және Б.
Программа құру.
7 слайд
Мен саған, сен маған Шеңбердің радиусы R берілген. Шеңбердің ұзындығын табыңдар. Екі санның қосындысы берілген. А және Б. Программа құру.
8 слайд
8 слайд
9 слайд
Сабақты қорытындылау Сабақты қорытындылау
Бір ауыз сөз
9 слайд
Сабақты қорытындылау Сабақты қорытындылау Бір ауыз сөз
10 слайд
10 слайд
11 слайд
Үйге тапсырмаҮйге тапсырма
1.Текше қабырғасының ұзындығы
L болсын. Осы текшенің
көлемін есептеңдер.
2. Өз ойларыңнан мысал түзіп,
оның алгоритімін құрып келу
11 слайд
Үйге тапсырмаҮйге тапсырма 1.Текше қабырғасының ұзындығы L болсын. Осы текшенің көлемін есептеңдер. 2. Өз ойларыңнан мысал түзіп, оның алгоритімін құрып келу