Материалдар / Сызықтық алгоритм 7-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сызықтық алгоритм 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал практиканттар мен ұстаздарға арналады,балалармен жұмыс жасауға көмектеседі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Ақпан 2020
469
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Интерфейс дегеніміз не? Программалау жүйесінің құрамына не кіреді? Транслятордың неше түрі бар? Қандай? Компилятор дегеніміз

2 слайд
Интерфейс дегеніміз не? Программалау жүйесінің құрамына не кіреді? Транслятордың неше түрі бар? Қандай? Компилятор дегеніміз не?Алгоритм деген не ?Программалу тілі қандай тіл? пп р ао г р а м мBORLAND C++ тілінің ерекшелігі қандай?Программалау жүйесі деген не?

2 слайд

Интерфейс дегеніміз не? Программалау жүйесінің құрамына не кіреді? Транслятордың неше түрі бар? Қандай? Компилятор дегеніміз не?Алгоритм деген не ?Программалу тілі қандай тіл? пп р ао г р а м мBORLAND C++ тілінің ерекшелігі қандай?Программалау жүйесі деген не?

Сызықтық Сызықтық алгоритмдерді алгоритмдерді программалаупрограммалау

3 слайд
Сызықтық Сызықтық алгоритмдерді алгоритмдерді программалаупрограммалау

3 слайд

Сызықтық Сызықтық алгоритмдерді алгоритмдерді программалаупрограммалау

Сызықтық алгоритм деп — алгоритм әрбір қадамы болса және олардың барлығы басынан аяғына дейін, бірінен соң бірі тізбектеле

4 слайд
Сызықтық алгоритм деп — алгоритм әрбір қадамы болса және олардың барлығы басынан аяғына дейін, бірінен соң бірі тізбектеле орындалуын айтамыз.

4 слайд

Сызықтық алгоритм деп — алгоритм әрбір қадамы болса және олардың барлығы басынан аяғына дейін, бірінен соң бірі тізбектеле орындалуын айтамыз.

Блок –схемалар түріндегі алгоритмдерБлок –схемалар түріндегі алгоритмдер көрсетімі көрсетімі басы Деректер енгізу Есеп

5 слайд
Блок –схемалар түріндегі алгоритмдерБлок –схемалар түріндегі алгоритмдер көрсетімі көрсетімі басы Деректер енгізу Есептеуіш әрекеттер Нәтижелерді шығару соңы

5 слайд

Блок –схемалар түріндегі алгоритмдерБлок –схемалар түріндегі алгоритмдер көрсетімі көрсетімі басы Деректер енгізу Есептеуіш әрекеттер Нәтижелерді шығару соңы

Әр топ өзіне берілген Әр топ өзіне берілген тақырыптар бойыншатақырыптар бойынша «Ойлан, жұптас, ой бөліс» «Ойлан, жұптас,

6 слайд
Әр топ өзіне берілген Әр топ өзіне берілген тақырыптар бойыншатақырыптар бойынша «Ойлан, жұптас, ой бөліс» «Ойлан, жұптас, ой бөліс» стратегиясы арқылы оқып стратегиясы арқылы оқып шығады. Кейін «ДЖИГСО»шығады. Кейін «ДЖИГСО» әдісі арқылы орын әдісі арқылы орын алмастырып топ мүшелері алмастырып топ мүшелері бір-біріне түсіндіріп өтеді.бір-біріне түсіндіріп өтеді. Оқулықпен жұмыс.Оқулықпен жұмыс.

6 слайд

Әр топ өзіне берілген Әр топ өзіне берілген тақырыптар бойыншатақырыптар бойынша «Ойлан, жұптас, ой бөліс» «Ойлан, жұптас, ой бөліс» стратегиясы арқылы оқып стратегиясы арқылы оқып шығады. Кейін «ДЖИГСО»шығады. Кейін «ДЖИГСО» әдісі арқылы орын әдісі арқылы орын алмастырып топ мүшелері алмастырып топ мүшелері бір-біріне түсіндіріп өтеді.бір-біріне түсіндіріп өтеді. Оқулықпен жұмыс.Оқулықпен жұмыс.

Мен саған, сен маған Шеңбердің радиусы R берілген. Шеңбердің ұзындығын табыңдар. Екі санның қосындысы берілген.

7 слайд
Мен саған, сен маған Шеңбердің радиусы R берілген. Шеңбердің ұзындығын табыңдар. Екі санның қосындысы берілген. А және Б. Программа құру.

7 слайд

Мен саған, сен маған Шеңбердің радиусы R берілген. Шеңбердің ұзындығын табыңдар. Екі санның қосындысы берілген. А және Б. Программа құру.

8 слайд

8 слайд

Сабақты қорытындылау Сабақты қорытындылау Бір ауыз сөз

9 слайд
Сабақты қорытындылау Сабақты қорытындылау Бір ауыз сөз

9 слайд

Сабақты қорытындылау Сабақты қорытындылау Бір ауыз сөз

10 слайд

10 слайд

Үйге тапсырмаҮйге тапсырма 1.Текше қабырғасының ұзындығы L болсын. Осы текшенің көлемін есептеңдер. 2. Өз ойл

11 слайд
Үйге тапсырмаҮйге тапсырма 1.Текше қабырғасының ұзындығы L болсын. Осы текшенің көлемін есептеңдер. 2. Өз ойларыңнан мысал түзіп, оның алгоритімін құрып келу

11 слайд

Үйге тапсырмаҮйге тапсырма 1.Текше қабырғасының ұзындығы L болсын. Осы текшенің көлемін есептеңдер. 2. Өз ойларыңнан мысал түзіп, оның алгоритімін құрып келу